هدایت الله خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با الف: آقای زنگنه این کشور پُر از دکترا است/ اگر نیرو اضافی وجود دارد، استخدام سفارشی برای چیست؟

گروه اقتصادی الف،   3960729156 ۴۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه نمایندگان باید از زنگنه در مورد استخدام‌ها سؤال کنند، گفت: مشکل از نظارت مجلس و برخی از نمایندگان از تخلفات چشم‌پوشی می‌کنند؛ درحالی‌که برای نظارت و اجرای قانون وارد مجلس شدند.

آقای زنگنه این کشور پُر از دکترا است/ اگر نیرو اضافی وجود دارد، استخدام سفارشی برای چیست؟

به گزارش الف؛ در روزهای بررسی رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم، فهرستی از نمایندگان دوره قبل و افرادی که نتوانستند به مجلس راه یابند و به استخدام وزارت نفت درآمده بودند، منتشر شد، اینکه به یک نماینده مجلس قول استخدام داده بودند و این نمایندگان از وزیر نفت (بیژن نامدار زنگنه) حمایت کرده و از نمایندگان خواسته بودند که وی رأی اعتماد دهند. البته زنگنه از مجلس رأی اعتماد گرفت و از استخدام نمایندگان مجلس دفاع کرد.

بعدازاین موضوع نامه‌ای منتشر شد که وزیر نفت دستور داده بود فرزند یکی از نمایندگان فعلی مجلس استخدام وزارت نفت شود که شد. وزیر نفت رد روی آنتن زنده تلویزیون از این مورد دفاع کرد و گفت این دختر دکترا دارد.

هدایت الله خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس در مورد جذب نمایندگان و استخدام برخی سفارشی در وزارت نفت، به الف گفت: نمایندگان مجلس برای دو بخش قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون و اقدامات دولت و وزرا وارد مجلس می‌شوند و باید بر اقدامات وزارتخانه‌ها نظارت و آن را بررسی کنیم تا هر زمان انحرافی از این برنامه‌ها و تخلفاتی را شاهد بودیم، با تذکر و سؤال و ... برخورد کنیم.


وی مانند قانون برنامه ششم توسعه که باید اجرایی شود و اینکه نوشته‌شده وزارت نفت تا پایان آنچه اقداماتی را باید انجام دهد، افزود: در دو هفته گذشته در کمیسیون انرژی مجلس، مسوولان وزارت نفت را خواستیم و سؤال کردیم که باید در برنامه ششم بهره‌وری داشته باشید و توضیح دهند.


خادمی اظهار کرد: اکنون 6 الی 7 ماه از اجرای برنامه ششم گذشته است و اینکه چه بخشی آن اجرایی شده است؛ آیا می‌توانیم به اهداف برنامه ششم برسیم که نمایندگان برای این موضوع وارد مجلس شدند؛ اینکه یک نماینده قبل از ورد به مجلس یک کارمند معمولی در دستگاهی بوده و اگر به نماینده شد و از وزیر خواست که او را به وزارت نفت ببرد و با توجه به سابقه‌ای که دارد، این وزیر به چه دلیل این کار را انجام می‌دهد، آیا وزیر همه نمایندگان را جذب می‌کند و یا تعداد خاصی را به وزارت نفت می‌برد.


عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه از نمایندگان دوره قبل در مجلس افرادی هستند که رئیس هیئت‌مدیره و در شرکت‌های وابسته به نفت سمت و پست گرفتند، گفت: البته نمایندگانی هم بودند که به وظایف قانونی خود عمل کردند، ولی نماینده‌ای که جذب وزارت نفت شد، از خطا، اقدامات و تخلفات وزیر و وزارتخانه چشم‌پوشی کرده است و هرجایی وزیر نیاز به رأی مجلس داشت، به او رأی دادند.


وی بابیان اینکه همه نمایندگان مجلس نمی‌توانند کارمندان دولت شوند، گفت: نمایندگان باید پس از پایان در بهارستان به جایگاه قبلی خود برگردند؛ نباید نماینده‌ای که در وزارت آموزش و پروش بوده، در وزارت صنایع جذب شود و این مشکل، مشکلات اساسی برای مردم ایجاد می‌کند.


مقصر ناکارآمدی دولت‌ها، مجلس است
خادمی بیان کرد: اگر دولت‌ها به اهداف برنامه‌ریزی‌شده نمی‌رسند، مجلس مقصر است و زیرا در رأس همه امور مجلس قرار دارد؛ چرا نظارت مجلس ضعیف است و نمایندگان به این وظیفه عمل نمی‌کنند که مشاهده می‌کنیم در پایان هر دولت، اشتباهاتی رخ داد و دولت‌ها تخلف می‌کنند؛ چرا مجلس جلوی این تخلفات و انحرافات از اجرای قانون دولت‌ها را نگرفت؟


عضو کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: مجلس باید نظارت کند و اجازه تخلفات و انحرافات از اجرای قانون را به دولتمردان ندهد، متأسفانه این نظارت به‌خوبی انجام نمی‌شود و خیلی از نمایندگان به دلیل معزوراتی که دارند، ازجمله برای وزارت نفت از برخورد امتناع می‌کنند.


وی با بیان اینکه جوانان امروز بیکارند، گفت: آقای زنگنه عنوان می‌کند در وزارت نفت نیرو اضافی داریم، اما نمایندگان و برخی افراد را سفارشی جذب می‌کند که این موضوع تناقض دارد. اگر نیرو اضافی وجود دارد، استخدام برای چیست؟ این‌گونه نبوده و وزارت نفت همیشه برای جذب و استخدام برنامه داشت.


این نماینده مردم در خانه ملت ادامه داد: اکنون دانشجویان دانشگاه نفت که قرار بود استخدام وزارت نفت شوند، اجرایی نمی‌شود، اصلاً برای چه چیزی این دانشگاه ایجاد شد؛ اگر هم قرار است استخدام نکنند؛ نمی‌توان به دانشجویی که سال سوم است بگویند استخدام نمی‌شود و از هم‌اکنون اعلام کنند از 4 سال آینده افرادی که به دانشگاه نفت می‌روند، استخدام نخواهند شد.


خادمی گفت: دانشجویان و فارغ‌التحصیلان ما امروز باید در خیابان پرسه بزنند و یا به خارج از کشور بروند و در مقابل برخی با سفارش استخدام می‌شوند و آقای زنگنه هم در سخنان و نطق خود به آن افتخار می‌کند و می‌گوید اگر نمایندگان را استخدام نکنم، معضلاتی ایجاد خواهد شد و مفسده به وجود می‌آید.


وی خطاب به آقای زنگنه بابیان اینکه چه مفسده‌ای ایجاد خواهد شد، گفت: مگر نماینده بیکار بوده است، اما امروز جوانان در خیابان علاف هستند، افسرده شدن و این مفسده ایجاد می‌کند، نه بیکاری یک نماینده مجلس.


عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه بیان کردن مشکلات فایده‌ای ندارد و همه این موضوعات را می‌دانند، در مورد استخدام سفارشی دختر نماینده مجلس در وزارت نفت، گفت: زنگنه بیان کرده این دختر دکترا دارد؛ درحالی‌که امروز در کشور افراد دارای مدرک دکترا و بیکار زیاد هستند؛ و ایراد اینجا است که خود نمایندگان نباید از این اقدامات و کارها انجام دهند.


خادمی با اشاره به اینکه استخدام جوانان ایرادی ندارد، افزود: آیا فرصت مشابه برای دیگر جوانان کشور هم وجود دارد؛ که این‌گونه نیست و امروز افرادی 25 و 30 ساله داریم که مدیر شرکت‌های دولتی می‌شوند و این موارد در کشور زیاد است. فساد اقتصادی، رانت و بی‌عدالتی وجود دارد و باید با آن مبارزه کرد.


وی با بیان اینکه اکنون در شهری که نماینده آن در مجلس هستم، همه جوانان بیکارند؛ آیا همه امکان استخدام دارند، پاسخ نه است؛ دکترا در بین آن‌ها نیست که فراوان است، تصریح کرد: امروز جوانان برای اینکه بیکار نباشند دکترا می‌گیرند، جوان بیکار است و می‌گویم لیسانس بگیرد و بعد از فارغ‌التحصیلی دوباره بیکار است، گفته می‌شود فوق‌لیسانس بگیرد و بعد دوباره بیکارند، می‌گویم دکترا بگیرند.


وی امروز جوانان برای تحصیل، یادگیری علم و اختراع و... به دانشگاه نمی‌روند، بیان داشت: به جوانان می‌گویم درس بخوان و مدرک بگیر تا شاید شغلی برایش پیدا شود؛ مشکل با استخدام دختر یک نماینده حل نمی‌شود، البته مشکل این است که بی‌عدالتی وجود دارد که باید حل و کشور تولید و اشتغال ایجاد شود که نیست.


این نماینده مردم افزود: امروز فرزندان افرادی که وزیر هستند یا در ایران نیستند و اگر در کشور باشند، حتماً سمت دارند، امروز وضعیتی ساختند که فرزندان خودشان حاضر نیستند در این کشور زندگی کنند و به آمریکا و کانادا و دیگر کشورها می‌روند. باید وضعیت مالی وزرا بررسی شود.


خادمی تأکید کرد: امروز اختلاف طبقاتی در جامعه ایجادشده است. برخی از وزرا که چیزی نداشتند، اکنون سرمایه و ثروت دارند، این‌ها از کجا آوردند. امروز افرادی ثروتمند هستند که مسوولان دولتی‌اند و این مشکل اساسی است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در مورد این سؤال که آیا مجلس با این استخدام‌های سفارشی برخورد نمی‌کند، گفت: نمایندگان باید از زنگنه سؤال کنند، اما نمایندگانی که به مجلس راه نیافتند، در وزارت نفت مدیر شدند و همین افراد برای زنگنه لابی می‌کنند که نمایندگان رأی دهند یا نه.


وی تأکید کرد: از رئیس مجلس، شورای نگهبان، سازمان بازرسی انتظار وجود دارد که با این مفسده برخورد کنند و از نمایندگانی که در نفت مدیر و معاون وزیر شدند، بخواهند که بگویند چگونه به استخدام وزارت نفت درآمدند؛ نماینده‌ای قبل از ورود به مجلس کارمند معمولی در دستگاهی بود، امروز معاون وزیر و ... شده و حقوقی برابر با وزیر و مهندس عالی‌رتبه‌ای در وزارت نفت می‌گیرد.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۲۶۵۱۴۱۴:۱۰:۳۷ ۱۳۹۶/۷/۲۹
خواهر من فوق لیسانس نفته با معدل 18 اینجا قبول شده بود دعوت بکارش هم کرده بودند متاسفانه آقای وزیر جان زنگنه و نماینده گردن کلفت با پارتی بازی حق خواهر من را پایمال کردن دعوت نامش هم موجوده
ناشناس۱۲۶۶۰۱۱۵:۵۰:۱۱ ۱۳۹۶/۷/۲۹
اینطور هم نیست عزیزم مردم رو ساده فرض نکن
الف ر۱۲۷۱۷۸۱۳:۱۹:۳۱ ۱۳۹۶/۷/۳۰
اين مصيبت تنها در نفت نيست بلكه در دستگاه ديگر چون خودم تجربه كردم هست مثل راه آهن صنعت ومعدن چون كسي نداشتيم ( مثل كشور خودمون در سطح جامعه ملل) به هر جا رفتيم هيچكي صداي مارا نشنيد وقتي اعتراض ما را شنيدند گفتيم به مقامات مراجعه ميكنيم
ناشناس۱۲۶۵۱۶۱۴:۱۳:۰۲ ۱۳۹۶/۷/۲۹
هر موقع که دولتی با انتخاب اکثر مردم انتخاب میشود همیشه شاهد چوب لای چرخ گذاشتن بعضی از نهادها و مطبوعات کم تیراژ اما قدرتمند هستیم.واقعا خواسته گروه اندک اما قدرتمند داخل ایران چیست؟با این کارها سوای دشمنان خارجی،تفرقه و درگیری های داخلی را دارید کلید میزنید و این چیزی است که دشمنان ایران خواستار ان هستند.تاریخ قضاوت خواهد کرد.
ناشناس۱۲۶۷۵۰۱۹:۱۳:۵۵ ۱۳۹۶/۷/۲۹
یعنی در برابر ظلمی ک ب ما و بچه هامون میشه سکوت کنیم تا ی وقت دشمن شاد نشه?!
ناشناس۱۲۶۵۱۸۱۴:۱۵:۱۷ ۱۳۹۶/۷/۲۹
با سلام چرا اینقدر جو سازی می کنید. دختر نماینده استخدام نشده منتقل شده است. انتقال نیرو در دستگاه های دولتی امری معمول و عادی است .
کارمند همین دولت۱۲۶۷۱۵۱۸:۲۷:۱۶ ۱۳۹۶/۷/۲۹
راست میگی معموله. منم از سال 94 منتظر انتقالم! اونم از زیرمجموعه مرتبط
ناشناس۱۲۶۷۸۱۲۰:۲۴:۱۶ ۱۳۹۶/۷/۲۹
اینکه نیت داشتن شاگرد خود را با مدرک مهندسی معدن و چهار سال سابقه به سمت معاونت خود انتخاب کنند چطور؟!!! اینهم امری طبیعی است؟ اینکه حکم فردی با مشخصات تقریبا مشابه مشروحه را بعنوان معاون خود برگزیدند چطور؟ باز طبیعی است؟ وهزارو یک مورد دیگر که نتیجه ای جز تضعیف وزارت نفت ندارد
ناشناس۱۲۶۸۸۰۲۳:۵۰:۴۰ ۱۳۹۶/۷/۲۹
آدمهای خواب رو میشه بیدار کرد اما آدمهائی مثل شما و مسئولان وزارت نفت که خودتون رو به خواب زدید هیچ رقم نمیشه بیدار کرد .
ناشناس۱۲۶۵۲۲۱۴:۲۱:۳۱ ۱۳۹۶/۷/۲۹
متاسفانه این روزها به حدی فشار روی وزرا افزایش یافته که هر موضوعی بهانه ای برای تخریب می شود. دختر نماینده محترم به پژوهشگاه منتقل شده و استخدام نشده است. یعنی استخدام دولت بوده اند. این فشار ها انتخاب معاونین و دستیاران و مشاوران گرفته تا انتقال کارمندان را شامل می شود. گویا وزیر هیچ اختیاراتی ندارد و حتی دستیاران خود را نیز نمی تواند بدون این حاشیه سازی ها و تخریب ها انتخاب کند.
ناشناس۱۲۶۵۲۶۱۴:۲۹:۲۶ ۱۳۹۶/۷/۲۹
الان برای دانشگاه آزاد ما که چندان هم مشهور نیست دکتران زیادی می آیند برای گرفتن دو ساعت تدریس! و آنگاه..... انصاف داشته باشیم و از خدا بترسیم چوب خدا صدا ندارد مواظب باشیم.
ناشناس۱۲۶۶۰۲۱۵:۵۱:۵۲ ۱۳۹۶/۷/۲۹
اقتصاد کشور در حال حاضر یک اقتصاد مبتنی بر شکار و گریز هست همه دنبال منافع شخصی هستند و راهش مشروع و غیره فرقی نداره
ناشناس۱۲۶۶۶۳۱۶:۵۶:۱۵ ۱۳۹۶/۷/۲۹
