بررسی مشکلات ساخت مسکن در ایران در سیزدهمین شماره دنياى سرمايه گذارى

گروه اقتصادی الف،   3960722296
بررسی مشکلات ساخت مسکن در ایران در سیزدهمین شماره دنياى سرمايه گذارى

سیزدهمین شماره «دنیای سرمایه‌گذاری» ویژه صاحبان سرمایه و تجارت و علاقمندان به مباحث اقتصادی منتشر شد.


سیزدهمین شماره "دنیای سرمایه‌گذاری" در 6 بخش شامل دنیای سرمایه، پرونده ویژه با موضوع "سازمان نظام‌مهندسی ساختمان کشور"، دنیای انرژی، دنیای صنعت، اقتصاد کلان و خواندنی‌ها به همراه خلاصه‌ای از مطالب به زبان انگلیسی به چاپ رسید.
در بخش دنیای سرمایه گزارش‌هایی با عناوین «چراغ سبز FATF برای ورود سرمایه‌گذاران خارجی»، «برخورد گردباد خدمات آنلاین به بازار بیمه»، «عوامل موفقیت سرمایه‌گذاری در بورس» و «تحلیل بازار» به همراه مصاحبه‌های جذاب و خواندنی با کارشناسان پولی، بانکی و بورس ارائه شده است.


بخش پرونده ویژه این شماره به «سازمان نظام‌مهندسی ساختمان کشور» اختصاص داده شده که طی آن مصاحبه‌هایی با فرج‌اله رجبی، رئیس سازمان نظام‌مهندسی، حسن خلیل‌آبادی، عضو کمیسیون فرهنگی و مسئول کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران، حسن قربانخانی، رئیس سازمان و علی نبی زاده، عضو هیئت‌مدیره سازمان نظام‌مهندسی ساختمان تهران، سیمین حناچی، عضو کمیسیون مشورتی بانوان نظام‌مهندسی و ... انجام شده و به مشکلات و فرصت‌های موجود در عرصه ساخت‌وساز کشور پرداخته شده است.


بخش انرژی به مصاحبه‌هایی با حمیدرضا عراقی، معاون وزیر نفت در امور گاز، عادل نژاد سلیم، مدیرعامل هلدینگ خلیج‌فارس، جلال میرزایی، عضو کمیسیون انرژی، حسینعلی امیری خامکانی، نائب رئیس کمیسیون انرژی و سکینه الماسی دیگر عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اختصاص داده شده و طی آن مسایل مربوط به سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز کشور مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته‌اند.


بخش صنعت این شماره از "دنیای سرمایه‌گذاری" به مصاحبه‌هایی با کارآفرینان و برندهای معروف کسب‌وکار در ایران اختصاص داده شده است. در این بخش مصاحبه‌هایی با امیر کاظم نورمحمدی، رئیس هیئت‌مدیره چرم درسا، فرزین کاویانی، مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شیرین عسل، عباس عباس خان تویسرکانی، رئیس هیئت‌مدیره شرکت فکتیس (نوشت‌افزار)، جوزیه کارلا، مدیرعامل شرکت نستله در ایران به همراه گزارشی تحلیلی از صنعت خودروسازی به همراه مصاحبه‌هایی با کارشناسان و تولیدکنندگان قطعه ساز انجام شده است.


یادداشتی از مرتضی فغانی، تحلیل‌گر اقتصادی و عضو اتاق بازرگانی تهران با عنوان "دولت دوازدهم و اولویت‌های اقتصادی" به همراه مصاحبه با آصف علی‌خان، سفیر پاکستان در ایران و ژاب ون دک (jaapvandijk)، مدیر شرکت هلندی فیلیپ سیدنی زینت بخش اقتصاد کلان این شماره از دنیای سرمایه‌گذاری است. همچنین در این بخش گزارش‌هایی با عناوین "بحران آموزش سرمایه‌های انسانی در ایران، "فعالان اقتصادی؛ از ژنرال‌های کابینه روحانی چه می‌خواهند" و " زمان خداحافظی با بازار سنتی ایران فرا رسیده است" ارائه شده است.

بخش خواندنی‌های سیزدهمین شماره دنیای سرمایه‌گذاری به مصاحبه با احمد حلت، استاد دانشگاه و مربی انگیزشی، تورقای شفق، مدیر موسسه یونس امره (مرکز فرهنگی ترکیه در تهران) به همراه مطلبی با عنوان " 6 اقدام برای میلیاردر شدن در جوانی" به چاپ رسیده است.


سیزدهمین شماره ماهنامه «دنیای سرمایه‌گذاری» در 108 صفحه با قیمت 10 هزار تومان از هم اكنون بر روی پیشخوان کیوسک‌های مطبوعاتی یا از طریق اشتراک،خریدازسایت www.dsg-m.com و ارسال کد 503 به شماره 3070757 در دسترس علاقمندان قرار دارد.

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

آخرین عناوین