خرید اینترنتی بهترین ضد چروک و ضد آفتاب در مثبت سبز

گروه اجتماعی الف،   3960929331

نحوه انتخاب بهترین کرم ضد چروک دور چشم

نحوه انتخاب بهترین مارک کرم ضد چروک دور چشم‌

نحوه انتخاب بهترین مارک کرم ضد چروک دور چشم‌ به دلیل حساس بودن پوست این ناحیه قواعد خاصی داره که بایستی آن را فرا گرفت و طبق اون خرید انجام بشه. قبل از اقدام به خرید، شما باید هدفتون از خرید این محصول رو مشخص کنین. آیا دور چشمتون سیاهه؟ آیا دور چشمتون پف داره؟ آیا چروک های ریز داره؟ آیا قصد پیشگیری از ایجاد چروک دارید؟ بعد از مشخص نمودن هدف باید بریم سراغ محصولاتی که از مواد کاملا مفید و مطرح در این زمینه از جمله رتینوئید، کلاژن، ویتامین C ،Q10 و آلفاهیدروکسی اسید نیز ساخته شده باشه.

در این نوشتار چند نمونه از مطرح ترین و محبوب ترین کرم ضد چروک دور چشم‌ رو که به دقت در داروخانه آنلاین مثبت سبز گردآوری شده اند را خدمتتون معرفی می نماییم تا بتونید انتخابی مناسب و سازگار با هدفی که دارید، داشته باشید.

کرم دور چشم پری می یم لیراک

ابتدا لازمست بدونید سری محصولات ضد چروک دور چشم لیراک محصولات مناسب جهت آقایان هم داره. این کرم محصولی منحصر به فرد بوده و با ساختار نرم و لطیفش حاوی غلظت بالایی از ترکیباتی نظیر اسید هیالورونیک، کاپریلیک تری گلیسیرید، بادام شیرین و عصاره توت سیاه و… می باشد که ایده ال برای چروک های عمقی، حلقه های تیره و پف دور چشم بوده و همچنین مناسب انواع پوست هم هستش.

کرم دور چشم الواژ اون

این کرم کاملا مناسب و حرفه ای برای درمان چروک های متوسط تا عمیق فرموله شده و ضمن پوشاندن حلقه های تیره دور چشم باعث از بین رفتن پف زیر چشم هم می شه.

کرم دور چشم اون می تونه یه انتخاب مناسب برای روشن کنندگی و شفافیت بخشیدن به نواحی دور چشم باشه که در اون از رتین آلدهید که خالص ترین نوع ویتامین A هستش به کار برده شده.

کرم دور چشم پردی ژیوز نوکس

نقطه قوت این کرم بر پایه گیاهی بودن اون هستش که با استفاده از گیاهان کمیاب و گل اورلستینگ آبی فرموله شده و کاملا موثر و کارآمد در از بین بردن چروک ها، پف و تیرگی دور چشم هستش.

نحوه صحیح استفاده از ضدآفتاب‌ها

استفاده صحیح از ضد آفتاب‌ها

نحوه صحیح استفاده از ضد آفتاب ها

کرم‌های ضد آفتاب از پوست شما در مقابل سرطان و همچنین پیری زودرس محافظت می‌کنند؛ با این حال اگر آنها را به صورت صحیح بر روی پوست اعمال نکنید تاثیرگذار نیستند. نحوه صحیح استفاده از آنها را با هم مرور می‌کنیم. با مثبت سبز همراه باشید.

  1. اول از همه بهتر است از کرم ضد آفتاب SPF 30 و یا بالاتر، ضد آب و پوشش‌دهنده طیف وسیعی از پرتوها استفاده کنید. SPF به معنای قابلیت جلوگیری از پرتوهای فرابنفش است.
  2. قبل از خارج شدن از منزل، کرم را بر روی پوست خود بمالید. به طور تقریبی ۱۵ دقیقه طول می‌کشد تا پوست این کرم را جذب کرده و از شما در مقابل اشعه‌های مضر نور خورشید مقاومت کند. اگر پس از قرار گرفتن در معرض نور خورشید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید، پوست شما محافظت نشده و می‌سوزد.
  3. به میزان کافی و لازم استفاده نمایید. یک فرد بالغ حداقل به ۳۰ گرم کرم ضد آفتاب یا اندازه کف دست، برای پوشاندن تمامی نقاط بدن که در معرض نور خورشید قرار می‌گیرند نیاز دارد. آن را به طور کامل به این نقاط پوست بمالید.
  4. هر نقطه از پوست که بدون پوشش است باید محافظت شود. گردن، صورت، گوش‌ها و روی دست‌ها و پاها از نقاطی هستند که معمولاً در معرض نور خورشید قرار می‌گیرند. برای نقاطی که به سختی می‌توانید کرم را بر روی آن بمالید، مانند نواحی پشتی بدن از کسی کمک بگیرید یا از اسپری‌های حاوی ضد آفتاب استفاده کنید. اگر موهایتان نازک شده و یا کم پشت است، پوست سر خود را به ضد آفتاب آغشته کنید یا از کلاه‌های لبه پهن استفاده کنید. برای محافظت از لب‌های خود می‌توانید از بالم لب با SPF 15 یا بیشتر استفاده کنید.
  5. هر دو ساعت یک بار یا پس از شنا کردن یا تعریق زیاد، دوباره کرم ضد آفتاب را بر روی پوست خود بمالید. افرادی که دچار آفتاب‌سوختگی می‌شوند معمولاً به میزان کافی استفاده نکرده‌اند، پس از از بین رفتن اثر آن دوباره ضد آفتاب بر روی پوست خود نمالیده و یا از محصولات تاریخ گذشته استفاده کرده‌اند. پوست شما حتی در روزهای ابری و زمستانی در معرض پرتوهای مضر نور خورشید قرار دارد. پس چه در تعطیلات به سر می‌برید، چه در حال پیاده‌روی روزانه هستید باید از محصولات ضد آفتاب استفاده کنید.

مجله پزشکی مثبت سبز خود به سوالات وابهامات ذهن شما در قالب مقالاتی علمی، پاسخ گفته و بر دامنه اطلاعات روزانه شما می‌افزاید.

lنبع: https://mosbatesabz.com

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین