نظر منتشر شده
۲۰۴
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 106211
شعارهای اعتراضی؛ از سید حسن تا احمدی نژاد
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۰۰
بخش تحلیلی الف

 

شاید اتفاقی که در سالگرد رحلت امام(ره) در سال گذشته و هنگام سخنرانی سیدحسن خمینی رخ داد و امسال نیز تکرار شد، با وجود برخی انتقاداتی که به آن وارد بود، اما درس های زیادی را نیز در پی داشت.

 

درس هایی که اگرچه در مقاطع بعد، برخی آگاهان سیاسی نسبت به لزوم عبرت گیری از آنها هشدار دادند اما اتفاقاتی که از آن روزها تا امروز رخ داد حکایت از آن دارد که درس های آن واقعه عجیب هنوز آن چنان که باید بازخوانی نشده است.

 

مردم در سالگرد رحلت امام در سال گذشته، هنگام آغاز سخنرانی سیدحسن خمینی، نوه امام راحل، با سر دادن شعارهای مختلف انتقاد خود را از انحراف از خط امام(ره) بیان داشتند.

 

دیشب نیز در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل، مجدداً شاهد بروز دوباره همین اتفاق از جانب مردم بودیم.

 

مردم امسال در هنگام سخنرانی احمدی نژاد باز هم انتقادات خود را از انحراف از خط امام نشان دادند. با این تفاوت که امسال انتقاد از ماجرای گروه انحرافی و برخی انتقادات پیرامون انحراف از خط ولایت نیز در شعارهای مردم مستتر بود.

 

شعارهایی که مردم ما در هنگام سخنرانی احمدی نژاد و سیدحسن خمینی در حمایت از راه ولایت سر دادند حرفهای سربسته زیادی را با خود دارد که اگرچه شاید رویه شدن این مسئله و شعار دادن مستمعین در هنگام سخنرانی چهره هایی که به عملکردهای آنان نقدهایی وجود دارد کار صحیحی نباشد اما نباید عکس العمل مردم در قبال برخی انحرافات را فراموش کرد.

 

در واقع همانگونه که مقام معظم رهبری نیز در سخنرانی امروز خود تصریح کردند "امام به مردم تفهیم کرد آن‌ها صاحب و مالک این کشور هستند." و این نکته ایست که چهره ها و آنها که انتسابی به رأی مردم یا خط امام دارند هیچگاه نباید از یاد ببرند.

 

البته شاید برای عده ای غیر قابل باور باشد که پشتوانه هایی مثل نوه امام و وابسته به بیت امام بودن و یا برخورداری از رأی بیست و چند میلیونی مردم نتواند در مقابل این انتقادات صریح مردم که در بزنگاه های خاصی مجال طرح می یابد، ایستادگی کند اما حقیقت آن است که همین امتیازات بزرگ را نیز کسی غیر از مردم به وجود نیاورده است.

 

این مردم بودند که بر گرد شمع وجود آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست حضور یافتند و با به وجود آوردن انقلاب اسلامی کاری کردند که ندای اسلام ناب محمدی(ص) به جهان طنین انداز شد.

 

البته امام راحل بارها تأکید فرموده بود که با مردم یا بدون مردم در راه اسلام گام خواهد برداشت اما در عین حال بر نقش عمیق و تأثیرگذار مردم در پیشبرد نهضت و راه بلند انقلاب اسلامی نیز همواره تصریح داشت.

 

و این نکته ایست که چهره ها و آنان که برای خود در میان همین مردم پشتوانه هایی را قائل هستند هیچگاه نباید از یاد ببرند.

 

مردم حتی در مقیاس 40 میلیونی نیز در یک انتخابات حضور می یابند و به کاندیداهای دلخواهشان رأی می دهند. اما همین مردم به محض مشاهده فتنه و انحراف، حماسه ای همچون یوم الله 9 دی را در حمایت از ولایت فقیه خلق می کنند و همواره نشان داده اند که در راه ولایت با هیچ احدی مسامحه و مصالحه ندارند.

 

 
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۱۴:۱۳:۵۲
چی شد اون زمان که شما عملکرد مردم در قبال سید حسن شدید کوبیدید حالا دارید از اون سو استفاده می کنید (456133)
 
سخن تازه
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۱۹:۲۹:۴۴
ای دوست از شکست رقیب خوشنود نشو که روزی بر تو چنین خواهد رفت!

والسلام (456304)
 
nbk
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۱۷:۱۱:۴۲
این پنج روزه مهلت ایام ادمی
بر خاک دیگران به تکبر چرا رود

ای دوست بر جنازه دشمن چو بگذری
شادی مکن که با تو همین ماجرا رود

دامن کشان که میروی امروز بر زمین
فردا غبار کالبدت بر هوا رود (456610)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۷ ۱۰:۱۷:۳۱
رقیب!!--------------فکر کردی بازی فوتباله که حق و باطلی وجود نداشته باشه؟.؟. (457823)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۰۵:۲۹:۱۴
اقای توکلی از این همه رای منفی و این همه مخالفت با افکار امثال شما عبرت نمیگیرید؟
یعنی 80 درصد مملکت باید زیر یوغ 20 درصد باشه؟
ما حکم تقیه رو عین دروغ میدانیم و مثل شما نیستیم که همه کار در راه رسیدن به هدف کنیم بعد هم خودرا راضی کنیم که تقیه کردم .این نهایت بی اخلاقیه . مرد باشید و به نظر اکثر مردم ایران کشور را تغییر بدهید . مشکل ما احمدی و سید حسن نیست مشکل ایران همان شعار دهندگان و رییس انهاست.








؟ (456455)
 
محمد
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۱۳:۲۸:۱۵
ازکی تابحال نظر اینترنت بازان شده نظر کل جامعه؟آقای ناشناس بیشتر مردم متدین جامعه ارتباط چندانی با اینترنت ندارندکه شماملاک را همین افراد وبلاگ باز آنهم طرفداران سایت الف که که قشر بیشترشان را مخالفین تشکیل میدهند.توهم تابکجا؟ (456552)
 
هومن
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۲۰:۳۳:۲۵
.ظاهرا شما هر جایی هم که نتایج و تعداد رای دهندها بر خلاف خواست شما باشد ...فضایی دیگر را یاد اوری می کنید که میلیونها نفر موافق شما را دارد . (456653)
 
مهدي
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۲۰:۱۲:۳۷
ظاهراً سايت الف در شمارش آرا مخالف طوري برنامه‌ريزي كرده كه متناسب با متن هرجا كه برضد رياست محترم جمهور باشد شماره چند برابر محاسبه ميشود. من اينرا قبلاً هم بعنوان كامنت گذاشته بودم ولي منتشر نشد.
براي مثال بنده عليرغم نظر واقعي خودم روي موافق براي كامنت هومن كليك كردم و شماره از 29 به يكباره به 34 رفت جالبه نه. به اين ميگند گند! اطلاع رساني! (457489)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۸ ۱۳:۲۷:۴۴
بابامهدی وقتی صفحه روبازمی کنی آخرین نظرات اون لحظه رومی بینی ووقتی نظرمی دی جدیدترین نظرات هم اضافه می شن یعنی ممکنه ازلحظه ای که صفحه روبازکردی تالحظه ای که مثبت یامنفی بدی چندین نفراین کارروبکنن وشماآخرین رقم رومی بینی بیشتردقت کن پسرم. (458803)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۹ ۰۸:۵۸:۲۴
چرا فکر می کنی در هر لحظه فقط شما متن رو میخونی و نظر میدی شما روی مخالف هم که کلیک کنی ممکنه این اتفاق بیفته البته تعداد مخالفین در این اتفاق مهمه.
راستی این تفکرتون روی سایر اظهارنظرهاتون هم تأثیر داره (459156)
 
روشن ضمیر
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۰۷:۱۲:۲۸
شما عملا به مردم توهین کردی یعنی کسانی که اطلاعات ضعیفی دارند و مسایل رو دنبال نمیکنندوتا حدودی هم کم سواد هستند چون نمیتونن با اینترنت کار کنند از دیدگاه شما اینها متدین هستند براتون متاسفم (456724)
 
منصوره
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۱۵:۳۱:۳۲
مگر غير از اين است اگر مردم همه و همه حقايق را مي دانستند و به حقشان آگاه بودند اين همه بلا سرشان نمي آمد . در ضمن همه جاي دنيا همينطور است كساني كه در مسند كار هستند و آگاه و مسئول هستند و نماينده مردم هستند بايد حقيقت را بگويند و چون در مقام تصميم گيري هستند بايد تصميم بگيرند راستي شما فكر مي كنيد همه 80% مردم به جاي 20% فكر كنند و 20% كه يا رسانه اند يا مسئول و در مقام تصميم گيري جاي 80% باشند . عجب دنياي شده چقدر يك طرفه قضاوت مي كنيد (457140)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۰۷:۵۹:۰۷
كاملا مخالفم
شما به كساني كه از اينترنت استفاده مي كنند انگ نا متديني !زدي (456732)
 
علی
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۰۹:۱۸:۳۴
محمد جان
به قول شما، نظر اینترنت بازان نظر کل جامعه نیست ولی یادنان باشد اینترنت بازان باسوادتر و آگاه ترند و بعلت دسترسی بیشتر و بهتر به اخبار و اتفاقات ، توانایی بیشتری در تجزیه تحلیل مسایل روز و آنجه پیرامونشان میگذرد دارند. (456754)
 
مهدي
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۲۰:۱۴:۴۹
در مورد كامنت علي روي مخالف كليك كردم و از 11 به 12 رفت در همان حال و با همان كليك بدون كليك بر روي موافق شماره از 47 به 51 رفت. جالبه نه! (457491)
 
ناشناس
۱۳۹۰-۰۳-۱۸ ۱۱:۲۲:۱۵
آقا، این که وقتی کلیک میکنی چند عدد بالاتر میره به خاطر اینه که تو این مدت که شما مشغول خوندن متن بودی کسانی اومدن و رای دادن و حالا با رای شما کلا عدد آپدیت میشه و تعداد رای تا اون لحظه رو نشون میده (458695)
 
حسین
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۱۳:۲۵:۴۶
نظر و انتقاد شما درست است اما آیا فکر نمی کنید دارید به مساله ای دیگر اعتراف می کنید؟ (457021)
 
صادق
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۱۶:۲۴:۳۱
قربون دهنت. حرف خوبی زدی. \" بیشتر مردم متدین جامعه ارتباط چندانی با اینترنت ندارند\"
این حرف را اگر بی بی سی می زد نمی شد قبول کرد اما شما که بگین دیگه مو لا درزش نمیره. حالا این سوال پیش می آد که چرا؟ (457198)
 
علی
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۱۶:۰۷:۰۳
آقای ناشناس با این نظر شما کاملا موافقم که مشکل اصلی در جنین مواردی همین شعار دهندگان و تحریک کنندگان آنها هستند، و نظر الف را نوعی سوء استفاده از این معضل میدونم. همچنین شکی نیست که الف، نظرات جدی مخالف تفکرات خودش رو سانسور میکنه و به نوعی هدفمند نظرات رو نشان میده ولی همین که هنوز اجازه پخش تعداد موافقان و مخالفان رو علی رغم باب میل نبودن آنها میده جای تقدیر داره و نشانه این هست که اندکی به نظرات دیگران - البته فقط در همین حد - احترام میگذارد و به نظر من همین هم در جو رسانه ای کنونی قابل تقدیر هست و نباید فقط جنبه های منفی رو ببنیم. (456586)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۱۶:۳۸:۳۲
جانا سخن از زبان ما میگوئی (456595)
 
خط انقلاب
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۲۲:۱۴:۰۴
اگر درست منظور این آقا را متوجه شده باشم:

اینترنت خوان ها فقط یکی قشر خاص از مردم هستند. قشری بسیار خاص. پس نظر آنها هیچ ارتباطی با نظر کل مردم ندارند. اینترنت چی ها 10 درصد مردم هم نیستند. از طبقه ای خاص هم هستند. الف چی ها هم باز طیفی خاص هسنتد. آنها که نظرها را می خوانند هم طیف خاصتری هستند. آنها که به نظرات جواب می دهند هم طیفی خاصترتر هستند.

مردم همان 63 درصد و 85 درصد بودند. (456675)
 
منصوره
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۱۵:۲۸:۵۱
وقتي 80% بدون فكر عمل مي كنند آن 20% يك روزي يا جزو 80% بودند يا جزو 80% مي شوند جايشان با هم عوض شده اين را نمي دانيد؟ (457137)
 
اسماعیل مرتضایی
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۱۴:۲۲:۳۴
ایا هر انارشیستی که منافع ما را تامین کند مردمند
اگر قلیل باشند .
وهر جریانی که حرفی مخالف نظر ما داشته باشند
غیر از مردمند .
مردم در جامعه عقل جمعی جامعه است نه عده ای که دارای امنیت اهنین هستند .
پس اگر مردم را بشناسیم شاید اینمقدار سطحی
به قضیه نگاه نمی کنیم و این دید یقیننا در اینده ای نه چندان دور با بی اعتمائی به کلیه نهاد های حاکمیتی و ارزشی باعث مشکلاتی برای حاکمیت خواهد بود (456137)
 
غريب آشنا
۱۳۹۰-۰۳-۱۷ ۱۱:۵۹:۰۷
احسنت.
( باور بفرماييد از همين احسنت نوشتنم هم مي ترسم) (457960)
 
اسماعیل مرتضایی
۱۳۹۰-۰۳-۱۸ ۱۲:۰۶:۳۸
دوست خوبم چرا ؟ بنده بعنوان یک کهنه رزمنده بلند فریاد میزنم که جمهوری اسلامی متعلق به با شعورترین مردم جهان است کشوری که روزی قدرت کوچکترین اظهار نظر در مسائل منطقه ای را نداشت چگونه سالهاست که در مقابل غولهای استکبار جهانی ایستاده ایا این قدرت غیر از قدرت مردمی یگپارچه در امری کلان میباشد .استقلال . ازادی . جمهوری اسلامی می باشد .
تنها غصه بنده پر رنگ جلوه دادن مسائل حاشیه ایست .
مردم ما به خدای خود دین خود و مذهب خود عشق میورزند که عاشورا نماد مردم ایران
دهها میلیون انسان در امری واحد بدون دعوت هیچ جریانی چگونه عاشقانه و دواطلبانه در این امر شرکت می کنند ایا مردم غیر از اینانند . ایا عقل جمعی غیر از اینانند
باید قدر این مردم را دانست و تفرقه را از انان دور نمود و هر اقلیتی را به نام مردم به جامعه معرفی ننمود . (458742)
 
رضا حسین خداداد
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۱۴:۲۴:۳۶
از مردم انتظار آگاهی و بصیرت بیشتری می رود و انتظار در این بود که امسال در سالگرد امام جواب بهتری به جریان انحرافی و البته انحرافات آقای احمدی نژاد می دادند.چه کسی است که نداند در شرایط فعلی بیشترین خطری که نظام و خط امام را تهدید می کند جریان انحرافی است و در یک سال گذشته جریانی به نام جریان فتنه آنچنان توانایی و قدرتی ندارد که نظام را تهدید کند پس انتظار بر این بود که در شب سخنرانی رئیس جمهور ملت قدرت واقعی خویش را به رخ بعضی ها می کشیدند و نه در روز سخنرانی سید حسن با بی بصیرتی علیه وی شعار می دادند هر چند که این اعتراضات نسبت به سال قبل شدت کمتری داشت. (456138)
 
Tohid Prince
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۱۵:۳۳:۱۹
اسم سیاره شما چیه؟
شما خودت تنهایی تصمیم گرفتی که جریان انحرافی بزگترین خطر برای کشوره. بعد اصلاً این حرف شما درست و جریان انحرافی خطرناک. این وسط ما حرف رهبری رو چیکار کنیم که این چیزی رو که شما بهش می گی جریان انحرافی رو فرع اعلام کرده و مسائل اقتصادی رو اصلیترین موضوع کشور؟
در ضمن لطفاً برای بصیرت دیگرون تصمیم نگیرید. مردمی که 9 دی و 22 بهمن ها رو خلق می کنن خودشون می دونن کجا ها یقه کیا بگیرن. (456200)
 
رضا حسین خداداد
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۰۰:۳۶:۰۰
نکند شما هم مثل آقای جوانفکر و امثالهم فکر می کنید جریان انحرافی وجود ندارد و این جریان به قول خود انحرافیون زاییده فکر اقتدار طلبان می باشد.!یا اینکه هنوز هم معتقدید که خطر اصلی که از داخل کشور نظام را تهدید می کند اقای کروبی!!! و طرفداران وی می باشند.خطر جریان انحرافی را نه بنده بلکه تمام دلسوزان نظام بارها و بارها اعلام کرده اند اما چه کنم کسی که خودش را به خواب زده نمی شود بیدار کرد. (456403)
 
Tohid Prince
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۱۲:۵۳:۴۱
دلسوز تر از رهبری کسی رو سراغ دارید؟ (456543)
 
دوست
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۰۹:۴۹:۴۸
دوست ولائی عزیزمن هم بانظرشماکه میگوئیدنظرات مقام معظم رهبری فصل الخطاب است موافقم بااین تفاوت که مثل برخی ازدوستان پیروی ازمنویات ایشان راسلیقه ای نمیدانم مثلاآنجاکه ایشان نبودن شخصی راصلاح نمیدانندامادولت محترم حضوروی راصلاح میداندنظرایشان مهم نباشدیاجائیکه ایشان مواکدابرحفظ وحدت وپرهیزازحاشیه ها اصراردارندبه خاطرمخالفت بانظرایشان جهت ابقای یک وزیر11روزمملکت راازداخل منزل نظاره کنم اماهرجاسخن ازجریان انحرافی شدفریاد پیروی ازولایت سردهم پس به قول شاعردلسوخته مرحوم آغاسی:
همانان که برسرحق واقفند
سلیمان تاویل راآصفند
به امرولی استقامت کنند
اشارت نمایدقیامت کنند (456773)
 
مجيدم
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۱۴:۲۹:۰۳
جناب اف هرچنددربعضي مواقع فكرمي كنم تو ي هم نيستي چه برسدبه الف اما به عرض برسانم اين قياسي كه كردي بين رييس جمهوروسيدحسن مصطفوي قياس مع الفارق بود . احمدي ن‍ژادكجاو يكي ازقبله هاي آمال فتنه گرانكجا . (456140)
 
کاظم
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۲۱:۴۴:۴۸
چرا وقتی کم میارید شروع میکنید به فحاشی ،مردم ما حرف منطق رو بیشتر از ناسزا می پذیرند. (456671)
 
محمود
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۱۴:۲۹:۲۶
شما چرا نا عالمانه خوشحالید ؟
خلیفه کشی که رسم بشه دامن همه رو میگیره (456141)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۱۴:۴۲:۱۳
مردم با هیچ مسئولی اعهد اخوت ندارند

هر کس از خط اصلی خارج شود ، از ذهن مردم پاک می شود

نمونه هم در تاریخ زیاد دارد
(456149)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۰۸:۴۳:۰۷
«مردم با هیچ مسئولی اعهد اخوت ندارند»

ورژن قدیمیش این بود «من نوکر بادمجان نیستم!!» (456467)
 
صادق
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۰۲:۲۶:۴۵
1-خط اصلی را آقای شریعتمداری و بلبل منبرها حاج حدادیان تعین میکند؟؟؟
2- واقعا سایت سیاسی و تحلیلی الف بر این باور است که ان عده سازمان یافته نمونه افکار مردم ایران است ؟ چقدر این سیاست کثیفه (456704)
 
پسرک
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۱۴:۴۲:۴۷
سید حسن خمینی مسیر خود را اصلاح کرد
انشالله احمدی نژاد هم همین کار را بکند (456146)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۱۷:۵۵:۳۱
حسن خمینی مسیر خود را اصلاح نکرده است و اصلاح مسیر به بیان و عمل است و نه عدم پافشاری به موضع اشتباه قبلی (456273)
 
hossien
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۲۱:۵۹:۳۵
بفرماييدكي مسيرخودش وازمردم عوض كرد (456350)
 
سعید
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۱۷:۵۲:۲۱
این اصلاح رو از کجا فهمیدید؟ ایشون تاحالا از فتنه گرها اعلام انزجار نکرده،
به نظرم ایشون وظیفه خطیر احیاکردن آبروی از دست رفته اصلاحاتی ها رو داره ،و این سکوت ایشون تا بدست آوردن برخی پست ها یی مثل ریاست جمهوری یا... در آینده ادامه داره. (456616)
 
سعید
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۱۴:۴۳:۰۶
تاریخ اسلام جز یک برهه از صدر اسلام آنهم به طور محدود نه وسیع ملتی چون ملت ایران به خود ندیده است
امام خمینی(ره)

وبلاگ:هرروز برگی از صحیفه امام (ره) (456152)
 
Tohid Prince
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۱۴:۴۶:۵۰
بالاخره این کسایی که دیشب گفتن \"مشائی حیا کن احمدی رو رها کن \" کیا بودن؟
شما یه جا میگید مردم بودن و یه جای دیگه می گید اینا جریان فتنه هستن که می خوان با شعار به نزدیکان رئیس جمهور حاشیه درست کنن و بهربرداری و از این حرفا. کدومو باور کنیم؟
جدای از این حرفا به نظرم هیچ شباهتی این دو تا اتفاق به همدیگه نداشت. اگه یه مورد از جبهه گیری های سال قبل سید حسن رو امسال احمدی نژاد کرده بود که الان باید توی بهشت زهرا به ملاقاتش می رفتیم. (456156)
 
عبدا لرحمن
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۱۴:۴۸:۱۳
مهمترین رویداد هم به واقع، همون حضور چهل میلیونی پای صندوق های رای است.

اما یک عده نتونستند رای سیزده میلیونی خودشون رو باور کنند و اقدام به هنجار شکنی و بعد از اون قانون شکنی کردند.

حتی بسیاری از بین همون سیزده میلیون، انسان های فهمیده و تحصیل کرده هستند که طبق معیارهای خودشون رای داده بودند، اما سران فتنه توانستند با تکیه بر چند میلیون از بین اون سیزده میلیون و هیجانات ساعات و روزهای ابتدایی انتخاباتی، آتش فتنه رو روشن کنند و بعد با حمایت چند هزار نفر از بین اون چند میلیون اولیه به کارشون ادامه بدن و بعد با همکاری چند صد نفر از دوآتیشه ها و عربده کش هاش و کاسه داغ تر از آش هاش از بین اون چند هزار نفر و همراهی اضافی منافقین و غیره (بدبختی می ترسم حرف بزنم، چون سایت الف در این مواقع خوب سانسور می کنه) ، فتنه را با هر زوری بود به 25بهمن88برسونند، حالا دود اون آتیش داره می ره توی چشم خودشون و از سوزش اون دود یه فریادی در حد ناله سر می دن.

این روزها به عینه شاهد هستیم پرداختن به یک مقوله ای جدید مانند جریان انحرافی، به واقع داره رنگ واقعی جریان فتنه رو نشون می ده. رنگ بی رنگی که اصلاً دیده نمی شه و وقتی ازشون سوال می شه \"کجایید؟\" چرا دیگه سطل زباله آتیش نمی زنید؟ تنها جوابشون اینه که \" ما در قلب مردم هستیم.\" من که هر چی گوشه کنارهای قلبم رو نگاه می کنم چیزی نمی بینم. کدوم مردم دقیقاً؟ آیا واقعاً تونستید همون سیزده میلیون رو هم حفظ کنید؟ فکر می کنید چند میلیون از اون سیزده میلیون پشیمون شدند از رای ای که دادند؟

(مسئولین سایت الف، در هر صورت ناسزاها ، توهین ها و غیره به سوی من روانه خواهد شد که گاهی انقدر رکیک هستند که نمی تونید در سایت پخش کنید، اما بالاغیرتاً اگر خواستید این نظر من رو در سایت درج کنید، چیزیش رو حذف نکنید و کامل پخش کنید. ممنونم) (456157)
 
علی
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۲۱:۲۱:۳۳
جریان انحرافی ازروز اول ریاست جمهوری اقای رئیس جمهور بوده و اتفاقا با دامن زدن این گروه به جریانات بعداز انتخابات خود را در پس ان اتفاقات تلخ پنهان کرد وبالاخره مثل یک غده چرکین سر باز کرد وتا انجا جلو رفته اند که به امید ان 25ملیون رای خود را فاتح انتخابات مجلس و ریاست جمهوری اینده میدانند بیایید این گروه را جدی بگیرید و با طرح بحثهای انحرافی مثل جریان فتنه و غیره سر خود را گول نمالیم (456342)
 
مهدی ملک
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۱۴:۴۹:۳۲
اولا؛
شعاری که بنده از تلویزیون شنیدم این بود: احمدی احمدی حمایتت می کنیم
دوما؛
طبق تحلیل خبرگزاری فارس شعار بر علیه جریان انحرافی قرار بود نقشه خودِ جریان انحرافی و فتنه باشه، مثل اینکه الف نظر دیگه ای داره و اون رو منتسب به مردم می دونه.
شاید اینجاش رو با هم هماهنگ نبودید. (456159)
 
محی الدین ایرانی
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۱۴:۵۳:۰۶
به نظر بنده مردم راه را بخوبی می شناسند و در مسیر درست حرکت می کنند و هر مسئولی که از مسیر خارج شود را یا به مسیر باز می گردانند و یا حذف می کنند (456161)
 
سعيد
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۱۵:۰۰:۵۶
بنده سال گذشته موقعي به حرم مطهر رسيدم و از درب مترو خارج شدم كه سيد حسن خميني در حال سخنراني بود و با چشمان خودم ديدم كه از همان حوالي مترو ايستگاه حرم مطهر مردم در حال شعار دادن بودند.
هرچند نوه امام عزيز آنانرا اندك خواندند اما بنظر ميرسد كه پيام مردم را بخوبي دريافت كردند.
اميدواريم رئيس جمهور محترم هم با درك پيام مردم و ابراز برائت آشكار از جريان انحرافي بار ديگر هوشمندي سياسي خود را به نمايش بگذارند و مانع اين شوند كه مردم در سفرهاي استاني هم براي نجات رئيس جمهورشان از حلقه انحرافي به زحمت بيفتند.
اللهم اصلح كل فاسد من امور المسلمين. (456169)
 
بايرام
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۲۰:۴۱:۴۷
آقاي سعيد بعد از آن همه اظهارات و اعمال انحرافي دار و دسته مشايي شما تازه اميد وار هستيد كه دكتر احمدي نژاد از جريان انحرافي ابراز برائت نمايند؟
رئيس جمهور اصلا نبايد به مشايي و دار و دسته اش در دولت دهم پستي مي داد . حيف كه فضا سياسي كشور در اوايل كار دولت دهم ملتهب بود وگرنه همان اوايل آقاي احمدي نژاد به خاطر بها دادن به جريان انحرافي مواخذه مي شد. و كار به حكم حكومتي نمي كشيد.
مردم به طبعيت از رهبري به جهت جلوگيري از سوء استفاده بيگانگان احمدي نژاد را مواخذه نمي كنند. (456330)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۱۵:۱۹:۱۱
مثلا فرصت رو مناسب دیدید که باز احمدی نژاد رو تخریب کنید؟
کر بودید که شعارهای احمدی نژاد دوستت داریم رو نشنیدید؟ (456187)
 
امیر
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۱۷:۲۴:۲۲
دستت طلا
جانا سخن از زبان ما گفتی (456256)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۱۵:۱۹:۱۳
راستی باور دارید همه ی این اقدامات خودجوش است و یا از مراکز خاصی سازماندهی می ذشوند (456188)
 
مهدی
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۱۵:۱۹:۴۷
اطاعت از ولایت ادامه حمایت
------------------------------------------------------
مردم ما هوشیارند و لحظه لحظه رفتار مسئولینو زیر نظر دارند
شعارهای پارسال و امسالم نشان جهت گیری آقایون بوده
ولی به شخصه مخالف چنین جوی هستم
باید با هوشیاری بیشتر تصمیم بگیریم
و از روی احساسات تصمیم نگیریم (456189)
 
سجاد رحمانی
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۱۵:۴۵:۲۵
باسلام
مردم همیشه بیدار ایران خوب را از بد تشخیص میدهند.و خون شهدا را پایمال نمی کنند.
خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است. (456206)
 
بصیر
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۱۵:۴۸:۴۲
امت های بصیر فقط با حقیقت پیمان می بندند
گاه همگام با امیرالمومنین خانه نشین می شوند و گاه در کربلا تشنه، شهید می شوند تا از ولایت دفاع کنند (456197)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۱۶:۵۱:۰۶
توهم داری دوست عزیز
مشکل اصلی مردم....... است (456602)
 
مسعود
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۰۰:۲۵:۲۴
امت های بصیر فقط با حقیقت پیمان می بندند !!!
درسته این امت وقتی علی (ع) خانه نشین میشود با امیر المومنین ابوبکر ؛عمر و عثمان هم پیمان میشوند و وقتی حسین و همراهانش در کربلا تشنه شهید میشوند باز در التزام رکاب امیر المومنین یزد هستند !!!!!!
در کل برای این امت آن چه مهم است امیر المومنین است نه چیزی دیگر .

الف جرات داشته باش و منتشر کن > (456694)
 
صادق
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۰۲:۴۶:۰۲
ولایت یعنی عشق دوستی محبت به انسان ها ولایت یعنی پاکی هارا دوست داشتن و از پلیدی ها دوری جستن پلیدی های مثل دروغ رباخوری حال برادر با بصیرت از دولتمردان این نظام مقدس پرسیده ای چرا سیستم بانکی سیستم نزول خواری است؟ یعنی جنگ با خدا- چرا رئیس جمهور اسلامی ما از تقلب و دروغ مرحوم کردان دفاع کرد؟ آدم با سینه زدن و پای منبر حدادیان ها نشتن و خوردن قیمه امام حسین کربلائی نمی شود دور ورت را نگاه کن اختلاف طبقاتی فقر فحشا واردات بی رویه کالاهای چینی خوابیدن تولید داخلی برنامه های اقتصادی هیئتی دولت و .... (456707)
 
فرهنگ
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۱۵:۵۰:۵۳
اي كاش ميمردم و اين روز را نميديدم كه مردم در مرقد امام به بازماندگانش توهين ميكنند
هر كسي حق دارد راه خود را انتخاب كند ...
ايشان تا كنون چه توهيني به دين و سياست كردند

خيلي متاسفم كه عده اي جاهل براي قدرت نمايي در حرم امام دست به چنين كارهايي ميزنند

اين همه زمان و وقت وجود دارد .....

فقط ياد گرفتيم در حرم امام عقده گشايي كنيم

امام عزيز ما رو ببخش و بيامرز

مرگ بر افراد دورو و پست فطرت كه با لباس گوسفندي سر گرگ را از بيخ مي برند (456211)
 
Tohid Prince
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۱۶:۴۲:۳۷
بازمانده امام تنها و تنها انقلاب و نظام و مسیریه که به مردم ایران هدیه کرده و بس.
هر کس هم حق داره راه خودش رو انتخاب کنه اما بی زحمت برچسب موسسه نشر آثار امام رو لکه دار نکنه. همچنین بر چسب فرزند امام. (456242)
 
زین العابدین زینالپور
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۱۸:۲۷:۲۵
توهین مناسب فرهنگ و دین ما نیست در این شکی هم نیست . اما اگر بگوئید هر کس حق دارد راهش را انتخاب کند هم درست است اما کدام راه ؟ اگر راه افراد تاثیر گذار مخالف و یا در عکس مسیر امام بود چه ؟ مردمی که در حرم شعار می دهند که کسانی که با ولایت زاویه پیدا کرده و نوای دیگری سر می دهند که با بیگانگان هم آهنگی بیشتری دارد به مسیر درست برگردند و راه امام را ادامه دهند نباید جاهل ! خطاب شوند چون همین حرف شما هم توهین به هزاران نفر انسان است .
هرگز زائران امام برای قدرت نمایی به حرم نمی روند بلکه آنها عاشقان امام و خط ولایت اند که از دلسوزی و برای پاسداشت مرام و مکتب و خط امام به برخی هشدار می دهند و پیام می دهند که از امام و رهبری فاصله پیدا نکنند .
آیا دورو ! پست فطرت ! جاهل ! توهین نیست ؟! ولی - ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند -، توهین است ؟! (456278)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۲۳:۴۹:۳۷
هر که باد بکارد طوفان درو میکند (456384)
 
فرهنگ
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۱۵:۵۲:۰۹
فرهنگ برگزاري مراسم ارتحال امام دارد به مسير نادرست عقده گشايي ها هدايت ميشود (456212)
 
محسن زین العابدین
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۱۰:۱۳:۲۸
aسلام من فکر می کنم چیزی از جایی بهت می رسه . . . . (456485)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۱۵:۵۶:۰۲
1- تعدادنفرات شعار دهند به سيد حسن خيلي بيشتر بود
2- هردو بهشون گوشزد شد كه مردم با كسي عقد اخوت نبستند چه رايشان زياد باشد چه نوه امام باشد
3- برخي از مراجع با تماس پيغام از سيدحسن دلجويي كردند گرچه مردم از مراجع رنجيده خاطرشدند و نمره منفي به انها دادند
4- احمدي نزاد نسبتسيد حسن قابل مقايسه نيست سيد حسن هنوز بچه است و نمي داند سياسيت چيست و به تفيلي امام مردم دوستش دارند والا منهاي امام براي مردم ناشناخته و قابل ارزش نيست (456216)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۲۳:۵۱:۲۱
آیا مردم ایران همان عده ای هستند که بنا به دستور . . . . . . هر سال علیه یکی شعار میدهند و آبرو ریزی راه میاندازند ؟؟؟؟ (456385)
 
الله بنده سی
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۱۲:۰۴:۵۲
این مردم مردم که می گویید همانهایی هستند که پیراهن هایشان را روی شلوار می اندازند؟اینها که یک درصد جامعه هم نیستند.141 (456521)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۱۶:۱۳:۵۱
همه می نویسند مردم. اما مردیم از دست این مردم!!!
یک با انصفاف پیدا بشه و بنوسه که خط و نشانها از کجا میاد؟ شعارها رو کی تهیه می کنه؟ این مردم با حمایت چه کسانی همه جا حاضرند و با هواپیما خودشون را به هرجا بخواهند می رسونند؟ این قدر مردم را نفهم حساب نکنید. کسانی که هر روز مرگ یکی را از خدا می خواهند، مردم نیستند ابزار دست برخی هستند. (456220)
 
خط انقلاب
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۱۶:۲۶:۴۰
برخی از اون آدم هایی که پارسال جلوی سخنرانی سید حسن مصطفوی را گرفتند امسال علیه مشایی شعار دادند و برخی نیز به نفع احمدی نژاد.

البته فردایش یعنی امروز دوباره شعارهای خود را هنگام سخنرانی سید حسن سر دادند. البته امسال کمی از شدت شعار ها کاسته شده بود که دلیل آن فروکش نمودن فتنه و نیز دنبال نشدن سیاست ملاقات با سران فتنه توسط سید حسن بود.

بلی مردم با کسی تعارف ندارند. یکی روز از حسن حمایت می کنند و می گویند بوی خمینی آمد روز دیگر اجازه سخن گفتن هم نمی دهند. یکی روز می گویند احمدی دوست داریم روز دیگر می گویند آقای میم حیا کن احمدی رو رحا کن. نه آن 24 میلیون و نه این ارتباطات خانوادگی با بزرگان نمی تواند جلوی برخورد مردم را بگیرد. برای مردم انقلاب و نظام و اسلام مهم است نه شخص. (456234)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۱۹:۰۴:۲۰
چرا هر كي هر چي ميخواد مينويسه و ميگه مردم؟؟
خوب حد اقل بگو بخشي از مردم
ضمنا امسال هم سيد حسن كه عوض نشده بود فقط دستور براي تخريب نرسيده بود (456292)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۲۱:۱۲:۰۷
حسن مصطفوی کیه؟ (456664)
 
خشن
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۱۷:۱۵:۲۴
آقای خط انقلابی، شما حتی از خمینی خواندن سید حسن هم ابا دارید، آن وقت مدعی انصاف و عدل و اخلاق علوی هستید، موافق‌هایت ده درصد مخالف‌هایت هستند، با فرض اینکه بیشتر اقشار موافق تو به اینترنت دسترسی ندارند باز هم 50 50 هستید، تا کی می خواهید نیمی از جامعه، یا اصلا نه 30 درصد جامعه را خفه کنید، ادامه این شیوه جان می‌دهد برای مظلوم نمایی و باز هم ریزش و ریزش و ... (457311)
 
ناخوش
۱۳۹۰-۰۳-۱۷ ۱۱:۱۲:۴۳
بلی مردم با کسی تعارف ندارند.
اما انگار تو هم سوراخ دعا را گم کرده ای برادر دیگه تمام پستها را تقسیم کرده اند اخریش هم وزارت نفت .فکر نکنم چیزی برای تو مونده باشه (457892)
 
سالار ابادانی
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۱۷:۰۲:۰۰
هرسخن یا شعاری که رسانه ای شود را به عموم تعمیم ندهید ! دربین مردم باشید پی میبرید که مثلا امروز خواسته انان از دهان افرادی مثل توکلی و نادران بیرون می اید که متاسفانه کلام انان رسانه ای نمیشود. (456248)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۱۷:۰۵:۰۸
لطفا مردم را معنا کنید. شعار دادن طراحی شده از قبل عده ای را مردم نام نگذارید. (456250)
 
nima
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۲۰:۲۰:۵۹
عزیز دلم مردم همون میلیونها نفریند که تو این تعطیلات اومدن گیلان و مازندران یا سایر نقاط گردشگری! کجای کارید شما ..... (456651)
 
هم وطن
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۱۷:۴۵:۵۱
ما به شخصش کاری نداریم چه سید حسن باشه چه آقای احمدی نژاد! مهم اینه که اگه بخوان گروهی همینطور ادامه بدن به بی احترامی و مردم نسبت بهشون همچنان بی تفاوت باشن خیلی بیشتر از حد مجاز با آبروی کشورمون بازی می شه! (456265)
 
مهدی
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۱۷:۵۴:۰۳
آهان، باز هم مردم و حرکت های خودجوش دیگه؟ (456272)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۱۸:۳۲:۰۲
فكر نكنم در هيچ جاي دنيا كلمه \" مردم \" اين قدر از معني خودش فاصله گرفته باشه
نمي دانم چرا ياد اين حديث پيامبر افتادم كه مي فرمايند
به زودي روزگاري بر امت من فرا مي رسد كه از اسلام جز نام آن و از قرآن جز خط آ چيز ديگري باقي نخواهد ماند . مردم به اين نام (مسلماني) خطاب مي شوند حال آنكه از همه كس نسبت به اسلام دورترند
حالا حكايت مردم هم همين طور شده (456280)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۱۸:۴۴:۱۸
ما مثل گذشته حامی اقای احمدی نژاد بوده و هستیم. ضمنا شعارهای دیشب در حمایت از ایشان بود نه بر علیه ایشان (456284)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۱۸:۴۷:۰۱
سلام دوست عزیز
شما فکر میکنید این شعارها وخودجوش بوده است یا سازماندهی شده
آیا تاکنون به این موضع فکر کرده اید
وقتی ولی فقیه می گوید اخلاق را رعایت کنید آیا آنهایی که سخنرانی دیگران را با شعارهای بسیار با معنی و لی سازماندهی شده از طرف عده ای خاص با اهداف خاص پیگیری می شود پیر و ولایت فقیه هستند ، رهبر معظم انقلاب چقدر باید بگویند جذب حداکثری و دفع حد اقلی ، چقدر آقا بگویند اخلاق را رعایت کنید ، آخر مگر این عده به روز آخرت اعتقاد ندارند ،مگر فقط این عده خدای ناکرده زبانم لال از بصیرت مقام معظم رهبری بصیرترند.انشا ءا.. بیاید روز ی که همانند اویل انقلاب همه ی نیروهای معتقد به نظام یکپارچه پیرو ولایت فقیه بوده و فرمایشات ایشان و امام راحل بعنوان شاخص در جامعه مورد توجه قرار گیرد و همه گوش به فرمان معظم له باشیم (456285)
 
زاهد
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۱۸:۵۸:۲۶
با سلام و احترام

کسانی که اقای حسن خمینی را حسن مصطفوی خطاب میکنند چه چیزی را می خواهند ثابت کنند؟

دوست دارید ما هم امام راحل را مصطفوی خطاب کنیم؟

هیچ فرقی نمیکند.... خمینی یا مصطفوی.....مهم عمل صالح و تقوی است. (456287)
 
علی نیکخواه
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۱۹:۰۶:۴۹
از الف انتظار این مقاله رو نداشتم
احانت به بیت امام و شخص سید حسن کار مردم نبود
مگه متن کامل نامه ی آقای انصاری مسوول برگزاری مراسم 14 خرداد سال قبل رو مطالعه نکردید درباره ی حوادث سال قبل که میگین پارسال مردم به سید حسن....
از خدا بترسشید از این همه قایم شدن پشت سر مردم (456293)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۱۹:۱۷:۳۲
دیدار سید حسن با سران فتنه بعد از 9 دی دهن کجی به مردم و هم نوایی با دشمنان امام و انقلاب بود که متاسفانه هنوز ما نمی خواهیم این گناه بزرگ را درک کنیم.
احمدی نژاد هم همین طور ما با کسی احد اخوت نبسته ایم تا وقتی که در خط ولایت باشد پشتیبانش هستیم و در غیر این صورت ... (456298)
 
ج.ع
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۱۹:۲۳:۰۵
آقای الف آنهایی که علیه سید حسن شعار می دهند کسانی هستند که از طریق دولت هدایت می شوند اما مخالفان جریان انحرافی دلسوزان واقعی نظام ،مراجع ، علمای انقلابی و آنانی هستند که در انقلاب و جنگ زحمت کشیده اند و نمی خواهند به ارزانی انقلاب گرانشان را از دست بدهند و بدانید که همه ی اعمال شما در بیشگاه خدا محفوظ است.
به یاد امـــــــام:
\"عالم محضر خداست در محضر خدا گناه نکنید\"
و بدانید که هرکاری می کنید در همین دنیا و سخت تر از آن در آن دنیا به مکافات آن خواهید رسیــد. (456300)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۱۹:۳۵:۴۲
آن شعارها نه از سوی مردم بلکه از سوی افرادی هدایت شده که قبلا طرح شده و آماده شده گفته می شوند (456306)
 
سیدعطارتاج محلی
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۱۹:۳۶:۱۱
تعدادی را بنام کل مردم هفتاد ملیونی بکار میگیرند وبا شعاری که سر میدهند اقدام به تسویه حساب میکنند وهردفعه نوبت کسی دیگراست وتا حالا هم خوب جواب داده ... (456307)
 
یک ایرانی
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۱۹:۴۴:۴۱
میدونسته باشید سید حسن نمونه است و دوستش داریم. اینا همه سیاست وابسته به اشخاصن که ÷ول میگیرن سید حسن رو خراب کنن (456315)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۲۰:۰۱:۰۰
کسانی که شما به آنها مردم می گویید یه مشت بی سرو پای مواجب بگیر هستند انسانهای بی عقل و بی فرهنگی که یا با پول فریب می خورند یا بر اساس احساس تصمیم می گیرند و از عقل و منطق و هوش بهره ای ندارند (456320)
 
زهرا
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۲۰:۰۶:۳۲
بصیرتی که حضرت آقا در این برهه زمانی از ما می خواهد اجازه این همه تند روی در مقابل رئیس جمهوری که یک روزی تنها رئیس جمهور در خط ولایت بود را نمی دهد. احمدی نژاد ممکن است دچار اشتباهاتی شده باشد ولی فراموش نمی کنیم که چقدر به اوضاع مملکت سروسامان داد و چقدر به قشر کم درآمد کمک کردند.
انشالله که اجازه دخالت به دشمنان را خودمان دو دستی به انان ندهیم (456322)
 
ali
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۲۰:۱۵:۱۶
شما از کدام مردم میگویید؟
آیا تعدادی آدم معلوم الحال که قطعا بدانید تا چند وقت دیگر کوس رسواییشان می خوردرا مردم میگویید؟
همان سال گذشته نیز جماعت غالب باذکر صلوات اهانت کنندگان را رسوا و محکوم کردند.
اگر امروز کوس رسوایی یاران احمدی نژادکه سال گذشته در سخنرانی نوه امام اخلال نمودندخورده است به این خاطر است که اینان مردم نبودند.
اگر امسال نیز عده ای کار سال گذشته را تکرار نموده باشند از همان قماشند.

اگر آنها مردم بودند امسال که به اشتباهشان در تایید احمدی نژاد پی بردند در سخنرانی نوه امام اخلال نمی کردند.

اصولا آنان که در مراسم صاحب عزا اخلال کنند ایرانی آزاده نیستند. فرهنگ ایرانی این رفتار رانمی پذیرد. آنان منافعی غیر انسانی داشتند.
دوستانی که در زمان مرحوم امام نبودند آگاه باشند که مردمی که بنی صدر را با شعارهای سیاسی مقدمات عزلش را فراهم کردند از این دست افراد ویژه و محدود نبودند.
اگر قرار باشد که چند نفر آدم اجیر شده
معیار حق و باطل باشندوای بر ما و بر حق
و باطلمان! (456325)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۲۰:۵۱:۰۶
اینهایی که شما از آنها به عنوان مردم یاد می کنید افرادی ثابت هستند که در صقوف اول نماز جمعه ها و مراسمات خاص همیشه حضور دارند. اینها افرادی خاس و سازماندهی شده هستند که بسته به شرایط شعارهای هدایت شده می دهند. آیا دیگرانی که بنا به فرموده رهبری، انقلاب و تظام را قبول دارند اما مخالف فکری شما هستند می نوانند در چنین مراسمهایی با شعارهای خود نظراتشان را بیان کنند. (456332)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۲۰:۵۲:۰۵
شعارهای سال گذشته ونیز امسال باتربیت اسلامی منافات دارد انتقاد مقوله مقدسی است اصلاح ورشد همه در سایه انتقاد ممکن است اما این نوع برخورد قطعا از مصادیق تخریب وگناه کبیره محسوب می شود وممکن است فراگیر ش
ود(حرمه المومن کحرمه الکعبه) (456333)
 
sabz
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۲۱:۴۷:۵۰
درودبر خميني و خاندان پاك او (456347)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۰۳:۰۹:۲۶
khandanesho shak daram (456710)
 
سرخسی
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۲۲:۱۲:۰۱
این سخن مولایمان را آویزه ی گوشمان کنیم که اول حق را بشناسیم سپس افراد و جریان ها را با آن مقایسه کنیم نه این که حق را توسط افراد بشناسیم یادم هست آقا به کسانی که اشتباهی شعار ذوب در ولایت می دادند این طور فرمودند که این شعار شما نیست این را دیگران مطرح کرده اند بگویید ذوب در اسلام چرا که اگر رهبری هم از اسلام ذره ای بلغزد از ولایت خارج می شود (456351)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۲۲:۲۳:۰۹
افرادي هستند كه انسانها را معادل دستمال كاغذي و يا ازاين قبيل بحساب ميآورند پس بايستي سعي كرد هيچ وقت آلت دست نبود وابزاري جهت استفاده اين دسته افراد .چون( حتي براي پست ومقام ) دستمال كاغذي و مانند آنها معلوم بعداز استفاده در كجا( از نظر اين افراد) جاي دارند!!!!! (456354)
 
حسن
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۲۲:۵۱:۱۸
شماخوب میدونیدکه نه انهای که سال گذشته شعار دادند مردم عادی بودند نه امسال همه اینا سازماندهی شده هستند که کار بسیار زشتی هستی که ممکنه خدای ناکرده ادامه پیدا کند (456357)
 
آذربایجانی فدایی ایران
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۲۲:۵۶:۰۴
آقای سید حسن مصطفوی یک دیدگاهی داشتند و نظر ایشون محترم است اما روی بعضی ها رو بِرَم ، با اینکه خودشون بهتر از هر کس دیگری میدونستند با افکار و آرمان های خمینی کبیر انحراف بسیار زیادی دارند اما اتصال به برخی اعضای بیت امام رو دستاویز رسیدن به اهداف اهریمنی خودشون کردند .شرم به روبه صفتان ملوّن باد
و اما نکته ای که باید بگم اینه که خمینی شخص نیست خمینی تفکره، مکتبه
سلسله و دودمان سلطنت نیست که در پی اتصال به نوادگان ایشان باشند ارتباط با خمینی منوط به تداوم طریقت نورانی آن بزرگوار است و خمینی زنده است تا انقلاب زنده است
مردم خود ناظر و قاضی عمکلرد همه هستند
و جلوی هر کس که انحرافی از مسیر انقلاب اسلامی یابد می ایستد
نکته آخر اینکه اطلاق لفظ احمدی نژادی به حامیان انقلاب چندان شایسته نبود چرا که ایشان با همه کمالات و خدمات فردی جائز الخطا هستند و اما انقلاب ما و حامیانش ریشه ملکوتی و قدسی دارند (456358)
 
علیرضا پژوه
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۱۲:۵۰:۳۵
با سلام
آقای آذربایجانی فدایی اسلام
هیچگاه جرات نکرده ام با چنین صلابتی حکم صادر کنم .
بد نیست نگاهی به فتوای شریح قاضی بیندازی. متن آن در اینترنت موجود است (456541)
 
عباسی
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۲۲:۵۶:۵۸
شما لطف کن باغچه خودتو بیل بزن فقط کارت شده از رییس جمهور انتقاد کردن. خودت چه گلی به سر مردم زدی این همه خدمت احمدی نژاد را نمیبینیی. بصیریت پیدا کن و این همه بین رهبری و رییس جمهور تفرقه ننداز. واقعا متاسفم شما نماینده مجلس هستی. (456359)
 
Ali
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۲۳:۱۳:۰۳
میشه لطفا محض رضای خدا یکی از این خدمات احمدی نژاد رو بگین تا نا هم بدونیم؟
ما که به جز تخریب ندیدیم. چه با نیت چه بی نیت (456684)
 
علی
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۲۳:۰۷:۱۵
انقلاب اسلامی امام خمینی و امتش ثمره خون هزاران نفره .. که با هدف عدالت علوی وپیاده نمودن احکام اسلام ناب محمدی به پیروزی رسید و 33 سال است که امت در مقابل کلیه های توطیه های گوناگون و رنگارنگ داخلی و خارجی به سرکردگی آمریکا . انگلیس و اسراییل مقاومت می کند و بحمدالله روز به روز به قلعه های پیروزی از هر حیث نزدیکتر می شود .
امت در س هایی که امامشان داده بود را خوب یاد گرفتن و در حافظه ی دراز مدت نگهداری و با نصب آخرین آنتی ویروس ها از دستورات امامشان ... دسترسی دشمنان را غیر ممکن نمودنند .
اما امت اگر کسی نسبت به انقلابشان کوچکترین انحرافی پیدا کرد بدون ملاحظه در هر مقامی که بود دست رد به سینه شان زد . برای امت فرق نمی کند که افراد از نزدیکان امام . در دورانی رییس جمهور . از سرداران بزرگ جنگ یا .............. باشند زیرا امامشان فرمود میزان حال فعلی افراد می باشد و لاغیر .. (456362)
 
محمد صادق
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۲۳:۱۲:۰۶
من هرجور فکر می کنم میبینم که شعار دادن وسط صحبتهای سیدحسن خمینی نه سال پیش درست بود ونه امسال.

این افراد مثلا مردم که ادعای تبعیت از ولایت فقیه را دارند مگر قرآن را نمیپذیرند و مگر نخواندند
((فبشر عباد الذین یستمعون القول فیتبعون احسنه))

جنجال و سرو صدا چه معنایی دارد؟؟؟

نه با آزادی بیان و دموکراسی به معنای اعم همخوانی دارد و نه با موازین اسلام. (456364)
 
ناخوش
۱۳۹۰-۰۳-۱۷ ۱۱:۳۵:۴۶
یادتان باشد تاریخ تکرار میشود
و این تکرار تاریخ صدر اسلام است .متاسفانه (457917)
 
عبدالكريم
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۲۳:۳۱:۵۷
ايا كشور هفتاد ميليوني همان يكصدهزار نفر كه انجا بودند وشعاردادند ديگر نظر كل ملت است اين چه قياسي است (456375)
 
یه پیگیر
۱۳۹۰-۰۳-۱۴ ۲۳:۳۵:۲۳
با سلام
دوستی در بالا گفته بود \"مردم با هیچ مسئولی عهد اخوت نبسته اند\".
به نظرم این جمله کامل ترین تحلیل از این اتفاق است. مردم ما خوشبختانه راه رو با افراد نمیشناسن و حق رو با افراد نمیسنجند. خوشبختانه راه و مسیر حق رو شناخته اند.
این مساله رو درجریانات اخیر بارها مشاهده کردیم. به نظر می رسد که مردم عامه دید سیاسی بهتری از نخبگان جامعه دارند. علتش رو یه چیز میدونم اونم اینه که:
اکثر مردم عامه قدرت تحلیل سیاسی بالایی ندارن و شاید اگه ازشون بپرسی که چرا در مورد این مساله فلان شعار رو دادی, حتی نتونن یه دلیل قانع کننده برات بیارن.ولی به نظرم چیزی که باعث شده برآیند ثصمیم گیری های سیاسی مردم بهتر از نخبگان سیاسی جامعه باشه, عدم وجود وابستگی به احزاب و جریانات سیاسی خاص و در کل نبود حب و بغض در تصمیم گیری های سیاسیشونه.
مردم مسیر رو شناختن هر چند نتونن با کلمات و ژست های خاص اون رو نشون بدن.تصمیم گیری مسئولین و نخبگان ما متاثر از جایگاهشونه. به نظرم اینه فرق مردم عامه و نخبه جامعه. (456378)
 
صادق
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۰۳:۴۸:۵۲
دوست عزیز این چه فرمایشی است که میکنید

مردم عامه دیدشان بهتر از نخبه گان است این حرف چه مبنای عقلی دارد؟
برای داشتن دید و شناخت درست 2 چیز ضروری است اول صداقت و درستی دوم اطلاعات و آگاهی
اگر شخصی عامی صداقت داشته باشد اما آگاهی و مطالعه نداشته باشد کودتای 28 مرداد اتفاق می افتد همانطور اگر نخبه ای صداقت نداشته و نادرست باشد آگاهی و اطلاعات خود را برای گمراهی مردم ورسیدن به اهداف دنیوی و ناپاک خود و همدستانش استفاده میکند .عام مردم با اطلاعات ساده و روز مره که دیر یا زود بدست آورده و میآورد بالاخره صاحب تحلیل خواهد شد که این همه اختلاف طبقاطی فساد مالی شعار های عملی نشده رئیس جمهور ریشه اش کجاست.اما نخبه صادق نقش اصلی را برای آگاهی دادن توده های پائین و مسلمان را دارند پیشنهاد میکنم سخنان دکتر خوش چهره نخبه اصولگرا را در رابطه با نشتش با رئیس جمهور را در سایت ها بخوانید (456715)
 
