نظر منتشر شده
۴۹
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 219640
بازرسي سايپا
بخش تعاملی الف - حميدرضا نكونام
اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان الف است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان الف می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۶:۵۱
اينجانب حميدرضا نكونام مالك يك دستگاه خودرو زانتيا به شماره پلاك ايران ۶۶- ۳۲۸ ط ۴۲ درتاريخ ۲۴/۱۰/۹۲ بابت رفع روغن ريزي به نمايندگي مركزي سايپا واقع در سه راه آذري مراجعه نموده، كارشناس مربوطه تشخيص خرابي پمپ ترمز داده و نسبت به تعويض آن اقدام نمود، در قبال اين خدمت مبلغ ۱۲.۰۰۴.۰۴۱ ريال از سوي اينجانب پرداخت گرديد و داغي پمپ ترمز خودرو نيز تحويل اينجانب نگرديد.

پس از گذشته چند روز ترمز دچار مشكل شد (پدال زير پا برگشت مي شود و هنگام ترمز كردن ماشين كله مي كرد) براي دومين بار در تاريخ ۱/۱۱/۹۲ به نمايندگي مراجعه و كارشناس مربوطه در حضور خودم نسبت به هواگيري چرخ عقب بسنده نمود، بعد از گذشت چند روز مجددا اشكال قبلي ملاحظه شد. درتاريخ ۸/۱۱/۹۲ (‌مراجعه سوم) به نمايندگي مراجعه و كارشناس مربوطه تشخيص خرابي پمپ نصب شده را داد،‌ در تاريخ ۱۶/۱۱/۹۲ ماشين تحويل اينجانب شد كه مدعي شدند ضمن تعويض پمپ، قطعه ديگري (گوي هيدروپنوماتيك) نيز تعويض و مبلغ ۱.۵۷۸.۹۷۳ ريال پرداخت نمودم، ولي عصر همان روز اشكال مجددا تكرار شد براي بار چهارم در تاريخ ۱۹/۱۱/۹۲ به نمايندگي مراجعه و كارشناس مربوطه عليرغم مشاهده اشكال از پذيرش خودرو و قبول مسئوليت خودداري نمود و با اطمينان؟! از عدم پيگيري واحد بازرسي سايپا، اعلام نمودند كه مراتب را از طريق بازرسي پيگيري نماييد.

بلافاصله عصر روز ۱۹/۱۱/۹۲ به سايت بازرسي سايپا مراجعه و درخواست رسيدگي نمودم (‌كدپيگيري ۵۷۹۷۶۰)، درتاريخ ۲۰/۱۱/۹۲ كارشناس شماره ۳۱ تماس حاصل نمود و درخواست ارائه گزارش كامل موضوع و فاكتورها پرداختي نمود،‌ بلافاصله كليه مستندات را به شماره ۶۱۶۱۱۷۴۲ فكس نمودم بعد از چند روز پيگيري اعلام شد كه فكس هاي دريافت نشده است مجدد در تاريخ ۲۷/۱۱/۹۲ فكس شد، دوباره اعلام شد فاكتورهاي ارسال نشده!، درتاريخ ۲۸/۱۱/۹۲ كل مدارك براي بار سوم فكس شد درتاريخ ۲۹/۱۱/۹۲ كارشناس مربوطه با اينجانب تماس گرفت و اعلام كرد كه درحال پيگيري موضوع هستيم! و امروز كه اين گزارش را مي نويسم تا كنون هيچگونه اقدامي صورت نپذيرفته است و بدليل گذشت حدود يكماه و نيم مجبور شدم براي رفع اشكال به تعميرگاه شخصي مراجعه نموده و نسبت به تعمير خودرو اقدام نمايم.

تاريخ نگارش گزارش سه شنبه ۱۴/۱۲/۹۲

اشاره: الف آمادگی دارد پاسخ مسئولین مربوطه در شرکت سایپا را در همین مکان منتشر کند.
کلمات کلیدی : حميدرضا نكونام
 
۱۳۹۲-۱۲-۲۴ ۰۷:۰۸:۱۹
الف جان زیاد منتظر نباش اگه مسئولی پیدا بشه حتما جواب می ده البته اگه .......... (2025107) (alef-10)
 
سعیدی
۱۳۹۲-۱۲-۲۴ ۱۲:۳۱:۳۸
با سلام الف جان مینوشتی تو ماشین مقداری پول پیدا شده الان از همه نمایندگی ها سند می آوردن که اونجا تعمیر شده راهو اشتباه رفتی الان کسی جواب گو نمیشه (2025603) (alef-13)
 
سايپا جون
۱۳۹۲-۱۲-۲۴ ۰۸:۲۱:۳۶
پاسخ شما اينست كه شما بلد نيستيد از ترمز خوب استفاده كنيد ترمز خراب ميشود . (2025166) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۲-۲۵ ۲۳:۳۷:۳۱
نه اخوي، مشكل خواب آلودگي راننده هستش! (2029030) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۲-۲۴ ۰۸:۳۰:۳۳
بازرسی یعنی نخود سیاه! (2025174) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۲-۲۴ ۰۸:۵۱:۳۰
برو سوییس شکایت کن (2025207) (alef-10)
 
محمد
۱۳۹۲-۱۲-۲۴ ۰۸:۵۶:۴۵
جانا سخن از دل ما می گویی...
چند سال پیش من هم باتری ماشین پرایدم مشکل پیدا کرد بردم نمایندگی مجاز سایپا شعبه سه راه تهرانپارس در هنگامی که در صف نوبت دهی برای تحویل ماشین بودم تصادفاً متوجه شدم که مشکل ماشین جلویی من سوراخ بودن رادیاتور بخاری و نشت آب رادیات به داخل ماشین بود ماشین رو به متصدی نمایندگی تحویل دادم و پس از 24 ساعت تماس گرفتم گفتن واسمون باتری نیومده به ناچار اومدم ماشین رو با همون وضع تحویل گرفتم باورتون نمیشه بعد از نیم ساعت رانندگی در حوالی شهرک غرب متوجه شدم داخل اتاق پر از بخار و نشتی آب رادیاتور شده تازه فهمیدم که چه کلاه گشادی سرم رفته و رادیاتور بخاری ماشینم رو گذاشتن رو ماشین جلویی با نمایندگی تماس گرفتم گفتن ما رادیات بخاری نداریم باید ماشین رو بیارین یا چند روز بعد تماس بگیرین بعد از اون زنگ زدم بازرسی و شکایتم رو مطرح کردم و پیگیر شدم ولی هیچ فایده ای نداشت (2025217) (alef-10)
 
امير
۱۳۹۲-۱۲-۲۴ ۰۹:۰۰:۴۶
تو تا حالامتوجه نشدي تو نمايندگي ها هيچ کاري انجام نميده
نمايندگي ها پيمانکار سايپا هستن و براي کار انجام نشده فاکتور صادر مي کنند. (2025223) (alef-10)
 
محسن
۱۳۹۲-۱۲-۲۴ ۱۲:۱۱:۳۰
جالبه. من هم برای اولین و آخرین باری که به نمایندگی م... واقع در پاسداران برای تعویض اولیه روغن ماشینم مراجعه کردم. بعد از پرداخت مبلغ 37 هزار تومان که باید رایگان باشدو بعد از یک روز ماشین را تحویل گرفتم. مدتی گذشت به مسافرت رفتم(همدان)؛گفتم به مکانیکی بروم و روغن ماشین را چک کنم. مکانیک گفت تا الآن روغن ماشین رو عوض نکردید؟ گفتم چرا نمایندگی تعویض کرده! مکانیکه گفت: تا الآن اصلاً پیچ روغ دان ماشین باز نشده و پلمپ رنگ آن، چه برسه به تعویض!!! (2025564) (alef-13)
 
سعید
۱۳۹۲-۱۲-۲۴ ۰۹:۲۷:۳۳
درکت می کنم برادر
یعنی از هزاربار شکنجه بدتر است وقتی بی مسوولیتی و کارنشناسی می بینی از سیستمی که به هزار حیله و خدعه تو را مجبور کرده تحملش کنی. اگر بیرون ببری، دیگه گارانتی نداری، نبری باید تحملش کنی... این شد طراحی سیستم خدمات؟ (2025253) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۲-۲۴ ۰۹:۴۷:۲۳
لطفا بازرسی سایپا پاسخ بده واگر نداد سایت الف پیگیر موضوع باشه.اگر واقعا همچین چیزی که نویسنده محترم نوشته صحت داشته باشه واقعا فاجعه ست. (2025277) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۲-۲۴ ۲۳:۵۳:۲۱
شما مگه در ايران زندگي نميکنيد ؟؟؟؟؟
اگر زندگي ميکنيد
پس خواهشن از کلمه فاجعه استفاده نکنيد
چون از فاجعه گذشته
افتضاح شده حشتناک شده (2027193) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۲-۲۴ ۰۹:۵۱:۱۱
نظرات اقشار خاص را منتشر مي كنيد .
آيا ما هم مطلب بنويسيم (شكواييه و ...) منتشر مي شود؟؟؟؟؟ (2025285) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۲-۲۴ ۱۰:۲۸:۴۵
خدا صبرت بده!!!!!!!!! کسی نيست که ماشين شرکت سايپا رو داشته باشه و شرکت داغش نکرده باشه! (2025330) (alef-10)
 
خسروی
۱۳۹۲-۱۲-۲۴ ۱۱:۲۱:۱۳
این چیزها دیگر برای ما عادی شده است. خودروی لیفان صفر تحویل گرفته ام، دیدم کنیستر آن شکسته، سینی زیر موتور ندارد، درب عقب خوب بسته نمی شود و دنده آن هم لق است. به نمایندگی مراجعه کردم می گوید سینی زیر موتور برای کاهش هزینه ها، روی خودروهای جدید نصب نمی شود! 160 هزار تومان بدهید، نصب کنیم. کنیستر را با کلی تماس و منت گذاشتن و پس از چند روز رفت و آمد قبول گارانتی کردند و عوض کردند. درب را گفتند دست نزنیم بهتر است، از قیافه در می آید. فقط دنده را با گرفتن اجرت! درست کردند. (2025435) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۲-۲۴ ۱۱:۲۵:۵۸
ایرانی ایرانی بخر که اینطوری بزارن تو کاست (2025447) (alef-13)
 
احمدرضا عظيمي
۱۳۹۲-۱۲-۲۴ ۱۱:۴۱:۰۶
همچنين متاسفانه بنده سال1391 يك دستگاه خودروي تيبا خريداري كردم كه از روز اول آب رادياتور آن تخليه ميشد وتعويض شد بعد كمك آن تعويض شد بعد كاسه چراغها ذوب وبعد ساعت تعويض شد كلاچ تقه ميزد وكل مجموعه گيربكس تعويض شد وهمچنان صداي موتور عوض شده و شيشه ها صدا ميدن ودرها جفت نميشوند آمپر بنزين گيرميكنه وبا مراجعه به تعميرگاه مركزي 2 ميفرمايند كه اين ماشينها همينطور هستند بنز كه نخريدي؟ اين درحالي هست كه بنده در هفته فقط يك روز سوار ماشين ميشوم واكثرا تك سرنشين مطمئنا اگر وقت داشتم تعميرگاه ببرم اشكالات بيشتري پيدا ميشه.
فريادرسي نيست... (2025500) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۲-۲۴ ۱۲:۵۰:۵۱
خرید ماشین داخلی مثل خرید تخم مرغ شانسی می مونه! یا خوب در میاد(به ندرت) یا افتضاح!!! (2025657) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۲-۲۴ ۱۳:۰۹:۵۳
بنده مردادماه سال قبل پراید فروی خریدم آبانماه تحویل شد توی سند نوشته بود کسر مثلث احتیاط و قرار شد شرکت بعد تحویل بده .
ولی شرکت جنسی رو که پولش رو گرفته بود نداد ‍! هر چی اسمش رو می خواید بزارید ولی دیگه هرگز این اشتباه رو نمی کنم که از سایپا ماشین بخرم. تاخیر به کنار بدقولی به کنار کیفیت ماشین هم که بماند ! دو عدد کمک فنر و دیسک و صفحه کلاچ و شمع و ... که کیفیتشون افتضاح بود و عوض کردم هم بماند.
کد 6145733زمان ثبت نام ماشین (2025715) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۲-۲۴ ۱۳:۳۲:۲۳
بری بازرسی بهت می‌گویند که بلد نیستی ترمز بگیری گردن سایپا ننداز ! (2025790) (alef-10)
 
مسعود
۱۳۹۲-۱۲-۲۴ ۱۳:۴۱:۰۲
بنده یک دستگاه پراید 131 تحویل گرفتم و در همان بدو تحویل صدای ناهنجاری از موتور شنیده میشد ماشین را همانجا باز کردن و گفتن تسمه تایم آن شل بوده و سفت کردیم ضمن اینکه هیچ مدرک و حتی پلاک در همان روز تحویل نشد بنده به منزل که رسیدم صدای موتور ماشین دو چندان شد با تماس های مکرر با آن نمایندگی هیچ پاسخی دریافت نمیکردم تا اینکه حضوری برای گرفتن پلاک رفتم و مشکل را توضیح دادم و عنوان کردم که من میتوانستم ماشین را تحویل نگیرم که گفتم ماشین بنام شما فاکتور شده و شما باید تحویل میگرفتی و الان هم هیچ مشکلی نیست ماشین آب بندی شده از صدا خواهد افتاد ولی چنین نشد و صدا طوری شده بود که توجه همه را جلب میکرد و مردم شوخی میکردن تا اینکه دیدم بهتر است به یک تعمیرگاه خصوصی بروم و باهزینه خودم رفع عیب نمایم و خوب شد که مراجعه کردم چون تعمیرکار به بنده گفت اگر کمی دیرتر می آمدمی ممکن بود خار ...بشکند و...... و در نهایت باید موتور پیاده میکردی (2025840) (alef-10)
 
احمد
۱۳۹۲-۱۲-۲۴ ۱۴:۴۵:۰۷
با احترام
باید خودروسازان کارافرینان نمونه شوند یک تیبا از نمایندگی محسنیان تحویل گرفتم 200متر راه رفتم که ناگهان ترمز کردم ونگرفت پیاده شدم چند لحظه بعد صدای از داخل اتاق امد وایربگها باز شده بود تا حال بعلت نبود داشبورد ماشینم در تعمیرگاه مانده (2026044) (alef-10)
 
مهران توسلی
۱۳۹۲-۱۲-۲۴ ۱۵:۴۴:۲۸
اینجانب مهران توسلی با شماره پذیرش 5769994 در تاریخ 92/6/11 یک دستگاه تیبا با قرار تحویل آبان ماه از سایپا ثبت نام کردم. بعداز گذشت 6 ماه در تاریخ 92/12/13 فاکتور شد و پلاک و مدارک خودرو آمد اما از خود خودرو خبری نشد. هرچه به نمایندگی مراجعه میکنم(سلطانیان اهواز) میگویند هنوز بارگیری نشده است و احتمالا به سال آینده موکول خواهد شد. این یعنی اینکه سال آینده بعلت اینکه 15 روز اول خودرو سنگین حق تردد ندارد بنده اگر اتفاق خاصی نیافتد،حدود بیستم فروردین سال 93 اتومبیل را تحویل میگیرم .
چندسوال
اگر نمیتوانستند خودرو را تحویل دهند چرا فاکتور کردند؟
پس از فاکتور سود مشارکت تعلق نمیگیرد پس ضرر بیش از یکماه بنده با کی است؟
خودرو سال 92 را سال 93 تحویل میدهند ، خسارت افت سالیانه با چه کسی است؟
بنده به کدام نهاد در اهواز میتوانم شکایت کنم؟
کسی میتواند مرا راهنمایی کند تا همین امسال خودرو را تحویل بگیرم؟ (2026163) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۲-۲۴ ۲۰:۲۰:۰۹
سلام
دادگستر یاهواز و سازمان حمایت از مصرف کننده (‌بازرگانی )‌شکایت کنید بیا شرکت سایپا یا خود نماینده محترم هزینه شما را پرداخت خواهند کرد (2026693) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۲-۲۴ ۱۸:۲۶:۱۳
تا شما باشين پولتون رو بابت فرعون هاى ساخت داخل هدر ندين (2026481) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۲-۲۴ ۲۲:۵۹:۲۳
مومن اگه پول داشتیم که نمیدادیم (2027065) (alef-13)
 
حسین لطفی
۱۳۹۲-۱۲-۲۴ ۱۸:۵۴:۳۲
سلام واقعا ادم حسرت اینو میخوره که کارخانه های تولیدکننده ماشین های ایرانی 40 تا 50 سال سابقه دارن تازه یادشون افتاده ماشینای بی کیفیت چینی رو مونتاز کنن .کی میخوان از خواب بیدار شن خدا میدونه.ماشینای خارجی هر 3سال یه بار کل پلتفرمشونو عوض میکنن ما هنوز پیکان و پراید تولید میکنیم (2026526) (alef-13)
 
ممم
۱۳۹۲-۱۲-۲۴ ۲۱:۴۱:۵۱
هفته پیش پرایدم رو که روغن ریزی داشت بردم نمایندگی سایپا - گیربکس و باز گرد و مشکل روغن ریزی را حل کرد و بهم گفت یه قطعه که الان اسمش و دقیق یادم نیست و داخل گیربکس هست و مربوط به دنده است خرابه و بهتره عوض کنی تا دیگه هزینه باز و بست کردن گیربکس و ازت نگیرن . القصه آن آقا خودش تو کمدش اون قطعه را داشت و بقول خودش یواشکی گذاشت رو ماشین من و گفت پولش و به خودش بدم . منم از فروشگاه همان نمایندگی قیمت اون قطعه را پرسیدم گفت 20 هزار تومان . در پایان مبلغ 10 هزار تومان بهش دادم که گذاشت تو جیبش و گفت : خدا بده برکت . منکه فکر نمیکردم 10 هزار تومان را قبول کنه و حتما همان 20 هزار تومن را میخواد ؛با تعجب به این موضوع فکر کردم : که این قطعه را باسم گارانتی برای کدون بنده مسلمونی از فروشگاه گرفتن ولی روی ماشینش نبستن و حالا نصف قیمت به من فروختن . (2026838) (alef-10)
 
ع. ل
۱۳۹۲-۱۲-۲۵ ۱۰:۰۷:۱۶
واقعا كه با اين ماشين هاي درجه يك انتظار بيشتري هم از تعميركاران درجه يك!!! نمي شود داشت (2027474) (alef-13)
 
عباس الف
۱۳۹۲-۱۲-۲۵ ۱۰:۰۹:۴۰
حميد آقا همش با چهار بار پيگيري نااميد شدي؟؟!!!
نه پدر جان تا 36 بار ديگه جا داشتي كه برسي به عدد 40 اونوقت تو هم مي شدي عابد و زاهد و مسلمانا (2027477) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۲-۱۲-۲۵ ۱۰:۱۱:۰۱
من کاملا وضعیت شمارو درک میکنم.
دوستان کارشناس شاغل در نمایندگی ها کاملا از عدم پیگیریه بازرسی سایپا مطمئنا و معمولا در این شرایط با آرامش به مشتری را به رفتن بازرسی هدایت میکنند.
این یعنی یه جور هماهنگی نمایندگی با بازرسی....
البته جااااااااای تاسف بسیار داره... ظاهرا نمک گندیده...
من که نا امید شدم، اما برای شما آرزوی موفقیت دارم.
از سایت وزین الف هم بخاطر درج این رنجنامه سپاسگزارم، (2027481) (alef-13)
 
محسن
۱۳۹۲-۱۲-۲۵ ۱۵:۴۲:۵۷
فكر ميكنيد تنها چيزي كه براي نمايندگي ها مهم نيست چيه ؟؟؟رضايت ارباب رجوع اينهمه شعار و بزرگ نمائي براي تكريم ارباب رجوه
تا حالا به اين فكر كرديد كه اگه نمايندگي هاي ما تعطيل بشه و بهترين خودورهاي خارجي بدون گمرگي با قيمت پرايد و غيره به شما بدن چه اتفاقي مي افته ؟؟؟ آدما زنده مي مونن (2028184) (alef-10)
 
مشتري
۱۳۹۲-۱۲-۲۵ ۱۵:۴۳:۵۶
چيز جديدي نيست !!!!!
به اين ميگن مشتري مداري و حمايت از مصرف كننده !!!!!!1
حالا هي برين خودروي جديد افتتاح كنيد و فراخوان بگذارين براي تعيين اسمش !!!!!
شما همين كارارو كنيد و راحت باشين ما مشتريا هم به كار خودمون !!!!
اصلا به شما چه ربطي داره مقصر ماييم !!!! (2028187) (alef-10)
 
محسن
۱۳۹۲-۱۲-۲۵ ۱۵:۵۱:۲۶
متاسفانه نمايندگي و خدمات پس از فروش خودرو در ايران يعني پ.. ،بنده شخصا از مراجعه به نمايندگي خودروسازان داخلي بيزارم. (2028206) (alef-10)
 
سينا
۱۳۹۲-۱۲-۲۵ ۱۸:۵۲:۲۱
آقاي محترم اين تنها مشكل شخص شما نيست و باعث تاسف كه هيچ يك از مسئولين هم بفكر من و شما نيستند . من هم در سال 1390 يكدستگاه ال 90 از نمايندگي پارس خودرو خريداري كردم كه متاسفانه روكش درب سمت شاگرد آن شكسته بود وقتي كه به تعميرگاه مركزي شماره 1 آن واقع در جاده دماوند مرجعه كردم پس از پذيرش و تحويل خودرو اعلام نمودند پس از آماده شدن به شما اطلاع داده خواهد شد . در بعد ازظهر همان روز تماس گرفته شد كه خودروي شما آماده تحويل مي باشد . پس از مراجعه به تعمير گاه مربوطه متوجه شدم كه نه تنها اشكال مربوطه برطرف نشده تازه پمپ بنزين خودرو كه هيچ مشكلي هم نشده تعويض شده و براي بنده فاكتور صادر گرديده است و چون در زمان گارانتي بود لطف كرده مبلغ فاكتور اجناس را تخفيف داده و تنها بابت حق الزحمه آن فاكتوري براي بنده صادر شده است و تا زماني كه پول را پرداخت نكني خودرو تحويل شما نخواهد شد . و ما هم هرچي اعتراض كرديم هيچ كس اهميتي نداد و به ناچار مبلغ فاكتور پرداخت شد . ضمنا من پس گذشت حدود 8 ماه موفق شدم كه روكش در را تعويض كنم البته و دعوا و مراجعه مكرر به دفتر مركز ي واقع در جاده كرج و پيگيري ها و تماس هاي مكرر
در هر حال خدا به شما صبر بده (2028539) (alef-10)
 
آریو
۱۳۹۲-۱۲-۲۵ ۲۲:۳۹:۲۱
باسلام.

من در سوئد زندگی میکنم. حدود ۱۴ ماه است که خودروی چینی خریده ام به مبلغ ۴۵ میلیون. گارانتی خودرو سه ساله. هر موقع که خودرو را برای سرویس بردم مجانی بوده. تازه لاستیگ زمستانی مجانی و یک تلفن همراه مجانی هم گرفتم (2028944) (alef-13)
 
علي
۱۳۹۲-۱۲-۲۶ ۰۸:۲۷:۴۹
برادر نكونام
اين تنها مشكل شما نيست بنده يك خودرو تندر دارم كه چراغ چك آن روشن مي شد براي تعمير به همان نمايندگي كه شما تشريف برديد رفتم تا نسبت به رفع آن اقدام نمايم دو با تابحال رفته ام ولي اين مشكل هنوز حل نشده . (2029316) (alef-13)
 
ويران شده
۱۳۹۳-۰۱-۱۰ ۰۷:۳۹:۳۷
اگه ازمن ميشنوي ماشينت چك كن ببين قطعه اي كم نشده باشه...آخه... (2045034) (alef-11)
 
اصغر دادجوی
۱۳۹۳-۱۰-۳۰ ۰۰:۲۷:۴۴
باسلام تورو خدا فقط یه خواهشی از شماها دارم ما رو از دست این سایپا نجات بدین به حضرت عباس دیگه دیوونه میشم تاکی میخوان دروغ بگن . (2620488) (alef-3)
 
محمدصادق گلشن
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۹:۵۳:۵۱
درسال 1391مگان ثبت نام کرده ام بعد از گذشت دو سال شرکت اعلام مینماید که مگان نداریم و بایستی از خودرو های دیگر جایگزین گردد در صورتی که شاهد حضور مکانهای صفر دربازار هستیم و در فروردین ماه امسال 1393 نیز دو مرتبه بی فکری کرده و اعتماد کردم z300ثبت نام کردم که در خرداد تحویل بگیرم تا اینکه بعد از مراجعات مکرر و پی در پی در آبانماه خودرو ارسال وتحویلم شد که با گذشت سه ماه مدارک سند وپلا هنوز ارسال نشده درصورت که برای بقیه ثبت نام کنندگی رسیده و هرچه به نمایندگی مربوطه مراجعه مینمایم هیچکس جوابگو نیست ( نمایندگی محبی شهرستان آباده ) ترا به خدا رسیدگی کنید ومرا از بلا تکلیفی نجات دهید
شماره پذیرش اس300( 6054973 )
مگان ( 4619834 ) (2655733) (alef-10)
 
سیدد علی اصغر موسوی
۱۳۹۴-۰۱-۰۱ ۲۲:۲۲:۳۳
سلام دارای ماشین پراید ۱۳۱ تی ال هستم کارت نارنجی هم دارم یکسال از عمر ماشینم میگذردچراغ ایر بکم دایمن روشن است بدلیل عدم راهنماییی درست نمایندگیهای استان قم وبدلیل اینکه باید سر ۱۰۰۰۰ کیلومتر پول بخساب میریختم تا کارتم شارژ بشه هیچ نمایندگی منو پذیرش نمی کنند وبهانه و مطالبه وجه قطعه و تعمیرات ازاد می کننن راهنمایی و پی گیری فرمایید با تشکر . علی اصغر موسوی .تلفن تماس .۰۹۱. ۰۹۱۹۱۴۷۳۸۷۴ (2761890) (alef-13)
 
رضا حق فلاح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۱ ۱۳:۱۴:۰۷
سلام بنده با یکی از نمایندگیهای سایپا قرارداد خودرو دوگانه سوز بسته ام ولی بعد قرار داد و اخذ مبلغ دعوت نامه تک سوز صادر شده است و بنده را در عمل انجام شده قرار داده اند میخواستم بدانم مشکل بنده مربوط به چه ارگانی میشود و چه کسانی باید مشکل را برطرف کنند؟
با تشکر از شما. (3734602) (alef-3)
 
قدیر فرامرزی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۸ ۰۸:۲۸:۳۹
من یک پراید تحویل فوری از سایپا گرفتم الان چهار ماه شده ولی تحویل نشده خودرو دقیقا یک ماهه که فاکتور شده بیمه و کارت خودرو ۱۵روز پیش رسید دست من ولی هنوز خودرو نرسیده در حال حاضر از بیمه خودرو داره میگذره و پول من هیچ جریمه دیرکردی از تاریخ فاکتور تعلق نمیگیره هیچ کس هم جوابگو نیست فقط میگن صبر کن اخه تا کی (3829413) (alef-11)
 
حسن اسودی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۵ ۲۲:۴۴:۵۷
مدیر محترم سایپا کفیت خودرو پایین هست مردم مسخره نکنید (3847743) (alef-11)
 
محسن رحیمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۰-۱۰ ۰۸:۳۱:۱۷
سلام من 95 برج 2 یه ماشین 131 خریدم او برج 2 تا حالا ترمزش خرابه هنوز درست نشده این چه شرکت سایپایی هست که جواب گو هم نیستن . (4091384) (alef-11)
 
محمدرضاپناهی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۰-۲۸ ۱۱:۴۹:۵۴
سلام.من تیبا SXثبت نام کردم در تاریخ94/11/11 و به من هنگام تحویل خودرو تیبا ی معمولی تحویل دادند...چندمرتبه مراجعه کردم جواب درستی به من ندادند...
من به کدوم نمایندگی و به کدوم مسئول باید مراجعه کنم؟ (4121556) (alef-3)
 
محمد رضا نقیبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۰ ۲۳:۵۹:۳۳
با سلام اینجانب پس از سه بار ثبت نام برای رنو ساندرو استپ وی بالاخره در نوبت سوم توانستم ثبت نام کنم پس از امدن نام کاربری و پسورد پیامی امد که شما قبلا ثبت نام کرده اید و با تعجب پیگیر شدم چون سایپا برای ثبت نام این ماشین و عدم سو استفاده عده ای خواستار شماره کارت ملی شده است هر کسی بیشتر از یکینمیتواند ثبت نام نکند.و من بعد از پیگیری متوجه شدم که پرایدی که من در سال 87 خریده ام را میگویند که شما قبلا ثبت نام کرده اید!!! اخه 8 سال پیش چه ربطی به ثبت نام این ماشین دارد؟ایا عنوان کردن این مطلب دلیلی خاصی دارد چون غالبا برای فروختن در بازار ازاد ان هم به قیمت بالا باعث شده که کارهای نادرست هم انجام شود اخر همه که د لال نیستند و چرا باید روشی اتخاذ گردد که ماشین 52 میلیونی 64 میلیون در بازار ازاد فروش برود و چرا نظارتی بر این امر نیست ؟ خوب اگر شرکت خودرو ساز درست و منطقی عمل نماید قیمت شرکتی با بیرون مثل ماشینهای دیگر فرقی نداشته و نخواهد داشت و حق وحقوق کسانی که مصرف کنند هستند هم حفظ میشود این کار چه کسانی است خواهشمند است رسیدگی فرمایید تا دست سو استفاده گران کوتاه شود با تشکر (4181045) (alef-13)
 
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۱۸:۳۴:۳۳
متاسفانه سایپا رو نمایندگیها هیچ نظارتی نداره (4312357) (alef-11)
 
هادی رسولی
Germany
۱۳۹۶-۰۶-۰۵ ۲۱:۳۸:۴۴
سلام ماشین من رو باید برج پنج تحویل میدادن اما الان برج شش اما خبری نیست فعلا چکار کنم (4536502) (alef-3)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.