سلام
چرا اینقدر کوتاه؟
چرا اینقدر محافظه کارانه؟
چرا اینقدر مبهم؟
چرا اینقدر ... (35441)
جناب توکلی تعارف میفرمایند حضرت اقا مگر به احمدی نژاد بدهکاری مگر به فکر اعتبار خود نیستی مگر عالم محضر خدا نیست بابا یکم به فکر خودت باش واله عالم محضر خداست در محضر خدا معصیت نکنید افضل الجهاد قول کلمت حق....... (35610)
وزير صنايع در استعفاي خود گفته كه مخالف تثبيت قيمت برخي كالاها مثل سيمان بوده است . با توجه به ضجه هاي اصلاح طلبان پس از استعفاي طهماسبي براي من ثابت شد كه احمدي نژاد كار درستي انجام داده است . (35714)
بسمه تعالي
در برخي از نشريات مخالف دولت و برخي سايتهاي اينترنتي ( مثل سايت . و . ) ديدم كه نوشته بود محرابيان خواهر زاده احمدي نژاد است و كلي عليه دولت جوسازي كرده بودند . در حالي كه ديروز مسئولان دفتر رييس جمهور رسما\" اين مورد را تكذيب كرده و اعلام داشتند محرابيان هيچ نسبتي با احمدي نژاد ندارد و اين خبر در اخبار 30 : 20 پخش شد . من نمي دانم چه كساني اين دروغهاي را عليه دولت پخش مي كنند . واقعا\" شرو آور است . (35723)
ا . موسوی
۱۳۸۶-۰۵-۲۷ ۱۰:۳۳:۰۳
بنام خدا
حضرت علی ( ع ) یک قاضی انتخاب کرد و اسم این قاضی ( ابوالاسود دولی ) بود . حضرت علی ( ع ) صبح وی را انتخاب کرد و عصر همان روز اورا برکنار کرد زیرا در وی نقطه ضعفی دید که برای آن پست مناسب نبود . بنظر من مسئولین اگر مدیران زیر دست خود را ضعیف و ناتوان دیدند باید سریعا\" نسبت به برکناری وی اقدام کنند .
داستان این قاضی را حجت الاسلام رفیعی امروز صبح ( شنبه ) در برنامه شبکه سه تعریف کرد . (35824)
جناب آقاي دكتر توكلي با سلام
استاد عزيز مشكل در جاي ديگر است شما در دروس اقتصاد عمومي در مورد علل شكست بازار سياست نزديك بيني اقتصادي را هميشه مثال مي زنيد فكر نمي كنيد اين روند با شكل گرفتن دولت جديد شدتي مضاعف گرفت؟
اگر ركود در صنعت وجود دارد ايا نبايد به سياست هاي تقسيم تسهيلات بين مردم اشاره كرد براي مثال در يكي از شهرستان هاي استان اصفهان با حدود 120 هزار نفر جمعيت تنها 100 وام براي آرايشگاه زنانه داده شده است؟
آيا مشكل صنعت و بيكاري اين گونه حل مي شود؟
چاره در جاي دگر است. استاد عزيز (35454)
حيران
۱۳۸۶-۰۵-۲۲ ۱۷:۳۲:۱۰
ضمن تشكر از جناب دكتر توكلي كه اطلاع رساني محدودي جهت اين \"ولي نعمتان نامحرم\" نمودند داستان شعارها و برنامه هاي دولت و اخبار و واقعيتهايي كه دم به دم با آنها مواجه ميشويم درك عيناليقين مثل معروف دم خروس و قسم حضرت عباس است خداوند عاقبت اين كشور را بخير كند
بگو آمين (35455)
كاش يك نيم نگاهي هم به منحني ارزش افزوده صنعت طي سالهاي 84 تا 86 مي كرديد و آن را با سالهاي 79 تا 83 و پيش بيني برنامه مقايسه مي كرديد. رشد ميانگين 7 درصدي در اين 3 سال كجا و برآورد 11 درصدي برنامه كجا و رشد ميانگين 10 درصدي سالهاي 79 تا 83 كجا؟ (35457)
الحمدلله بالاخره دكتر توكلي عزيز از لاك سكوت خارج شد و حرف حساب زد. فقط اينكه به عمل كار برآيد به سخنراني نيست ببينيم در هنگام راي اعتماد به وزيران پيشنهادي چه مي كنيد؟ (35459)
آقای احمدی نژاد ایندفعه دیگه جلوی مجلس کوتاه نمی آید
یا مجلس به فرد معرفی شده رای میده و یا اینکه تا ابد با سرپرست اداره میشه
دفعه قبلهم مهلت 3 ماهه رییس جمهور رفت و هیچ چیز نشد
تازه آقای احمدی نژاد هم که راهش رو یاد گرفته اگر خیلی وزارت خونه دردسر شد منحلش میکنه (35463)
آقای توکلی آیا اطلاع داشتید مهندس زنگنه با مدرک لیسانس برق در دوره خاتمی هشت سال وزیر نفت بود ؟ آقایان اصلاح طلب در آن زمان کجا تشریف داشتید . (35595)
میلانی
۱۳۸۶-۰۵-۲۲ ۱۹:۴۱:۰۳
جناب آقای توکلی شما در استفاده از برخی عبارات محتاطانه عمل می کنید درحالیکه ما شما را به عنوان یک اقتصاد دان متبحر و منتقد می شناسیم.
رسالت نمایندگی شما ایجاب می کند که صریح تر از این موارد پشت پرده برخی از فشار ها بر وزراء را افشا کنید . نگران چه هستید وقتی دولتمردان عملا آمار کذب می دهند و هموار ه نا کار آمدی خویش را به خارج از دولت منتسب می کنند بیان واقعیت ها چه هراسی دارد ؟
شما با توجه به اینکه رئیس مرکز پژوهشهای مجلس هستید انتظار این است که هنگامی که دولتمردان در رسانه ها و حتی در رسانه ملی برخی از واقعیتهای را قلب می کنند لازم است که حضرتعالی نیز در رسانه ها و یا در همین رسانه که متعلق به خودتان است برخی از این دروغ پراکنی ها را افشا کنبد . باتشکر . میلانی از تهران (35465)
nader razavy
۱۳۸۶-۰۵-۲۲ ۱۹:۴۹:۲۲
shoma ke mano meeshenaseed dar majmooeh ba harfhay eshan movafegh hastam. (35467)
کارمند شرکت نفت
۱۳۸۶-۰۵-۲۲ ۲۰:۲۴:۵۸
جناب توكلي بنده حدود 30 سال سابقه كار در پالايشگاههاي نفت دارم. توانمندي كاركنان نفت و مجموعه شركت نفت را در قبل حداقل صد برابر بيشتر از حالا مي دانم. اكثرا كاركنان با تجربه و تحصيل كرده هاي خارج و دانشكده نفت مسئوليت ها را در نفت داشتند و در شركت نفت مسائل سياسي كمترين نقش را داشتند. متاسفانه الان مسائل سياسي برصنعت نفت سايه انداخته و سبب ركود روحيه ها در كليه كاركنان شده است. كسي كه رئيس بي تجربه و سياسي خود را قبول نداشته باشد يا مي گذارد مي رود امريكا يا اگر مجبور به ماندن در نفت باشد در حداقل ممكن از خود كارائي بروز مي دهد. كارهائي كه در پالايشگاههاي نفت قبلا توسط خود كاركنان مي شد الان توسط شركت هاي خارجي انجام مي شود. بعضي وقتها اين احساس پيش مي ايد كه نكند خداي نكرده تصميم از قبل گرفته شده اي وجود داشته باشد كه با اين گونه انتصاب هاي اشخاص ناوارد به مسئولبت هاي مختلف در نفت، بخواهند اين باقي مانده توان در صنعت نفت را به نفع شركت هاي خارجي از بين ببرند . الله عال (35472)
خدایا کیا بودند یک زمانی شعار شایسته سالاری ومقابله با باندبازیشون گوش فلک رو کرده بود
یک زمانی می گفتند 1000 فامیل ولی به سلامتی الان تعداد به 3 یا 4 خانواده رسیده (35478)
آقای دکتر توکلی با طمانینه و به دور از جنجال سخن گفته اند. از ایشان همین توقع وجود دارد. (35483)
یک فرق احمدی نژاد با خاتمی در این است که احمدی نژاد از تمامی امکانات و اختیاراتی که قانون اساسی در اختیار رییس جمهور قرار داده است شجاعانه استفاده می کند و زیر بار هیچ فشاری هم خم نمی شود اما خاتمی بدون اینکه از اختیارات و امکانات رییس جمهوری استفاده کند مطالبه اختیارات بیشتر برای ریاست جمهوری می کرد .
رییس دولت حق دارد وزیرش را عوض کند و حتی خط مشی های کلی را برای او تعیین کند و اگر زیر بار نرفت او را کنار بگذارد بی ملاحظه و رو دربایستی . (35485)
جوادزاده اصفهانی
۱۳۸۶-۰۵-۲۳ ۱۶:۰۷:۲۶
با سلام، خیلی جالبه که هر مشکل یا مسئله ای پیش میاد، یک عده سریعا قیاس با دیگری میکنند. این کار فقط از آدمهای بازنده برمیاد. بابا اگر اهل منطق و کار هستید نه شعار، ضعف هایتان را برطرف کنید نه اینکه (احتمالا) ضعفهای دیگران را برحسته کنید. ضمن اینکه حرف این آقا از اساس غلط است. تیغ دادن در کف زنگی مست را به عینه در این دولت شاهد هستیم. (35590)
خیلی جالب است به یاد بیاورید خاتمی را که پس از هفت سال که دو تن از مهره های کلیدی اقتصادی اش با هم جنگیدند در سال هفتم وزیر را برکنار کرد با این استدلال که آنها با هم هماهنگ نبودند و به قول ایشان وقتی به هم می رسیدن جرقه می زدند اما احمدی نژاد هر سال در پایان سالگرد تشکیل دولت کارکرد وزرا را ارزیابی می کند و ضعیف ها را کنار می زند . (35486)
از همین حوالی
۱۳۸۶-۰۵-۲۳ ۰۷:۲۹:۲۱
انتقاد خیلی خوب است منتها فقط در شعار و جلوی دوربین . انحلال سازمان بزرگ و مهم مدیریت و برنامه ریزی برای راحت تر هزینه کردن پولهای کلان البته بدون کارشناسی و کیلویی .... برکناری وزیرانی که برای انتصاب افراد غیر متخصص مقاومت میکنند و خفقان حاکم بر رسانه ها حتی رسانه ملی نشان میدهد ما تحمل مخالف را داریم چه جورم داریم ! (35490)
اقا .كار كارشناسي كيلو چند.دود انحلال سازمان مديريت به چشم كشور ودولتهاي بعدي مبرود.تمام تصميمات محفلي.احساسي .شعاري وبدون كارشناسي است ومانند ماجراي دهستان خسرو وشيرين .پيماني نمودن نيروهاي شركتي 0 (كه بعد از يك سال از تصميم شتابان و غير كارشناسي شده بر گشتند و موجب نارضايتي ورنجش بيش از 700 هزار نفر را فراهم كردند) يا وعده افزايش حقوق باز نشستكان و والدين شهدا در سال گذشته .كه هيچگاه عملي نشد و............ وصد ها مورد ديگر بالاخره برادر جان تنها چيزي كه در اين دولت نيست كار بر پايه كارشناسي است (35548)
من 22 سال سابقه در شركت نفت دارم دولتهاي بعد از انقلاب براحتي وزراي نفتشان راي اعتماد مي گرفتند تنها دوره اي كه با وزير دولت بارها مخالفت شد در همين دوره بود و ديديم مجلس اشتباه كرد نه دولت وزير نفت به دولت تحميل شد عمده مخالفت هم نفتي نبودن وزراي پيشنهادي بود اما انصافا زنگنه اقازاده غرضي كدامشان سابقه نفتي داشتند وزارت نفت نياز به فردي شجاع با مديريت قوي دارد كه اگر يك بار به عسلويه رفت بيشتر مشكلات حل شود نه اينكه 35 سال سابقه نفتي باشد 15 بار هم به عسلويه برود ولي بجاي اينكه فاز 6و7و8 در موعد مقرر به بهره برداري برسد يعني اواخر 84 هنوز قول پايان 86 را مي دهند اين نفتي بودن به چه دردي مي خورد و اين ظلمي بود از طرف مجلس به دولت وملت و اين حق رئيس جمهور است افراد ضعيف را عوض كند چون جلوي ضرر را از هر كجا بگيري استفاده است (35494)
ناشناس
۱۳۸۶-۰۵-۲۳ ۱۳:۰۹:۵۷
مديريت آقاي زنگنه واقعا آنقدر قوي بود كه مملكت 1648000 كيليومتري ايران با 70 ميليون جمعيت و ذخاير نفت وگاز دوم دنيا و9 تا پالايشگاه با ظرفيت 1650000 بشكه نفت خام به كشور امارات عربي وهابي براي تامين بنزين وگازوئيل چنان وابسته بود كه جز كلمه خجالت چيز ديگري نميتوان گفت ، اين قويها جز وابسته كردن اين سرزمين مقدس براي تامين نياز خود به كشورهايي كه با ما تعارض دارند كار شاق ديگري كردند ، اين هامانه بقول شما ضعيف بالاخره شروع به اصلاح وارتقاء 9 پالايشگاه سرمايه بربادده كرد بهتر است حرفي بزنيم كه پشتوانه علمي وتخصصي داشته باشد نه قوت عربده كشي ، مدير كه نبايد ترسناك باشد ، مدير بايد سازنده باشد كه حداقل در بخش پالايشگاهي اين بنده آرام خدا كار بزركي را شروع كرد ، همين راه اندازي كارت هوشمند از عهده آقاي زنگنه برنيامد ولي از عهده اين آدم ساكت و آرام برآمد بازهم بگويم كه چه شده اگر وارد قراردادهاي بيع متقابل شويم فاجعه بيشتر ميشود قرارداد ننگين كرسنت هم بگويم ... (35550)
مهدي شاكر
۱۳۸۶-۰۵-۲۳ ۰۸:۴۱:۱۸
به نظر مي رسد كه جهت گيري رياست محترم جمهوري در انتخاب وزير نفت از همان ابتدا روشن بوده است. گزينه هاي اول و دوم را با گزينه سوم ( جناب آقاي هامانه ) مقايسه كنيد. (35496)
آقای هامانه دو کار بزرگ در مدت وزارتشان کردند:
1) تعویض آقای ابراهیمی اصل از پتروشیمی پس از 9 ماه و اثبات عدم کارائی ایشان
2) عدم تعویض آقای نعمت زاده از سمت فعلی و مقاومت در برابر فشارها
اجرکم عنداله (35523)
خدا خیرت بده حاج احمد اقا . کاش همیشه همین قدر صریح باشی و هر جا ضعفی و نقصانی دیدی بی پروا بگویی . والله ما مردم اگر به نمایندگانی که به مجلس فرستاده ایم امید نداشته باشیم که پای حق بایستند پس از که باید متوقع باشیم . اما حاج اقا چرا در موارد دیگر چشم می بندی بر بدبختی های مردم . چرا مثلا همه تان چشم بسته اید بر فاجعه گرانی مسکن و افزایش کمر شکن اجاره بهای ان . نکند یادتان رفته . والله خدا عالم است اما من شنیده ام صدا و سیما را منع کرده اند از انعکاس کوچکترین خبری یا دیدگاهی درباره معضل مسکن . اگر حقیقت داشته باشد نمی دانم انها که چنین بلایی بر سر مردم اورده اند و حال قصد دارند با بایکوت خبری ان را لاپوشانی کنند جواب خدا را چه خواهند داد و نمایندگانی که درد و رنج مردم از یادشان برود هم صد البته باید جواب گو باشند فردای قیامت . یا حق (35501)
آقاي توكلي تمام كساني كه در برابر اشتباهات سكوت مي كنند در شكستهاي آتي شريك هستند.
ضمنا اين مصاحبه را من از سه رسانه خوانده ام همه هم مدعي هستند اين مطالب در گفت و گو با آنها بوده است!؟ (35506)
تغيير وزرا نشاندهنده اين است كه از ابتدا در گزينش آنها اشتباه شده است . آقايوني كه مجلس را در خصوص وزارت نفت مقصر مي دانند، آيا وزير صنايع هم گزينه دوم و سوم رئيس جمهور بود؟ ايشان كه گزينه اول بودند و راي هم آوردند. (35517)
matrix desagner team member
۱۳۸۶-۰۵-۲۳ ۱۱:۵۱:۳۳
و همچنان آزمون و خطا ...
زندگی فرصتی است که زمانی که تو در حال برنامه ریزی آن هستی از بین میرود (35525)
آقاي توكلي
كجاست زبان برنده شما و آقاي نادران و دكتر زاكاني و كاتوزيان، كوچك زاده ها وقتي كمر مردم دارد زير بار گراني مسكن و تورم خرد مي شود. شكايت نزد كه بريم كه مردم اينگونه زير فشار هستند و نمايندگانشان هيچ نمي گويند......... (35541)
چون
نيك
نظر
كرد
پر
خويش
در
آن
ديد
گفتا
ز كه
ناليم
از
ماست
كه
بر
ماست. (35573)
حرف زيباي اميرالمومنين به نقل از آقاي توکلي:
در نابودي دولتها چهار عامل نقش دارد:
ضايع کردن اصول
چسبيدن به فروع
پيش انداختن اراذل
عقب نگاه داشتن افاضل و دانايان
در دولت احمدي نژاد نميگويم اولي و دومي هست
اما سومي و چهارمي قطعا هست
دقت کنيد
اگر يک نفر همچون .که هيچ سابقه حتي کارمندي و کارگري (چه برسد به مديريتي) در . ندارد مي ايد ميشود مديرعامل يک بنگاه صنعتي تخصصي بزرگ همچون .
از آنجايي که تخصص لازم را ندارد و نميفهمد که بايد چکار کند بايد کار سياسي کند تا بماند
چون از مسايل تخصصي سر در نمي آورد (35568)
عضو کابینه 70 میلیونی
۱۳۸۶-۰۵-۲۳ ۱۵:۰۶:۳۸
بطور خلاصه میگویم : 1_ جناب توکلی شما نماینده مردم هستید و حق الناس برگردن شماست پس خیلی شفاف تر مسائل پشت پرده را به ملت بگویید . 2_گفته میشود محرابیان خواهر زاده آقای احمدی نژاد است ؟! 3_ یقینا مجلس به هنگام رای اعتماد به وزرای پیشنهادی با دولت سر تائید صلاحیت شان از شورای نگهبان معامله خواهند کرد . 4_ ظاهرا اختلاف بر سر بکار گیری نیروهای خودی و نظامی در وزارت نفت و صنایع بوده که ظاهرا وزرا زیر بار نرفته اند . 5_ راستی من هم از طرف داران و رای دهندگان پروپا قرص دکتر احمدی نژاد بودم . (35577)
يك كارمند 30 سال خدمت
۱۳۸۶-۰۵-۲۳ ۱۵:۴۰:۱۱
ضمن تاييد گفته دكتر توكلي بايد اشاره كرد كه اگر طبق عملكرد وزرا تصميمگيري ميشد طبعا وزرايي مانند وزير ارتباطات بايد زودتر از همه كنار گذاشته شد. افرادي مانند طهماسبي و هامانه به نيروهاي سفارش شده اهميت ندادند و حذف شدند ولي در وزارت ارتباطات از نيروهاي نزديك به تمامي عناصر موثر در دولت فردي را ميبينيم. بالاخره فرد قوي زير بار حرف زور نميرود ولي فرد ضعيف براي ماندن به هر كاري دست ميزند. (35582)
دوستی گفته بود برداشتن ابراهیمی کار خوب وزیر نفت بود!
ابراهیمی رو خود آقای وزیر گذاشت خودش هم بعد از 9 ماه برداشت ..
به نظرم اقای هامانه از نظر شخصیتی انسانی پاکدست و متعهد و متخصص بودند اما از نظر مدیریتی انسان قدرتمندی نبود .. این رو حتی اصلاح طلبها هم در محافلشون می گفتند که هامانه رفتنی است .. اما متاسفانه مجلس با لجبازی کار مدیریت چنین وزارتخانه ای رو به کسی سپرد که صرفا نفتی ! بود که ما نفهمیدیم از این نفتی بودن و نبودن چه سودی عاید مملکت شد.. اگر مدیر قوی بود به نظرم ارجح بود از اینکه نفتی باشد .. امیدوارم انسان قوی بر مسند نفت تکیه بزند تا پروژ های خوابیده و فازهای پارس جنوبی در اختیار مدیران توانمند تری قرار بگیرد و از رکود خارج شود .. در ضمن جناب توکلی هنوز منکر نارضایتی وسیع کارمندان صنایع از دوستتان آقای وزیر صنایع هستید .. سری به این وزارتخانه بزنید و خوشحالی مدیران اصولگرا را رویت کنید ضمن اینکه می توانید سری به کارخانه های دست نخورده در زمان دولت نهم هم بزنید و ببینید که عناصر اصلاح طلب چه حال زاری پیدا کرده اند .. مصاحبه آقای گرامی مقدم و دیگر نمایندگان اصلاح طلب کاملا موید این مطلب است (35587)
تغییر وزرا کاریست عادی و در دولتهای قبلی نیز انجام می شده است . امکان دارد این وزرا افرادی ضعیف را در وزارتخانه بکار برده اند . (35593)
\"در ضمن جناب توکلی هنوز منکر نارضایتی وسیع کارمندان صنایع از دوستتان آقای وزیر صنایع هستید .. سری به این وزارتخانه بزنید و خوشحالی مدیران اصولگرا را رویت کنید ضمن اینکه می توانید سری به کارخانه های دست نخورده در زمان دولت نهم هم بزنید و ببینید که عناصر اصلاح طلب چه حال زاری پیدا کرده اند .. مصاحبه آقای گرامی مقدم و دیگر نمایندگان اصلاح طلب کاملا موید این مطلب است\"
ضمن اينكه مخالف بركناري وزيران با اين روش هستم اما توضيح دوست قبلي را نيز صحيح ميدانم.
متاسفانه اكثر مديران و اعضاي هيات مديره شركتهاي وزارت صنايع چندين سال است كه بر مسند كار هستند و در دوران آقاي طهماسبي سعي در حفظ وضعيت موجود بود نه شايسته پروري و گزينش نيروهاي متخصص و جوان (35597)
ماکارکنان صنعت نفت معتقدیم که وزیری هامانه منتخب رئیس جمهور ومجلس نبایستی بعلت نامعلوم عوض میشد/حال که عوض شده وفردی سالم ونفتی بجای وی گذاشته شده همو به مجلس معرفی وجایگزین شود تا درثبات بوجود آمده برنامه های دردست اجرا لطمه نبینند/اگروی راهم معرفی نمیکنندوفرد اجرائی تر وتوانمندتر میخواهند فردی نظیر آقای بهشتیان را که نفتی ومدیر است به مجلس معرفی نمایند.متاسفانه با شایعاتی که در نفت پیچیده اگر به داد نفت نرسید این مجموعه بزودی متلاشی میشود0هانی) (35598)
با سلام-آقای توکلی را خوب می شناسم و بسیار ایشان را قبول دارم . مردم هم همینطور - ولی متن را دوباره بخوانید خیلی خوب می شود دلمشغولی های آقای دکتر را از کلمات فهمید. غیر کارشناسی و غیر منطقی بودن تصمیمات کابینه و رییس ناکارآمد آن مانند روز روشن است. از آقای توکلی توقع می رود مطلبی را که گاها در نشست های خصوصی عنوان می کند( من از اقدامات غیر کارشناسی دولت جدید خوف دارم) را مد نظر قرار داده و خود سانسوری را کنار بگذارد اگر مردم از نماینده صدیق خود هم حق و صلاح را در پرده و مستور بشنوند از دیگران چه توقعی می رود؟ جلوی ضرر را از هر کجا بگیرید محل استفاده است. (35600)
جناب توكلي-من بعنوان يك مدرس دانشگاه كه تا حدي منش رئيس جمهور را قبول دارم بعيد مي دانم ايشان براي وزارت خانه مهم تخصصي و بين المللي مانند نفت فرد غير آشنا را پيشنهاد كند كه قائم مقام شود و اين دستگاه هم بدليل حساسيت بالا افراد خوش نام و مطلع ميخواهد .ديگر اينكه به نظر من شما هم با اين حرفها كه شما شجاع هستي و بايد سريعتر بگويي شارژ نشو عدهاي قصد دارند ... (35605)
مسعود فاتح
۱۳۸۶-۰۵-۲۴ ۱۱:۴۹:۵۸
وزرای ضعیف نه نمی گویند!
طی روزهای گذشته شاهد تغییر وزاری نفت و صنایع بودیم. علی رغم تمامی نقاط ضعفی که در تمامی بخش های دولت از جمله این دو وزارت مشاهده می شد آن طور که به گوش می رسد علت تغییر این وزرا مباحث کارشناسی نبوده و همانطور که احمد توکلی گفته است: \"مدتها بود كه تغییر برخی معاونت ها و نصب افراد خاصی در هر دو وزراتخانه درخواست می شد و آقای دكتر طهماسبی و آقای مهندس وزیری به دلیل نا مناسب بودن افراد معرفی شده، مقاومت می كردند و به نظر می رسد علت اصلی تغییر آنها هم همین بوده باشد.\"
دکتر طهماسبی در بسیاری از موارد حیطه عملکردش از جمله پروژه ساخت گوشی ملی و ساخت شش میلیون تجهیزات تلفن همراه به همراه سلیمانی وزیر ارتباطات بسیار عجولانه عمل کرد و با منتقدین این پروژه ها پای سخن کارشناسی ننشست و با ابزار خود در دولت و مجلس به مخالفت با آنها پرداخت.
به خوبی به یاد دارم زمانی که چندین گفت وگو با رادیو سراسری در خصوص نحوه نادرست اجرای پروژه گوشی ملی و افزایش ناگهانی تعرفه واردات گوشی که تنها به نفع قاچاقچییان تمام شد داشتم بسیار مورد نقد هواداران طهماسبی قرار گرفتم. در مورد ساخت شش میلیون تجهیزات شبکه تلفن همراه نیز همین شیوه اجرا شد و برخی موافقان وی به نقد سخنانم پرداختند.
شاید اگر طهماسبی به دلیل عملکرد نامناسبش در بخش صنعت تعویض می شد بسیار پسندیده تر بود و نه به دلیل تن ندادن به برخی جابجایی ها در وزارتش.
البته دوست بسیار دوست داشتنی برادر سلیمانی حواسش جمع است و به دوستانش در دولت نه نمی گوید و بسیاری از مدیران ناکارآمدش را به سفارش دوستانش در دولت (داوودی، زریبافان، دانشجو و... )منصوب کرده است پس خیالش راحت که از سوی رئیس جمهور گزندی به او نمی رسد.
revisal.blogfa.com (35637)
خدا رو شكر كه با پيش اومدن موضوع وزارت خانه هاي نفت و صنايع، سازمان مديريت و برنامه ريزي ديگه داره فراموش مي شه؟! (35643)
خدا راشكر كه با آمدن احمدي نژاد دست غارتگران بيت المال مثل سيروس ناصري و شهرام جزايري از بيت المال مسلمين كوتاه شد . (35721)
این ناشناسی که از طرف کارکنان صنعت نفت شخصی را معرفی کرده قطعا نظر خودش است و نماینده ما نیست.
ضمنا آقای توکلی ایکاش قبل از اینکه وزیر صنایع ( که نمیشود ارتباطش را با شما حاشا کرد) عوض میشد این نوع سخنان را از شما میشنیدیم. و البته موضوعات بسیار دیگری که گفتن دارد ولی فعلا کتمان شده است. اینطور دیگر شائبه طرفداری شما از دوست خود مطرح نمیشد . هرچند که اینجا هم به کنایه و غیرمستقیم نظری داده اید.
از شما بیشتر انتظار میرفت که البته مدتیست اینگونه نمیباشد.
ضمنا سایت دولتی ( ؟) حملاتش را علیه شما شروع کرده ! هرکسی که یک کلمه مخالف ایشان سخن بگوید همین حکایت را دارد. تا دیر نشده ناگفته ها را بفرمایید.
تشکر (35681)
سلام از كارشناسان اسبق وزارت صنايع هستم. در خصوص دكتر طهماسبي بايد بگويم كه قامت ايشان در حد وزارت نبود و بيشتر در حد يك مديركل بود. مهمترين نگراني ايشان برنامه 20:30 بود از اقدامات بسيار باارزش ايشان در راستاي ايجاد عدالت ارائه سهام شركت ها بود و به كاركنان رسمي وزارتخانه فقط دويست هزار تومان دادند كه ابتدا به نام سهام مس ثبت نام كردند و بجايش فولاد دادند. در حاليكه در شركت مس به هر كارشناس حدود 15 تا 20 ميليون تومان سهم مس با اقساط ده ساله دادند.
اميدوارم وزير صنايع جديد بتواند كمي از مشكلات كاركنان را حل كند. (35951)
رضا کاظم زاده
۱۳۸۶-۰۵-۲۹ ۲۰:۵۰:۰۱
مصاحبه آقای دکتر را با دقت مطالعه کردم و حملات غیرمنطقی سایتهای حامی دولت و گروههای به اصطلاح اصلاح طلب را نیز ملاحظه نمودم
نتیجه: مصاحبه فوق در نهایت تقوی کارشناسی دلسوزی و بینش عمیق سیاسی و حکومتداری دیدم.
از حامیان محترم دولت توقع سعه صدر و بصیرت بیشری توقع داشتیم تا اینگونه با یکی از بزرگترین عدالتخواهان این مرز و بوم اینگونه برخورد نشود.
العاقبه للمتقین (36138)
اين بحث هم بهانه اي برا ي شهرت بيشتر و بهتر سايت موفق باشيد (97079)