نوبخت: دلار ۵ هزار تومانی را قبول نداریم

گروه اقتصادی الف،   3960718130 ۴۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

سخنگوی دولت تاکید کرد: سیاست دولت این نیست که پول ملی تضعیف شود بنابراین دولت خواهان تقلیل ارزش پول ملی نیست.

نوبخت: دلار ۵ هزار تومانی را قبول نداریم

به گزارش ایرنا، محمد باقر نوبخت روز سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در پاسخ به این سوال که برخی مدعی هستند که دولت به منظور جبران کسری بودجه در افزایش نرخ دلار و سکه مشارکت دارد، گفت: دولت با کاهش ارزش ریال دربرابر دلار و بع صورت غیر منطقی مخالف است و سیاست دولت مدیریت نرخ ارز شناور است.

وی ادامه داد: دولت از تضعیف پول ملی متضرر می شودچرا که اگر قیمت یک دلار چند تومان افزایش پیدا کند از نظر روانی بر قیمت کالاهای دیگر تاثیر می گذارد که ما مخالف این اتفاق هستیم.

سخنگوی دولت با بیان این که این تهمت به دولت است، اظهار کرد رییس جمهوری نسبت به افزایش قیمت دلار و پول ملی حساس هستند و در جلسات این موضوعات را بصورت جدی دنبال می کنند.

نوبخت توضیح داد این سخنان از سوی کسانی شنیده می شود که در انعکاس تشنج آفرینی های ترامپ در آمریکا موضوعات را به داخل می کشانند و بی مهابا عمل می کنند بنابراین قبول کنیم یک دولت پرخاشگر در آمریکا وجود دارد که هم حزبی هایش هم آن را قبول ندارند.

وی ادامه داد امروز اروپا هم آمریکا را قبول ندارد و فردی که باید در تعادل روانی آن شک باید کرد، حرفی می زند، بنابراین نباید آن را به بازار ارز و طلا وارد کرد و اگر این گونه تلقی کنیم افزایش تقاضا بوجود خواهد آمد.

سخنگوی دولت گفت: حتی در روزهای تحریم که برجام اجرایی نشده بود، دولت یازدهم موفق شد نرخ تورم را تقلیل دهد بنابراین تاکید می کنم ممکن است تا پایان هفته ترامپ حرف هایی بزند، نباید باعث آشفتگی بازار شود و بازار را تحت تاثیر این ناآرامی قرار دهیم.

نوبخت گفت ما کشور باثباتی هستیم و نشان دادیم که در سخت ترین شرایط قدرت کنترل اقتصادی خود را خواهیم داشت بنابراین هیچ اتفاق نخواهد افتاد و وقتی تهدید ها اثر بخش می شود که از هول این حرف های پوچ بازار را تحت تاثیر قرار دهیم.

وی تصریح کرد دولت با قدرت در برابر این نوسانات عمل خواهد کرد و مردم نیز برای دفاع از کشور در این زمینه کمک کنند.

سخنگوی دولت گفت امروز آلمانی ها، روس ها و اروپایی ها می بینیم که چه مواضعی نسبت به آمریکا دارند بنابراین همه باید متحد شویم در برابر فرد هرزه گو تا کشور را با ثبات کنیم.نوبخت گفت: از کسانی که با دولت زاویه انتقادی دارند هم می خواهم در این امر که به منافع کشور باز می گردد متحد شوند.

وی با اشاره به مسئله برجام اظهار داشت: برجام اگر کاری نکرده نباشد، همین که در سال 92 ببینیم کدام کشور منزوی بود و امروز کدام کشور منزوی است و اتهاماتی را که به کشور ما وارد می کردند امروز برداشته شده و آژانس بین الملل انرژی هسته ای رسما اعلام کرد که فعالیت هسته ای ایران نظامی نیست بنابراین امروز ایران بعنوان یک کشور متعهد به تعهدات بین المللی، قابل احترام است و معتقدم که کشور آمریکا و فرد ترامپ به دنبال بی ثباتی در دنیا و کشوری پیمان شکن است.

سخنگوی دولت گفت ما حقانیت خود را به جهان ثابت کردیم و هر زمان بخواهیم به دوران قبل از برجام برگردیم خواهیم توانست.

نوبخت در پاسخ به اینکه برخی تلقی می کنند که قیمت دلار بیش از 5 هزار تومان است، گفت ما این را قبول نداریم، دولت و کارشناسان اقتصادی هم این مسئله را قبول ندارند و این شایعه ای است که قیمت ها را افزایش دهند.

وی افزود: هر فردی که دلار دارد و با کاهش ارزش پول ملی نفع می برد دولت نمی خواهد عده ای معدود منتفع شوندو باید با این مسئله مقابله کنیم.

سخنگوی دولت گفت سیاست دولت مدیریت ارزش پول ملی است و خواهان تقلیل ارزش پول ملی نیست پس همه باید کمک کنیم پول ملی قوت یابد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۱۸۱۰۷۱۲:۰۸:۴۰ ۱۳۹۶/۷/۱۸
دروغ ميگي اقاي نوبخت در باره دلار يعني دولت نميتونه از افزايش دلار جلوگيري كنيد
ناشناس۱۱۸۳۰۶۱۵:۲۶:۵۱ ۱۳۹۶/۷/۱۸
1-صادرات نفت به قبل از تحریم ها رسید 2- سوئیفت راه افتاد 3- حدود. 150 میلیارد دلار پولهای بلوکه شده آزاد شد. چرا دلار بجای کاهش شدید گران و گرانتر می شود؟ نه تنها دولت بلکه باید مجلس ها و تمام ارگانها و تمام مقامات به مردم پاسخ بدهند
ناشناس۱۱۸۹۹۴۱۱:۳۸:۴۶ ۱۳۹۶/۷/۱۹
ولی فکر میکنم از قیمت 4900 تومان رضایت داشته باشید
ناشناس۱۱۸۴۱۱۱۷:۲۷:۵۹ ۱۳۹۶/۷/۱۸
این تاثیر منفی نگاه مردم و توقع افزایش قیمت خودش عامل بی ثباتی است چرا خودمون رو به کم شدن ارزش پول ملی راضی میکنیم ؟؟؟؟ چرا این موضوع برامون عادی شده ؟؟؟
ناشناس۱۱۸۶۹۳۲۳:۲۲:۲۰ ۱۳۹۶/۷/۱۸
این ذخایر ..بالاخره یگ روز به ...اعتراف خواهند کرد . یقینا
حامد۱۱۸۱۱۷۱۲:۲۲:۱۵ ۱۳۹۶/۷/۱۸
5500 تومنی رو چی؟ اینو قبول دارین آقای نوبخت؟
ناشناس۱۱۸۱۲۲۱۲:۳۱:۲۵ ۱۳۹۶/۷/۱۸
دلار 5 تومنی رو قبول نداریم یعنی تا چند ماه دلار به 4700 تا 4800 تومن خواهد رسید. تبریک به آقای روحانی
ناشناس۱۱۸۲۵۷۱۴:۴۰:۰۸ ۱۳۹۶/۷/۱۸
تسلیت به دولت و اعلام عزای عمومی برای تیم اقتصادی یشان
ناشناس۱۱۸۴۱۵۱۷:۳۲:۵۰ ۱۳۹۶/۷/۱۸
این آماده سازی ذهن مردم برای دلار 5000 تومنیه
ناشناس۱۱۸۱۲۷۱۲:۳۷:۵۷ ۱۳۹۶/۷/۱۸
بهرحال ارزش واقعی بیشتر از قیمت فعلی آن است، دلیل هم اینکه دیگر تولید هیچ کالایی در ایران صرفه اقتصادی ندارد و سود در واردات است، امروزه از جوراب و ناخنگیر گرفته تا ماشین آلات صنعتی پیچیده از چین وارد میکنیم چون تولید داخلی آن گرانتر تمام میشود. دولت نفت را میفروشد و دلار حاصل از آن را در بازار تزریق میکند تا قیمت ارز را کنترل کند، در حالیکه باید پول نفت صرف توسعه و بودجه های عمرانی و واردات تکنولوژی شود....
ناشناس۱۱۸۱۳۳۱۲:۴۰:۵۸ ۱۳۹۶/۷/۱۸
پس دلار 4999 تومن میشه !!!!
احد۱۱۸۱۴۸۱۲:۵۱:۲۰ ۱۳۹۶/۷/۱۸
دلار چند تومانی را قبول دارید بگیم به دلار همان قدر بشه وبدون اجازه شما بیشتر نشه !!
ناشناس۱۱۸۱۴۹۱۲:۵۳:۱۵ ۱۳۹۶/۷/۱۸
دلار 5000 تومانی هم شما را قبول نداره!!!
مهدی۱۱۸۱۶۵۱۳:۱۱:۰۴ ۱۳۹۶/۷/۱۸
آقای روحانی ، تبریک ، شما رکورد رییس جمهور قبلی را شکستید. تورم هنوز تک رقمی است؟
ناشناس۱۱۸۱۸۶۱۳:۳۴:۱۳ ۱۳۹۶/۷/۱۸
صرافی ها: بانک مرکزی عرضه دلار به بازار را بشدت کاهش داده پول نفت خود مردم را چند برابر گران تر به مردم می فروشند! آیا این یک اسلامی است؟
ناشناس۱۱۸۱۹۱۱۳:۴۲:۴۶ ۱۳۹۶/۷/۱۸
این بابا هر موقع چیزی گفت بدانید صد در صد خلافش ثابت میشود.
ناشناس۱۱۸۱۹۲۱۳:۴۳:۳۰ ۱۳۹۶/۷/۱۸
قبول داشته باشی یا نه فعلا که داره از 5 هزار تومان هم بالاتر میره..
ناشناس۱۱۸۲۰۶۱۴:۰۱:۱۳ ۱۳۹۶/۷/۱۸
متاسفانه صداقت عملی کم رنگ است
ناشناس۱۱۸۲۲۱۱۴:۱۸:۴۸ ۱۳۹۶/۷/۱۸
شما کلا واقعیات رو قبول ندارید ؟!
ناشناس۱۱۸۲۲۴۱۴:۲۰:۱۸ ۱۳۹۶/۷/۱۸
از گشایش های هر روزه برجامه این دلار 4070 تومنی !
ناشناس۱۱۸۴۸۶۱۸:۵۷:۲۸ ۱۳۹۶/۷/۱۸
دلار از 3800 دولت دهم بعد از 5 سال و نیم به 4070 رسیده ! از 1000 به 3800 از خوبی های تحریم های بی تاثیره! اما از 3800 بعد 5 سال رسید به 4070 از گشایش های برجامه :)))
جسمانی / مرفه بی درد / ولنجک نشین۱۱۸۲۲۸۱۴:۲۲:۳۲ ۱۳۹۶/۷/۱۸
ارزش پول ملی را کاهش میدهیم علی برکت الله !
ناشناس۱۱۸۲۲۹۱۴:۲۳:۱۶ ۱۳۹۶/۷/۱۸
آخر و عاقبت کسی که آمریکا رو کدخدا صدا بزنه
ناشناس۱۱۸۴۸۹۱۸:۵۷:۵۱ ۱۳۹۶/۷/۱۸
دلار سال 92 - 3800!
نمایشی۱۱۸۲۳۲۱۴:۲۵:۱۰ ۱۳۹۶/۷/۱۸
نمره روحانی در مقوله اقتصاد - 3/25 - از 20 است
ناشناس۱۱۸۲۳۶۱۴:۲۸:۳۶ ۱۳۹۶/۷/۱۸
روحانی کجایی دقیقا" کجایی ؟
ناشناس۱۱۸۴۳۸۱۸:۰۹:۵۹ ۱۳۹۶/۷/۱۸
شما مردم کجایید؟ به جز قرقر کردن کاری برای پیشرفت کشور کردید؟ اگر دانشجو هستید درست درس خوندید؟ اگر کارمند هستید روزی چند ساعت کار مفید دارید؟ اگر کارگر هستید چقدر براتون مهمه که پیچ چرخ پراید رو درست ببنید که هموطنتون تو جاده کشته نشه؟!!! شما مردم مطالبه گری نیستید، از کوزه همان برون تراود که در اوست، این دولت هم خروجی همین مردم هست. در دور اول ریاست جمهوری اینقدر بهتون دروغ گفتن و به وعده ها عمل نکردن، باز هم گول بازی اصلاح طلب ها و اعتدال گرایان را خوردید و دوباره به این دولت رای دادید. یه ضرب شصت به این دولت نشون دادید که انتظار دارید دولت ازتون حساب ببره؟ یه نمونش تحریم خرید محصولات خودروسازان داخلی که به محض اینکه دولت یه وام برای خرید خودرو در نظر گرفت مقاومتتون در هم شکست و رفتید جلوی خودروسازی ها صف بستید! حالا بگذریم که اونجا هم سرتون رو کلک گذاشتن و چیزی دستتون رو نگرفت! چیزی عوض نمیشود، مشکل از ملت هست نه دولت. دولت ها عصاره ملت هستند.
ناشناس۱۱۸۲۴۶۱۴:۳۴:۱۸ ۱۳۹۶/۷/۱۸
4 سال دور برجام سینه زدید انگار نه انگار که کشور مشکلات دیگری دارد !
ناشناس۱۱۸۲۵۰۱۴:۳۶:۴۷ ۱۳۹۶/۷/۱۸
5000 تومنی را قبول نداره ولی 4999 تومنی اشکالی نداره! :)
آریو سوئد۱۱۸۲۶۵۱۴:۴۹:۴۷ ۱۳۹۶/۷/۱۸
یکی از دلایل بالا رفتن قیمت ارز بیرون کشیدن پول توسط ایرانیان مقیم خارج از بانکها ایران میباشد. خیلی از ایرانیان مقیم خارج از بانکهای خارجی با بهره ۴٪ وام گرفته بودند و این پولها را به کشور منتقل کرده و سود ۲۵٪ میگرفتند. الان که سودها ۱۵٪ شده این افراد پولهای خود را از بانکها بیرون میکشند و دوباره به خارج کشور منتقل میکنند. یکی دیگر از دلایل ضعیف بودن پول ما در مقابل ارزهای خارجی پایین بودن تولید ناخالص ملی کشور نسبت به کل جمعیت است. تولید ناخالص ملی ما با ۸۵ میلیون جمعیت پایین تر از تولید ناخالص ملی مثلا کشور سوئد است با ۹ میلیون نفر جمعیت.
ناشناس۱۱۸۲۶۶۱۴:۴۹:۵۶ ۱۳۹۶/۷/۱۸
میاد پایین هول نشید !!
ناشناس۱۱۸۲۷۱۱۴:۵۵:۰۱ ۱۳۹۶/۷/۱۸
اقای نوبخت شما که دلار 4000 تومانی هم قبول نداشتید ودیدید بالاتر رفته است
ناشناس۱۱۸۲۹۹۱۵:۲۰:۵۱ ۱۳۹۶/۷/۱۸
دلار شناور دلارى كه قيمت ان بازار ازاد تعيين ميكند البته بازنظارت بانك مركزى نه با فشار بانك مركزى روزى ك همه مردم بدون چون و چرا ميتواند بهر صرافى يا بانك مراجعه كند و هر مقدارى ريال يا دلار جابجايى كند بدون محدوديت قيمت واقعى است شما چين دبى تركيه هر مقدار أرز و هر نوع أرز ميتواند بدون محدوديت به قيمت روز تبديل كنيد ديروز ليره تركيه دو در صد كاهش يافت نه دولت دخالت كرد نه بانك مركزى
ناشناس۱۱۸۳۶۱۱۶:۳۴:۳۱ ۱۳۹۶/۷/۱۸
4سالگذشت مملکت باحرف وخنده وقبول ندارم ادارهنمیشود شما هرروز مردم راببازی گرفته اید حرف برای جوانان کارنمیشود برای خانواده ها تامین مخارج نمیشود تورم 8/دیگر حرف است
ناشناس۱۱۸۳۷۱۱۶:۴۵:۳۶ ۱۳۹۶/۷/۱۸
روحانی مچکریم
ناشناس۱۱۸۴۳۲۱۸:۰۱:۴۱ ۱۳۹۶/۷/۱۸
بجای شما شرمنده ایم اگر شما خجالت نمیکشید
ناشناس۱۱۸۴۶۸۱۸:۳۴:۱۷ ۱۳۹۶/۷/۱۸
جناب روحانی جناب نوبخت مملکت داری سخت است اگر به یک های هو ترامپ دلار ودر نتیجه اقتصاد کشور دچار بحران می شود پس .....
ناشناس۱۱۸۵۵۴۲۰:۱۸:۵۱ ۱۳۹۶/۷/۱۸
پس اماده میشیم برای دلار ۵۰۰۰ تومنی
ناشناس۱۱۸۵۸۱۲۱:۰۰:۴۳ ۱۳۹۶/۷/۱۸
واقعا اونایی که طرفدار روحانی بودین, فکر میکنید سود این پول های توی بانک از فعالیت اقتصادی میاد؟ هی پول چاپ میشه و روز به روز ارزشش میاد پایین, یه روزی هم صداش در میاد
ناشناس۱۱۸۵۹۵۲۱:۳۳:۰۷ ۱۳۹۶/۷/۱۸
اما دلار 10 هزار تومانی را قبول دارید
ناشناس۱۱۸۶۰۱۲۱:۴۰:۰۷ ۱۳۹۶/۷/۱۸
حالا که آقای نوبخت موضع رسمی دولت مبنی بر مخالفت با تضعیف پول ملی رو اعلام کرد، باید به بقال سر کوچه اطلاع بدیم که با اتخاذ سیاستهای پولی مناسب از تضعیف پول ملی قویا جلوگیری کنه.
ناشناس۱۱۸۶۰۹۲۱:۵۳:۵۶ ۱۳۹۶/۷/۱۸
جناب نوبخت مردم نا آگاه نیستند چون می بینند دولت شما عمدا دلار را افزایش میدهد
ناشناس۱۱۸۶۵۷۲۲:۵۳:۵۰ ۱۳۹۶/۷/۱۸
میشه حضراتی که از اینکه دلار از 3800 و یا 3900 زمان احمدی را روحانی برد کرد 3200 حالا مدعی هستند ان زمان کجا بودند چرا الان اینقدر معترض هستند ان زمان که دلار را از 1000تومان به 3900 رساندند ... گرفته بودند اما حالا عربده کشی میکنند
حسین۱۱۹۰۸۲۱۲:۳۹:۲۸ ۱۳۹۶/۷/۱۹
یکم درک داشته باشین میفهمین دولت ها در دوره دوم شدید پول ملی رو کاهش دادن به نصف یا یک سوم وشروع به پیش خور درآمدهای ملی کردن همینطور که دیروز اعلام کردن دولت اندیشمند و اعتدال باز دوازدهم حدود ده سال درآمد کشور رو پیش خور کرده قطعا 5000 تومن نمیشه حدود 7500 اگه عرضه داشته باشن وگرنه بیشتر این حرفها هم باد دله قبول دارم قبول ندارم
شاهین۱۱۹۴۲۷۱۹:۰۴:۵۳ ۱۳۹۶/۷/۱۹
ارز مسافرتی را قطع کردید فروش نفت چند برابر شد پولهای بلوکه شده ازاد شد قرارداد با شرکتهای خارجی بسته شد بقول خودتان تورم تک رقمی شد پس بنابراین بایستی ارز و دلار هم در مقابل ریال پائین میامد پس این وسط چه اتفاقی افتاد اقای نوبخت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا واقعیت ها را نمیگوئید؟؟
ناشناس۱۱۹۴۹۲۲۱:۰۸:۴۳ ۱۳۹۶/۷/۱۹
من اقای نوبخت را زمانی به عنوان یک سیاستمدار ضعیف و دروغگو شناختم که در رسانه ملی در جلوی چشم میلیونها بیننده اعلام کرد که حرف سپرده گذاران کاسپین در مورد سپرده هایشان درست است و به زودی به احقاق حق سپرده گذاران کاسپین خواهد پرداخت و دقیقا دو روز بعد رئیس کل بانک مرکزی انگار که اصلا اقای نوبخت کاره ای نیست در یک مقاله صراحتا به ادامه همان روش قبلی خود و فرمول ظالمانه بانک مرکزی برای سپرده گذاران تصریح کرد و تابحال هم هیچکس نتوانسته است مانع تاراج اموال مردم و مجبور نمودن اقای سیف به جبران اشتباهاتش بشود.
ناشناس۱۱۹۹۸۵۱۳:۴۷:۰۹ ۱۳۹۶/۷/۲۰
جنابعالی هر قیمتی را که قبول دارید رسما به دلار ابلاغ فرمایید تا از فرمان صادره اطاعت نماید !!!
ناشناس۱۲۰۰۷۵۱۶:۴۸:۲۶ ۱۳۹۶/۷/۲۰
آقای سخنگویعنی دلار4999تومان راقبول داری؟حرف منطقی تربزن
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  4. و ناگهان اخلاق!

  5. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  6. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  7. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  8. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  9. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  10. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  11. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  12. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  13. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  14. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  15. فریب نخوریم! 

  16. دبی؛ چند روز پس از سیل

  17. تصاویر اختصاصی شبکه پاکستانی از اسکورت جالب زمینی و هوایی رئیسی در لاهور

  18. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  19. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  24. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  25. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

آخرین عناوین