الف؛ جامه نو می‌کند

  3960618003 ۴۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض سلام خدمت شما کاربران ارجمند و تبریک به مناسبت عید غدیر خم

تقدیر چنین بود تا تغییر ظاهری پایگاه خبری الف و دوستانه‌تر شدن آن، با این عید مبارک مقارن شود. امید است این تقارن برای ادامه‌ی فعالیت این رسانه، پربرکت باشد.

در این سال‌ها که در پایگاه خبری - تحلیلی الف میزبان شما عزیزان بودیم، همواره سعی داشته‌ایم تا در انتشار اخبار صادق باشیم و تحلیل و تفصیل‌ها در مسیر عدالت و پیشرفت در کشور باشد.

بدیهی است که یک پایگاه خبری برای توفیق در رسالت خود، باید در کنار محتوای پسندیده، قالب و ظاهر مناسبی را نیز برای عرضه مطالب خود در نظر گیرد.

به همین دلیل از مدتی پیش تصمیم بر آن شد تا با مدد جستن از نیروی جوان و بررسی‌های کارشناسانه، این نیاز مرتفع شود. ظاهر جدید پایگاه خبری الف با توجه به سابقه‌ی طولانی رسانه‌ای مدیر مسئول و سردبیر محترم الف جناب آقای بیژن مقدم، و تجربه و سلیقه‌ی مدیران پیشین الف که در این مهم سبقت داشتند، از جمله آقایان حمید صفری، مهدی توکلی و شهاب خاکسار و کمی هم بنده و با استفاده از مشورت و هم‌فکری کارکنان محدود الف، سایت به شکلی که مشاهده می‌کنید در آمد تا زیبایی‌های بصری و راندمان بهتر را حتی‌المقدور در کنار هم داشته باشد.

ظاهر شکیل تر، دسته‌بندی‌های مناسب‌تر برای سهولت در دسترسی به مطالب، اضافه شدن بخش‌های جدید، تفکیک برخی از بخش‌ها در قالبی جدید، سازگاری با دستگاه‌های جدید و تلفن‌های همراه، نمایش مناسب‌تر تصاویر و ویدئوها و مواردی از این دست، حاصل زحمت و تلاش طراحان و همکاران جوانی است که همواره و همیشه به نتیجه‌ی تلاش آنها ایمان داشته و دارم. باید گفته شود که بار اصلی کار بر دوش پرتوان دوست و همکار جوان ما در الف، آقای مهدی مرادی بوده است. از همه آنان هم‌چنین از آقای محمد توکلی بابت طراحی لوگوی جدید الف و نیز از آقای بابک ونداد سپاسگزارم. ضمن اینکه در طراحی جدید سعی داشتیم نظرات پیشنهادی کاربران خوب الف نیز رعایت شود. بدیهی است امکان اصلاحات بعدی بر اساس پیشنهادهای جدید مخاطبان ارجمند هم‌چنان فراهم خواهد بود.

امیدوارم هم‌چون گذشته امانت‌دار خوبی برای انتقال صدای مردم و انتشار اخبار و تحلیل وقایع کشور و جهان باشیم و به منشوری که از ابتداء تأسیس الف مبنای کارمان قرار داده‌ایم، وفادار بمانیم.

احمد توکلی

صاحب امتیاز الف