فتاح خطاب به روحانی: یارانه‌‌ها را قطع کنید من فحش‌ها را می‌پذیرم/ بگویید هرکس نیازمند است برود کمیته امداد/ داعشی‌ها را شبانه جزغاله می‌کنید؛ نمی‌توانید جلوی قاچاق در روز روشن را بگیرید؟

گروه سیاسی الف،   3960725068 ۷۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

پرویز فتاح تنها راه حل مشکلات اقتصادی را در پیش گرفتن اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: به آقای روحانی گفتم از چه می‌ترسید که یارانه‌ها را قطع نمی‌کنید؟ شما بگویید هرکس نیازمند است برود کمیته امداد، ما وضعیت او را بررسی می‌کنیم.

فتاح خطاب به روحانی: یارانه‌‌ها را قطع کنید من فحش‌ها را می‌پذیرم/ بگویید هرکس نیازمند است برود کمیته امداد/ داعشی‌ها را شبانه جزغاله می‌کنید؛ نمی‌توانید جلوی قاچاق در روز روشن را بگیرید؟

به گزارش فارس، پرویز فتاح رئیس کمیته امام خمینی(ره) امروز در سی و یکمین نشست هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه وسعت فقر زیاد شده است، گفت: زیاد شدن وسعت فقر به دلیل این است که اقتصاد ما بیمار است. 

وی اظهار داشت: وقتی در کشور قاچاق هست، یعنی فقر هم هست؛ وقتی واردات بیش از صادرات باشد یعنی فقر؛ این بدان معناست که ایرانی بیکار می‌ماند و چینی‌ها و کره‌ای‌ها و... برای ما کار می‌کنند.  فتاح بیان داشت: دولت هم فقیر است، همین ماه حقوق بعضی از پرسنل را نمی‌توانستیم بگیریم، برخی از سازمان‌ها هم همین‌طور بودند. صادرات ضعیف است، قاچاق به کشور وارد می‌شود، وضعیت صادرات و واردات هم بدین‌گونه است. 

رئیس کمیته امام خمینی بیان داشت:‌ اگر بخواهیم اینها را درست کنیم باید راه اقتصاد مقاومتی را پیش بگیریم. فتاح اظهار داشت: به آقای روحانی گفتم از چه می‌ترسید که یارانه‌ها را قطع نمی‌کنید، الان که رأی گرفته‌اید و دوران بعدی ریاست‌جمهوری هم که نیستید، من مسئولیت قطع یارانه‌ها را می‌پذیرم، بگذارید فحش آن را به من بدهند. 

وی گفت: کارهای بزرگ انجام دادن فحش‌خوری هم دارد. من به ایشان گفتم شما بگویید هرکس نیازمند است برود کمیته امداد و ما وضعیت آن را بررسی می‌کنیم. وی همچنین در ادامه اظهار داشت: 40 هزار میلیارد تومان پول زبان بسته را به عنوان یارانه پرداخت می‌کنند که اگر نصف آن را هم حذف کنند 20 هزار میلیارد تومان می‌شود. 

فتاح با اشاره به واردات 20 هزار میلیارد دلاری قاچاق به کشور اظهار داشت: اگر 50 درصد آن کنترل شود، قاچاق به 10 میلیارد تومان می‌رسد. وی با طرح این سؤال که چرا نمی‌توانید قاچاقچیان را بگیرید، گفت: وقتی می‌خواهیم قدرتمان را به گوش دنیا برسانیم و توی دهنشان بزنیم می‌گوییم 2 تاداعشی را شبانه در فلان روستایی در کرمانشاه گرفتیم و جزغاله کردیم.

پورفتاح گفت: وقتی این توانمندی را داری که در شب تاریک بروی پدر آن دو را دربیاوری، چرا در روز روشن کانتینرهای قاچاق را نمی‌توانی بگیری؟ آخر کسی از تو می‌پذیرد؟ وی اظهار داشت: منافع ما به یکدیگر گره خورده و وقتی جلوی قاچاق را بگیریم، در کشور تولید ایجاد می‌شود و به دنبال آن اشتغال خواهیم داشت. 

وی در ادامه با بیان اینکه سال گذشته در تخصیص بودجه، بانک‌ها برای کمیته امداد یک‌هزار میلیارد تخصیص دادند، گفت: قرار شد این رقم در قالب وام قرض‌الحسنه اشتغال به افراد تحت پوشش کمیته امداد تا سقف 15 میلیون تومان قرار گیرد که به لطف خدا ما از بانک‌ها 1100 میلیارد تومان جذب کردیم و انصافاً بانک‌ها با ما همکاری کردند و این همکاری‌ها دستوری نبود. 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بیان داشت: 1100 میلیارد تومان از بانک‌ها گرفتیم و 300 میلیارد تومان هم خودمان به آن اضافه کردیم و در مجموع به یک‌هزار نفر 1400 میلیارد تومان وام اشتغال پرداخت کردیم که نتیجه آن، کاهش 10 درصدی آمار افراد تحت پوشش کمیته امداد بود. 

وی بیان داشت: امسال سهم ما از سوی بانک‌ها برای تخصیص وام اشتغال 2100 میلیارد تومان شده است که قرار است این رقم را به عنوان وام اشتغال به 150 هزار نفر پرداخت کنیم. وی در ادامه گفت: 330 هزار دانش‌آموز و 72 هزار دانشجو تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند و تمام افراد تحت پوشش کمیته امداد، تحت پوشش بیمه‌های درمانی هستند و حتی فرانشیز آنها را پرداخت می‌کنیم. 

پورفتاح اظهار داشت: کمیته امداد، دیگر امداد سنتی نیست که فقط نان و آب به محرومان بدهد، بلکه امداد علمی است و نگاه فنی دارد. 

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۲۳۵۰۷۱۰:۲۵:۳۵ ۱۳۹۶/۷/۲۵
به همان دلیلی که شما قطع نکردید....
ناشناس۱۲۴۰۴۴۱۸:۲۴:۴۳ ۱۳۹۶/۷/۲۵
دقیقا از وقتی یادمون میاد قاچاق هست در این مملکت.
راستانی۱۲۴۰۶۵۱۸:۳۶:۵۹ ۱۳۹۶/۷/۲۵
خدا پدر دولت روحانی رو بیامرزه که یارانه پردرآمدها رو شجاعانه قطع کرد.این بلاییه که دولتی که آقای فتاح عضوش بودند بر سر مردم و مملکت آوردند. چرا همون موقع حاضر نشدن مخالفت کنن ..
ناشناس۱۲۴۰۶۶۱۸:۳۸:۲۰ ۱۳۹۶/۷/۲۵
به حضرت عباس(ع) بنده از سال 94 بیکارم و زن و بچه دارم و درآمد ندارم یارانه من را قطع کنید شکایتم را به ابالفضل(ع) میبرم .
ناشناس۱۲۴۱۴۱۲۰:۱۹:۵۴ ۱۳۹۶/۷/۲۵
بلی یارانه ها را قطع کنید قیمتها و دلار را به قبل از آن به گردانید ...
مختارپور۱۲۴۵۰۲۱۰:۵۸:۵۴ ۱۳۹۶/۷/۲۶
کاهش ارزش پول ملی به خاطر طرح هدف مندی یارنه ها بود یا به خاطر تحریم های امریکا؟
جلیل۱۲۳۵۱۱۱۰:۲۸:۴۳ ۱۳۹۶/۷/۲۵
یارانه نقدی به خاطر چندبرابر شدن قیمت اب و برق و گاز و بنزین هست
ناشناس۱۲۳۵۶۲۱۱:۲۳:۰۶ ۱۳۹۶/۷/۲۵
حامل های انرژی و اجناس مایحتاج مردم را ارزان کنید بعد یارانه را قطع کنید
ناشناس۱۲۳۶۱۳۱۲:۱۴:۱۲ ۱۳۹۶/۷/۲۵
آقای فتاح بسیاری از مردم چنین رویی ندارند بیان کمیته امداد. وقتی حدود نصف مردم زیر خط فقر هستند، این کار (حذف یارانه ها) معنایی ندارد. شما حتماً جلساتی تشکیل میدهید تا در مورد هر خانواده تصمیم بگیرید که به یارانه نیاز دارد یا ندارد ؟! کرامت انسانی رو زیر سوال نبرید. مثلا من جوان که با مدرک فوق لیسانس شغلی ندارم، یا باید قید یارانه رو بزنم یا بیام کمیته امداد ؟! بالا نشسته اید برای ضعیف ها نسخه میپیچید؟
مريم۱۲۳۷۰۴۱۳:۱۸:۵۱ ۱۳۹۶/۷/۲۵
درود بر ايشون واقعا حرف حق زدن. اي كاش شرايط زودتر تسهيل مى شد. حذف يارانه ها و جلوگيري از ورود كالاي قاچاق كمك بزرگى به كشور مى كنه
صمد۱۲۳۷۰۶۱۳:۲۰:۳۶ ۱۳۹۶/۷/۲۵
موضوع‌قطع‌کردن‌یارانه‌هاسیاسی‌است‌ازسبدرای‌خودمیترسند‌که‌کم‌شودبه‌این‌خاطر‌نباشدازخدایشان‌است که‌آنرا‌قطع‌‌کنند
ناشناس۱۲۳۷۶۳۱۴:۰۶:۰۳ ۱۳۹۶/۷/۲۵
آقای فتاح تمام حرف های شما قبول اما خوب است بعضی آمارها را بدانید چند درصد مردم در فقر و فقر مطلق بسر میبرند ؟ چند درصد مردم نیاز به یارانه دارند ؟ مخارج و هزینه های خانوارها در هر ماه چقدر است ؟ چند درصد جمعیت کشور از رفاه نسبی برخوردارند ؟ چند درصد از مردم توانایی پس انداز دارند ؟ چند درصد از جوانان کشور شغل و درآمد دارند ؟ چند درصد از جوانان توانایی ازدواج دارند ؟ ملت ایران همه حاضرند مبلغ یارانه نگیرند و معادل همان مقدار رابه دولت ماهانه پرداخت کنند بشرطی که قیمت ها هم برگردد به زمان قبل از اجرای این طرح مصیبت بار.
ناشناس۱۲۳۷۶۷۱۴:۱۲:۵۱ ۱۳۹۶/۷/۲۵
هرچند وضعیت مالی خوبی نداریم و ممکنه یارانه ما هم قطع کنن ولی برای منم سواله چرا اگه یارانه اشتباهه قطعش نمیکنن؟
ناشناس۱۲۳۸۶۸۱۵:۳۸:۰۱ ۱۳۹۶/۷/۲۵
جناب فتاح با تمام علاقه ای که به شما دارم شما اگر دلسوز هستی بیا درد مردم را حل کن که قبل اجرای این برنامه مردم چقدر پول آب و برق و تلفن و گاز می دادند الآن ما بی چاره ها چقدر پرداخت می کنیم. برادر من مردم پول نون شبشون را ندارند شما و امثال شما هر اتفاقی در این کشور بیفتد تفاوتی براتون نداره ولی ما که می خواهیم یک شغل بگیریم و یا ..... هزار خان رستم هم بگذریم کسی به ما جواب نمی دهد که بدهکار هم می شویم اگر بیشتر از شما برای انقلاب کار نکرده باشیم کمتر کار نکرده ایم اگر بیشتر از شما ولایی تر نباشیم کمتر نیستیم و .... اما از شما بعید این جور حرف زدن. جوری حرف می زنید که بوی اشرافی گری می دهد شما که مشکل مردم رامی دانید یارانه حذف شود برای چه؟ خدایا به داد دل ما برس که فقط و فقط تو درمان گر درد مایی و الا غیر تو کاری نمی تواند برای ما کند.
ناشناس۱۲۳۸۷۹۱۵:۴۲:۲۹ ۱۳۹۶/۷/۲۵
کاش فتاح قبول میکرد کاندیدای ریاست جمهوری بشه...
ناشناس۱۲۳۹۴۴۱۶:۳۳:۰۳ ۱۳۹۶/۷/۲۵
آخه کی بهش رای میده!!!
ناشناس۱۲۳۸۸۲۱۵:۴۳:۱۴ ۱۳۹۶/۷/۲۵
تنها وزیر خوب احمدی نژاد
ناشناس۱۲۳۸۸۴۱۵:۴۳:۴۵ ۱۳۹۶/۷/۲۵
همسر من بازنشسته است اهواز زندگی میکنیم برق ما بخاطر گرمای طاقت فرسا و کشنده اهواز برای دو قبض 3000000تومان شد یارنه ماهم قطع شده یا گران نکنید یا یارانه را بدهید چرا باید اینقدر هزینه کنم که بتوانم زنده بمانم برای زنده ماندن باید کولر روشن کرد نه برای شیک بودن بدون کولر میمیریم اما دو قبض یعنی یک دوره سه ماهه برق 300 هزار تومان خیلی زیاد است
ناشناس۱۲۳۹۰۸۱۶:۰۸:۰۴ ۱۳۹۶/۷/۲۵
این طور که ایشان سخنانرانی ایراد فرمودند ممکن است آدم یادش برود که ایشان وزیر نیروی همان دولتی بودند که افتخارش همین اجرای هدفمندی یارانه ها بوده است و اتفاق در حوزه خود ایشان نتیجه عملکردش قطعی برق در تابستان 87و87و89 و خوشکسالی بسیار از منابع آبی بوده، حالا آقای مهندس شده دایه مهربانتر از مادر . مهندس فتاح فقط یک سوال از شما دارم: بیشترین حجم قاچاق کالا از کدام مرزها است؟ از مرزهای شرقی و غربی و یا از مرزهای آبی و اسکله های غیر مجاز جنوبی
ناشناس۱۲۴۵۴۷۱۱:۵۸:۱۲ ۱۳۹۶/۷/۲۶
سال 87 خشکسالی شدید شده تقصیر وزیر هست؟انصافتون رو شکر .حرف ایشون منطقی هست میگن یارانه ها رو فقط به نیازمندان بدیم تازه اونهایی که فقیرند همین الان سه برابر یارانه میگیرند.الانم اگر درست مصرف کنیم واقعا برق وگاز ارزون هست اما دلیلی نداره تابستون زیر کولر گازی یخ بزنیم اما پول برق بشه بیست هزار تومن.دولت اگر شجاعت داشته باشه میتونه تمام طرحهای بزرگ ملی رو تواین سه سال با این پول یلرانه ها تموم کنه .اونوقت ثمراتش خیلی بهتر به مردم میرسه.
محمود۱۲۳۹۳۸۱۶:۲۷:۵۴ ۱۳۹۶/۷/۲۵
رفیق احمدی نژاد. برنامه یارانه وافزایش برق و گاز وبنزین و غیره اشتباه وغلط بود حالا دستور فرمائید قیمت ها به نرخ گذشته بر گردد و ان وقت یارانه ها را قطع کنند مرد مؤمن من بازنشسته هستم حقوق اینجانب با سه فرزند مجرد وبا همسر زیر سه میلیون میباشد طبق فرمایش شما یارانه قطع گردد خوب تکلیف گرانی اب وبرق وگازوبنزین وغیره چه میشود ومن باید با این حقوق چه گونه زندگی کنم واقعا که
ناشناس۱۲۳۹۵۷۱۶:۴۴:۱۶ ۱۳۹۶/۷/۲۵
آقای فتاح! اين چه حرفيه که شما ميزنيد؟ چرا نمبگذاريد پولی که مردم به واسطه گران کردن قيمتهای حاملهای انرژی ماهيانه از دولت پس ميگيرد لغو بشه و دست گدايی به کميته امداد دراز کنه؟!
ناشناس۱۲۳۹۶۲۱۶:۴۷:۳۳ ۱۳۹۶/۷/۲۵
خدا خیر دهاد به آقای فتاح و عزیزش بدارد.
ناشناس۱۲۳۹۶۷۱۶:۵۱:۴۵ ۱۳۹۶/۷/۲۵
اگر این پول یارانه ها رو بیارن تو پروژه های عمرانی وبه درستی اولویت بندی کنند نفعش برای مردم ایران هست .هستند خیلیها که ماهی سه تا شش میلیون حقوق میگیرن باز دنبال یارانه هستند .
ناشناس۱۲۳۹۷۲۱۷:۰۱:۳۰ ۱۳۹۶/۷/۲۵
حرفهای آقای فتاح منطقی است دولت نباید بتمام اقشار یارانه بدهد متاسفانه خشت اول را احمدی نژاد بد جور وبی وحساب برداشت وبایک تصمیم عجولانه و غیرمنطقی بهمه یارانه داد والان عوارض آنرا اقشار محروم شدیدا احساس میکنند
ناشناس۱۲۳۹۷۶۱۷:۰۶:۴۴ ۱۳۹۶/۷/۲۵
فتاح عزیز ما یک بار گول ..خوردیم. اشتباه ..دیگه نمی کنیم.
ناشناس۱۲۳۹۸۰۱۷:۱۲:۰۵ ۱۳۹۶/۷/۲۵
آقای فتاح میخواهید مردم دست جلوی شما دراز کنند؟ خیلیها رو نمیکنند بیان کمیته امداد و شما این را خوب میدانید؛ به همین دلیل اینطور پیشنهاد میدهید تا پولهای یارانه به کمیته امداد برسد. به عنوان نمونه بنده فوق لیسانس مملکت که با شغلهای پاره وقت حتی نمیتونم خرج خودم رو دربیارم، باید به شما مراجعه کنم تا در صورت صلاحدید تحت پوشش کمیته امداد یارانه بگیرم ؟! یارانه که حق مردم هست رو میخواهید در قالب خیریه و با منت به مردم بدهید؟! تا حالا طعم فقر رو چشیدین ؟
ناشناس۱۲۳۹۸۴۱۷:۱۵:۰۶ ۱۳۹۶/۷/۲۵
آقای فتاح، برادر ارزشی، تو دیگه چرا؟!!! تو که وزیر بودی!!! از تو بعیده. قاچاق در کشورمون ...میتونی جلوی یک سری سیستمها..رو بگیری؟ هرگز نمیتونی، هیچ کس نمیتونه. این وضعیتیه که خودمون خالقش بودیم و هیچکاریش هم نمیشه کرد.
ناشناس۱۲۴۰۰۴۱۷:۳۳:۱۲ ۱۳۹۶/۷/۲۵
همینمون مونده با کاسه گدایی بریم در کمیته امداد
ناشناس۱۲۴۰۰۶۱۷:۳۵:۳۶ ۱۳۹۶/۷/۲۵
یارانه ها به دلیل عدم افزایش متناسب با تورم در واقع قطع شده است و نیازی به قطع ان 45تومان نیست
امیر حامد۱۲۴۰۰۷۱۷:۳۶:۱۷ ۱۳۹۶/۷/۲۵
فکر، ایده و پیشنهاد درستی است. جای تخصیص یارانه به نیازمندان، سازمان تامین اجتماعی، کمیته امداد و امثالهم است. به ما قال توجه کنید ...
ناشناس۱۲۴۰۱۵۱۷:۴۷:۰۷ ۱۳۹۶/۷/۲۵
شما ، خودت مایحتاج روزانه زندگی را تامین می کنید ؟ می توانید تصور کنید حقوق ماهانه تا چند روز بیشتر کفاف نمی دهد ؟ می دانید قسط های متعدد ، یعنی چی ؟ مثل من از صبح تا اوایل شب ، کار میکنم ولی اموراتم به سختی می گذرد ؟ تا حالا اینها را به نجومی بگیران گفته اید ؟ تا حالا اموال غارت شده را از حلقوم اختلاسگران بیرون کشیده اید ؟ فقط چشمتان به این مبلغ یارانه است . درامد مردم به ریال و مخارج آنها به سبب مدیریت عالی شما . امثال شما ، به دلار و یورو . مدیریت علی وار اینگونه است ؟
سعید۱۲۴۰۲۱۱۷:۵۹:۰۶ ۱۳۹۶/۷/۲۵
اینجا همه فقط خوب حرف میزنند...
عباس۱۲۴۰۲۶۱۸:۰۳:۵۳ ۱۳۹۶/۷/۲۵
دیدگاههای جناب آقای فتاح کاملا درست و علمی است. یارانه کاری جز گداپروری نمیکند. همه میدانیم که بیشتر افرادی که یارانه میگیرند، وضع خوبی دارند و نیاز به یارانه ندارند ولی متاسفانه گدا صفت شده اند. با پول یارانه ها که تا به امروز پرداخت شده میتوانستیم برای کلیه جوانان کار ایجاد کرده باشیم و اگر اینطور بود صادرات کشور چهار برابر امروز شده بود و شاید نیاز به فروش نفت نداشتیم ولی متاسفانه در انتخابات ریاست جمهوری قبل دیدیم که یکی از کاندیداها قول سه برابر کردن یارانه ها را میداد و دیگری قول 250 هزار تومان ماهانه ولی مردم فهیم گول این عوام فریبی را نخوردند و میدانستند که اولاً اینها نمیتوانند به قولشان عمل کنند و دوم اینکه پرداخت اینگونه یارانه کشور را به قهقرا میبرد. ایکاش مجلس به سخنان آقای فتاح واکنش نشان داده و یارانه ها را قطع کند و دولت را ملزم به ایجاد کار با این مبلغ عطیم کند که جوانان ما از بیکاری نجات یابند و مستضعفین نیز که توانایی کار ندارند از کمیته امداد کمک دریافت کنند.
