کمالوند: خدا جواب مدیرعامل و هیات مدیره صنعت نفت را بدهد/ قراردادم را فسخ می‌کنم

گروه ورزشی الف،   3960928330

سرمربی صنعت نفت آبادان با انتقاد از مدیرعامل و هیات مدیره این باشگاه به خاطر بی توجهی به تیم گفت: خدا جواب آن ها را بدهد.

به گزارش ایسنا، فراز کمالوند بعد از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس و صعود به جمع چهار تیم برتر جام حذفی، گفت: بازی سنگینی بود. پرسپولیس همه ابزار لازم برای موفقیت را در اختیار دارد و قوی ترین تیم 10 سال اخیر ایران است. بازی قبلی را که باختیم همه به ما ایراد گرفتند، حالا ما برنده شدیم و آنها اگر می توانند به آزادی بیایند و پرسپولیس را شکست دهند.

او ادامه داد: هیچ کس نمی داند ما در این 10 روز متحمل چه مشکلاتی شدیم. من قبل از بازی به بازیکنانم گفتم که باشگاه صنعت نفت می خواهد که ما امروز شکست بخوریم اما شما بازی را ببرید و از شرف تان دفاع کنید. هفت ماه است که ما با هیئت مدیره درگیر هستیم و خیلی از بازیکنان ما ریالی از باشگاه دریافت نکرده اند.

کمالوند با انتقاد از اوضاع آشفته تیمش گفت: در جدول ششم هستیم و برای اولین بار به نیمه نهایی جام حذفی رفتیم. من یک ثانیه دیگر با مسئولان این باشگاه ادامه همکاری نمی دهم. به فدراسیون می روم و قراردادم را فسخ می کنم. ما فقط برای شرف و اعتبار خودمان بازی کردیم. 10 روز از اولین بازی ما با پرسپولیس می‌گذرد. نه مدیرعامل و نه هیات مدیره سراغ ما را نگرفتند. تعمدا می خواستند فراز کمالوند را خراب کنند. خدا جواب همه آن ها را بدهد.

او ادامه داد: شما نمی دانید در این 10 روز با ما چه کار کردند. چرا سراغ ما را نمی گیرید؟ خودشان را پنهان کردند. فصل نقل و انتقالات است و من نگذاشتم بازیکن بنجل را به ما قالب کنند. بازیکن پارسال در کشورش دست فروش بود. موبایل خود را خاموش کردند که تیم یار نگیرد.
سرمربی صنعت نفت تاکید کرد: ای مردم! من تیمم را در رده ششم لیگ برتر و جزو چهار تیم برتر جام حذفی تحویل می دهم و می روم.

سرمربی صنعت نفت گفت: من اول فصل دو پیشنهاد خوب لیگ برتری را به خاطر صنعت نفت قبول نکردم. پدر و مادر من آبادانی هستند و این تیم را دوست دارم.

سرمربی صنعت نفت همچنین در نشست خبری گفت:‌ پنج روز است که پول به حساب باشگاه آمده است. به مدیرعامل می‌گوییم پول بازیکنان را بدهد ولی امروز و فردا می‌کند. می‌خواستند یک کاری کنند که بازیکنان بدون انگیزه به این بازی بیایند تا شکست بخورند اما از خدا غافل شدند. من دست تک تک بازیکنان باغیرتم را می‌بوسم که در این بازی پیروز شدند.

او با اشاره به تلاش زیاد بازیکنانش مقابل پرسپولیس گفت: قبل از بازی گفتم دست به دست هم بدهیم و بازی کنیم تا پیش هوادران شرمنده نشویم. مسئولین باشگاه صنعت نفت، دوست ندارند این تیم بالا بیاید و می خواهند تیم سقوط کند. امروز آخرین روزی بود که روی نیمکت صنعت نفت ابادان نشستم. من به بازیکنانم گفتم که اگر بخواهم قبل از بازی از مشکلاتم بگویم عنوان می‌کنند که بهانه آورده است. گفتم که بروند و ببرند تا در زمان برد این حرف‌ها را بزنم. من از مردم آبادان تشکر می‌کنم که هفت ماه ما را تحمل کردند. من تا زمانی که مسئولان فعلی در تیم نفت باشند در این تیم نمی‌مانم و فردا به فدراسیون فوتبال می‌روم و یک طرفه استعفا می‌دهم. خدا تمام حیله و نیرنگ را به سمت آن‌ها برگرداند و به نیمه نهایی صعود کردیم. من تحت هیچ شرایطی در این باشگاه فعالیت نمی‌کنم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین