در حاشیه برخورد خانم نماینده با معاون استاندار خراسان رضوی

گروه سیاسی الف،   3960727070 ۴۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

سر دادن فریادهای بی وقفه، اقدام به ضربه زدن به معاون استاندار با میله ی پایه ی میکروفن؛ این ها شرح یک نزاع نیست، این ها رفتارهایی است که از یک نماینده ی مجلس در یک همایش عمومی سر زده است!

در حاشیه برخورد خانم نماینده با معاون استاندار خراسان رضوی

هاجر چنارانی نماینده ی نیشابور در مجلس شورای اسلامی، رفتارهای مذکور را در هفته ی جاری در اعتراض به سید جواد حسینی معاون استاندار خراسان رضوی از خود نشان داد و فیلم اتفاقات آن جلسه در حال حاضر در فضای مجازی دست به دست می شود.

تصور بر این است که نامزدها پس از پیروزی در انتخابات، متناسب با جایگاه اجتماعی ایشان پیش از نمایندگی ، مسئولیتشان سنگین تر خواهد شد و تمام خصایص و سوابق قبلی آنها را بیشتر از قبل برجسته خواهد ساخت.

حال تصور کنید که یک نماینده ی مجلس، با انبوهی از ویژگی ها، سوابق و عناوین آنچنانی، رفتار خلاف عرف را نشان دهد که نه تنها دور از شان یک نماینده ی مردم؛ که دور از رفتارهای یک خانم هم باشد! آیا شخصیت یک چنین فردی بیشتر از یک فرد عادی زیر سوال نخواهد رفت؟ البته که اینطور است.

در روزهایی نه چندان دور، در صدا وسیمای کشور تصاویر زد و خورد نمایندگان مجلس دیگر کشورها را به تماشا می نشستیم و باد به غب غب می انداختیم و رفتارهای آنان را وحشیانه می خواندیم. انصافاً پیشتر رخ دادن چنین مسائلی در محافل سیاسی بویژه صحن مجلس کشور، اتفاقی دور از ذهن و یا لااقل کم سابقه بود.

متأسفانه آنچه را که به تمسخر می‌گرفتیم، در این ایام هرازگاهی در صحن علنی مجلس و یا در جمع‌های دیگر می‌بینیم و افسوس می‌خوریم. شوربختانه برخی از نمایندگان بدون توجه به شأن و منزلت مجلس و جایگاه نمایندگی ، اقدام به درگیری‌های لفظی و حتی فیزیکی می‌نمایند. با توجه به نکته‌ای که در بالا ذکر شد، سر زدن چنین رفتاری از یک نماینده‌ی مجلس، بسیار بدتر از یک شهروند عادی است؛ چراکه او منتخب مردمی است که او را انسانی بافهم پنداشته‌اند و برای حل مشکلات خود راهی مجلس کرده‌اند.

در حادثه مذکور شاهد رفتارهایی غیرقابل‌اغماض از سوی یک نماینده‌ی مجلس بودیم که اتفاقاً عناوین مهمی را یدک می‌کشید. البته که سمت نمایندگی به‌تنهایی برای دقت در رفتار فرد کافی خواهد بود، اما وقتی داد فریادها از سوی زنی محجبه و از خانواده‌ی شهدا باشد، موضوع تأسف‌بارتر خواهد شد. علت تأسف دوچندان همانان ارزش‌هایی است که توسط این شخص مورد بی توجهی قرار گرفته و او بی‌محابا و بدون آنکه به جایگاه ویژه‌ی خود توجهی داشته باشد، اقدام به چنان رفتارهایی کرده است.


لازم به ذکر است که شاید برخی بگویند از کجا معلوم که عصبانیت او به‌واسطه‌ی موضوعی آزاردهنده رخ نداده باشد؟ جواب این سؤال این است که برفرض محق بودن خانم چنارانی برای بیان اعتراض، آیا روش او قابل دفاع است؟ آیا رفتارهای او از جنس یک نماینده‌ی مجلس و یک مطالبه گر حقوق مردم است؟ آیا نباید تفاوتی میان شیوه‌ی اعتراض یک قانون‌گذار و یک فرد عادی باشد؟ او ابزار بسیار قدرتمند و اثرگذاری در فرایند نظارت و قانون گذاری دارد، به طور مشخص دراین مورد به خصوص می‌توانست با دادن یک تذکر به وزیر کشور و احتمالا در مرحله بعد سوال و نهایت استیضاح از وی، معاون استاندار، استاندار و خود وزیر را وادار به پاسخگویی و حتی به زعم او عذرخواهی کند. و یا حتی در مراحل اولیه به نشانه اعتراض از حضور در جلسه ای که معاون استاندار نیز حاضر بود امتناع کند.

شاید بتوان چنین تمثیل کرد که رفتار ناپسند یک نماینده، تبعات و جلوه‌ای معادل عدد رأی‌دهندگان به او را دارد. یعنی اگر نماینده‌ای با 10 هزار رأی رفتار سخیفی انجام داد، 10 هزار برابر یک فرد معمولی خطاکار خواهد بود و طبیعتاً باید برخورد شدیدتری با وی انجام شود. البته که مصونیت‌های سیاسی، مانع برخوردی آن‌چنانی خواهد شد، اما ای‌کاش این موضوع مهم توسط نمایندگان درک گردد و آنان در هنگام واکنش نشان دادن تنها خود را نبینند؛ بلکه احساس کنند که مسئول حفظشان و منزلت افرادی به تعداد رأی‌دهندگان به ایشان هستند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۲۵۳۳۹۱۱:۳۳:۰۷ ۱۳۹۶/۷/۲۷
اتفاقا کار بسیار خوبی کرده من تصاویر رو که دیدم واقعا بهش افرین گفتم نماینده باید غیرت داشته باشه حرفهاش و استدلالش هم درست بود رای هاش هم بیشتر میشه کاش نمایندهای کهگیلویه و بویراحمد ما هم یک درصد غیرت این شیرزن رو داشتند. درود بر این نماینده من واقعا کیف کردم اون طرف مقابل در حال جدا کردن روستاهای اینها بود و این خانم وارد عمل شد این مقالات و حمله به ایشون هم بی فایده است من دور بعد خودم از یاسوج پا میشم میرم نیشابور بهش رای میدم چوت رای دادن در این استان بی فایده است حداقل رای ما به درد یک نماینده با غیت بخوره من یاسوج هستم ولی این خانم رو نماینده خودم میدونم
علی۱۲۵۳۸۴۱۲:۲۲:۰۱ ۱۳۹۶/۷/۲۷
لطفا بفرمایید قانون کجاست؟ حجب و حیا کجاست؟ الگوی زنان حضرت زینب است اتفاقات کربلا و واکنش حضرت زینب را ببین. برادر این را باید بی.... نام گذاشت. رفتار ایشان با هیچ منطق و استدلالی قابل توجیه نیست.
قلندر۱۲۶۳۰۶۰۸:۱۸:۵۱ ۱۳۹۶/۷/۲۹
سلام بارها در صحنه های تلویزیون شاهد جنگ و نزاع نمایندگان و ضد و خورد بینن مایندگان در تمامی کشورها بوده ایم از سنا و کنگره آمریکا گرفته تا پارلمان ترکیه و .... و این چیز تازه ه ای نیست چرا وقتی نوبت یه خانوم میشه اینهمه بزرگش میکنن چرا نمیگن علت چی بوده چرا نمیگن یه نفر بدون دلیل یه چنین رفلکسی از خودش به نمایش نمیگذاره به نظر من ضمن علت یابی باید از اون خانوم عذرخواهی بشه الف جان به هر چی معتقدی سانسور نکن
راه۱۲۵۳۹۱۱۲:۲۸:۱۱ ۱۳۹۶/۷/۲۷
واقعا" هیچ تفاوتی نمیکنه از کدوم جناح باشه . ______________________ اما این بانوی محترمه و بزرگوار نمونه ای از غیرت و شرف است . ایشان نماینده ی واقعی همه ی مردم است . ------------------------------------ هویداست که از معاملات ناثواب و بده بستانهای رایج و حرام بین برخی از خائنین بری و بیگانه است انشاءالله. ایکاش تهرانی ها هم چنین نمایندگانی را به مجلس میفرستادند .
ناشناس۱۲۵۴۳۲۱۳:۱۳:۳۲ ۱۳۹۶/۷/۲۷
دوست عزیز این تقسیمات کوچیک ومال فلان استان شدن واین خطوط رو قایل شدن خیلی خنده داره .توشهرستانهای کوچیک خیلی از نماینده ها با این حربه ها رای جمع میکنند آخرسر هم بعد چهارسال مردم باید دوباره یکی دیگررو پیداکنند تا نقش قهرمان براشون بشه .واقعیت این هست که سیستم بودجه ای ایران وتوزیع اون باید اصلاح بشه وگرنه ایران میشه تهران وشیراز واصفهان وچند تاشهر بزرگ وبقیه شهرها هم که درگیر این تعصبات بیخود هستند.
ناشناس۱۲۵۵۰۵۱۴:۵۵:۱۶ ۱۳۹۶/۷/۲۷
از نظر شما غیرت داشتن یعنی فحاشی کردن و دست بِزَن داشتن؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
ناشناس۱۲۵۵۵۶۱۶:۰۷:۰۹ ۱۳۹۶/۷/۲۷
نظر بنده همونی است که بیا کردم و این داد و بیداد کردن هم نظر بنده رو عوض نمیکنه بسیار هم عالی بود نماینده وظیه اش همینه باید از حق مردم با غیرت دفاع کنه کارسش رو درست انجام داده و بنده تحسینش می کنم وظیفه نماینده همینه. روستا دزدی ندیده بودیم که دیدیم
شهرداد از کرج۱۲۵۹۷۸۱۳:۱۸:۳۴ ۱۳۹۶/۷/۲۸
اینطوری که شما دارید از کار‌ این خانم دفاع میکنید فکر خود هاجر چنارانی هستی... چون این دفاع کردن و اون حرکات زشت و ناپسند عین همه....
ناشناس۱۲۵۵۹۸۱۷:۱۷:۳۴ ۱۳۹۶/۷/۲۷
طوری می گید در حال جدا کردن روستاهای آنها بود که انگار این روستاها در کشوری دیگر بوده وقرار است به کشور دیگر ملحق شود !! متاسفانه سالهاست شاهد بعضی دعواهای قومی و متعصبانه هستیم که اگر مثلا از مرز نشینان ما سر بزند آن را به جدایی طلبی و قومیت گرایی تفسیر می کنیم همه ما از یک آب وخاک وتحت یک حکومتیم که هر گاه صلاح بداند می تواند در تقسیمات کشوری دخالت کند !
بنده‎ی خدا۱۲۵۶۱۱۱۸:۱۰:۴۳ ۱۳۹۶/۷/۲۷
یعنی چی؟ یعنی شما دوست دارید تصمیم در مورد تقسیمات کشور با پایه‎ی میکروفون و صندلی گرفته شود. اگر قرار بر این بود که دیگر به مجلس و رای‎گیری و قانون مدنی نیازی نبود.
ناشناس۱۲۵۶۲۸۱۹:۰۳:۵۷ ۱۳۹۶/۷/۲۷
تفکر خیلی قرون وسطایی است
ناشناس۱۲۵۶۴۶۲۰:۱۸:۱۴ ۱۳۹۶/۷/۲۷
اتفاقا اون روستا دزدیدن کار قرون وسطایی است. کاملا مشخصه که این خانم داره با غیرت از مردمش دفاع میکنه و اون فرد هم تا تونسته به نیشابور ضرر زده بوده من باز هم تاکید می کنم نظر من همونی است که گفتم هزار بار هم از این حرفها بزنید داستان رو عوض نمیکنه این حرفا رو باید در آرمانشهر زد نه در اینجا پایه میکروفون رو هم گرفت چون میخواست صحبت کنه بسیار هم کارش عالی بود اول روستاها رو ورداشته برده بعد اونجا رو شهرستان میکنه بعد میگه اینجا شهرستان شد سهم اب فلان جا مال ما است و بعد داستان کاملا عوض میشه هزاران درود بر تو ای شیر زن دلیر کاشکی نماینده ما بودی از دید من که مرد هستی وقتی که پای حق مردم میرسه نماینده باید مثل شیر غرش کنه این داد و بیدادها و ناراحتی ها رو هم که میبینم کاملا مطمئن میشم که کار اون خانم درست بوده مردم نیشابور باید قدر چنین نماینده هایی را بدانند. نمایده ای که صندلی خودش در مجلس رو گم میکنه به درد نمیخوره اونایی که ناراحت هستن و نمایده خوب میخان برن سراغ جناب عارف خیلی راحت نشسته و سکوت کرده اما امثال این خانم و مطهری و بقیه اینها هستند که دلاورانه در حال ایقای کار نمایندگی هستند نماینده باید شجاع باشه هزار درود بر تو حرف اینا رو هم توجه نکن
ناشناس۱۲۷۸۳۰۱۲:۲۳:۵۵ ۱۳۹۶/۸/۱
با شما موافقم لایک داری زیاد عزیزم کسایی که با شما مخالفن احتمالا چند تا بچه دیرستانی هستند که اطلاعی نسبت به تقسیمات کشوری و بودجه ای ندارند .
محمد حسین۱۲۵۸۰۶۰۲:۳۶:۱۱ ۱۳۹۶/۷/۲۸
جالب است، منظورتان را از غیرت فهمیدیم. فحاشی، حمله‌ با سلاح سرد، شانتاژ و توهین را میگویید غیرت؟ بیایید یک باره این مجلس را هم جمع کنید و کلاً امور مملکت را بدهید دست آدمهای باغیرتی مثل این. آنوقت کشور گلستان میشود، باور کنید!
ناشناس۱۲۷۹۸۶۱۶:۲۹:۰۴ ۱۳۹۶/۸/۱
برات خیلی متاسفم . خدا رو شکر که نیشابوری نیستی
ناشناس۱۲۵۳۴۵۱۱:۴۴:۱۱ ۱۳۹۶/۷/۲۷
جالبه تو مصاحبه با مجری شبکه سه ایشون مدعی فرزند شهید بودن رو داشتند ومجری به ایشون تذکر داد که فرزند شهید بودن باعث توجیه این رفتارزشت نیست .خیلی ازاین ادمها بارانت پدرشهید رفتن دانشگاه بدون صلاحیت علمی راحت دکترا هم گرفتند راحت استخدام هم شدند ومدیر ارشد میشن نتیجه میشه همین آش شوری که می بینیم.حرمت پدرشهید رونگه داشتن با این امتیازات ویژه دادن به این افراد پایین نیاریم.
ناشناس۱۲۵۴۴۰۱۳:۱۹:۰۸ ۱۳۹۶/۷/۲۷
ناشناس جان نماینده با رای مردم میاد بالا نا با رانت پدر شهیدش .
حسین۱۲۵۵۵۳۱۵:۵۵:۵۱ ۱۳۹۶/۷/۲۷
به شهید بند نکنید عزیزم. اگر خوب نیست بهش رای ندید
ناشناس۱۲۵۷۴۳۲۳:۴۲:۱۶ ۱۳۹۶/۷/۲۷
وقتی خانواده شهدا جای جوانان درسخوان را در دانشگاه‌های خوب میگیرند و شغل دیگران را با رانت به دست می‌اورند و هزارجور امتیاز دیگر از بیت‌المال دارند و باز طلبکارند، چرا نباید اعتراض کنیم؟
ناشناس۱۲۵۷۷۰۰۰:۴۵:۰۱ ۱۳۹۶/۷/۲۸
واقعا منتقدان حاضرند بهترین شغل را داشته باشند اما از نعمت داشتن پدر محروم باشند؟!!!
علیرضا۱۲۵۳۴۶۱۱:۴۴:۴۴ ۱۳۹۶/۷/۲۷
سخن اول : روزی در جایی روایتی از یکی از ائمه ی اطهار دیدم به دلم نشست ؛ هرگاه کسی را به واسطه ی رفتاری قضاوت کردی از دنیا نمی روی مگر اینکه آن رفتار از شما سر بزند (( در باب چند سطر اول )) سخن دوم : برادر یا خواهر ول معطلیم
ناشناس۱۲۵۳۵۰۱۱:۴۸:۲۳ ۱۳۹۶/۷/۲۷
این خانم نماینده عضو کدام طیف مجلس است؟
ناشناس۱۲۵۴۰۶۱۲:۴۰:۳۹ ۱۳۹۶/۷/۲۷
اصول گرا
ناشناس۱۲۵۴۸۸۱۴:۳۳:۱۷ ۱۳۹۶/۷/۲۷
مستقلین
ناشناس۱۲۵۳۵۵۱۱:۵۵:۳۱ ۱۳۹۶/۷/۲۷
چرا نمی خواهیم باور کنیم که فارغ از بحث های سیاسی در این مملکت اتفاقاتی افتاده که پیامدهای اون به تدریج بیشتر خود را نشان خواهد. اتفاقی که فقط به فرهنگ طبقات پایین جامعه محدود نخواهد بود و همه را دیر یا زود درگیر خواهد کرد.
ناشناس۱۲۵۵۹۹۱۷:۱۹:۲۴ ۱۳۹۶/۷/۲۷
حرمتها شکسته شده !
ایرانی۱۲۵۳۶۱۱۲:۰۲:۳۰ ۱۳۹۶/۷/۲۷
بایستی جدای از اینکه شاکی نداشته باشد مجلس با این چنین نماینده ای برخورد نماید نماینده ای که قانونگذار کشور اسلامی ماست
ناشناس۱۲۵۳۶۳۱۲:۰۴:۳۶ ۱۳۹۶/۷/۲۷
باید صلاحیت نمایندگی رو ازش بگیرن.
ناشناس۱۲۵۸۳۷۰۸:۵۱:۴۸ ۱۳۹۶/۷/۲۸
در اینصورت باید علی مطهری رو هم رد صلاحیت کنن که اون فحشهای رکیک رو در دوره های قبلی داده بود .
اسد۱۲۵۳۸۹۱۲:۲۶:۵۲ ۱۳۹۶/۷/۲۷
متاسفانه روز بروز فرهنگ جامعه در حال تنزل است، عصبانیت، بی ادبی، توهین، کم کاری نه تنها در ادارات، بلکه در میان آحاد جامعه نیز شیوع پیدا می کند. بد نیست نگاهی به ۳۰ سال پیش بیندازیم و یک نگاه به امروز. آنوقت متوجه پس رفت فرهنگی مان میشویم. این رفتار بد نماینده محترم هم نمونه ای از بداخلاقی و کمبود های فرهنگی است. و جالب تر اینکه این رفتار بد توسط برخی مردم هم تایید میشود.
ناشناس۱۲۵۳۹۶۱۲:۳۲:۳۶ ۱۳۹۶/۷/۲۷
اگر آن زمان که علی مطهری را سایر نمایندگان به باد تهمت و کتک گرفتند وبه زور از تریبون مجلس پایین کشیدند و یا زمانی که نماینده بوشهر در حق دکتر ظریف الفاظ زشت به کار برد و یا همین اواخر. ویا دورترها که لنگه کفش در قم نثار لاریجانی کردند ودورتر از آن زمانی که مجالس سخنرانی را به هم زده و سخنران را مورد ضرب وشتم یا توهین قرار می دادند،عکس العمل جدی صورت گرفته و توجیه نمی شد؛الان شاهد این اتفاقات به کرات نبودیم.... مگر چند وقت قبل نبود که آقای نماینده صورت مامور راهنمایی و رانندگی را خونین کرد؟؟!!!!!! چه عکس العمل جدی از مرجع قانونی شاهد بودیم؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! خواص جامعه که چنین باشند از عوام نباید انتظار داشت بدتر نکنند که عوام همیشه دنباله رو خواص بوده اند
ناشناس۱۲۵۴۶۰۱۳:۴۹:۵۸ ۱۳۹۶/۷/۲۷
واقعیت اینه که این خانم از رفتار یک فرد دیگه ناراحت شده بود و اینطور خودش را نشان داد و کارش درست بود به دزدیدن چند روستا اعتراض کرد. مردم نیشابور باید دور بعد بهش رای بیشتری بدهند که اینطور با غیرت وارد عمل شد
شهرداد از کرج۱۲۵۴۷۷۱۴:۱۶:۱۴ ۱۳۹۶/۷/۲۷
من فیلم این جنجال را دیدم و خیلی تاسف خوردم به حال خودم و کشورم که اینجور افراد نماینده مجلسش هستند.. این نوع برخورد از‌ حالت طبیعی خارج بود و انسان را یاد آدمهای دوره قبل از انقلاب میندازه.. از یک زن این حرکات بسیار ناپسند و زشت بود چه بریه به اینکه نماینده هم باشه.. باعث خجالت مردم نیشابور شده..این بی اخلاقیها باعث میشه که ایرانیها را علیرغم تمدن ۲۵۰۰ ساله و اسلامی بودن متاسفانه عقب افتاده بدونند.. تا بحال به دعواهای مسئولین کشورهای دیگه میخندیدیم بنظرم کشور خودمون مثل این خانم زیاد داره و میتونیم هم بخندیم و هم خجالت بکشیم.. ضمنا فرزند شهید بودن دلیل نمیشه آدم هر بی اخلاقی دوست داره بکنه.. این خانم بقدری خودسر و به دور از ادب بود که حتی در برنامه حالا خورشید از کارش شرمنده بشه و عذرخواهی کنه... بیچاره مردم نیشابور .. بیچاده مردم ایران
ناشناس۱۲۵۷۴۴۲۳:۴۸:۴۵ ۱۳۹۶/۷/۲۷
همه حرفای شما را قبول دارم جز اینکه گفتید این رفتار شما را یاد قبل از انقلاب میندازه قبل از انقلاب این رفتارها اصلاً دیده نمیشد
ناشناس۱۲۵۴۸۵۱۴:۳۱:۱۸ ۱۳۹۶/۷/۲۷
