قتل همسر به علت اختلافات خانوادگی در اراک/ قاتل خودکشی کرد

گروه حوادث الف،   3960816065

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: مردی که بامداد امروز همسر خود را به علت اختلافات خانوادگی به قتل رسانده و از صحنه متواری شده بود، با انداختن خود جلوی قطار به زندگی خود نیز پایان داد.

به گزارش پایگاه پلیس، کیومرث عزیزی اظهار داشت: در نخستین دقایق بامداد امروز گزارش یک مورد قتل در یکی از محله های شهر اراک به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

وی افزود: با حضور تیم‌های انتظامی و کاراگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی استان ، مشخص شد خانمی حدود ۳۵ ساله توسط همسرش به قتل رسیده و فرد قاتل از صحنه متواری شده که برنامه ریزی عملیاتی پلیس برای دستگیری وی آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: تحقیقات اولیه حاکی از آن بود که مرد خانواده با همسرش اختلاف شدید داشته اند که قاتل، با جسم سخت به سر همسرش ضربه ای وارد می کند و باعث قتل او می شود.

عزیزی خاطرنشان ساخت: بعد از گذشت ساعتی از وقوع این قتل، گزارشی از مرگ مردی میانسال به علت برخورد با قطار به مرکز پلیس اعلام و با حضور تیم‌های امدادی و انتظامی مشخص شد که وی همان همسر مقتول و فرد تحت تعقیب پلیس است که خود را مقابل قطار پرتاب و اقدام به خودکشی کرده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: اجساد این دو نفر برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی انتقال داده شد و علت و جزئیات این حادثه از سوی کارآگاهان پلیس در دست بررسی است.