اعلام جنگ کفار علیه مقدسات اسلامی؛ آمریکا بدون نقاب

  3960917135 ۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار
آمریکا بدون نقاب

بیست سال پیش که کنگره آمریکا انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی را به قدس شریف، اولین قبله‌ گاه مسلمانان جهان به تصویب رساند، روسای جمهور وقت آمریکا هیچ ‌گاه جرأت نکردند این تصمیم را به رسمیت بشناسند و آن را عملیاتی کنند. ترامپ درست در روز میلاد رسول خدا پیامبر اعظم (ص) در یک دیوانگی و تصمیم احمقانه این مصوبه را امضاء و در حقیقت یک اعلام جنگ واقعی با مسلمانان را شروع کرد.
بدون شک این تصمیم که برخلاف قطعنامه‌های سازمان ملل است، آتش خشم مسلمانان جهان را در پی خواهد داشت، چرا که قدس شریف متعلق به همه مسلمانان جهان است و مسئله فلسطین را از یک مسئله ملی - منطقه‌ای به یک مسئله حاد جهانی درخواهد آورد.
ترامپ با اعلام این تصمیم احمقانه تیر خلاصی به مذاکرات به اصطلاح صلح با فلسطینی‌ها زد و تمام پل‌های گفتگو را با سازش‌کارترین گروه‌های فلسطینی ویران کرد.
اینکه ترامپ چرا این تصمیم را گرفت، به چند علت برمی‌گردد. او ماموریت دارد آمریکای بدون نقاب را به نمایش بگذارد!
1- شکست‌های پی‌درپی منطقه‌ای و بر باد رفتن توطئه‌ها و دسیسه‌ها علیه دولت‌ها و ملت‌های مسلمان منطقه توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی، کاخ سفید را وادار کرد کلید یک بحران و ماجراجویی جدید را نه ‌تنها در سطح منطقه بلکه در جهان بزند. این تصمیم نماد ظهور تعقل ابلیسی در کاخ سفید است و بدون شک دروازه‌های جهنم را به سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی باز خواهد کرد.
2- اختلافات داخلی در درون رژیم صهیونیستی و سرپوش گذاشتن روی فساد داخلی به ویژه مفاسد نخست‌ وزیر این رژیم اقتضا می‌کرد که نگاه‌ها از درون به بیرون و نیز بحث به حیات و ممات رژیم اشغالگر قدس معطوف شود.
3- با سقوط بوکمال عملا پرونده حکومت خونریز گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق بسته شده و فقط می‌ماند چند درگیری پراکنده برای پاکسازی کامل. این پیروزی عظیم در سایه ائتلاف و همگرایی هسته‌های حزب‌الله در منطقه و جهان در این نبرد سرنوشت‌ساز به دست آمد.
امروز تردیدی نیست که آرزوی امام (ره) در شکل‌گیری هسته‌های حزب‌الله در جهان اسلام به تحقق پیوسته است. نیروی مقاومت امروز یک نیروی چندملیتی است و روز به روز اقتدار خود را در منطقه نشان می‌دهد.
4- شکست فاحش ائتلاف عبری - عربی در جنگ یمن و تسلط کامل انصارالله در این کشور یکی دیگر از عقده‌‌های حقارت‌ استکبارجهانی در منطقه است. با کشته شدن علی عبدالله صالح، توطئه نفوذ و ضربه از درون بدون کمترین هزینه و تلفات خنثی شد. آمریکا و رژیم صهیونیستی و نیز دنباله‌روهای آنها در منطقه فهمیدند موضوع در یمن به این سادگی‌ها نیست. آنها در برابر یک انقلاب اسلامی در یمن قرار دارند و هر ضربه‌ای که می‌‌زنند، نه تنها آسیبی به این انقلاب وارد نمی‌شود، بلکه مقتدرتر از همیشه و مسلط ‌تر از هر روز ظاهر می‌شود. نتیجه رقص شمشیر ملک سلمان با ترامپ چیزی جز شکست و سرافکندگی برای ریاض نداشت.
آمریکایی‌ها با این تصمیم احمقانه چند گام بلند برای آزادی فلسطین برداشتند و چند سال مرگ رژیم صهیونیستی را به جلو انداختند.
همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: "دنیای اسلام مقابل اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی می‌ایستد." در این تردیدی نیست.
این تعبیر بدیع رهبر انقلاب که "امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی فرعون است" همه کسانی را که به قیام موسایی می‌اندیشند گرد هم خواهد آورد.
نه ‌تنها مسلمانان جهان بلکه دیگر ادیان الهی و آزادگان جهان انگیزه خواهند یافت در این قیام مشارکت کنند. علت عدم همراهی اروپا با این تصمیم ترامپ نیز همین است که آنها نمی‌خواهند با یک تصمیم احمقانه که همه مسلمانان جهان را تحریک می‌کند، همراهی کنند.
دیروز ملت ایران پرشور و حماسی به خیابان‌ها ریخت و با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، این تجاوز آشکار به ارزش‌ها و آرمان‌های الهی اسلام را محکوم کرد. همه ملت‌های مسلمان جهان هم خشم و انزجار خود را اعلام کردند. مشروعیت دولت‌های اسلامی اکنون بسته به مخالفت علنی و عملی با این تصمیم است. امروز گاه امتحان است. اگر آنها با ملت‌های خود همراهی نکنند،‌ ادامه حیات خود را به گور می‌برند.
نخبگان جهان اسلام باید به این خیزش جهانی بپیوندند و علمای اسلام غصب، قدس شریف و آلودن آن با حکومتی غاصب، شرور و تروریست را برنتابند. سازمان کنفرانس اسلامی، اتحادیه عرب و دیگر سازمان‌ها و اتحادیه‌های کشورهای اسلامی باید یکصدا درباره این تصمیم بایستند. امروز آمریکا به نمایندگی از کفر جهانی رسما علیه مقدسات مسلمانان اعلام جنگ کرده است. غیرت اسلامی و غیرت عربی حکم می‌کند به طور جدی در برابر این تصمیم بایستند و آمریکای بدون نقاب را رسوا کنند.
بیت المقدس، حرم اسلام است. اکنون که نقاب از چهره کریه آمریکا برداشته شده است، سپاه قدس می تواند با شعار جهانی «مدافعان حرم متحد شویم» با فراخوان ارتش های اسلامی، آزادی قدس شریف را فراهم سازد.

