تصاویر/ حضور احمد توکلی در دادگاه؛ به دلیل اظهارنظر کاربران سایت الف در کامنت‌ها

گروه سیاسی الف،   3960814190 ۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

جلسه رسیدگی به اتهامات احمد توکلی، صاحب امتیاز سایت الف، صبح امروز در دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد. توکلی: به مردم اجازه دادیم که زیر مطالب اظهار نظر کنند و نظرات مخالف و موافق را منتشر کردیم. این کار را وظیفه اسلامی، قانونی، دینی و انقلابی‌ خودمان می‌دانیم و به مردم حق اعتراض می‌دهیم.

تصاویر/ حضور احمد توکلی در دادگاه؛ به دلیل اظهارنظر کاربران سایت الف در کامنت‌هاتصاویر/ حضور احمد توکلی در دادگاه؛ به دلیل اظهارنظر کاربران سایت الف در کامنت‌هاتصاویر/ حضور احمد توکلی در دادگاه؛ به دلیل اظهارنظر کاربران سایت الف در کامنت‌هاتصاویر/ حضور احمد توکلی در دادگاه؛ به دلیل اظهارنظر کاربران سایت الف در کامنت‌هاتصاویر/ حضور احمد توکلی در دادگاه؛ به دلیل اظهارنظر کاربران سایت الف در کامنت‌هاتصاویر/ حضور احمد توکلی در دادگاه؛ به دلیل اظهارنظر کاربران سایت الف در کامنت‌هاتصاویر/ حضور احمد توکلی در دادگاه؛ به دلیل اظهارنظر کاربران سایت الف در کامنت‌ها

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

مریم۱۳۷۷۷۷۱۶:۰۵:۳۰ ۱۳۹۶/۸/۱۴
خدا بهت سلامتی بده نبینم عصا دستت بگیری
محسن۱۳۷۹۰۵۱۹:۲۲:۰۲ ۱۳۹۶/۸/۱۴
چاپلوسی ممنوع...
ناشناس۱۳۷۹۲۶۲۰:۰۱:۲۸ ۱۳۹۶/۸/۱۴
چنون میگی چاپلوسی که انگار ایشون کارمندشه!!! شما هم نمیشناسیش!!
امیر۱۳۷۹۱۸۱۹:۴۹:۵۷ ۱۳۹۶/۸/۱۴
خدا پدر و مادرتون رو بیامرزه که تا این حد نسبت به اصلاح عیوب حکومت در تلاشید. روزی که موفق به کسب آرا لازم برای ورود به مجلس نشدید خیلی ناراحت شدم اما به حمداله بیش از پیش در خدمت صادقانه به مردم پیشرو هستید.
محمد۱۳۷۹۳۴۲۰:۱۵:۵۳ ۱۳۹۶/۸/۱۴
تو سایتهای مجاز ایران بهترین سایت الف است واتفاقا جلوی بسیاری از تخلفات وفسادها رو گرفته اگر قرار شد الف را بیش از این سانسور کنند یعنی اوضاع خیلی خرابه آقای توکلی و مطهری و پزشکیان هرجا که باشند نماینده واقعی مردم هستند
ناشناس۱۳۸۰۸۳۰۰:۲۹:۵۵ ۱۳۹۶/۸/۱۵
آقای توکلی با مطهری و پزشکیان همردیف میکنی؟! داداش یه بار دیدگاههای عدالت طلبانه و شفافیت خواه آقای توکلی رو مطالعه کن الف همش نظر اون حزبیا رو منتشر نکن! چقد تبعیض آخه!
ناشناس۱۳۸۰۵۱۲۳:۰۵:۱۹ ۱۳۹۶/۸/۱۴
ان شاءالله خدانگهدارت باشد شیرمرد، مالباختگان موسسات مالی و اعتباری یادت نرود.
ناشناس۱۳۸۰۷۹۰۰:۲۴:۰۲ ۱۳۹۶/۸/۱۵
خوبه کلی سانسور دارین. والا ..........؟؟؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

پربحث‌های هفته

آخرین عناوین