مخلوط شدن بنزین و آب در یک جایگاه عرضه بنزین

گروه اقتصادی الف،   3960807328

رئیس تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی،مخلوط شدن بنزین و آب در یک جایگاه عرضه بنزین در مشهد را سهوی دانست.

به گزارش خبر گزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، بهرنگ قلی زاده با تکذیب ادعای کلیپ منتشر شده از این جایگاه سوخت در سهوی بودن مخلوط شدن بنزین و آب در یک جایگاه عرضه بنزین در مشهدفضای مجازی،این اتفاق را ناشی از سهل انگاری اعلام کرد

اوافزود: مالک این جایگاه که قصد تعمیر یکی از سکو های بنزین را داشت برای انجام تعمیرات و جوشکاری و با هدف جلوگیری از بروز حوادث اقدام به انتقال آب با لوله به محل سکو نموده بود.

قلی زاده گفت: پیمانکار بعد از اتمام کار بدون خروج و تخلیه کامل آب ،سکوی تعمیر شده را فعال کرد این امر موجب شد بخشی از آب موجود در مسیر سوخت گیری وارد باک خودروها شود.

او گفت: پرونده تخلف این جایگاه در کمیته تخلفات شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی در دست بررسی است و مسئولان جایگاه متخلف ملزم به کسب رضایت شاکیان شده اند.

شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی شهرستانهای مشهد، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت جام، تایباد، درگز و سرخس را زیرپوشش دارد.