دیدگاه کاربران

محبی۱۶۰۷۱۹۱۸:۲۹:۱۱ ۱۳۹۶/۹/۱۷
آمریکای بدون نقاب مسئله من نیست اون چیزی که الان به من ربط داره اعلام افزایش 10 %ی حقوق سال آینده منه که سخت نگرانم کرده
ناشناس۱۶۰۷۲۲۱۸:۳۶:۴۹ ۱۳۹۶/۹/۱۷
خواهیم دید که تمام ملل اسلامی نهایت فقط 1 هفته در باره این ماجرا ، موضع گیری خواهند کرد
ناشناس۱۶۰۷۲۴۱۸:۴۰:۴۹ ۱۳۹۶/۹/۱۷
مذاکرات برای صلح و سازش اگه میخواست جواب بده تا الان ( نزدیک به 70 سال ) جواب داده بود
ناشناس۱۶۰۷۲۹۱۸:۴۸:۳۴ ۱۳۹۶/۹/۱۷
راجع به اشغال شبه جزیره کریمه (متعلق به اوکراین ) که توسط روسیه به اشغال درآمده هم مطلب بچاپید
ناشناس۱۶۰۷۳۰۱۸:۵۰:۱۶ ۱۳۹۶/۹/۱۷
مرگ بر آمریکا
ناشناس۱۶۰۷۳۳۱۸:۵۵:۳۰ ۱۳۹۶/۹/۱۷
باید راهکار عملی اندیشید تجمع و آتش زدن گره ای باز نمیکند
ناشناس۱۶۰۷۷۵۱۹:۴۶:۵۸ ۱۳۹۶/۹/۱۷
ترامپ قبل از این مواردی که بعنوان دلیل تصمیم ترامپ نام بردید،قول داده بود این کار را انجام دهد جانم!!!!! جزء وعده های انتخاباتیش بوده....یعنی زمانی که نه ابوکمال آزاد شده بود و نه....... در ثانی اگر دقت کنید که نکردید سایر تصمیمات ترامپ هم همین گونه عجیب بوده مثل خروج از پیمان آب و هوایی پاریس و...... پس ربط چندانی به دلایلی که نام بردید ندارد....
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین