ساده ترین روش خرید بلیط هواپیما

گروه اجتماعی الف،   3960712084

این روزها با راحت‌تر شدن شیوه‌های سفر، تعداد سفرهای داخلی و خارجی به‌شدت و بیش از هر زمان دیگری افزایش یافته است و کارهایی از قبیل رزرو هتل یا خرید بلیط هواپیما برای افراد زیادی به اموری روزمره تبدیل شده است؛ اما هنگام خرید چه نکاتی را باید در نظر داشته باشیم که هم با مشکل و دردسر روبرو نشویم و هم بهترین بلیط هواپیما را با مناسبترین قیمت تهیه کنیم؟

 

 

از طرفی پیشنهادهای ویژه برای رزرو بلیط هواپیما، بلیط هواپیمای ارزان و بلیط هواپیمای لحظه آخری انتخاب‌های ما را افزایش داده‌اند. از سوی دیگر افزایش تعداد دفاتر فروش بلیط هواپیما، سؤالاتی درباره‌ی اعتبار این دفاتر مطرح کرده است. همچنین سیستم‌های جدید فروش نیز مانند هر چیز نوی دیگری اصطلاحات جدید بسیاری را با خود وارد زبان روزمره‌ی ما کرده‌اند که فهم درست آن‌ها احتیاج به مطالعه و کمی تحقیق دارد. اصطلاحاتی چون بلیط چارتر، رزرو آنلاین بلیط هواپیما، خرید اینترنتی بلیط هواپیما و ... .

در این مطلب قصد داریم با توضیحی جامع اما کوتاه، نگرانی‌های شما را در مورد این موضوعات کاهش دهیم و اطلاعات پایه و اساسی در این مورد با شما به اشتراک بگذاریم تا خرید بلیط هواپیما برایتان بسیار ساده‌تر از قبل باشد.

هنگام خرید بلیط هواپیما شما با چند نوع بلیط مواجه خواهید شد!

 مهم‌ترین آن‌ها بلیط های چارتری یا سیستمی خواهند بود؛ اما بلیط چارتر چیست؟ آژانس‌ها و شرکت‌های مختلف گردشگری با پیش‌خرید کردن و یا اجاره کردن تمام یا فقط تعدادی از صندلی‌های یک پرواز، از هواپیمایی‌ها، اقدام به فروش آن‌ها با برنامه خاصی می‌کنند. در طی این برنامه‌ها، گاهی ممکن است بتوانیم بلیط‌های فوق‌العاده ارزان بخریم و یا بلیط‌هایی که تا حدودی ارزان هستند. تنوع این بلیط‌ها پایین است و تعهدهای شرکت‌های چارتر کننده نیز محدود است. در این نوع بلیط شما امکان تغییر تاریخ پرواز، یا کنسل کردن آن را بعد از خرید ندارید.

از طرف دیگر بلیط‌های سیستمی که توسط شرکت‌ها و هواپیمایی‌های اصلی ارائه‌دهنده‌ی بلیط صادر می‌شوند، قیمت ثابتی دارند و تعهداتی از قبیل کنسلی قبل و بعد از پرواز، خسارت وارده، بیمه و ... را کاملاً به عهده خواهند داشت. تنوع صندلی‌ها نیز در این نوع بلیط‌ها بیشتر است.

مسئله‌ی بعدی دفاتر فروش بلیط هواپیما و یا سایت‌های اینترنتی هستند که این خدمات را ارائه می‌دهند. همان‌طور که اکثر ما برای سفری راحت‌تر هواپیما را انتخاب می‌کنیم، خرید اینترنتی بلیط هواپیما را نیز به دلیل راحت‌تر و ساده‌تر بودنش ترجیح می‌دهیم، چرا که با این روش درگیر جستجو برای یک دفتر فروش، تحمل شلوغی و ترافیک نمی‌شویم و درنهایت کارمان خیلی سریع‌تر پیش خواهد رفت؛ اما توجه به چند نکته در این مورد بسیار ضروری است.

نکته‌ی مهم دیگر در مورد وب‌سایت‌های فروش بلیط هواپیما، گروه پشتیبانی آن‌هاست. پشتیبانی 24 ساعته و مسئولیت‌پذیر که پاسخگوی سؤالات شما باشد و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و مسائل احتمالی انجام دهد و اگر سؤالی داشتید پاسخگوی شما باشد و به بهترین نحو راهنماییتان کند.

در کنار همه‌ی این‌ها بهترین وب‌سایت فروش بلیط هواپیما علاوه بر فروش بلیط، اطلاعات لازم و کاربردی در خصوص سفر، خرید بلیط و نکات مختلف سفرهای هوایی را در اختیارتان می‌گذارد.

موضوع دیگر روش خرید است. خیلی مهم است که شما بتوانید به ساده‌ترین روش ممکن، بلیط خود را بخرید. مراحل طولانی و خسته‌کننده یا توضیحات ناکافی و سردرگم کننده اصلاً خوشایند نیستند.

اما نکته‌ی آخر! با توجه به افزایش علاقه‌ی کاربران به استفاده از گوشی‌های هوشمند و همچنین توسعه شبکه‌های اینترنت پرسرعت در کشور، تقاضای استفاده از اپلیکیشن‌های خرید که به ساده‌تر شدن و آسان شدن خرید و ارائه‌ی خدمات کمک می‌کنند افزایش یافته است. از همین رو ارائه خدمات مشابه وبسایت‌ها بر روی اپلیکیشن‌های موبایلی، خرید بلیط هواپیما را نیز برایمان ساده‌تر خواهد کرد.

Cafegardesh.com  یکی از بهترین منابع برای جستجو و مقایسه قیمت بلیط هواپیمای داخلی و خارجی و همچین خرید تورهای مسافرتی (نظیر تور دبی و ....) است. کافه گردش نه‌تنها به شما امکان جستجو در بین ایرلاین‌های مختلف داخلی و خارجی را می‌دهد، بلکه بهترین گزینه‌ها را به هر ترتیب و اولویتی که شما بخواهید برایتان لیست خواهد کرد و تنها با چند کلیک و به سادگی امکان خرید بلیط را برایتان فراهم می‌کند. همچنین اپلیکیشن کافه گردش نیز تمامی این خدمات را روی گوشی موبایلتان در اختیارتان می‌گذارد. تیم پشتیبانی کافه گردش نیز به‌صورت 24 ساعته پاسخگوی سؤال‌ها و مشکلات شما خواهد بود و تمام سعی خود را برای کمک و راهنمایی شما خواهد کرد. با کافه گردش ساده‌ترین روش خرید بلیط هواپیما در اختیارتان است و مطمئن سفر خواهید کرد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. این صدای اقتدار ایران است ...

  4. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  5. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  8. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  9. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  10. کمی دیر نیست؟

  11. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  12. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  13. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  14. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  15. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  19. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  20. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  21. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  22. اسراییل چه باید بکند؟ 

  23. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  24. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  25. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

آخرین عناوین