معرفی بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی برای آیلتس و تافل

گروه فرهنگی الف،   3960926109

آموزشگاه تخصصی زنگنه جامع ترین خدمات آموزش زبان انگلیسی را در قالب کلاس های آیلتس ، تافل و جی آر ای بصورت حضوری و آنلاین ارائه میدهد.

در عصر ارتباطات یکی از مهمترین نیاز های هر فردی برای زندگی بهتر ، یادگیری نحوه ارتباط با دیگران است . ما برای ارتباط به یادگیری و آموزش زبان نیاز داریم و از آنجایی که انگلیسی رایج ترین زبان بین المللی است برای داشتن بهترین ارتباطات در دهکده جهانی همه ما از نوجوانی کم و بیش برای آموختن آن تلاش میکنیم.

در سال های اخیر تعداد بیشتری از مردم ایران به سفر های خارجی میروند و اولین چیزی که در سفر به هر کشور خارجی مورد نیاز همه هست امکان برقراری ارتباط است ، بنابراین افرادی که به مکالمه زبان انگلیسی آشنا هستند میتوانند از سفر های خود نه تنها بیشتر لذت ببرند بلکه اطلاعات بیشتری را نیز از زندگی اجتماعی مردم آن منطقه کسب کنند.

 علاوه بر این همه ما برای دستیابی به موفقیت های بیشتر باید همیشه به روز باشیم ، پس لازم است هر روز اطلاعات بیشتری را از گوشه کنار دنیا بدست آوریم تا با استفاده از آن در کسب و کار و زندگی پیشرفت بیشتری داشته باشیم.

در این بین بسیاری از اشخاص بدلیل نیاز هایی شغلی و یا قصد ادامه تحصیل یا مهاجرت بدنبال دستیابی به تسلط کامل بر مکالمه و نگارش به زبان انگلیسی هستند .

به گزارش ویرلن؛ اشخاصی که بدنبال موفقیت های بیشتر در کسب و کار و زندگی خود هستند حتی با تسلط کامل بر زبان انگلیسی راضی نمیشوند و برای کسب گواهینامه های بین المللی تلاش میکنند زیرا در زمان استخدام و مهاجرت در کشور های توسعه یافته بسیار کارآمد است.

آیلتس (IELTS) ، تافل (TOEFL) و جی آر ای(GRE) نام های مهمترین گواهینامه های بین المللی هستند که در تمام دنیا معتبر هستند.

اما بهترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی و کسب بهترین نمره در امتحانات آیلتس و تافل چیست ؟ آیا واقعا روش های یادگیری از طریق انواع کتاب ها ، اپلیکیشن ها و نرم افزار آموزش زبان به تنهایی و بدون کمک اساتید موثر و موفقیت آمیز است ؟

واقعیت این است که این روش ها برای اشخاصی که میخواهد در سطح ابتدایی و فقط برای مکالمات معمولی زبان بیاموزند میتواند تا حدی کارساز باشد . اما قطعا فراگیری زبان بطور کامل نیازمند حضور در کلاس و آموزش بصورت علمی توسط اساتید باتجربه است .

معتبر ترین آموزشگاه تهران برای آموزش زبان انگلیسی کدام است ؟

آموزشگاه زنگنه سالهاست که به عنوان یکی از معتبر ترین آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران شناخته میشود و امروز بدلیل ویژگی های خاصی که دارد محبوبیت خاصی میان جوانان پیدا کرده است.

آموزش تخصصی در کلاس آیلتس ، تافل و GRE توسط برترین اساتید که از بروز ترین کتب و روش های آموزشی استفاده میکنند و کسب موفقیت های بسیاری که دانش آموختگان این مجموعه در امتحانات گواهینامه های بین المللی داشته اند مهمترین دلایل محبوبیت این مجموعه است. همچنین خدمات آنلاین جامع و ارائه مقالات آموزشی در وب سایت یکی دیگر از ویژگی های خاص این مجموعه است.

 

اگر هنوز کاملا با دوره های تخصصی زبان آشنا نیستید در این بخش بصورت خلاصه با برخی از دوره هایی که در آموزشگاه تخصصی زنگنه برگزار میشود آشنا شوید :

آیلتس ؛ آزمون آیلتس چیست؟

آزمون آیلتس جهت سنجش میزان آمادگی داوطلبان برای ادامه تحصیل، فراگیـری مهارتهـای تخصصـی و یـا کار و اقامـت در کشـورهـای انگلیسی زبان طراحی شـده است.

