پیش بینی امیر پوردستان درخصوص آینده داعش

گروه سیاسی الف،   3960701338

امیر احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش امروز شنبه، از زیر دریایی طارق در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش بازدید کرد.

به گزارش میزان، جانشین فرمانده کل ارتش در منطقه یکم امامت نداجا با بیان اینکه نقش ارتش در هشت سال دفاع مقدس بی‌بدیل بود، بیان کرد: حضور نیروی دریایی، رشادت‌های نیروی هوایی و زمینی سبب شد تا حرکت‌های دشمن راه به‌جایی نبرد و نقش ارتش اثرگذار بود.

وی با اشاره به اینکه پس از جنگ هم وظیفه حراست از مرزهای دریایی، هوایی و زمینی کشور را ارتش به‌خوبی انجام داده است، خاطرنشان کرد: باتجربه‌ای که امروز ارتش از جنگ تحمیلی به دست آورده به‌خوبی در حال انجام‌وظیفه خود است.

پیش‌بینی ما این است که مأواي داعش بعد از سوریه و عراق، کشور پاکستان باشد

پوردستان بابیان اینکه امروز در دریا با توجه توانمندی که در ساخت تسلیحات و تجهیزات داریم خارج از آب‌های سرزمینی حتی در اقیانوس هند حاضرشده و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش می‌گذاریم، اظهار کرد: در عرصه هوایی جنگنده‌های بومی ساخته‌شده است، رادارهای تولیدی ساخت داخل به‌گونه‌ای است که در تمامی سطوح هوایی پوشش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه ارتش از قابلیت، استحکام و قابلیت بسیار بالایی برخوردار است، اضافه کرد: در دفاع از مرزهای گسترده کشور از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنیم؛ تهدیدها را رصد کرده و متناسب با آن ارتش جمهوری اسلامی ایران ظرفیت‌های دفاعی را در خود تقویت می‌کند.

پیش‌بینی ما این است که مأواي داعش بعد از سوریه و عراق، کشور پاکستان باشد

پوردستان در خصوص سخنان ترامپ در سازمان ملل، اظهار کرد: وظیفه ارتش رصد تهدیدها، اشراف اطلاعاتی در مرزها، منطقه و فرا منطقه است و متناسب با آن باید ظرفیت‌های دفاعی را در خود ایجاد کند و امروز به این مهم رسیده‌ایم و آمادگی انگشت روی ماشه بودن‌ها وجود دارد و اگر دشمن بخواهد خطایی مرتکب شود قطعاً با پاسخ پشیمان کننده‌ای روبه‌رو خواهد شد.

جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به حضور نیروهای ارتش و سپاه در عراق و سوریه برای مقابله با گروه‌های تکفیری، تصریح کرد: مسئولیت اصلی با سپاه پاسداران است و ارتش به‌صورت حضور مستشاری بنا بر نیاز در کنار نیروهای سپاه پاسداران حضور دارد و پشتیبانی می‌کند.

پوردستان بابیان اینکه داعش پدیده‌ای است که استکبار جهانی و کشورهای مرتجع در حال حمایتش هستند، خاطرنشان کرد: احساس ما این است که امروز کشورهایی که ایجادکننده داعش هستند به دنبال کشور ثالثی هستند تا داعش را در آن ساکن کنند.

وی با اشاره به اینکه کشورهایی نظیر افغانستان، لیبی و برخی کشورهای آسیای میانه را برای این کار نامزد کرده‌اند، اظهار کرد: پیش‌بینی ما این است که مأوا داعش بعد از سوریه و عراق، کشور پاکستان باشد زیرا هم داعش حضور دارد، هم بخشی از طالبان بیعت کرده‌اند و هم هزینه‌های سنگینی برای جذب نیرو شده است

جانشین فرمانده کل ارتش ادامه داد: ما برای هرگونه مقابله با داعش چه در عراق، چه در سوریه و چه هرجای دیگری آمادگی کامل داریم.

وی افزود: فرمانده کل ارتش کارگروه‌هایی برای سمت دهی تلاش‌ها ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: این کارگروه‌ها در زمینه معیشت، تعالی معنوی و بصیرت و توسعه آمادگی رزمی و توان دفاعی تشکیل‌شده و در حال فعالیت هستند و تمامی ظرفیت‌های ارتش در قالب این سه کارگروه به کار گرفته خواهد شد.

پوردستان با اشاره به اینکه همه‌ساله یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران رزمایش‌های سالیانه دارند و علاوه بر آن رزمایش‌های تخصصی برگزار می‌کنند، اضافه کرد: در این منطقه‌ای که هستیم رزمایش‌های پهبادی و جنگ الکترونیک برگزارشده و تا پایان سال با تصویب ستاد کل نیروهای مسلح رزمایش ولایت 96 برگزار می‌شود.


وی در پایان با حضور درزیردریایی طارق و کارخانجات نداجا در منطقه یکم از یگان های در حال تعمیر و ساخت بازید نمود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین