نظر منتشر شده
۲۵۸
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 222771
وزیر پراید سواری که برای درمان به آلمان رفت‎
رضا مدنی، 26 فروردین 93
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۸
دیروز در خبرها آمده بود وزیر صنعت و معدن و تجارت در دیدار نوروزی خود (پس از گذشت 10 روز از آغاز فعالیت رسمی ادارات) با کارمندان وزارتخانه علت دیربرگشتن از آلمان را عمل پیچیده!!!!گوش خود اعلام کرده بود.

پس از خواندن این خبر، به این فکر کردم که چرا باید در مجموعه جمهوری اسلامی و در حالیکه بسیاری از بیماران صعب العلاج و بیماران سرطانی با مشکلات کمبود دارو دست و پنجه نرم می کنند و برخی دیگر از آنان به خاطر نبود دارو از بین می روند، چگونه یک کارگزار دولتی ایران برای درمان گوش خود با وجود داشتن متخصصان حاذق گوش و حلق و بینی در ایران مسافر آلمان می شود و بدتر از آن هنگام بازگشت به همکاران خود می گوید «تکنولوژی این جراحی تا 80 سال دیگر هم وارد ایران نمی شود».

وقتی عالی ترین مقام صنعت دولتی کشور که باید با اقتصاد مقاومتی خودکفایی را به ارمغان آورده و حامی تولید و پیشرفت داخلی باشد، تا این حد در برابر تکنولوژی غربی از خود ضعف نشون داده و صنعت داخلی را تحقیر می کند چه چشم اندازی را می توان برای وضعیت صنعت کشور متصور شد؟

در این باره باید به آقای نعمت زاده گفت، حق با شماست؛ با صنعتی که نگاه متولی آن به صنعتش شما باشید، تا هشتصد سال دیگر هم به این علم دست پیدا نخواهیم کرد. با شمایی که توليد گوني برنج را هم در توان خودمان نمي بينيد (مصاحبه در خصوص دليل توزيع برنج هندي در سبد كالا).

از سوی دیگر، در سالی که بخشی از آن با محوریت اقتصادی نامگذاری شده است، باید وزیر صنعت توضیح دهد که چرا باید پس از گذشت 24 روز از سال جدید از تعطیلات آلمان بازگشته و تازه دیدار نوروزی داشته است.

همچنین، در روزهایی که همگان برای انصراف مردم از یارانه ها بسیج شده اند مردم حق دارند، بپرسند چرا باید با این وضعیت از گرفتن یارانه ها انصراف بدهند. باید به آنها حق داد که نمایش نمادین انصراف از یارانه ها توسط مسئولین را به دید دیگری نگاه کنند.

آنها با خود می گویند چرا و چگونه این وزیر با این ثروت تاکنون یارانه دریافت می کرده است؟
آیا واقعا برای همه بیماران این امکان وجود دارد که برای معالجه به کشورهای اروپائی بروند؟
آیا رفتن آقای وزیر برای معالجه به خارج از کشور به معنای استفاده از جایگاه مقامی خودشان نیست؟
وقتی رهبر انقلاب بر ظرفیت های بالقوه و بالفعل کشور و پیشرفت های بدست آمده در عرصه های مختلف تاکید می کنند آیا رواست یک وزیر دولت آن هم در جمع مدیران خود با بیانی تحقیر آمیز به ورود یک تکنولوژی آن هم بعد از ۸۰ سال به کشور اشاره کنند؟

آقای وزیر! کاش نهج البلاغه ای می خواندید تا با وظیفه کارگزاران نظام اسلامی بیشتر آشنا می شدید.
 
چکیده
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۰۹:۴۰:۵۲
از کوزه همان تراود که دراوست. (2080551) (alef-1)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۰:۰۶:۳۰
بابا سخت نگیرید، وقتی‌ شما داشتید دید و بازدید عید میکردید، ایشان داشته دور کاری میکرده و داوطلبانه از طرف اداره استاندارد ، این سیستم جدید آلمانی‌ها را ٔبر روی گوش ایرانی‌ خود امتحان میکرده که اگر موفق بود امتیاز وارداتش را بعده به یکی‌ از کسانی‌ که به یارانه نیاز دارند!!! (2080641) (alef-13)
 
مهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۱:۱۷:۱۰
آقا گذاشته بعد ده روز برگشته از تعطیلات آلمان ملت دارن ازش حمایت می کنن
هرچی بزنن تو سرتون حقتونه
التماسس می کنن نرین ثبت نام یارانه اونوقت این وزیرش اینطوری عشقو حال
اصلا چه معنی داره توو این سن طرف بشه وزیر وزارتخونه ای به این مهمی
که بخواد یه روز درمیون یا خواب باشه یا چرت بزنه تو جلسات (2080902) (alef-13)
 
امیر
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۲:۱۷:۳۰
امیدواریم حالا که گوششون رو عمل کردن صداها رو بهتر بشنون و حداقل برای رفاه مردم یه کار بکنن (2081117) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۸:۲۸:۵۳
رفته گوششو عمل کرده تا صدای پای گرانی پیش رو را نشنود. (2082299) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۸ ۰۲:۳۰:۰۲
مگه ادعا نمیکنید ملیاردره؟؟

خوب هزینه درمان گوش که برای یک ملیاردر عددی نیست!

وقتی اونی که رفت!! 170 نفر فامیل و دوستانشو با پول ملت و هواپیمای اختصاصی

ریاست جمهوری برای خرید خرت و پرت!!! های لازم به نویورک برد، کجا بودی؟؟؟؟ (2084559) (alef-6)
 
ابوطالب
۱۳۹۳-۰۱-۳۰ ۰۰:۱۱:۳۰
من هر چه فکر می کنم که رئیس جمهور دولت تدبیر وامید در انتخاب آقای نعمت زاده چه تدبیری اندیشیده و به چه چیزی امید داشته سر در نمی آورم.بخاطر خدا شما اگر می دانید من را راهنمائی کنید زیرا تا آنجا که بنده این شخص را می شناسم ایشان از مرفهین بی درد هستند که از دور هم دستی بر آتش نداشته اند. (2087343) (alef-6)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۲:۲۴:۲۰
لطفا کلان نگر باشید. من حاضرم اعضای کابینه 6 ماه سال در تفریحات باشند اما وضع مملکت از بحران اقتصادی خارج بشه.
به جای اینکه به احوالات شخصی مسئولین نق بزنیم، عملکرد اونها رو باید نقد کرد.
اون از وزیر اقتصاد محجوب و ساکت ولی بی هنر اقتصادی
این از وزیر صنعت گران کننده تولیدات بی مصرف

از یک طرف ظریف و زنگنه در کابینه پاس گل جور می کنند از طرف دیگه این وزیر اقتصاد و وزیر صنعت به اوت میزنن. (2081137) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۴:۱۵:۵۱
کار غلط رو توجیه نکن چرا ما عادت داریم از هر کی خوشمون بیاد سی میکنیم توجیه کنیم (2081526) (alef-13)
 
عباس
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۴:۴۲:۳۰
فکن بعد حرف بزن (2081629) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۶:۲۲:۴۹
میشه بگی وزیر نفت چطور پاس گل جور می کنه ؟ (2081971) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۶:۳۰:۱۸
بزار چند وقت دیگه یه پاس گلی ظریف جونت بده (2082007) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۳:۳۹:۵۷
طبق اطلاعات منتشر شده که حتی به مجلس هم رسیده حدود شش نفر از اعضای هیات دولت هر کدام سرمایه ای بیش از هزار میلیارد تومان دارن که یکیشون همین آقای وزیر صنعت هست (2081385) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۴:۵۳:۳۹
این اطلاعات موثق !!! رو کی به شما داده ؟؟!!! (2081674) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۴:۵۷:۴۹
اگه این وزیر ۱۰۰۰ میلیارد تومن سرمایه داره وزرای قبلی‌ فقط یه قلم ۳۰۰۰ میلیارد تومن اختلاس میکردن، مگه ایرادی داره یه نفر سرمایه دار باشه؟ اگه درامد مشروعی داشته نوش جونش، برای درمان هم رفته آلمان که رفته چه ایرادی داره؟ حالا چون وزیره نباید بیماریش رو درمان کنه؟ خیلی‌‌های دیگه هم برای درمان می‌رن خارج از کشور، ایراد اصلی‌ که به این آقای وزیر باید گرفت اینه که چرا با پراید رفت و آمد می‌کنه، این اسمش ریاست که گریبان گیر کشور شده وگر نه درمان در آلمان اگه طرف پول مشروع داره هیچ ایرادی نداره، در ضمن اونایی که دنبال اینن که این وزرا قراره فکری به حال مردم بکنن سخت در اشتباها، علتش اینه کسی‌ که با درد اشنا نباشه نمیتونه درمانی براش پیدا کنه، حالا شما هی‌ بیا به این وزیر از معطلی تو اورژانس بیمارستان میلاد بگو، براش هیچ فرقی‌ نمیکنه چون حسی نسبت به این مساله نداره، پس بیخودی آب تو هاون نکوبین (2081688) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۶:۳۴:۰۹
تا امثال شماها هستند وضع مملکت درست نمیشه مرد حسابی اصلا یک نفر وزیر باشه 30 سال کارمندیش چطوری میتونه فرض کنیم از سال 62 ماهی 5 میلیون هم بگیره میشه سالی 60 میلیون میشه 30 سال میشه 1.8 میلیارد تومان یک خونه هم بالاشهر خریده باشه قیمتش الان یک میلیارد یعنی این وزیر فوقش 2 3 میلیارد الان داشته باشه نه 10 - 20-100-500 که 1000 میلیارد تومان
یا این وزیر کار دولتیش استفاده میکرده و کار شخصی تجاری میکرده یا سو استفاده افهم افهم افهم (2082027) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۸:۱۶:۴۴
ایراد شما حقوق بگیر‌ها اینه که فکر می‌کنید همه چی‌ باید از حقوق بیاد! سریع ماشین حساب رو برمیدارین حساب کتاب می‌کنید، خوب مرد مؤمن راه‌های دیگه‌ای هم برای سرمایه دار شدن هست، یعنی‌ اصلا با حقوق ماهونه که نمی‌شه سرمایه دار شد! طرف چند تا شرکت بزرگ داشته و داره کار صنعتی‌ تجاری میکرده، اگر کارش سالم بوده و توش فعالیت سالم انجام داده خوب چه اشکالی‌ داره که الان از سرمایه اش داره استفاده میکنه؟ تنها نکتهٔ مبهم قضیه اینه که آیا فعالیت ایشون سالم بوده یا نه؟ نهایت قضیه هم اینه که بر فرض فعالیت سالمی نداشته، تازه میشه مثل بقیه! ولی‌ اینکه چرا رفته آلمان برای درمان بیماریش نمی‌شه ایرادی گرفت (2082276) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۷ ۱۲:۳۸:۰۱
من نمیدونم سن شما چقدره که اینقدر ساده فکر میکنید ! کسی که کارمند است اونم از نوع مدیر سطح بالاش , وقتی برای فعالیت تجاری ندارد .قانون کشور ما کارمندان دولت را از عضویت و کار در شرکتها منع کرده و ممنوع است .دوست عزیز تورو خدا یکم بیشتر فکر کناینقدر متعصب اصلاح طلبی یا اصولگرائی نباشین .این دو گروه در مجالس بین خودشون به ریش امثال شما میخندن برادر (2083208) (alef-6)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۱-۲۷ ۱۰:۱۴:۳۶
ارث پدری رو شما در نظر نمیگیرید؟ پدر ایشون از زمین داران قدیمی هستند. تهمت نه تنها کمکی نمیکنه بلکه بالاترین درجه گناه هم می باشد. بحث نیومدن تکنولوژی درمانی هم به خاطر مافیای که در ایران توسط خود ما ایرانی ها به وجود امده . من الان منتظر عمل دیسک هستم که قرار است تکنولوژیش از فرانسه بیاید اما به خاطر مافیای پزشکی اجازه نمی دهند (2082921) (alef-1)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۷ ۱۷:۳۸:۲۷
از کی تا حالا بابک زنجانی وزیر شده...بعدشم دزد دزده چه تخم مرغ دزد باشه چه شتر مرغ دزد...درضمن یه مسئول دولتی که تمام عمرش رو با حقوق دولت زندگی میکرده چطور چنین سرمایه ای بهم زده به نظرت از راه مشروع به دست آورده اگه اینجوریه پس چرا به ملت ازاین راه ها تو این وضعیت اقتصادی پیشنهاد نمیکنن...! (2083888) (alef-6)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۹:۰۳:۵۳
1000 میلیارد تومن کجا 95 میلیارد دلار کجا؟؟ (2082364) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۷ ۱۵:۱۹:۲۴
بهتر از اين هست كه اختلاس هاي ميلياردي بكنند و به ريش مملكت بخندند (2083592) (alef-6)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۹ ۰۲:۳۷:۱۶
اگر تحت عنوان ماموریت و با هزینه دولتی سفر کرده ولی منظورش امور شخصی بوده جای سوال داره . در آلمان زمان صدر اعظمی گرهارد شرودر وزیر دفاع یه اتفاق همسرش به مایورکا برای استراحت رفت . پول بلیط به میلغ 260 یورو را به حساب وزارت دفاع گذاشت . نمایندگان پارلمان از کار برکنارش کردند و از کاندیتاتوری صدر اعظمی محروم. حالا پیدا کن هندوانه فروش را (2086068) (alef-6)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۲:۱۶:۳۶
اگر سال 56 می گفتند وزیری 1000 ملیارد تومان برابر 330 میلیون دلار سرمایه داره خودتون قضاوت کنید چی میشد بخدا به کجا رفتیم این بود آرمان های مان برای این ها 300 هزار نفر از جوان هامون به شهادت رسید بخدا خجالت آور است (2081116) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۴:۱۹:۲۲
طرف گوشش نمیشنوه شده وزیر از ماست که بر ماست (2081542) (alef-13)
 
یکی
۱۳۹۳-۰۱-۲۸ ۰۸:۵۰:۳۳
گوشش نمی شنوه ولی عقلش که می رسه (2084647) (alef-6)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۴:۲۰:۱۹
من موندم کی ما ایرانیا می خوایم یاد بگیریم که بدون داشتن اطلاعات کامل قضاوت نکنیم. کسی که وزیره ، از بالاترین مقامات کشور نمی تونه بره تو صف انتظار پذیزش بیمارستان میلاد که بیست بار بره و برگرده تا بهش نوبت بدن. ضمن اینکه شاید عمل خاصی هست که تو ایران انجام نمیشه. من خودم بیماری تو چشمم داشتم که باید برای عمل به کشور آلمان برم و همه دکترا میگن داخل ایران این عمل انجام نمیشه (2081544) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۷:۳۸:۵۶
وا تا افرادی با تفکر شما هستند هر بلایی سرمون بیارن حقمونه، یعنی خون وزیر از خون مردم رنگینتره یا خدا فقط این را فرستاده وزیر بشه و کس دیگه ای نمیتونه
اخوی کم کمتر خودت را حقیر بدان اصلا وزیر کارمند دولته باید بره بیمارستان دولتی میخواد بره بیمارستان خصوصی باید بره بخش خصوصی پول در بیاره
دولتی که خودش بیمارستان خودش را قبول نداره به درد لای جرز میخوره (2082189) (alef-10)
 
علیرضا
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۸:۰۰:۱۰
نخست وزیر سوئد وقتی مریض شده بوده مثل باقی مردم رفته بود برای پذیرش در یکی از بیمارستان های دولتی پذیرش گرفته بود. (2082236) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۷ ۰۶:۵۹:۱۵
من موندم 52 نفری که این کامنت را مثبت زده اند یعنی نمی دانند یا خودشان را به ان راه زده اند که وزیر دولتی که بیمارستانهای دولتی ساخته پرداخته کارهای خودشان است و از جیب مردم حقوق میگیرد نباید بره تو صف انتظار بیمارستان دولتی
ولی مردم که از پول نفتشان و مالیاتشان حقوقهای کلان به این اقا میدهند و در واقع سرور وزیر هستند باید برن بیمارستان دولتی
واقعا این تفکر حقارت درونی و دیگر برتربینی شما بهم میگه بیخودی دلم براتون میسوزه (2082715) (alef-10)
 
خلیل
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۵:۳۱:۱۱
واقعا چه حقیقتی بعضی را اینقدر ناراحت کرده که اینچنین واکنش ها ی شدیدی از خود نشان میدهند. (2081808) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۲۱:۳۰:۰۶
گفتی اداره استاندارد یاد آقای "مهدی خورشیدی " داماد رییس دولت دهم افتادم که آقای احمدی نژاد بدون هیچ تخصصی ایشان را رییس اداره استاندارد کرده بود !! (2082614) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۰:۱۸:۱۱
اظهارات آقای نعمت زاده نشانگر تدبیر و امید است!

ایشان امید دارند که 80 سال دیگر تکنولوژی عمل گوش ایشان در ایران اجرا شود! برای همین تدبیر کردند که به آلمان رفته و آنجا عمل کنند تا 80 سال جلو باشند!

آقای روحانی شخصا" باید پاسخگو این کار نعمت زاده باشند:
1) چرا کسی که گوشش دچار ناراحتی بوده را وزیر کرده اند؟
2) آیا گوش ایشان حالا سالم شده است تا حرفها و شکایان مردم را بشنوند؟
3) هزینه درمان ایشان از چه محلی تامین شده است؟

گرچه رییس جمهوری که با خانواده خود در تعطیلات عید به مازندران و کیش سفرمی کند و پیامک برای مردم ارسال می کند، بعید است که در این مورد پاسخگو باشد. (2080686) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۲:۵۴:۴۲
بنظر من بسياري از افرادي كه در چند سال گذشته صداي ملت را نشنيدند و پيام انتخابات را نفهميدند بايد هرچه سريعتر به آلمان بروند و همين كار را انجام دهند ما حاضرين هزينه اين عمل گوش بلكه مغز آنها را هم بدهيم تا هم خوب بشنوند و فقط حرف خودشان را نزنند بلكه خوب بفهمند و دروغ نگويند. برخي بايد حتي زبان خود را هم عمل كنند چون خيلي دراز است و بعد از اين همه بدبختي كه براي ملت درست كردند باز هم طلبكار ملت هستند. حتي وقتي رفتند اگر قلب خود را هم عمل كنند بد
نيست چون كينه و بد دلي كه اينها دارند نفاق و تفرقه در بسياري از مردم ايجاد كرده است. بهر حال من موافق عمل پيچيده بر روي تمام اعضاي اينگونه افراد هستم تا در پائيري كه براي بسياري از مردم و نظامات كشور درست كرده بودند ديگر شعار بهار بهار بهار ندهند!!!!!!! (2081231) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۵:۳۱:۳۲
راستي دفترچه بيمه تامين اجتماعي داشته يا تازه بيمه همگاني گرفته بوده
اونوقت آلمان اين دفترچه ها را قبول مي كنن با اين عمل 80 سال ديگه ايران بياي مرده زنده كن (2081812) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۸ ۱۰:۲۳:۰۵
رئیس جمهور مثل بیشتر مردم ایران رفته مسافرت در عین حال بازدید. مگر خانواده رئیس جمهور به اندازه خانواده ما حق نداره بره مسافرت عید. انصاف هم خوب چیزیه (2084716) (alef-6)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۰:۵۱:۱۹
بالاخره اسپانسر اصلی مالی انتخابات را نمیشه براحتی از وزارت گذاشت کنار ! (2080787) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۱:۳۹:۰۹
گوشش رو عمل کرده تا شاید صدای ما محرومین را بشنود.


استفاده از این تکنولوژی عیب داره ؟ (2080999) (alef-13)
 
حمید صحرایی
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۰:۵۹:۱۹
خدا را شکر میکنم که حداقل یک وزیر با در نظر گرفتن توان خود و مسئولین گذشته و اینده، حرف راست زد ( این تکنولوزی 80 سال دیگر هم به ایران نمیرسد)اما در عجبم وزیری که گوش نمیکند وگوش عضو کم استفاده ایی برای ایشان است، چه نیازی به عمل دارد؟باور بفرمایید، با انکه میدانم چاپ نمیکنید، غالب مسئولین شاگردان ضعیف کلاس درس بودند. شما یک نفر از رتبه های برتر دانشگاهها در رشته های با ارزش در میان مسئولین پیدا نمی کنید. اگر به جایگاهی رسیده اند فقط استفاده از رفقا و ورود به رانت بوده است. (2080822) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۴:۱۰:۰۵
درود بر دلار ! (2081498) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۷ ۱۱:۳۶:۴۲
دو مثال نقض.
محمد علی نجفی وزیر علوم اوایل انقلاب و وزیر آموزش و پرورش دولت هاشمی شاگرد اول دانشگاه صنعتی شریف در رشته ریاضی بود. سال ۱۳۵۳ هم با بورس شاگرد اولی بنیاد پهلوی سابق به معتبر ترین دانشگاه علوم پایه و مهندسی دنیا یعنی MIT رفت و با انقلاب دکتری را نیمه تمام و به ایران بازگشت. ( و البته در ۲۸ سالگی ریس دانشگاه و در ۲۹ سالگی وزیر علوم شد!)

محمد رضا عارف نفر دوم کنکور سراسری سال ۱۳۴۹. سال ۱۳۵۴ از رشته برق دانشگاه صنعتی شریف فارغ التحصیل و با بورس دانشگاه صنعتی اصفهان(دانشگاه صنعتی آریامهر اصفهان سابق) به دانشگاه معتبر Stanford آمریکا رفت و مدرک کارشناسی ارشد و دکتری خود را دریافت کرد. (2083078) (alef-6)
 
حمید صحرایی
۱۳۹۳-۰۱-۳۱ ۲۰:۳۵:۰۹
بازم خوبه، انتظار همین دو مورد را هم نداشتم بین 2000 مسئول. (2091918) (alef-1)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۱:۳۱:۲۵
فقط می تونم بگم روحانی مچکریم!! (2080962) (alef-13)
 
حمید
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۱:۳۲:۵۷
آقا چرا ما باید همیشه بگیم مملکتمون گل و بلبله خوب اونا تکنولوژی دارند که ما نداریم دیگه باید بگیم داریم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (2080964) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۱:۵۱:۱۵
من حاضرم از یارانه ام انصراف بدم به شرط اینکه دولت معلوم کند فقط معلوم کند یک معلم مدرسه در سال 56 چطورصاحب 1000 میلیارد تومان سرمایه شد بخدا برخورد نخواستیم فقط صادقانه بگه از کجا آورده تا مطمین شیم این یارانه هایی که انصراف میدم ومیشه هزاران میلیارد یک جا نره تو حساب آقا (2081038) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۲:۴۴:۲۵
روحانی مچکریم به خاطر این وزی (2081191) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۲:۵۰:۰۰
وزیر صنعت اگه تو باشی که 800 سال دیگه هم نمیرسه. (2081213) (alef-13)
 
خلیل
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۵:۴۵:۵۶
حالا این بد،قبلی ها بعد سی و چند سال چرا به اینجا رسوندن؟ (2081871) (alef-10)
 
رضا
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۲:۵۴:۱۵
من بعنوان فردي كه به روحاني راي داده از عملكرد ايشان ناراض هستم و ميدانم كه شخص رئيس جمهور هم پشيمان هستند
متاسفانه عملكرد ايشان در مقايسه با مهندس زنگنه بسيار ضعيف بوده هم در حوزه صنعت خصوصا خودرو و هم در بازرگاني
البته در سبدكالا هم آنقدر ضعيف عمل كرده اند كه مسوليت به وزير كار منتقل شد
شنيده ها حاكي از انتخاب ويسه ميباشد كه فردي قوي ميباشداميدوارم دكتر روحاني زودتر رودر بايسي راكنار گذاشته و تغيير صورت گيرد (2081229) (alef-13)
 
امیر
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۴:۰۴:۱۳
مردم از یارانه انصراف بدهند وزارت بهداشت کاری میکنه همه مردم برای عمل هاشون برن آلمان ، ببخشید همه آلمانیها برای عمل هاشون بیان ایران (2081477) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۴:۵۶:۲۸
خوب درست ميگه كه پزشكي در اروپا پيشرفته تره اونم المان
اگه كاسبان تحريم بزارن كه حسن اقا تحريم ها را حذف كنه
بعد ميبينين كه تكنولوژي اروپا به ايران سرازير ميشه و.. (2081682) (alef-10)
 
sanati
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۵:۰۱:۴۳
آقا اگه بخوای تو یک اداره فکستنی با پایینترین عنوان استخدام بشی هزار تا آزمایش ازت میگیرن دست آخرم میگن انگشت شصت پات از انگشت شصت دستت کوتاهتره اما وزیری که باید یک مهندس دست به آچار و توانمند در صنعت باشه کاشف به عمل میاد که آقا کر بوده تا حالا و از حالا به بعد با دعا و نذز و نیاز و لطف طبیبان و تجهیزاتی که نوه و نتیجه های ما خواهند دید ی چیزایی خواهند شنید حالا درست یا غلطشم که زیاد مهم نیست مهم چرخ صنعته که داره میچرخه !!!! (2081701) (alef-10)
 
مهدی
۱۳۹۳-۰۱-۲۹ ۱۱:۳۳:۱۰
اخه دوست عزیز مگه هر کی جایی استخدام شد در طول کارش بیمار نمیشه که شما این حرف رو میزنی؟خب حتما انجام این عمل در ایران امکان نداشته.اینقدر تحلیل های ساده و مغرضانه ننویسید لطفا.... (2086253) (alef-6)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۹:۵۴:۱۵
آیت الله سیستانی تا به حال چند بار برای معالجه به لندن رفته-نمی خواهم آیت الله سیستانی باوزیر مقایسه کنم- ولی رفتن به لندن برای معالجه در صورت نداشتن امکان در ایران برای چه بد باشد-وقتی یک فوتبالیست برای درمان به آلمان میرود صدا از کسی در نمیاد (2082458) (alef-13)
 
احمد
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۲۰:۴۴:۰۴
تا کی میخواهید به عوام فریبی و پوپولیسم دامن بزنید!. بس است بخدا.!
هم شما هم برخی خوانندگان! مسائل شخصی مردم به شما چه! (2082551) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۲۱:۵۶:۱۸
سلام.من از کارکنان پتروشيمي هستم و از ناحيه پا در محل کار معلول شده ام. يادم هست روزي که اقاي نعمت زاده براي بازديد به مجتمع ما در عسلويه امدند نود درصد سرپرستان از ترس جواب دهي مشکلات ،به گوشه اي پناه برده بودند.هم ميهن بايد قبول کنيم که همه انسانها مثل هم نيستند استعدادها و تواناييهاي متفاوت داريم که هديه خداوند است چه کم چه زياد.باور کنيد در کنار گود ايستادن و داد زدن کار ساده اي است.

همان انسانهاي وارسته اي که سينهاشان را سپر گلوله ها کردند تا ما در آرامش باشيم يقيناً داراي استعدادي بودند که سرشار از شناخت حق تعالي بوده پس بياييد جنبه هاي اجتماعي و کاري افراد را با جنبه هاي شخصي و خصوصي در هم نياميزيم.من چند سال پيش سه تن از دوستان و همکارانم در يک مخزن پر از بخارات اسيد از دست دادم و جان به جان آفرين تسليم کردند.

به خداون سوگند دنيا همه اش پول و ثروت نيست همين الان اکثر همکاران ما حاضرند در يک روستاي خوش آب و هوا با حداقل امکانات زندگي کنند تا در اين آب و هوا با اين مواد شيميايي با هزار درد و مريض مختلف شب با جيب پر پول بخوابند.ما با اين سابقه فرهنگ به کجا رسيده ايم چرا هتاکي و حرمت شکني و توهين و افترا اينقدر نقل صحبتهايمان شده؟؟؟ايا ما واقعاً تسليم شدگان در برابر خداونديم؟؟؟؟؟؟؟؟

من شرايط کنوني ميهنمان را در مسيري ميبينم که با اين چند دستگيها و عادتهاي زشت سياسي و اجتماعي ايجاد شده ،سرمنزل خوبي نخواهد داشت.

ما در برابر خداوند و آيندگان مسووليم نگذاريم آيندگان به خاطر کج انديشي هاي ما اسير بيگانگان شوند و سربه زير باشند.بياييد از خودمان شروع کنيم مطمئن باشيد خداوند بيش از استعدادمان از ما انتظار ندارد .واقعاً گردش و تفريح چند روزه يک وزير اينقدر در سرنوشت يک ملت موثر است که اين همه بحث شود؟
يادمان باشد چه چيزي براي ايندگان به ارث مي گذاريم.

بياييد دست در دست هم دهيم به مهر ميهن خويش کنيم آباد. (2082649) (alef-13)
 
هشترودی
۱۳۹۳-۰۱-۲۷ ۰۸:۰۹:۵۱
در نقد این نوشته هیچ چیز بجز افسوس نمی توان نوشت.حداقل حرمت قلم را نگه دارید.گفته اند آزادی بیان نگفته اند متنی بنویسید در حد خاله زنک بازی.معنی ندارد حرفهای حقیقی وزیر را اینگونه به سخره بگیرید. فرق یک خبرنگار و نویسنده واقعی با کسی که در تاکسی و کوچه نشسته این است که اندکی تحقیق و مطالعه کند بعداً اظهار نظر بفرماید.اگر به دروغ می گفتند پزشکی ما 80 سال جلوتر است آنوقت شما خوشوقت می شدید؟ اگر به دروغ می گفتند سرطان داشتم و پزشکان اینجا نتوانستند آنوقت شما دلتان به حال وزیر می سوخت و حتی به ملاقاتش هم می رفتید.
اندکی منطقی فکر کنید و ببینید به چه چیزی گیر دادید؟ایشان وزیر با تجربه این مملکت است و پدر صنعت ایران لقب گرفته اند حداقل حرمت این القاب و زحمات را نگهدارید.دوستان شما در اصفهان در خیابانها خوابیده اند تا نگذارند آقای فرای را در کنار زاینده رود دفن نمایند طرز فکر شما هم در همین انداطه است که جای تاسف دارد. (2082771) (alef-6)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۷ ۱۰:۴۲:۵۷
اقای رضا مدنی مشکلت با دولت روحانی است وگرنه گفتن این حقیقت که ما 80 سال با ان تکنولوزی فاصله داریم وان عمل در عرض چند دقیقه انجام میشه یعنی با لیزر کناه کبیره است یا ایشان از پولشان برای سلامتیشان استفاده کردند کناه کبیره است

اگر مشکلتان با پولدارهای بعد از انقلاب است که در اثر رانت پولدار شدند از بالاها باید شروع کنی (2082964) (alef-1)
 
small
۱۳۹۳-۰۱-۲۷ ۱۵:۰۱:۰۸
بنام خدا
تازه همین امروز در سایتی دیدم که یکی از پزشکان فوق تخصص گوش و حلق و بینی فرموده بودند که کشور ما از نظر جراحی گوش در وضع بسیار خوبی در منطقه و حتی اروپاست و خیلیها برای این گونه جراحی ها به ایران می آیندو حتی در زمان جنگ تحمیلی که محدودیتها خیلی بیشتر بود همین گونه بود!و تما این جراحیها در ایران خودمان انجام میشد و هیچ مجروح جنگی را برای این جراحی ها به خارج نفرستادیم.
وای به حال ملت و دولت با این اعتماد و اعتقاد مثلا مسؤلان ووزیرانشان!!!!!! (2083542) (alef-6)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۸ ۰۲:۲۹:۰۲
اون زمانی که باید از این افراد استفاده میشد هشت سال کنار گذاشته شدن حالا که پا به سن گذاشتن دیگه اذیتشون نکنید. طرف بعد یه عمر کار اونم در سمت های بالا یعنی نمیتوته پول سفر به المان و عمل جراحی رو داشته باشه.
خجالت بکشید (2084558) (alef-6)
 
جواد
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۰۹:۴۲:۰۰
اگر تکنولوژی این صنعت تا هشتاد سال هم به ایران نمی رسد پس شایسته است عرصه را بر کسانی باز کنید که شایسته تر از شما برای این وزارتخانه باشند و بتوانند این تکنولوژی را برای کسانی که پول پراید و هزینه سفر به آلمان را ندارند را وارد کنند . این کارها از سن و حوصله شما خارج است و بهتر است با نوه هایتان همبازی شوید. (2080553) (alef-1)
 
dovoud
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۰:۳۵:۱۱
دوست گرامی چرا از بیان واقعیت ناراحت می شوید از همه نظر ما نسبت به کشورهای اروپایی 80 سال که نه بیشتر هم عقبیم در پزشکی ، صنعت ، بهداشت و بیمه و ... ما ایرانی ها پهلوان حرف و ادعا هستیم ولی در عمل ... ادعای داشتن فرهنگ بالا می کنیم ولی در کوچک ترین مناسبات اجتماعی بی فرهنگی بیداد می کند برادر از بیان درست و به جای وزیر ناراحت نباشید واقعیت جامعه ما تلخ تر از این حرفهاست مطمئن باشید نگاهی به دور و برتان بیاندازید و ببینید چگونه بدون تکنولوژی غربیها همین زندگی مختصرت هم چگونه امورات می گذشت کدام تکنولوژی را ما به جامعه دادیم ! (2080747) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۲:۰۱:۴۴
بله تا امثال ایشان در این مملکت هستند همین است (2081072) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۴:۰۵:۳۶
اولین قدم در پیشرفت قبول عقب بودن است و خود را به خواب نزدن. تا آنجا که من میدانم حرف وزیر میخواهد بگوید ما خیلی عقب هستیم و باید تلاش کنیم نه اینکه بگوییم عقب نیستیم و شما اشتباه میکنید. (2081479) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۳:۴۸:۰۳
حرف ایشان کاملا درسته که تکنولوژی این صنعت تا هشتاد ساله دیگه هم به ایران نمیرسه واتفاقا نشان میده که ایشان چقدر آدم با حساب کتابی هست
چون ایشان نگاه به نحوه مدیریت و توانایی خود میکنه و میدونه که با این سطح مدیریت هشتاد سال زمان لازمه که ما به این صنعت برسیم
آخه ایشان وزیر صنعت و سکان دار پیشبرد صنعت کشور هست دیگه (2081417) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۰۹:۴۲:۱۷
کاش ایشان بنز سوار میشد ولی‌ صداقت داشت. (2080555) (alef-1)
 
محمد مهدی
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۰:۳۵:۳۴
ایشان بنز هم دارند ولی صداقت ندارند (2080749) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۱:۰۴:۰۵
اره منم برای درمان چشم و ابرو دماغم تعطیلات عید میرم ژاپن تا عمل شم بعد تا 300 سال دیگه تکنیک من ایرانی تبدیل به ژاپنی کردن هم رواج پیدا نمی کند (2080843) (alef-13)
 
حسین
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۱:۵۹:۲۶
پورشه و مازراتی دیگه بنز چیه؟ وا (2081064) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۴:۱۵:۳۷
تا شما صداقت را چگونه معنی کنی !! اتفاقا کار صادقانه همین بوده که ایشان برای درمان به خارج رفته اند وخود ودیگران را با شعارهای دروغینی مثل : ما خودمان بهترین پزشکان وتکنولوژی را داریم فریب نداده اند . اما یک عمل ایشان با صداقتشان هم خوانی ندارد که امیدوارم اصلاح کنند آنهم پرایدسواریشان ! جناب وزیر همه می دانند پراید ماشین نا امن ناراحت وغیر استاندارد یست با شجاعت آن را دور بیندازید وفریاد بزنید من دیگر سوار این لگن نمی شوم ! خودم ومردمم را لایق اتومبیلی با کلاس بالا واستاندارد می دانم وبرای رسیدن به این هدف با تمام توان تلاش کنید آنوقت سلامت گوشتان با تمام هزینه ای که داشته حتی اگر از جیب دولت بوده باشد نوش جانتان وگوارای وجودتان ! (2081524) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۲۱:۵۹:۰۹
عشق دولت کورش کرده (2082658) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۰۹:۴۲:۳۶
دارندگیو برازندگیه دیگه.....
شما هم دلتون میخاد برید مثل اینا زرنگ شید!!! (2080556) (alef-1)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۲:۲۰:۴۴
ما باید سمعک نیم کیلویی بذاریم آقایون باید از تکنولوژی 80 سال دیگه ی ایران استفاده کنن!
پولدارترین وزیر دولت تدبیر و امید درحالی گفته تکنولوژی این عمل حدود ۸۰ سال آینده به ایران خواهد رسید که دولت قول مساعد داده به زودی مبالغ حاصل از « انصراف از دریافت یارانه » خرج ارتقا سطح علم پزشکی کشور شه ! (2081124) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۰۹:۴۳:۴۸
حتما هم مصاحبه‌ی که در آلمان داشته برای حلا‌ل کردن حق مأموریت بوده و اینکه فقط سفر شخصی‌ نبوده و داشته از مواضع نظام حمایت میکرده؟!!!! (2080561) (alef-1)
 
sina
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۰۹:۴۴:۱۷
اگر قرار است مسئولان برای داشتن گوش شنوا به خارج اعزام شوند من از نظام جمهوری اسلامی می خواهم که تمامی مسئولان و مدیران خود را به این مهم دعوت کند تا بلکه بعد از عمل جراحی و بازگشت به ایران گره ای از مشکلات مردم را باز کنند !!! (2080563) (alef-1)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۰۹:۴۶:۵۰
اینا فقط بلدند برای مردم روضه بخونند .
مرد حسابی این همه دکتر داریم توی کشور خودمون . (2080570) (alef-1)
 
فلانی
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۰۹:۴۶:۵۳
خوبه كه شما آنقدر پول داريد كه به تكنولوژي 80 سال ديگه دسترسي پيدا كرديد به راحتي تازه همين يكي دو ماه پيش از دريافت يارانه انصراف داديد!!!!!!!!!! (2080571) (alef-1)
 
کوروش
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۰۹:۴۷:۰۶
مسیولین ما به جرات میگم بیشترشون ریاکار هستند و فقط وفقط به فکر خودشون و جیبشون هستند (2080573) (alef-1)
 
میعاد
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۰۹:۴۸:۲۹
به نظرم این حرفا خیلی مضحکه من کاری به عملکرد این آقا تو مدت وزارتشون ندارم و تشخیص این به عهده نماینده های صدیق(؟) مردم هستش!!! اما ما در دوره ای هستیم که خیلی از مردم عادی هم واسه درمان به خارج از کشور میرن حتی اگه لازم باشه زندگیشونو بفروشن البته که این آقا چیزی رو نفروخته اما به هر حال ایشون وزیرن درامدشون مناسب با شغل و مسئولیتشون هست از طرفی خیلی ها تو این سن اندوخته و پس انداز و سرمایه ای دارن این چیزی نیست که مردم بخوان تو جراید بخونن به نظرم تکلیف خیلی فساد های مالی تو ایران هنوز مشخص نیست و اگه هم ظاهراً مشخص شده کسی اطمینانی به درست انجام شدن احکام صادره نداره بنابراین لطفاً به اون مسائل رسیدگی کنین تا بعد نوبت این فرعیات برسه (2080575) (alef-1)
 
ایرانیم
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۰:۱۱:۴۷
با این همه پزشک خبره و دانشمند، چرا باید برن خارج؟

یه نمونش، پزشکان مرکز فوق تخصصی چشم نور ، 30 درصد تولید علم جهان (نه ایران!!) رو انجام میدن. (2080664) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۲:۰۳:۳۰
جناب نگارنده الان 8 ماه شاید بشه که متولی صنعت ایشان هستند و گرنه 8 سال که متولیش دوستان شما بودند در اون 8 سال چه شد کجاست دستاوردهای حیرت انگیز؟ هلیکوپترهایی که اقای منطقی قرار بود صادر بکنه کجاست؟ (2081079) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۲:۱۸:۴۳
دلش خواسته مگه شما میری پیش یه پزشک یقه‌ات را می‌گیرند. آقا هر کسی می‌تونه هر کاری دلش خواست بکنه فقط نباید خلاف قانون باشه (2081119) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۴:۰۸:۴۶
جناب آقای وزیز--
با آرزوی سلامت شما… از طرح بهینه سازی پیکان چه خبر؟ پیشرفتی حاصل شده….؟؟ ( (2081492) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۴:۱۲:۲۱
نور مال چشمه نه گوش (2081509) (alef-13)
 
من
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۴:۳۲:۳۶
نوشته که: « یه نمونش،.....» (2081584) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۶:۵۶:۴۴
پدر من سکته مغزی بود در همین مرکز یک بیماری نادر چشمی تشخیص دادنند البته چون بینائیش مختل شده بود بردیم اونجا خیلی تولید علمشون بالاست (2082096) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۷ ۱۳:۱۲:۰۲
خوب تو زمینه چشم حاذقند چه ربطی به گوش داره اصلا دلش خواسته بره اونجا عمل کنه به کسی چه مربوط (2083284) (alef-6)
 
سلمان شکیبا
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۰:۱۲:۰۵
بین نظرات نظر شما عاقلانه تر و منطقی بود متاسفانه ما یاد نمی گیریم سطحی بین نباشیم و سریع به مردم انگ نزنیم. آقای نعمت زاده در سطح جهانی در امور صنعت و معدن شناخته شده است. (2080667) (alef-13)
 
بیدار
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۰۹:۴۹:۵۱
چطوري محاسبه كردن سرعت پيشرفت تكنولوژي در ايران را كه به عدد 80 رسيده ؟؟ (2080584) (alef-1)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۳:۴۴:۵۰
وقتی در یک کابینه فقیرترین وزیر کابینه زنگنه بشه که در دو دولت وزیر نفت بوده دیگه ببینید بقیه وضعشون چیه (2081400) (alef-13)
 
رضا
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۰۹:۵۱:۰۰
حالا که گوشش را با تکنولوژی 80 سال آینده عمل کرده حیف است کنار برود.چون گفته اند
سبداگر سبد تو وکالا اگر کالای ماست
آنچه البته بجائی نرسد فناوری 80سال آینده ست (2080589) (alef-1)
 
امين
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۰۹:۵۲:۰۵
اين نوشته هاي پوپوليستي زيبنده سايت الف نيست! (2080591) (alef-1)
 
سعید
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۱:۱۵:۵۴
جای تاسف است که برخی فقط دوست دارند اظهار نظر کنند آخر کسی به عمل ایشان و ثروت ایشان کاری ندارد همه از اظهار نظرشان در باره 80 سال عقب ماندگی تکنولوژی صحبت می کنند یا ایشان مسئولی توانمند است که بایستی این نقیصه را برطرف نمایند یا توانمندی لازم را ندارند که بایستی استعفا دهند. (2080899) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۲:۵۵:۴۰
حالا هزينه عمل پيشرفته گوشش را كي داده ؟ بيمه ؟ يا وزارتخانه متبوع ؟ يا از جيب مباركش پرداخت كرده ؟ تازه تو اين سن سال سنگيني گوش عاديه همه دارن يك سمعك يك ميليوني ميگذاشت خلاص ..ارز مملكت را هم تو حلقوم اجانب نمي ريخت !! (2081234) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۳:۵۳:۲۷
البته یادتون نره که این دولت با همین حرفهای به اصطلاح پوپولیستی سر کار آمدند مردم بهشون رای دادند
قابل توجه شما و دوستاتون که لایک دادند (2081439) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۰۹:۵۶:۴۳
سیا بازی برای ملت نجیب !!!! (2080604) (alef-1)
 
فردا
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۰۹:۵۷:۰۴
برم این وزیر رو با این سخنان سرشار از وطن پرستی!!!!!!!!
شما برو با تکنولوژی اونوری عمل کن..ما هم از درد پوش به خودمون می پیچیم تا بمیریم..فکر نمی کردم یه روزی از زبان وزیر انقلاب اسلامی این جملات ... رو بشنوم (2080606) (alef-1)
 
دهه هفتادی
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۳:۰۸:۱۳
اون انقلاب اسلامی که تو کتاب های تاریخ به ما معرفی کردن والا اینی نیست که در واقعیت داریم می بینیم (2081277) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۰۹:۵۷:۳۳
اونموقعی که گوشش رو عمل نکرده بود گوش شنوا نداشت !!!
وای به حال الان !!! (2080608) (alef-1)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۰:۰۰:۱۲
این ایراد تاحدی بنی اسرائیلی است. ایشان فردی دارای مکنت است و بیماری گوشش راخواسته درخارج درمان کند.حالا یادرایران غیرقابل درمان بوده و مجبور به سفر بوده یا نبوده درهرصورت مملکت مشکلات بزرگتری دارد (2080616) (alef-1)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۰:۲۰:۰۲
ببخشید کسی که کل عمرش غیر از دو سه سال در دوره دولت احمدی نژاد کارمند دولت بوده و حداکثر معاون وزیر، از کجا اورده با حقوق کارمندی ثروت کلان میلیاردی داره؟ یا کنار کارمندیش کار دوم میکرده که این ثروت را بدست اورده که خیانت در کارش بوده یا مثل همه ثروتمندان دولتی ارث و میراث باباجون بوده هه هه (2080691) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۲:۵۰:۱۸
ایشان از قبل دارای دارایی بوده که درخارج تحصیل کرده و استاددانشگاه و وزیردردوره های مختلف بوده نه این که دریک دوره کوتاه معاون وزیر باشد اینها نشان دهنده بی اطلاعی و حقد وکینه است (2081215) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۰:۳۸:۳۱
این ایراد یک ایراد کاملا بجاست البته اگه ایشون هیچ مقام دولتی نداشتند حق داشتند برای سفر یا معالجه به هر جای دنیا برن ولی ایشون در قامت وزیر یک کشور مسلمان حق چنین کاری رو ندارند و بدتر از اون اینکه این جمله رو به کار ببرند که «تکنولوژی این جراحی تا 80 سال دیگر هم وارد ایران نمی شود». (2080755) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۲:۲۵:۱۰
آقاجدا ازتمام اين چيزها حرف حساب جواب نداره (2081140) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۳:۰۴:۵۲
وزیر یک کشور مسلمان باید گوششو عمل نکند؟خب عمو تکنولوژیشو نداریم.اصلا فهمش سخت نیست.اگه امکان داره اعلام بفرمایید وزیر یک کشور مسلمان دقیقا کجاهاشو نمیتونه در بلاد کفر عمل کنه؟خدا پدر بن لادنو بیامرزه (2081265) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۵:۵۷:۵۴
اتفاقا چون وزیر یک کشور مسلمان است باید واقعیت را بیان کند (2081907) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۰:۰۰:۳۴
همه مدیران در این کشور نمایش ساده زیستی اجرا می کنند ولی در حقیقت از زندگی تجملاتی برخوردارند (2080619) (alef-1)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۰:۰۲:۱۰
خوب تکنولوژی 80 سال دیگه میاد وزیر صنعت بی راه نمیگه که! (2080626) (alef-1)
 
عدالت
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۰:۰۳:۰۷
با هم بی تدبیری دیگری از مدعیان تدبیر. امیدوارم این دولت اولین دولت چهار ساله جمهوری اسلامی باشد و زودتر دوره اش به سر آید چون اینطور که اینها پیش میروند همون چند پیشرفت هسته ای و پزشکی را هم زیر سوال خواهند برد. تاکنون که نه تنها وضع موجود را اصلاح نکرده اند بلکه اوضاع را بسیار پیچیده تر و خطرناکتر هم کرده اند. (2080629) (alef-1)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۰:۳۴:۰۳
شما از اطرافیان دولت نهم و دهم نیستید احیانا؟! (2080739) (alef-13)
 
fh
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۲:۵۲:۲۶
لابد شما هم از کسانی هستید که پیام 24 خرداد رو گرفتید؟ (2081223) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۳:۲۱:۵۴
اره هستش منم هستم میلیونها نفر دیگه هم هستن (2081310) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۳:۴۸:۵۹
تدبیر دوره پیش خوب بود اما فقط برای دورو بری ها (2081421) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۴:۱۳:۰۶
اگه هم باشه صد رد صد راست گفته نمیخوای واقعیت رو بشنوی یرو المان گوشتو عمل کن (2081511) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۰:۰۴:۲۳
عزیز جان وزیر مملکت هستش (2080632) (alef-13)
 
دیبا
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۷:۱۶:۵۰
بله عزیز جان وزیر ی که هشتاد سال از ملت جلوتره !!!!!!!!من نمیدونم اگه وزیر احمدی نژاد بود چه ولوله ای راه می انداختند؟ (2082137) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۷:۴۲:۴۸
همچین میگی وزیر انگار دوره پادشاهیه بابا وزیر هست حقوقش را من و تو میدیم از مالیات و پول نفت نوکر ملته نه سرور ملت (2082195) (alef-10)
 
شهریاری
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۰:۰۸:۲۳
من اصولا با سیاست صنعتی اقای نعمت زاده مشکل دارم ، اما ...

اما ...

اینجانب سالها شاهد تفاوت تکنولوژی درمان در ایران و کشورهای ممتاز صنعتی بوده ام.
آلمان مثال خوبی است، درمان تعویض پروتز لگن -در ایران معروف به شکستگی لگن- دقیقا در روز سوم بیمار آماده ی پیاده روی است.
در ایران طول درمان بیش از 45 روزه !!!

در جراحیهای گوناگون این مساله ثابت شده.
نمونه آخرش همین شوماخر معروف!! اگر در ایران بود ، چپ و راست پزشک ور ییس بیمارستان با خانواده بیمار تماس می گرفتند و روضه می خواندند که مرگ مغزی شده و باید اعضایش را ببخشید!! الان شوماخر پاهاش را مختصر تکان می ده!!!

حالا در ایران ، پزشکی داریم روزی 12 عمل جراحی میکنه!!
فکر کن یک سری دوز نمی تونه روزی 12 تا زیر شلواری بدوزه ولی این فرد جراحی میکنه و پولش را هم پیش پیش میگیره+ زیر میزی که دیگه عرف شده +دو برگ دفترچه تان را هم بدون اینکه بدونید می کنه و از دولت طلبکار هم هست!!

واقعا قبول دارم که تکنولوژی جراحی خیلی بیماریها 100 سال دیگه به ایران و هند و پاکستان و... وارد نمی شود.
در مجموع خلایق هر چی لایق. (2080650) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۲:۴۲:۴۴
...مردم شما به دل نگیرید... (2081188) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۴:۳۵:۴۷
مادرم در بیمارستان چمران شیراز صبح عمل ترمیم شکستگی لگن کرد و بعد از ظهر بعلت عوارض عمل فوت نمود. وقتی موضوع را با پزشک ایشان مطرح کردم گفتند من در جریان عمل ایشان بودم. تنها در جریان بودند. (2081598) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۵:۰۶:۰۵
احسنت .
برادر من را ناراحتی مغزی داشت دکتر گفت با عمل خوب میشه بعد از عمل از دنیا رفت و دکتر هم پولشو گرفت . مدارکو پیش هر دکتر دیگه ای بردیم گفت چرا عمل کردید نباید عمل میشد . (2081721) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۸ ۰۱:۵۸:۵۳
مطلب به جا و منطقی بود.

ولی جهت اطلاع، به اعتقاد همه دست اندر کاران صنعت، نعمت زاده بهترین گزینه وزارت بود. و واقعا بی همتا!
با این حال تنها ایراد او، بی ادبی ایشان است!
بقیه ایرادات ناشی از غرض ورزی سیاسی احمدی نژای ها است! (2084543) (alef-6)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۰:۰۹:۳۱
تو رو به خدا از این عوام فریبی و کارهای پوپولیستی دست بردارید . چطور وقتی جناب رسایی با آن وضعیتی که گفته شد ویزا می گیرد و برای به اصطلاح تبلیغات دینی به آلمان می روند نمی گویید در کشور خودمان صدها نقطه برای تبلیغات دینی وجود دارد. چطور وقتی دوستانتان برای درمان و فرزندانشان برای تحصیل به انگلستان می روند نمی گویید در کشور خودمان به اندازه کافی امکانات برای درمان وجود دارد و در آن موقع بیماران سرطانی و ... را پیراهن عثمان نمی کنید. ایراد آقای نعمت زاده آن است که او عوام فریبی نمی کند و صادقانه علت رفتنش به آلمان را بیان می کند وگرنه اگر می گفت رفته بودم آلمان تا تکنولوژیی که فقط در اختیار این کشور است به ایران بیاورم مسئله حل بود.
وقتی آقای نعمت زاده با سالها تجربه می گوید تکنولوژی این جراحی تا 80 سال دیگر هم وارد ایران نمی شود علیرغم اینکه می تواند به شیوه سابق حرفهای عوام فریبانه بزند و ادعای مدیریت جهانی بکند (که البته به مذاق امثال شما بسیار خوش می آید) قطعا حقیقت را می گوید که البته حقیقت هم تلخ است. (2080655) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۴:۱۱:۵۶
گل گفتی اما اکثر مردم به قول قرآن فکر نمیکنند. (2081506) (alef-13)
 
رضا
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۰:۱۰:۰۸
من به طور کاملا بیطرفانه میگم تحقیق کنید ایشون از رانت استفاده کردند یا خیر اگر نه که کاملا بی منطق صحبت شده آیا یک شخص نخبه نمیتونه از در آمدش برا سلامتیش استفاده کنه ؟ آیا کشور ایران از نظر پزشکی در دنیا اول هست؟ رایانه من و شما به جراحی دیگران ربط داره؟ همه چیز را با هم لطفا قاطی نکنید (2080657) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۱:۳۲:۵۹
موضوع اینه که کسی که برای تعطیلات به آلمان میره نمیتونه حال کسی رو که یارانه میگیره درک کنه. (2080965) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۵:۳۵:۵۸
نخبه؟ نخبه ی سیاسی یا اقتصادی؟ (2081828) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۰:۱۱:۰۳
این هم تدبیری دیگر از یکی از کارشناسان مدبر و متخصص پر ادعای لب گوری دولت روحانی مچکریم!!!!!!!!! (2080660) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۰:۱۴:۴۳
اگه دزدیده دستگیرش کنید در غیر اینصورت موضوع شخصی به شما ربطی نداره (2080677) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۰:۱۵:۵۸
عملش در خارج از کشور اشکال نداره فقط حرفش در مورد تکنولوژی در سال اقتصاد مقاومتی به عنوان یک وزیر خیلی بچه گانه است (2080679) (alef-13)
 
واقف
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۰:۲۳:۳۲
به نظر من مقصر احمدی نژاده که اجازه داده یک مرفه بی درد وزیر بشه... (2080706) (alef-13)
 
123
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۳:۱۲:۰۴
می خواین علت سوراخ شدن لایه ازن رو هم به احمدی نژاد نسبت بدید! بدید خجالت نکشین در هر دولتی دیواری کوتاه تر از دولت قبلی نیست (2081284) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۰:۲۵:۵۷
1- ما واقعا به کشورهای غربی می گوییم کپتالیسم (نظام سرمایه داری) هستند. در حالیکه در این کشورها مسئولی این پول های باد آورده برای اینگونه عمل ها را ندارد!
2- عدم حساب و کتاب مسئولین در دولت ما!
3- عدل و عدالت اسلامی کی اجرایی خواهد شد؟سال به سال دریغ از پارسال (2080716) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۰:۲۶:۳۵
درست می گوید. ما نشست به کشورهای غربی حداقل 100 سال عقب هستیم: در علم و تکنولوژی (2080719) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۰:۲۸:۳۷
من از خوانندگان و کامنت گذاران محترم تنها درخواست می‌کنم همانند نویسنده مطلب یک طرفه به قاضی نروند. آیا ما یا نویسنده محترم این مطلب که در این خصوص به قضاوت نشسته آیا همه حرفهای وزیر مربوطه را شنیده؟ آیا واقعاً می‌داند که مریضی مربوطه در داخل کشور قابل درمان است؟ آیا می‌داند که وزیر با امکانات شخصی به سفر رفته یا با امکانات دولتی؟ و البته ده‌ها سئوال دیگر.
توجه داشته باشید که نویسنده این رفتار وزیر را نقد نکرده بلکه اساساً در جایگاه یک قاضی به قضاوت نشسته و حکم را هم صادر کرده است. آیا واقعاً این رفتار قانونی و شرعی است؟ (2080725) (alef-13)
 
عماد
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۰:۲۹:۳۴
اینکه نویسنده دلش برای پژو 504 احمدی نژاد تنگ شده یا اختلاس های هزار ان میلیاردی نمی دانم ولی من از عوام فریبی خسته شده ام . (2080728) (alef-13)
 
piere
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۰:۳۷:۰۴
بابا این بیچاره با پول یارانه هاش رفته گوششو عمل کرده!!!!وزارتخونه رو هم اونایی که باید یاشن اداره میکنن.این آقا تا بیاد بفهمه عید تموم شده سال به آخر رسیده. (2080753) (alef-13)
 
صديق
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۰:۳۹:۳۳
سلام
اين تقابل ها در جهت رضاي خدا و اصلاح امور باشد نه با آبروي كسي بازي كردن اينجوري كارها پيش نخواهد رفت . (2080758) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۰:۴۳:۲۰
نمیدانم واقعیت دارد یا داستان است اینکه میگویند نخست وزیر ژاپن تا 5 سال بعد از جنگ جهانی دوم پابرهنه راه رفت با توجه به اینکه تمام صنایع ژاپن نابود شده بود و امکان تولید کفش در انجا وجود نداشت و گفت تا زمانی که کفش ژاپنی وارد بازار نشود کفش نخواهم پوشید! (2080765) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۰:۴۵:۰۷
لطفا اینقدر جناحی برخورد نکنید
مثلا اگه راستمی گویید درمورد سفرهای خارجی افراد منتصب به جناحراست هم بگویید (2080767) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۰:۴۸:۳۱
اتفاقا واقعیتهای صنعت مارو میدونه.وقتی در سال 2014 پراید 18 میلیونی تولید میشه باید قبول کنیم کشور عقب مانده ای هستیم.حتی نمیتوانیم دارو برای بیمارانمان تهیه کنیم.
از واقعیت فرار نکنیم و فکر چاره باشیم و شعار ندهیم. (2080775) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۴:۱۷:۳۴
بله ما عقبیم چون ایشون ودوستان ایشون سنگر صنعت رو ول نمیکنند (2081535) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۵:۴۹:۰۵
شما بهتر میگیریش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (2081879) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۲۲:۰۶:۴۸
بنده خدا من چجوری بگیرم من که مثل این عزیز سرمایه ام هزار میلیارد نیست!!!! (2082667) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۷ ۱۱:۲۶:۰۷
الان شما حسابرسی کردی سرمایه ایشونو؟غیر از توهم و برچسب زنی هنری داری؟اگه داشتی شما هم الان یه سرمایه ای داشتی که نیاز نباشه با کینه صحبت کنی.شما میتونی کارنامه ی 35 سال پیشو نقد کنی ولی نمیتونی کارنامه 8 ماهه رو نقد کنی چون خیلی زوده (2083050) (alef-6)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۰:۴۹:۱۹
تا افرادی مثل نگارنده ی این مطلب وجود دارند، کشور جهان سومی در فقر و فلاکت دست و پا می زند. آقاجان اگر وزیر یک مملکت نتواند برای سلامتی خود از تکنولوژی روز دنیا استفاده کند که مثلاً بخواهد جواب حسودان و کوته نظرانی چون نگارنده ی این مطلب را ندهد، چه کسی باید این کار را بکند؟
دست بردارید از این جهان سومی بازی ها. (2080777) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۰:۵۳:۰۱
من نمیدونم چرا الف چند وقته گیر داده به آقای نعمت زاده؟ یه کم عجیبه به نظر میرسه منافع شخصی هم حداقل تا حدودی این وسط هست!! (2080798) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۲:۵۹:۲۹
نعمت زاده نیاز به گیر دادن نداره خودش یک پاش لنگ (2081253) (alef-13)
 
سیدمهدی
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۰:۵۳:۰۷
من نفهمیدم منبع اینحرف کجاست شاید بعدا تکذیب بشه چون هیچ ادم عاقلی همچین حرفی نمیزنه الان فاصله تکنولوژی تو دنیا چندسال بیشتر نیست که بخواد برسه تازه زشکی که وضعمون خیلی بهتره مخصوصا برای ادمای پولدار متاسفانه از این مسئولین زیادن حتما میدونینبیمارستان رضوی مشهد خیلی مجهز هستش اما بعضی از مقامات عالی رتبه استان قدس هم برای درمان راهی اروپا میشن! (2080799) (alef-13)
 
حسین
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۰:۵۶:۰۸
این که کار خلافی نکرده ایراد بنی اسراییلی میگیرید معلوم نیست

ماها اگه جای اون بودیم چه کارهای که نمی کردیم (2080810) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۰:۵۶:۵۳
کاش اجازه میدادید خودرو اونا هم که ما 80سال دیگه بهشون با مدیریت امثال شما نمیرسیم نیز وارد نمی شد و از این شرکتهایی که به نوعی به شماها وصلند جون مردم رو به خطر نمی انداختید (2080814) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۰:۵۹:۱۲
چون به آلمان می روند آن کار دیگر می کنند 1

میر حسینی (2080820) (alef-13)
 
hamvatan
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۱:۰۳:۴۹
دوستان ما دکتر نیستیم شاید واقعاً دلیلی داشته که ایشان برای درمان رفتند به آلمان شاید اگر در ایران درمان میشدند خطری ایشان را تهدید میکرده اصلاً شاید عمل گوش بهانه بوده اگر ادعای بچه مسلمونی داریم نباید نادانسته تهمت بزنیم اما اینکه ایشان گفتند تکنولوژی مد نظرشان 80 سال دیگه هم وارد نمی شود بی انصافی هست دکترهای ما شاید از کمبود تجهیزات روز رنج ببرند اما از نطر سواد و تجربه تو دنیا حرف اول رو میزنند ابو علی سینا طبیب ایرانی مثال بارز این ادعاست

بر فرض ما 100 سال عقب باشیم متولی صنعت یک کشور باید بیاد همچین حرفی بزنه؟خودروی پراید ایشون هم باعث خنده ام شد آقا جان شما دست کم 80 سالتونه اگر خودروی خوب هم سوار شید کسی چیزی نمیگه دست بردارید خواهشاً از این سیا بازی ها قدیمی شده مردم همه چی رو قبل از اینکه خودتون متوجه بشید میفهمند به شعور مردم توهین نکنید (2080840) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۲:۳۱:۴۲
گفتند تکنولوژی تا ۸۰ سال دیگه نمی‌آید درباره سواد پزشکان نظری ندادند (2081159) (alef-13)
 
nazari
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۶:۱۰:۴۵
تکنولوژی از سواد اراده و ... می آید بعد هم این آقا گفتند 100 سال یعنی خواستند بگند که فاصله اگر بیش از این هم باشد نباید اینطور منعکس شود (2081940) (alef-10)
 
هموطن
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۱:۰۹:۴۷
آخه عزیز من اینکه کسی میخواهد گوش و یا هر مشکل و بیماری خود را در داخل یا خارج درمان کند به کسی ربطی ندارد، حالا ایشان وزیر هم باشند. کمتر و یا بزرگتر از ایشان هم ممکن است این کار را انجام دهند، آیا به آنها هم توجهی میکنیم؟ لطفا خود را در این جوهای خودساخته و بی ارزش گرفتار نکنیم و به مسائل مهمتر توجه داشته باشیم. از سایت وزین الف دامن زدن به این مسائل بی ارزش انتظار نمی رود. (2080869) (alef-13)
 
محسن
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۱:۱۰:۵۷
1- قضاوت در مورد افراد کاری بسیار دشوار است که متأسفانه بعنوان یک بلیعه فرهنگی در جامعه ما به سادگی و توسط آاد مردم انجام می شود مشکلی فرهنگی و رفتاری که باید با جدیت در صدد مرتفع نمودنش گام برداشت.
2- آقای وزیر با تکیه بر توانمندی فردی یا استفاده از فرصتهای مناسب و قرار گرفتن در گروه تخصصی و صنعتی مناسب موفق به کسب درآمد و سرمایه قابل توجهی شده است همانطور که وزیر محترم بهداشت دقیقا به همین دلایل از سوی دولت برای کمک به وضعیت بهداشتی کشور به دولت دعوت گردید نکته دیگر اینکه فردی که پس از دوران وزارتش یعنی بالاترین سطح مدیریت تخصصی نتواند به مدیریت وقت و توان خود اقدام کند که جای بسی تأسف است مگر قرار است افراد ناتوان و ضعیف به وزارت رسیده باشند؟
3- آقای وزیر مانند هر فرد ایرانی حق دارد برای زندگی فردی و خانوادگی که دارد تصمیم گرفته و از محل دارایی شخصی هزینه نماید هر چند مناسب است مراعات عامه مردم را نیز کرده باشد چنانکه در بسیاری از موارد نیز چنین می باشد.
4- چرا نویسنده محترم و برخی کامنت گذاران عزیز تصور می کنند که مسئولین باید فاقد دارایی و سرمایه باشند که اگر اینگونه بود باید از ممقامات بالاتر پرسید چرا افراد بی تجربه یا فاقد موفقیتهای فردی را به مدیریت کلان صنعتی و اقتصادی و اداری می گمارند.
5- چرا تصور می کنیم پرداخت حقوق بالا و اعطای امتیازات ویژه به یک مدیر عالی رتبه که باید با مدیریتش بخشهای مهمی از جامعه را ساماندهی کرده به رفاه و رشد پیوسته برساند غیر اخلاقی یا غیر عادلانه خواهد بود اما هرگز این سوال را در برابر پرداختیهای مثلا به یک ورزشکار یا سینماگر نوجوان و جوان مطرح نمی کنیم؟
6- وزیر یا هر مقام دیگری نباید برای داراییهای یا اقدامات فردی و خصوصی خود و خانوادهش که از سوی هزاران هموطن دیگر نیز تکرار می گردد مورد سوال قرار گیرد که جزو حقوق فردی و خصوصی است اما سوال اینجاست که آقای وزیر یا هر مقام دیگری در چارچوب حوزه مسئولیتهای محوله چه کرده و چه می کند؟
7- اینکه مدیرعامل وقت بانک از محل فعالیت فردی یا حقوق قانونی چه میزان سرمایه اندوخته یا چه میزان رفاهیات برای خود و خانواده محیا نموده قطعا به شخص ایشان مربوط بوده و دیگران حق سوال نخواهند داشت اما اینکه چرا در دوره مدیریتش هزاران میلیارد تومان از امانت مردم و خارج تز روال قانونی و قابل پیگیری در اختیار افراد حقیقی و حقوقی قرار گرفته باید در تمامی لحظات مورد سوال دستگاههای نظارتی ، رسانه ها ، سازمانهای غیر دولتی و صنفی و مردم باشد و فرد مذکور نیز موظف به پاسخگویی و حتی تحمل تنبیه و مجازات نیز خواهد بود.
8- قطعا مردم و دستگاههای نظارتی حق سوال از وزیر محترم در مورد تصمیمات و داراییهای شخصی و زندگی خصوصیش را نداشته و ندارند مگر اینکه مخل موقعیت اداری بوده باشد اما همگان محق هستند بپرسند اقای وزیر جنابعالی بعنوان فردی که بالغ بر سی و پنج سال در پستهای ممتاز صنعتی ، انرژی ، پتروشیمی و اقتصادی قرار داشتید برای رفع همان نقیصه که فرمودید چه تصمیمات و اقداماتی داشته اید؟ و چرا کشورمان در چنین گردابی از عقب ماندگی گرفتار شده اند؟ و جنابعالی بعنوان مدیر عالی دستگاههای صنعتی ، تولیدی ، علمی تولیدی و تجاری و بازرگانی کشور برای رهایی ملتی تا این حد جامانده از کاروان تکنولوژی آنها چه برنامه و دستورکاری با چه زمانبدندی مشخصی دارید؟ و اگر برنامه و امکانی نیست چرا هنوز در وزارتی بی تأثیر حضور دارید؟ (2080875) (alef-13)
 
ابوالفتح
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۳:۵۲:۲۰
اگر کسب ثروت از راه مشروع باشدواز طریق وابستگی گروهی و استفاده از رابطه و رانت نباشد حق با شماست ...؟ الله و اعلم... (2081433) (alef-13)
 
ناصر
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۱:۱۱:۴۴
متاسفانه و بدون هر گونه موضع گیری (خاص) دیگه واسه همه روشن شده که دکتر روحانی در چیدمان وزرایش با کمال تاسف فقط از معمرین و کهنسال های فن سالار استفاده کرده. تجریه ، خیلی خوب است، به شرط این که با اشتیاق و علاقه همراه باشد. چه بسا یک فرد جوان فن سالار ولی نه چندان با تجربه به علت علاقه و شوقی که دارد، مجموعه تحت اداری اش را خیلی خوب سرپرستی کنه. دلیلش هم این است که آقایان زنگنه و نعمت زاده در کابینه های قبلی واقعا خوش درخشیدند و مخصوصا آقای بیژن زنگنه واقعا خدماتی که برای مملکت انجام داد و در بسیاری از وابستگی های کشور را در صنعت برق و نفت رفع نمود، جای تشکر و قدر دانی است و حتی می بایست به زنگنه بالاترین مدال کشوری اهدا می شد. ولی نکته اینجاست آیا زنگنه و نعمت زاده، همان زنگنه ده - بیست سال قبل هستند و آیا هنوز شور و شوق و اشتیاق کافی برای نوآوری و سوق دادن کشور به سوی خودکفائی و استقلال صنعتی را دارند؟ (2080877) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۱:۱۳:۰۶
چرا ما فكر ميكنيم خيلي بلديم بعد اين وضعمون ؟ قدري از توهم خود بكاهيم واقعيت ها را ببينيم
بله تو شعار از همه پيشيم ولي در واقعيت ده ها سال از دنيا عقب تر هستيم (2080882) (alef-13)
 
امير
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۴:۳۲:۵۵
الحق والانصاف نوشته قشنگي بود...
احسنت
اليعاذ بالله اگر كفر بورزيد به از ظلم كردنه!
چرا كه الملك يبقي مع الكفر و لا يبقي مع الظلم...
ملك ما حاصل خون شهيدان ماست... (2081587) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۱:۳۰:۴۴
سایت الف = تجمع احمدی نژادیها (2080958) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۶:۲۵:۵۲
نه برادر تجمع بچه های میدان ونک به بالا (2081978) (alef-13)
 
جلیل
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۷:۱۰:۰۰
کاملا اشتباه هست اتفاق این سایت تجمع روحانی هاست بزرگترین اجتماع هواداران روحانی در این سایت قرار دارند حالا یه کم انتقاد می کنند اون اوایل که کل کامنتها پر بود از شعار روحانی مچریم الان مردم به این واقعیت رسیدند که این دولت اون دولت مدنظر اونها نبود و زود اون روی واقعیش رو نشان داد (2082122) (alef-10)
 
اقا
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۱:۴۲:۰۳
اقاجون دارندگی و برازندگی اگه یکی از شما جای این وزیر بودید بازهم همین طور نظر می دادید چرا همیشه انتقاد از دیگران خوب ولی از خودمون بد است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (2081011) (alef-13)
 
سعید
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۱:۴۳:۰۱
برای ثبت نام یارانه آمده است. (2081014) (alef-13)
 
لیلا
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۱:۴۴:۰۲
مردم دولت عدالت محور را دیدید حالا دولت تدبیروامیدراهم ببینید. نوش جانتان (2081016) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۱:۴۴:۳۴
خدا تو اين مملكت درب و تخته رو خوب به هم جور كرده!!!!
همه چيزمون به همه چيزمون مياد
وزيرمون ميره خارج عمل ميكنه ! اوف گوشش خوب بشه !
رئيس جمهور(اسبق) ميره نيو يورك با عهد و عيال و فك و فاميل انگار رفته عيد ديدني !!!
نيروهاي نظامي و انتظامي به جاي حفاظت از جان و مال و ناموس و تماميت ارضي كشور دارن واسه خودشون كار اقتصادي و سياسي و...مي كنند!!!!!
همه دم از قانون مي زنند ولي وقتي پاش ميفته !!! قانون رو عوض مي كنند يا به نفع خودشون تغيير ميدن يا دور مي زنن يا اصلاً قانون رو نمي بينند !!!!!

حضرت رسول(ص) روزي كه خود خرما خورده بود ازديگري نخواست تا خرما نخورد. ولي اينجا طرف داره ميتركه باراننده شخصي ميره اينور و اونور، اونوقت ميگه مرغ نخوريد، گوشت نخوريد ساده زندگي كنيد و.....

واعظان كين جلوه برمحراب و منبر مي كنند
چون به خلوت مي روند خود آن كار ديگر مي كنند
مشكلي دارم زدانشمند مجلس بازپرس توبه فرمايان چرا خود توبه كمتر ميكنند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دروغگو دشمن خداست، واي خدايا لااقل تو ايران چقدر دشمن داري !!! (2081018) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۲:۰۲:۵۹
من که به شخصه از ایشان نمیگذرم. دل خوش کرده بودم که ایشان با تدبیر دست خودرو سازان را از رانت و گرانفروشی کوتاه میکند ، لکن زهی خیال باطل.
جناب آقای روحانی ! بنده بعنوان یک ایرانی و حامی شما در انتخابات عرض میکنم اگر تدبیری در این مورد نکنید ، بنده از ایران فعلی دلسرد میشوم. (2081076) (alef-13)
 
الف
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۲:۱۳:۲۸
کاملاً مقرضانه نوشته شده و صرفاً هدف آن تخریب دولت محترم می باشد. آقای احمدی نژاد با یک لشکر آدم میرفت نیویورک هیچ کس نمیگفت چرا حالا ایشان با پول خودش رفته آلمان برای درمان . بهتر است رعایت نهج البلاغه رو از خودمون شروع کنیم و نه توصیه به دیگران .... (2081108) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۲۲:۰۳:۱۱
حامی باسواد دولت مغرض نه مقرض!!! (2082660) (alef-13)
 
مریم
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۲:۱۴:۲۰
الف دوباره زدی توخاکیا، این یک واقعیت انکارناپذیره که شاید ما جراحان حاذقی داشته باشیم اما از فناوری پزشکی بهره کافی نداریم، با وجود پیشرفتهایی که داشتیم در این عرصه هنوز هم خیلیها چه تمکن مالی داشته باشند و حتی کسانی به هر قرض و زحمتی برای درمان در خارج از کشور اقدام میکنند، شما که از جزئیات عارضه گوش وزیر اطلاع ندارید، چرا چنین مطالبی رو تیتر میکنید (2081111) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۲:۲۰:۵۶
خود درگيري يه وزير (2081125) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۲:۲۱:۳۱
از عوام فریبی دست بردارید آیا هزینه این کار وزیر بیشتر شده یا هزینه ریاکاری بسیاری که در دور بر همه هستند (2081126) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۲:۲۱:۴۹
این وزیر پیر اوج خودباوری ملی خود را نشان داد. (2081128) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۲:۲۴:۰۲
هزینه عمل چقدر شد؟ (2081136) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۲:۲۴:۲۴
دارایی این افراد قبل و بعد از مسئولیت طبق قانون اساسی بررسی میشود ولی هزاران مسئولی که در هرسه قوه هستند و دارایی هایشان بررسی نمی شود چکار میکنند (2081138) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۲:۲۵:۴۲
پس توو این سه هفته امورات وزارت چطور می گذشته؟ (2081142) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۲:۲۷:۰۳
خیلی زیباست !!!جانبازان شیمیایی ما باید برای تست درمانی سلاحهای ارسالی از آلمان در بیمارستانهای این کشور مراجعه کنند تا دولت آلمان در صورت لزوم داروهای لازمه را دست یابد و انوقت وزیر جوان قدیمی ما به فناوری روز آلمان با فخر 80ساله بنازد .. (2081149) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۲:۳۲:۳۳
روحانی مچکریم! (2081163) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۲:۳۵:۴۱
دوستان گرامي چرا زمان احمدي نژاد دولت مردها را زير ذره بين نگذاشتيد چرا در آن زمان قيمت ها و نوسانات بازار هر دقيقه عوض مي شود ساكت بوديد وزير محترم كار بسيار خوبي انجام داده است خداوند صحت و سلامتي دهد ديگر شور نظرات را در آوريد؟ (2081170) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۲:۴۲:۵۳
متاسفم بابت این تفکر (2081189) (alef-13)
 
امير
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۳:۰۱:۱۸
اقاي نعمت زاده وزير ي پرتلاش و خير خواه هستند و ايشان هنوز هم موفق وبه دور از جناح براي ايران خدمت ميكند (2081260) (alef-13)
 
رشید
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۳:۲۳:۳۶
حالا خوبه این وزیر با پول خودش رفته( چون اموالشو که اعلام کرد نزدیک هزار میلیارد تومن دارایی داره) و مثل بعضیا که با پول مردم زن وبچشونو بردن نیویورک گردی نبوده (2081317) (alef-13)
 
1982
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۳:۲۹:۱۱
با زندگی شخصی مردم چیکار داری اخه مگه از هزینه دولت رفته مثل بعضیا که با هزینه دولت رفتن نیویورک 200 نفر نیست که اگر با هزینه دولت رفته باید پاسخگو باشه ولی اگر از هزینه شخصی رفته دیگه به منو شما ربطی نداره (2081334) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۳:۳۸:۴۸
یعنی میفرمایید شما بهتر از آقای وزیر از وضعیت صنعت ایران و فاصله آن با کشور آلمان اطلاع دارید؟ بیایید حداقل در ته دل با خودمان صادق باشیم وقتی ورق آلومینیومی درب ماست را نمی توانی بسازی دیگر از این حرفها نزن (2081379) (alef-13)
 
محمد جواد
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۳:۴۳:۳۱
فعلا ما از یارانه ها انصراف میدیم تا خدمات پزشکی رایگان بهتری در اختیار عموم شهروندان درجه 1 قرار بگیره (2081394) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۳:۴۴:۲۲
پراید سواری امثال ایشان را نیز شما رسانه ای کردید! (2081399) (alef-13)
 
کاوه
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۳:۴۵:۱۹
اکثر یادداشتها متاشفانه سطحی است. ای کاش به نقطه ضعف های واقعی نعمت زاده که کم هم نیستند اشاره می شد. ما که اطلاعات نداریم. شما از کجا میدانید که هزینه این عمل پیچیده را چه کسی پرداخت کرده است؟ شاید پسر خاله اش داده باشد؟ شاید دختر عمه اش و یا برادرش به او کمک کرده باشند. نعمت زاده هزار ایراد دارد، بد دهن است، ضریب هوشی بالایی ندارد. روش های مدیریتی اش از جمله عربده کشیدن هایش از مد افتاده و کارا نیست، این فکرش که به هیچ کسی نمی شود اعتماد کرد و باید کارها را شخصا انجام دهد ( هر چند که خودش هم غلط انجام بدهد) منسوخ است، اعتماد کردن به محدود اطرافیانش هم زیاده از حد و عرف است . اما نعمت زاده دزد نیست. انسان متدینی است، اهل خدا و نماز و روزه است. واقعا چرا همه ما عادت داریم بدون داشتن اطلاعات کافی و مستند، قضاوت کنیم و حرف بزنیم؟ البته من هم مثل بعضی از دوستان نظر مثبتی به انتخاب ایشان به این سمت تداشتم و ندارم اما این که یک اتفاق را اینقدر در بوق و کرنا کنیم را درست نمیدانم. در خصوص رفتن رییس جمهور و خانواده اش به مازندران و کیش چه ایرادی در این مورد وجود دارد؟ مگر رییس جمهور ، انسان نیست و خانواده ندارد؟ و به تفریح نیاز ندارد؟ و باید روزهایی که همه در تعطیلات نوروزهستند، در دفترش بنشیند و انشا بنویسد؟ شما ببینید در یک آخر هفته عادی یا طولانی صدها هزار و بلکه میلیون ها نفر تهرانی به شمال می روند.
در زبان ترکی به کسانی که دارند دائما از کاه ، کوه می سازند، می گویند " سز باز- به ضمه سین" . واقعا مه هم همگی عجب " سز باز" هایی شده ایم و چه استعداد قریبی در این کار پیدا کرده ایم؟!!!!!!! (2081402) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۳:۴۵:۵۷
کاش ما هم وزیر می شدیم. (2081405) (alef-13)
 
ابوالفتح
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۳:۴۷:۵۸
این برادرنویسنده ما تازه امروزمتوجه شده اندکه درمملکت ومسولین چه خبر است و یا میدانستند و بخاطرتعلقات گروهی دم بر نیاورده اند .درعین حال از ایشان تشکر میکنم . (2081416) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۳:۵۱:۲۸
دارندگي وبرازندگي دارند عشقش را مي برند وقتي من وتو خريم به هر كس وناكس سواري مي دهيم تقصر نعمت زاده چيست. (2081430) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۳:۵۷:۳۹
این پزشکا عمل کنند؟
http://alef.ir/vdcgyx9xuak9xu4.rpra.html?222797 (2081458) (alef-13)
 
سهیلا
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۴:۰۶:۵۶
چقدر ما تنگ نظریم چه ایرادی دارد وزیر برای درمان به آلمان رفته باشد همه روز صدها نفر برای تفریح به خارج از کشور میروند ایشان برای معالجه رفتن وبا صداقت هم صحبت کردن وباخرج خودشان رفتن نه باپول ما انشا الله تلاش کنند آن تکنولوژی را با کمک وزیز بهداشت در کشور ما هم اجرا کنند به امید روزی که خوشبین باشیم. (2081483) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۵:۰۰:۵۸
خانوم شما وضعت خوبه فکر میکنی همه وضعشون خوبه، همین مشکل هم برای وزیر پیش میاد واسه همین معترضیم، سیر خبر از گرسنه نداره سواره از پیاده، ایشون نمیومد وزیر بشه وزیر قحطی که نبود (2081700) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۴:۰۷:۱۱
مردم در معالجه آزادند به هر دكتري در هر كشوري مراجعه كنند . حاضرم قسم بخورم فط كامنت هاي كه موافق نظرشما هستند را گذاشته ايد (2081485) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۴:۰۷:۳۸
آقای وزیر لطفا شما دست از وزارت بردارید . کمتر از یک سال این تکنولوژی در ایران خواهد بود (2081488) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۴:۱۲:۵۳
بخشيد پس ميخواستيد برم بيمارستان شفا نوبت بگيره تو صف. تو دنيا ادم هاي موثر از امكانات بهتري برخوردارند. وقتي نفت تو اين يك ساله به بالاترين ميزان صادرات رسيده دست مريزاد نميگيد. حالا رفته المان ... . مارا همان حاج محمود لياقت است قربان. (2081510) (alef-13)
 
داود
۱۳۹۳-۰۱-۲۷ ۱۸:۱۰:۳۵
دوست عزیز به قول علی (ع) دوست داشتن یک چیز آدم را کور و کر می کند. حسن دولت تدبیر و امید آنست که در همه شئون به شعار خود عمل کند. کسی برای آقای نعمت زاده کارت دعوت نفرستاده بود که بیاید و پا رو چشم ملت بگذارد و وزیر شود. ایشان مختار بود با بیش از 1000 میلیارد سرمایه برود و آلمان زندگی کند اما حالا که مسئولیت پذیرفته باید برخی مسائل را در نظر بگیرد ... (2083944) (alef-6)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۴:۱۳:۲۴
مطمئن باش ده سال پیش تو ایران بود فقط چشم بینا میخواد واعتماد به پزشکای داخلی (2081512) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۴:۴۸:۳۳
در حالي مردم در كشورمان با هزر مشكل دارو ودرمان مواجه هستند معالجه به خارج از کشور به معنای استفاده از جایگاه مقامی خودشان نیست؟
وقتی رهبر انقلاب بر ظرفیت های بالقوه و بالفعل کشور و پیشرفت های بدست آمده در عرصه های مختلف تاکید می کنند آیا رواست یک وزیر دولت آن هم در جمع مدیران خود با بیانی تحقیر آمیز به ورود یک تکنولوژی آن هم بعد از ۸۰ سال به کشور اشاره کنند؟آيا در حالي كه بايد يك وزير با توسعه فكر و انديشه خود به ديگران گفتمان جديدي را ايجاد نموده وفرهنگ ايراني راگسترش دهد از آلمان تبليغ ميكند.چقدر نمايندگان كشور ساده فكر ميكنند و چطوري يك وزير را با اين طرز فكر را نقد نميكنند. (2081651) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۴:۱۴:۴۳
ببخشید در کجای دنیا مردم کوچه و بازار به همان امکاناتی دسترسی دارند که وزرا دارند؟
نمی گم این اقدام ایشون درست است اما ایجاد انتظار بین مردم که همه باید از همه امکانات به یک اندازه برخوردار باشند کمی اشتباه است. همه جا هر کسی مطابق با وضعیتی که دارد از امکانات بهره می برد. (2081519) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۶:۱۱:۵۲
پس چرا وقتی درباره ماشینش ازش می پرسن می گه پراید سوار می شم چرا دروغ می گه (2081941) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۴:۲۷:۱۵
تا حالا شنیده بودیم که ریا کاری بد است !

بعضی فقط برای تحمیق مردم دست به ظاهر سازی می زنند .

اما برای درمان گوش مبارک راهی بلاد کفر میشوند (2081569) (alef-13)
 
رر
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۴:۲۹:۰۴
جایه تاسف داره آقای نعمت زاده ثروت هنگفتی داره چرا یارانه می گرفته ؟؟؟!!! (2081577) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۴:۴۵:۵۹
اینبار هم به نعمت زاده گیر سه پیچ داده اید و تا استیضاح نکنید ول کن معامله نیستید . (2081641) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۴:۵۷:۴۶
الکی به این جماعت نمیگن غربگرا .غربی ها معتقد به نظام طبقاتی هستند داراها وندارها !!!!(ولله خودم چندین کشور غربی رفتم )اینها غربیها را با این کاراشان روسفید کرده اند . (2081687) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۵:۰۹:۱۸
یه روزی مظفرالدین شاه از دیدن اتومبیل در فرنگ متعجب شد و امروز وزیر صنعت از دیدن فن آوری جراحی (2081732) (alef-10)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۵:۱۱:۳۱
ضمن احترام به دوستان عزیزی که آقای نعمت زاده را احتمالاً ندیده و نشناخته مورد نقد قرار دادند، بنده کارمند معمولی نفت هستم و حساب و کتابی هم با این آقا ندارم. اما در زمانی که این آقا مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی بود طرحهای بسیاری افتتاح شد و وی بسیاری از اسنادی را که کسی جرات امضای آنها را نداشت امضا کرد و زیرساختهای این حوزه را ارتقا داد. صنعت پتروشیمی در ماهشهر و عسلویه مدیون این آقاست و ثروتمند بودن وی لزوماً به معنای ناکارامد بودن وی نیست. چرا اشخاصی را که در خصوص آنها اطلاعی نداریم به راحتی مورد قضاوت قرار می دهیم؟ (2081740) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۵:۱۸:۳۲
خوب یعنی چه. پولداری بد نیست. اختلاس و بدتر از اون حیف و میل و هدر دادن اموال عمومی بد هستند. اگر از جیب ملت رفته باید محاکمه بشه در غیراینصورت عوامفریبی نکنین. (2081762) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۵:۲۷:۰۲
خدا یا مردیم از این عدالت یا رهایمان کن یا نجاتمان بده (2081794) (alef-13)
 
افشار
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۵:۲۸:۲۵
اطفاقا وزیر راستگو به این میگن در ضمن مگه دروغ میگه اون تکنولوژی 50 سال دیگه تو ایران شتر در خواب بیند پنبه دانه درود بر وزیر راستگو و درستکار دولت تدبیر و امید (2081796) (alef-10)
 
ناشناس
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۵:۳۱:۰۷
آقای مدلل - رانت ششصد میلیون یورویی- نصف نعمت زاده- عمل گوش- ثروت میلیارد دلاری_ بیخیال بابا (2081807) (alef-10)
 
حمید
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۵:۳۸:۲۷
شما ها چرا هی سرتونو میکنین تو برف؟ خوب هی نشستین و مثل اون رئیس جمهور نازنینتون گفتین همه چی خوبه و ما همیشه سریم چی به سرمون اومد؟ واقعیتها رو باید ببینیم حتی اگر تلخ باشه. خوب اینکه اونا 100 سال تا اومدن رئیس جمهور قبلی عقبتر بودیم که معلومه خوب حالا دیگه 400 سال افتادیم عقب . چرا هی غر میزنین؟؟/ خوب تلاش کنین که بریم جلو. هی از اینو اون ایراد میگیرید فقط.
بابا این بنده ی خدا رفته 1 گوش عمل کرده اون یکی میاد میگه آقای روحانی باید پاسخ گ باشه بابا بسه حرفهای 100 من یه غاز. (2081839) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۵:۴۴:۳۵
زماني كه يك عده با پول بادآورده داراي همه نوع امكاناتي شدند. و حتي كوچكترين تلاشي چه براي خود و چه براي مملكت نكردند و بازدهي شون صفر ولي ثروتشون نجومي است ، چرا يك مدير با تجربه ، يك مهندس يك وزير نبايد براي عمل گوش عازم خارج بشه؟
وقتي فاميل درجه دو و سه آقايون ماموريت نيويورك مي رن
اگه جناب نعمت زاده حق و توانايي رفتن به خارج براي معالجه رو نداشته باشند پس كه و كي بايد بره؟ (2081862) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۵:۵۰:۴۵
لطفا در مورد ادعای ایشان با یک متخصص جراحی گوش مصاحبه کنید. برای من جالب است که چه عمل خارق العاده ای جناب وزیر انجام داده اند که تا 80 سال دیگر هم وارد ایران نمی شود (2081887) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۵:۵۶:۱۴
من دوست دارم وزیر مملکتم خانه ای از طلا داشته باشه وبهترین امکانات در اختیارش باشه ولی در کنارش هر کدوم از جونهای مملکت یه کار آبرومند با یه خونه نقلی کوچیک داشته باشن که بتونن ازدواج کنن وزندگی آرومی داشته باشن.آخه این کجاش افتخار داره که فلان مقام مملکت لباس پاره بپوشه وبدبخت بیچاره باشه ودر کنارش جوانها بیکار و معتاد ودزد و بی اخلاق و بی آینده باشن؟ا (2081903) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۸:۰۳:۴۶
احسنت ! خیلی قشنگ گفتی . (2082239) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۶:۳۸:۵۰
اقاي وزير انشاالله خدا شفاي عاجل بدهد من هم چند ساله كه گوشم مشكل داره كم شنوا شده سمعك هم دارم ولي دوست دارم در سن ٥٠سالگي شنواييمو بدست بيارم چكار كنم پول ندارم (2082042) (alef-10)
 
رضا
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۶:۴۴:۵۸
متاسفم ، هم براي نگارنده و هم برخي كامتت گذارها، چرا اينجوري برخورد مي كنيد اولا اين آقا وزير است دوم اينكه از ابتداي كار هم و اصالتا از وزاري متمكن است چرا تخريب مي كنيد اگر بهتر از نعمت زاده ايد بسم ا... ، 34 سال است همه را ديده ايم پس هيچكدام بهتر از بقيه نبوده ايم . والا اگر همه نعمت زاده بودند بعيد بود اين مشكلات امروز را مي داشتيم. اينرا هم اضافه كنم تاكنون يكبار هم نعمت زاده را نديده ام اما كارنامه تجاري و وزارتي آنرا مي توانيد مطالعه كنيد. ضمنا براي ووزرا و بزرگان خود اين حق را قائل باشيم كه قدري بهتر ازبعضي هاي ما زندگي كنند . (2082059) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۶:۴۶:۰۳
خداوند انشاءالله یک دهم عقل آقای نعمت زاده را به این نویسنده محترم عنایت کند.

دوست من، شما وقتی باید نگران شوید که وزیر صنعت شما در سال 2014 از کلمه «خود کفایی» استفاده کند، در چنین روزی همه باید عزا بگیریم! (2082066) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۶:۵۳:۳۲
الف , چرا بی جهت مردم رو زیر سوال میبری و آبروی دیگران رو میبری ؟
تعهد در مقابل خدا نداری که هر چی دلت میخواد مینویسی ؟ این بنده خدا شاید با پول خودش خودش رو معالجه کرده باشه . (2082085) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۶:۵۳:۵۴
نه تنها اين آقاي وزير بلكه كل اين دولت ،اساس رو بر وارونه انجام دادن كارها نسبت به زمان آقاي ا حمدي نژاد قرار داده (مسكن مهر ، برقراري يارانه،مرخصي بعد از زايمان،خبرهاي خوش علمي وهسته اي،ايستادگي بر سر حق هسته اي شدن ايران و .....)از جمله اين كارها هستند. (2082086) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۹:۲۱:۵۱
تند نرو (2082402) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۷:۱۷:۲۶
وزیر سرمایه دار خیلی بهتر از وزاری تازه به دوران رسیده هستند که تازه می خوان سرمایه دار بشن دست از این ایرادهای بنی اسرائیلی بردارید انتقاد دارید علمی و مستدل بیان کنید نه اینکه به هر چی الکی گیر بدید
قرار نیست وقتی با یکی مشکل داریم وارد حریم خصوصی افراد بشیم پولداره اگه از رانت و دزدی به دست آورده محاکمه کنید اگر نه به کسی چه ربطی داره رفته آلمان درمان کنه یا ایران
درضمن باید واقعیت رو پذبرفت بنده خدا راست میگه که بعضی تکنولوژی ها تا 80 سال دیکه هم به ایران نمی یاد نمونه صنعت خودرو سازی سی ساله چه تغییری کرده حالا آقای وزیر شروع کنه به دروغ گفتن و شعار دادن که جزو چند کشور تولید کننده این و آن هستیم پیشرفت می کنیم (2082139) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۷:۲۶:۲۶
متاسفانه خارج از مسله شخصي جناب وزير بايستي عنوان كنم بعنوان يك كارمند وزارت صنعت و معدن تجارت ايشان از زمان وزارت نه تنها وضعيت صنعت و معدن را حل ننموده بلكه با بد تدبيري وضعيت بخش بازرگاني را نيز ويرانه و تعطيل نموده كه جاي بسي تاسف هست هم براي رياست محترم جمهور و هم براي نمايندگان مجلس كه علرغم اعتماد مردم به قولهاي جناب روحاني متاسفانه شاهد عملكرد چنين وزير صعيفي طي سالهاي بعداز انقلاب در اين وزارت خانه هستيم (2082167) (alef-10)
 
حامد
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۸:۰۵:۱۶
آیا واقعا برای همه بیماران این امکان وجود دارد که در مجاورت منزل خود بیمارستان مجهز خصوصی داشته باشند/؟؟
آیا داشتن بیمارستان تخصصی مجهز خصوصی برای آقای.... برای معالجه به معنای استفاده از جایگاه مقامی خودشان نیست؟
در ثانی از طرف دیگر چون در بسیاری از روستاها پزشک متخصص حضور ندارد وزرا نباید به پزشک متخصص بروند؟ (2082242) (alef-13)
 
علی اکبر سپانلو
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۸:۰۵:۲۱
قفط همین یکی رفت آلمان برای معالجه؟باز شما داری خواننده هارو میبری تو خاکی.چرا وقتی یک خبر رو میدین تحلیل رو برای خواننده باز نمیکنید.تیتر رو شما توجه کنید .وزیر پراید سوار پراید سوار رفت آلمان.......
یعنی با پول ملت رفت؟با پول خودش رفت ؟یعنی چی ؟
عزیزم هزاران ایرانی به مسافرت خارج از کشور رفتند این اشکال داره ؟

ای کاش شما که زحمت کشیدی مینوشتی آقای وزیر چرا به تولید توجه نمیکنی .بیا کارهایی که در سال گذشته برای تولید انجام دادی توضیح بده.دلیل اینکه عوارض معادن رو زیاد کردی چه بود .از تغیرات قوانین گمرک کدام دسته سود بردن .تجار یا تولید کننده .بخش خصوصی تو برنامه شما چه جایگاهی دارد برای این بخش چه برنامه ای دارید.
قربان یک جو معرفت. (2082243) (alef-13)
 
هادی
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۸:۰۷:۱۹
این سخن که گفته تکنولوژی این جراحی 80 سال دیگر به ایران می آید مایه شرمندگی است و از وزیر متمولی مثل ایشان بیشتر از این انتظاری نمی باشد . (2082248) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۸:۳۲:۴۷
مشکل از آنجا شروع شد که عدالت به معنی برای همه مساوی تعریف کردیم من یه کارمندم با حقوق متوسط استعداد یا جسارت تجارت رو نداشتم و به کارمندی و حقوق بخور نمیرش رضایت دادم و حالا باید تاوان تنبلی یا بی استعدادی و ... بدم حالا کسی ریسک کرده زحمت کشیده سرمایه دار شده حقشه که استفاده کنه و زندگیش با من فرق داشته باشه
البته کسایی که با رانت و تقلب به جایی رسیدن بحث شون جداست (2082309) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۷ ۰۷:۰۶:۱۷
اخوی مردمو منحرف نکن این وزیر کارمند تمام وقت با مسئولیت رده بالای دولتی بوده، یک کارمند رده بالا با اون همه مشغله چجوری وقت کرده این همه کارخانه دار بشه و عضو هیئت مدیره و ثروتش بشه هزار میلیارد؟ خودت را زدی به اون راه یا نمی دونی که این را نوشتی که در هر دو صورت متاسفم برات (2082722) (alef-10)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۹:۴۷:۴۸
تازه این یکی از هزاران مورد مشابه است که مردم آگاه میشوند. (2082442) (alef-10)
 
حسینی
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۲۰:۰۴:۱۱
خوب شما اخبار دروغ تولید داخلی رو باور کن و خوش باش ! ولی وقتی داری برای خودت وسایل زندگی میخری هم این روحیه رو داشته باش ومدام پی کالای خارجی نباش ! به وسایل خونه خودت یه نگاهی بکن ببین آیا 2درصد آنها ایرانی هست؟ بعد بابت حقوقی که میگیری خجالت بکش 1 (2082472) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۲۰:۱۵:۱۹
به نظر نن هیچ کس به فکر این مردم نیست حتی شما فقط حرف حرف حرف (2082505) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۲۰:۵۲:۰۹
به شما چه. مگه فضولی آخه. وزیر پولداره رفته خارج کشور واسه عمل. حرفی هم که زده منطقیه. تو نویسنده این چرندیات اگه از دستت بر میومد بیشتر از این واسه خودت خرج میکردی حسود (2082569) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۲۱:۲۴:۲۷
اومدید ایشون رو با عوامفریبی خراب کنید خودتونو رسوا کردید (2082605) (alef-13)
 
منصور
۱۳۹۳-۰۱-۲۷ ۱۱:۲۵:۵۴
با سلام
نباید موضوعات را با هم خلط کرد.
اگه برا درمان خودش از امکانات دولتی و عمومی سو استفاده شده که باید برخورد بشود.در غیر اینصورت هر بیماری می تواند از روشی و طریقی که مطمئن باشه درمان بهتری دریافت می کنه استفاده بکنه. (2083049) (alef-6)
 
مهدي
۱۳۹۳-۰۱-۲۷ ۱۱:۴۰:۵۵
ياد نخست وزير سوئد افتادم كه علي رغم بيماري شديدش ماهها در نوبت بيمارستان كشورش مونده بود.. (2083087) (alef-6)
 
سینا
۱۳۹۳-۰۱-۲۷ ۱۲:۰۰:۵۹
خدا را شکر کنید که وزیر محترم آدم صادقیه. (2083142) (alef-6)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۷ ۱۲:۱۸:۰۶
دقیقا هم موقع عید جهت عمل جراحی تشریف بردند که کار ورزارت خونه یک وقت دچار مشکل نشود !!! آفرین.مسئولین محترم , درستکار و خدمتگزار .شما هم یادبگیرین ! شما باید سالم باشین که وضع ما اینقدر خوب بمونه , تابستون و عید را بذارین برای رسیدگی به سلامتی خودتون و خانوادتون در خارج از کشور. (2083176) (alef-6)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۷ ۱۲:۴۲:۰۹
از این حرف جناب وزیر باورم شد که ایشان جانشین خدا در روی زمین هستند چرا که توانستند 80 سال آینده را به طور قاطع پیش بینی کنند. قدر ایشان را باید دانست. (2083224) (alef-6)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۷ ۱۳:۰۳:۱۶
رفتار سایت الف در برخورد با ایشون شرم آوره (2083259) (alef-6)
 
حمید
۱۳۹۳-۰۱-۲۷ ۱۴:۳۰:۰۰
آقای مهندس به این موضوع هم اشاره میکردید که خودرو سازان ما هم صد سال از انها جلوترند و آلمان خواهان خرید پلتفرم پراید از ایران شده . مدیونی اگه فکر کنی مسخره می کنم. (2083485) (alef-6)
 
آرش
۱۳۹۳-۰۱-۲۷ ۱۵:۲۹:۱۷
آقاي روحاني در جلسه راي اعتماد ايشان را پدر صنعت ايران دانستند. حال اگر به گفته ايشان صنعت ما تا اين حد عقب افتاده است مقصر كيست؟ (2083614) (alef-6)
 
حمید
۱۳۹۳-۰۱-۲۷ ۱۶:۱۲:۰۷
با سلام اقایان دولتی دنبال ان هستند که اگر کسی که حقش نبود یارانه بگیرد برای 45000تومان به دادگاه معرفی شوند اینهم از دولت تدبیر امید. (2083721) (alef-6)
 
داود
۱۳۹۳-۰۱-۲۷ ۱۸:۰۴:۴۶
آقای روحانی ما از آقای نعمت زاده هیچ انتظاری نداریم چون هیچ وقت او را قبول نداشته و انتخاب نکرده ایم اما از شما انتظار داریم. نمرات منفی برخی وزیران محصول بی توجهی شما به صداهای انتقادی است. گویا آقایان بیش از شما به بقای خویش مطمئن هستند. (2083935) (alef-6)
 
سلامی
۱۳۹۳-۰۱-۲۷ ۱۸:۲۶:۳۶
کاش از پول بیت المال چشماش م عمل می کرد که کشته شدن مردم توسط خودروهای ملی رو ببینه! کاش زبونش رو هم عمل می کرد که همه چیز رو نگه! (2083968) (alef-6)
 
حقگو
۱۳۹۳-۰۱-۲۸ ۰۷:۴۰:۰۳
وزیر بی عیب از کجا می شود پیدا کرد؟
تمام کسانی که نظرات منفی یا حتی مثبت داده اند بی عیب هسند؟
ایا رفتارهای دیگر این وزیر هم قابل قبول نیست؟
بیاییم بررسی کنیم اقدامات این اقا در وزارت خانه چگونه است . (2084613) (alef-6)
 
hamid
۱۳۹۳-۰۱-۲۸ ۰۸:۵۹:۴۴
بقیه وزرا چه کردند که این بکنه بابا دلتون خوشه
همشون از همه بدترند
از اکبر ترکان بپرسید با این همه سمت چیکار کرده
دولت تزویر وامید که میگمن همینه داداش (2084655) (alef-6)
 
صادق
۱۳۹۳-۰۱-۲۸ ۱۱:۲۳:۵۶
به نظر من درج این موضوع در اخبار و رسانه ها نشان از توسعه نیافتگی ماست. این یک نوع فکر طالبانی است که مثلا وزیر یک کشور چرا برای درمان رفته بیرون از کشور ، دنیا ، دنیای تکنولوژی است و اختیار افراد هم دست خودشانه از مال من وشما که خرج نکرده؟ کار گناه و غیر شرعی و غیر قانونی هم نکرد ! به فکر نان باشید که خربزه آب است. (2084825) (alef-6)
 
ابراهیم
۱۳۹۳-۰۱-۲۸ ۱۸:۵۵:۴۳
اگر کسی یک مسلمان واقعی ومومن باشد هرگز تحت هیچ شرایطی ثروت اندوزی نمیکند حتی از راه حلال.بلکه همواره اضافه ثروت ومال خود را در راه رضای الله به نیازمندان می بخشد.اگر همین یک رهنمود دین در ایران مورد قبول بود و توسط ثروتمندان اجرا میشد امروز دراین کشور حتی یک نیازمند هم پیدا نمی کردیم والگوی جهانیان میشدیم. (2085573) (alef-6)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۹ ۰۵:۳۲:۴۲
سلام سیب زمینی شده کیلوی 5000 تا7000بریم ازمیوه فروش سر کوچه ریس جمهور قبلی بگیریم یا این ریس جمهور باخودش دم درکاخ سعد اباد میوه فروش برده (2086085) (alef-6)
 
علي اوغلو
۱۳۹۳-۰۱-۲۹ ۱۱:۱۵:۴۷
اقاي وزير اشتباه ميكنند براي معالجه گوش پول خرج ميكنند چرا كه يكي ازبهترين موهبت براي يك وزير داشتن ثقل سامعه ميباشد كه هم ازغرولند نمايندگان نق نقو درامان ميماند وهم ازديگران ازداخل خانه گرفته تا فرياد كارگروكارمندان (2086221) (alef-6)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۱-۲۹ ۱۲:۱۷:۵۷
مشت نمونه خروار است. این اقا فقط نمونه ای از مسئولین خدمتگزار ملت است. فکر میکنید بقیه از این بهتر هستن؟ (2086317) (alef-6)
 
ایرانی
۱۳۹۳-۰۱-۲۹ ۲۲:۵۶:۳۴
وقتی که بزرگان ما در عمل و قلبا به نخبه های ایرانی اعتماد ندارند و برای یک عمل ساده به خارج سفر میکنند توقع دارین بقیه به ما اعتماد کنند. (2087239) (alef-6)
 
مصطفی
۱۳۹۳-۰۱-۲۹ ۲۳:۲۷:۵۹
مشکل آقای وزیر واقع بین بودن و شعاری حرف نزدنه (2087277) (alef-6)
 
علی
۱۳۹۳-۰۱-۳۰ ۱۰:۵۰:۰۰
تو ایران داره یواش یواش فرهنگ جمع آوری خودرو های فرسوده راه میوفته به امید روزی که فرهنگ جمع آوری تفکرات و انسان های فرسوده هم تو این کشور روبه رشد راه بیوفته. درسته برای هر کس و تو هر سنی بیماری پیش می یاد و لی دیگه اینو قبول کنیم که آقای وزیر هم باید بره استراحت کنه ماشالله سنی از گشته پیش آمدن همچین عمل هایی هم عادیه. از دولت تدبیر و امید بیشتر از اینها انتظار می رفت (2087835) (alef-1)
 
۱۳۹۳-۰۱-۳۱ ۱۶:۰۳:۵۶
بابا رفته تکنولوژیش را وارد کنه خودش هم اولین داوطلب شده که بقیه آسیب نبینند. این است وزیر ایثارگر مجاهد (2091153) (alef-1)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.