سارق منزل در میامی با اتهام قتل عمد دستگیر شد

گروه حوادث الف،   3960702253

فرمانده انتظامی میامی از دستگیری یک سارق منزل در یکی از مناطق شهرستان خبر داد و گفت: در بازجویی اولیه متهم به انجام یک فقره قلل و سرقت اموال اعتراف کرد.

به گزارش مهر، سرگرد احمد حاج پروانه بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با تشریح خبر دستگیری سارق منزل در یکی از مناطق میامی، ابراز داشت: در اجرای طرح های انتظامی و پیشگیرانه با اطلاع از حضور یک سارق منزل و همچنین متهم به قتل عمد، موضوع شناسایی و دستگیری متهم مذکور در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی و با انجام اقدامات پلیسی متهم مورد تعقیب قرار گرفت که فرد مذکور با رویت ماموران متواری و با اقدام به موقع پلیس پس از مقاومت زیاد دستگیر شد.

فرمانده انتظامی میامی با بیان اینکه در بازرسی های اولیه از منزل متهم مقادیر زیادی اقلام خرد و مهم سرقتی از جمله یک دستگاه موتورسیکلت کشف شد، ابراز داشت: این فرد در بازجویی و تحقیقات صورت گرفته، به سرقت منزل و قتل عمد در یکی از شهرستان های همجوار اعتراف کرد.

حاجی پروانه بابیان اینگه پلیس با هرگونه اقدام مخل امنیت به طور جدی برخورد می کند، تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی، تشریح صحنه سرقت انجام و متهم پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی و سپس روانه زندان شد.

وی افزود: دستگیری متهم قبل از شکایت مالباختگان بوده و شکات پرونده قبل از طرح موضوع با دستگیری متهم و کشف اموال مسروقه مواجه شده است.