دروغ " آمد نیوز" با توسل به فیلم ۶ سال گذشته

بخش سیاسی الف،   3960525009

چند روزی است فیلمی در فضاهای مجازی دست‌به‌دست می‌گردد. در این فیلم فحاشی تماشاگران یک بازی فوتبال در استادیوم آزادی را می‌بینیم. شعارهایی علیه «بسیجی» است و در آن شلوغی معلوم نمی‌شود که علت این فحاشی گروهی با مخاطب قرار دادن بسیجی چیست!

کانال تلگرامی آمد نیوز منبع اصلی انتشار فیلم مذکور در تلگرام طی روزهای اخیر بوده  و سوابق این کانال تلگرامی هم موجود و مشی سیاسی آن عیان است.

با جستجوی بیشتر در فضای مجازی و دقت بیشتر در فیلم منتشرشده، مسائلی روشن می‌شود که غرض‌ورزی و کار غیر اخلاقی و غیر حرفه ای  این کانال تلگرامی در انتشار این ویدئو آن هم در یک موقعیت زمانی خاص را آشکار می‌کند.

ویدئوی مذکور در یوتیوب بوده و تاریخ انتشار آن جالب توجه است. تاریخی که برای این ویدئو درج‌شده پنجم اکتبر سال 2011 و یا به عبارتی 13 مهرماه سال 1390 است.

همچنین در توضیحات ویدئوی درج‌شده شرح کامل اتفاقات رخ داده در آن ویدئو آمده است.

 بر اساس اطلاعات مندرج در زیر ویدئو، این تصاویر مربوط به بازی استقلال تهران و النصر امارات است ( فهمیدن این موضوع ساده حتی از رنگ پیراهن های هواداران نیز مشخص است) که پس از سفسطه و شیطنت این کانال تلگرامی، تحت عنوان بازی پرسپولیس و نفت تهران منتشر شده است. همچنین با یک نگاه ساده به فضای استادیوم آزادی می‌بینید که استادیوم آزادی فاقد صندلی بوده و این سند دیگری برای قدیمی بودن ویدئوی منتشر است.

اینکه چرا چنین نبش قبری انجام می‌شود و جسد پوسیده‌ی یک ویدئوی بی‌ارزش پرچم برخی از کاربران مجازی تحت مدیریت این کانال تلگرامی می‌شود، نکته‌ای قابل‌تأمل است که تلاقی آن با اتفاقات اخیر می‌تواند دلیل انتشار آن در این ایام باشد.

پس از شهادت مدافع حرم محسن حججی، فضایی همراه با شور و شعور در آحاد مردم شکل گرفت . امثال حججی بار دیگر مورد تکریم قرار گرفتند. کلاهها به احترام صلابت و شجاعتش از سر برداشته شد . همدردی با خانواده او به اوج رسید . سردار بزرگ قاسم سلیمانی در پیامی قول داد انتقام خون او و همه شهیدان این راه مقدس را بگیرد . طبیعی است در چنین فضایی دروغ پردازانی که اجیر دشمنان این سرزمین اند تاب نیاورند  و  مثل صدها مورد دیگر بساط دغل و دروغ برپا کنند که آهای مردمی که در حال تکریم شهدای حرم هستید  و آهای مردم بیخبر   در گوشه ای دیگر صدای دیگری برپاست که به بسیجی اهانت میکند .

هر چند کانالهایی مانند آمد نیوز رسواتر از این هستند که هر روز به دروغ های آنان پرداخته شود اما معتقدیم رسواتر کردن آنان  هم وظیفه و هم  ثواب. که نباید از آن کوتاهی کرد.