من به شخصه نمیدانم ایشان از کدام طیف یاسی می باشند. اما بخشی از سخنانشان را با آقای رشیدپور که شنیدم ، پاسخ قانع کننده ای در مورد نوع رفتارشان نداشته و فقط سفسطه کرده که متاسفانه ناشی از نداشتن شم سیاسی و عدم درایت و معلومات سیاسی ایشان بود. واقعاً بسا تاسف که نام ایشان در کنار نام بزرگانی دیگر به عنوان نماینده مجلس قرار گرفته است.
محمد۱۲۵۵۰۷۱۴:۵۶:۲۶ ۱۳۹۶/۷/۲۷
خیلی جالبه یکروز نماینده ای مزنه تو گوشمامور راهنمائی و رانندگی و یک روز ه با پایه میکروفن و ... چرا برخوردی نمی شود.
محمد۱۲۵۵۵۲۱۵:۵۳:۴۹ ۱۳۹۶/۷/۲۷
با اون نماینده ای که پلیس فرودگاه رو با مشت زد چه برخوردی شد؟؟ به نظر من باید قانون مصونیت نماینده ها اصلاح بشه. اینجور که داریم پیش میریم معلوم نیست آخرش به کجا ختم بشه
ناشناس۱۲۵۵۶۲۱۶:۱۵:۵۵ ۱۳۹۶/۷/۲۷
امان از دروغگويي. اين خانم اولاً مدعي هست كه آقاي حسيني سبزواري فكر مي كنه و احياناً ميخواد سبزوار مركز استان بشه اما براي اين حرفش هيچ دليلي نداره غير از اينكه آقاي سبزواري دو ماه قبل در جلسه اي از كلمه "خراسان غربي" استفاده كرده!!! بعد هم از اين اشتباهش عذرخواهي نكرده!! (در صورتيكه در فيلم آن جلسه دو ماه قبل، مشخص است كه يكي از حضار به كلمه "خراسان غربي" اعتراض مي كنه و آقاي حسيني ميگه منظورش بخش غربي استان خراسان بوده و بلافاصله ميگه اگه من چنين اشتباهي كردم عذرخواهي مي كنم) اما اين خانم نماينده به دروغ ميگه ايشون بعد از دو ماه عذرخواهي كرده!! و ميگه حالا هم بايد عذرخواهي كنه و بگه غلط كرده تا پايان عمرش ... امان از دروغ، امان از تهمت، امان از دينداري ظاهري، امان از ...
ناشناس۱۲۵۵۸۴۱۶:۴۰:۴۷ ۱۳۹۶/۷/۲۷
اگر همین برخوردهای نصف و نیمه هر چند سال یکبار هم بین سیاسیون وطنی رخ ندهد امکان دارد اینها بواسطه ژن های بی نهایت خوبشان ، زبانم لال ، گوشم کر ، چشمم کور ، دیگر خداوند متعال را هم بندگی نکنند .
حامد۱۲۵۵۹۴۱۷:۰۷:۵۲ ۱۳۹۶/۷/۲۷
اتفاقا کار بسیار خوبی کرده و دیگه هیچ کس و هیچ مسئولی اجازه نداره به نیشابور اهانت کنه ، سی و اندی ساله که نیشابور مظلوم بوده و باید یه نفر پیدا بشه حق نیشابور رو بگیره و من تحسینش میکنم و کاملا دفاع میکنم که یه شیر زنه و مطمئن هستم که همه مردم نیشابور از نماینده محترمشون دفاع خواهند کرد
احمد۱۲۵۶۵۱۲۰:۲۸:۳۴ ۱۳۹۶/۷/۲۷
رفتار و برخورد این نماینده مجلس با یکی از مسولین تحت هیچ شرایطی قابل توجیه نیست۳
ناشناس۱۲۵۶۶۳۲۰:۵۲:۲۳ ۱۳۹۶/۷/۲۷
امان از ژن خوب، امان
شاهین۱۲۵۷۸۶۰۱:۱۷:۱۱ ۱۳۹۶/۷/۲۸
کسیکه در یک جلسه عمومی و در جلوی دوربینهای رسانه ای اینگونه رفتار قرون وسطی را مرتکب میشود بایستی سریعا به عدم صلاحیتش در خانه ملت خاتمه داده شود.
علی۱۲۵۷۹۹۰۲:۰۵:۰۹ ۱۳۹۶/۷/۲۸
داشتن تبحر و مهارت در به کرسی نشاندن حرف حق خود یک شم سیاسی فرهنگی است که امیدواریم همه مسوولین داشته بلشند
منصور سمنان۱۲۵۸۵۲۰۹:۲۷:۴۶ ۱۳۹۶/۷/۲۸