ناشناس۱۲۴۴۳۰۰۹:۱۶:۰۵ ۱۳۹۶/۷/۲۶
یارانه ها دو بخش بود بخشی در جبران افزایش قیمت حاملهای انرژی و بخشی برای تولید... اگر حق بخش تولید را داده بودند الان این همه بیکار نداشتیم
ناشناس۱۲۴۶۱۹۱۳:۳۰:۴۰ ۱۳۹۶/۷/۲۶
بیشتر آدمهایی که یارانه میگیرن وضع خوبی دارن؟؟!این آمار رو از کجا استخراج کردید؟وقتی ملاکت از مردم میشه خودت و اطرافیانت همچین نظراتی هم تراوش میکنه
ناشناس۱۲۴۰۲۸۱۸:۰۴:۳۴ ۱۳۹۶/۷/۲۵
جناب فتاح، ظاهرا تفاوت بین احتیاج و فقر مطلق را نمی دانند،یارانه ها دردی از فقر مطلق کم نمی کند اما برای اقشارضعیف (نه زیر خط فقر ) مهم است. آن بخش از جامعه که زیر خط فقر است ( که کلا فراموش شده اند و یا ناچارا به کمیته امداد مراجعه میکنند برای یک مقرری فوق ناچیز!) که با یارانه کارشان پیش نمی رود، اما بخش دیگر که اقشار ضعیف هستند یارانه میتواند در بودجه ماهانه یک حداقلی (از قبیل قبض و یا خرید پنیر و ...) را پر کند جناب فتاح مردم چوب نا مدیریتی دوستانی نظیر شما را میخورند که با بهره وری بسیار پایین ، قیمت تمام شده هر چیزی را افزایش داده اند و دست آخر طرح یارانه را ایجاد کردند، حال مردم راضی هستند یارانه نگیرند بشرطی که دست مدیران نالایق از مسند ها کوتاه شود و هزینه سفر و آموزش و خورد و خوراک و جلسات و ماشین در اختیار و ... از مردم گرفته نشود و خود مدیران متقبل شوند ، اینجوری قطعا کل قیمت ها کاهش پیدا میکند ، کاری که اصولا در کشور ما امکان پذیر نیست.
یاسر۱۲۴۰۳۱۱۸:۰۷:۴۳ ۱۳۹۶/۷/۲۵
جناب فتاح عزیز جلوی داعش وجنایت هایش را سپاه پاسداران وبسیجیان دلاور گرفته اند وبه لطف خدا تابحال موفق بوده اند وهیچ استفاده شخصی نیز از این کار نمیبرند الا جهاد در راه حق ، ولی اگر دولت بخواهد جلوی قاچاق رابگیردوبعد کمک به اقتصاد میشود، که این دولت اصلا دنبال چنین کاری نیست! خواهشا پیام منو بذار الف.ممنون
ناشناس۱۲۴۰۳۲۱۸:۰۸:۰۶ ۱۳۹۶/۷/۲۵
خدا رحم کنه,..
حدادی۱۲۴۰۵۹۱۸:۳۴:۴۰ ۱۳۹۶/۷/۲۵
آقای فتاح فراموش کرده اند فاجعه یارانه نقدی را رئیس دولتی به بار آورد که ایشان وزیرش بودند. مبلغی دادند و چند برابر آن با گرانیها بر خانواده ها تحمیل کردند.مبالغی هم که قرار بود از محل هدفمندی یارانه ها به بهداشت و کشاورزی و تولید و صنعت و صادرات و غیره پرداخت بشه هم طبق گزارش دیوان محاسبات مجلس پرداخت نشد.
وندی۱۲۴۰۹۲۱۹:۰۷:۱۵ ۱۳۹۶/۷/۲۵
احسنت به آقای فتاح / ولی نمیدانم که چرا مسئولان وقتی در جایی قراردارند که باید انتقاد یا پیشنهاد کنند حرفی نمی زنند ولی بیرون گود که می شوند حالا منتقد می شوند / ماهم می گوییم یارانه ها راقطع کنید ولی قیمتها را به قبل یارانه برگردانید
ناشناس۱۲۴۱۰۱۱۹:۲۰:۳۸ ۱۳۹۶/۷/۲۵
خوبه یک نفر هرچند همه مخالف باشند جسارت بیان حرف حساب را دارد
سلیمی۱۲۴۱۲۸۱۹:۵۹:۵۹ ۱۳۹۶/۷/۲۵
آقای مهندس،یادتان رفته است یارانه برای چه تصویب شد. یارانه بعد از افزایش چندین برابری حاملهای انرژی تصویب شد و قرار شد مبلغی که دولت به این قسمت یارانه می داد به خود مردم داده شود تا خودشان مدیریت کنند. اصولا یارانه مال همه مردم ایران است. قرار نبود قبض گاز از 3000 تومان به 300000 تومان برسد و همه این مبلغ به جیب دولت برود!
ناشناس۱۲۴۱۴۷۲۰:۲۶:۲۰ ۱۳۹۶/۷/۲۵
جلوی قاچاق را دولت باید بگیرد یا نیروی نظامی و انتظامی؟
حسین۱۲۴۱۹۰۲۱:۲۹:۴۸ ۱۳۹۶/۷/۲۵
با سلام وآرزوی بهروزی. هنگامی که بازی دولت بامردم درباره یارانه شروع شد تصمیم گرفتم اگر یارانه ها را قطع کردند مطلبی بنویسم با عنوان «لعنه الله علی القوم الظالمین». کارگری رامی شناسم که برای عزت نفس مثال زدنی است و با همین یارانه اجاره خانه اش را تأمین می کند و مجموع درآمدش به هشتصدهزار هم نمی رسد. او و امثال ایشان هیچ وقت به کمیته امداد نمی روند. هنگامی که بحث حقوق ها مطرح شد اقا ی فتاح گفت که هفت میلیون حقوق می گیرد. چنین آدمی که کارش با کمیته امداد است و هفت میلیون حقوق میگیرد خیلی چیزها را نمی فهمد. درباره بررسی کردن ایشان هم بحث هاست. کسانی در روستای ما مدد می شوند که حاجی اند و همین دیشب برای زنی نامه نوشتم که به عزت خداوند قسم سخت نیازمند است و قرار است از طریق پارتی برایش کاری بکنیم.
ناشناس۱۲۴۱۹۲۲۱:۳۰:۳۰ ۱۳۹۶/۷/۲۵
کسی از شما یارانه نخواست قیمت ها را به قبل برگردانید ما نیز از شما یارانه نخواستیم ما حقوق نجومی نمی گیریم و از بیت المال نیز ذره ای استفاده نمیکنیم پیشنهاد میکنم این سازمان عریض طویل را که جنابعالی مسئولش هستید کوچک نمایید بزرگترین خدمت را انجام داده اید اگر امار های شما کاهش مدد جویان میباشد سا زمان نیز میبایست کوچک شود
هادی۱۲۴۲۲۹۲۲:۰۶:۳۶ ۱۳۹۶/۷/۲۵
جلوی اختلاسها ودزدی ها رو بگیرید یارانه ها رو می تونید حداقل دو برابر کنید بدون این که فشاری بر اقتصاد تحمیل شود
ahmad۱۲۴۲۷۸۲۳:۲۵:۲۶ ۱۳۹۶/۷/۲۵
یعنی قبض اب برق گاز بهمراه بنزین چند برابر کردید و حالا میخواهید یارانه هم قطع کنید هر کسی خواست برود گدایی کمیته امداد کند ؟ آقای فتاح بخدا مردم حاضرند ماهیانه به ازای هر نفر 45500 تومان به دولت بدهند ولی قیمتها به قبل از شروع پرداخت یارانه ها برگردانید
ناشناس۱۲۴۲۸۰۲۳:۲۶:۲۹ ۱۳۹۶/۷/۲۵
دادن یارانه بتمام اقشار خیانت به مردم واقتصاد کشور شد
ناشناس۱۲۴۳۵۲۰۷:۱۲:۰۴ ۱۳۹۶/۷/۲۶
یارانه حق تمام مردم ایران است.تنها چیزی که حداقل طی این چند سال دیده ایم
ناشناس۱۲۴۳۵۳۰۷:۱۴:۲۲ ۱۳۹۶/۷/۲۶
هر خانواده محتاجی رازی نمی شود به کمیته امداد برود.اقای فتاح به خانواده های باز نشسنه ای برسد که ماهیانه سیصد هزار تومان دریافتی دارند
ناشناس۱۲۴۳۶۱۰۷:۴۴:۵۳ ۱۳۹۶/۷/۲۶
قیمتهارو برگردونن به قبل از پرداخت یارانه ها بعد هر کاری خواستن با یارانه ها بکنن
ناشناس۱۲۴۳۶۵۰۷:۵۵:۱۶ ۱۳۹۶/۷/۲۶
قطع کنند؟ که چی بشه مردم کشور را داغون کردین با این یارانه همه چیز رو گرون کردین بعد همینم ندین اشکالی نداره برق آب گاز و ... همه رو برگردونین هیچم ندین
ناشناس۱۲۴۳۸۱۰۸:۲۹:۲۴ ۱۳۹۶/۷/۲۶
درست ترین حرف رو زده .روحانی باید شجاعت بخرج بده.
کاووس۱۲۴۵۵۵۱۲:۱۴:۱۹ ۱۳۹۶/۷/۲۶
مردم به نون شب محتاجن صورتشونو با سیلی سرخ میکنن اونوقت شما بیا لالایی بگو خوابشون ببره
ناشناس۱۲۴۳۸۶۰۸:۳۷:۲۹ ۱۳۹۶/۷/۲۶
برید جلو میلیارها اختلاس و دزدی را بگیرید و آب و برق و بنزین و سایر اجناس را ارزان کنید بعد ابرازفضل بفرمایید.
ali۱۲۴۴۶۵۱۰:۱۲:۲۰ ۱۳۹۶/۷/۲۶
آقای فتاح دست مفسدان اقتصادی و اختلاس خوران را از جیب ِببُرید نه یارانه ای که بخاطر افزایش حاملهای انرژی به مردم میدهند تاخودشان مدریت مصرف داشته باشند ... پول گرفتن از کمیته افتخار نیست که نیازمندان را به گرفتن آن تشویق میکنید
ناشناس۱۲۴۴۲۱۰۹:۰۶:۵۲ ۱۳۹۶/۷/۲۶
