ادعای مردی که متهم به حمل یک جسد است

گروه حوادث الف،   3961007092

مرد تحصیلکرده که متهم است جسدی را داخل خودرویش حمل کرده است، پس از دستگیری مدعی شد که یک دست اسفنجی را برای ترساندن و شوخی با دوستانش داخل خودرو خود گذاشته بود.

 او می‌گوید که آن دست مصنوعی از خودرواش بیرون افتاده و نمی‌تواند آن را به کارآگاهان نشان دهد.

روز سه‌شنبه به ماموران پلیس خبر رسید که مرد جوانی در خودرواش یک جسد حمل می‌کند. بلافاصله این مرد ۳۴ساله بازداشت شد و تحت‌ بازجویی قرار گرفت. او که فوق‌ لیسانس مدیریت دارد و در یک شرکت معتبر مشغول به کار است، صبح دیروز برای بیان اظهارات به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و درباره اتهامش به بازپرس ویژه قتل گفت: «من هیچ جنایتی مرتکب نشده‌ام و هیچ جسدی هم داخل خودروام نبود.

ماجرا از این قرار بود که اوایل آذرماه شوهرخواهرم که در خارج از کشور زندگی می‌کند، به ایران آمد. خواهرم کمی سوغاتی به او داده بود تا به من بدهد. در میان سوغاتی‌هایی که خواهرم برایم فرستاده بود، یک دست مصنوعی اسفنجی هم وجود داشت. وقتی درباره آن سوال کردم، دامادمان گفت که خواهرم این دست را برای جشن هالووین خریده بود و حالا آن را برای من فرستاده است. خیلی از آن دست مصنوعی خوشم آمد. خیلی طبیعی بود. برای همین فکری به سرم زد. با خودم گفتم که با آن دست دوستانم را بترسانم. برای همین آن را در صندوق‌ عقب خودروام جوری گذاشتم که هر کس از بیرون آن را می‌دید تصور می‌کرد که یک انسان داخل صندوق‌ عقب است و آن هم دستش است. فقط می‌خواستم دوستانم را بترسانم. به آنها می‌گفتم اگر مرا اذیت کنید، دستتان را قطع می‌کنم یا شما را به قتل می‌رسانم. برای همین احتمالا کسی این دست را داخل خودروام دیده و تصور کرده که قاتلم و جسد حمل می‌کنم.»

این مرد درباره اثبات صحبت‌هایش گفت: «چند روز پیش این دست اسفنجی از خودروام بیرون افتاد و دیگر آن را ندارم که نشان بدهم و حرف‌هایم را ثابت کنم. ولی دوستان و شاهدان زیادی هستند که این دست اسفنجی را دیده‌اند و حرف‌های من را تایید می‌کنند.»

پس از اظهارات این مرد، دستور تحقیقات در رابطه با صحت صحبت‌هایش از سوی بازپرس صادر شد و او در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

منبع: شهروند