اسیدپاشی مرد ۳ زنه روی همسر دوم

گروه حوادث الف،   3961007061 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

مرد سه زنه به خاطر بدبینی، همسر دوم خود را در خواب مورد اسیدپاشی قرار داد و از ناحیه صورت بشدت مجروح کرد. او که 13فرزند دارد در جلسه دادگاه، پرده از راز قتلی که سال‌ها پیش به خاطر همسر اولش مرتکب شده بود برداشت؛ اما ماجرای سم دادن به همسر سوم خود را انکار کرد.

اسیدپاشی مرد ۳ زنه روی همسر دوم

به گزارش جام‌جم، اواخر مهر 94 درگیری خانوادگی منجر به اسیدپاشی در مشیریه تهران به پلیس اطلاع داده شد.

زن افغان در خواب مورد اسیدپاشی شوهرش قرار گرفته و به دلیل شدت جراحت در ناحیه صورت، به بیمارستان منتقل شده بود. پس از چند روز، همت 66 ساله به عنوان عامل اسیدپاشی دستگیر شد. با اعتراف وی کیفرخواست پرونده صادر شد و برای رسیدگی در اختیار شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده قرار گرفت.

صبح دیروز، در ابتدای جلسه دادگاه راحله 54 ساله در جایگاه ایستاد و گفت: «من همسر دوم متهم هستم. 30 سال با هم زندگی کردیم و هشت بچه داریم که یکی از آنها مدتی قبل فوت کرد. سال‌های اول ازدواجمان همه چیز خوب بود اما همت به مرور دچار بدبینی شدید شد. هرجا می‌رفتم، مرا تحت نظر داشت و سین‌جیم می‌کرد. به خاطر این کارهایش، سه بار به دادگاه خانواده رفتیم تا از هم جدا شویم اما چون شناسنامه نداشتیم، نتوانستیم این کار را انجام بدهیم.»

راحله درباره روز حادثه نیز گفت: «آن روز صبح هیچ دعوایی نکرده بودیم و همه چیز آرام بود. همت از من مقداری آب‌جوش خواست و من هم برایش بردم. وقتی آن را خورد به طبقه بالا رفت و دوباره برگشت. دست‌هایش را پشتش پنهان کرده بود. نمی‌دانستم چه فکری در سر دارد برای همین دوباره خوابیدم اما ناگهان، انگار آتش روی صورتم ریخته باشند؛ بشدت سوختم. فریاد زدم «سوختم، سوختم». همان موقع صدای بسته شدن محکم در حیاط را شنیدم و متوجه فرار همت شدم. بچه‌هایم مرا به بیمارستان بردند و در این مدت، 50 میلیون تومان هزینه درمانم کردند. درخواست من اعدام متهم است.» راحله با بیان این که متهم قبلا او را به اسیدپاشی تهدید کرده بود،‌ افزود: «همت همیشه چاقو داشت. حتی زیر بالشش هم چاقو می‌گذاشت و بعد می‌خوابید. در افغانستان به خاطر بدبینی، یک نفر را کشته بود. سه زن داشت که به یکی از آنها سم داده بود اما او زنده ماند. هیچ شغلی نداشت و فقط می‌خورد و می‌خوابید. بچه‌هایم هزینه‌هایش را می‌دادند.»

سپس نوبت به همت رسید. مرد 66ساله گفت: «اسیدپاشی را قبول دارم. همسرم به خاطر فساد اخلاقی‌اش، آبروی مرا برده بود. چند بار به او اعتراض کردم اما گفت از تو بدم می‌آید و طلاقم بده. به دادگاه رفتیم اما چون شناسنامه نداشتم، نشد جدا شویم.» او درباره روز حادثه نیز گفت: «آن روز 5000 تومان به مغازه سر خیابان دادم و یک و نیم لیتر جوهرنمک خریدم. در رسانه‌ها خوانده بودم اگر روی کسی اسید بریزی، چه اتفاقی برایش می‌افتد. وقتی وارد خانه شدم، راحله خواب بود. اسید را روی صورتش خالی کردم. او مشکل اخلاقی داشت.» این حرف متهم با واکنش دو پسر راحله روبه‌رو شد. آنها گفتند: «این حرف‌ها همه دروغ است. مادرمان زن پاکدامنی است و در این سال‌ها فرزندانش را با سختی بزرگ کرده است. برعکس پدرمان آنقدر شکاک است که اگر آزاد شود، امنیت جانی ما را هم به خطر می‌اندازد.»

سپس متهم درباره قتلی که سال‌ها پیش مرتکب شده بود و ماجرای دادن سم به همسر سومش گفت: «35 سال پیش در افغانستان با همسر اولم ازدواج کردم اما بعد از مدتی فهمیدم با مردی غریبه ارتباط دارد. در یک درگیری با چاقو، آن مرد را کشتم و به زندان افتادم اما شش ماه بعد آزاد شدم. همان سال‌ها، یکی از برادرهایم کشته شد و من همسرش را به خواست خودش به عقد خودم درآوردم. ماجرای سم هم دروغ است. من 13 فرزند دارم و شغلم دهقانی بود.»

در پایان دادگاه قضات وارد شور شدند و متهم را به 10 سال حبس، پرداخت دیه جراحات ناشی از اسیدپاشی و اخراج از کشور پس از پایان دوران زندان، محکوم کردند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۹۶۱۴۱۱:۳۲:۲۹ ۱۳۹۶/۱۰/۷
این جانور را بکشید
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  11. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  12. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  13. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  14. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  15. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  16. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  17. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  18. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  19. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  20. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  21. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  22. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

  23. با انواع شیوه‌های اعدام در دنیا آشنا شوید

  24. رئیسی: همه بخش‌های تولیدی مخاطب شعار سال هستند

  25. همکاری شریفی‌نیا با رهبری درارتباط با موسیقی و قرآن

آخرین عناوین