با سلام .خرکت این خانم به هیچ وجه قابل دفاع نیست . این حرکت دور از ادب و دور از منزلت یک نماینده هست . وقتی ما چنین حرکاتی را در مجلس دشمن میبینیم با تمسخر میگوئیم چقدر بی ادب هستند حالا در چنین شرایطی که دشمن بدنبال فضا سازیست این حرکت برای ما بسیار سنگین و تحقیر کننده است به نظر من مسئولین مجلس شورای اسلامی باید تذکر جدی به این خانم بدهند که حرمت جایگاهشو بهتر نگه داره . کارمند سمنان
کوروش۱۲۵۹۳۴۱۲:۰۳:۴۱ ۱۳۹۶/۷/۲۸
درود بر شیر زنان ایران زمین ایرانی یک وجب از خاک کشورش رو به کسی نمیدهد پس طبیعتا یک شهرستانی هم همین تفکر را نسبت به خاک شهرش دارد. آن هم نماینده مجلس آفرین بر خانم چنارانی چرا باید آرام بنشینید؟ آیا در برابر ظلم باید سکوت کرد؟ منشور کوروش بزرگ را فراموش کردید؟ رفتار علی (ع) در برابر ظلم چگونه بود؟ خراسان غربی یک پروژه بلند مدت در منطقه خراسان هست. تقریبا مثل جدایی یک استان از خاک کشور
ناشناس۱۲۶۳۵۴۰۹:۴۶:۴۶ ۱۳۹۶/۷/۲۹
کاش مفسدین رانت خور اقتصادی فامیل برخی مسعولین رو اینطوری برخورد می‌کردند و اموالشان (یعنی اموال غصب شده مردم )را مصادره میکردند ولی اینها اینجا محال است
ناشناس۱۲۷۲۳۳۱۴:۳۳:۵۰ ۱۳۹۶/۷/۳۰
درود بر تو به حرفا و کامنتهای اینا هم توجه نکن اینا شب و روز در خیابان خودشون دعوا میکنن اینجا که میان ژست ادم خوبو رو میگیرن
ناشناس۱۲۷۹۸۹۱۶:۳۵:۳۹ ۱۳۹۶/۸/۱
متاسفم برات خانم چنارانی
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  2. این صدای اقتدار ایران است ...

  3. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  4. وحدت ملی با وعده صادق

  5. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  6. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  7. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  8. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  9. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  10. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  11. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  12. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  13. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  14. اسراییل چه باید بکند؟ 

  15. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  16. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

  17. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  18. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

  19. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

  20. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

  21. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

  22. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

  23. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

  24. احتمال تشکیل استان تهران غربی

  25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

آخرین عناوین