حسام
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۰۰:۱۴:۳۰
شمایی که بر ضد نوه حضرت امام شعار میدهید آیا فرقی بین شما ومردم کوفه هست که فرزند پیامبر خدا را آنچنان ناجوانمردانه شهید کردند ؟ (456390)
 
احمد
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۰۰:۳۱:۲۵
تحلیل شما پایه و اساس محکمی ندارد آیا از نظر شما هر کسی یا هر گروهی آزاد است در حرم امام بر علیه مقامات مسئول شعار بدهد ؟ اینکه می شود انار شیسم . سال دیگر نوبت که باشد خدا می داند .
سنگ بنای این بدعت را در جریان ا نتخابات ریاست جمهوری سال هشتاد در حرم امام طرفداران رئیس جمهور فعلی گذاشتند با شعار حمایت از ایشان .
از این حرکت غیر قانونی بعضی ها راضی بودند . (456400)
 
حرازخیاو
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۰۰:۴۸:۰۸
فکر نمیکنید شعارهائی که دراینگونه مراسم داده میشودبرنامه ریزی شده ازطرف گروههای خاصی وبا اهداف گروهی وحزبی
میباشد وبه شعور شعاردهندگان ربطی ندارد؟ (456413)
 
رضایی
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۰۰:۵۱:۱۰
شما که چند روز قبل از مردم خواسته بودید در حرم امام شعار دهند حالا چه شده که می گویید کار درستی نیست- (456414)
 
مسعود
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۰۰:۵۷:۱۳
تا آخر پایبند سید حسن هستیم
لبیک یا سید حسن (456415)
 
صادق
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۱۶:۵۱:۴۶
کاش روزی بساط تا آخر پایبند کسی بودن را ترک کنیم. کاش به جای اشخاص هر چقدر محترم و والا مقام باشند عقاید و تفکرات را ملاک راهمان بگذاریم. البته اگر قرار به شخص باشد من هم مثل شما منش سید حسن را تایید می کنم. (457266)
 
کیارش
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۰۱:۰۹:۰۰
بسیار متاسفم که کسانی به خود این جرات و جسارت رو میدن که به نوه اون عزیز سفر کرده بی احترامی کنن .به نظر شما کسانی که این هتاکی ها رو انجام میدن میتونن پیرو راه و اندیشه های امام باشند یا نوه ایشون که خون امام توی رگهاش جریان داره؟ (456416)
 
man
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۰۱:۱۱:۵۱
چرا علمای قم به دفاع از احمدی نژاد نمی پردازند و ساکت شده اند آیا رفتار سید حسن خمینی به واسطه نسبت با امام قابل دفاع است اما احمدی نژاد به واسطه نسبت با مردم قابل سکوت (456418)
 
فدایی رهبر
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۰۱:۱۷:۱۸
همان طور که گفتیم و خواهیم گفت خامنه ای خمینی دیگر است
ولایتش ولایت حیدراس
این دوره بدتر از زمان انقلاب نیست در ان سالها بنی صدر به عنوان
رییس جمهور پایش را از گلیمش دراز تر کرد و انطور توسط مردم حذف شد حالا هم هر مسیولی با هر سمتی کاری بر ضد انقلاب و ولایت فقیه که جانشین محض ولی عصر است انجام دهد
مردم خود ان را حذف می کنند
مردم فهیم ایران منتظر فرمان حکومتی هستند
تا این جریان انحرافی اصلاح بشود در غیر این صورت باید عجل خود را بخوانند
حالا شما هم صداقت نشان بدهید ومطلب را حذف نکنید (456420)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۰۱:۲۹:۴۵
آقای توکلی
اولین درسی که باید بگیریم این است که حتی به خاطر خدا هم حق را نا حق نکنیم چه برسد به غیر خدا .اتفاقاتی که بعد از انتخابات اتفاق افتاد ثابت شد بیش از 95 مسئولین در جهت مصلحت ومنفعت حرکت می کنند.شعار هایی که شاید هر روز از پشت تریبونهای حکومت اسلامی تکرار می شوند باور کنید همگی از بر شدیم حتی انتقادهایی که از کشور های مستکبر دنیا گرفته می شود شاید بدتر از ان در ایران انجام می شود .
آقای توکلی از شما به عنوان یک انسان متعهد تحصیلکرده و به عنوان نماینده مردم مسئولیت سنگینی دارید . به نظر من والاترین انسانها کسانی هستند که در جهت حقیقت حرکت کنند حتی اگر آن حقیقت دشمن ما باشد. امیدوارم موفق و سربلند باشید. (456424)
 
ابوذر
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۰۲:۱۶:۵۸
اگر کسی تصور کنداین شعار ها را مردم می سازند ودر یک حرکت خود جوش علیه این یا آن کس ،میدهند در منتهای دورویی ،نفاق ودروغ گویی تشریف دارد.ریشه بد بختیها ی جامعه هم در همین دروغ پردازیهاست.شورش رو هم در آوردید.از بس مردم را دست کم گرفتید.آخه مرد حسابی اگه این مردم اینقدر با هوش وحسابگرند که شما نوشته اید؟چطور عقلشون نرسید جلو این همه میهمان خارجی ومقامات سفارتخانه ها ی دول بعضا متخاصم نباید دعوای خانگی ره انداخت؟نفهمیدند که این دو ،شخص نیستند،در آن مقام وموضع،نماینده دو شخصیت حقوقی ونماد هویت یک ملتند،چه ما دوستشان داشته باشیم،چه نداشته باشیم.همین مشت دروغ زنان سست عنصر قبیله وحزب وباند وفرقه گرا را باز می کند. (456436)
 
امیر
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۰۲:۳۰:۵۲
اون عده را مردم ایران ننامید نظر 75 میلیون ایرانی را نمیشود از شعار نهایت 100 هزار نفر یا حتی 1 میلیون نفر برداشت کرد تازه اگر خط دهی در کار باشد با 10 هزار نفر میشود سمت و سو شعار ها را به سمت خاصی برد (456438)
 
سورنا
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۰۲:۴۶:۵۶
چه شعار علیه سید حسن چه علیه احمدی نژاد مردمی و خود جوش نیست..فقط یک نوع بازی شطرنج است که برای به کرسی نشاندن و محق جلوه دادن خودشان از مردم مایه می گذارند و سخنگوی ملت میشوند !!!!!!!....خود جوش بودن را قبل انتخابات و در زمان رای گیری شاهد بودیم والسلام. (456442)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۰۹:۱۵:۲۹
بعنی طلقت مردم تموم شده و هر اشتباهی رو دیدند نظر میدهند منکه باورم نمیشه اگر اینجور بود ااان تکه بزرگ شما گوشتان بود مردم ایران صبورنددعوای سهم خواهی خودتان را به مردم ربط ندهید مردم مسلمانند. (456470)
 
آنتی توکلی
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۰۹:۲۸:۴۲
کاش یه بار هم که شد از لاک توهم بیرون بیایید
هنوز صحبت های آقا تموم نشده شما تعبیرهای خودتون رو با نام دفاع از ولایت انجام میدید
آدمی را کمی بصیرت باید ...
دلیل و مدرک و مستند ارائه کنید چرا قیاس مع الفارق می کنید . خودتان میبرید و دوزید . مستند ارائه کنید که احمدی نژاد از خط ولایت خارج شده ؟!!!!
از خدا بترسید
به امید عدم سانسور (456472)
 
سبز
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۱۰:۱۲:۰۵
سلام
آقای دکتر تا کی ترویج بداخلاقی؟
چرا شعار یک مشت مزد بگیر را به حساب مردم می گذارید. (456484)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۱۰:۱۴:۵۱
بهتر است اينگونه عكس العملها را به حساب مردم و حركتهاي خودجوش نگذاريم. اين حركتها نيز همچون فحاشيهاي استاديومهاي فوتبال هدايت شده از سوي ليدر هاي خاص است با اين فرق كه در استاديوم براي ديدن فوتبال ميروند و هنجار شكني هم ميكنند ولي در مراسم مشابه حرم مطهر حضرت امام(ره) فقط براي برهم زدن مي آيند.اين جنبه از موضوع كه حق مورد حمله قرار ميگيرد يا باطل هيچ تاثيري روي قبح اين اعمال ندارد.اين رفتارهاي هدايت شده مصداق گفته رهبري است كه فرمودند\"سلب امنيت بخشي از جامعه به بهانه انقلابيگري انحراف از مكتب امام است . فراموش نميكنم كه روزي خود حضرت امام هم از اينگونه رفتارها -كه البته در آنزمان كاملا خودجوش بود و مثل امروز هدايت شده نبود - با عصبانيت فرمودند \"تضاهر نكنيد تظاهر نكنيد . (456486)
 
علي
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۱۰:۳۷:۱۰
نوبت شما هم ميشه آقاي رئيس

كه نه از تاك نشان ماند و نه از تاك نشان (456488)
 
جلال
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۱۰:۴۸:۵۷
جناب توکلی سلام . نویسنده در حسن نیت و باورهای شما تردید ندارد و بعضا از موضع گیریهائی که در مسایل اقتصادی میکنید تشکر دارم که غالبا\" اصولی و متضمن دلایل علمی و تجربی است.
این خاصیت تمام انقلابها و تغییرات بنیادی در جحهان است که بعد از گذشت سالیان دچار استحاله و دگر گونی میشوند . نه اینکه ماتریالیستم و دیا لکتیک را در بست می پذیرم بلکه در تاریخ کارکرد پول و اقتصاد را در تلون و رنگارنگی جریانها می بینم . مگر در ابتدای ظهور صفویه کسانی را نداشتیم که جانفدای مرشد بودند. در جنگ چالدران همه سرداران و سربازان همراه شاه ماندند و کسی فرار نکرد چه شد که همین طایفه قزلباش و فداکار در زمان سلطان حسین نبودند تا مانع شوند تاج و تخت ایران توسط شاه دو دستی تقدیم یک جوان مهاجم افغانی نشود؟ طبعا\" کسانی که با شاه در چالدران بودند بر مرکب هائی که زین مرصع و افسار و دهنه ابریشمی و نقره ای داشتند سوار نبودند. اما کسانی که سلطان را در عالی قاپو اضفهان همراهی میکردند شکم گنده هائی بودند که از رانت و زمینخواری و تصاحب قراء و قصبات به رفاه و تن آسائی رسیده بودند و مرد بزم بودند نه اهل رزم.
جناب توکلی . این انقلاب با هزینه های بسیار گزاف حاصل شده و تا امروز ماندگار که در تاریخ یا لااقل آرشیو خاطرات ایرانیان بی سابقه است . آنهائیکه خالصانه در صحاری تف زده خوزستان و کوهپایه های کردستان و یا مرز شرقی عزیز ترین کالای این جهان ( جان) خود را عاشقانه نثار کردند کی در بند سهام در بازار بورس و یا مقاطعه کاری و تکاثر سرمایه بودند؟ والله قسم که غالب آنان با ایمان و باور( دین و مذهب- انقلاب- خاک و وطن)در میداتنهای عزت و شرف حاضر شدند. اما امروز چه می بینیم. زد و بندهای پشت پرده و علانیه در تصاحب بیت المال و به تاراج بردن سرمایه ملی و سلطه فرهنگ غربی در مد و زندگی و حتی گفتمان عمومی. اینها مشکلات و غوامض ملسط جامعه ماست و الا افراد میآیند و میروند و شایعه ها و شعارها همیشه بوده و هست و مردم هم بسیار داهی و موشمند هستند و منحصر به گروه های امنیت داری نیستند که هرگاه منافعشان حکم کرد از کاه کوه و یا بالعکس از کوه کاه می سازند. مگر رهبر فرزانه ای که اهل ادب و هنر و تفقه و فلسفه هستند بارها و بارها متذکر و پیگیر فساد اقتصادی نبوده اند؟ پس چرا ما غیر از فاضل خداداد و جزایری فاسد دیگری را نمی شناسیم؟ اجرای اصل 44 قانون چقدر فساد و تباهی در خود دارد؟ اگر مجلس محترم فقط و فقط همین تحقیق و تفحص را به سامان برساند انگار کوه قبله را به نزدیکی رود شمال آورده است. برادر محترم مشکل و غمزه در راه انقلاب داستان جن گیری و رمالی نیست. داستان ایرانی مسلمان یا مسلمان ایرانی نیست. داستان تعاملات پیچیده سیاسی و اقتصادی جهان کوچک شده امروز و نیاز به مردانی از جنس (امیر کبیر و چمران و بازرگان و بهشتی است که هم مسلمان بودند و هم داهی و هم جهان را می شناختند. لطفا\" اگر میخواهید نام مرحوم بازرگان را خط بزنید کل مطلب را مخدوش فرمائید). ادعای مدیریت جهانی را فقط اذهان ساده و باورهای محدود می پذیرد یا کسانی که فوق العاده شیطنت دارند و میدانند اما با تجاهل و مداهنه گوینده میخواهند انبار خود را پر و پیمان کنند.وقتی سنگاپور و قطر از نظر پول شوئی و ارتشاء در درجان ممتاز جهانی قرار دارند و ایران رتبه 146 در بین 170 کشور داعیه مدیریت جهانی جز یک شوخی بی مزه چیست؟
جناب توکلی. سیری در مسئولین طراز اول جمهوری اسلامی از روز پیروزی تا امروز شما را متوجه وجود مشکل نمیکند؟ اول مرحوم بازرگان که با چه تهمتهائی خانه نشین شد. بعد بنی صدر که عدم کفایتش تاریخی گردید. بعد مرحوم رجائی که اگر به شهادت نمی رسید یادش مانندامروز نبود.(تنها دورا ن ریاست جمهوری رهبر بدون حاشیه است زیرا که انصافا ایشان دنیا طلبی و قدرت خواهی و تجمل و زن پرستی ندارد و بدون مداهنه انسانی است که دشمن بر درستی او تصدیق می اورد)بعد 8سال آقای رفسنجانی و 8 سال آقای خاتمی را که رئیس جمهور احمدی نژاد فساد انگیز دانست و اینهم خودش که در پایان حداقل در صف دوتای اخری جای دارد اگر به سرنوشت بنی صدر دچار نشود. خوب گیر کار کجاست؟
من که عامی مردم هستم شما که نواب ما و کارشناس و خبره و آگاه به تعاملات مراکز قدرت هستید تکلیف تاریخی دارید که بازشناسی و رفع عیب کنید و الا روز قیامت پیامبر اکرم و خمینی عزیز و شهدای ارجمند یقه اتان را میگیرند که برما مردم حرجی نیست. والسلام (456492)
 
صادق
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۰۳:۵۶:۰۰
آقای جلال متشکرم لذت بردم از نوشتار شما (456716)
 
محسن
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۱۱:۴۳:۲۹
یعنی حالا امسال که مردم! علیه سید حسن شعار ندادند به خاطر اینه که اون خودش رو اصلاح کرده؟
مردم کجا بود؟ یک سری ادم معلوم الحال رو یک سری آدم معلوم الحال دیگه به مناسبت‌های مختلف تحریک می‌کنند و اسمشون میشه مردم!
نه سید حسن منحرف شده بود و نه الان اصلاح شده، همون آدمیه که بود. (456505)
 
حمید منصوری
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۱۱:۵۳:۲۸
من حتی پا را فراتر از جمله شما می گذارم و آن اینکه، حتی رهبر بودن هم نمی تواند مصونیت ایجاد کند.
دلیل منطقی هم دارم :
وقتی نیم ساعت قبل مقام معظم رهبری می فرماید:
کسی که مخالف سلیقه سیاسی ما را دارد نباید امنیتش در جامعه سلب شود.
چگونه این جماعت نادان به خود اجازه می دهند در برابر رهبری به نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی ناسزا و شعار بدهند.
آیا این جماعت رهبری را قبول دارد؟
من قسم می خورم که نه
والله رهبری را هم قبول ندارند.
این جماعت همان جماعت نهروان هستند که برخلاف فرمان ولایت عمل می کنند. (456509)
 
محمد
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۱۳:۴۰:۵۲
به تو که فقط خودت راقبول داری پاسخی ندارم. (456558)
 
حمید منصوری
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۱۱:۵۶:۳۰
ضمنا :
آنانی که نظراتشان را با مخاطب دادن نوه امام به نام سید حسن مصطفوی، خیال می کنند محبوبیت این یادگار امام را از بین می برند دارند بر طبل تو خالی می کوبند.
سید حسن نوه خمینی است و خدش هم خمینی است و برای اعتلای نام خمینی هم جهاد خواهد کرد. (456511)
 
مسعود
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۱۸:۵۲:۱۱
براي دشمنان سيد حسن آقا . بوسيدن پيشاني سيد حسن توسط مقام معظم رهبري را به يادشان مي آورم. (457439)
 
ناشناس
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۱۱:۵۶:۳۶
ای کشته کرا کشتی تا کشته شدی زار ___ تا باز کجا کشته شود آنکه ترا کشت . (456513)
 
ناm.farhadi@yahoo.com
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۱۱:۵۸:۱۷
ویل للمکذبین (456517)
 
بصیرت
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۱۱:۵۹:۰۴
من از روییدن خار سر دیوار دانستم که ناکس کس نمی گردد از این بالا نشینیها (456518)
 
حمید منصوری
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۱۲:۰۱:۳۶
شما اگر به نظرات مواق و مخالف نظرات بالا نیم نگاهی بیاندازید متوجه می شوید که رای جنبش سبز چقدر بوده است. (456519)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۱۲:۰۲:۲۶
دوست عزیز من نمی دونم چرا حکومت اسلامی الان خودشو مقابل روشنفکرا می دونه فکر نمی کنی حتما\"مشکلی داشته باشه؟ (456520)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۱۲:۲۴:۵۹
سئوالي كه وجود دارد اينست كه ما چرا يك تجمع چند هزار نفره را نماينده كل ملت مي دانيم .
در يك كشور 70 ميليون نفري هر ديدگاه درست يا غلط مي تواند هزاران طرفدار داشته باشد .
ولي اين هزاران نفر نماينده آرا كل ملت نيست.
اينگونه تجمعات در كشورهاي كوجك مانند بحرين كه كلا يك ميليون نفر جمعيب دارد مي تواند بيانگر نظرات مردم باشد.

همانطور كه آقا نيز فرمودند كف خيابان محل طرح مطالبات نيست.
دركشورهاي با جمعيت بالا شرايط تنها راه آگاهي از نظر مردم انتخابات آزاد است. (456528)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۱۲:۵۰:۱۴
نه آنها مردم بودند نه اینها. مردم بسیار با اخلاقتر از این اوباش هستند این مردم الگوی اخلاق همه جهان هستند و آن عده قلیل هم سال گذشته و هم امسال عده ای مزدورند شما هم مواظب خودت باش شاید یک روز این اوباش یا به زعم شما مردم به پای شما هم بپیچند مردم ما دنباله رو پیامبری هستند که اخلاق را رکن اصلی دینش میدانست (456540)
 
علی3
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۱۲:۵۵:۱۰
آقایان کافیست آمار موافق و مخالف اظهار نظر ها را مقایسه کنید حتما متوجه می شوید نظر مردم چیست آیا یک عده تحریک شده را می شود مردم خود جوش نامید. (456544)
 
علي
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۱۳:۰۰:۲۱
سلام
سوالي دارم اياشما تصور ميكنيد سيد حسن واحمدي نژاددر نگاه مردم يكي هستند؟اگر جوابتان مثبت است كاملا اشتباه مي كنيد مردم از احمدي نژادهيچگاه با يه خطا عبور نمي كننداحمدي نژاد خار چشم دشمن است ولي سيدحسن؟! (456545)
 
ناشناس
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۱۰:۳۹:۰۱
فعلا كه شده دشمن قربون هرچه اسم خميني برم (456824)
 
رضا
۱۳۹۰-۰۳-۱۸ ۱۴:۵۰:۱۳
معلومه که عبور نمیکنند چون معمولا دوست شما چندین خطا همراه هم داره (458866)
 
یک دانشجو
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۱۳:۰۲:۳۸
واقعا مردمو چی حساب میکنید ، اقای توکلی شما ولایت مداری ؟
چرا خودتونو صاحب ولایت فقیه میدونید و هرکی باشما مخالفت کرد میشه ضد ولایت فقیه ، مگه نه اینکه دیروز حضرت اقا فرمودند مخالف خود را له نکنید (اگر به اصل نظام پایبندی داشت ) . پس اخلاق سیاسی که اینقدر اقا تذکر داده کجاست اقایان ولایت مدار؟ اصلا باشه شما های خدایه ولایت مداری ! پس چرا شما ها تا جایی که به نفعتون باشه فرمایشات اقا رو گوش میکنید .
حرفه اخرم اینکه مردم خدمات مسئولین رو نگاه میکنن نه شایعه پراکنی و تهمت زدناشونو اقای به اصطلاح نماینده ! (456546)
 
روشن ضمیر
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۰۷:۰۱:۲۰
شما آتیشت خیلی تنده یکم شربت خاکشیر بخور عزیزدل برادر (456722)
 
محمد
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۱۴:۲۷:۵۲
خداوند عاقبت همه مارا بخیر کند (456567)
 
ترکمن
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۱۵:۱۴:۱۸
تاچند سال پیش همه به خانواده امام احترام میزاشتن1 - خاطر دوست داشتن امام 2- بخاط اینکه سید خدا بودن ... ولی حالا چند سالی است که نه به خانواده امام احترام میزارن نه به بقیه مسئولین نه به هیچ سید یا بزرگتری نمیدونم داریم از نظر اخلاقی به کجا میریم (456576)
 
احمد
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۱۸:۵۵:۱۱
تا همين 10 يا 15 سال پيش در اتوبوس واحد جوانان به احترام روحانيها حتي طلبه هاي جوان پا مي شدند نمي دونم چي شده كه اگر يك روحاني مسن هم آمد ديگه كسي برايش جا خالي نمي كنه! (457441)
 
مصطفي آقاخاني
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۱۵:۴۱:۵۴
هر كس از ولاست دور بشه خطا رفته و مورد نقد مردم است
احمدي باشه يا سيد حسن يا كروبي يا... (456581)
 
محمد
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۱۵:۵۵:۵۸
آخر ما نفهمیدیم این سایت الف از کدوم مردم حرف میزنه از این ها که در مراسم ها حضور دارند یا مردم کوچه و بازار والا ما که تو تاکسی و بازار و محل کار و ... چیزهای دیگه میشنویم (456583)
 
جاوید
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۱۶:۴۰:۵۴
مگه این معترضین چند درصد از کل جامعه ایران رو تشکیل میدهند؟
چرا سفسطه میکنید؟ (456597)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۱۶:۴۶:۵۸
اینقدر به احمدی نژاد گیر ندهید مطمئن باشید با از دوران ریاست جمهوری ایشان شما و چند سایت دیگر موضوعیت خود را از دست خواهید داد واقعا اگر کسی غیر احمدی نزاد اگر رییس جمهور بود خداوکیلی کسی جرات این همه انتقاد را داشت همین الان روزی را پیش بینی می شود کرد که هیچ کسی نه جرات انتقادی را خواهد داشت و نه مردم دنبال این موضوع انتقاد خواهند بود دوران احمدی نژاد استثنایی ترین دوران تاریخ ایران است و خواهد بود باید انصاف داشت این گروه انحرافی ضد دین نیست اینها برای مطرح کردن خودشان شعار های جدید می دهند البته الله اعلم .... تحلیل من این است احمدی نژاد هرگز ضد دین نیست و قصد ضربه زدن به دین را ندارد با تمام وجود این را مطمئنم اقای احمدی نژاد بهترین رییس جمهور تاریخ ایران هست و خواهد بود (456600)
 
علي
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۱۷:۱۲:۵۲
با يك تير دو نشان زديد! بارك الله
تيزانداز ماهر مي تواند نشان هاي بيشتري را هم بزند در مسافتي دورتر(ديرتر) حتي بعد از انتخابات رياست جمهوري بعدي را! (456611)
 
ایراندوست
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۱۷:۵۱:۳۶
اعمال ما به ما برمی گردد اگر فحاشی زشت ونا پسند است پس چرا زمانی که علیه دیگران می دادند کسی صدایش در نمی آمد. چرا عادت کردیم به جای حرف منطقی فحش بدهیم چه کسی این فرهنگ را رایج کرده؟ (456615)
 
reza نیوز
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۱۸:۳۶:۲۴
همان هایی که از حیدرگذشتند


حسین بن علی (علیه السلام)را سربریدند

سایه مقام معظم رهبری مستدام باد. (456627)
 
سحر نزديك است
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۱۸:۴۵:۲۰
ما هم از شعار دهندگان و هم رئيس آنها متنفريم

اين مملكت روزي آباد خواهد شد و كساني مثل شما كه هميشه از آّ گل آلود ماهي ميگيريد مجازات ميشويد

ايران سرزمين رستم و دستان است نه چاپلوسان (456630)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۱۹:۰۳:۵۰
ویکی لیکس که جلوتر گفته بود که قرار یک همچین سیاه بازی در ایران اتفاق بیفتد.
و همه برای سرگرم کردن مردم برای اوضاع اقتصادی خراب هست و جالب اینجا هست که مردم اصلا توجه ای به این بازی نمی کنند و خواهان توقف طرخ یارانه ها و برگشت قیمتها به حالت قبل و حل تحریم ها حتی با توقف غنی سازی هستند تا بتوانند برای آینده خود و فرزندانشان کاری انجام دهند.
برعکس مقامات که با آلوده کردن ظاهری آب می خواهند از این موقعیت ماهیان بیشتری برای خود بگیرند! (456636)
 
داود فرهی
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۱۹:۴۴:۵۸
دنیا دار مکافاته
ولی خداوکیلی دیدن قیافه احمدی نژاد دیدنی بود (456644)
 
سروش
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۲۰:۳۶:۳۴
به نام خدا
جناب آقا بفرمایید مگر راه امام چه بود؟ اینکه هر کس با مخالف است بکوبیم و هر آنکه مدح ما را بگوید تاج سر کنیم.مگر امام اشتباه نمیکرد؟ نه برادر مسئله این نیست.مسئله این است که شما به شعور مردم توهین میکنید .بفرمایید بگویید چه کسانی علیه سید حسن خمینی و احمدی نژاد شعار دادند از کدام حزب بودند و در چه جریانی هستند .اینها مردم نبودند از مردم بودند ولی نظر و رای همه مردم نبود.اینها یک عده مواجب بگیر هستند که در این مواقعی خاص به رجز خوانی و یا در مواقع دیگر به مدیحه سرایی میپردازند. این را بدانید که مردم حسابشان از اینها جداست. و همچنین بدانید در هنگام تقسیم ثروت حرفی از مردم نیست ولی در هنگام تقسیم قدرت و حفظ جایگاه خود دم از مردم و جمهوریت میزنند. و اگر لازم باشد تیغ خود را بر وجود هستی بخش خدا نیز میکشند. (456654)
 
مهدی
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۲۰:۴۲:۰۱
شعارها علیه سید حسن کاملا برنامه ریزی شده بود و در اخر هم سوت و کف زدن ضمنا سید حسن راهش غلط نبوده که اصلاح کنه (456655)
 
میثم علی پور
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۲۰:۴۸:۳۳
بسم الله الرحمن الرحیم
حمایت مردم مومن از دولت و یا گروهای سیاسی فقط برای به حرکت در آوردنه چرخ نظام و پیشفت اقتصادی و حل شدن بهتر مشکلاته مردم است اگر قرار باشد دولت و یا هرکس دیگر دچار توهم شده و حمایت مردم را به عنوانه حمایت کلی از خود در تمامه مسایل بداند و هدفه اصلی انتخابه خود را فراموش کرده و به محدوده یی وارد شود که در تخصصش نیست و ... یقینا مردم ایران سریعا موضع خود را عوض کرده و جلوی طغیان را میگیرند.
عهد ما فقط با رهبری است و بس که البته رهبری نیز زیر ذره بین مجلس خبرگان است پس تا وقتی که خبرگان مهر تایید به رهبری بزنند اطاعت از دستورات ایشان واجب شرعیست.
یا علی(ع) (456656)
 
مجید ب
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۲۱:۰۳:۵۴
چرا شعار دادن یک تعداد محدود را حمل بر نظر اکثریت می کنید . فکر نمی کنید این هم یک نوع انحراف باشد.

نظر مردم پای صندوق رای معلوم می شود . نه در شعار دادن یک عده خاص که بدون پرچم و ارم می ایند و هر کاری دلشان خواست می کنند و اگر کارشان به نفع ما بود می شوند مردم و اگر کارشان را دوست نداشتیم می شوند منحرف و فتنه گر و هزار عنوان دیگر . (456659)
 
علی اکبر کرمی
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۲۱:۲۲:۰۵
مخاطب رییس که اقای رییس حمهوراشاره داشتند کسانی که در جریان تکامل جوامع از درک ماهبت ومفاهیم ان دوره ناتوانند ودردرک نیاز ان عصر خود را بیجاهل میزنندنمونه های در جمهوری اسلامب فراوانند ودر نوبت بعدی بانها خواهند رسید (456668)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۲۲:۰۰:۰۹
مردم کسانی بودند که از این تعطیلات استفاده کرده و به تعطیلات رفتند (456673)
 
م-ح
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۲۲:۵۲:۴۱
به نظر می رسه مسئولین سایت از اظهار نظرهای بالا به یک نتیجه می خواهند برسند اگر واقعاً اینطوری باشد در نظر گرفتن موارد ذیل ضروری است .
1-چند درصد مردم در مراسم هائیکه معمولاً کار به شعار می کشد شرکت می کنند .
2-آیا شعار وشعور یکی است
3-معمولاً تعدادی از این آقا تعدادی از آن آقا طرفداری می کنند نماینده های واقعی مردم ایرانند ؟.
4-پخش پول مدت کوتاهی قبل از انتخابات ریاست جمهوری مابین قشر فقیر کشور انجام شده بود آیا فقط کمک بوده یا ...
5-آیا انهائیکه شعار میدهند شغلشان فقط شعار دادن نیست ؟
تعداد این سوالها اینقدر زیاد است که من از خداوند می خواهم همه ما را از شر شیطان برهاند و به ما آگاهی بدهد تا خودمان بدون سفارش بدون مزد و بدون وابستگی به علایق دنیوی و برای رضای خدا حرف بزنیم و تصمیم بگیریم. (456679)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۲۲:۵۵:۴۰
نمیدونم چرا یاد استادیوم و لیدر هاش میوفتم ! (456681)
 
hossein hajiagha
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۰۰:۰۹:۱۶
من از آتاوا تا ونکور با دوچرخه در حال مسافرت هستم و عکاسی می کنم الان ۶ شبه بیرون می خوابم و همه جا همه زمین ها و دریاچه ها یا خصوصی است یا متعلق به دولت کانادا با چه نظمی و تا سف که چرا در قانون سست و بی ارزش و پارتی بازی و آقازاده بازی ها تاسف واقعا تاسف ای کاش تلاش ما برای بهتر شدن ایران باشد نه ویرانی آن و بترسم که به مسئولان خود بگوئیم چرا (456693)
 
مرتضی
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۰۳:۱۰:۵۷
آیا شما فکر میکنید مردم بودن که این جلسات را به تشنج کشیدن یا به نفعتونه که برای حاکم شدن دیدکاهتون عنوان مردم را برای عده ای قلیل که مطابق خواست شما عمل کرده اند به کار میبرید؟
البته واضحه که ایجا اشتباه بزرگی مرتکب شده اید که نشان از تعصب شما در پافشاری بر دیدگاه خود دارید و ما مخاطبان را مجاب میکند وارد بحث ادعایی شما نشویم که گوش شنوائی نیست!
ولی در تحلیل ماجرای سال گذشته و امسال باید گفت اتفاق مبارکی نیست اخلال در مراسمات رسمی کشور و کسانی که از اینگونه مراسم ها برای منافع گروهی خود سوء استفاده میکنندپای در مسیر تخریب زیرساختهای سیاسی نظام گذاشته اند.
راه بصیر کردن منحرفین شعار دادن علیه آنان نیست زیرا اگر واقعا در واقع منحرف باشند با این فشارها وارد فاز تملق شده و مخفیانه به هدفش نزدیک میشود.
مگر نمیبینید احمدی نژاد مرتب دم از ولایت میزنه تا چاله یا چاه عدم پیروی از ولایت را دور بزنند
شما راه به قدرت رسیدن را بلد نیستید و کم کم دارید به موارد غیر اخلاقی وابسته و دلخوش میشوید. (456712)
 
حمبد
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۰۷:۱۳:۴۱
آنچه که از سیمای جمهوری اسلامی ایران شاهد بودیم مردم بخصوص جوانان ابراز ارادت شدیدی به احمدی نژاد کردند. و با شعارهای ... یاور رهبر آمد. احمدی بت شکن بت بزرگ رو بشکن - احمدی احمدی حمایتت میکنیم شاهد سخنرانی وی بودیم .

دسته بندی جریان منحرف طبق فرمایشات رهبری:
- اگر کسي يا جرياني بخواهد بنام عقل گرايي از ارزشها عدول کند و با غفلت از خدعه و نقشه پيچيده دشمن،در مقابل او کوتاه بيايد، اين عمل، انحراف و خيانت است.
- توجه مسئولين به رفاه شخصي و تلاش آنان براي جمع آوري ثروت را آفتي بسيار بزرگ برشمردند و خاطر نشان کردند امام از اين آفت بکلي برکنار بود و مي خواست مسئولين با مردم سراسر کشور انس و ارتباط نزديک داشته باشند.

-اگر عنوان مجرمانه‌اي بر حرکتي منطبق شود دستگاه هاي مسئول موظف به پيگيري هستند اما اگر کسي دنبال براندازي و اجراي دستور دشمن نيست ولي با مذاق و تفکر سياسي ما مخالف است نبايد عدالت و امنيت را از او سلب و او را زيرپا له کنيم (456725)
 
رجب
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۰۷:۲۳:۴۸
آقای توکلی مقوله جریان انحرافی که سایت شما از آن انتقاد می کند و شما هم پژوهشهای لازم ! را انجام می دهید همانند جریان مسئولین ستاد به اصطلاح انتخابات سران فتنه به نظر می آید ، چرا که جریان انحرافی که سایر مسئولین دلسوز مملکت از آن نام می برند حساب شده و همسو با نظام و رهبر فرزانه انقلاب و سایر مسئولین دلسوز است ، ولی موضوعی که شما پی می گیرید و مقایسه سخنرانی های جناب آقای رئیس جمهور انقلابی را با صحبت های آقای سید حسن خمینی و پردازش ها وپژوهش های شما به درد خودت می خورد به نظر می آید این شما هستی که برای انتخاب شدن دوباره \" که محال است ومحال \" تن به خراب کردن انسان هایشریف می دهی به خدا قباحت دارد . شما مصداق بعضی خواص عمل می کنید خدا از سر تقصیراتت بگذرد انشاءا...که در خصوص آنها نیز این روزها به عینه شاهد هستیم پرداختن به یک مقوله ای جدید مانند جریان انحرافی، به واقع داره رنگ واقعی جریان فتنه رو نشون می ده. رنگ بی رنگی که اصلاً دیده نمی شه و وقتی ازشون سوال می \"کجایید؟\" چرا دیگه سطل زباله آتیش نمی زنید؟ تنها جوابشون اینه که \" ما در قلب مردم هستیم.\" من که هر چی گوشه کنارهای قلبم رو نگاه می کنم چیزی نمی بینم. کدوم مردم دقیقاً؟ آیا واقعاً تونستید همون سیزده میلیون رو هم حفظ کنید؟ فکر می کنید چند میلیون از اون سیزده میلیون پشیمون شدند از رای ای که دادند؟ (456728)
 
ناشناس
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۰۸:۰۶:۰۲
آقای توکلی معدود افرادی که درمراسم ارتحال امام شعارمیدهندنماینده افکارکل جامعه نیست.کمی منصف باشیدمشکل ودردجامعه ما احمدی نژادکه خود شماهاونهادهای مختلف دولتی به ناحق ازایشان حمایت کردندوبه این جایگاه رساندندو الان یک تنه در مقابل شما ایستاده نیست.90درصد مردم در سطح جامعه نظری مخالف نظرشما دارند.خدا امام بزرگوار را رحمت کند.میدانم که منتشر نخواهید کرد. (456735)
 
مستقل
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۰۸:۰۶:۳۳
كدام مردم؟
چرا قياس جز به كل مي كنيد.اين افراد گروه اندكي بودند كه براي تمام مردم شناخته شده اند و نحوه عملكرد آنها هم در طول اين سالها مشخص بوده است. (456736)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۰۸:۲۱:۴۱
الان یک مسابقه ای در کشور راه افتاده برای کوبیدن دولت چونکه یک عده افکار دولت را پیش خوانی کردند و فکر می کنند دولت برای اینکه ولایت فقیه را تضعیف کند مسائلی را مطرح می کند در حالی عزت مندی ولایت فقیه هیچ دوره ای مثل دوره دولت احمدی نژاد نبوده کلا اونهایی که بزرگترین شورش بعد از انقلاب را در 25 خرداد راه انداختند و قصد نابودی کشور را داشتند و قدرت را می خواستند ولا با تجزیه کشور کسی کاری با انها ندارد چونکه خواسته های داشتند و می خواستند ابراز کنند ولی ما پیش بینی می کنیم خطر جریان انحرافی بسیار بیشتر است باید ریشه کنشان کرد حالا کل ادمهای به اصطلاح جریان انحرافی اندازه یک منی بوس هم نمی شوند واقعا قدیمیا راست می گفتند که پرسیدند یا امیرالمومنین بعد از شما عدالت را چه می شود فرمودند بعد از مشکل گشا پول است (456739)
 
امیر
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۰۸:۴۸:۲۷
جملات زیر به کرات در متن، در ابتدای اکثر پاراگرافها آورده شده است \" مردم در سالگرد رحلت امام در سال گذشته...، مردم امسال در هنگام سخنرانی احمدی نژاد... ، شعارهایی که مردم ما در هنگام سخنرانی احمدی نژاد...مردم، مردم، مردم ...\" و سعی شده اتفاقات سال گذشته و امسال را به صورت خودجوش و اتفاقی به مردم ارتباط دهد، و اینطور وانمود کند که این تحرکات وابسته به نهاد یا اشخاص خاصی نیست. نقطه مشترک هردو اعتراض < غیر مردمی > بودن اعتراضات است. راه حل اعتراض به عملکرد مدیران اجرایی در مجلس و نهادهای قانون گذاری و دستگاه های نظارتی است نه در اوباش گری در روز روشن. (456748)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۰۹:۳۷:۳۶
مردم؟100 نفر که این شعارارو می دادند مردم هستند؟شلوغ کاری حالا کار خوبی شد حالا؟ (456766)
 
علي
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۰۹:۴۰:۵۱
سيد حسن دوستت داريم (456767)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۱۰:۱۳:۳۴
از چه زمانی شعار تعدادی نسخه بدست میزان حقیقت و معیار سنجش نظر امت شده است.!! (456786)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۱۰:۳۷:۱۰
به نظر من برای روشن شدن موضوع بهتره فردوسی پور یک برنامه نود رو به این موضوع اختصاص بده...باور کن قضیه روشن میشه (456821)
 
مهدی
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۱۰:۳۷:۵۶
سخنان احمدی نژاد رو رها کردید به شعار چند نفری پرداختید که 80 درصدشون هم نمی دونن چرا دارن شعار می دن
چه کسی امروزه تو جهان می تونه صحبتهائی مثل سخنرانی احمدی نژاد رو داشته باشه (456823)
 
رضا
۱۳۹۰-۰۳-۱۸ ۱۴:۵۶:۲۵
1-واقعا کمتر کسی فقط سخنرانی میکنه
2-به عمل کار براید به سخنرانی نیست (458868)
 
morteza
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۱۱:۰۳:۰۴
من معیار شما رو برای ولایت پذیر بودن یا مردمی بودن درک نمی کنم خوشبختانه مردم ما (البته نه اون تعریفی که شما از مردم دارید)همیشه هوشیار هستندو میفهمند که اگر انحرافی هست در عمل کسانی است که با وجود شنیدن سخنان گوهربار مقام معظم رهبری (به فرموده قران مخالفت با یک قوم نباید موجب بی تقوایی و بی عدالتی شود) بی تقوایی میکنند هرچند که بعید میدونم سانسور نشه (456856)
 
علی
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۱۱:۰۵:۲۳
انشاالله عاقبتش خیر خیره .
اما سوای غلط املایی الف .
الف سبزه اما نه از نوع طبیعی . نور در اندک زمانی رنگش می برد .
راستی سبز رنگ پریده خاکستریه (456858)
 
آهنگر
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۱۱:۰۷:۰۶
یقینا این قضایا زیبنده کشوری با پسوند اسلامی نیست اخلاق در کشور ما چگونه تعریف میشود ،مردم را چگونه تعبیر میکنیم؟تا کی میخواهیم از مردم هزینه کنیم؟آیا اسلام راستین که باید انسانها را از پلیدیها رهایی دهد اینست؟اگر برای خدا ومردم خدمت میکنیم چرا قدرت ما را اینگونه محو خود کرده است ،که حتی شیعه به شیعه ترحم نمی کند؟ امام حسین(ع) فرمودند مردم برده وبنده دنیا هستند ودین لق لق زبانشان که هر موقع به آن نیاز داشتند جهت منافع بکار میبرند ان الناس عبید الدنیا ودین لعقده السنتهم..... (456861)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۱۱:۴۵:۱۸
مردم را با یک عده افراد از قبل هماهنگ شده لطفا قاطی نکنید مثلا در سخنرانی اقای توکلی اگر200نفر شعار دادند انها کل مردم ایرانند؟مردم همه چیز را میفهمند وپشت سر رهبر هستند اختلاف نظر نباید باعث دشمنی شود چرا که بعد از چند سال میبینید هیچ کس از دوستان نمانده است.حاج سید حسن خمینی نوه گرانقدر امام و آقای احمدی نپد رئیس جمهور کشور است و همه مورد تائید رهبرنداگر نبودند ایشان اجازه صحبت بهشان نمداد (456916)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۱۳:۰۵:۰۷
فقط در حضور خدا برای رضای خدا
ذره و مثقال
ای وای بر من (456998)
 
سید مصطفی
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۱۳:۳۰:۳۳
اون روز که احمدی نژاد توی تلویزیون گفت «امام و امت» کلی جنجال به پا کردی که امام به امت نیازی نداره و باز کار خودشو می کنه!!!؟ حالا چی شده این دفعه میگی همه چیز امته؟؟
می بینی که خودتم برای رضای خدا کار نمیکنی!!!
دنبال اهداف گروهی و جناهی خودتی!!! (457026)
 
رضا
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۱۳:۴۲:۰۸
پارسال که بعدا متوجه حرمت سید حسن وخانواده امام شدید سریع تغییر موضع دادید که گروهی اخلالگروتندرو بودند حالاکه میشود استفاده شدند مردم؟ (457040)
 
منصوره
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۱۴:۳۷:۴۷
در حال حاضر فقط آگاهي دادن به مردم و سكوت جايز است چرا كه هر حرفي زده شود به او انگ برانداز مي دهند و بدون شنيدن حرفش با آرنج تو پهلوش مي زنند . از خداوند مي خواهم مردم اولا به حقشان آگاهي داشته باشند و به هر حرفي اعتماد نكنند مگر آنچرا كه به چشم ديدند من در ايام بعد از انتخابات شعار ندادم ولي رفتم و از نزديك ديدم و آنرا ديدم باور كردم . فقط آگاهي دادن و مردم را از حقشان آگاه كردن شرط عقل است و اينكه از هر اقدامي كه اثر سو دارد جلوگيري شود. ممنون از سايت الف كه آگاهي مي دهد. (457099)
 
مرتضی
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۱۶:۰۳:۲۲
اینها نشان میدهد که مردم اسلام و ولایت را میخواهند و با هیچکس عقد و اخوت نبسته اند فقط اسلام ناب محمدی (ص) و خدا را شکر میگوییم از اینکه ملت ایران اینقدر بصیرت دارند در حالیکه بسیاری از دولتمردان و بزرگان علم و سیاست دارای اینچنین بصیرتی نیستند و فکر میکنند مردم بخاطر مقام یا پول و قیافه آنان به ایشان احترام میگذارند (457167)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۱۷:۰۸:۲۲
بعله نبايد هم راي بدهد .
مگر قرار است که مجلس هم کار کند و مشکلي از مشکلات را حل کند؟
مگر مجلس جز لجبازي و چوب لاي چرخ دولت گذاشتن کاري بلد است؟
يکي از مهمترين کارهاي (کارشکني هاي ) مجلس در سال جهاد اقتصادي اين بوده که با هياهو و جنجال سازي و سنگ اندازي در مسير خدمتگذاري دولت ، جلوي سفرهاي استاني را گرفته است و استانهاي محروم را از دستيابي به اقدامات عمراني و رفاهي محروم نموده است.
مگر مجلس هم بايد حرف رهبري را گوش دهد ؟ استغفرالله ...
مجلس فقط بايد بنشيند و حرافي کند و براي خدمتگذاران پاپوش درست کند که آنها هم نتوانند خدمتي کنند.
اگر مجلس بخواهد با دولت هم افزايي کند و به فرمان رهبري انقلاب عمل کند پس دستورات هاشمي رفسنجاني را چه کسي به اجرا بگذارد و چگونه دل امريکا و اسراييل را بايد شاد کرد؟
مقام معظم رهبري هم اينهمه سفارش و تاکيد بر خدمت به ملت و مقابله با دشمنان و مستکبران و فتنه گران مينمايد .که به مجلس نميگويد (زبانم لال ) براي خودشان ميفرمايند.
خداوندا سران فتنه را نابود و حاميان و مزدوران آنها (بالخصوص توکلي )را اول مفتضح و سپس نابود فرما. (457297)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۱۸:۳۴:۱۶
لا دین لمن لا حیاء له (457404)
 
دهقانی
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۱۹:۱۷:۳۴
با سلام.به نظر من شایداین طور باشه که سید حسن ساده وبی پیرایه است ولی دوستار رهبری وانقلاب .انشائالله .ولی دیگرانی که از رای واعتماد مردم سودجویی وخود سری میکنن دارن رول بازی می کنند.در هر صورت مقبو لیت اشخاص برای مردم صداقت وپایبندی به اصول وارزشهای انقلاب است . (457457)
 
میرزا آقا
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۱۹:۵۳:۱۲
حضرت توکلی عزیز حضرتعالی قطعا واژه جهان سومی را بارها شنیده اید قبول کنیم که نکات بسیار ارزنده ای در این کلام یا در واقع صفت نهفته است توجه اغلب کسانی که به سادگی شعار می دهند در این جامعه به محتوای آن نیست به این است که فریاد اول را چه کسی بزند و چه بگوید وای از آن روز که اختیارت به دست شاید دو سه نفر شعار گو و مجیز گو بیافتد آن وقت است که باید دید شهامت طرح نظراتت را خواهی داشت شما دیگر چرا علامه دهر!!
به امید رفعت عقلانیت شعورمان بر شعارمان (457485)
 
۱۳۹۰-۰۳-۱۶ ۲۲:۵۰:۴۷
تجربه نشان داده که نوع رفتار رئیس جمهورهای ایران در سال پنجم به نقطه ای میرسد که محبوبیت خود را از دست میدهند. (457587)
 
محمود
۱۳۹۰-۰۳-۱۷ ۰۰:۲۵:۱۶
ای بابا/ من فکر میکنم که اگر در برنامه ریزی های سیاسی مسئولین کشور ما بجای اینکه بطور دائم و مستمر خواستار دخالت دادن عموم مردم و واگذاری بخش هایی از ارکان تصمیم گیری به آنها باشند که در نتیجه موجب ایجاد گروه های غیر رسمی و وابسته به بعضی از مراکز قدرت که در بسیاری از موارد با انگ زدن و کشاندن همه مسائل به سطح جامعه و ایجاد درگیری و دادن شعارها و سپس طرف های مقابل نیز با فاش کردن و رسوایی یکدیگر حتی در امور شخصی و خانوادگی و ایجاد بدبینی نسبت به مسئولین و مردم را بوجود میاورند. فکر میکنم که لازم است با تقویت ارکان و مراکز قانون گذاری و تصمیم گیری و باز کردن فضای نقد و انتقاد و بخصوص رسانه ملی که متاسفانه در بعضی مواقع موجبات سردرگمی مردم را فراهم میکند و در نهایت با گسترش چنین کارهایی که باعث عدم رعایت اخلاق و ادب شده و توهین و فحاشی و کم کم ایجاد نا امنی و نا امیدی و کینه را در جامعه رواج میدهند و از همه مهمتر که مردم نگاهشان به خواص و مسئولین و مدیران است. (457625)
 
رضا
۱۳۹۰-۰۳-۱۷ ۰۰:۲۹:۲۲
یکی یه حرفی میزنه اون یکی حرف اونو تحلیل می کنه یکی دیگه عین من رو اون تحلیل نظر میده اون یکی جواب نظر اون رو نقد می کنه بسه بسسه (457630)
 
فرهنگ
۱۳۹۰-۰۳-۱۷ ۰۴:۵۰:۴۲
چرا اعتراض مردم به جریان انحرافی را با اعتراض های جهت داده شده سال پیش یکی میکنید؟ هیچ وقت بوسیده شدن نوه امام توسط حضرت آقا را در فردای آن سخنرانی در جلوی حاضرین در حرم امام فراموش نمیکنم که درسی بود برای متعصبینی که جز راه خود به هیچ راهی معتقد نیستند جنبش اصلاحات به جز عده ایی که به کل از مسیر خارج شدند هیچگاه در مسیر کوچک نمودن ولایت فقیه نبوده و امروز بعد از روشن شدن افکار ضد ولایی عده ایی در دولت می شود فهمید که نشان دادن دروغین مخالفت 13 میلون نفری با ولایت سناریوی پیچیده همین افراد است در حالی که به راستی مخالفین احمدی نجاد در انتخابات به هیچ وجه رو در روی ولایت نبودند هر چند که برای سست نشان دادن پشتوانه رهبری این حقه کثیف برای مقاصد امروز از طرف عده ایی در دولت دنبال شد و متاسفانه بعضی ها نیز نا آگاهانه آن را دنبال کردند. حسن خمینی نیز جزو مخالفین همین افراد قانون گریز و بی اعتقاد به خط حضرت امام است که باز هم تعصب و سیاست بازی و جناح گرایی های افراطی چشم ما را بر حقایق بسته است.جناب توکلی هستند اصلاح طلبان معتقد به اصول نظام. چشم ها را باید شست (457680)
 
ارباسوني
۱۳۹۰-۰۳-۱۷ ۰۷:۳۴:۴۱
تورو خدا كشورهاي ديگه چگونه در حال پيشرفت هستند ما خودمان را گول زديم با چند تا شعار پوچ و بي محتوي . اين چه عادتي ست حلقوم خود را پاره مي كنيم و مسئولين را الكي پر و بال مي دهيم و امر بر آنان مشتبه مي شود لابد از نوابغ روزگارانند مثل ملل متمدن ديگر ياد بگيريم سنگين باشيم از حركات بيخود و زائد بپرهيزيم و از مسئول كار بخواهيم نه سخنراني . آقاي رييس جمهور اگر بجاي سخنراني و حرفهاي تكراري و خسته كننده وقت را به كار و تلاش صرف مي كردند يقينا\" به نفع كشور بود . از سخنراني هاست كه اختلاف و موضعگيريها شروع مي شود و چقدر وقت مردم هدر مي رود اينها يعني چه ؟ موقع سخنراني هزار بار از اسرائيل و آمريكا اسم مي برند ولي دريغ از استفاده از كلمه ولايت فقيه . (457693)
 
روزبه والا
۱۳۹۰-۰۳-۱۷ ۰۸:۰۴:۵۶
با سلام
شعار دادن عده ای که از قبل اجیر شده اند و از ساعات اولیه برای قرار گرفتن در جلوی جایگاه برنامه ریزی شده اند و خط دهی شده اند که یک روز زنده باد بگویند و یک روز مرده باد آیا اینان مردم بصیر و آگاه ایران هستند. یا عده ای خود فروخته یا ملعبه دست آقایان... (457705)
 
ایرانی اصیل
۱۳۹۰-۰۳-۱۷ ۱۳:۴۵:۴۵
واقعا این تعریف را اول مشخص کنید

شما رو به هر کی اعتقاد دارید اینقدر الکی از مردم مایه نذارید .


نیروی هر حزب یا گروهی که مردم نیست . میشه نون خور یک حزب

کاری نکنید که زحمات شهدای 8 سال دفاع مقدس
و زحمات امام راحل و شهدای 40 سال مسیر اما از بین بره


برای خدا بنویسد نه برای حذب یا گروهی


== رئیس جمهور آینده ایران = (458097)
 
جاوید
۱۳۹۰-۰۳-۱۷ ۱۶:۰۴:۰۲
این حرفهارو ولش
از قدیم گفتن اونهاییکه باد میکارن
طوفان درو میکنن
یا
چاه مکن بهر کسی ....
ویا
چاه کن خودش ته چاهه
اینو به کسانی گفتم که کلی از کیسه نظام و بیت المال صرف نمایش رسوای پارسال علیه سید عزیز فرمودن حالا کنترلش از دستشون خارجه و دنبال ماست مالی کردنشن
جناح شما الفی های محترم (که بر آیند 8 سال کار تشکیلاتیش شده دولت فعلی) خیلی بیشتر از اونکه دیده شده به اید انقلاب ظلم کرده (458226)
 
منتظرالحذف
۱۳۹۰-۰۳-۱۷ ۱۶:۳۸:۴۵
دنیا دار مکافات است.
انگشت مکن رنجه .....الخ. (458257)
 
محمد صادق
۱۳۹۰-۰۳-۱۸ ۱۲:۳۷:۵۱
همش بازیه و نشان از نداشتن بصیرته که شدن حزب باد
بدون دید و بدون تفکر میرن سمت یکی دوباره گله ای بر میگردن این یعنی بی ثباتی (458776)
 
فرزاد
۱۳۹۰-۰۳-۱۸ ۱۳:۲۶:۴۴
به قول کامران نجف زاده همه ما یه جورایی سرکاریم...... (458802)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.