کواکبیان به الف خبر داد؛ دعوت از توکلی برای بررسی فساد مالی ثامن الحجج در مجلس

گروه سیاسی الف،   3960909079 ۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

نائب رئیس فراکسیون شفافیت مجلس از دعوت از دکتر احمد توکلی در مجلس برای بررسی فساد موسسات مالی از جمله موسسه ثامن الحجج خبر داد و گفت: نظرات کارشناسی دکتر توکلی را قبول داریم و از آن استفاده می کنیم.

مصطفی کواکبیان نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با اشاره به اظهارات احمد توکلی رئیس دیده بان شفافیت و عدالت درباره تخلفات موسسات غیر مجاز و موسسه ثامن الحجج و ضرورت ساماندهی آنها گفت: ما نظرات کارشناسی آقای دکتر توکلی را قبول داریم و از این نظرات در مجلس استفاده خواهیم کرد.
 
وی افزود: ما در مجلس شورای اسلامی قطعا پیگیری خواهیم کرد تا اموال سپرده گذاران موسسات مالی - اعتباری برگشت داده شود.
  
نائب رئیس فراکسیون شفافیت مجلس تاکید کرد: ما با آقای دکتر توکلی جلساتی داریم و در همین زمینه رایزنیهایی هم کردیم.
 
کواکبیان افزود: با توجه اظهارات اخیر دکتر توکلی، از ایشان دعوت می کنیم تا با حضور در نشست فراکسیون شفافیت نظرات کارشناسی خود را برای وصول سهل تر سپرده گذاران ارائه کند و ما در مجلس هم پیگیر این موضوع خواهیم بود.
 
احمد توکلی رییس دیده‌بان شفافیت و عدالت روز سه شنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  اکثر دریافت‌کنندگان تسهیلات "ثامن‌الحجج" فرزندان علما، قضات بازنشسته و شخصیت‌ها هستند، از استعفای دسته‌جمعی هیئت رسیدگی به تخلفات ثامن الحجج خبر داد و گفت: برای آخرین بار به دریافت‌کنندگان تسهیلات از موسسه ثامن‌الحجج که اکثرا از فرزندان علما، قضات با سابقه و شخصیت‌های سیاسی هستند هشدار می‌دهیم که اقدامی کنند در غیر این صورت اسامی آنها را منتشر می‌کنیم.