فتح‌الله زاده:دیشب سیاهترین شب تاریخ استقلال بود/پول مشکل نیست، خاله زنکی‌ها تیشه به ریشه تیم زده

گروه ورزشی الف،   3960628136

علی فتح‌الله زاده می‌گوید افتخاری به او حمله می‌کند چون در ورزشگاه دو نفر هم حاضر نیستند اسمش را فریاد بزنند.

فتح‌الله زاده:دیشب سیاهترین شب تاریخ استقلال بود/پول مشکل نیست، خاله زنکی‌ها تیشه به ریشه تیم زده

به گزارش خبرآنلاین؛ برنامه عجیب و غریب 90 دوشنبه شب، پر بود از افشاگری. باز هم در بحث استقلال، نام علی فتح الله زاده به میان آمد . افتخاری که انگار ترجیح می داد جای پرداختن به مسائل روز و بحث اخراج ها از گذشته بگوید. اسناد مالی رو کرد و گفت 22میلیارد بدهی و چک برگشتی از دوران علی فتح الله زاده به جا مانده و آن پرچم استقلالی که او در دست داشته را به تمسخر گرفت.

از همان لحظه می شد فهمید فتح الله زاده که هر چه تلاش کرد، عادل به او اجازه نداد روی خط برنامه 90 بیاید؛ صبح را آتشین شروع می کند. او در این باره به خبرآنلاین گفت: «واقعا 90 را که دیدم، خوشحال شدم. عادل چه خوب شده. اصلا توی حرف مهمانش نمی پرد و می گذارد مهمانش هر حرفی خواست بزند! این خودش یک گام به جلو است! مثل (...) تو چشم مهمانش نگاه می کرد و حرف ها را گوش می کرد و اصلا انگار نه انگار که در این حرف ها و آمارها می شود سئوال هم کرد. اصلا مگر همین بدهی ها و بیشتر از اینش را پرسپولیس نداشته؟ چرا آنها صدر جدولند. یا مثلا نمی توانست از این آقا بپرسد خودش چقدر درآورد دارد و چقدر برای تیم تعهد ایجاد کرده است؟ حالا پایان امسال و بعد رفتن آقایان، هنر مدیریتی شان مشخص می شود.»

او در ادامه گفت: «من برای رفتن به جمع 4 تیم برتر آسیا تیم بستم 16میلیارد و کل هزینه های مان شد 22میلیارد تومان بعد آقای گودرزی پرونده ما را داد دادگاه. همان سال اما مدیر خودش تیم 30میلیارد تومانی بست و به آسیا هم نرسید. الان هم که دیگر حساب و کتاب کلا از دست شان در رفته. جالب است اول گفتند بدهی های ما 100میلیارد تومان است. الان رسیدند به 22 میلیارد تومان. دو مدیر دیگر بیاید و برود، فکر کنم طلبکار هم بشوم.»

مدیر پیشین استقلال درباره 22 میلیارد چک برگشتی که دست اشخاص دارد گفت: «اولا که 22میلیارد نیست و باید 7میلیارد باشد. تازه بدهی به اشخاص که نیست! بدهی به بازیکنان است!» او انگار بازیکن را شخص حساب نمی کند!

فتح الله زاده درباره ماجرای پرچم توی دستش هم که افتخاری مسخره کرد، گفت: «آن پرچم برای روزی است که 50هزار نفر در ورزشگاه می گفتند مدیر محبوب ما حاج علی فتح الله. روی آن پرچم کلی عنوان قهرمانی استقلال نوشته شده که همه با من برای این هوادار عزیز به دست آمده. شما ببین چطور مدیریت کردی که 2نفر هم در ورزشگاه اسمت را صدا نمی کند. حالا چرا حسادت می کنی ؟ اصلا بیا این پرچم را بدهم برو شما هم عکس بگیر!»

فتح الله زاده درباره بدهی های بی شمار دوره مدیریتش هم گفت: «این حرف ها درست نیست. من کلا 700هزار دلار بدهی به بازیکنان خارجی داشتم که از پاداش فیفا قابل پرداخت بودند. خودم منابع بازپرداختش را تامین کرده بودم. این حرف ها که می زنند سند مشخصی ندارد. تازه این آقایان، خودشان باید جوابگو باشند . همین آقای خادم که قرارداد اعطای اسپانسرینگ به زبردست را داد، بیاید بگوید ماجرای شکایت 15میلیاردی از تیم چیست یا اصلا مگر بدهی های ما با پرسپولیس قابل مقایسه است؟ چطور آنها در صدرند و ما...»

این مدیر قدیمی آبی ها که حالا خانه نشین است، در پایان با اشاره به اتفاقات برنامه 90 گفت: «متاسفانه این برنامه سیاه ترین شب تاریخ استقلال را رقم زد. شما دیدید که این آقای مدیر حتی نتوانست بازیکن و مربی اش را روی آنتن کنترل کند. این برنامه نشان داد درد استقلال، درد پول نیست. درد همین بی کفایتی ها و مشکلات و حرف های خاله زنکی است. آقای وزیر لطفا به داد این تیم برسید قبل از اینکه مشکلات بیشتر شود.»

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  15. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  16. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  17. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  18. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  19. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  20. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  21. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  22. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  23. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  24. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  25. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

آخرین عناوین