آزمون آیلتس IELTS در بیش از 500 مرکز در 120 کشور جهان برگزار می‌شود و سالانه چیزی حدود یک و نیم میلیون نفر در آن شرکت می‌کنند.آزمون آیلتس از بالاترین و معتبرترین استانداردهای بین المللی جهت سنجش سطح زبان انگلیسی داوطلبان پیروی میكند و چهار توانائی Writing ،Reading ،Listening و Speaking را مورد ارزیابی قرار میدهد. بسیاری از دانشگاهها در كشورهای مختلفی همچون كانادا، انگلستان، استرالیا، نیوزلند و آمریكا امتحان IELTS را به رسمیت می شناسند.

تافل ؛ آزمون تافل چیست؟

آزمون تافل TOEFL iBT توسط ETS  برگزار میگردد و یکی از شروط اساسی برای ادامه تحصیل در دانشگاههای انگلیسی زبان و عمدتا"در آمریکا میباشد.

آزمون TOEFL iBT جهت سنجش سطح دانش زبانی طراحی گردیده است که در حال حاضر در ایران فقط در نوع اینترنتی iBT ارائه میگردد.سالانه بیش از یک میلیون نفر در این آزمون شرکت مینمایند که در گروههای مختلف سنی بوده و نیازمند ارائه این مدرک به مراکز علمی جهان جهت دریافت پذیرش میباشند.

 

آیا آزمون TOEFL جهت مهاجرت به استرالیا قابل ارائه می باشد؟

بیش از یکسال است که اداره مهاجرت استرالیا آزمون تافل را نیز جهت تکمیل پرونده مهاجرت به این کشور می پذیرد و از آنجائیکه معیارهای نمره دهی آزمون تافل در مهارت Writing آسان گیرانه تر از آیلتس می باشد ، کسب نمره مورد نظر اداره مهاجرت استرالیا در آزمون تافل آسان تر خواهد بود.

 

GRE ؛ آزمون جی آر ای چیست؟

آزمون جی آر ای جنرال آزمونی است که جهت ادامه ی تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و بالاتر در دانشگاههای آمریکا و اکثر مراکز دانشگاهی کانادا و تا حدودی در اروپا مورد نیاز میباشد.

در سالهای پیش کلاس GRE جهت آزمون GRE برای رشته های مهندسی و غیر مدیریتی، مورد پذیرش مراکز دانشگاهی بود اما پس از تغییرات بنیادی آزمون جی ار ای در سال 2011 اکثر دانشگاههای مدیریت آمریکا، کانادا و اروپا اقدام به معادلسازی این آزمون با آزمون جی مت GMAT نموده و در حقیقت هر یک از آزمونهای جی آر ای و یا جی مت جهت ورود به مراکز دانشگاهی مدیریت مورد پذیرش قرار گرفتند.

دوره های حضوری آمادگی برای این آزمون ها در آموزشگاه زنگنه بگونه ای برگزار می گردد که ضمن آشنایی و پیروی از تمامی اصول و جدیدترین تکنیکهای معتبر تست زنی در هر چهار مهارت ، ساختار زیربنایی و در کل بنیه زبانی متقاضی در چارچوبی تخصصی و عاری از آموزشهای نامربوط و غیرمنسجم تعالی و بهبود میابد.

موسسه زبان زنگنه با هدف ارانه کردن دوره های آمادگی جهت آزمون‌های تخصصی زبان انگلیسی در حد استانداردهای جهانی و ارائه سیستم آموزشی با تکیه بر نتیجه محور بودن و حصول رضایت متقاضی در کوتاهترین زمان ممکن، به عنوان معیار موفقیت کار خود را آغاز کرد و با ارائه  سیستم‌ های آموزشی مجازی و آنلاین زنده برای اولین بار در کشوربوسیله استفاده از آخرین تکنولوژیهای آموزشی دنیا و تلفیق کلاس سنتی با تکنولوژی آموزشی مدرن طرفداران بسیار پیدا کرد.

برای آشنایی با دوره های متنوع آموزشی به وب سایت موسسه زبان زنگنه ztcprep.com مراجعه کنید .

 

منبع خبر : ویرلن

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین