نوبخت: با قیمت کنونی بنزین نمی توانیم به سقف برسیم/ قیمت بنزین می تواند به بالاتر از ۱۵۰۰ تومان هم برسد

گروه اقتصادی الف،   3960921245 ۸۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

سخنگوی دولت از احتمال افزایش قیمت بنزین به بیش از ۱۵۰۰ تومان در سال ۹۷ خبر داد.

نوبخت: با قیمت کنونی بنزین نمی توانیم به سقف برسیم/ قیمت بنزین می تواند به بالاتر از  ۱۵۰۰ تومان هم برسد

به گزارش تسینم، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در باره افزایش عوارض خروج از کشور که در بودجه سال 97 به آن اشاره شده است، اظهار داشت: در بودجه اقدامات متنوعی در نظر گرفته شده است از جمله برنامه اشتغالزایی، فقرزدایی و همچنین برای اینکه بتوانیم از امکانات بخش غیردولتی برای توسعه کشور استفاده کنیم مدل مشارکت عمومی-خصوص مطرح است.

وی ادامه داد: به همین جهت بودجه سال 97 حداقل 8 موضوع و ویژگی جدید دارد، در یکی از ردیف‌ها یک عددی پیش بینی شد که در فرآیند رسیدگی مانند سایر پیشنهادات دیگر در مجلس و کمیسیون‌ها بررسی می‌کند و بهترین تصمیمات گرفته می‌شود.

 

سخنگوی دولت در خصوص افزایش قیمت بنزین تا 1500 تومان، توضیح داد: درقانون بودجه سال جاری و لوایح گذشته همیشه ظرفیتی برای اصلاح قیمت حامل‌های انرژی در نظر گرفته می‌شود، در بودجه سال 96، دولت اجازه دارد تا سقف 48 هزار میلیارد تومان نسبت به اصلاح قیمت حامل‌های انرژی اقدام و درآمدی کسب کند، در حال حاضر بر اساس قیمت‌های موجود چیزی حدود 32 هزار میلیارد تومان کسب کرده ایم.

نوبخت با اشاره به اینکه 16 هزار میلیارد تومان فاصله تا سقف تعیین شده وجود دارد، بیان داشت: با قیمت کنونی بنزین نمی‌توان به سقف برسیم، بنابراین قیمت بنزین حتی می‌تواند به عددی بالاتر از عدد مطرح شده افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه درآمد 48 هزارمیلیارد تومان ظرفیت قانون است، گفت: قطعاً برای هرگونه اصلاح قیمت باید برنامه‌ریزی صورت گیرد و اگر قرار بر این باشد که اصلاح قیمتی صورت بگیرد تا دولت کسری بودجه خود را جبران کند روش مناسبی نیست، چرا که ما از مسیر دیگری زیان خواهیم دید، به همین جهت همه امور چه در لایحه و چه در قانون فعلی بستگی به آن دارد که از منبعی که می خواهیم درآمدی بدست می آوریم چه مصرفی می‌خواهیم داشت.

نوبخت که با خبرگزاری خانه ملت گفت‌وگو کرده است، تاکید کرد: هر اقدامی در این زمینه در جهت برخوردار از ظرفیت‌های قانونی حتماً اطلاع رسانی می‌شود.

سخنگوی دولت در ادامه به اعلام کنگره آمریکا در خصوص پایبندی ایران به برجام، اظهار داشت: سازمان ملل متحد، اتحادیه اروپا و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پایبندی ایران به برجام را تایید کرده‌اند.

نوبخت ادامه داد: اما موضع آمریکا که کاملا غیرمنطقی،خصمانه، تشنج آفرین و در واقع ناآرام کننده منطقه است قبلا تکرار شده بود و از نه تنها از سوی جمهوری اسلامی حتی از سوی همپیمانان آمریکا نفی شده است.

وی تاکید کرد: قطعاً جمهوری اسلامی ایران آن را به شدت محکوم خواهد کرد و متقابل از همه ظرفیت‌هایی که منافع ملی ما را تامین کند، دفاع و حفظ خواهیم کرد.

