برتری فوتسال ایران مقابل تایلند و صعود به نیمه‌نهایی/ کسب ۵ برنز در کوراش کلاسیک/ یزدانی و رضایی فینالیست شدند

گروه ورزشی الف،   3960701179

هشتمین روز از پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا صبح امروز آغاز شد.

برتری فوتسال ایران مقابل تایلند و صعود به نیمه‌نهایی/ کسب ۵ برنز در کوراش کلاسیک/ یزدانی و رضایی فینالیست شدند

به گزارش تسنیم، در هشتمین روز از این بازی‌ها ورزشکاران کشورمان به رقابت با حریفان خود پرداختند.

نتایج ورزشکاران ایران در این روز به شرح زیر است:

کیک‌بوکسینگ:

*در نخستین رقابت کیک بوکس کاران کشورمان، مصطفی پورفرجی در وزن منهای 69 کیلوگرم به دلیل خطای غیر فنی باخت و حذف شد. وی برابر حبیب جبار از کشور عراق در حالی که تا ثانیه‌های آخر راند سوم 3 بر صفر جلو بود، به دلیل خطای غیر فنی و خارج شدن از خط، نتیجه را واگذار و تَن به شکست داد تا از دور رقابت‌ها حذف شود.

*حسین کرمی در وزن 75- کیلوگرم مقابل نماینده قرقیزستان به برتری رسید و راهی دیدار نیمه‌نهایی شد و برنزش را قطعی کرد.

کشتی آلیش کلاسیک:

*سحر غنی‌زاده در وزن 65- در نخستین بازی خود مقابل نماینده ازبکستان با نتیجه 6 بر صفر به برتری رسید. وی در دومین بازی خود با نتیجه 6 بر صفر مقابل نماینده ازبکستان شکست خورد.(مسابقات در این وزن به صورت دوره‌ای است)

*هادی سلیمی در وزن 80- در بازی نخست 3 بر صفر نماینده افغانستان را شکست داد و به یک‌چهارم نهایی راه یافت. وی در بازی دوم 2 بر صفر به نماینده قرقیزستان باخت و حذف شد.

*حامد میرزاپور در وزن 90- در بازی نخست مقابل نماینده قرقیزستان با نتیجه 7 بر یک شکست خورد و حذف شد.

*آسیه شجاعی در وزن 75+ در مرحله یک چهارم نهایی مقابل نماینده ازبکستان 3 بر صفر به برتری رسید و ضمن راهیابی به نیمه‌نهایی مدال برنزش را قطعی کرد. وی در دیدار نیمه‌نهایی مقابل نماینده ترکمنستان با نتیجه 10 بر صفر شکست خورد و به مدال برنز رسید.

*در وزن 55 کیلوگرم زهرا یزدانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم گرایس لوبرانس از فیلیپین را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله لاچین باداگلیوا از ترکمنستان را شکست داد و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در دیدار فینال مانزورای مویدینووا از ازبکستان است.

*قاسم نوروزی در وزن 60- در بازی نخست مقابل نماینده ازبکستان با نتیجه 6 بر 3 شکست خورد و از راهیابی به نیمه‌نهایی بازماند.

*ریحانه شیخیان در وزن 60- در بازی نخست 7 بر صفر نماینده فیلیپین را شکست داد و ضمن راهیابی به نیمه‌نهایی مدال برنزش را قطعی کرد. وی در دیدار نیمه‌نهایی مقابل نماینده ترکمنستان شکست خورد و به مدال برنز رسید.

*محمود پروانه در وزن 100- در بازی نخست مقابل نماینده هند به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد و مدال برنزش را قطعی کرد. وی در دیدار نیمه‌نهایی مقابل نماینده ازبکستان شکست خورد و به مدال برنز رسید.

*الهه رضایی در وزن 75- پس از استراحت در دور اول در مرحله نیمه‌نهایی مقابل نماینده هند با نتیجه 9 بر صفر به برتری رسید و فینالیست شد.

*عبدالواحد محمدی در وزن 100+ کیلوگرم در مرحله یک‌چهارم نهایی 5 بر صفر حریف مغولستانی را شکست داد و ضمن صعود به نیمه نهایی، مدال برنز خود را مسجل کرد. وی در دیدار نیمه‌نهایی مقابل نماینده ترکمنستان شکست خورد و به مدال برنز رسید.

*محمد غلامی در وزن 70- مقابل نماینده ترکمنستان با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید و ضمن صعود به نیمه نهایی، مدال برنز خود را مسجل کرد. وی در دیدار نیمه‌نهایی مقابل نماینده ازبکستان شکست خورد و به مدال برنز رسید.

اسب‌سواری:

*مسابقات اسب سواری انفرادی مسابقات داخل سالن از ساعت 9 صبح امروز (شنبه) به وقت ایران آغاز شد. این مسابقات به این شکل بود که دو نفر از هر تیمی که بین خودشان کمترین خطا را داشته باشند، می‌توانند به فینال راه یابند. علی رحمتی، داود پوررضایی و امیرحسین حبیبی نمایندگان کشورمان بودند که در این بین، رحمتی همراه اسب خود به زمین افتاد تا دو نماینده دیگر کشورمان به فینال راه پیدا کنند. این مسابقات با ارتفاع 145 سانتی متر برگزار شد و فینال نیز از ساعت 13 به وقت ایران آغاز خواهد شد.

شنا:

* مهدی انصاری در رشته 50 متر قورباغه که در گروه اول شناگران این رشته حضور داشت موفق شد با رکورد 27 ثانیه و 98 صدم ثانیه به کار خود پایان دهد و فینالیست شد.

*آریا نسیمی شاد در گروه سوم شناگران در رشته 50 متر رکورد 28 ثانیه و 32 صدم ثانیه را از خود به جا گذاشت.

*مسابقات شنا در مرحله مقدماتی در رشته 50 متر کرال پشت با حضور دو نماینده کشورمان جمال چاووشی فر و محسن مهمان نواز برگزار شد که هیچ یک از نمایندگان کشورمان موفق نشدند به مرحله فینال راه یابند. در این رشته جمال چاووشی فر رکورد 26 ثانیه و یک صدم ثانیه را کسب کرد و محسن مهمان نواز هم به رکورد 26 ثانیه و 15 صدم ثانیه دست یافته و در رده بندی نهایی به ترتیب در مکان‌های دوازدهم و چهاردهم قرار گرفتند و به فینال نرسیدند.

*مسابقات شنا رشته 100 متر پروانه در مرحله مقدماتی با حضور دو نماینده کشورمان علیرضا یاوری و مهدی انصاری قرار بود برگزار شود که با انصراف علیرضا یاوری فقط مهدی انصاری در این رشته با رقبا به شنا پرداخت و در نهایت با کسب رکورد 53 ثانیه و 23 صدم ثانیه موفق شد به مرحله نهایی و فینال این رشته که بعدازظهر برگزار می‌شود حضور پیدا کند.

*مسابقات مرحله مقدماتی رشته شنای 4 در 100 متر آزاد تیمی مردان صبح امروز برگزار شد و تیم کشورمان متشکل از مهدی انصاری، علیرضا یاوری، سروش قندچی و بنیامین قره حسن موفق شد با کسب رکورد 3دقیقه و 20 ثانیه و 76 صدم ثانیه به کار خود پایان داد و به عنوان دومین تیم در رده بندی مرحله مقدماتی به مرحله فینال راه پیدا کند.

دوچرخه‌سواری:

*در آخرین روز از رقابت‌های دوچرخه سواری بازی های داخل سالن آسیا، محمد گنج‌خانلو در ماده اومنیوم به رقابت پرداخت. اومنیوم از چهارماده اسکرچ، تمپو، دور حذفی و دورامتیازی تشکیل شده و مجموع امتیازات این چهار ماده نفرات برتر را مشخص می‌کند.گنج‌خانلو ابتدا در ماده اسکرچ به رقابت پرداخت که در پایان مقام هفتم را به دست آورد.
او سه ماده دیگر را باید پشت سر بگذارد تا مشخص شود چه مقامی را کسب کرده است. محمد گنج خانلو در تمپو پنجم شد.

*پرستو باستی در ماده اسکرچ به مقام ششم دست یافت. پرستور باستی در تمپو ششم شد.

*محمد دانشور در گروه یک با رکابزنان تایلند، اندونزی، هنگ کنگ، امارات و عربستان رقابت کرد که در پایان اول شد و به طور مستقیم راهی دور دوم ماده کایرین شد.

*محمود پراش هم در گروه دو با رکابزنان قزاقستان، تایلند، هند، اندونزی، تاجیکستان و ترکمنستان رقابت کرد و در نهایت دوم شد و مستقیم به دور دوم راه یافت.

*فاطمه هداوند در اسکرچ در رده نهم و در تمپو نیز در رده نهم تمپو قرار گرفت.

بیلیارد:

*تیم ناین‌بال دوبل ایران با ترکیب محمد علی پردل و مهدی راسخی مالدیو را با نتیجه 9 بر 2 شکست داد.

* تیم اسنوکر ایران با ترکیب حسیت وفایی، سهیل واحدی و امیر سرخوش با نتیجه 3 بر 2 مقابل هند به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد و برنزش را قطعی کرد.

شطرنج:

*میترا حجازی‌پور در دور پنجم نماینده تاجیکستان را شکست داد.

* پویا ایدنی موفق شد گانگولی از هند را بر روی میز 3 بخش استاندارد آقایان شکست دهد.

*پرهام مقصودلو مقابل نماینده قرقیزستان به تساوی رسید.

* سارا خادم‌الشریعه مقابل نماینده ترکمنستان به برتری رسید.

فوتسال:

تیم فوتسال ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات با نتیجه 10 بر 4 مقابل تایلند به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. برای ایران محمدرضا سنگ سفیدی، ابوالقاسم عروجی، احمد اسماعیل پور، حسین طیبی (سه گل)، مهدی جاوید، مسلم اولادقباد، علی اصغر حسن زاده و فرهاد توکلی گلزنی کردند.

اسامی مدال‌آوران ایران تاکنون:

طلا: مسعود جلیلوند (جوجیتسو)، مهدی اسحاقی (تکواندو)، مهدی جلالی (تکواندو)، تیم دوچرخه‌سواری(تیم‌اسپرینت)، سروش احمدی (تکواندو)، سعید رجبی (تکواندو)، حسن تفتیان (دوومیدانی)، پریسا جوادی(تکواندو)، عرفان ناظمی(تکواندو)، بهزاد وحدانی(کوراش)، علی زرین‌فر(موی‌تای)، کیوان سلیمانی(موی‌تای)، مجید هاشم‌بیگی(موی‌تای)، محمد نادری(کشتی پهلوانی)، ارشک محبی(کشتی پهلوانی)، احمد میرزاپور(کشتی پهلوانی)، مرجان سلحشوری (پومسه انفرادی بانوان)

نقره: مسعود حسن‌زاده (جوجیتسو)، حامد میرزاپور (کشتی سنتی)، زهرا یزدانی (کشتی با کمربند)، مسعود حسن‌زاده (جوجیتسو)، هادی تیران‌ولی‌پور(تکواندو)، کیوان قنبرزاده(پرش ارتفاع)، فاطمه یاوری(موی‌تای)، سعیده غفاری(موی‌تای)، سهیل واحدی(بیلیارد)، تیم پومسه مردان، محمد دانشور (دوچرخه‌سواری اسپرینت)، کامران رستمی (کوراش)، مجتبی نیک‌بین (کوراش)، مجتبی زمانی‌مقدم (کوراش)

برنز: فاطمه مداحی (تکواندو)، اسماعیل امیری (کشتی سنتی)، قاسم دازی (کشتی سنتی)، حبیب‌الله ترابی (کشتی سنتی)، لیلا سیاوشی (کشتی سنتی)، ریحانه شیخیان (کشتی سنتی)، داوود عوض‌زاده (کشتی با کمربند)، سعیده رحیمی (کشتی با کمربند)، زهرا مجدی (کشتی با کمربند)، یاسر محمدی (کشتی با کمربند)، سوده کمندانی (جوجیتسو)، حسین کیهانی (دوومیدانی)، زهرا محمودی (کشتی با کمربند)، مسعود جلیلوند (جوجیتسو)، رضا قاسمی (دومیدانی)، لیلا سیاوشی (کشتی با کمربند)، آسیه شجاعی(کشتی با کمربند)، یاسر محمدی(کشتی با کمربند)، رضا احمدنژاد(موی‌تای)، زهرا بوربور(موی‌تای)، امیرحسین کمری(موی‌تای)، امیر مرادی(دوی 800 متر)، زهرا باقری(کوراش)، طیبه پارسا(تکواندو)، قنبرعلی قنبری(کوراش)، امید تیزتک(کوراش)، الیاس علی‌اکبری(کوراش)، عبدالله ایری (کشتی کمربند - آلیش آزاد)، سعید رحیمی (کشتی کمربند - آلیش آزاد)، مریم احمدی (کشتی کمربند - آلیش آزاد)، تیم پومسه بانوان، کوروش بختیاری (پومسه انفرادی مردان)، لیلا سالاروند (کشتی کمربند - آلیش آزاد)، شایان خیراندیش (کوراش)، علی میری (وزنه‌برداری)، آسیه شجاعی(کوراش کلاسیک)، محمود پروانه(کوراش کلاسیک)، ریحانه شیخیان(کوراش کلاسیک)، عبدالواحد محمدی(کوراش کلاسیک)، محمد غلامی(کوراش کلاسیک)

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  14. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  15. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  16. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  23. اسراییل چه باید بکند؟ 

  24. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  25. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

آخرین عناوین