حکم اعدام دومین مرد به جرم تجاوز به دختر 15ساله صادر شد

گروه حوادث الف،   3960914033 ۱۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

شرق نوشت: سال ٩٣ دختر ١٥ساله‌ای به نام نرگس با ظاهری آشفته و پریشان به اداره پلیس مراجعه کرد و گفت: از دو مرد جوان که آنها را نمی‌شناسم شکایت دارم. آنها به‌زور من را به طرف قم بردند و به من تجاوز کردند.

این دختر نوجوان که حال چندان خوبی نداشت، در ادامه به مأموران گفت: به‌عنوان مسافر در اتوبان یاسینی سوار یک خودرو شدم. خودرو به غیر از من و راننده یک سرنشین دیگر نیز داشت که من در مسیر متوجه شدم او دوست راننده است. ناگهان در میان راه، راننده و دوستش تصمیم گرفتند مسیر را تغییر دهند و به طرف قم حرکت کردند. سعی کردم خودم را از دست آنها نجات دهم و به آنها التماس کردم با من کاری نداشته باشند. اما آنها بدون توجه به حرف‌های من به راه خود ادامه دادند و در بیابانی نزدیک قم ماشین را نگه داشتند و به من تجاوز و سپس رهایم کردند. زمانی ‌که آنها با خودرو در حال دورشدن بودند، شماره پلاک خودروی آنها را به‌خاطر سپردم. حالا از آنها شکایت دارم.

کارآگاهان با اعلام این شکایت، هم‌زمان با انتقال این دختر نوجوان به پزشکی قانونی، کار خود را برای پیداکردن این دو مرد شرور آغاز کردند و چند روز بعد توانستند از روی شماره پلاکی که نرگس در اختیار آنها قرار داده بود، صاحب خودرو را شناسایی و بازداشت كنند.

نرگس پس از روبه‌روشدن با این مرد که اکبر نام داشت، بلافاصله او را شناخت. در ادامه تحقیقات مأموران جست‌وجوی خود را برای شناسایی همدست دیگر او که جمشید نام داشت، ادامه دادند.

با اعلام جواب پزشکی قانونی مبنی‌بر اینکه نرگس از جانب دو مرد مورد تجاوز قرار گرفته‌ است و دی‌ان‌ای آثار برجای‌مانده روی بدن دختر جوان نشان می‌دهد یکی از‌ آنها اکبر بوده ‌است و سایر مدارک موجود در پرونده، کیفرخواست علیه او صادر شد و پرونده برای رسیدگی در اختیار شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت و در نهایت اکبر پس از محاکمه و بیان دفاعیاتش به اعدام محکوم شد و رأی صادره مورد تأیید قرار گرفت و در سال ٩٥ حکم او اجرا شد.

در همین حین، تحقیقات پلیس برای پیداکردن جمشید همچنان ادامه داشت تا اینکه مأموران با دردست‌‌داشتن سرنخ‌هایی متوجه شدند او به اتهام سرقت بازداشت شده است.

به‌این‌ترتیب کارآگاهان برای شناسایی نرگس را با جمشید روبه‌رو کردند. شاکی که با گذشت چند سال از این حادثه چهره این مرد شرور را به‌خاطر داشت هویت او را تأیید کرد و گفت: این همان مردی است که همراه با دوستش من را مورد تجاوز قرار داده است. جمشید در بازجویی‌ها منکر تجاوز به نرگس شد و گفت: این دختر دروغ می‌گوید و من هرگز به او تجاوز نکرده‌ام.

به‌این‌ترتیب با توجه به مدارک موجود در پرونده و شکایت نرگس، کیفرخواست علیه جمشید صادر شد و پرونده برای رسیدگی در اختیار شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.

در این جلسه که به صورت غیرعلنی برگزار شد، جمشید بار دیگر ادعا کرد بی‌گناه است و به نرگس تجاوز نکرده ‌است. او همچنین مدعی شد اکبر به‌تنهایی به این دختر تجاوز کرده‌ است.

با پایان گفته‌های شاکی و متهم و وکیل‌مدافعش، قضات ختم جلسه را اعلام کردند و برای تصمیم‌گیری درباره این پرونده وارد شور شدند و در نهایت این مرد ٢٨ساله را هم مانند هم‌جرمش به اعدام محکوم کردند. این حکم مورد اعتراض متهم قرار گرفت و او همچنان بر بی‌گناهی خود اصرار داشت اما در نهایت دیوان عالی کشور با بررسی اعتراض او و ادله دادگاه رأی صادره را مورد تأیید قرار داد و پرونده برای گذران مراحل دیگر و اجرای حکم به دادسرای جنایی تهران ارسال شد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۵۸۸۲۰۰۸:۱۲:۵۲ ۱۳۹۶/۹/۱۴
این شیاطین انسان نما باید اعدام شوند .
ناشناس۱۵۸۸۳۳۰۸:۲۹:۲۴ ۱۳۹۶/۹/۱۴
من واقعا تعجب می کنم با این مجازات سنگینی که برای این جرم در ایران اعمال می شود چرا باز اینهمه تعداد ارتکاب به این عمل زشت زیاد است ؟ شاید لازم باشد یک کار علمی در این خصوص انجام شود .
سعید۱۵۸۸۴۹۰۸:۵۰:۵۱ ۱۳۹۶/۹/۱۴
دست مریزاد
ناشناس۱۵۹۱۶۵۱۵:۱۲:۲۵ ۱۳۹۶/۹/۱۴
دست قاضی پروندش درد نکنه. دمش گرم
ناشناس۱۵۸۸۶۰۰۹:۰۹:۲۴ ۱۳۹۶/۹/۱۴
آفرین به قضات پرونده
ناشناس۱۵۸۸۷۵۰۹:۳۰:۰۶ ۱۳۹۶/۹/۱۴
عدالت شیرین است
ناشناس۱۵۸۸۹۱۰۹:۵۰:۵۷ ۱۳۹۶/۹/۱۴
تا حالا با اعدام مشکل حل شده ؟؟؟
ایرانی۱۵۹۰۲۸۱۲:۴۲:۰۰ ۱۳۹۶/۹/۱۴
اگر شهر به شهر بچرخانند ومردم را از ما وقع آگاه کنند و مخفیانه اعدام نکنند قطعا چنین اعدامی بازدارنده خواهد بود...
ناشناس۱۵۹۳۸۸۲۱:۴۴:۱۳ ۱۳۹۶/۹/۱۴
این حرف رو براساس کدوم منبع علمی میزنید؟
ناشناس۱۵۹۴۳۸۰۰:۱۷:۴۱ ۱۳۹۶/۹/۱۵
شما چه راهی را پیشنهاد میکنید ..
ناشناس۱۵۸۸۹۹۱۰:۰۲:۱۰ ۱۳۹۶/۹/۱۴
دست قاضی درد نکنه.
p۱۵۸۹۱۱۱۰:۲۰:۰۰ ۱۳۹۶/۹/۱۴
حکم بسیار عالیست
علی۱۵۹۰۷۶۱۳:۳۰:۱۱ ۱۳۹۶/۹/۱۴
متاسفانه با این مشکل به صورت ریشه ای برخورد نمی شود. نه تنها در بررسی این پدیده شوم اجتماعی به علل و نیاز های جنسی مردان توجه نمی شود بلکه اطلاع رسانی و پوشش خبری لازم هم صورت نمی گیرد.
ناشناس۱۵۹۱۴۰۱۴:۵۷:۳۶ ۱۳۹۶/۹/۱۴
با این اوضاع اسف بار کاش دختران جوان کمی محتاط تر باشند و در جای به اون بدی مثل اتوبان یاسینی سوار ماشینهای ناشناس نشوند. نمیدونم چرا هر وقت میگن دخترها مراعات کنند به جامعه بر می خوره. بابا جان... مردهای پر از عقده هوی جنسی در جامعه زیاد. شما رو به خدا خودتون رو در معرض و در دسترس قرار ندید
ناشناس۱۵۹۱۶۸۱۵:۱۶:۳۷ ۱۳۹۶/۹/۱۴
سلام چرا با وجود این همه هشدارها در مورد سوار نشدن ماشین های شخصی و ناشناس بی هویت مخپصوصا در برگراه ها و کنار شهرها باز هم خانم ها رعایت نمیکنند.
ناشناس۱۵۹۳۲۵۱۹:۵۱:۵۶ ۱۳۹۶/۹/۱۴
با گذشت چند سال؟ پلاک ماشین رو داشتین، دی ان ای هم که داشتین، دیگه چی لازم بوده که اینها دستگیر بشن؟ چرا چند سال طول کشیده؟!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. این صدای اقتدار ایران است ...

  4. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  5. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  8. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  9. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  10. کمی دیر نیست؟

  11. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  12. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  13. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  14. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  15. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  19. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  20. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  21. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  22. اسراییل چه باید بکند؟ 

  23. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  24. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  25. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

آخرین عناوین