یک دعوت نامه بدهید دست بسیاری از این دکتر های محترم که قاعدتا هر یک حداقل باید 2 مقاله ژورنال داشته باشند، تا به انگلیسی برگرداند، آنوقت عمق فاجعه را درک می کنید! متاسفم اگر به خیلی ها بر می خورد ولی ما همانطور که بیشترین خودرو تولیدمان پراید است، با همان سطح استاندارد دکتر تولید کرده ایم! آنهایی که دستشان در کار است و شغلشان زیر تیغ نیست، می فهمند منظور چیست!
ناشناس۱۲۶۵۴۳۱۴:۴۶:۲۵ ۱۳۹۶/۷/۲۹
واقعاً شما درد استخدام نیروهای سفارشی را دارید؟! من کارمند یک شرکت خصولتی هستم در فرایند استخدام شرکتی که من کار می کنم پر است از سفارشات نمایندگان مجلس. فرقی هم نمی کند از کدام جناح. بلکه شاید با آمار بتوان گفت بیشترین سفارشات در دولت‌های اصولگراها بوده است. شما که دست هم حزبی‌ها و هم خط هایتان تا مفرغ به توصیه و استخدام وارد شده است چرا سعی می‌کنید بر علیه رقبای سیاسی خود از همین زاویه موج‌ منفی ایجاد کنید. امام صادق سلام الله عليه : مَن عَيَّرَ مُؤمِناً بِذَنبٍ لَم يَمُت حَتّى يَركَبَهُ كسى كه مؤمنى را براى خطایی سرزنش كند، نميرد تا خودش آن خطا را مرتكب شود ميزان الحكمة: ح 14854 ودليل آن هم روشن است، چون اولا: « سرزنش وملامت » ديگران در دين محكوم است ولو اينكه سرزنش از گناه باشد! وثانيا : امر به معروف لازم و واجب است ولي كسي نمي تواند شخص مرتكب منكر را ملامت كند بلكه عمل شخص منكر بوده لذا بايد فعل منكر را تقبيح كرد نه عامل به منكر را ! لذا خود را سرزنش نمائید
ناشناس۱۲۷۳۳۱۱۶:۴۷:۰۷ ۱۳۹۶/۷/۳۰
شما هم که شخص را دارید ملامت می کنید
هموطن۱۲۶۵۴۹۱۴:۵۳:۳۷ ۱۳۹۶/۷/۲۹
در حالیکه بسیاری از جوانان کشور با مدرک دکتری ، بیکار هستند چرا باید گروهی دیگر با ویژه خواری و با مدرک دیپلم در دستگاههای دولتی استخدام شوند و 12 سال در ماموریت اموزشی تمام وقت و با حقوق باشند !؟
ناشناس۱۲۶۵۵۰۱۴:۵۷:۰۲ ۱۳۹۶/۷/۲۹
خداوند کسانی را که جوانان این مملکت را ناامید می کنند نیامرزد. یعنی باید اینطور با جوانان برخورد شود؟! این آقای زنگنه شورش را درآورده. ‍
سعید۱۲۶۹۵۵۰۸:۰۰:۱۵ ۱۳۹۶/۷/۳۰
اخوی ما خیلی وقته ناامید شدیم از چپ و راست و حتی وسط! خود من دانشجوی بهترین دانشگاه ایرانم. رتبه دو رقمی کنکورم. و فقط چون وسعم نمیرسه برای مخارج ترک مردن ایران، محکومم به موندن. وگرنه تا حالا هزاربار رفته بودم
ناشناس۱۲۶۵۵۲۱۴:۵۷:۵۶ ۱۳۹۶/۷/۲۹
فساد، حاصل تبعیض و بی عدالتی است . چرا باید برخی با مدرک دکتری، کولبر باشد و گروهی دیگر بی سواد ویژه خوار، عضو هیات علمی ؟
ناشناس۱۲۶۶۷۸۱۷:۱۲:۲۶ ۱۳۹۶/۷/۲۹
متاسفانه این;فساد، حاصل تبعیض و بی عدالتی..در همان مدارک دکتری هم هست!
ناشناس۱۲۷۱۷۵۱۳:۱۳:۰۳ ۱۳۹۶/۷/۳۰
موافقم بعضی از دکتر ها واقعا درس خوانده اند و برخی دیگر با پارتی دکتری گرفته اند
ناشناس۱۲۶۵۶۰۱۵:۱۰:۲۱ ۱۳۹۶/۷/۲۹
جناب خادمی یک دست صدا ندارد تا زمانی که سود نمایندگان در این باشد که خود یا فرزنداشان سود ببرند تمایلی به شنیدن مباحث شما را ندارند
محمد۱۲۶۵۶۱۱۵:۱۰:۴۵ ۱۳۹۶/۷/۲۹
این هم از مزیت های ژن خوب ؛ من با مدرک دکترا و 26 سال سابقه ؛ و سوابق صد برابری این آقازاده و آقازاده ها , دوسالی اندی است کارشناسم و از تجارب من بلحاظ باندی استفاده نمی شود . حال چطور وزارت نفت این خانم را کشف کرده > احتمالا آنقدر این آقازاده ژن اش خوب بوده که مششع شده اند و سر اون توی کابینه دعوا بوده و آقای زنگنه زورش بیشتر از بقیه وزرا بوده و برنده شده > باید خدمت آقای زنگنه و مقامات نفتی صمیمانه تبریک گفت
ناشناس۱۲۶۵۶۲۱۵:۱۱:۰۸ ۱۳۹۶/۷/۲۹
اينكه اظهر من الشمس است كه اكثر نمايندگان فقط براي همين منافع شخصي خودشان نماينده مجلس ميشوند. مگر غير از اين است؟! ما مردم چرا به اينها راي ميدهيم؟!!
حسن۱۲۶۵۶۳۱۵:۱۳:۳۵ ۱۳۹۶/۷/۲۹
این هم از مزیت های ژن خوب و مششع ,
ناشناس۱۲۶۵۶۵۱۵:۱۶:۰۱ ۱۳۹۶/۷/۲۹
دادستان به قضیه استخدام غیر قانونی دختر نماینده ورود کند
احمد۱۲۶۵۶۹۱۵:۲۰:۱۹ ۱۳۹۶/۷/۲۹
آقای وزیر لطفا شاخصهای صلاحیت را بفرماید تا برای افراد بی صلاحیت مثل بنده ساده لوح بامدرک دکترا و 25 سال سابقه انتظار بی جا ایجاد نشود
ناشناس۱۲۷۰۵۸۱۰:۳۳:۵۰ ۱۳۹۶/۷/۳۰
اقای زنگنه رزومه دستیاران جوان خود را منتشر کنند صلاحیت از نظر ایشان منتشر می شود
ناشناس۱۲۶۵۸۵۱۵:۳۰:۳۰ ۱۳۹۶/۷/۲۹
هر دو باید همزمان از کار برکنار شوند
بهروز۱۲۶۶۱۹۱۶:۰۶:۳۱ ۱۳۹۶/۷/۲۹
چرا هیچ کس به نماینده‌ای که ....استفاده کرده و استخدام یا جابه‌جایی دخترش را به وزیر توصیه کرده، سخنی نمی‌گوید. این کار هم خیلی زشت است و کار این نماینده باید در مجلس مورد بررسی قرار گیرد. باید با توصیه کردن هم مقابله کنیم.
ناشناس۱۲۶۶۵۷۱۶:۴۹:۰۸ ۱۳۹۶/۷/۲۹
امیدوارم برای مردم ما تجربه شده باشد که اصلاح طلبان هیچ چیزی در چنته ندارند و فقط حرف می‌زنند. حرف و خنده و ..... شعار آزادی بیان و شعارهای خیلی خوب و .... در تمام مدت عمرم به این اندازه دورویی را در یک ... ندیده بودم.
ناشناس۱۲۶۶۸۰۱۷:۱۵:۵۳ ۱۳۹۶/۷/۲۹
1- شما هم نامه بنویسید خواستار انتقال بشید و شکایت کنید 2- حقوق این خانم به حقوق معدلش در امئزش پرورش کاهش داده بشه تا معلوم بشه که دنبال پول بوده یا شوق خدمت داشته من میگم 10 درصد هم کمترش کنن ولی همه رو انتقال بدن هر کی میخاد با حقوق کمتر منتقل بشه شوق خدمت هم خیلی عالی است
ناشناس۱۲۶۷۱۳۱۸:۱۹:۱۱ ۱۳۹۶/۷/۲۹
همچین الف عزیز داری می تازی انگاری این اولین سفارش تو استخدام و یا هر چیز دیگر تو این کشور است کافیه یه خورده اینور و اونور رو نگاه بکنی همه جا شده سفارشی اینکه چیزی نیست همچین می گی آدم فکر می کنه که تو یکی از کشورهای اسکاندیناوی زندگی می کنه بس کنید دیگه ....
ناشناس۱۲۶۷۵۳۱۹:۱۶:۳۸ ۱۳۹۶/۷/۲۹
بنده بعد از چندین سال حضور در یکی از موسسات پژوهشی وابسته به وزارت نفت و طی همه مراحل جذب هیات علمی و احراز صلاحیت عمومی و حتی امضای جناب آقای مهندس زنگنه به عنوان هیات امنای آن موسسه در خصوص جذب هیات علمی بنده، مجددا بر اساس هامش مقام عالی وزارت ذیل نامه دکتر سلحشور با استخدامم موافقت نشد و جالب اینجاست که از دانشگاه صنعتی شریف هم پی اچ دی دارم. من اصلا کاری به سیاست ندارم ولی واقعا نمی دانم چرا و علت چیست که مقام عالی وزارت دوگانه با موضوع برخورد می کنند؟
ناشناس۱۲۶۷۹۴۲۱:۰۰:۵۸ ۱۳۹۶/۷/۲۹
عوضش معاون ایشان امروز یکی از مدیران عامل پالایشگاه که از نجومی بگیران بود را بر کنار کرد و 100 نفر از کسانی که در آزمون استخدامی بلاتکلیف بودند را به کار دعوت کرد. اگر شما دنبال خاله زنک بازی نیستید و دنبال حقیقتید چرا این خبر را درج نکردید!!!!!!!!
ناشناس۱۲۶۹۲۲۰۴:۱۶:۱۸ ۱۳۹۶/۷/۳۰
زنگنه نفت را با بنگاه معاملاتی اشتباه گرفته است.جذب انبوه نمایندگان و فرزندانشان فقط قسمتی از این بنگاه معاملاتی است.
ناشناس۱۲۶۹۲۳۰۴:۲۵:۰۰ ۱۳۹۶/۷/۳۰
درود بر خادمی متخصص و درد اشنای نفت که واقعیتهای تلخ وزارت نفت را با صدایی رسا بیان می کند.نفت در حال شخم خوردن توسط زنگنه و هجوم غیر نفتی ها است.
علی۱۲۶۹۴۴۰۷:۴۴:۳۰ ۱۳۹۶/۷/۳۰
هر گونه بکارگیری نیرذو تحت هر عنوانی باید از طریق آزمون و طبق یک پروتکل مشخص انجام بشه تا هرکسی اجازه نداشته باشد به هر بهانه ای افراد مورد نظر خودش را استخدام کند. حال باید ببینیم آیا در این مورد خاص نمایندگان مجلس اقدامی خواهند داشت و یا نه چون احتمالا در آینده به نفع خودشان هم خواهد بود سکوت خواهند کرد.
علی۱۲۶۹۴۸۰۷:۵۰:۳۰ ۱۳۹۶/۷/۳۰
من هم با مدرک دکترا در بانک کار می کنم ماهی 3800ومایل هستم به شرکت نفت منتقل شود با کی باید صحبت کنم اصلا می شود صحبت کرد. آقایانی که می گویند انتقال در ادارات رایج است من 4 سال به دنبال انتقال یا مامورشدن به دستگاه های دیگر هستم ولی می گویند نمی شود .
ناشناس۱۲۷۰۱۲۰۹:۳۰:۵۲ ۱۳۹۶/۷/۳۰
اگر کار درستی بوده چرا اسم نماینده را شفاف بیان نمیکنند که وزیر تشویق شود
ناشناس۱۲۷۰۱۸۰۹:۳۷:۱۲ ۱۳۹۶/۷/۳۰
قابل توجه دوستانی که میگن استخدام دختر نماینده صحت نداره و فقط انتقال نیرو صورت گرفته ، باید بگم که فقط در صورتی حرف شما درسته که از یک پست در وزارت نفت به جای دیگر در همان وزارت منتقل شده باشد . حال اینکه این دختر نماینده به طور کلی از آموزش پرورش به وزارت نفت آمده است . یعنی بقیه آموزش پرورشی ها هم می توانند به نفت بیایند . چه قدر سطحی فکر میشود در کشور ما .
مجید۱۲۷۲۲۰۱۴:۱۶:۳۱ ۱۳۹۶/۷/۳۰
ما که استخدام نفت هستیم همین آقای زنگنه اجازه انتقالی نمیده من خودم 16 ساله که دنبال انتقالی هستم تازه چند سالی هم هست که این آقا گفته شماها نیروی نفت نیستید خلاصه چنان بی نظمی در نفت پیش آورده که عملا همه همکاران نفرینش میکنند. تازه به اون دوستی هم که خودش رو به خواب زده که گفت از اختیارات وزارتش استفاده کرده بگم که هرگز چنین چیزی نیست و زنگنه مصداق بارز ...هست.
محمد۱۲۷۰۷۰۱۰:۴۷:۰۱ ۱۳۹۶/۷/۳۰
باسلام آقای زنگنه این کشور پُر از دکترا است/ اگر نیرو اضافی وجود دارد، استخدام سفارشی برای چیست؟ 1 وقتی انتخابات ما سفارشی میشود 2 وقتی بیش از 50 درصد جوانان بیکار و ازدواج ها متلاشی ویا به کلی ترک ازدواج میشود 3 وقتی مسولین معتادان ناشی از بند یک ودو این کامنت را به حال خود رها میکنند 4 وقتی 90 درصد آقازاده ها و دور وبری مسولین به کارهای دولتی وخصولتی مشغول وکثرت مسافرکش و کارگران در انتظار کار میدانها ی شهر را به اشغال خود درآورده است ایراد گرفتن به ..
سینا۱۲۷۲۳۸۱۴:۳۷:۴۹ ۱۳۹۶/۷/۳۰
استخدام نبوده و فقط انتقال بوده است!! این حرف را حتی مردم عادی باور نمیکنند و اشخاص اداری جای خود دارد حتی در درون صنعت نفت هم وقتی از یک اداره به جای دیگری انتقال انجام میگیرد تمامی تشریفات استخدامی از ابتدا انجام میگیرد و حتی فرد مورد نظر دارای سه ماه دوره آزمایشی شروع استخدام جدید و و و .. خواهد بود
ناشناس۱۲۷۲۵۲۱۴:۵۴:۰۷ ۱۳۹۶/۷/۳۰
.. اگر این دولت به فکر بیکاری جوانان بود در همان دور اول ریاست جمهوری یک سامانه اینترنتی ایجاد میکرد و به افراد بیکار اطلاع رسانی میکردند تا اطلاعات خود را در آن سامانه ثبت نمایند تا آمار دقیقی از وضعیت و تخصص هر فرد جمع آوری میشد و برای آن تخصص برنامه ریزی و ایجاد شغل کند. همان کاری که یکی از کاندید های رقیب قبل از انتخابات انجام داد اما ... به عمل کار برآید نه با حرف
ناشناس۱۲۷۶۸۳۰۸:۳۶:۵۵ ۱۳۹۶/۸/۱
نمایندگان برای حل مشکل خود و خانواده شان به مجلس می روند، همانطور که وزرا برای حل مشکل خود و فرزندانشان وزیر می شوند. این همه جوان بیکار در مملکت داریم ولی فرزندان مسئولین حداقل یک شغل نان و آبدار دارند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  2. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  3. اعتماد کنید و مطمئن باشید

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  5. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  6. این صدای اقتدار ایران است ...

  7. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  8. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  12. وحدت ملی با وعده صادق

  13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  14. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  15. پشت‌پرده عقب‌نشینی صهیونیست ها از غزه

  16. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  17. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  18. درگیری لفظی علی دبیر و پیمان یوسفی روی آنتن زنده: شما تنت میخاره!

  19. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  20. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  21. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  23. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  24. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  25. رئیسی: فعالان اقتصادی از عددسازی‌ها در بازار نگران نباشند  

پربحث‌های هفته

  1. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  2. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  3. افزایش ۳۵ درصدی مزد کاهش قدرت خرید کارگران را جبران نکرد

  4. اردوغان در حال بلعیدن ارس/ نقشه خطرناک ترکیه علیه محیط زیست ایران

  5. ماجرای طرح مالیات بر ازدواج چیست؟  

  6. تبلیغ کولرهای گازی ممنوع شد

  7. ریزش قابل توجه بهای سکه و طلا در کمتر از ۲۴ ساعت

  8. افزایش قیمت دلار آزاد و سکه در معاملات امروز بازار

  9. کاهش مصرف ۲۲ میلیون لیتری بنزین با توسعه CNG/ لزوم گازسوز شدن تاکسی‌های اینترنتی  

  10. مرغداری‌ها به ازای فروش هر کیلو مرغ ۱۲ هزار تومان ضرر می‌کنند!

  11. قیمت جدید گوشت، مرغ، برنج و روغن اعلام شد/ جدول قیمت

  12. زعفران ایرانی به سرنوشت پسته و فرش دچار شد  

  13. وزیر اقتصاد: عوامل کلیدی تأثیرگذار بر نرخ ارز در وضعیت مطلوبی قرار دارند  

  14. افزایش حقوق بازنشستگان تأمین‌ اجتماعی در پرداختی اردیبهشت اعمال خواهد شد

  15. قیمت خودرو فعلا تغییر نمی‌کند

  16. دستمزد ۱۴۰۳ ثابت ماند، حق مسکن کارگران افزایش نیافت

  17. موشک‌های سپاه کدام نقاط سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد؟

  18. اعلام زمان دومین حراج شمش طلا/ خریداران تا پایان امروز ۳۵۰ میلیون تومان واریز کنند

  19. مأموریت تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی همراه با عدالت اجتماعی و کاهش فاصله طبقاتی

  20. اعمال افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران از اردیبهشت ماه

  21. چگونه ۲۰۰۰ دلار ارز سهمیه ای بگیریم؟

آخرین عناوین