شما حرف ..می زنید .ما کارگران که زیر خط فقر هستیم .ما هم فرقی با کمیته امدادی ها نداریم .روزی که یارانه راتصویب کردن گفتن می خواهیم سوبسیت حامل های انرژی را بدهیم .نگفتن که به فقران می خواهیم کمک کنیم .ما کارگران دانش آموز داریم .ای کاش ما را هم ببرند زیر نظر کمیته امداد
محمد۱۲۴۴۷۰۱۰:۱۵:۰۰ ۱۳۹۶/۷/۲۶
این پیامهای را که از هموطنان خواندم واقعا تاسف بار است انگار همه زندگیشان فقط به این مبلغ جزئی وابسته است مانند وام ازدواج , ازدواجی که با وام می خواهد آغاز شود همان بهتر که آغاز نشود ,حالا حکایت یارانه هم همین است بعضی افراد 2 برابر مبلغ یارانه خودشان در ماه صرف خرید شارژ موبایل می کنند موقع دریافت یارانه همان شخص می گوید اگر یارانه نگیرم زندگیم فلج می شود.
ناشناس۱۲۴۴۷۸۱۰:۲۱:۱۴ ۱۳۹۶/۷/۲۶
اشکال کار اینه که بعضی مدیر شده اند که اگر مثل ... هم در سال 51 در یک اتاق زندگی می کرده الان قریب چهل ساله که دیگه طعم نداری و نیست نچشیده که این طوری اظهار فضل می کنه .. الان عملکرد کمیته چی هست چه کسی با پنجاه تومن می تونه یک ماه زندگی کنه
ميثاق۱۲۴۵۰۴۱۰:۵۹:۴۹ ۱۳۹۶/۷/۲۶
آقاي فتاح اگه توانايي رسيدگي داشتي الان رسيدگي كنيد ، اگه تئوريت درست بود واسه برنامه كه به رئيس جمهور داديد فحش تعيين نكنيد ، آخه آقاي مدير كار شما بايد خيلي حساب شده باشه كه قبل از انجامش اول بازخوردشو ببينيد ، آخه واقعا به شما هم ميشه گفت.. نمي دونم والا
ناشناس۱۲۴۵۳۵۱۱:۳۴:۲۰ ۱۳۹۶/۷/۲۶
برادر فتاح این چه اظهار نظری است آخر؟اگر یارانه نیز قطع شود دولت می بایست در قالب طرح عدالت اجتماعی اقشار کم درآمد را تحت پوشش قرار دهد !متاسفانه دیدیم که نمایندگان مجلس در استانها از کمیته امداد استفاده جناحی و انتخاباتی کردند...البته شخص شما انسان درست و با ایمانی هستید اما این موضوعی که عرض کردم سیستماتیک در سالهای گذشته شکل گرفت و علیرغم تاکید و میل شما به عدم استفاده سیاسی از کمیته امداد متاسفانه این کار باز صورت گرفت.
ناشناس۱۲۴۶۰۵۱۳:۱۹:۰۳ ۱۳۹۶/۷/۲۶
وقتی اینها کسی رو که هفته ای یک ساعت کار میکنه شاغل محسوب میکنند،خب معلومه تعریفشون از نیازمند چگونه خواهد بود.احتمالا کسی که هفته ای یک وعده غذا بخوره غیر نیازمند خواهد بود
ناشناس۱۲۴۸۴۴۱۶:۵۹:۴۱ ۱۳۹۶/۷/۲۶
با سلام ((بگویید هرکس نیازمند است برود کمیته امداد/)) خیلی ممنون لطفا بفرمایید هزینه آب و برق و ..... مردم را که بهانه دادن یارانه چندین برابر شده است را بفرستند برای شما. شما حساب کنید ما بعوض فحش کلی هم دعاگو خواهیم بود.
ناشناس۱۲۴۹۱۱۱۸:۵۷:۳۹ ۱۳۹۶/۷/۲۶
یارانه ها حذف بشه حقوقای نجومی بیشتر میشه
جلیل۱۲۵۰۱۶۲۱:۰۴:۲۲ ۱۳۹۶/۷/۲۶
حقوق اقای فتاح رو قطع کنید بعد ما بررسی می کنیم که چه قدر نیازمنده از کمیته امداد بهش میدیم
علی۱۲۵۰۳۰۲۱:۲۴:۴۳ ۱۳۹۶/۷/۲۶
درست نیست که افرادی با در امد کافی یارانه بگیرند.
حسن۱۲۵۲۵۸۰۸:۴۶:۴۷ ۱۳۹۶/۷/۲۷
جاش گرمه اقا فتاح
محمد۱۲۵۴۴۷۱۳:۳۲:۵۵ ۱۳۹۶/۷/۲۷
آقای فتاح عزیز من هم با قطع کردن یارانه ثروتمندان موافقم ولی قطع یارانه افراد بیکار و آبرودار وارجاع آنها به کمیته امداد یعنی بازی با آبروی افراد وگدا پروری شما خودت حاضر هستی درلیست کمیته امداد قرار بگیری دراین که مرد خوبی هستی شکی ندارم ولی این پیشنهادت را پس بگیر
ناشناس۱۲۵۵۴۰۱۵:۳۴:۳۳ ۱۳۹۶/۷/۲۷
