انهدام 14 باند و دستگیری 605 سارق و فروشنده موادمخدر در تهران

گروه حوادث الف،   3960816249

رئیس پلیس تهران بزرگ ازانهدام 14 باند و دستگیری373 سارق و مالخر و همچنین 232 عرضه کننده موادمخدر طی 48 ساعت گذشته با اجرای طرح رعد 4 در پایتخت خبرداد.

به گزارش ایرنا، سردار حسین رحیمی روز سه شنبه در حاشیه اجرای طرح برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و ارتقای سطح امنیت عمومی پلیس پیشگیری تهران بزرگ «رعد 4» افزود: این طرح طی 48 ساعت گذشته با استفاده از توان جمعی کلانتری ها و سرکلانتری ها و هماهنگی مقامات قضایی در مناطق مختلف شهر تهران اجرا شد.

رئیس پلیس تهران بزرگ اظهار کرد: در این عملیات 108 دستگاه خودرو، 57 دستگاه موتورسیکلت و 35 دستگاه دوچرخه از متهمان کشف و ضبط شد.

وی همچنین ادامه داد: 158 مخفیگاه و پاتوق سارقین و مالخرها با هماهنگی مقامات قضایی در مناطق مختلف شهر تهران کشف و پلمب شد.

سردار رحیمی تصریح کرد: در این عملیات 14 باند سرقت لوازم خودرو و بیش از 30 قبضه انواع سلاح جنگی ، شکاری و سلاح قلابی نیز کشف و ضبط شد.

وی گفت: از 2 باند توزیع کننده مواد مخدر نیز مقدار 350 کیلوگرم انواع مواد کشف و ضبط شده است.

سردار رحیمی همچنین ازانهدام 3 باند قاچاق کالا و کشف هزاران قلم انواع کالا شامل ؛ پارچه ، دارو ، رسیور ماهواره ، کفش ... و جمع آوری 60 هزار سی دی غیرمجاز و مبتذل خبر داد و گفت: ارزش تقریبی کالاهای قاچاق و اموال مسروقه بیش از 10 میلیارد تومان است.

وی هدف از اجرای عملیات طرح رعد 4 را بالا بردن ریسک وقوع جرم عنوان و اظهار کرد: نشان دادن توانمندی و غلبه پلیس برسارقان و مجرمان و اقدامات مجرمانه با مدیریت انتظامی و گشت های امنیتی ازدیگر اهداف این طرح بود.

رئیس پلیس تهران بزرگ ازکاهش 6 درصد ی سرقت و افزایش 17 درصدی از 8 ماهه سالجاری خبرداد.

*راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی

سرداررحیمی همچنین در خصوص مراسم ویژه روز اربعین در تهران گفت: مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی روز پنجشنبه 18 آبان در مسیر میدان امام حسین(ع) تا حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی برگزار می شود.

وی مسیرهای این راهپیمایی را در 3 محور اعلام کرد و افزود: محورها شامل میدان امام حسین(ع) ، مسجد جامع جمهوری و همچنین محور امامزاده حسن (ع) است.

وی افزود: مراسم از ساعت 7 صبح شروع خواهد شد و نیروهای پلیس از ساعت 5 و 30 دقیقه صبح به صورت آماده باش 100 درصد در منطقه مستقر خواهند شد.

وی تصریح کرد: در مسیرحرکت راهیپمایان محدودیت های ترافیکی ویژه و ممنوعیت خودرو دراین مسیرها خواهد بود.