آیت الله امامی کاشانی: آمریکا می خواهد جهان را علیه جمهوری اسلامی بسیج کند

گروه سیاسی الف،   3961001095 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: آمریکا تلاش دارد تا جهان را علیه جمهوری اسلامی و ملت مقاوم و با بصیرت ایران بسیج کند.

به گزارش مهر، آیت الله امامی کاشانی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه های نماز جمعه امروز گفت: دنیا امروز علیه جمهوری اسلامی و علیه ملت ایران که دارای عقاید اسلامی و اعتقاد به مقاومت بصیرت هستند، بسیج شده است.

وی افزود: مردم یمن از دیگران موشک می گیرند و به ریاض پرتاب می کند اما امریکا اعلام می کند که ایران این موشک را به یمنی ها داده است.

خطیب موقت نمازجمعه تهران ادامه داد: کارشناسان اعلام کرده اند که این موشک ساخت ایران نیست اما امریکا با این اتهامات به دنبال این است که جهان را علیه جمهوری اسلامی ایران بسیج کند.

آیت الله امامی کاشانی خاطرنشان کرد: آمریکا میلیاردها دلار سلاح به سعودی ها فروخته و پول مردم عربستان را صرف کشتن مردم یمن می کند. آمریکا شیطان بزرگ و ضد اسلام است.

وی تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی، حرم است که با فداکاریهای جوانان ملت ایران شکل گرفته، نباید نظام و ارکان آن را تضعیف کنیم. نظام و قوای سه گانه وظایف خود را انجام می دهند اما این وظایف وسیع و مشکل است.

وی با اشاره به وظایف سخت قوه قضائیه اظهار داشت: اگر با قوه قضائیه حرف دارید در جلسات خصوصی مطرح کنید یا کارشناسان قوا با هم صحبت کنند نه اینکه همین طوری حرف بزنید و چه بسا حرف های خلاف واقع زده می شود که جامعه را متزلزل کرده و دست اندرکاران را دلسرد می کند.