نظر منتشر شده
۶۵
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 245938
حذف نظرسنجی یک برنامه تلویزیونی به دستور دولت
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۳
مجری برنامه زنده تلویزیونی پایش در ابتدای برنامه دیشب، در مورد عدم نمایش نظرسنجی هفته گذشته این برنامه توضیحاتی داد.
به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی حیدری مجری برنامه پایش در ابتدای برنامه شب گذشته ، در مورد عدم نمایش نظرسنجی هفته گذشته این برنامه توضیحاتی داد.

حیدری گفت: ما در برنامه هفته گذشته چند ساعت قبل از برنامه ، سئوال نظرسنجی این برنامه را برای اخذ نظر مردم منتشر کردیم و بحث‌های زیادی در مورد این سئوال بین بینندگان در گرفته بود اما با شروع برنامه و با درخواست دولت ، سئوال نظرسنجی را حذف و آن را نمایش ندادیم.

سئوال نظرسنجی این برنامه که به دستور دولت حذف شده بود، به این شرح است: آیا شما کاهش نرخ بیکاری در ماه‌های اخیر را احساس کردید ؟ در مدت زمانی که این سئوال نظرسنجی پخش می شد و قبل از فشار دولت برای حذف آن ، حدود ۶۰ درصد از شرکت کنندگان گزینه خیر و ۴۰ درصد گزینه بله را انتخاب کرده بودند.
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۰۹:۳۶:۵۲
برای صدا و سیما متاسفم. (2438518) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۶:۲۹:۵۴
شما برای این دولت متاسف باش که همه چی رو بخاطره تورم تعطیل کرده....
کاهش تورم همراه با رونق تولید نه اینکه همه چی تعطیل بخاطره تورم (2439488) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۲۱:۰۶:۵۹
دولت دستور حذف نظرسنجی رو داده بعد شما به صدا و سیما گیر میدی!؟ (2439965) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۰۹:۴۳:۵۰
صدا و سیما چرا در باره احساسات مردم در زمان احمدی نژاد چیزی نمی پرسید!! (2438533) (alef-13)
 
هدایت
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۲:۵۰:۲۹
کار اشتباه همیشه اشتباه چه در این دولت چه در دولت قبل (2438942) (alef-10)
 
بردبار
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۵:۴۹:۴۲
دورود بر احمدی نژاد خداوکیلی (2439394) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۰۹:۴۵:۱۷
من یکی از طرفدارای سرسخت این دولتم اما اینا هم نباید فکر کنند که ملت نفهمند . اخه مگه می شه یک دولت در عرض یک سال بیاد بیکاری رو کم کنه مگه می شه کدوم ادم عاقلی این ادعا رو داره. مردم هم این می دونن و هیچ انتظاری هم از دولت ندارن که یک شبه بیاد و معجزه بکنه دولت هم نباید زیاد روی این موضوع مانور بده که اقا بیکاری کم شده همه می دونن این دولت یا هر دولتی سرکار بیاد حالا حالاها باید کار کنه تا بیکاری رو کم کنه پس بهتره واقع بین باشیم (2438537) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۱:۵۱:۴۸
اتفاقا نتیجه خوبی داشته. اینکه در یکسال و خرده‌ای 40درصد مردم احساس کنند بیکاری کم شده خبر خوبیه. یعنی تا پایان 4 سال پیشرفت خوبی می‌تونیم داشته باشیم (2438798) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۲:۲۴:۰۲
اتفاقا همین قدر که تونستند این ادعا و انتقاد را به دولت بکنند و در رسانه ها درج بشه یعنی ازادی ها زمانی روحانی بیشتر شده وگرنه سالهای قبل کی جرات داشت همچین حرفی بزنه (2438869) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۲:۲۱:۲۵
بجاي اينكه طرفداري سر سختانه از شخص يا گروه يا دولت بكنيم بهتر نيست خيلي منطقي نقاط قوت و ضعف رو بررسي كنيم؟

كي ميشه كه ما بتونيم نقاط ضعف رو در كنار نقاط قوت بپذيريم.... (2438862) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۲:۳۴:۰۲
چطور دولت مهرورز تو یک سال تونست دونیم ملیون شغل ایجاد بکنه اینا نتونن 400 هزارتا ایجاد بکنن؟ (2438890) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۵:۳۲:۲۳
خوبه، هر کسی که مخالف دولته، با نوشتن "من از طرفداران سرسخت دولتم" شروع به انتقاد کردن از دولت می کنه. اون هم در شرایطی که همه چیز رو با اطلاعات ناقص خودش می سنجه.
وقتی دولت بودجه های عمرانی را 12 برابر می کنه پیمانکارانی مثل ما شروع به اجرای پروژه ها کرده و با جذب حداقل 10 الی 20 نیروی تکنسین پروژه را تحویل می دهیم.
در این فعالیت اقتصادی نیروهای زیادی به صورت مستقیم و غیرمستقیم وارد بازار کار و تولید و خدمات می شوند. (2439361) (alef-10)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۰۹:۴۷:۰۱
دولت دروغ
این بود آزادی بیانی که می گفتند؟! (2438542) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۵:۵۰:۴۱
اعتدال در دوروغ گفتن به مردم از طرف دولت (2439395) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۰۹:۴۹:۴۵
خوب مردمی که اطلاعات آماری ندارند چگونه به این سوال پاسخ دهند؟؟ این یک عمل نادرست با نتیجه نادرست است. باید آماری موجود باشد تا بتوان در این زمینه صحبت کرد.

ارائه نتیجه آزمون فرضیه با احساس و شهود نادرست است. متدولوژی معتبر می خواهد. چرا برنامه پایش از یک کارشناس آمار استفاده نمی کند نتیجه یک نظرسنجی غلط فضای جامعه را تیره تر می کند.
مدرس روش تحقیق (2438550) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۰۹:۵۲:۴۹
خب اینکه نتیجش به ضرر دولت نبوده!!!! (2438556) (alef-17)
 
رسول
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۰۹:۵۳:۱۵
با آنکه با محدودیت بی مورد رسانه ها شدیدا مخالفم ولی سوال نظر سنجی در مورد موضوعات علمی باید علمی باشد نه احساسی.
بنابراین به اعتراض به سوال مربوطه موافقم. آقای حیدری با آنکه تحصیلکرده اقتصاد نیستند، می توانند این برنامه را به پیش ببرند. فقط سعی کنند برای جذب مخاطب بیشتر (آنهم به سبک برنامه 90) در دام احساسات نیافتند.
از خداوند متعال برای ایشان و همکارانشان آرزوی توفیق می نمایم. (2438557) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۰۹:۵۵:۴۵
چقدر هم صدا و سیما به حرف دولت گوش می کنن و باورش سخته (2438559) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۰۹:۵۸:۰۱
هفته ای دوبار برای دولت شایعه درست می کنید ول باز هم می گیم روحانی متشکریم (2438565) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۵:۵۴:۰۳
دولت خودش سانسورچی (2439401) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۶:۴۰:۴۰
خودت دولت هفته ای 10 بار شایعه درست میکنه
کاهش بیکاری،کاهش تورم،شیب ملایم،سبد کالا،حذف یارانه ثروتمندان،خارج شدن از رکود، شکسته شدن تحریم ها وازادی بیان وانتقاد سازنده و....... همه این حرفا رو خود دولتی ها مخصوصا اقای روحانی هرجا میره میگه (2439523) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۰۹:۵۹:۲۰
یه جور حرف می زنید انگار اصلا ما سانسور نداریم و دولت این کار را شروع کرده (2438567) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۰:۰۱:۴۶
زمان احمدی نزاد مرده بودید از این نظرسنجی ها ترتیب بدید؟! (2438568) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۸:۲۰:۴۱
فکر کنم تو مرده بودی که نظر سنجی های اونموقع رو نمیدیدی. (2439688) (alef-10)
 
سعید
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۰:۰۳:۲۰
بله سوال اینجاست چرا در زمان احمدی نژاد تلویزیون این سوال و نظر سنجی ها را رانداشت اتفاقا کاردرستیه . (2438573) (alef-13)
 
امیرک
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۰:۰۴:۰۲
این بحث های دقیق کارشناسی ، نقد ها ، مناظره ها و... چرا زمان دولت قبل نبود (2438576) (alef-13)
 
majidr
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۰:۰۴:۵۳
کلا این نظرسنجیها به دلیل اطلاعات محدود مردم و با توجه به اینکه نرخ بیکاری یک نرخ کلان اقتصادی است غیر قابل استناد می باشد (2438578) (alef-13)
 
مجتبی
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۰:۰۷:۳۶
متاسفانه بیشتر نظر سنجی ها از کلمات مانند حس کردید .وقابل توجه استفاده میشود که متاسفانه برخی ها از این کلمات و نظر سنجی ها سو استفاده میکنند . خب جواب این نظر سنجی ها مشخصه که نه قابل حس نیس یا قابل توجه نیست لمس نمیشه .حالا عده ای از این نظرسنجی به عنوان اهرم فشار به دولت استفاده میکنند (2438583) (alef-17)
 
فرزند ایران
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۰:۱۰:۱۷
راستگویان (2438586) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۲:۳۵:۳۰
مهرورزان! (2438893) (alef-13)
 
hamed
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۰:۱۳:۵۵
از کی تاحالا صدا و سیما حرف دولت اجرا کرده که این بار دوم باشه ، اصلا چرا گذاشت که الان حذف کنه ،، و آخراینکه مخاطبای صدا و سیما مگه چند درصد مردم رو تشکیل میدن (2438589) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۲:۳۶:۱۶
جالبه همون مخاطباش 40 درصد نظر مخالف صداو سیما داشتن!! (2438896) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۰:۱۵:۱۸
برای مردمی که سیاهی را خیلی بیشتر از سفیدی می بینند یعنی معمولا تا به صد مطالبات نرسند ابراز رضایت نمی کنند چهل درصد آمار خیلی خوبی است (2438592) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۰:۱۵:۵۰
آخه صدا وسیمایی که ملی نیست کی میشه به آمارش اعتماد کرد .همه میدونن که حداکثر بیننده های تلویزون ضرغامی tv -بیشتر از 30% نیست و آمارش قابل اتکا نمی باشد (2438593) (alef-13)
 
Hamed
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۰:۱۸:۴۵
صدا و سیما اگر دنبال حل مشکلات مردم است ، ابتدا این نظر سنجی را اجرا کند
" آیا از عملکرد صدا و سیما راضی هستید ؟"
%95 مردم ناراضی اند . هرچند ماهواره های روی پشت بام خودش یک نوع نظر سنجی است . (2438597) (alef-13)
 
مهناز نیازی خواه
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۰:۲۳:۰۷
این نظر سنجی ها به دلیل اینکه نوع پرسش ایراد داره و حتی در تحریف سخن مسئولین است ایراد جدی داره !روحانی :زمان میبرد تا مردم حس حقیقی داشته باشند . یا که ما 9فصل در رکود بودیم با یک فصل رونق چیزی حس نمیشود!!!حالا من یسوال دارم با توجه به این صحبت ها واژه های قابل لمس وقابل توجه و حس کردند چه جوابی داره . وقتی خود روحانی میگه زمان میبره انتظار دارید مردم بگند همه رفتند سرکار؟؟؟ این نظر سنجی ها بسیار کار زشتیه از طرف صدا وسیما چون برخورد دوگانه داره زمان احمدی نژاد هیچ نظر سنجی ما نداشتیم از تلویزیون و کسی حتی در برنامه های ورزشی حق انتقاد از عملکرد دولت را نداشت .بنظر من حق با دولت است زیرا سوال اشکال بسیار جدی داره (2438604) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۰:۲۳:۴۷
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است وقتی سازمان آمار فردیکه حتی هفته یک ساعت کار می کند بیکار محسوب نمی کند آمار بیکاری باید صفر باشد نه تک رقمی البته سازمان آمار با توجه به اینکه میزان کار مفید در سیستم اداری کشور 25دقیقه می باشد حق دارد کار گری که هفته یک ساعت کار می کند شاغل قلمداد نمایند (2438605) (alef-13)
 
میثم
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۰:۲۴:۰۸
من حق را به دولت میدم چون سوالات صدا وسیما اشکال داره؟ (2438606) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۵:۵۹:۵۰
چه اشکالی نه این که مردم غریق مشکلات هستند می دانی چقدر گرانی وجود دارد مثلا چه سوال بکند تا اقایان خوششان بیاید مثلا بپرسد نظراتان در مورد ساپورت چیی (2439415) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۶:۰۳:۴۴
شما زیادی به دولت حق ندهید چون در روز روش حق مردم فقیر را دارند می خورند مثل یارانه های مرحله دوم . (2439421) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۰:۳۱:۰۹
والا خیلی از مردم تا اتمام دولت انهم و دهم حتی اینکه چقدر سرشون کلاه رفته رو هم حس نکردن، حالا حس کردن حذف بیکاری چه چیزی برای مردم به ثمر می رسونه و هدف این برنامه از چنین سوالی چی بوده الله و اعلم! (2438618) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۶:۰۱:۲۶
بابا الان که سر مردم کلاه که هیچی یارانه مردم را دوزدیندن بعد سبد کالا را بعد هم سفره مردم را (2439418) (alef-10)
 
محمد منصوری دانشجوی دکترای اقتصاد
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۰:۳۴:۰۴
سئوال نظرسنجی این برنامه که به دستور دولت حذف شده بود، به این شرح است: آیا شما کاهش نرخ بیکاری در ماه‌های اخیر را احساس کردید ؟ در مدت زمانی که این سئوال نظرسنجی پخش می شد و قبل از فشار دولت برای حذف آن ، حدود ۶۰ درصد از شرکت کنندگان گزینه خیر و ۴۰ درصد گزینه بله را انتخاب کرده بودند.((روحانی :بعداز 9فصل رکود دریک فصل رونق مردم نمیتوانند آثار رونق را لمس کنند))((دکتر تقوی اقتصادان واستاد برجسته ی اقتصاد:رفته رفته مردم احساس می کنند که قدرت خرید آنها نسبت به قبل افزایش پیدا کرده است. یعنی با همان درآمد قبلی اگر قبلا کالای کمتری می توانستند بخرند، الان کمی بیشتر می توانند این خرید را داشته باشند. تورم های بالای گذشته مردم را گیج کرده بود، از یک سو نرخ بیکاری بالا بود و از سوی دیگر نیز نرخ تورم و این در نوع خودش شاهکار بود. حالا باید یک محاسبه شود که اگر نرخ رشد مثبت شده باید نرخ بیکاری را نیز مرکز آمار اعلام کند که ببینیم نرخ بیکاری چقدر کاهش پیدا کرده است. یا در خانواده ها نمونه بگیریم که چقدر از افرادی که بیکار بودند حالا دوباره سر کار رفته اند. در مجموع می توان گفت از زمان روی کار آمدن روحانی اقتصاد حرکت داشته است. این را می توان از شاخص قیمت دلار و پایین آمدن قیمت آن فهمید. یعنی کاهش دلار می تواند نشانه ای باشد که نرخ رشد اقتصادی با افزایش روبرو بوده است. ))خب من هم که حامی دولت هستم جواب این نظر سنجی را نه میدهم خیلی راحته این موضوع .هوچی گری تلویزیون ونگاه بسیار زشت به مسائل باعث موضع گیری دولت میشود (2438626) (alef-17)
 
اصغری از کرمان
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۰:۴۵:۱۴
چرادرباره ی عملکرد مجلس و قوه ی قضاییه سوال پرسیده نمیشه یا از عملکرد صدا و سیما خب معلومه دولت شاکی میشه این که تعجب نداره (2438653) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۰:۴۷:۲۴
دولت راستگویان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه (2438655) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۰:۴۷:۴۷
دولت راستگویان؟ آره؟ (2438658) (alef-17)
 
امیر
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۰:۴۹:۵۷
کاش آقای حیدری از این دست نظرسنجی ها درباره دولت قبل هم برگزار میکردن. (2438664) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۰:۵۰:۴۳
با عنایت به عدم همکاری همچنین سیاه نمایی رسانه میلی ، مناسب است دولت محترم از هر گونه همکاری با این رسانه جناحی خودداری کند . (2438665) (alef-17)
 
abbas
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۰:۵۹:۴۲
صدا و سیما در زمان دولت قبل هم از این نظر سنجی ها انجام میداد؟! (2438679) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۱:۰۲:۳۰
اساسا این سوال غلط است. مگر همه مردم بیکارند که بیکاری را حس کنند یا خیر. کاهش نرخ بیکاری هم که با احساس نیست که ارقام آن را نشان می دهند. شده یکبار این نظر سنجی را بزارید که آیا مردم از صدا و سیما راضی هستند یا خیر بعد نتایج آرا را نشان می دادید. پس می توان گفت به دستور رئیس صداو سیما چنین سوالی هرگز مطرح نخواهد شد. (2438686) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۵:۴۸:۰۷
نگاه كنيد ببينيد دور و اطرافتون چند نفر جديدا شاغل شدند بعد تو نظر سنجي قاطعانه شركت كنيد ...البته اين نوع نظر سنجي ها مصداق ضرب المثل "داني و پرسي خطاست" و ادمي بهتره سكوت كنه (2439390) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۱:۲۸:۳۶
اقدام دولت درست بوده. برای اینکه کاهش نرخ بیکاری را نمیشود احساس کرد. چیزی نیست که مردم در کل با ان تماس مستقیم داشته باشند.بجای ان می پرسیدید ایا کاهش شتاب تورم را احساس کرده اید؟ زیرا مردم روزانه در حال خرید هستند (2438737) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۱:۳۵:۲۶
خیر
الان صد در صد خیره-مگه مخ مردم خم رنگرزیه؟ (2438749) (alef-13)
 
دلسوز خوزستانی
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۱:۳۷:۲۰
خب این مسئله بسیار روشنی است که معضل بیکاری حل نشده است .اگر %40 مشغول بکار شده اند چرا نام شرکتها و ادارات استخدام کننده را با ذکر تعدادنفرات دولت اعلام نمیکند تا مردم بدانند ونظر منفی ندهند؟ (2438755) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۱:۳۸:۳۱
دولت اگر می توانست صدا و سیما را هم می بست؛ به شعارهای آزادی بیان روحانی گوش ندید. او در عمل اعتقادی به این ژست هایی که می گیرد، ندارد (2438759) (alef-17)
 
پژوهشگر
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۱:۴۳:۱۱
این سوال اساسا نادرست است؛ مثل بیشتر نظرسنجی های برنامه نود؛ بیکاری احساس شدنی نیست، کاهش بیکاری باید بر اساس آمار و ارقام اثبات شود نه با احساس و تصور مردم! (2438769) (alef-13)
 
فرهنگ
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۱:۵۷:۱۰
یکی از آشنایان ما در یک شرکت قطعه سازی اتومبیل کار می کند.ایشان می گفت قبلامارا ماهانه هم به مرخصی اجباری می فرستادند ولی اللان به زور هم نمی توانیم مرخصی گیریم وشرکت با تمام ظر فیت کار می کند حتی شیفت شب شرکت هم فعال است .به نظرم اینها وموارد مشابه آن نشانه های بهبود اشتغال است .خیلی اتفاقات تلخی در کشور در چند سال اخیر افتاده است که جبران آنها بسیار مشکل است .اولین قدم که توسط دولت بر داشته شده وقابل تقدیر است اجرای امور توسط کار شناسان آن حوزه است واستفاده از نظر کارشناسان می تواند جلو خیلی از آزمون وخطاهارا بگیرد وزیانهای ناشی ز آنرا به حد اقل برساند .همه یادمان هست رفتار رییس جمهور قبلی در برابر نامه شصت اقتصادادن را ! (2438807) (alef-10)
 
هادی
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۲:۰۰:۳۴
بینندگان صدا و سیما فقط یک طیف خاص هستند لذا نتیجه خیلی هم بد نیست. بیخود جوسازی میکنید. در ضمن من هم نحوه محاسبه بیکاری رو قبول ندارم. (2438815) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۲:۱۵:۲۸
زماني دولت قبلي آمار چند ميليون اشتغال زائي مي داد هم صدا و سيما از اين نظرسنجي ها مي گذاشت؟ (2438853) (alef-13)
 
علي وارنا
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۴:۵۶:۲۲
ما مردم امار و كارشناس امار نميخواهيم، اما اگر شما از درك پاييني بر خوردار هستيد ديگه نميدونم! عزيز من و شما در خانواده خود و فاميل و اطرافيان و دوستان خود و تو محله خود شاهد جوانهاي جوياي كار هستيم ، نياز به امار ندارد ،تو يكسال گذشته چندتا از اين جوانها سر كار رفتند؟ دولتي كه در امارگيرد كشاورزي اعلام ميدارد كه داشتن ٤٠٠ متر زمين ، جز كشاورز محسوب ميشوي ! دو تا مرغ و يا يك گاو بالغ خب برو تا اخر امارهاي كه ميدهد چه هست؟ پس تمام انهاي كه خانه ١٠٠٠ متري در تهران دارند كشاورز هستند!؟ تا كي حمايت كوركورانه از اين و ان؟ بيايد با هم باشيم تا از رفاه بيشتري برخوردار شويم ، و با هم از دولت در باره هر امار غلطي كه ميدهد سوال كنيم، درران موقع ميتوانيم به رشد پايدار و پيشرفت دست بيابيم، هر كه خطا كرد بايد بركنار شود و محاكمه شود حالا به هر جناحي وصل باشد وفقط با خواست مردم اين اتفاق رخ ميدهد، تا زماني كه هر دولتي بتواند اينچنين ما مردم رو به دو دسته تقسيم كند ، هيچ يك از مديران خطا كار و فاسد محاكمه نميشود و فساد همچنان ميتازد و ما مردم بايد توان اين رانت ها را بدهيم!!!!!!؟؟؟؟؟ (2439284) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۵:۴۶:۲۳
دولت اگر مي خواهد اين چند مليون بيكار در عرض 1 هفته كار پيدا كنند من يك پيشنهاد دارم همين امروز اعلام كنيد كه در صورت استخدام افراد بيكار توسط شركتها( بسته به سرمايه و كوچكي و بزرگي ) اين شركتها از پرداخت ماليات معاف مي شن و يا مالياتشون كم مي شه مطمئن باشيد همه چند مليون كار پيدا مي كنند .حالا شايد با حقوق و مزاياي بالا نباشه ولي با اين كار هم شركت ديگه منابع انساني كافي دارند و هم جوانان مشغول شده و فساد كمتر مي شه اين وسط بايد دولت با اين ابتكارش ، به نفع مردم چشم از ماليات ببنده .... (2439385) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۷:۰۹:۴۹
نیاز به نظرسنجی نیست هر کسی در خانه اش دو سه تا بیکار داره (2439574) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۲۲:۳۴:۳۷
مگه دولت قبل 7 میلیون شغل ایجاد نکرد؟ (2440118) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۷:۲۱:۰۴
به خاطر اینکه نظرسنجی غیرعلمی است. اصولاً چه کسی می تواند یقین داشته باشد که در چند ماه اخیر در اشتغال تغییر ایجاد شده یا نشده؟! هر جوابی نادرست است. چه مثبت و چه منفی. (2439602) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۸:۳۴:۱۱
سوال نظر سنجی سوال درستی نیست
کار دولت هم در سانسور اگر واقعیت داشته باشد ناشایست بوده
هر دو طرف به نظر من کار درستی نکرده اند بیکاری چیزی نیست که حس بشود و مقوله ای است که قابل اندازه گیری است حس کردنی نیست
بله اگر 100 نفر کلا بودیم میپرسیدیم ولی وقتی 80 میلیون هستیم و میزان بیکای هم بالا است چیز حس شدنی نیست اما اینکه 40 درصد حس کرده اند هم به نظر من رقم بالایی است به هر حال عمل دولت محکوم است. (2439719) (alef-10)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.