کریمی قدوسی در گفت‌وگو با الف مطرح کرد؛ شروط ایران برای سفر امانوئل ماکرون به تهران

گروه سیاسی الف،   3960913282 ۱۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۱ تکراری یا غیرقابل انتشار
شروط ایران برای سفر امانوئل ماکرون به تهران

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از شرط گذاری فرانسویها برای سفر رئیس جمهور این کشور به ایران خبر داد و گفت: این شروط طی نامه ای به ایران اعلام شده است .

جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با اشاره به نامه  وزیر خارجه فرانسه به ظریف وزیر خارجه کشورمان، گفت: دیدار با رهبری و مذاکره با ایران درباره آینده منطقه و برنامه موشکی ایران از جمله این شروط است .

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه بر اساس سیاستهای اعلام شده هیچ کس در خصوص مسائل موشکی، مسائل دفاعی و تحولات منطقه که در جهت تضعیف جریان مقاومت است با اروپائیها و آمریکا صحبت و مذاکره نمی کند و موضوعی در دستور کار نخواهد بود، گفت: آنها بدنبال نشست مشترک سه جانبه آمریکا و رژیم آل سعود از یک طرف و ایران از طرف دیگر، در مورد مسائل یمن و منطقه هستند.


وی تاکید کرد: از سوی نظام نیز پاسخ لازم به آنها داده شده و شروطی نیز اعلام گشته است. بنابراین در صورت تحقق شروط ایران از سفر رئیس جمهور فرانسه استقبال می شود در غیر این صورت جمهوری اسلامی ایران تمایلی به این سفر نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه اخیرا رئیس جمهور فرانسه با ترامپ رئیس جمهور آمریکا جلسه داشته، افزود: ترامپ گفته اگر ایران به این خواسته ها و شروط تن ندهد، ما تمام تحریمها را بر می گردانیم و کار برجام را یکسره می کنیم.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به مواضع صریح مقام معظم رهبری در خصوص برجام و اروپائیها، گفت: مقام معظم رهبری در دیدارهای عمومی خود اعلام کردند که اروپائیها باید به آمریکا فشار بیاورند تا تمام اجزای برجام را اجرا کنند.

کریمی قدوسی تاکید کرد: همچنین ایشان بارها فرمودند که مطلقا اروپائیها حق ورود به مسائل و دخالت دراوضاع داخلی ایران را ندارند.


«امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهوری فرانسه و «حسن روحانی» رئیس جمهور ایران عصر روز جمعه 21 مهر گفت‌وگوی تلفنی داشتند.

بعد از این گفتگوی تلفنی ریاست‌جمهوری فرانسه در بیانیه‌ای، اعلام کرد، ماکرون و روحانی «موضوع دعوت روحانی از همتای فرانسوی‌اش برای سفر به ایران» را بررسی کردند، تا این نخستین سفر رئیس‌جمهور فرانسه به ایران از سال 1971 شود.

رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد در سال آینده میلادی در قالب هیاتی عالی رتبه دیداری رسمی از جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۵۸۸۱۳۰۷:۵۷:۱۲ ۱۳۹۶/۹/۱۴
چه عزتی؟؟!!!!!!!!!!!! یافته ایم در سایه دولت تدبیر و امید؟!!!! چاههای نفتی و گازیمان در اختیار شرکت توتال فرانسه قرداد داده شد با قراداد محرمانه، بازارهای خودرو کشورمان هم در اختیار شرکت های فرانسوی بازهم با قرادادهای محرمانه، صنایع هسته ای مان هم تحت کنترل و نظارت فرانسه و 5 کشور دیگر درامد انهم با قراداهای فوق محرمانه اونوقت فرانسه با پررویی صنایع دفاعی مان را نشانه می گیرد و برای امدن به ایران شرط می گذارد افرین اقای پرزیدنت روحانی
ناشناس۱۵۸۹۱۹۱۰:۳۶:۵۶ ۱۳۹۶/۹/۱۴
نه در دوران اخمدی نژاد وضع بهتر بود..... آنزمان حرف هایمان را فقط چاوز گوش می کرد!!! نه اینکه وقتی دوران خاتمی در اروپا مسابقه بود برای دعوت از رئیس جمهور ایران آنرا قدر دانستیم!!!!! نه وقتی خاتمی با آن ادب ذاتی و شخصیت والایش اروپا را تحت تاصیر قرار می داد ،آنقدر که ازنار نخست وزیر وقت اسپانیا در سازمان ملل گفته بود من شیفته شخصیت رییس جمهور ایران شدم،قدر دانستیم.... ته وقتی خاتمی به چند زبان دنیا مسلط بود و در مجامع دانشگاهی سخنرانی می کرد و مورد تحسین قدر دانستیم نه وقتی خاتمی کشور را با قیمت پایین نفت اداره و نه خود و نه دولتش فساد مالی نداشتند قدر دانستیم نه ادب و متانت او را قدر دانستیم!!!!!! آنقدر قدرش را دانستیم که خدا به یکی 180 درجه مافاوتتر از او مبتلایمان کرد..... الف نامرد و غیرمنصفی اگر این جواب را نگذاری
ناشناس۱۵۹۳۲۲۱۹:۴۵:۱۷ ۱۳۹۶/۹/۱۴
سلام - چطور تونستی این همه دروغ را در یک پست بزاری؟ - در زمان چه کسی محور شرارت شدیم؟ - در زمان چه کسی ایران توسط آمریکا محاصره شد؟ - در زمان چه کسی در ایران ننگنامه سعادت آباد امضا شد؟ - در زمان چه کسی ایران بهانه ی این همه تحریم هسته ای را داد؟ - الان در زمان صحبت روحانی در سازمان ملل با زمان احمدی نژاد چه فرقی کرده؟ - در زمان احمدی نژاد ایران میزبان چند ده کشور مختلف دنیا بود برای عدم تعهد. - درباره احمدی نژاد با اینکه با یک سری کارهاش مخالفم اما در دانشگاه آمریکا دانشگاهیانشون بنظر اومدن باهاش عکس انداختن. موفق باشید.
ناشناس۱۵۹۳۷۶۲۱:۲۳:۵۶ ۱۳۹۶/۹/۱۴
آقا وقتی دولت هیچی برای ارائه نداره مجبوری بری از اونور حرف بزنی؟!!! کی با گذشته حرف زد>؟ خاتمی کجا جند زبان بلد بود؟ چرا مفت حرف میزنی؟ فساد کرسنت و استات اویل زمان عمه بنده بود؟ ادب و متانت؟ کدام ادب که جلوی رای مردم بایستد و وقتی مردم به او رای دادن فقط بشود ادیب و متین؟ مگر خاتمی موافق دولت کنونی نیست؟! دولتی که یک زلزله ساده را عاججز است از رسیدگی و مردم و سپاه اگر نبودند زلزله زده ها می میردند بخدا قسم. زمان خاتمی بود بعد از اینهمه غش کردن به سمت غرب که بوش گفت ایران محور شرارت است... این بود منظورتان ؟
ناشناس۱۵۹۵۳۳۰۹:۲۴:۵۲ ۱۳۹۶/۹/۱۵
شیفته سطح استدلال و قوت ادبیات شما برای دفاع از ماکرون شدیم.
ناشناس۱۵۸۸۱۵۰۷:۵۹:۴۲ ۱۳۹۶/۹/۱۴
حالا بشنو شرط ما رو اقای مکرون پررو یک جفت عصا و یک تیم پزشکی هم باید با خودت بیاری چون ما مثل اقای روحانی نیستیم که توهین کنی و لبخند تحویل بگیری یک جفت عصا بیار که کلوخ انداز را پاداش سنگ است.
ناشناس۱۵۹۳۴۸۲۰:۱۷:۰۵ ۱۳۹۶/۹/۱۴
واقعا از الف ازرده هستم ! چرا نظریاتی را که مستقیم توهین می کنه به یک ریس جمهور منتخب مردم یک کشور بزرگ ....را منتشر می کنید ؟ایا احتمال ترجمه اینها برای فرانسوی ها نیست ؟
ناشناس۱۵۸۸۴۶۰۸:۴۵:۱۰ ۱۳۹۶/۹/۱۴
اینها که شروط فرانسه بود برای تشریف فرمایی ماکرون ! اینکه به ایران فشار بیاره برای باج دادن بیشتر ، در جهت تامین منافع عربستان و اسراییل ! و البته ابلاغ تهدیدهای جدید آمریکا ، و حتی انگلیس و آلمان علیه ایران !
ناشناس۱۵۸۹۰۹۱۰:۱۷:۳۴ ۱۳۹۶/۹/۱۴
هر روز آثار برجام رو ملموس تر احساس میکنم ! چی کار کردی که هر بی سر و پایی برای ما خط و نشون می کشه بدون هیچ ترس و واهمه ای حتی جیبوتی !!!!!! اونوقت اقای روحانن می خواد انتقاد کنه میگه برخی کشورهای منطقه... ای جانم که ....
ناشناس۱۵۸۹۲۵۱۰:۳۹:۰۵ ۱۳۹۶/۹/۱۴
اینکه کشورهای غربی دستوراتی آمرانه به ایران دیکته میکنند ناشی از ضعف دولت مردان ما هست.جواب آنها را قاطعانه نمیدهند . باید برای آمدن ماکرون ایران شروط تعیین کند نه انکه آنها وراجی خودرا بعنوان شروط بر ایران تحمیل کنند به جهنم که به ایران نیاید وجود انها جزء خسران هیچ نفعی ندارد
ناشناس۱۵۸۹۳۳۱۰:۴۵:۲۹ ۱۳۹۶/۹/۱۴
یه برجامچای دیگر؟
ناشناس۱۵۹۰۴۸۱۳:۰۶:۵۴ ۱۳۹۶/۹/۱۴
اقای قدوسی در سفر مقامات از قبل تمام جزعیات ملاقات ها و مطالب مورد گفتگو مشخص میشود . اگر در مورد موشک نگرانی در غرب است محل رفع نگرانی هم در این نوع ملاقات ها است .
ناشناس۱۵۹۲۰۳۱۶:۲۵:۲۱ ۱۳۹۶/۹/۱۴
برای تامین واشتغال فرانسویها وبستن قرادادهای یک طرفه مییاید دولت باید توجه داشته باشد که تمام امتیازهای استخراج وتولیدات منتاژی را به فرانسه ندهد وسایر کشورها را با مساعد کردن زمینه داخلی جهت واردکردن تکنولوژی مدرن دعوت به همکاری نماید البته این کارها ملزوماتی میخواهد که فراهم کردن انها دروضعیت کنونی کشور اگر نگویم غیر ممکن بسی سخت ودشوارست وتا حرکتهای اساسی صورت نگیرد هرروز شاهد افزوده شدن به خیل چندین میلیونی بیکاران هستیم
ناشناس۱۵۹۳۱۴۱۹:۳۷:۴۸ ۱۳۹۶/۹/۱۴
این جوان مرد با همتی است دلش می خواهد مشکلات منطقه را حل وفصل کند بسیاری از نظراتش درست ومنطقی است امید وارم برای حل بحران ها موفق شود من هم دعا می کنم.
ناشناس۱۵۹۳۷۴۲۱:۲۰:۴۲ ۱۳۹۶/۹/۱۴
فرانسه در طول تاریخ حتی از انگلیس خبیث بیشتر به ایران خیانت کرده الف جان امیدوارم منتشر کنی که اگه نکنی یهت شک میکنم تو هم
ناشناس۱۵۹۳۸۱۲۱:۲۷:۴۹ ۱۳۹۶/۹/۱۴
تمام ابهامات ناشی از عدم اعتماد مردم به مسئولان است قرار دادهائی که با فرانسویان بسته شده در مورد سواری مردم گمان میکنند که سایر سازندگان پشت درب در انتظار ایستاده اند . هیچ یک از سازندگان مطرح غربی حاضر به سرمایه گزاری و مشارکت در تولید داخل ایران نشدند . چینی ها و کره ای ها حاظر به فروش قطعات منفصله CKDمثل سابق هستند نه مشارکت در ساخت داخل . .
ناشناس۱۵۹۷۳۳۱۶:۲۴:۴۳ ۱۳۹۶/۹/۱۵
وقتی که ما نامه های فدایت شوم برای استعمار گران گستاخ قانون ستیز رسوا می فرستیم آنان برای جست گرفتن در مقابل نوکران خود در منطقه که بد ترین سوء نیتها را علیه ایران اسلامی دارند دیدار خود از ایران را ارزش جلوه می دهند و برای تحقق آن با کمال بی شرمی شرط و شروط تعیین مکنند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

    2. این صدای اقتدار ایران است ...

    3. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    4. وحدت ملی با وعده صادق

    5. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    6. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    7. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

    8. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    9. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    10. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    11. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    12. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    13. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    14. اسراییل چه باید بکند؟ 

    15. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

    16. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

    17. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

    18. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

    19. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

    20. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

    21. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

    22. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

    23. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

    24. احتمال تشکیل استان تهران غربی

    25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

    آخرین عناوین