دیدگاه کاربران

املی۱۶۴۷۶۱۱۹:۵۹:۲۷ ۱۳۹۶/۹/۲۱
شما بیخود میکنید میگویید شاید بیش از1500تومن شود مگر حقوق کارمندان مثل شما دولتمردان نجومی است مگر فرزندان ما مثل فرزندان شما اقازاده هستند که بااشتغال مدیریتی ورانتی وحقوق انچنانی ازبیت المال به جیب بزنند بخدا قسم مردم شریف ونجیب را بیش ازاین درتنگنا قرارندهید اونوقت کنترل کردن مردم برای شما دشوارمیشود
ناشناس۱۶۵۳۱۹۰۹:۳۸:۱۶ ۱۳۹۶/۹/۲۲
به نظر من، منصفانه ترین راه اینه که دولت تمامی یارانه های مستقیم و غیر مستقیم بخش انرژی رو در صندوقی جمع کنه و در ضمن تمامی قیمتها رو آزاد کنه. یارانه موجود در صندوق رو برای تمام ایرانی ها و به صورت سرانه اختصاص بدهد، هر کسی حق انتخاب داره که با یارانه اش بنزین مثلا" 4000 تومانی بزنه و ماشین سوار شه یا اینکه از حمل و نقل عمومی استفاده کنه یا پول برق کیلوواتی 500 تومن رو یا گاز متری .... رو پرداخت کنه. ضمن اینکه مبالغ بایستی به صورت فوب و بهای روز درنظر گرفته بشن. کاش متخصصین اقتصاد در مورد این پیشنهاد نظر بدهند.
ناشناس۱۶۵۵۹۸۱۳:۱۲:۰۱ ۱۳۹۶/۹/۲۲
تنها راه حل همینه ولی شرط اون شفافیت و رسانه‌ها ی آزاد است که هر دو مورد وضع بد جور ی خراب است
ناشناس۱۶۵۶۱۳۱۳:۲۵:۵۷ ۱۳۹۶/۹/۲۲
سلام نظرتونو برا خودتون نیگه دارین اصلا نباید هیچی گرون بشه تمام قیمتهای حاملهای انرژی باید به قبل از پرداخت یارنه ها برگرده و همه یارانه ها قطع بشه همین این عادلانه ترینه نه دولت میخواد مردم ما با اینهمه ثروت کشور مون مثل مرتاضهای هندی زندگی کنیم و مردم از گشنگی بمیرن اون حرف دیگه ای است فقط یادشون نره تاکید رهبرعزیزمون بر بهبود وضعیت زندگی و معیشت مردمه
ناشناس۱۶۶۰۲۱۲۰:۱۳:۱۳ ۱۳۹۶/۹/۲۲
واقعا فکر کردی کشور ثروتمندی هستیم؟ برو پول فروش سالانه نفتو تقسیم بر تعداد افراد کشور کن ببین به هر نفر چقدر میرسه. اونوقت بیا بگو ثروتمندیم
ناشناس۱۶۷۷۳۵۲۱:۴۴:۴۳ ۱۳۹۶/۹/۲۴
شما پول حاصل از فروش گاز، پتروشیمی، معادن و سایر منابع طبیعی رو هم تقسیم کن
ناشناس۱۶۷۹۷۸۰۹:۲۹:۲۲ ۱۳۹۶/۹/۲۵
ثروت ما فقط تو نفت خلاصه نمیشه عزیزم اینهمه معادن مس و طلا و سنگهای قیمتی و ... صنایع دستی و صادرات فرش و .... اینهمه هی تلویزیون پخش میکنه اینهمه صادرات افزایش پیدا کرد و ...
ناشناس۱۶۵۳۹۹۱۰:۳۹:۲۱ ۱۳۹۶/۹/۲۲
چهار میلیون لایک
ناشناس۱۶۴۷۶۷۲۰:۰۱:۴۱ ۱۳۹۶/۹/۲۱
10 تومن بکنید سرراست! ظرفیت مردم خیلی بالا است!
محسن۱۶۴۷۸۶۲۰:۲۱:۲۵ ۱۳۹۶/۹/۲۱
هر وقت نوبخت چیزی رو تکذیب کرد حتما اتفاق افتاد.خدا به داد برسه الان میگه شاید بنزین از 1500 هم بیشتر بشه
سید۱۶۴۷۹۱۲۰:۲۴:۴۹ ۱۳۹۶/۹/۲۱
اگر مردم در مصرف مدیریت کنند پورسانت کمتری بجیب دلالان وارد کننده خواهد رفت
ناشناس۱۶۵۵۰۱۱۱:۴۸:۵۹ ۱۳۹۶/۹/۲۲
در مصرف اب و برق میشود مدیریت کرد..ولی ماشین صدی 14 لیتر رو که دیگه دست ما نیست..از اون طرف اجازه ورود خودرو مناسب با قیمت مناسب را نمی دهند بجز برای خودی ها !!ملت که کلا غیرخودی است تا زمان انتخابات ..از این طرف بنزین درجه سه را تولید میکنند با بنزن بالا که هم الودگی دارد و هم فشار روی قشر کم درامد...این وسط هم اقای نوبخت نشسته داره واسه خودش جوج میزنه و اب پرتقال ی...دلش هم خوشه دولت درست کرده...
ناشناس۱۶۴۸۰۹۲۰:۳۷:۲۷ ۱۳۹۶/۹/۲۱
چه جالب یکی تایید میکنه یکی تکذیب دیگری برای جا انداختن مطلب میاد میگه شاید بیشتر از 1500 بشه این روش تو بازار و بازاری ها خیلی معروفه و تمام بازاری ها هم از این روش استفاده میکنند
ناشناس۱۶۴۸۲۸۲۰:۵۲:۴۲ ۱۳۹۶/۹/۲۱
حق ما همین و همین ها هستش ما که به ایشان رای ندادیم ولی رای دهندگان به آنها باید پاسخگوی تمام سختگیری های این دولت نسبت به مردمش باشند.
ناشناس۱۶۵۲۸۶۰۹:۱۱:۳۷ ۱۳۹۶/۹/۲۲
اگه اونایی که به دولت نهم و دهم رای دادن پاسخگو بودن ما هم پاسخگو هستیم..
محمد۱۶۵۹۱۹۱۸:۰۴:۲۶ ۱۳۹۶/۹/۲۲
من بعنوان جزئی از این ملت کاملا موافقم بنزین بشود لیتری 5000تومن بعنوان یک ایرانی خانواده ام را حدود 15سال است که شمال را ندیده اند در صورتی که تهرانی ها هر هفته با بنزین 1000تومنی راهی شمال می شود پس هزینه اشان با امثال بنده باید تفاوت داشته باشد و دولت منابع حاصل از این افزایش را برای عموم هزینه کند نه تنها آزاد راه شمال.
ناشناس۱۶۶۰۰۱۱۹:۳۷:۳۲ ۱۳۹۶/۹/۲۲
صد رحمت به دولت نهم و دهم. الان به وضعیتی رسیدیم که باید بگیم خدا پدرت رو بیامرزه احمدی نژاد
ناشناس۱۶۵۴۱۹۱۰:۵۵:۲۲ ۱۳۹۶/۹/۲۲
کاملا با شما موافقم
ناشناس۱۶۴۸۴۷۲۱:۱۹:۱۶ ۱۳۹۶/۹/۲۱
البته! مثلا یک راهکار این است به دوستانتان در صنعت تولید خودرو بفرمایید این فرغون ها را با باک سوراخ تحویل مردم بدن تا مصرف بالاتر هم بره و شما درآمد کسب کنید! اصلا مردم را قلک فرض کنید! برای اونی که ماشین 200 میلیون تومانی سواره که باک 50 هزارتومان و 75 هزار تومان فرقی نداره، ولی 25 هزار تومان در هفته که میشه 100 هزار تومان در ماه 10 درصد کل درآمد خیلی هاست!
رضا۱۶۵۶۲۷۱۳:۳۶:۳۶ ۱۳۹۶/۹/۲۲
اونی که براش 100 تومن خیلی هست اصلا نباید خودرو داشته باشد و باید بجای آن از اتوبوس و مترو استفاده کند باید بپذیریم هر خدماتی هزینه ای دارد که باید پرداخت شود
ناشناس۱۶۷۷۴۱۲۱:۵۱:۴۸ ۱۳۹۶/۹/۲۴
شما تا واسه نفس کشیدن ملت مالیات نگیری فکر نکنم راضی بشی، مالیات و بیمه ای که میگیری چه تناسبی با خدماتی دادی داره؟ حقوق پرداختیت با کار وهزینه زندگی متناسبه؟ خواهشا ژست روشن فکری و اصلاح گری نگیر
ناشناس۱۶۷۷۴۴۲۱:۵۳:۵۳ ۱۳۹۶/۹/۲۴
شما میدونی بار تورمی یعنی چی؟ نظرت رو واسه خودت نگه دار لطفا
ناشناس۱۶۸۰۵۳۱۰:۵۴:۵۶ ۱۳۹۶/۹/۲۵
عجب حرفی زدی! پس یک کارمند و کارگر حق خودرو داشتن ندارن. آره البته اون بیچاره ها باید بمیرن تا جا برای افرادی مثل شما باز بشه
محمدی۱۶۴۸۵۰۲۱:۲۰:۲۷ ۱۳۹۶/۹/۲۱
اصلاح طلب های ضد مردمی خوب دارید چهره واقعی خودتان را نشان می دهید، انشاالله پایان این دولت، پایان قطعی ژست اصلاح طلبی شماها خواهد بود.
علی۱۶۵۹۲۴۱۸:۰۶:۴۰ ۱۳۹۶/۹/۲۲
یک تصمیم خوب را کسی که می گیرد چه اصلاح طلب چه اصوال گرا برای همه محترم است که زیربنای کردن مخالفن خود را دارد.
ناشناس۱۶۴۸۶۶۲۱:۳۲:۱۱ ۱۳۹۶/۹/۲۱
این روزها نوبخت، بخت نویی را برای مردم دارند رقم میزنند. آب که سربالا بره.....
ناشناس۱۶۴۸۸۹۲۱:۵۰:۵۵ ۱۳۹۶/۹/۲۱
به مرگ داره میگیره به تب راضی بشن ملت واقعا که
ناشناس۱۶۴۹۰۰۲۱:۵۷:۵۳ ۱۳۹۶/۹/۲۱
جناب نوبخت دولت باید بسمت صرفه جویی برود در کشور موسسه های فرهنگی که خروجی ندارند چون آثار فعالیت های آنها را در جامعه مشهود نیست باید بشدت کاهش داد
Hamvatan۱۶۴۹۱۵۲۲:۱۱:۱۸ ۱۳۹۶/۹/۲۱
فرض کنیم دولت بخواهد قیمت بنزین را 1800 در نظر بگیرد یعنی بابت 30 لیتر باید 54000 تومان پول بدهیم این یعنی افزایش کرایه ها هم سواری هم سنگین به هر حال حامل های انرژی قراره گران شود. فکر کنم دوباره بازار دورشکه و اسب و قاطر گرم بشه .
ناشناس۱۶۴۹۱۸۲۲:۱۴:۳۴ ۱۳۹۶/۹/۲۱
خوشم میاد که بعد از رای گرفتن دست از تعارف برمی دارید دکتر جان
صالح۱۶۴۹۴۵۲۲:۲۹:۲۶ ۱۳۹۶/۹/۲۱
بله آقای نوبخت راست میگویند با این پولها نمیشود مملکت را اداره کنند.اما سوال اینجاست که سهم مردم از این مملکت و پولهای گرفته ازشون به بهانه های مختلف مثل گران شدن بنزین و حذف یارانه و... چیست و قراره چه خدماتی به ملت انجام بگیره ؟آیا تو چند سال پیش که دولت دست توی جیب مردم کرده و همه چیز گران شده آیدی برای مردم هم داشته؟
الف ر۱۶۴۹۵۱۲۲:۳۲:۲۹ ۱۳۹۶/۹/۲۱
آقای نوبخت شما شکمتون سیر مردم چی؟؟ قیمت فوب در خلیج فارس 1500تومن است کشور من روی دریای نفت تنها چیزی که برابر قیمت جهانی داریم مصرف میکنیم همینه کی میخاد فردا تاوان تورم رابده
ناشناس۱۶۴۹۶۰۲۲:۴۰:۴۴ ۱۳۹۶/۹/۲۱
جوری میگه که قیمت "میتونه" به 1500 برسه که انگار چه کار ارزشمند و سختیه برای دولت. نه اقای رییس، قیمت میتونه به 10000 تومن هم برسه کافیه شما فقط اراده کنی!!!
ناشناس۱۶۴۹۶۳۲۲:۴۳:۰۳ ۱۳۹۶/۹/۲۱
بار حقوق های نجومی روی گرده مردم سنگینی میکنه و به این راحتی پرداخت نمیشه مگه با افزایش قیمت بنزین
ناشناس۱۶۴۹۷۸۲۲:۵۸:۵۴ ۱۳۹۶/۹/۲۱
علی برکت الله
ناشناس۱۶۴۹۸۵۲۳:۰۴:۵۹ ۱۳۹۶/۹/۲۱
طرح هدفمندی توسط مجلس اصولگرا در سال 88 تصویب شده و دولت را مکلف کرده که در برنامه ششم قیمتها را برسانه به قیمت نهایی الان میفرمایند که نه چرا دولت میخاد این کار رو بکنه؟ شما خودت قانون رو دادی به دولت الان مخالفت میکنی؟ قانون رو خودت تصویب کرده ای ابلاغ کرده ای
ناشناس۱۶۵۳۴۶۰۹:۵۷:۳۳ ۱۳۹۶/۹/۲۲
گفتن می تونه تا سقف فلان.... نگفته مجبوره تا فلان مبلغ بالا ببره. مگه دولت از وضع مردم بی خبره که داره تخت گاز می تازه؟ چه سئوالی بود؟ معلومه که بی خبره.
ناشناس۱۶۵۷۳۰۱۵:۰۴:۰۵ ۱۳۹۶/۹/۲۲
خرج چوازجیب کردم بود دولت مداری آسان بود.اله برکت اله
حسین۱۶۴۹۸۸۲۳:۰۷:۵۷ ۱۳۹۶/۹/۲۱
اصلا قیمت بنزین روهر چی دوست دارین اضافه کنید شما که با ماشین دولتی میرین همه جا
ناشناس۱۶۵۰۰۵۲۳:۲۶:۴۶ ۱۳۹۶/۹/۲۱
اقای نوبخت امثال شما یک ریال پول بنزین و گاز واب وبرق وو میدین که از حال ملت مظلوم خبر داشته باشید فریب کافی نیست
مصطفي۱۶۵۰۰۹۲۳:۳۲:۵۰ ۱۳۹۶/۹/۲۱
افزايش قيمت بنزين اگر درست و معقول مديريت شود به نفع منافع ملي ست به سرويس هاي عمومي مثل تاكسي ها و.... و به شرط عدم افزايش كرايه ، يارانه ماهيانه تعلق بگيره و .....
مجتبی۱۶۵۰۴۱۰۰:۱۴:۲۲ ۱۳۹۶/۹/۲۲
شما بخوای به پنج هزار تومن هم میرسه
محمد قاسمی۱۶۵۰۵۵۰۰:۲۸:۳۵ ۱۳۹۶/۹/۲۲
داداش اگه سفرتون کوچیک شده ببر رو 3000
زارعی مرودشت۱۶۵۰۸۲۰۱:۰۰:۵۸ ۱۳۹۶/۹/۲۲
این دولت هم خوب یاد گرفته ، به مرگ می گیره که به تب راضی شیم ؛ می دونی اخرش می گن ما می خواستیم بنزین رو لیتری ۲۰۰۰تومن کنیم ولی بخاطر رفاه حال مردم عزیزمون کردیم ۱۵۰۰تومن اینجوری ی منت هم سر ملت مذارن
عدالت۱۶۵۰۹۳۰۱:۰۶:۱۶ ۱۳۹۶/۹/۲۲
قرار بود آقای روحانی چنان اقتصاد ایران شکوفا کند که مردم نیاز به 45000 تومان نداشته باشند این بود تدبیر دولت تدبیر و امید در کتاب نان وشراب جمله ای وجود دارد بدین مضمون دولت دو دست دارد دستی دراز -که به همه جا می رسد-و آن برای گرفتن است و دستی کوتاه که برای دادن است که فقط به نزدیکان خود می رسد
زارع۱۶۵۱۰۵۰۱:۲۲:۱۳ ۱۳۹۶/۹/۲۲
داره فقیر زدایی میکنه
ناشناس۱۶۵۳۴۸۰۹:۵۸:۵۹ ۱۳۹۶/۹/۲۲
خیر. داره فقیر زایی می کنه.
ناشناس۱۶۵۱۴۸۰۵:۰۸:۴۰ ۱۳۹۶/۹/۲۲
بکن 5000 خیرشو ببینی.
ناشناس۱۶۵۱۵۰۰۵:۲۰:۱۷ ۱۳۹۶/۹/۲۲
جهت اطلاع به احتمال زیاد دی ماه بنزین گران می شود چون قراره حقوق شرکت نفتی ها حداقل ۲۰ درصد اضافه بشود
ناشناس۱۶۵۱۵۳۰۵:۳۱:۲۷ ۱۳۹۶/۹/۲۲
خواهشا هرکاری میخواید بکنید بکنید، آب رو گرون کنید، برق رو گرون کنید، عوارض خروج را گران کنید، بنزین را گرون کنید، یارانه ها را حذف کنید، جریمه های رانندگی را زیاد کنید، یارانه نان را قطع کنید و نان را گران کنید، ولی لااقل انصاف داشته باشید و روی اعصاب مردم تک چرخ نزنید، با این جور استدلال های خنک که امثال نوبخت و کردبچه به زبان میارن عملا روی اعصاب مردم تک چرخ میزنن و مردم را بی عقل و نادان فرض میکنند...
ناشناس۱۶۵۱۶۲۰۶:۵۳:۴۵ ۱۳۹۶/۹/۲۲
با این ترتیب و این کارهای غیر قانونی منتظر تورم بیشتر از 40 درصد درسال آینده باشیم
ناشناس۱۶۵۳۵۴۱۰:۰۱:۱۳ ۱۳۹۶/۹/۲۲
از نظر آقایان اشکالی ندار چون میدانند موقع پاسخگویی ...و دیگر سر کار نیستند. شایدم خارج کشور باشند در ...
ناشناس۱۶۶۳۷۱۰۹:۱۴:۱۵ ۱۳۹۶/۹/۲۳
شایدم رفتن برای گرفتن مدرک پروفسوریشون از همون دانشگاهی که مدرک دکتراشون رو گرفتن؟! بلاخره وقتی مقامات انگلستان به ایران میان یه کادویی برای دولتمرانی که غش می کنن براشون میارن.
جلال۱۶۵۱۷۱۰۷:۰۶:۵۰ ۱۳۹۶/۹/۲۲
حتما مثل سود سهام عدالت کدام فقر زدایی شما که همه چیز را گردن دولت قبل انداخته اید خجالت بکشید شما جز حرف چه کردید .
ناشناس۱۶۵۱۷۶۰۷:۱۲:۰۸ ۱۳۹۶/۹/۲۲
این روش قدیمی شده به مرگ میگیرن ملت به تب راضی بشن میگن ۱۵۰۰ میگن بنزین رو می کنن ۱۲۰۰ به سر مزدم منت هم گذاشته میشه که ببینید ما بنزین رو نکردیم ۱۵۰۰
ناشناس۱۶۵۱۸۰۰۷:۱۹:۰۸ ۱۳۹۶/۹/۲۲
آره بابا 1500 چیه؟ برو رو 3000. مردم هم به درک.!
ناشناس۱۶۵۱۹۴۰۷:۳۱:۴۳ ۱۳۹۶/۹/۲۲
روحانی مچکریم
ناشناس۱۶۵۲۰۲۰۷:۵۱:۲۱ ۱۳۹۶/۹/۲۲
این دولت مایه شرم و تاسف است. تا قبل از انتخابات همه قیمت ها ثابت و همه یارانه میگیرند. حالا که رای آوردن، همه چیز افزایش پیدا میکند اون هم نه 5 درصد 10 درصد، بلکه 50درصد، 300 درصد. یارانه هم که تقریبا برای همه قطع میشه. ی
یک نفر بیکار۱۶۵۲۲۰۰۸:۰۹:۲۶ ۱۳۹۶/۹/۲۲
امیدوار بود آدمی به خیر کسان ما را به خیر تو امید نیست، شر مرسان
ناشناس۱۶۵۲۲۳۰۸:۱۱:۲۹ ۱۳۹۶/۹/۲۲
نون رو گرون کردید حالا نوبت بنزین شد؟
بیژن .الف۱۶۵۲۳۳۰۸:۱۸:۵۱ ۱۳۹۶/۹/۲۲
بله اقای نو بخت به هر قیمتی میتواند برسد اما فکری هم به حال من وامثال من شده حالا که وعده دولت در اوردن پول نفت به سر سرفه مردم کن لم یکن شده حالا که میخواهید پول وعده داده شده در باره یارانه به خزانه برگردد لطف کن قیمتها را نیز بیشتر از اینی که فکر میکنیم به قیمتهای اول بر گردان
ناشناس۱۶۵۲۳۶۰۸:۲۱:۵۷ ۱۳۹۶/۹/۲۲
شما کلا قیمت ها رو ببر بالا. به مردم که چیزی نمیدین ( نه بهداشت نه شغل نه بیمه نه خدمات نه آموزش) فقط از مردم بگیرین تا یک وقت خودتون و آقا زاده هاتون احساس کمبود نکنین
مازندرانی۱۶۵۲۴۴۰۸:۳۲:۱۸ ۱۳۹۶/۹/۲۲
آقای نوبخت این سقف که میفرمائید کجاست ؟بنام اشتغالزائی وفقرزدائی بودجه میچینید ولی تاثیر آن در جامعه ملموس نیست .آقای نوبخت آیا شما دولت مردان در فضای مجازی صدای مردم را نمیشنوید؟نتایج عملکرد دولت شما به جائی رسیده که مردم علنا در خیابانها شعارهای آنچنانی میدن .
ناشناس۱۶۵۲۵۰۰۸:۳۴:۵۹ ۱۳۹۶/۹/۲۲
میگویید حقوق میبایست برابر نرخ تورم رشد کند. که زیر 10 درصد است ولی بنزین را تا 50 درصد بلاتر قیمت میگذارید؟
ناشناس۱۶۵۲۵۸۰۸:۴۰:۱۷ ۱۳۹۶/۹/۲۲
با عرض سلام و احترام جهت تنویر افکار عمومی توضیحات زیر در مناقشه قیمت بنزین، به عرض میرسانم قدرت خرید ایرانی 18000 دلار قدرت خرید آمریکا 54000 دلار لیتر بنزین سال 2017 آمریکا متوسط 60 سنت بوده لذا در ایران باید حدود 20 سنت باشد (بنزین سوپر) در ضمن مصرف روزانه آمریکا یک ونیم میلیارد لیتر است و ایران یک بیستم آن. نتیجه :بنزین سوپر باید 800 تومان شود نه 1800 تومان از دولت محترم و مجلس خواهشمند است جوابیه خود را در همین صفحه مرقوم فرمایید وجدانا خودم اتومبیل ندارم
ناشناس۱۶۵۴۸۱۱۱:۳۶:۴۰ ۱۳۹۶/۹/۲۲
برادر مصرف کم ماشینای اونجا رو هم حساب کنی قیمت واحدش کمتر هم میفته
ناشناس۱۶۵۶۱۱۱۳:۲۳:۳۱ ۱۳۹۶/۹/۲۲
سلام درسته، حدود 30 درصد ماشین های اونا در مجموع کم مصرف تر هستند
ناشناس۱۶۵۲۶۳۰۸:۴۲:۵۰ ۱۳۹۶/۹/۲۲
دست گلشون درد نکنه گفته بودن سایه جنگ (خیالی) رو برمی دارن نگفته بودن که از جیبتون برنمی دارن. حالا راحت در خیابانها برقصید دختر و پسر هم نداره راحت باشید.
ناشناس۱۶۵۲۶۷۰۸:۴۷:۲۱ ۱۳۹۶/۹/۲۲
دولت تدبیر برای بدبخت کردن مردم
ناشناس۱۶۵۳۰۹۰۹:۲۸:۱۰ ۱۳۹۶/۹/۲۲
چرا همیشه این سقف دولت باید از جیب مردم تامین بشه!؟ به صادرات غیر نفتی و فروش محصولات پتروشیمی بیشتر فکر کنین!
ناشناس۱۶۵۳۱۳۰۹:۳۰:۱۴ ۱۳۹۶/۹/۲۲
اقاي روحاني پا رو دم مردم فقير نزار كه شوخي نداريم ! كاري نكن اين سه سالي باقي رو خون كنيم . برو جلو اختلاس ها رو بگير دست به نان مردم بزني دستت رو قطع ميكنيم دلار گرون شد لال شدي نون گرون شد لال شدي حالا هم بنزين
علی۱۶۵۳۵۳۱۰:۰۱:۰۹ ۱۳۹۶/۹/۲۲
با سلام جناب اقای توکلی در این مورد ورود کنید مردم گناه دارن .
ناشناس۱۶۵۳۵۹۱۰:۰۳:۲۸ ۱۳۹۶/۹/۲۲
معنی تورم زیر ده درصد همینه دیگه
ناشناس۱۶۵۳۷۹۱۰:۲۲:۱۱ ۱۳۹۶/۹/۲۲
وقتی دولتی با گرون کردن بنزین بخواد درامد کسب کنه یعنی رسما رسیده به ته خط
ناشناس۱۶۵۴۲۶۱۰:۵۸:۴۵ ۱۳۹۶/۹/۲۲
۴ ماهه حقو
ناشناس۱۶۵۴۳۸۱۱:۰۶:۳۵ ۱۳۹۶/۹/۲۲
آخه سه سال گرون نشده و اضافه حقوق و درآمد داشتید انصاف هم خوب چیزیه با این الودگی و راه بندان و شلوغی خیابان و جاده و بیابان و .... و 200 میلیون نفر سفر حداقل باید بنزین لیتری 2000 باشه چون مصرف خیلی بالاست و معنی اش این است که قیمت سوخت ارزان است اون پولدارهارو هم که ادعا میکنید همشون روی هم 5 درصد هستند نه 70 تا 80 درصد
ناشناس۱۶۵۷۲۵۱۴:۵۸:۵۳ ۱۳۹۶/۹/۲۲
دوست عزیز تورمی که بعد از گرانی بنزین بوجود میاد رو در نظر نمیگیری؟؟؟؟ هیچ کس با واقعی شدن قیمتها مشکلی نداره به شرطی که درآمدها هم واقعی بشه...
ناشناس۱۶۷۱۵۳۰۸:۱۹:۱۷ ۱۳۹۶/۹/۲۴
مسأله قیمت بنزین نیست الودگی هوا نیست مسلم رانتی هست که در واردات بنزین هست وگرنه کجا دولت از جیبش پول میده مثلاً در هدفمندی قرار بود قیمتها واقعی بشو و یارانه مستقیما به مردم داده شود درامد دولت از یارانه ۸۷۰۰۰ میلیارد تومان هست که نزدیک ۳۷۰۰۰ میلیارد یارانه نقدی می پردازد و مقدار ۵۰۰۰۰ هزار میلیارد معلوم نیست کجا میرود چون در ردیف بودجه نمی اید امسال هم با حذف ۳۰ میلیون نفر مبلغ۱۶۰۰۰ هزار میلیارد دیگه به جیب میزنه دولت اگر بخواهد یارانه ی هر نفر ۴۲ دلار را بپردازد با احتساب دلار ۳۵۰۰ ارز مبادله‌ای باد به هر نفر ۱۴۰ هزار بپردازد ضمن اینکه ماشین از سوز هم توسط مخترعان ایرانی رونمایی شده که حمایت از این هم مشکل گرانی بنزین و هم الودگی هوا و صادرات بنزین و قطع واردات را محقق میکند چرا دولت اهمیتی نمی‌دهد پس مسله رانت و پورسانت هست
امیر۱۶۵۵۰۹۱۱:۵۶:۳۹ ۱۳۹۶/۹/۲۲
کاش دولت بتواند روش زیر را در گرانی بنزین پیاده کند. سهمیه بندی بنزین ماهیانه 120 لیتر و دو بار در عید و تابستان بابت مسافرتها با قیمت 1000 تومن و بنزین آزاد به قیمت 1500 تومن و منع سهمیه برای خودروهای دارای شرایط زیر : 1 - خودروهای خارجی 2 - خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث 3 - خودروهای فاقد معاینه فنی 4 - خودروهای دارای جریمه بیشتر از سقف مجاز ( که باید تعریف شود ) 5 - خودروهای فرسوده ( که باید تعریف شوند ) 6 - خودروهای دارای بدهی عوارض سالیانه 7 - سایر موارد احتمالی
ناشناس۱۶۶۱۰۰۲۱:۴۲:۳۲ ۱۳۹۶/۹/۲۲
راست میگی باید مامور زیاد بشه تا تو صف نمونی
ناشناس۱۶۵۶۰۴۱۳:۱۸:۰۵ ۱۳۹۶/۹/۲۲
کاسانی که به روحانی رای داده اند باید از همه مردم عذر خواهی کنند می توانید ؟؟؟ بیچاره میر سلیم راست می گفت کسی گوش نداد
کریم خان رند۱۶۵۶۵۷۱۴:۰۳:۳۵ ۱۳۹۶/۹/۲۲
دولت رحانی داره به تمام وعده های انتخاباتیش عمل می کنه. واقعا خدا را شاکرم که ملت این عزیزان را برای اداره کشور انتخاب کردن. آقای روحانی، ما، همه ملت، سپاس گزار شما و مدیران نجومی بگیرتان هستیم. علی برکت الله!
علی علیزاده۱۶۶۲۵۷۰۱:۵۸:۱۵ ۱۳۹۶/۹/۲۳
قشنگ گفتی! مردم از خنده!
ناشناس۱۶۵۶۹۷۱۴:۳۵:۴۲ ۱۳۹۶/۹/۲۲
باور کنید این دولت اگر بنزین را 1لیتری 150000 تومان هم بکند باز کسری میاره چرا که هیچ برنامه مدونی نداره و روزمره گی میکنه جناب روحانی رایتو گرفتی ملت بی خیال فقط هوای وزیر وزرا رو داشته باش.
ناشناس۱۶۵۸۸۸۱۷:۳۹:۴۱ ۱۳۹۶/۹/۲۲
اگرکسی الفبای اقتصادرابداندبنزین راکه کالای واسطه ای است وبه کلیه بخشهاسرویس میدهدوتورم سنیگینی رادرکشوررقم میزنددست به چنین کاری نمیزندواصلاح طلبی رابرای همیشه به زباله دان نمی اندازد.به عنوان نهی ازمنکرگفتم
ناشناس۱۶۶۱۱۲۲۱:۵۸:۱۸ ۱۳۹۶/۹/۲۲
با این اوضاع بیخود میکنند میگویند تورم تک نرخی است حد اقل 50درصد تورم داریم البته چون سواد ندارند فکر میکنند تورم قوزک پاست .
ممدخان۱۶۶۱۳۴۲۲:۴۰:۱۷ ۱۳۹۶/۹/۲۲
این افزایش قیمت بطور حتم تبعات منفی در جامعه خواهد داشت و اقتصاد مریض ما را به اغما خواهد برد
ناشناس۱۶۶۳۵۱۰۸:۵۷:۳۷ ۱۳۹۶/۹/۲۳
پس لطف کنید حقوق فلک زدگان کارمند و کارگر رو نیز 50% افزایش دهید! مخصوصا اساتید و معلمان حق التدریس بی نوا را
علی۱۶۶۸۸۶۲۰:۵۶:۳۱ ۱۳۹۶/۹/۲۳
بعنوان کارمند دولت ، آقای نوبخت حقوق تمامی کارکنان دولت یکسان سازی بشه بعدا هر کاری متوانید بکنید ، انشاء بعد از ارائه فیش حقوقی و حق الجلساتتان و حق ماموریتهایتان هر کاری را بگویید مورد قبول ماست
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. و ناگهان اخلاق!

  4. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  5. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  6. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  7. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  8. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  9. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  10. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  11. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  12. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  13. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  14. فریب نخوریم! 

  15. دبی؛ چند روز پس از سیل

  16. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  17. تصاویر اختصاصی شبکه پاکستانی از اسکورت جالب زمینی و هوایی رئیسی در لاهور

  18. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  19. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین