بازیکن کره‌ای در کلاسی برتر از سردار آزمون و عمر عبدالرحمان

گروه ورزشی الف،   3960816313

سون هیونگ مین قطعا بهترین بازیکن حال حاضر قاره آسیا است، بالاتر از سردار آزمون و عمر عبدالرحمان، او ثبات خوبی در تیم بزرگ تاتنهام دارد.

به گزارش ایلنا، هفته گذشته در لیگ قهرمانان اروپا و بازی حساس مقابل رئال مادرید روی نیمکت ذخیره‌ها حضور داشت و احتمال حضورش در این بازی زیاد بود. حتی بعد از بازی با رئال مادرید مقابل کریستال پالاس به میدان رفت و یک گل خوب را در دقیقه ۶۴ برای تاتنهام به ثمر رساند تا با گل او این تیم در لیگ جزیره به بالای جدول برسد.

سون هیونگ مین در ترکیب تاتنهام سطح بالایی دارد و بسیار مؤثر بازی می‌کند و حالا خیلی‌ها معتقدند او از ستاره کره‌ای سابق در لیگ جزیره به نام پارک‌جی‌سونگ پیشی گرفته است. عملکردش در بازی‌های گذشته در تیم تاتنهام این نوید را می‌دهد که او یک ستاره بزرگ فوتبال آسیاست. به هر حال وقتی به فوتبال آسیا نگاه می‌کنیم هیچ بازیکنی را در حد سون هیونگ مین نمی‌بینیم که در این سطح در بهترین لیگ بازی کند، حتی بازیکنان استرالیایی که سابقه حضور در لیگ جزیره را دارند.

سون هیونگ مین بازیکنی است که در حال حاضر برای تیمش بسیار مؤثر و با توجه به اینکه لیگ جزیره لیگی بسیار سخت و فشرده است، او بازیکنی است که کاملاً حرفه‌ای بازی می‌کند. در لیگ‌های اروپایی هستند بازیکنانی مثل شینجی کاگاوا بازیکن تیم ملی ژاپن که در بوندس لیگا بازی می‌کند یا اویا اوساکو که او هم در بوندس لیگا بازی می‌کند اما هیچ یک از آنها در حد سون هیونگ مین نیستند.

در کنار این ستاره کره جنوبی می‌توان به سردار آزمون ستاره جوان ایرانی شاغل در لیگ روسیه اشاره کرد. بازیکنی که هوش بالایی دارد و برای تیم ملی ایران گل می‌زند و نشان می‌دهد که مهاجم ششدانگی است. لیگ روسیه اما لیگی نیست که سردار آزمون بتواند در آینده پیشرفت زیادی کند. اگر قرار است سردار در بهترین سطح بازی کند همین حالا باید به فکر باشد تا از لیگ روسیه جدا شود و به لیگ معتبرتر منتقل شود.

تفاوت سردار آزمون با سون هیونگ مین در این است که ستاره کره‌ای در بهترین لیگ بازی می‌کند، در ورزشگاهی به میدان می‌رود که شاید ۷۰،۶۰ هزار هوادار شاهد بازی‌های فوتبال هستند اما ستاره جوان ۲۲ ساله ایرانی الان قدرتش را دارد که خودش را با شرایط حرفه‌ای لیگ اروپا وفق بدهد و باید به فکر این باشد که از لیگ روسیه جدا شود تا بتواند آینده خوبی در فوتبال داشته باشد.

اما شرایط عمرعبدالرحمان، ستاره اماراتی با ستاره‌های آسیایی شاغل در لیگ‌های اروپایی متفاوت است. عبدالرحمن بازیکنی است که در لیگ امارات بازی می‌کند. شاید هم پیشنهادهای زیادی از لیگ‌های اروپایی داشته باشد اما همه را رد کرده و در العین می‌درخشد.

بحث کردن راجع به عملکرد ستاره اماراتی با سون هیونگ مین کار بسیار سختی است، چرا که نمی‌توان گفت عبدالرحمان از ستاره کره‌ای سطح بالاتری دارد، شاید قدرت و تکنیک عبدالرحمان از سون هیونگ مین بالاتر باشد اما فراموش نکنید که ستاره کره جنوبی در حال حاضر در بهترین لیگ فوتبال دنیا بازی می‌کند. اگر عبدالرحمان در امارات و آسیا می‌درخشد نمی‌توان از پیش این صحبت را بکنیم که او در لیگ‌های اروپایی نمی‌تواند تأثیرگذار باشد و بدرخشد. این نیاز به یک بحث و کارشناسی خوب دارد تا بتوان این دو ستاره را با هم و حتی با سردار آزمون مقایسه کرد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  15. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  16. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  17. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  18. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  19. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  20. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  21. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  22. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  23. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  24. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  25. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

آخرین عناوین