آقای فتاح 1- نهاد تحت ریاست شما ماهیانه بین 95 تا 100 میلیارد تومان !!!بابت مستمری مددجویان تحت حمایت ( از 50 هزار تا 100 هزار تومان بابت هر خانواده ) به حساب مددجویان واریز می کند . این اعتبار در کلان مبلغ بسیار زیادی است ولی با توجه به سهم هر مددجو مطمئناً هزینه نان خالی یکماه خانواده را تامین نمی کند !! پس بیائید با این اعتبار کلان در اختیار نسبت به انجام امور زیر بنائی و ایجاد اشتغال و تاسیس کارخانه برای همان مددجویان و جوانان بیکار اقدام کنید و از گدا پروی دست بردارید . 2-شما از یک طرف طرح چابک سازی کمیته امداد را دارید و خروج نیروی مازاد ، ولی آقای فتاح آیا فکری هم برای کم شدن امور جاری کمیته امداد هم دارید ؟ بعید می دانم 3- این طرح حاصل کار رفقای شما که خود شما هم جزو وزرایش بودید هست چرا در زمان تائید طرح اعتراضی نکردید ؟
ناشناس۱۲۵۵۶۰۱۶:۱۳:۴۰ ۱۳۹۶/۷/۲۷
بسیاری از مردم بیکارند و مثلا اگر فرد بیکاری به کمیته امداد مراجعه کند ایا شما به این فرد پولی خواهید داد،اینجا هر کسی صبح بیدار می شود و بدون ارزیابی عواقب یک نظریه ارایه میدهد .یادمان هست اقای صالحی هم در مبحث برجام میگفت اگر هر مشکلی بوجود امد مسعولیتش را می پذیرم حالا بپذیرد میخواهد چه بکند ،بعد چند ده سال همچنان حرف و سخنرانی و تصمیمات غیر کارشناسی مثل قطع یارانه انرژی صنایع در زمان رییس جمهور قبلی که صنعت را به خاک سیاه نشاند ،بس است دیگر چهار تا متخصص بیارید داخل همش یکسری مدیر نماهای مادام المدیر فاقد تخصص و فاقد اعتقاد به استراتژی و علم و تخصص .....کشور را به این وضع کشانده است ...جای گرم نشسته اید خبر از مردم ندارید دارد زندگیها بخاطر نبود اشتغال می پاشد انوقت اقایان نفسشان از جای گرم در میاید ....
ناشناس۱۲۵۵۶۳۱۶:۱۶:۲۵ ۱۳۹۶/۷/۲۷
بجای قطع یارانه مردم بیکار, برید سراغ برادر و فلان زاده ها که معوقات بانکی چند هزار میلیاردی را بالا کشیده اند و با وثیقه راست راست میگردند ....راست میگه یارانه ها رو قطع کنید چهار تا اختلاس اضافه شه مسعولین که تا دلتان بخواد ژن برتری و برادر فعال در پولخاری دارند....
ناشناس۱۲۵۷۸۹۰۱:۲۸:۴۶ ۱۳۹۶/۷/۲۸
دولت بهتره اون طرح کارت انرژی رو از انباری در بیاره ورو اون کار کنه و اول یارانه خانواده ها رو تو اون شارژ کنه کمیته امداد هم اگه خیلی هنر داره شارژ اعتباری نیازمندان رو نقدی بهشون بده کارت سوخت بی مصرف رو دولت داره هی چاپ میکنه یه کارت دیگه هم بزنه و چند وقت دیگه هم همه کارتها رو باهم بسوزونه و .... این میشود پایانی بر یارانه و کارت سوخت و.....
علی۱۲۶۵۳۲۱۴:۳۵:۵۳ ۱۳۹۶/۷/۲۹
مشکلی نیست، حذف کنید، ولی در شیوه عمل زحمت بکشید و آبروی مردمو حفظ کنید، خودتون تشریف بیارید و کسانی که در حد فقر هستندو مشخص کنید و پرداخت کنید.
ناشناس۱۲۶۵۶۸۱۵:۱۹:۱۴ ۱۳۹۶/۷/۲۹
آقای فتاح شما به زندگی خودت نگاه نکن سری هم به حاشیه شهرها بزنید خیلی ها به خاطر شرافتشان صورت خودراباسیلی سرخ نگه داشته اند لطفا سری به آمار نفوس ومسکن بزنید تا ببینید چه کسانی محتاج هستند وشما بروید دنبال آنها نه آنها بیایند جلوی شماسرخم کنند درضمن یارانه ها برای حامل های انرژی است وحق تمام مردم می باشد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    3. جلاد، به پایان سلام کن!

    4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    9. انتقام از پوتین؟

    10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

    24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

    25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

    آخرین عناوین