راننده شیطان صفت دستگیر شد + عکس

گروه حوادث الف،   3961009181 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

راننده شیطان صفتی که دختر جوانی را به جای رساندن به حوزه امتحانی با تهدید چاقو مورد آزار و اذیت قرار داده بود به دام پلیس افتاد.

به گزارش فارس، در مورخه 10آذر 1396 خانم جوانی با مراجعه به کلانتری 103 گاندی به ماموران اعلام کرد که به عنوان مسافر سوار یک دستگاه پراید سفید شده اما راننده ماشین با تهدید چاقو وی را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع آدم ربایی منجر به آزار و اذیت و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 2 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شاکی با حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: صبح روز جمعه مورخه 10 آذر 1396 جهت شرکت در آزمون وکالت از شهرستان به تهران آمدم.

وی گفت: حدودا ساعت 05:30 بود که اتوبوس به ترمینال بیهقی در میدان آرژانتین رسید. با اتوبوس BRT به پل سیدخندان رفتم؛ زیر پل منتظر تاکسی بودم تا به محل آزمون برسم.

شاکی ادامه داد: در همین زمان یک پراید سفید به عنوان مسافرکش در مقابل من توقف کرد و راننده جوان آن (حدودا 30 ساله با قد متوسط و موهای کوتاه) از من پرسید که کجا می روم؛ فکر کردم که مسافرکش است ؛ برای آنکه به موقع به امتحان برسم، اقدام به کرایه دربست ماشین کرده و از راننده خواستم تا مرا به محل آزمون در خیابان زرگنده برساند.

 

این دختر جوان افزود: در بین مسیر، ناگهان راننده پراید با تغییر مسیر به داخل خیابانی رفت که ابتدای آن تابلوی بن بست قرار داشت ؛ همان لحظه احساس کردم که راننده نقشه شومی دارد؛ دست بردم تا در ماشین را بازکنم اما دستگیره ماشین کلا نبود! شیشه بالابر هم نداشت تا شیشه را پائین کشیده و از مردم درخواست کمک کنم.

وی گفت: به راننده گفتم که کوچه بن بست است اما او مدعی شد که انتهای کوچه باز است. به سمت دیگر صندلی عقب خم شدم تا در دیگر ماشین را باز کنم اما آن هم شیشه بالابر و دستگیره نداشت و در ماشین از داخل باز نمی شد. ناگهان راننده در انتهای کوچه بن بست نگه داشت و چاقوی ضامن دار بزرگی را در آورد و جلوی گلویم را گرفت و مرا تهدید کرد.

شاکی ادامه داد: ترسیده بودم و دست و پایم را گم کرده بودم؛ با التماس از راننده خواستم تا پول هایم را گرفته و مرا رها کند اما او به دنبال پول نبود و کماکان مرا با چاقو تهدید می کرد و .... ؛ راننده در کوچه های محدوده خیابان شریعتی می چرخید . با گذشت حدودا 20 دقیقه و پس از التماس های فراوان، سرانجام راننده مرا در وسط خیابانی خلوت پیاده کرد و به سرعت از محل دور شد.

با توجه به اظهارات شاکی و شناسایی محدوده تردد خودروی پراید، کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و بهره گیری از تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته ، موفق به شناسایی خودرو پراید سفید رنگ صندوق دار به شماره انتظامی ایران33/*** ج 49 شده و در بررسی ارکان هویتی خودرو اقدام به شناسایی مالک آن در  شهرک مسعودیه شدند.

با شناسایی مالک خودرو و در تحقیقات پلیسی، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که خودرو در اختیار پسر مالک خودرو به نام مصطفی ( متولد 1367 ) است که از مدتی پیش و به واسطه اختلافات شدید خانوادگی کمتر به محل سکونتش مراجعت دارد.

با شناسایی تصویر مصطفی توسط شاکی، دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و سرانجام در مورخه 07 دی 1396 دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: متهم در همان تحقیقات اولیه صراحتا به آزار و اذیت شاکی اعتراف کرده و با قرار قانونی و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

سرهنگ حمید مکرم با توجه به احتمال افزایش شکات پرونده عنوان داشت: با توجه به شیوه و شگرد متهم در برداشتن دستگیره های عقب خودرو به منظور جلوگیری از پیاده شدن شاکی پرونده و احتمال افزایش تعداد شکات در این پرونده، از همه شکات احتمالی که بدین وسیله توسط راننده یک پراید سفید رنگ مورد تهدید، سرقت و آزار و اذیت قرار گرفتند دعوت می شود تا جهت شناسایی متهم و طرح و پیگیری شکایات خود به نشانی اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه نمایند.

دیدگاه کاربران

تهرانی۱۸۲۶۸۹۱۴:۳۲:۳۲ ۱۳۹۶/۱۰/۹
اعدام در ملا عام سزای شیطان صفتان است.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  15. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  16. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  17. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  18. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  19. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  20. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  21. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  22. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  23. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  24. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  25. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

آخرین عناوین