رونالدو پس از قهرمانی جام باشگاههای جهان؛ مسي و بارسلونا براي ما تونل افتخار تشکيل بدهند

گروه ورزشی الف،   3960926275

رونالدو: با توجه به قهرماني رئال مادريد در جام باشگاه هاي جهان ، بارسايي ها بايد در ديدار ال‌کلاسيکو در سانتياگو برنابئو بايستند و براي رئالي ها تونل افتخار درست کنند.

به گزارش صدا و سيما؛کريستيانو رونالدو مهاجم رئال مادريد معتقد است با قهرماني اين تيم در رقابت هاي جام باشگاه هاي جهان ، ليونل مسي و بارسلونا بايد به رئالي ها احترام بگذارند و براي آنها تونل افتخار تشکيل بدهند.


به گزارش پايگاه اينترنتي ميرر انگليس ، رونالدو در ديدار نهايي جام باشگاه هاي جهان با يک ضربه آزاد دروازه گرميو را باز کرد تا رئال مادريد با غلبه بر قهرمان جام ليبرتادورس ، به عنوان قهرماني جهان نيز دست پيدا کند.
اکنون اين مهاجم پرتغالي مي گويد با توجه به قهرماني رئال مادريد در جام باشگاه هاي جهان ، بارسايي ها بايد در ديدار ال‌کلاسيکو در سانتياگو برنابئو بايستند و براي رئالي ها تونل افتخار درست کنند.


وي در اين باره گفت : «اين اتفاق خوبي خواهد بود و من دوست دارم که بارسلونا براي ما تونل افتخار تشکيل بدهد».
کريس رونالدو با اشاره به ديدار پيش رو مقابل بارسلونا افزود : «اميدوارم که در آن بازي هم به پيروزي برسيم تا اميد به قهرماني ليگ براي رئال مادريد همچنان زنده بماند».
مهاجم پرتغالي رئال مادريد اضافه کرد : «ما بايد از همه لحظات خود لذت ببريم چرا که نمي دانيم در آينده چه اتفاقي خواهد افتاد».


رئال مادريد که در فصل گذشته قهرمان ليگا شد در حال حاضر 8 امتياز کمتر از بارسلوناي صدرنشين کسب کرده است و اين در حالي است که آتلتيکو مادريد و والنسيا هر کدام با يک بازي بيشتر نسبت به اين دو تيم ، در رده هاي دوم و سوم جدول رده بندي ليگا هستند.
ديدار ال‌کلاسيکو بين بارسلونا و رئال مادريد شنبه آينده برگزار خواهد شد و پس از آن رقابت هاي ليگا وارد تعطيلات زمستاني مي شود.