۷ قابلیت خارق‌العاده هوآوی میت ۱۰ + عکس

گروه فناوری الف،   3961011262

گوشی های هوشمند سری هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) با برخورداری از قابلیت‌های متنوع و خارق‌العاده، جای این 7 چیز را در تعطیلات و سفرهای پیش روی شما پر خواهند کرد.

۷ قابلیت خارق‌العاده هوآوی میت ۱۰ + عکس

به گزارش گجت نیوز، روند اتفاقات تکنولوژی به نحوی رقم خورده است که اکنون شما گوشی هوشمند خودتان را در هر موقعیتی به همراه داشته باشید. این که شما بخواهید در هر مکانی کلی تجهیزات به همراه داشته باشید، کار درستی نیست، از این رو می‌خواهیم در این مطلب شما را با قابلیت‌هایی آشنا کنیم که اگر سری هواوی Mate 10 را به همراه داشته باشید، برای شما بهترین نقش را ایفا می‌کند.

1. جایگزینی برای دوربین DSLR

شما به سرعت سفر می‌کنید و می‌توانید کلی تصاویر لذت‌بخش بگیرید اما به همین اندازه وسیله‌ای که برای عکاسی با خودتان حمل می‌کنید هم باید لذت‌بخش طراحی‌شده باشد. گوشی های هوشمند سری هواوی میت 10 دقیقا با همین هدف طراحی شده است. این دستگاه‌ها دارای لنزهای شگفت‌انگیز لایکا هستند که با داشتن دریچه دیافراگم f/1.6 کاملا برای ضمن ثبت تصاویر استودیویی، شما را شگفت‌زده خواهد کرد. سری میت 10 متشکل از دو دوربین 20 مگاپیکسلی مونوکروم در کنار 12 مگاپیکسلی RGB است. این دوربین دارای فناوری OIS بوده که زوم هیبریدی 4 برابری دارند تا شما بتوانید به راحتی زوم کرده و با کمترین لرزش، تصویر خود را ثبت کنید. دوربین در این سری با فناوری هوش مصنوعی ادغام شده است و می‌تواند صحنه‌های مختلف را تشخیص دهد. شما به راحتی می‌توانید با داشتن تنظیمات دستی هر چیزی را تنظیم کنید اما می‌توانید به خود دستگاه هم اعتماد کنید تا دستگاه به صورت اتوماتیک برای شما بهترین موقعیت را تنظیم کند. سری هواوی میت 10 به دلیل بهره بردن از قابلیت‌های هوش مصنوعی می‌تواند به شما تضمین تصاویری باکیفیت را بدهد. شما به راحتی از آتش‌بازی‌ها می‌توانید تصویر بگیرید بدون این که تصاویر حالت blur و یا کمبود نور داشته باشند.

2. پاور بانک

پاور بانک خودتان را در خانه قرار دهید! سری هواوی میت 10 شما دارای باتری قدرتمند 4000 میلی‌آمپرساعتی هست که انرژی لازم برای شما را تامین کند. فرقی نمی‌کند فعالیت شما به چه شکل باشد زیرا در این دستگاه‌ها باز هم هوش مصنوعی قدرت‌نمایی کرده است و می‌تواند مصرف انرژی دستگاه شما را کاملا مطابق نیاز و تجربه به دست آمده از شما تنظیم کند حتی اگر باتری شما نیز کم بیاید، به لطف استفاده از فناوری SuperCharge تنها در نیم ساعت دستگاه شما از 0 تا 58 درصد شارژ خواهد شد.

3. دستگاه بازی قابل‌حمل

اگر شما هم اهل بازی‌های ویدیویی هستید، دیگر نیازی نیست دستگاه بازی قابل حمل خودتان را در تاکسی و یا قطار حمل کنید چرا که در سری هواوی میت 10 به دو دلیل نیاز شما کامل برطرف خواهد شد. باتری بزرگ و قدرت عملکرد بسیار بالا دو مولفه‌ای هستند که تجربه بسیار بی‌نظیری را شکل خواهند داد. برای مثال در بازی Clash of Kings، هواوی با به‌کارگیری از سریع‌ترین مودم ارتباطی LTE Cat18 و چیپست بهینه‌شده می‌تواند 25 درصد لود سریع‌تری در بازی را برای شما رقم بزند. این میزان سرعت در موقعیت‌های مختلف برای کاربر از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

4. نقشه

تمام نقشه‌های کاغذی خودتان را فراموش کنید! شما می‌توانید از سری اسمارت‌فون‌های هواوی Mate 10 با دارا بودن از نقشه ناوبری هوشمند به شما امکان این را می‌دهد که در بالاترین دقت ممکن حتی در تونل‌ها و یا بزرگراه‌های خارج از شهر مکان خودتان را پیدا کنید و به راحتی به مسیریابی بپردازید.

5. دیکشنری

به‌جرات می‌توان گفت حتی یک لغت را هم از دست نخواهید داد. با سری هواوی میت 10 می‌توان حمل و نقل دیکشنری‌های سنگین را فراموش کرد. در این سری هواوی می‌توان به صورت همزمان (real-time) با کمک گرفتن از دوربین بین 50 زبان زنده دنیا عمل ترجمه را انجام داد. فرایند در نظر گرفته شده با درگیر شدن هوش مصنوعی نسبت به سیستم‌هایی که هوش مصنوعی ندارند، 300 درصد سرعت بیشتر را برای سری میت 10 رقم‌زده است.

6. آلبوم تصاویر

آلبوم‌های عکس، خاطره‌های فراموش‌نشدنی از گذشته هستند. شما با سری Mate 10 هواوی و توسط فرایند نرم‌افزاری در نظر گرفته شده می‌توانید آلبوم‌های تصویر شگفت‌انگیز خودتان را در دستگاه تشکیل دهید و از آن‌ها مراقبت کنید. البته به راحتی هم می‌توانید با دوستان خودتان آن را به اشتراک بگذارید و تصاویر و ویدیوها را با سرعتی 100 برابر بیشتر از بلوتوث برای آن‌ها ارسال کنید. البته لازم به ذکر است که نیازی به وجود وایرلس مشترک نیست و به صورت مستقیم به دیگر دستگاه‌ها متصل خواهد شد.

7. گوشی دوم

مسلما زمانی که شما به سفری خارج از کشور می‌روید نیاز دارید تا با خطی محلی تماس و یا پیام‌های خودتان را ارسال کنید. سری گوشی های هوشمند هواوی میت 10 دارای دو درگاه سیم کارت هستند و این امکان را به خوبی برای شما فراهم می‌کنند که با در نظر گرفتن سیم‌کارت محلی دوم، به راحتی تماس و یا پیام خود را بین دو خط سوییچ کنید.

در سفرها با داشتن یکی از گوشی های سری هواوی Mate 10 در جیب خود، لذتی بیشتر را تجربه کنید!

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین