۴۸۱
توصيه مطلب 
۳۸
 
کد مطلب: 47269
مهدی کروبی - ميرحسين موسوی
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۰۰:۲۱
الف مناظره‏های انتخاباتی میان کاندیداها را بلافاصله پس از پخش از تلویزیون در اینترنت منتشر می‏کند.

 
مناظره انتخاباتی میان مهدی کروبی و میرحسین موسوی

 
لطفا این برنامه‌ها را نقد کنید. کامنت‌های صرفا "تبلیغاتی" چندکمله‌ای همانند "نامزد مورد نظر من پیروز است"، "نامزد رقیب حتما شکست می خورد" و ... منتشر نخواهند شد. الف از نظرات تحلیلی استقبال می‌کند.

ببینید:









 


 
Share/Save/Bookmark
 


حامد
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۳۰:۰۳
این جلسه بیشتر شبیه محاکمه احمدی نژاد بود تا مناظره بین دو طرف! (136788)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۰۱:۱۲
مگر شب مناظره موسوی با احمدی نژاد مناظره بود یا محاکمه هاشمی و ناطق که هر دو هم غایب بودند (137207)
 
دلسوخته
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۳۴:۴۷
الان متوجه ميشم كه همش تو اين 4 سال به ما دروغ گفتن و هو جنجال را انداختن ولي دكتر جان چرا اينقدر به ما دروغ گفتي واسه چي؟ ايا پست و مقام اين ارزش رو داشت؟ نگفتي مردم ميفهمن؟ ما رو اينقدر ...... فكر كردي؟ ديگه بايد بنويسيم احمدي‌نژاد و بخوانيم دروغگو (137319)
 
مرتضی
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۳۰:۲۸
موسوی عالی بود از غرور همه ایرانی ها دفاع کرد
اما شما چرا وسط صفحه خبر رو کار کردید نه به ترتیب زمان نه اهمیت خبر نه... به هیچ وجه جور در نمی یاد مگر..... (136790)
 
پیمان
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۳۴:۴۶
آقای موسوی آمارهای دست کاری شده را به عموم مردم که توانایی استفاده از اینترنت و .. را ندارند نشان داد. برای من جای نگرانی داشت که در عصر ارتباطات به این سادگی بتوان آمارهای رسمی را تغییر داد. دو کاندیدا سعی کردند از آخرین فرصتشان در برنامه زنده و سانسور نشده تلویزیون استفاده کنند که به نظر من جالب نبود ولی شاید چاره ای هم نداشتند. (136800)
 
سعید بهجت
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۵۶:۲۶
آمارهای بانک مرکزی دستکاری شده است؟ برادر آرم بانک مرکزی روش بود. مثل آمارای احمدی نژاد که بدون لوگو نبود اون دفترچه. انصاف خوب چیزیه. (137199)
 
محمود
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۵۸:۱۹
شما که خدا را شکر هم اینترنت دارید هم قوه‌ی تشخیص؛ تشریف ببرید سایت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ببینید آمارهای چه کسی دستکاری شده و دروغ بود. سایت بانک مرکزی: http://www.cbi.ir/ (137201)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۰۸:۴۷
در عصر ارتباطات بد نیست سری هم به سایت بانک مرکزی بزنید و از آمار ها و نمودار ها اطلاعاتی کسب کنید
به خدا برای این کامنت ها هم باید اون دنیا جواب پس بدیم
عاجزانه خواهشمندم بدون تحقیق کامنت نذارید
برای اطلاع از تورم بد نیست سری هم به این لینک از سایت بانک مرکزی بزنید

(به خدا تایید نکنی اون دنیا ولت نمی کنم ) (137224)
 
sara
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۳:۰۳:۱۷
یک سری به سایت بانک مرکزی ایران بزن ببین کدوم درست می گن.البته آمار بانک مرکزی ایران نه بانک مرکزی احمدی نژاد

http://www.cbi.ir/showitem/6166.aspx (137399)
 
چراغ روشن
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۳:۱۲:۲۷
خوب است ابتدا سري به سايت بانك مركزي مي زديد، سپس بر مبناي تعصب اظهار نظر مي‌نموديد.

مرام حضرت رسول (ص) اين است كه صادق باشيم.

http://www.cbi.ir/page/6220.aspx (137413)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۷:۴۱:۴۶
اين سايت بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران

براي كساني كه دسترسي به اينترنت دارند .

www.cbi.ir/simplelist/3484.aspx

لطفا نموار تورم رو دانلود و ملاحضه كنيد تورم 25% هست نه 14%. (137562)
 
بابک
۱۳۸۸-۰۳-۱۹ ۰۳:۱۲:۲۱
فکر کنم برای احساس تورم به اینترنت احتیاجی نیست. مگر اینکه شما خریداتونو ایترنتی میکنین. شما که به اینترنت دسترسی دارین می تونین برین سایت بانک مرکزی تا جای شبه ای پیش نیاد. (138919)
 
طاهر
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۳۶:۱۳
راند اول کروبی: جوابیه به احمدی نژاد
راند اول موسوی: جوابیه به احمدی نژاد

راند دوم کروبی: ارائه برنامه شخصی اداره کشور
راند دوم موسوی: جوابیه به احمدی نژاد

راند سوم کروبی: ارائه برنامه شخصی برای اداره کشور
راند سوم موسوی: خواندن برنامه شخصی اداره حکومت برای مردم از روی کتاب

راند چهارم کروبی: شرح توضیحات درباره یک پرسش از آقای موسوی
راند چهارم موسوی: نصف جواب به سوال کروبی نصف نقد سیاست احمدی نژاد

آخه این که مناظره نیست...!
صدا و سیما داره چیکار میکنه؟!
این چه مجریه آوردین؟! این طرف محترم بنظر میرسه ولی مجریه یا وقت نگه دار؟!
تو همه مناظره ها هم همین داستان رو داریم..! (136806)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۳۸:۵۶
آقاي موسوي

يك نگاه دقيق به حاميانتان:
-ويژه خواران
-زمين خواران
-رانت خواران
-آقايان: هاشمي و ايل و تبارشان, جاسبي و ايل و تبارشان, ناطق و ايل و تبارشان, و ...

بياندازيد و به ملت توضيح دهيد كه چرا اين گروه, اصرار دارند كه شما رئيس جمهور شويد و در اين را 500 ميليون دلار در اختيار شما قرار داده اند؟!

آنوقت دروغگو را با انگشت نشان دهيد؟ آنوقت توي چشم مردم نگاه كنيد و توضيح دهيد كه چرا نماينده اين گروه و تمامي ويژه خواران بيت المال شده ايد توي چشم مردم نگاه كنيد و توضيح دهيد.

آقاي موسوي, چطور توي چشم ما نگاه ميكنيد و اين نمودارهاي دروغين و دستكاري شده را به ما نشان داديد ؟ آيا نميفهميد كه ما خودمان به آن آدرسها سر زديم و به حقانيت دكتر احمدي نژاد و آمارها و نمودار هايش واقفيم؟ چطور به خودتان اجازه ميدهيد كه به شعور ملت توهين كنيد؟
آيا اينقدر تشنه قدرت هستيد؟
هموطنان, هر كس ميخواهد با چشم خود ببيند كه حق با آقاي دكتر احمدي نژاد است, وآقاي موسوي و تيمش حقايق را دستكاري كرده اند لطفا خودش به آدرسها و منابعي كه دكتر احمدي نژاد داد مراجعه كند و با چشم خود عمق دروغها و تزوير آقاي موسوي و حاميانشان را ببيند. حتي ميتوانيد آنها را با آمارهاي بانك جهاني هم مقايسه كنيد.
ويژه خواران امشب چهره كريه و پليد خود را نماياندند.
مظهر متانشان هم وقتي به آخر خط رسيده و خود و دوستانش را در خطر ميبيند ادب و تربيتش را نشان داد. (136823)
 
سینا
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۵۷:۵۷
شما که این قدر به ایل و تبار حساسیت داری بگو ببینم چند نفر از ایلو تبار آقای احمدی نژاد و مخصوصا چند تا از باجناق هاش وزیر و وکیل این مملکت هستند (137200)
 
آزاد
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۰۹:۲۸
چشمت را از حقایق بستی یا وضعت خیلی خوب است چند روز است برای خانواده ام میوه نمیتوانم بخرم مهمان داشتم میوه نبود چرا چون قیمت ها 40000الی50000ریال بود به خدا امشب شرمنده خانواده ومهمانان نسبی خود شدم .خدایا ارامش واسایش را در ایران عزیز حاکم فرما .آمین (137229)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۲۱:۱۹
اگر مسلمانی و به خدا اعتقاد داری اولین کاری که می کنی به سایت بانک مرکزی مراجعه کن www.cbi.ir (137272)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۲۳:۴۶
براي پي بردن به صحت و سقم ادعاهاي «آقاي احمدي نژاد» بريم به منابعي كه «آقاي احمدي نژاد» آدرس دادن؟! (137280)
 
اصطهباناتي
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۳:۴۵:۵۶
حضرت عجل! شما كه مانند مرادتان با اين اعتماد به نفس، آمارهاي دروغين و نمودارهاي كاذبش را تأييد مي‌كنيد، حداقل بجاي مغلطه، آدرس سايت مربوط به آمارهاي رسمي بانك مركزي را معرفي كنيد تا ما برويم و راستي و دروغي آمار هريك را تشخيص دهيم.

بجاي شما، من اين آدرس‌ها را اعلام مي‌كنم:
مركز آمار رياست جمهوري ايران
amar.sci.org.ir

اميدوارم كه الف هنوز آنقدر به رسالت مطبوعاتي خود پايبند باشد كه آدرس سايت رسمي بانك مركزي را در اختيار خوانندگان قرار دهد. به فهرست نشريات وارد شويد و سالنامه‌هاي آماري را به دقت زير و رو كنيد. خودتان كشف كنيد كه راستگو كيست.

اما يك مطلب، اين سايت در دست دولت نهم است و ممكن است براي فرافكني، آمارهاي مورد بحث را در سايت تغيير دهند. اگر چينين كنند، ماهيت بدي را براي خود اخذ كرده‌اند. (137457)
 
میثم
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۳:۵۷:۰۵
1-دوره استفاده از شگردهای سال 84 به پایان رسیده است.


2-آمارهایی که آقای موسوی ارائه داد متعلق به بانک مرکزی دولت احمدی نژاد بود نه جای دیگر چرا اینقدر عصبانی شده اید؟


3-امیدوارم دوره سیاست تزویر ،دروغ و ریا نیز در سرزمینم به پایان برسد. (137476)
 
حسن
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۵:۱۰:۳۳
بسمه تعالی
جناب آقای ناشناس
طرف دار محترم آقای ..............
دارنده قدرت مراجعه به آمار در اینترنت
و کارشناس ارشد و فوق ارشد و مافوق ارشد
آیا می دانید 500 میلیون دلار چقدر می شود؟ آیا به قیمت دلار واقفید؟ آیا ضرب و تقسیم می دانید؟ آیا بقیه تحلیل و دفاعتان نیز مانند 500 میلیون دلار می باشد؟
500 میلیون دلار یعنی حدودا 500 میلیارد تومان و جدای اینکه این پول آیا می تواند هزینه تبلیغاتی شود و یا نه که خود رئیس جمهور نیز برای اوج غوغا و بلوا به بیش از 100 میلیارد تومان برآورد و اشاره نکرد، اصل هزینه شدن این پول فقط از طرف یک کاندیدا باعث رونق صنعت چاپ و تبلیغات می باشد. عده زیادی از محل این هزینه فعال شده و کسب درآمد می کنند و خود باعث پایئن آمدن شاخص بیکاری می گردد و .........
خدانگهدار (137522)
 
سهراب
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۲:۱۳
شما ناراحت نكن خودشو! چرا تو اين 4 سال نگفتيد صدا و سیما داره چیکار میکنه؟! چرا وقتي آقاي احمدي نژاد به تمام روساي جمهور و دولتهاي بعد از انقلاب رنگ سياه مي پاشيد مجري چيزي نمي گفت؟! چرا شما صداتون فقط يه دفعه سر اين مناظره در اومده؟! مردم دروغ و دورويي را بر نمي تابند. (136935)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۲۵:۴۶
وقتي فكر ميكردم يك نقاش هفتاد ساله كه 20 ساله پيش خودش را بازنشسته كرده بوده, قصد دارد رئيس جمهور بشود دنيا برايم تيره و تار ميشد!

خدا را شكر كه دست خودش و باندش رو شد.

وقتي كه به يادخاطراتم از دوره نخست وزيري ايشان ( تحقيري كه توي دانشگاه به ما تحميل ميكردند, قيچي شدن كراواتها در عروسي پسر خاله ام و كبودي گونه داماد, پاره شدن كفش آديداس تروفي كه با پولهاي عيدي خريده بودم و سوئت شرت زردم كه برام خيلي عزيز بود, كتكهائي كه از گشتهاي ارشاد ميخورديم و تحقيري كه تا عمق روحمان را ميسوزاند, تيغ زنهاي وزارت كشور كه پاتوقشان ولي عصر و تجريش بود, محروميت از دانشگاه بخاطر صحبت با جنس مخالف, نامه هايي كه باز ميكرديم و ميديديم سر و كله و دست و پاي همه
توي عكس ها با ماژيك سياه شده, و...) ميافتادم و ياد جواني از دست رفته ام ميافتادم, آه از نهادم بر مي آمد.

خدا را شكر كه دست خودش و باندش رو شد. (137290)
 
مسعود
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۰۰:۴۷
من نمی دونم چرا با احمدی نژاد تو مناظره به عنوان رئیس جمهور برخورد می کنه تلوزیون . ایشون در اینجا کاندیدای ریاست هستند پس وقتی موسوی شرایط حاکم را شرح می ده و می گه چه چیزی را می خواد اصلاح کنه نقد شرایط موجوده نه نقد کاندیدای غایب هر چند ملت به این روند آشنا هستند و اصلاً طوری هم نیست که احمدی نژاد در مناظره کسایی را نقد می کنه که حتی کاندید هم نیستند ولی موسوی حق نداره علت آمدنش را تشریح کنه . به این می گن عدالت ، منحنی اسکیل شده ای هم که موسوی نشون داد در مورد ضریب جینی خیلی جالب بود (136992)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۰۰:۵۲
من همین امر را ا ذر مورد مناظره میرحسین موسوی و اخمدی نژاد در این سایت نوشنم سانسور شد و پخش نشد سایت الف متاسفانه سلیقه ای عمل میکند نه دموکراتیک (136993)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۰۵:۲۷
کسی به سوالات مجری توجهی نمیکند (137018)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۷:۵۲:۳۶
مجري قصد داشت كروبي را بجان موسوي بياندازد ! (137571)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۱۳:۰۷:۴۸
این بنده خدا نقش تایمر را دارد تا مجری پرمخاطب ترین برنامه سیما...!
خیلی جالبه (138230)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۰۹:۰۲
عزیزم همچین می گه خواندن برنامه از روی کتاب انگار انشا می خونده.لازم به ذکره که اولین کاندیدی است که برنامه های خود را در قالب کتاب تدوین کرده .علی رغم اینکه هی بهش می گفتند برنامه نداره. (137038)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۴:۵۶:۳۰
در جوابت باید بگم دوره های قبل این کار انجام شده مثلا دوره ی قبل آقای لاریجانی کتاب منتشر کرد وحتی در اون کتاب با عدد و رقم گفته بود که چیکار می خواد بکنه (مثلا نرخ تورم یا مسکن یا بیکاری و... )در ضمن فکر نمی کنم این چیزی که آقای موسوی ارایه دادند اصلا برنامه باشه مثلا بهبود فضای کسب و کار (137516)
 
احسان
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۱۶:۲۰
اتفاقا یک مناظره عالی بود، نمیشه همه برنامه ها رو در 40 دقیقه برای مردم توضیح داد که، این برنامه هم که تنها نیست. اگه کسی، دیگر برنامه های تبلیغاتی رو دیده باشه می دونه همه 3 کاندیدای جدید برنامه مدونی دارند، فقط یکی از کاندیدا هیچ برنامه ای نداره که اونم ....
تا حدودی هم جو ناپاک تبلیغات روی مناظرات تاثیر گذار بوده، (137079)
 
جواد کارگزاری
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۲۸:۲۷
به نظر من موسوی به نقد احمدی نژاد به عنوان یک نامزد نپرداخت. همان طوری که احمدی‌نژاد در مناظره با کروبی به عنوان یک نامزد عمل نکرد و به دفاع از دولت کنونی پرداخت! (چه مناظره مسخره‌ای! احمدی‌نژاد به جای پاسخ به انتقادات کروبی با یکسری نمودار کل مردم را سر کار گذاشت!). این حق هر نامزدی است که به نقد سیاست های دولت کنونی بپردازد و این را نباید به معنای نقد نامزدی دانست که هم زمان ریاست دولت کنونی را برعهده دارد. من با نظر شما که صحبت‌های موسوی را نقد احمدی‌نژاد اعلام نمود‌ه‌اید موافق نیستم. موسوی دولت کنونی را نقد کرد و نه احمدی نژاد به عنوان نامزد دوره بعد ریاست جمهوری را! در واقع احمدی‌نژاد هیچ برنامه‌ای برای دوره دوم ریاست جمهوری ارایه نکرده است. به نظر من منطقی این بود که او به بیان برنامه‌هایش می‌پرداخت تا این که به قیمت رأی جمع کردن کل نظام را زیر سوال ببرد. این نیز بگذرد (137125)
 
سید احسان
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۳۱:۵۷
سلام.
به نظر من این مناظره اوج بی اخلاقی مدعیان اخلاق و متانت را نشان داد!
کاملا مشخص شد که چه کسانی در دوربین زل می زنند و دروغ می گویند و ککشان هم نمی گزد:

1-تورم 25 درصد تورم سال گذشته بوده است. و طبق آمار بانک مرکزی تورم نقطه ای (یعنی 6 ماهه منتهی به الان) 15 درصد است. این هم آدرسش:
http://www.cbi.ir/showitem/6237.aspx

پیدا کنید دروغگوی واقعی را...



2- آن چیزی که آقای موسوی به عنوان اهانت به ناموس! مطرح می کند، فاش شدن میزان تقید به قانون از طرف کسی است که دولت نهم و شخص رییس جمهور را مرتب در سخنرانیهایش به بی قانونی متهم می کند!
این نهایت لوس بازی آقای موسوی و طرفدارانش را می رساند...

آقای احمدی نژاد پرونده بی قانونی خانم رهنورد را نه به عنوان همسر آقای موسوی بلکه به عنوان یکی از اصلی ترین هواداران موسوی که علیه دولت نهم موضع گیری می کند فاش ساخت تا میزان تعهد به قانون ایشان را نشان دهد...



3- آقای موسوی!
همه گرافها و آمار رییس جمهور بر اساس بانک مرکزی است که تنها مرجع آمار قابل استناد است. همه دولتهای پیشین هم برای ارائه پیشرفتهایشان از آمار بانک مرکزی استفاده می کردند و این برای همه قابل قبول است مگر شما و طرفداران شما!

4- آقای موسوی!
مردم سبز واقعی را از سبز نمایشی به خوبی تشخیص داده اند. عصبانیت شما و طرفداران شما هم هیچ دردی را دوا نمی کند.

ما در مورد نخست وزیر دوران جنگ افسانه ها شنیده بودیم... هیچ وقت فکر نمی کردیم این جمله مضحک را بیان کند: \"هر کس از من حمایت کند من استقبال می کنم...\"
این جمله شما مثل همان جمله مضحک آقای کروبی است که می گوید: \"هر کس به من هر پولی بدهد می گیرم!\"

این انتخابات هیچ سودی هم اگر نداشت، افسانه بودن تصورات ما از شما را به ما ثابت کرد... (137133)
 
مخالفت با چی؟!!!
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۳۴:۵۱
این دوستانی که با کامنت 136806 مخالفت کردند(تا الان 123 نفر) با چی مخالفت کردند؟ یعنی قبول ندارند که آقای موسوی و کروبی این حرفها رو زدند؟ یعنی نمی‌خوان قبول کنن که آقای موسوی و کروبی که به دکتر احمدی‌نژاد انتقاد می‌کردند که در حالی که افراد حضور ندارند از آنها انتقاد می‌کند به رئیس‌جمهور برخواسته از رای مردم القابی چون «دروغگو»، «فریبکار»، «مستبد»، «بی‌سواد»، و ... دادند.

برای دوستان مخالف یک سوال تستی مطرح می‌کنم:

- اینکه موسوی دو تا جدول رنگی رو می‌ذاره کنار هم و میگه «مردم این راستی برای منه و اون یکی برای احمدی‌نژاد، خوب یادتون بسپرید اینی که من می‌گم درسته و جدول احمدی‌نژاد دروغه» یعنی...

1- ارائه برنامه برای کشور از طریق مشارکت عموم مردم در بررسی علمی آمارها و برنامه‌های کشور

2- انتقاد از برنامه‌ها و سوابق کاندیدای حاضر در جلسه یعنی آقای کروبی

3- تاکید بر تفاوت‌های برنامه و اهداف خود با دیگر کاندیدای حاضر در جلسه

4- ادب مرد به ز دولت اوست!

باز هم می‌تونید مخالفت کنید، اشکالی نداره! (137141)
 
حسین جمالی
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۴۱:۲۶
اگر در ایران جریان ازاد مطبوعات بود اکنون اقای موسوی مجبور نبود اینجوری جواب دکتر احمدی نژاد را بدهند (137160)
 
sara
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۵۲:۱۱
مناظره با موسوی آقای احمدی نژاد چی کرد آن هم به همه عالم و آدم تهمت زد افترا زد اگه راست می گفت جواب سوالا رو میداد.
در مناظره با آقای کروبی هم همین طور هیچ سوالی رو جواب نداد.
فکر کردین مردم هیچی نمی فهمند (137373)
 
احسان
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۹:۴۲:۳۳
اتفاقا یک مناظره عالی بود، نمیشه همه برنامه ها رو در 40 دقیقه برای مردم توضیح داد که، این برنامه هم که تنها نیست. اگه کسی، دیگر برنامه های تبلیغاتی رو دیده باشه می دونه همه 3 کاندیدای جدید برنامه مدونی دارند، فقط یکی از کاندیدا هیچ برنامه ای نداره که اونم ....
تا حدودی هم جو ناپاک تبلیغات روی مناظرات تاثیر گذار بوده، (137080)
 
مرتضی
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۳۶:۱۷
خبر سریع به بالای صفحه منتقل شد اشتباه کردم عمدی در کار نبوده (136807)
 
محمد حسین
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۳۷:۰۲
بسم الله الرحمن الرحیم

ممکن است برخی حرف های آقای موسوی درست باشد ولی این جوانمردانه نیست که از 45 دقیقه وقت خودشان حدود 80 درصد آن را به نقد کاندید غایب بپردازند. همینطور آقای کروبی. به عبارتی این مناظره اصلا مناظره نبود. مفاهمه بود برای انتقاد از دولت آقای احمدی نژاد. از الف می خواهم در رابطه نرخ تورم و نرخ بیکاری که دولت اعلام می کند، گزارش کارشناسی تهیه کند. (136811)
 
سینا
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۰۲:۱۲
آقای عزیز وقتی تمام امکانات در اختیار احمدی نژاد هست از هر وسیله ای باید برای رساندن صدای حقانیت به گوش مردم استفاده کنی. مجری وقتی که احمدی نژاد داشت اسم هاشمی و خاتمی رو می برد کجا بود؟ چرا الان یادش افتاده که از کاندیدای غایب دفاع کنه. چرا امشب برق ما رفت؟ چرا صدای موسوی قطع شد؟ (137210)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۱۰:۵۸
مگر آقای احدی نژاد این کار را نکرد ؟(در مناظره با آقای موسوی )
البته نمی دانم آیا می توان نام نقد بر آن نهاد! (137232)
 
شهروند
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۱۹:۳۷
اون که گفت سه برابر وقت من رو به غایب بدید. دیگه مشکلتون چیه؟ (137263)
 
شیرین
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۳۹:۰۷
اگر آقای موسوی فقط از یک نفر غایب انتقاد کرد، آقای احمدی نژاد بارها سه دولت گذشته را کوبید و دهها نفر غایب را زیر سوال برد و تهمت زد که جای هیچ دفاعی از خود را نداشتند. بهتر است کمی منصف باشیم! به نظر من اقدام امشب صدا و سیما خیلی جانبدارانه بود! (137332)
 
رهگذر
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۳:۵۵:۱۵
درباره ضریب جینی قبلا این کار رو کرده :


http://alef.ir/content/view/41555/ (137472)
 
شاهد
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۷:۴۴:۴۱
گویا برخی نمیتونند تفاوت ماهیتی بین کاندیدای غایب و رئیس جمهوری که به کارهاش انتقاد وارد هستش رو درک کنند یا اینکه درک میکنند و در قالب مغالطه مطرحش میکنن (137565)
 
جهانگیر
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۳۷:۳۴
سایت ایراد پیدا کرده؟
.
من دوبار کامنت دادم تقریبا هم شبیه هم بودند اما کانتر هنوز صفر رو نشون میده
.
اگر دوبار شد ببخشید (136815)
 
امیر
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۳۷:۳۵
عدالت به معنی واقعی را دیدیم ، محاکمه ی غیابی احمدی نژاد! (136816)
 
سینا
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۰۴:۲۸
آقای عدالت واقعی! اون موقعی که رئیس جمهور محبوبت داشت به طور غیابی به عالم و آدم تهمت می زد جنابعالی خواب بودی؟ یه سوزن اول به خودت بزن شاید از خواب بیدار بشی (137213)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۱۲:۱۰
حالا بفهمید طرفدارای هاشمی و خاتمی و ناطق چی می کشن ! (137234)
 
ali
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۵۵:۴۲
mohakemeye ghiabi hashemi, natghe, safayi farahani, karbaschi, ... ke eyb nadare? na? man nemidoonam shoma che mosalmooni hasti? chizi ro ke baraye khodet nemipasandi baraye digaran mipasandi? (137387)
 
حمید
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۳:۵۲:۲۷
عدالت به معنی واقعی را دیدیم ، محاکمه ی غیابی هاشمی و ناطق و صفاهی فراهانی و . . . 30 سال انقلاب ! (137465)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۳:۵۲:۴۹
رطب خورده منع رطب كي كند؟!
چيزي كه عوض داره گله نداره
آنچه براي خود نمي پسندي براي ديگران هم مپسند (137468)
 
شاهد
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۷:۴۷:۱۴
آقای احمدی نژاد رئیس جمهوری است که باید مطابق تمام دولتهای قبل و بعد دولتش مورد نقد قرار بگیره. نه یه کاندیدای غایب و بیطرف که بدون هیچ سابقه از مریخ اومده باشه. (137567)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۸:۱۴:۰۵
عدالت به معناي واقعي محاكمه غيابي وتهمت وفحاشي به بزرگان نظام بود ووقتي كامل شد كه صدا وسيماي شما حتي به غايبين اجازه نداد قبل از انتخابات دروغهاي اين مرد را رسوا كنند اين يعني عدالت (137603)
 
؟
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۳۹:۳۲
این بود اخلاقی و فرهنگی که طرفداران آقای موسوی ازش دم میزدن ؟ (136825)
 
شهروند
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۲۰:۵۴
اخلاق پس یعنی چی؟ سکوت در مورد دروغ؟ (137269)
 
ساقی
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۲۵:۵۲
? جان! شما گویا مشاهده نکردین که مجری برنامه توان تذکر دادن به رییس جمهور گرامی رو نداشت و فقط به آقای موسوی چندین و چند بار تذکر دادن....این است عدالت؟! (137291)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۳:۵۶:۲۸
اخلاق ديروز ديديم و چهارشنبه شب (137475)
 
شاهد
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۷:۴۹:۳۶
به نظر شما ارائه دادن آمار بانک مرکزی بی اخلاقی بود یا خوندن حدیث ائمه معصوم یا تنویر توده مردم نسبت به اونچه که برای رای دادن لازمه بدونن؟
شایدم اینا بی اخلاقی بوده و دروغگویی شخص که فیلم اظهاراتش موجوده اما اونو تکذیب میکنه اخلاقه (137569)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۳۹:۴۳
آقای موسوی علیرغم ضعفش در سخنوری نشون دادند که به خوبی تکنیک تحلیل، نقد و اداره جلسات مناظره را می شناسند و با استراتژی کاملا طراحی شده بر اساس منطق و شهود دروغ های دولت نهم را برملاساختند...آقای موسوی براساس عقلانیتی بی سابقه در عرصه سیاست به نقد دولت و شفاف سازی اقدام کردند که فارغ از نتیجه انتخابات درخور تقدیر میباشد. (136826)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۱:۰۴
آخر مناظره (بنویسید مناظره، بخوانید محاکمه طرف غایب) عالی بود. مجری فقط یه تذکر قانونی داد. اونوقت بود که ماسک افتاد و چهره ی موسوی دهه ی 60 نمایان شد.
برخورد آقای موسوی آزاداندیش و طرفدار انتقاد با این تذکر قانونی گویای روحیات اصلی ایشون بود و نشون داد که چقدر تحمل انتقاد دارن و چقدر باادب و طرفدار اخلاقن و با دیکتاتوری مخالف!
آقای موسوی عزیز! کار احمدی نژاد در صحبت از افراد غایب اشتباه و غیراخلاقی بود. تویی که ادعای اخلاقیات داری چرا این اشتباه رو تکرار می کنی؟
دولت شفاف و صداقت (!) آقای موسوی هم زمانی آشکار شد که گفت: من یک کاندیدای مستقلم! (136833)
 
سینا
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۰۷:۳۴
علی آقا! دیکتاتور همون رئیس جمهور دروغ گوست! نه موسوی که دروغ رو برملا می کنه. چیه؟ دردتون اومد ؟ خودتون تحمل انتقاد ندارین می اندازین گردن موسوی (137220)
 
سهیلی
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۱۶:۵۰
دوست عزیز،
مجری برنامه 5 بار این تذکر را دادند که البته به نظر می رسد تقصیر خودشان هم نبود، بلکه اشکال از اون گوشی تو گوششان بود. مگر آقای احمدی نژاد در گفتگوی ویژه خبری 2 شب قبل 35 دقیقه از 50 دقیقه خودشان را صرف انتقاد از دولت دفاع مقدس نکردند؟ (137252)
 
اصطهباناتي
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۳:۵۵:۴۲
بيدار شويد، چه كسي نقد كانديداي غايب مي‌كند؟ كسي كه دائماً آمار كذب و دروغ درباره سالهاي 60 به بعد را با 84 به بعد مقايسه مي‌كند. بدون توجه به اينكه 8 سال از اين آمار، متعلق به يك كانديداي ديگر است، يا كسي كه دروغ‌هاي او را برملا مي‌كند؟

مجري به كداميك تذكر مي‌دهد؟ وقتي احمدي نژاد در غيبت موسوي، از عملكرد دولت او سخن مي‌گويد، كسي به او تذكر مي‌دهد؟
چگونه است كه تا عملكرد دولت او نقد مي‌شود، شامل تذكر مي‌شود؟ شما ظني غير از اين مي‌بريد كه رسانه ملي تطميع شده يا خوف دارد؟ (137473)
 
شاهد
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۷:۵۳:۱۹
این مجری بی طرف تازه در مناظره یادشون افتاده بودکه قانون هم وجود داره؟
یا اون موقع که پای افراد بی ربط وارد ماجرا میشد هم همین نظرو داشتن؟
این موسوی دهه 60کیه که با آقای خامنه ای و امام (ره) در اداره کشور نقش داشته؟
نکنه اون دو بزرگوار هم از این دیکتاتور حمایت میکردن؟ (137572)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۸:۲۱:۰۲
آقاي احمدي نژاد ده برابر فرصت دفاع دارد برادر شما خون خودت را كثيف نكن اما بزرگان نظام كه ناجوانمردانه به انها هتاكي شد هيچ فرصتي جهت دفاع ندارند اين است ازادي احمدي نزادي وعدالت اصول گرائي (137617)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۲:۱۴
اعتماد یا اعتماد ملی مسأله این است. آقای احمدی نژاد چرا دروغ؟ (136838)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۲:۴۵
معنای ادب و متانت را هم فهمیدیم آقای میرحسین. (136840)
 
عماد یزدانی
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۲:۴۹
نمیدام مجری برنامه چرا فقط برای کروبی و میر حسین تذکر می دهد ولی برای احمدی نژاد نه (136841)
 
امیر حسین مومنی
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۷:۳۰:۱۳
مجری در صحبت در مورد کاندیدای غایب چنانچه صحبت کوتاه باشه برای جریان بحث چیزی نمی گه (نمونه اش رو اگر دقت کنید در مناظره های قبلی هم می بینید برای مثال مناظره آقای موسوی و رضایی)
اما در این مناظره انصافا هر دو کاندیدا سنگ تموم گذاشتن (137559)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۳:۰۳
این دوتا فقط دروغ گفتند. (136842)
 
سینا
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۰۸:۴۵
لابد احمدی نژاد هم فقط راست گفت... (137223)
 
رحمان
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۲۴:۵۴
میشه توضیح بدی دروغاشون چی بود ما هم بفهمیم شاید قانع شدیم (137286)
 
ali
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۳:۰۴:۵۸
دوست عزیز، جون هرکی‌ دوست داری جواب منو بده. مگر آقای احمدی‌نژاد دیشب نگفت تورم ۱۵% شده؟ گفت یا نگفت؟ همون بانک مرکزی که ایشان دیشب ۵۰ تا نمودار نشون داد، همون بانک مرکزی امروز اعلام کرد تورم ۲۳.۶%. سایت الف! جون هر کی‌ دوست داری این نظر منو این یک بار چاپ کن (137401)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۴:۰۹:۳۵
حق باشماست
وقتي عذر خواهي بلر و برچيده شدن ستاره داري و غم انگيز ترين روز رئيس جمهور و خرج نكردن يك ريال براي انتخابات و .... راست باشند اينا چرا دروغ نباشند؟ (137484)
 
شاهد
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۷:۵۴:۳۴
منظورتون ازدروغهای آقای موسوی آمار بانک مرکزیه که همین الان هم تو سایتش قابل دسترسی برای همه هست؟ (137573)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۳:۱۶
آقای موسوی دکتر گفت در زمان جنگ سرمایه گذاری نزدیک به صفربود. نگفت صفر . باز فیلم را ببینید. شما در فیلم اولتان گفتید آذراب با 100 هزار دلار ساخته شد. امروز میگید 300 طرح مثل آذراب ساختیم. خوب حاصل ضرب این دوعدد 30 میلیون دلار میشه در برابر سرمایه گذاری 50 میلیارد دلاری 4 سال اخیر نزدیک به صفر نیست؟ (136843)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۰۱:۴۵
دوست عزیز ارزش پول دهه 60 و 80 خیلی فزق می کنه (137209)
 
رحمان
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۲۹:۰۶
گل پسر ایشان که جواب دادند ان زمان جنگ بوده این متوجه میشی
دو دولت و موضوع معالفارق هستند این دو از لحاظ مقایسه
من فقط همین را یادمه از ان دوران که همه مردم همه اقلامی چه از خوراکی گرفته تا هر چی که نیاز زندگی هست به راحتی در اختیار داشتند نه الان که خوردن خیار برای بعضی مردم حسرت شده (137301)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۵:۲۲:۲۹
بسمه تعالی
آقای ناشناس
مقایسه شرایطی دارد که با آن معنا پیدا می کند. دولت موسوی و جنگ و تحریم و نفت 6 دلاری و بحرانهای ناشی از گذر انقلاب از دوران ستمشاهی و غیره با دوران تثبیت و اقتدار کشور، نفت 140 دلاری، حمایت همه جانبه تمامی اقشار از کشور و ..... آیا برای 50 میلیارد دلار طی 4 سال یعنی سالانه 12/5 میلیارد دلار از درآمد بیش از 80 میلیارد دلاری و همه اینها ..........
آیا باز هم معتقد به نادیده گرفتن حرکات دولت موسوی هستید؟ یک طرح در اندازه فولاد مبارکه آیا در دولت نهم فکر هم شده چه برسد به اجرا؟
با این همه درآمد نفتی (سالانه حدود 80 میلیارد دلار) پروژه های پارس جنوبی هنوز با سرمایه خارجی و بصورت استقراض در مقابل فروش منافع آتی طرح در حال اجرا است در صورتیکه دولت موسوی با صرفه جوئی در بودجه ها فولاد مبارکه را ساخت نه با سرمایه خارجی ها ؟
باتشکر (137525)
 
دلسوخته
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۳:۱۸
در مناظره امشب مسائلي از سوي دو نفر درمورد آقاي دكتر احمدينژاد و اظهارات شب گذشته ايشان در مناظره با كروبي عنوان شد كه بسيار عجيب و شگفت‌انگيز بود. نميدانم چه كساني اطرف دكتر عزيز را فرگرفته‌اند و چنين اطلاعات غلطي در اختيار او قرار ميدهند. دكتر بداند كه اگر چنين است اين افراد قصد نابودي او را دارند. اينان يا دوستان نادان يا دشمنان غرض ورز اويند. و اگر خود بر اين مسائل واقف است واي به حال ما و واي به حال مملكت. دكتر ترا به خدا با ما چنين نكن . آيا ميتوانم باور كنم كه حرفهاي كروبي راست نبوده؟ آيا ميتوانم باور كنم كه موسوي آما نادرستي داده ؟ ولي همين سايت الف آمار تورم موسوي را تاييد و آمار ترا رد كرد. آيا رئيس جمهورم فرق روزنامه اعتماد و اعتماد ملي را نميداند؟ آيا همواره همينطور نادانسته حكم ميكند؟ آيا مصوباتش همانگونه كه گفته‌اند همواره چنين شتابزده و ناسنجيده بوده؟ آيا همواره هياهو را بر واقعيت مقدم داشته؟ دكتر جان دوستت داشتم ولي ديگر ندارم زيرا با من و هموطنانم صادق نبودي ما به تو اعتماد كرديم ولي تو با اعتماد ما چه كردي؟ كاش ميشد باور كرد كه همه اينها خواب است ولي افسوس كه بيداريم كاش دستم ميشكست و به تو راي نداده بودم. امروز خود را بر آنچه گذشته شريك ميدانم خدا يا مرا ببخش و بگو كه براي جبران آن چه كنم. دكتر را هم ببخش و براه راست هدايت كن. خدايا همه ماا را به راه راست هدايت فرما و انقلاب و ميهن ما را از شر دشمنان داخلي و خارجي و دروغگويان مصون بدار. (136844)
 
سینا
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۱۳:۰۵
آقای دلسوخته! من هم برای کشورم متاسفم. اینجا مملکت ماست و ما می تونستیم بیشتر با هم صادق باشیم ولی نبودیم. دروغ جلوی حقیقت رو گرفت. اینجا ایرانی بود که دوستش می داشتم (137238)
 
طرفدار حق
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۳۴:۳۰
با يه امار نشون دادن جا زدي؟
صبر كن فردا شب قضاوت كن
اولا احمدي نژاد كه معصوم نيست ثانيا ان همه دزدي را افشا كرد حال نكرديد؟ (137318)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۳:۴۳:۱۲
کسی می تونه بگه که کی راست می گه ؟ (137453)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۳:۳۶
این آمارها را میر حسین از کجا آورده بود . مورد تایید کجاست؟ وقتی این آقا آمارهای مرکز آمار و بانک مرکزی را قبول ندارد چطور توقع دارد کسی حرفهای خودش را باور کند. (136845)
 
محمود
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۱۲:۲۲
از سایت بانک مرکزی:‌ http://www.cbi.ir (137236)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۱۵:۲۴
آمار های بانک مرکزی بود
می توانید به سایت بانک مرکزی مراجعه کنید http://www.cbi.ir (137246)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۱۸:۳۱
بانك مركزي، مركز آمار ايران. خودم خيلي اين چند وقته با آمار اين سايتها ور رفتم. البته متاسفانه جديدا بعضي لينكها رو برداشتن ولي بازم از مجموعشون ميشه يه چيزايي ديد (137258)
 
هوتن
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۲۰:۲۹
دوست عزیز به سایت www.cbi.ir مراجعه کنید (سایت بانک مرکزی) که البته مربوط به بانک مرکزی دولت کریمه! است، آنجا آمار درستی که میرحسین بیان کرد موجود است. (137267)
 
شهروند
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۲۳:۵۹
گفت که آمارها مال خود بانک مرکزیِ! (137283)
 
رحمان
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۳۱:۳۳
تمام این امار در سایت بانک مرکزی هست برای شما دوستار حقیقت
و سایتهائی از این قبیل پس هیچ گاه در زندگی قضاوت عجولانه راجع به کسی نفرما (137307)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۳:۰۹:۰۷
از موافق و مخالفهای این نظر معلوم است که چقدر قبول دارند و چقدر ندارند (137407)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۳:۲۲:۱۶
اگر زحمت بکشید و سایت مرکز آمار ایران و سایت بانک مرکزی را بیاورید(حتی آرشیو همین سایت الف ) متوجه می شوید که آمار آقای موسوی درست است نه احمدی نژاد که بقول خودش کارشناس ارشد همه چیز است .تازگی کارشناس آمار هم شده و با تغییر \"تعریفهای اساسی\" آمار را عوض می کند. (137428)
 
اصطهباناتي
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۴:۰۲:۰۸
گوشتان را خوب تيز مي‌كرديد، مي‌شنيديد. مركز آمار بانك مركزي، و مركز آمار رياست جمهوري (مركز آمار ايران) اين آمار را هرسال منتشر كرده و مي‌كند. آن جزوه‌اي كه ديديد، يكي از انتشارات اين مراكز بود. وب‌سايت اين مركز آماري هم در اينترنت موجود است و تقويم‌هاي آماري آن از سال 1345 تا امروز، بصورت كامل و دقيق در دسترس هستند.
amar.sci.org.ir
خودتان با چشم تيز ببينيد. (137481)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۴:۵۱:۲۰
عزیزم آمارها تماما مال بانک مرکزی بود. فقط دستکاری نشده بود. آقای احمدی‌نژاد دستکاری شدش رو به شما نشون داد. (137512)
 
شاهد
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۷:۵۶:۴۷
دوست عزیز گویا شما عمدا یا سهوا متوجه نشدید که آمار موسوی براساس بانک مرکزی بود نه آقای احمدی نژاد. اگر مایلید همین الان سری به سایت این بانک بزنید. (137575)
 
نازنین
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۸:۱۸:۴۱
اتفاقا آمارهای آقای موسوی دقیقا آمارهای بانک مرکزی است. من خودم کارشناس بانکی هستم و بادیدن آمارهای آقای احمدی نژاد بسیار متعجب شدم. (137613)
 
حميدي
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۸:۲۳:۴۷
آخه اين آمارهايي كه احمدي نژاد ارايه مي‌ده همان آمارهاي مراجع رسمي هم نيست! (137621)
 
سینا
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۳:۴۴
من امشب شکوه پیروزی رو تو چشمای میرحسین دیدم. یادمون نره که این پیروزی رو خاتمی با کناره گیری اخلاقی که داشت به مردم ایران هدیه کرد (136847)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۸:۱۵:۳۸
کدام شکوه ؟ ما که غیر از غرولند دو کهن سال که ول کن قدرت نیستند نه شکوهی دیدیم و داستان پیروزی شنیدیم (137609)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۳:۴۸
در ابتدای برنامه مناظره نوشته راجع به نامزد غایب حق اظهار نظر ندارید موسوی فکر میکنه فرد غایب رو میگن هنوز نفهمیده یکی توجیهش کنه.
ضمنا آقای موسوی خیلی بده که پس از غیرتی شدن چند روزه یقه مجری را بچسبی. امامزاده رو اشتباه اومدی سید.
اگر هم فکر میکنی احمدینژاد با نشان دادن عکس همسر شما خودش را پایین آورده شما باید خوشحال باشید چون رایش کم میشه. برای شما که از اول با عکس خانم رهنورد رای جمع کردید ناراحتی نداره که. سید شما روشنفکری نه متحجر این غیرتی بازیا برای غیر روشنفکراست! (136848)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۱۷:۲۰
احمدی نژاد باید درک کنه اون چیزی را که خاتمی و ناطق و رفسنجانی کشیدن
باشد تا ادب گستراند (137255)
 
شاهد
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۷:۵۹:۱۶
دوست عزیز فرق هست بین فرد غایب و رئیس جمهوری که طبیعتا مورد نقد قرار میگیره
اگر آقای احمدی نژاد رئیس این دولت نبودن و البته تهمت و دروغ رو خودشون گسترش نمیدادن قطعا در مناظره دیشب هم به موضوعات دیگری پرداخته میشد. (137582)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۳:۵۵
مناظره .خنده داره.
با هماهنگي آقايان عبدي و بهشتي در ستادشون براي كوبيدن احمدي نژاد هر كاري ميكنند.
معلوم ميشه احمدي نژاد از دايره باندهاي قدرت و ثروت مافياي كشور بيرون و در اين دور از انتخابات به هيچ وجه نبايد پيروز بشود.
موسوي حالا كه احمدي نژاد اونور ميز نيست شير شده و يكم از لكنتش كم شده
ولي هنوز چيز چيز ميكنه ،با اين اوضاع ميخواد رييس جمهور هم بشه. (136849)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۰۵:۰۴
مگه احمدی نژاد تو جای دیگه در غیاب موسوی نگفت که اون موقع کراوات می بریدن؟
مرگ خوبه اما برای همسایه! (137215)
 
شیرین
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۵۵:۰۱
درست مثل کاندید خودتون دکتر جون دچار توهم توطئه هستین! اگه تبانی بود کروبی هیچ وقت موسوی را درباره اصول و گرایش سیاسی اش به چالش نمی کشید! دهه اول قرن بیست و یک هم داره تمام میشه. شماها نمی خواهین دست از این توهمات بردارید و بیایید توی واقعیت؟! واقعا برای شما متاسفم! (137385)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۳:۵۶
میرحسین خیلی دروغ میگه خجالت هم نمی کشه. (136851)
 
سینا
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۱۹:۴۱
آره فقط احمدی نژاد راست می گه!
لابد دودوتا هم ده تا می شه.
آمریکا هم در حال فروپاشیه
کارگرای آمریکایی هم بازار کار ایران رو اشغال کردن
نرخ تورم صفره
دنیا هم دعوت نامه فرستاده تا بریم زندگی شون رو مدیریت کنیم. ما هم داریم ناز می کنیم (137264)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۲۰:۱۹
اگه منظورتون آماره سری بزنید به مراجع مربوطه مث سایت بانک مرکزی (137265)
 
رحمان
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۳۳:۵۹
اگر لطف کنی یکی از دروغهای ایشان را با دلیل بگی ممنون میشم یا قصد هوچی گری دااری که برات متاسفم
ابتدا تحقیق بعد اظهار نظر (137314)
 
شاهد
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۸:۰۱:۲۳
لطفا دروغهای ایشون رو با مستنداتتون ارائه کنید یا برای خودتون متاسف باشید که درحالیکه نمیتونید این کار رو بکنید حرفهای بی پایه میزنید. (137584)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۴:۰۸
مهندس میگه پس فردا کتابو دانلود کنید یعنی سه شنه دانلود کنیم جمعه رای بدیم. دیر به فکر نیفتادی مهندس؟ (136852)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۰۶:۰۲
این کتاب خیلی وقته آماده دانلوده. شما بی خبر بودین (137217)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۴:۱۵
میرحسین نگفت که چرا کمیته و شهربانی مردم را کتک می زده اند. (136853)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۲۰:۵۸
از امام بپرسید ! (137270)
 
شهروند
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۲۵:۳۷
گفت! نشنیدید؟ (137288)
 
آرش
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۴:۲۷
وقتی دو طرف هماهنگ کردن احمدی نژاد رو تخریب کنن مجری کاری نمیتونه بکنه . در

حالی که دو بار هم تذکر داد . (136855)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۴:۲۱:۰۱
خدا رفتگانتو بيامرزه. باز خوبه دستكم دو بار تذكر دادنش رو اعتراف ميكني و به سبك ... از بيخ منكر همه چي نمي شي!
اون شب كذايي كه جناب دكتر .... چند مرتبه تذكر داد اين آقاي مجري؟ (137491)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۴:۲۹
اگر افزایش حقوق ما وظیفه دولت بود آقای موسوی چرا خاتمی حق مارا نداد؟
ما از دکتر حمایت میکنیم چون تنها کسیه که حق مارو میده. (136856)
 
سینا
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۳:۰۲:۵۸
آقای عاقل !قانون خدمات کشوری که منجر به افزایش حقوق جنابعالی شده مال خاتمی بود. احمدی نژاد چندسال جلوی اجرای این قانون رو گرفت (137397)
 
شاهد
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۸:۰۲:۱۴
آره اما شب انتخابات یادش میفته یهو (137585)
 
شاهد
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۸:۰۳:۲۰
دکتر کار خوبی کردند اما بهتر بود این رویه به شب انتخابات موکول نمیشد (137586)
 
نازنین
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۸:۲۲:۵۴
در زمان آقای خاتمی دقیقا مطابق با افزایش تورم حقوقها افزایش پیدا کرد. اگر غیر از این است دلیل بیاورید. من خودم کارمندم و بیراهه نمی گویم. اما دولت نهم بر اساس آمارهای بانک مرکزی افزایش حقوقها را تا سال گذشته اعمال نکرد البته یکجا در امسال همه آنها را تصویب کرد! حدس بزنید به چه دلیل (137620)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۸:۲۷:۰۹
سانسور نکنید
برادر عزیز لطفا یه سر برو برنامه 5 ساله رو مطالعه کن ببین چه کاری جزو وظایف چه کسی بوده (137629)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۴:۳۵
اینها اگر جرات داشتند مقابل احمدی نژاد نفس می کشیدند نه در غیاب او. (136857)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۴:۴۶
سید گفتش چند تا چیز منفجر کردند ! یعنی چی؟ (136858)
 
آرمين
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۴:۵۳
با سلام خدمت دوستان گرامي
اون عزيزاني كه در مناظره ي آقايان احمدي نژاد و موسوي فرموده بودند كه :
آقاي احمدي نژاد اخلاق نداشت...تند خو بود...عصباني بود و...
(البته نميدونم كه اينارو از تو تلويزيونشون در اوردن يا نه؟البته شايد آنتنشون يا خود گيرندشون فرق ميكرده كه لبخند رو به صور ديگر مي ديدند)
بگذريم
در اين مناظره كاملا اخلاق جناب آقاي موسوي را ديديم كه چگونه بود؟ (136859)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۵:۰۴
فرمودید احساس میکنم داره به مقامات دهه اول توهین میشه. مقابل شما نشستند و حرف زدند تازه احساس کردید؟ حس ششمت را قربون مهندس!
بازرگان – قطب زاده – بنی صدر- منتظری و بقیه دهه اولی ها کجا هستند؟ مگر غیر از این بود که تا کج رفتند امام دمشان را چیدند.
اگر امام اینقدر شمارا دوست داشت نخست وزیری را مادام العمر میکرد.
خداوکیلی اگر امام زنده بود بین 4 نفر چه کسی را انتخاب میکرد؟ (136860)
 
دانشجو
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۵:۰۵
متاسفانه این برنامه یک نمایشنامه بود نه یک مناظره . نمایشنامه ای که هم کارگردانی آن ضعیف بود وهم بازیگران آن بازیگران تازه کار و ناشی بودند.
فکر می کنم مناظره چهارشنبه کاری کرده که حالا حالاها باید منتظر نتایج آن بود. استقبال تاریخی از احمدی نژاد در اصفهان، در تبریز و در ارومیه ثمره آن مناظره است. احتمالا پرده دوم این نمایشنامه فردا با بازیگری محسن رضائی اجرا خواهد شد. معتقدم اگر قانون درست اجرا بشه باید حدود 50 دقیقه به احمدی نژاد وقت داده بشه تا جواب تهمتهای این مناظره را بدهد. (136861)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۲۸:۱۶
استقبال تاريخي با اتوبوس هاي دولتي. ديگه همه سايت ها عكس اتوبوسهاي اصفهان رو گذاشته اند.

در مورد 50 دقيقه و... غصه نخوريد؛ صدا و سيمايي كه آقاي يامين پور رو مجري ميكنه...

راستي بگم كه انتظار ندارم نظرم رو چاپ كنيد، بالاخره اينجا مشخصه طرف كيه (137297)
 
ساقی
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۳۱:۱۸
آقای دانشجو! شما که روشنفکری چرا؟ یک سری به دنیای اینترنت بزنین بد نیست...اتوبوس اتوبوس از کل ایران مردم جمع می کنن که بیان حمایت کنن از رییس جمهور محبوب! واسه ارومیه هم که یک نامه به کارخونه ای داده بودن تا کارگراشو یک روز در اختیار داشته باشن و بیان حمایت کنن....پس چشمانتان را باز کنید.
امیدوارم این نظرم نمایش داده بشه! (137305)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۵:۰۶
دلم برای میر حسین سوخت حالا که احمدی نژاد نیست شیر شده ولی در برابر احمدی نژاد آنقدر کم آورده بو که نزدیک بود پس بیفته (136862)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۳۱:۲۱
شير شدن رو از اقاي احمدي نژاد تو گفتگوي ويژه خبري ديديم. لطفا افه اخلاق نذاريد كه خيلي چيزا تو مناظره و بعدش گفتگوي ويژه ثابت شده. بعدشم ديروز امار كذب داده شده، مناظره بينشون هم كه گذشته، مي فرماييد هيچي نگند در مقابل اين همه دروغ (137306)
 
سینا
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۵۹:۱۱
بی خودی نتیجه رو عکس جلوه نده. اگر به قیافه موسوی و احمدی نژاد در لحظه پایان مناطره توجه کنی خوب می فهمی که چه کسی داشته پس می افتاده (137392)
 
صادق
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۳:۴۷:۰۹
چو بیشه تهی ماند از نره شیر ... (137460)
 
ساسان
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۵:۱۷
آفرين بر موسوي كه كاملا مستدل پرده از دروغ پردازي هاي دولت برداشت و دل همه نخبگان و كارشناسان كشور را شاد كرد. (136863)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۵:۱۸
در انگلیس نام نمایندگان متخلف رو روزنامه ها منتشر میکنن و این همه هیاهو به پا میشه اینجا اسم دزدان مثل مام میهن ناموسه و نباید فاش بشه. (136864)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۳۳:۳۵
كي ميگه فاش نشه؟ ميگيم كسي كه يه مورد مبارزه با فساد تو چهار سال نداره، دوباره با اين شعار سوار موج نشه. حالا كاش دروغ نگفته بود، اون بده. (137312)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۸:۲۴:۴۲
ملت چرا اگر دين نداريد لااقل ازاده باشيد د راخلاق ما دردين ما دزد گرفتن صلاحيت مي خواهد مرجع دارد نه اينكه هركس از راه رسيد جهت منافع نفساني وقدرت طلبي خود بگويد هتاكي كند حتي فرياد ايت اله جوادي املي هم درامد بس كنيد لااقل كمي تامل كنيد روز قيامتي هم هست به حبابها دل نبنديد (137624)
 
محمد رجبي
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۵:۲۲
من همه جور مناظره ديده بودم الا اين مورد يعني مناظره 2 نفري عليه احمدي نژاد. من موندم چرا اين 2 نفر همون آدمهايي را كه ميخوان به اينها راي بدن را دارن پشيمون ميكنن (136865)
 
سروش
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۵:۳۰
درشرايطي كه دروغ افتخار و دروغگو قهرمان جلوه مي كند و براي رسيدن به قدرت نه تنها همسر رقيب كه همسر خود را نيز به دروغ مستمسك قرار مي دهند اين مناظره يك نقطه عطف بود.درود بر يار صديق امام وانقلاب ميرحسين. (136868)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۵:۳۴
هردو امشب از احمدی نژاد شکست خوردند (136869)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۵:۳۵
کروبی گفت من خودم را در برابر خطرات قرار دادم. من به شما میگویم اصلا نگران نباشید هیچ کس به شما فکر نمیکنه پس خطری شمارو تهدید نمیکنه. (136870)
 
صابر
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۵:۴۰
چقدر خوب شد قبل از آنکه رای بدهیم فهمیدیم واقعا\" دعوا سر اینکه احمدی نژاد رای نیاره و این همان حرف خانواده ی هاشمیه!؟ (136871)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۳۷:۲۵
چرا همش فرفكني ميكنيد. يه دفعه منطقي به اين فكر كنيد كه چرا رييس جمهور آمار غلط ميده؟ كه چرا هاله نور رو در حالي كه فيلم داره، تكذيب ميكنه؟... حالا شما هي سعي كنيد موضوع رو بكشونيد به مسايل بي ربط به موسوي (137328)
 
ع.ر
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۵:۴۵
نظر به ایراد های عده ای مبنی بر عدم برنامه برای برادر عزیزم آقای موسوی خدا را شاکرم که برنامه ای در غالب یک کتاب ارایه شد.

به امید پیروزی فردی با اخلاق و سیاست مدار. (136872)
 
محمد رضا شوق الشعراء
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۵:۴۷
بنام حق
سيد و شيخ، ثابت كردند احمدي نژاد مظلوم است
درس اخلاق اخلاق مداران سياست بازي كه نه دروغ مي گويند ونه غيبت مي كنند
تبديل جلسه مناظره كروبي و ميرحسين موسوي، به جلسه محاكمه احمدي نژاد
شكست خوردگان از احمدي نژاد در مناظره رو در روي تلويزيوني، كه احمدي نژاد سخت آنان را «تحقير» و «رسوا» نموده بود، در مناظره اي كه احمدي نژاد حضور نداشت و «غايب» بود، بجاي مناظره و نقد برنامه هاي همديگر و اعلام برنامه هاي خود، روبروي چشم ميليونها بيننده تلويزيون، ناچوانمردانه و حقيرانه، ناگهان دل و جرات و شجاعت پيدا كرده و از وقت تعيين شده براي مناظره خود سوء استفاده نموده و زير سرپوش مذهب و اخلاق و راستي و اصلاحات، با هم متحد شده و به احمدي نژاد غايب در جلسه حمله كرده و او را دروغگو و فرصت طلب ناميدند، تا درستي حرفها و صداقت و مظلوميت احمدي نژاد، بيش از پيش مشخص و معلوم و ثابت شود.
براستي! مهدي كروبي و ميرحسين موسوي، چرا آنچه را كه امشب در غياب احمدي نژاد، دليرانه و با «شجاعت» گفتند، در مناظره با احمدي نژاد نگفتند!؟ و مهمتر اينكه چه كسي بيشتر و بهتر از آن دو مي توانست كه اينچنين «حقانيت» و «مظلوميت» احمدي نژاد را اثبات نمايد!؟
باور كنيم:
مردم «چشم» دارند، مي بينند؛ «گوش» دارند، مي شوند؛ «عقل» و «شعور» و «قوه تشخيص» دارند، پس مي فهمند و خود تصميم مي گيرند كه در انتخابات رياست جمهوري به چه كسي راي دهند، و بهمين دليل ساده، برنده «مناظره» و «مسابقه» انتخاباتي ميرحسين موسوي و كروبي و احمدي نژاد؛ صداقت احمدي نژاد بود. چرا كه احمدي نژاد، بي محابا و با زبان ساده، كروبي و حاميان موسوي را نشانه رفت و موسوي و كروبي نتوانستند در پيش روي احمدي نژاد، از خود دفاع كنند و به سوالات احمدي نژاد پاسخ بدهند.
محمد رضا شوق الشعراء 17/3/88 يزد
http://www.toofaneyazd.blogfa.com / (136873)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۳۸:۳۵
شما بعد از گفنگوي ويژه احمدي نژاد هم همين كامنت رو گذاشته بودي؟ (137330)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۵:۵۶
آبرویشان رفت معلوم شد همه آن حرفهایی که احمدی نژاد می زد درست بود (136875)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۵:۵۹
کروبی گفت پول فروش نفت برای دولت تولید داخل برای مردم. تولید داخل هم خرج داره و هم بهش یارانه میدن این رو به مردم میدید؟
کروبی گفت پول نفت میدم موسوی گفت گدا پروری نمیکنم و هردو احمدی نژاد رو فحش دادن و به برنامه های هم کاری نداشتند. (136876)
 
دانیال
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۶:۰۱
مناظره خوب بود من که راضی بودم
راستی من حس میکنم که موسوی میخواسته به نفع کروبی بره کنار

و کروبی اخر برنامه به طور جدی خواست که موسوی کنار نره و جلوی دوربین گفته باشه
چون اگر یکی به نفع دیگری بره کنار ارا به سمت احمدی نزاد میره.
ولی خدائیش کروبی در معرفت و صداقت هیچی کم نزاشت. (136877)
 
صادق
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۳:۵۰:۰۰
منظورت اینه که : محاکمه خوبی بود (137464)
 
rohan
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۶:۰۸
آقای میر فقط داشت سعی می کرد بگه که همه ی حرفای نامزد غایب دروغه
اعتراض مجری جالب بود میر که عصبی شد خندم گرفت (136878)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۴۱:۰۵
نبود؟ بريد بررسي كنيد (137339)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۶:۱۵
برادر من شما تورم 25 درصدی را برای سال 87 دارید و احمدی نژاد برای سال 88 تورم رو 15 درصد گفت این هم در سایت بانک مرکزی هست. مردم را فریب ندهید.
شما برای تورم مرجع گفتید \"بانک مرکزی\" ولی برای نمودار بدیع خودتان از ضریب جینی گفتید کارشناسان. چرا نمودار بانک مرکزی را ندادید؟ چون مثل مال احمدی نژاد بود؟ (136879)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۴۲:۰۲
امروز بانك مركزي گفت: 23.8 مال الان هستش. (137342)
 
حسین یامین پور
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۴:۵۰:۴۵
برادر من یعنی میفرمایید جناب احمدی نژاد ظرف 2 ماه و نیم تورم 25 را به 15 رسانده اند؟
واقعا منظورتان این بود؟ (137511)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۴:۵۹:۳۴
اولا که تورم در ۱۶ خرداد ۸۸ که توسط بانک مرکزی اعلام شده ۲۳.۶ درصد بوده.
در ضمن شما که مطمئن هستم نمی-دونی ضریب جینی چی هست لطف کن برو بانک مرکزی و ببین که این ضریب برای سال ۸۷ هنوز اعلام نشده است! و احمدی-نژاد از خودش درآورده بود.
در ضمن وقتی توی آمار تورم می‌گن سال ۸۷ منظور ۱۲ ماهه منتهی به فروردین ۸۸ هست. از فروردین ۸۷ تا فروردین ۸۸. این میشه سال ۸۷ اگه کاملا دقت کنید. پس راجع به چیزی که نمی‌دونید تعصبی صحبت نکنید. موسوی امشب همه چیز را راست گفت. (137519)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۵:۵۵:۱۸
زیرا شاخص جینی رسمی از سال 86 تا کنون برای پوشاندن افتضاحات معجزه هزاره سوم، منتشر نشده است. (137532)
 
الیاس
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۶:۱۸
دمش گرم موسوی برنده بلامنازع مناظره بود (136881)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۴۳:۲۲
مناظره كه نبود ولي بالاخره بعد از حرفهاي ديشبش بايد گفته ميشد حقايق. چون ديگه مناظره اي هم بين اين دو در كار نبود. (137346)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۶:۱۸
پیروز این مناظره احمدی نژاد بود درود بر مرد میدانهای سخت . (136880)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۶:۴۲
ترسوها در حضور شیر نمی توانستند نفس بکشند حالا در غیابش شجاع شده بودند. (136883)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۶:۴۴
بسیاری از طرحهای کروبی در مجلس و شورای نگهبان دفن میشه و حتما ایشان مثل خاتمی خواهند گفت راستی ها نذاشتن کار کنم.

پول بیمه تحصیلی از کجا تامین میشه؟
کروبی گفت راجع به تقلب دور قبل بعدا میگم ولی نگفت. شما وقتتون را نمیتونید مدیریت کنید . بعد از 3 تا مناظره هنوز یه ساعت با خودت نمیاری. خیلی با حالی شیخ . (136884)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۶:۵۹
بزرگترین اشتباه شورای نگهبان تایید صلاحیت شماست آقای کروبی که از روی یک نامه هم به سختی میخوانید. (136885)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۴۵:۰۱
حالا خدا وكيلي چه ربطي داشت؟ (137350)
 
خاکی
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۷:۰۸
احسنت که از نسل حیدری . آفرین بر تو ای میرحسین . دل ما خون شد از اینهمه دروغ و تزویر . (136887)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۷:۱۱
به نظر من آقای احمدی نژاد چشمها را بسته و کار خود را بی توجه به سه نامزد دیگر ادامه می دهد.
کس را که خواب است می توان بیدار کرد ولی کسی که خود را به خواب زده است هیچکس نمی تواند بیدارش کند!
این مطلب در مورد هواداران نامزدها هم صادق است و از کامنت های شعاری و تکراری و بی محتوا که اغلب برای در آوردن لج مخالفین(از هر طرف) زده می شود می توان حقیقت را دریافت. (136888)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۷:۲۶
واقعا درود بر احمدی نژاد که هرچه درباره اینها گفته بود درست بود. (136890)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۷:۲۹
تبانی
تبانی
تبانی (136891)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۷:۳۱
سلام
خلاصه مناظزه پنجم
این مناظره حاصل دو وقت 45 دقیقه کاملا مجزا و بی ربط به هم بود
مجری هم برای ربط دادن موضوعات تلاش کرد ولی افاقه نکرد.
میهمانان محترم کلی برای هم نوشابه باز کردند. (136892)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۷:۴۶
آفرین بر احمدی نژاد که با اینکه غایب بود محور مناظره بود و در پایان از نگاه مردم پیروز شد. (136893)
 
سینا
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۵۱:۳۰
شما چی کاره ای که اعلام می کنی از نگاه مردم پیروز شد؟ لطفا از طرف خودت نظر بده (137372)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۸:۱۰
نمی دانم اینها فکر نکرده بودند که چه کاری دارند می کنند؟ کاری که اینها کردند به نفع احمدی نژاد بود. (136895)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۴۷:۲۱
عزيز من وقتي ديگه مناظره رودررو وجود نداره، كجا بايد دروغها آشكار بشه؟ (137358)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۸:۳۱
آمار رسمی و ملموس, مقایسه اقلام مورد نیاز جامعه در طی سالها, واین توهم نیست واقعیتی هست که حس می شود. (136897)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۸:۳۱
احمدی نژاد با اینکه نبود در این مناظره پیروز شد. (136896)
 
فرزاد
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۸:۳۴
سلام.واقعان افرین بر موسوی وکروبی.با شخصیت مثال زدنی جلوی احمدی نژاد و دروغ ها و تهمت هاش ایستادن.ما ازادی میخواهیم با این بزرگ مردان.نه خفقان و تزویر.تا پای جان حمایتت میکنیم موسوی عزیز (136898)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۸:۴۹
کروبی هم مانند موسوی بعد از مناظره بزرگ از روی کاغذ مطالب کارشناسان تیمشان را خواندند. البته به فجیع ترین شکلی که میشد خواند.
از ثروت همسرشان گفتند که زمینی خریده و ساخته خوب خربدن و ساختن احیانا پول نمیخواد؟ درآمد ایشان از کجاست؟

آقای کروبی ما هم ساختمان ساختیم
ماهم نون رو با دهانمون میخوریم.

خر نیستیم. (136899)
 
حسین یامین پور
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۴:۵۵:۰۲
مطمینی؟
در مورد عبارتی که در آخذ کامنتت گفتی پرسیدم. به نظرم خیلی مطمین نباش (137515)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۸:۵۰
موسوی و کروبی دوتایی با هم هرچه کردند در غیاب احمدی نژاد هم حریفش نشدند. (136900)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۹:۱۱
میرحسین هنوز هم چیز چیز می کرد کروبی هم که معلوم نبود چی میگه (136901)
 
ابوذر
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۹:۱۱
اگر آقای احمدی نژاد این برخورد رو در برنامه مناظره از خودش نشان می داد جای شک و تردید نبود
متاسفم که آقای موسوی (مرد صداقت و متانت) این جوری عصبانی شدند و شروع به پرخواش نمودند
من به عنوان یک بیننده که ترسیدم ، خدا به داد مجری یا همون وقت نگهدار برسه
این همون اخلاق انتخاباتی مورد نظر امام و رهبریست !
در ضمن آقای موسوی باید قبول کنه اشتباهات گذشته خودش رو
همه که یادشون هست اقای حجاریان و گنجی رو در دهه شصت (136902)
 
مهدی امیری مقدم
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۹:۱۴
میر حسین و مهدی عزیز
پیوندتان مبارک
به همین مناسبت جلسه ای به صرف دروغ و تهمت و توهین برگزار می شود
عاقد : اکبر
حاضرین : شیطان و دوستان
غایبین : محمود و وجدان (136903)
 
سعید بهجت
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۲۸:۳۵
هیئت منصفه: اعضای ستاد احمدی نژاد
تهیه کننده خبر: داش داوود و برو بچز جوادیه (137299)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۹:۱۶
موسوی:
بعد از 6 روز جواب بعضی از اظهارات احمدی نژاد را داد البته سعی کرد بده ولی ... .
نمودارهایی آورده بود که گوشه آنها کاغذ سبزی با چسب چسبانده بود. چرا؟



مهندس خیلی بده پس از 6 روز غیرتی بشید.! (136904)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۵۰:۱۶
شش روز نه، ديشب اينها رو گفته بود (137368)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۹:۳۸
حرفهای میرحسین در مورد آمارها خیلی بیخود بود. چون خودش هم شروع به آمار دادن کرد در حالی که همه میدانند این امارها ی میرحسین نه منبع مشخصی دارد و نه میشود به آن اعتماد کرد. (136906)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۵۱:۱۷
عزيزم بانك مركزي و مركز آمار و ... سايت دارن. بازديد هم براي عموم آزاد است. (137371)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۹:۵۳
آخه عزیز من پس باید در چه رابطه صحبت بشه باید به قصاب محل اعتراض کرد چرا گوشت گرونه کاندیدا امده به وضع موجود اعتراض کنه
آخه این پدیده که نمودار را بالا پایین میکنه را کجا باید بش اعتراض کرد
ما این ننگ را به کجا ببریم (136907)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۴۹:۵۷
خیلی مناظره سردی بود اصلا گرمی مناظره به حضور احمدی است که نبود.امشب هم احمدی نژاد پیروز شد. (136909)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۵۳:۰۵
سرماش براي شما از شرم و ترس بوده (137379)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۰:۰۹
آقایان موسوی و کروبی ما هم بلدید مثل دکتر علف هرز بچینید یا علفا رو هم با بزی به خورد ملت میدین؟ (136912)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۰:۴۵
کروبی و موسوی در این مناظره از احمدی نژاد شکست خوردند. (136914)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۵۵:۲۱
اينو نگي، چكار كني. بالاخره بايد دروغگو رسوا بشه يا نه؟ (137386)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۰:۴۹
اول بی طرفی مجری خوب بود اما حالا وقتو به نفع دیگران می گیره . و اینکه 2نفری که جبهه متحد دارند اینجوری میشه اما ایول نسخ گیری از سازمان (136916)
 
مازیار
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۱:۰۱
میدونم نظرمو نمیزارید ولی برای سبک شدن فقط نوشتم ...

از زحماتتتون هم ممنون

درود بر شرافتت موسوی. الحق که یار با وفای امامی. نگرانی ملت تو چهرت موج میزنه.

اما کدوم ملت؟ ملتی که محدودشون کردن و دائم بمباران اطلاعاتی به نفع دولت میشن؟

در کوچه باد می آید

این ابتدای ویرانیست ...

ستاره های عزیز

ستاره های مقوایی عزیز

وقتی در آسمان دروغ وزیدن میگیرد

دیگر چگونه می شود به سوره های رسولان سر شکسته پناه آورد؟


سلام ای شب معصوم!

سلام ای شبی که چشمهای گرگ های بیابان را

به حفره های استخوانی ایمان و اعتماد بدل می کنی

و در کنار جویبارهای تو ارواح بید ها

ارواح مهربان تبرها را می بویند

من از جهان بی تفاوتی فکرها و حرفها و صدا ها می آیم

و این جهان به لانه ی ماران مانند است

و این جهان پر از صدای حرکت پاهای مردمیست

که همچنان که ترا می بوسند

در ذهن خود طناب دار ترا می بافند ...

مردم چشاتونو وا کنید (136918)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۱:۰۵
من طرفدار احمدی نژادم اما خیلی از این مناظره راضی ام. چون خیلی به نفع احمدی نژاد شد. (136919)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۵۷:۳۳
نفع مهم نيست. آدم وقتي براي قلبش براي ملتش ميتپه، فقط به واقعيت فكر ميكنه (137391)
 
فرید
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۱:۱۱
امروز خیلی خرسند شدم از صلابت و تفکر موسوی، جلسات قبلی احمدی نژاد به همه اتهام زد چرا مجری هیچ تذکرب نداد؟ امروز موسوی از آمار دوران جنگ دفاع می کرد چند بار به او تذکر دادند این نشان می دهد که خیلی ترسیدند. خیلی عالی دروغهای احمدی نزاد از آمار اقتصادی ( تورم و ضریب جینی) تا ندانستن( که مطمئنم از قصد فقط برای تخریب) اعتماد را بحای اعتماد ملی معرفی کردن و جالب نتیجه گیری احمدی نژاد بود که گفت زیر مجموعه شما نمی دانی چه می گذرد، دولت چگونه می خواهی اداره کنی. الان ایشون جواب بدن حتی نمی داند که روزنامه کروبی چی است چگونه 4 سال می خواهد بر اساس آمار درست دولت را اداره کنند؟
خدواند دروغگویان را بر ملا می کند
مژده رسید که ایام غم نخواهد ماند چنان نماند و چنین نیز نخواهد ماند
من ارچه در نظر یار خاکسار شدم رقیب نیز چنین محترم نخواهد ماند (136920)
 
ش.ق.
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۱:۱۲
فقط می گویم برای هر دوی این آقایون متاسف شدم. آقایون حتی آداب مناظره رو رعایت نکرده و بر خلاف قانون عمل نمودند و در عین حال این همه دم از قانون می زنند. آیا نباید نمونه ای از قانونگرایی در همین مناظره ها مشاهده شود! (136921)
 
موسوی
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۱:۱۳
مجری دائما به میر حسین تذکر میداد که درباره احمدی نژاد صحبت نکند. درست است که او باید برنامه های کروبی (که البته غیر از کلی گویی چیزی را نداشت) را به نقد بکشد ولی چطور میتواند داعیه دار ریاست جمهوری باشد ولی وضع موجود ر به نقد نکشد که مسبب آن احمدی نژاد است. احمدی نژاد که با رضایی مساوی نیست که به عنوان کاندیدای غایب درباره آنها نقد نشود. او رئیس جمهور فعلی است. اصلا وجاهت هر کاندیدایی به این است که میگویه من میخواهم وضع فعلی را تغییر دهم. بعد ما بگوییم درباره آن صحبت نکن! مگر اوباما میتواند بوش را به نقد نکشد و فقط به مک کین حمله کند. (136923)
 
sara kamali
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۱:۱۳
آخه اينها اگه حرفي داشتند چرا در حضور خود احمدي نژاد نزدند. آخه مجري اونجا چه كاره هست چرا اين 2 نفر با خودشون مناظره نكردند و باز هم از خودشون تعريف كردند و نون به هم قرض ميدادند. اين گونه قطعا اثر معكوس در ذهن مردم ميذاره. تازه نمرديم و معني متانت و اخلاق انتخاباتي را هم ديديم (136922)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۵۹:۵۲
بابا ديشب گفته، چطوري برگرده چهارشنبه جوابشو بده، حرفي ميزنيا (137393)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۱:۱۶
موسوي توي 45 دقيقه كارو تموم كرد.خطاب به دوستاني كه با اين روش مناظره مشكل داشتن ميگم كه وقتي صدا و سيما شده تربون احمدي نژاد و رساناها اكثرا براي احمدي نژادن و چند رسانا محدود در اختيار مخالفان قرار گرفته همين ميشه!
مجري هم نشون داد واقعا چقدر كارشو بلده.موقعي كه احمدي نژاد در مناظرش با مير حسين تمام وقت هاشمي و خاتمي رو كوبيد صداي مجري محترم چرا در نيومد كه اونا اونجا نيستن و مناظره بين مير حسين و احمدي نژاده؟ (136924)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۳:۵۲:۲۹
برادر من هاشمی و خاتمی اولا کاندیدا نیستند که قانون منع صحبت درباره ی کاندیدای غایب دربارشون صدق کنه (قانون مناظره که نمی گه درباره ی هیچ کس حرفی نزنید.) و ثانیا خاتمی و هاشمی همه ی تلاششون رو دارن می کنن که این آقا رای بیاره و در حقیقت اطرافیان میرحسین هستند که ایشون هم در جلسه حضور داشت. حالا اگه ایشون می ترسه راست و حسینی از فساد اطرافیان خودش دفاع کنه تقصیر احمدی نژاد چیه؟ (137466)
 
مسیحا از هلند
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۱:۱۹
تبانی کاملا مشهود بود
آقای کروبی هم اگر یه بار از روی برگه ایی که بهش داده بودند قبلا میخوند و تمرین میکرد بهتر بود
حال بماند که بهتر بود خودشان هم یه ابتکاری نشان میدادند و خودشان این نامه رو مینوشتند (136925)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۱:۲۶
میرحسین خیلی دروغ گفت من که اصلا حرفهایش را باور نکردم. (136927)
 
سینا
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۴۲:۰۵
من تا نقطه جمله آخرش رو باور کردم (137343)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۳:۰۳:۰۵
معلومه، وقتي دلمون نخواد چيزي رو باور كنيم، مهر ميزنيم به دلمون. مايه فهميدن حقيقت رفتن تو ياست هاي رسمي اعلام آمار هست. بريد ببينيد داريد سنگ كيرو به سينه ميزنيد (137398)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۱:۳۵
الان که دارم این مطلب را می نویسم به خاطر این است که صدای یک یاحسین تا میرحسین طرفدارن مهندس نمی گذارد ما بخوابیم .
آقا اصلا ما اگر رئیس جمهور نخواهیم کی را باید ببینیم؟
این جوانانی که هر روز از ساعت 6 تا 3 نیمه شب توی خیابان توحید اصفهان تبلیغ می کنند اگر احمدی نژاد زأی بیاره چه می کنند؟
این بسیجی هایی که اکثر با موتور تو خیابان ها چرخ می زنند نمی گویند که اگر میرحسین بشود چه بر سر این خرافه گراهایی که در این چهار سال انجام داده اند می شود؟
حالا اون دو تا را دیگه نمی گم.
فقط می گم که با این ریخت و پاش ها مخالفم
در ضمن آقای احمدی نژاد و طرفدارانشان که در همان مناظره یا مناقشه اول شمشیر را از رو بستند باید منتظر این روز هم می بودند که کروبی و میرحسین صلاح خود را در صلح ببینند و در آخر هم یک سوال آبکی بشود و بای بای احمدی (136929)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۱:۴۳
معنای اخلاق را هم فهمیدیم میرحسین خیلی خراب کردی (136930)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۳:۰۵:۳۲
اخلاق رو تو مناظره سيزده خرداد ديديم، اخلاق رو تو گفتگوي ويژه كه يك محاكمه يك طرفه بود، ديدم؟ انتظار داشتيد بعد از دروغهاي ديشب هيجي نگه؟ به جاي اين موضع گيريها فكر كنيد، تحقيق كنيد، راجع به آمار، راجع به هاله نور.. (137405)
 
پارسا
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۱:۴۶
چرا میرحسین گوشه آمارشو رو سانسور کرده بود؟.....!
با برچسب صورتی رنگ
میگن آمارش مال مقایسه تورم مشابه ماهانه بوده نه سالانه برای همین گوشه کاغذ آمارش رو مخفی کرد. (136931)
 
سینا
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۴۰:۱۹
اتفاقا برعکس! آمار احمدی نژاد مقایسه تورم ماهانه بوده. و خب کاملا واضحه که تورم میانگین سالانه ملاکه. یعنی همون چیزی که موسوی نشون داد. نکته ظریفی هست به نام شکنجه اعداد. یعنی آمار رو طوری دستکاری کنی که دروغ نگی ولی طوری اعلام بشه که به نفعت باشه. که این از دروغ هم بدتره (137336)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۵۷:۰۵
دولت شفافه دیگه عزیزم! از حالا داره تمرینمون میده که وقتی رئیس جمهور شد دیگه عادت کرده باشیم. (137389)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۱:۵۲
آيا تا اين حد هم تحمل نقد را نبايد داشته باشيم؟ چقدر بي انصافي و سعي در جلوگيري از بيان حقايق بايد صورت گيرد؟ راست است كه حقيقت تلخ است. آيا مكان ديگري هم براي افشاي بي اطلاعي و عدم صداقت احمدي نژاد هست؟ آيا نبايد دروغگو را رسوا كرد؟ (136932)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۳:۵۴:۱۱
هم دروعگو را باید رسوا کرد هم دزد بیت المال را. (137470)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۲:۳۵
مهندس موسوی اگر اینقدر قدرت بیان و استدلال داشتی در مناظره رودرو میگفتی. به نظر تاثیر منفی در رای ایشان داشت. (136937)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۳:۱۰:۳۷
آخه راجه تنها چيزي كه حرف نمي زدند، مهندس بود. چيزي كه ازش پرهيز مي كردند، اقتصاد بود. چون مي دونست كه مهندس براش جواب داره.
راجع تاثير منفي و مثبت باهات موافق نيستم اما حتي اگر اين طور بود هم بايد گفته مي شد، چون دروغ تو اين سطح فاجعست. اگه جلوش گرفته نشه خدا مي دونه چقدر براي كشور خطرناك باشه. (137408)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۳:۰۷
متاسفانه مناظره امشب همچنانکه پیش بینی می شد طرح بحث هایی بود که به دو طرف حاضرربطی نداشت و به نامزد غایب مربوط بود که خود بنوعی دور از اخلاق و مقررات انتخاباتی بود .
نکته دوم کمبود سعه صدر آقای موسوی است که متاسفانه با تذکر مجری ، از کوره بدر رفت و بی پروا حرفهای تندی را در مورد احدی نژاد و تعلق صدا و سیما به وی و ... بر زبان راند که مایه تعجب است .
این مورد بنظرم نکته قابل توجهو علامت خطری است برای آینده و همانطور که آقای کروبی گفت احتمالا آقای موسوی در برخورد با مشکلات پیش رو ، نخواهد توانست با آرامش رفتار نماید چرا که مشکلات پیش رو بسیار بزرگتر خواهد بود . (136938)
 
سینا
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۳۷:۲۶
من شهادت می دم که موسوی چیزی جز حق بر زبان نیاورد. خدا نگهدارش باشه که این ملت رو از دست بعضی ها نجات می ده (137329)
 
حمید
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۴:۰۷:۳۷
در تعلق صدا و سیما به احمدی نژاد شک دارید ؟ (137482)
 
سبزپوشان
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۳:۱۱
درود بر موسوی
قبول داوری سازمان بازرسی در مورد قضاوت آمار ارائه شده توسط احمدی تژاد
تامین مالی ستادهای احمدی نژاد از طریق تغییر عمدی تعرفه های گمرگی
خط مار کشیدن گراف ها توسط دکتر احمدی نژاد (136940)
 
مجتبی
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۳:۱۹
امشب آقای موسوی گستاخی را به حد کمال رساند (136942)
 
Ali
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۳:۱۹
مناظره‌ای بود که بایستی انجام میشد. خدا رو شاکریم که مهندس میر حسین جواب همهٔ بد اخلاقی‌‌های احمدی‌نژاد رو داد. خداوند پشت عوو پنهت میر حسین. چگونه است که احمدی‌نژاد هر چه می‌خواهد میگوید ولی‌ نوبت به دیگران می‌رسد ممنوع می‌‌شود. خدا از این بی‌ عدالتی‌ها نمیگذرد. به امید ۲۲ خردادی با شکوه! (136941)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۳:۲۹
یکی نیست بالاخره بگه کدوم آمار درسته ؟البته به این لینک برید از روزنامه همشهری حداقل درباره ضریب جینی معلوم میکنه آمار آقای احمدی نژاد درست نبودhttp://www.hamshahrionline.ir/News/?id=87077 (136943)
 
سینا
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۳۴:۲۱
همین که می گی درست نیست یعنی به موسوی رای بده (137317)
 
دوست
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۳:۵۰
من قبلا میخواستم به آقای موسوی رای بدم که بخاطر اینکه آقای احمدی نژاد رای نیاره! اما امشب واقعا بهش ایمان آوردم! ایشون لایق ریاست جمهوری ایران هستند.

به امید ایرانی آباد. (136944)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۴:۱۰
معلوم شد سکوت میرحسین در برابر احمدی نژاد را باید به حساب ترسش گذاشت نه ادب و اخلاق و... چون امشب که دید احمدی نژاد نیست خیلی حرفهای زشتی زد شاید به خاطر این باشد که می بیند رای ندارد . اینکه عصبانیت ندارد. (136945)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۳:۱۵:۲۷
اولا كه ميرحسين سكوت كرده بود چون اصولا چيزي راجع به موسوي گفته نميشد. پاسخ ميرحسين هم از آمار ديشب ناشي شد. دروغ ... (137419)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۴:۱۴
با سلام
مناظره امشب نشان داد كة:
1-آقايان هر دو ملكه اخلاق و صداقت بودند و به همين دليل وقتي با نفر سوم روبرو مي شوند ماخوذ به حيا شده و زبانشان بند مي آيد وبه تنگي نفس و \"چيز\" مبتلامي شوندو ناچارند بعدا كه با طرف چشم توي چشم نداشتند جبران قصور و كوتاهي خود را بنمايند تا خداي ناكرده بعدا به خدا و خلق مديون نباشند.
2- اين واكنش نشان داد كه ادعاهاي آقايان در مورد پيروزي در مناظرات قبلي كاملا درست بوده و هر دو توانسته اند با قدرت بيان و صداقت طرف را سوسك كنند و لازم بود امروز لنگه كفش دست بگيرند و دوتايي باهم يك ساعت شلتاق كنند تا شايد بتوانند سوسك مزبور را دمپايي كش نمايند.به خصوص لبخندهای ملیح,آرامش خیال و اعصاب راحت آقایان در پایان برنامه همه اش نشان از فتح وظفر داشت. ماشاالله به اين همت ,احسنت به این غیرت , مبارک باد این فتح و ظفر.
3- برخي گله هايي كه آقايان از برخوردهاي مردمي با خود داشتند حاكي از اين است كه مرده هم به نكات فوق آگاه بوده و مراتب قدرداني خود از آقايان را بعد از كسب درك كافي از ظرفيت ها و تلاش آقايان در استفاده از فرصت ها و به خصوص تيغ زدن افرادي مثل شهرام جزايري در جهت انفاق به محرومان دريافته اند و انشاالله در انتخابات و بعد از آن مراتب قدرداني خود را به طور مقتضی نشان خواهند داد.
4-انصافا اگر اين احساس وظيفه و احساس خطر آقايان نبود و آقايان اينطور جدي براي نجات ملت جلو نيامده بودند ممكن بود ملت از درك بسياري حقايق محروم بماند و از بابت غفلت نسبت به اين موارد دچار زحمات و خسارات جبران ناپذير شود.
5-آقايان هميشه در برابر تضييع حقوق مردم ، تعطيلي مطبوعات و... موضع داشته اند منتهي دست بسته بوده اند و درگذشته خودبه خود اتفاقاتي مي افتاده و روزنامه ها خودشان تعطيل مي شده اند و مردم هم از حقوق خودشان فرار مي كرده اندو به خصوص مناظره امشب نشان داد كه آقايان مرد ميدان هستند به شرطي كه مردم مشكلات خودشان را با خود به خانه ببرند و ميدان ها را محل انباشت مشكلات نكنند چون اگر اين همه مشكل در ميدان باشد ديگر جايي براي حضور ميداني مسئولين فداكار و جان بر كف باقي نمي ماند ، نه اينكه نخواهند در ميدان بمانند آخر بايد جا باشد يا نه؟!
اگر جا نبود و اين آدم هاي باحيا را هم از صندوق در نیاوردند بدانید که باز از صندوق های سالم در انتخابات استفاده نشده و لنگ کفش مردم! , نه ببخشید آرای آقایان را موش خورده است . من کشته این اخلاقم و \"چيز\"... ديگر ببخشيد سوسك سوسك ! (136946)
 
سینا
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۳۳:۰۶
طرفدارهای بعضی ها هم مثل خودشون بی ادب هستن (137310)
 
فریدون
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۴:۲۴
سلام
خیلی بهتر بود در این مناظره به نفع موسوی کناره میگرفت و قول یک پست مدیریتی و یا مشاور یا ومعاونتی از میرحسین میگرفت تا شاهد بدبختی مردم نباشه با این از خودگذشتگی (136948)
 
مجید
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۴:۳۹
آقای موسوی عالی بود.کاش 4 شنبه شب جلوی احمدی نژاد هم این طوری برخورد می کرد.چقدر ساده و با زبان مردمی صحبت می کرد.صحبت از قیمت ماست و گوشت و این ها واقعاً نشون داد که موسوی مردمی هستش یا اونی که داره به ظاهر در حیات خونش سبزی کاری می کنه! (136950)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۳:۱۲:۵۰
مجیدجان! دلبندم! من الان متوجه نشدم، شما طرفداری موسوی رو کردی یا مسخرش کردی؟ (137414)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۳:۱۸:۰۵
آخه مگه چهارشنبه اصلا راجع به خودشون حرف زدن؟ همش راجع به بقيه بود. دكتر آدم تيزيه چون ميدونست نبايد با ميرحسين از اقتصاد بگه. امشب اين ثابت شد (137422)
 
کاوه
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۴:۴۵
موسوی باید به مجری اعتراض جدی تری می کرد ،چون وقتش رو تلف کرد ، مگه احمدی نژاد دیشب به دولت جنگ حمله نکرد ؟ چرا مجری این اعتراض ها رو دیشب نکرد ؟ (136951)
 
بنده خدا
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۴:۴۹
امشب دروغ و جوسازی احمدی نژاد با پوشش مذهب و صداقت و احساس مسئولیت موسوی ثابت شد (136952)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۵:۰۸
احمدی نژاد در این مناظره هم پیروز شد. اخلاق و ادب میرحسین مثال زدنی بود واقعا. (136954)
 
امیرعلی
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۵:۰۸
نقش مار روی کاغذ .....

همینه ... موضوع همینه ......

دعوا سر همینه .....

وقتی آقای احمدی نژاد گفت 15% تورم آمار بانک مرکزی یه لحظه خشکم زد ...

آقای مجری اگه در مورد این 4 سال حرف نزنن در مورد چی می خوان صحبت کنن من نمی فهمم . (136953)
 
م.ت.
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۵:۱۴
آتشی که جان موسوی را از مناظره هفته قبل با احمدی نژاد فرا گرفته بود هنوز آرام نشده. تو اگر مردی جلوی خودش این حرفها را بزن. کروبی هم همانطور
به نظر می رسد خاکستر اصلاحات هم به باد رفت. (136955)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۵:۲۵
کلاً که مناظره نبود. میرحسین از آخرین فرصتها برای افشای نقاشی های دروغ احمدی نژاد استفاده کرد. اما خودمونیم ها عجب گافی داد احمدی نژاد در مورد روزنامه اعتماد. (136956)
 
امیر
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۵:۲۷
واقعا خوشحالم که دیدم باز مشت احمدی نژاد با آمارهای مخصوصش باز شدو مردم فرق صداقت واقعی رابا نوع احمدی نژادیش فهمیدن. (136958)
 
اشکان
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۶:۰۵
آقای موسوی یک انقلابی واقعی است در این نبرد نا برابر به قول حضرت امام شکست برای ما بی معنی است یا پیروزیم یا سینه خود را برای شهادت آماده می کنیم که آن پیروزی بزرگتری است. آقای موسوی امروز ابراهیم گونه بت دروغ را فر ریخت. (136961)
 
مرتضی از هلند
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۶:۳۰
این کاندیدای اصلاح طلب دیگه شورش رو درآوردند
ظاهرا هنوز تو شوک مناظره مشهور گیر کردند
تبانی که نبود
توهین هم که نکردند
از کسی هم اسم نیردند
عصبانی هم که نشدند
به پایه نظام هم که توهین نکردند
دروغ هم که نگفتند
بی ادبی هم که نکردند
مظلوم نمایی هم که نکردند
چقدر اینا خوبن (136962)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۶:۳۴
میرحسین و کروبی خیلی بد ظاهر شدند میتوانستند جنگ زرگری خوبی راه بیاندازند ولی بد طراحی کرده بودند و باز هم شکست خوردند. (136964)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۶:۴۸
ادب و متانت رو امشب دیدیم واقعا! (136965)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۳۲:۲۲
یه گروهی یه جا نشستند و انقدر ناشی هستند که همینجور به اسم ناشناس اینجا کامنت می زارند. همه کامنت هاشون هم شبیه همه. دوستان الف اگر جرات دارند IP اینها رو هم منتشر کنند تا دستشون رو بشه (البته اگه با خودشون هماهنگ نیستند).

کار احمدی نژاد تمام است.دست و پای آخرتان را هم بزنید. (137308)
 
میثم
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۷:۰۱
جالبه تو مناظره با موسوی آقای احمدی نزاد از همه گفت الا خودش و موسوی...تو مناظره با کروبی هم نصف وقتشو صرف نقد موسوی کرد...حالا بنظرت جواب دادن موسوی اون هم در آخرین فرصت مناظرش اشتباهه...خوبه والا (136966)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۷:۳۴
صداقت و متانت و نجابت و عدم قانون گریزی و نقد پذیری و تحمل زیاد مهندس موسوی را در این مناظره(!)دیدیم (136968)
 
سینا
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۲۸:۲۸
حرف حق رو باید همیشه فریاد زد (137298)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۷:۴۰
دو تا برنامه گفتگوی ویژه میذاشتن تک تک شرکت میکردن باحال تر بود.
معلومه چقدر احساس خطر میکردن که گلوی مبارک میر حسین در آستانه پارگی قرار داشت. (136969)
 
سینا
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۲۷:۵۸
کسانی این حرف رو می زنن که از شکست باطل احساس خطر می کنن (137296)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۳:۲۳:۲۱
آره، منم از دروغ احساس خطر مي كنم، شما هم بايد بكني (137429)
 
امیرحسین
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۷:۴۴
کاندیداهایی که غیر از رییس دولت فعلی وارد صحنه انتخابات شده اند حتما با عملکرد این دولت مخالفند. پس بسیار طبیعی است که برنامه خود را با نقد این عملکرد از برنامه دولت فعلی متمایز سازند. به ویژه با ناراستیهایی که در آمار های دست ساز دولت فعلی وجود دارد که مدتهاست اصحاب اندیشه را نگران ساخته. (136970)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۸:۰۰
مدعیان اخلاق را شناختیم،
ناجوانمردانه تر از این هم میشود ؟!که دو نفر باهم تبانی کنند و در غیاب کسی او را متهم کنند ، که قادر به دفاع از خود نیست ، او را دروغگو بنامند، میدانم چرا چون در حضور قادر نیستند تهمت های خود را اثبات کنند، بی اخلاقی را به حد درجه اعلا رساندند ایا این مناظره است خوب اقای موسوی میتوانست در برنامه ویژه خبری خود همه اینها را بگوید اما اینجا جای مناظره بود بنده اصلا با این کار به این دونفر رای نخ.وهم داد (136971)
 
سینا
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۲۶:۱۹
بی خود مظلوم نمایی نکن ناشناس (137292)
 
سهراب
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۸:۰۴
مهندس موسوي امپراطوري دروغ را سر جايش نشاند. خداي بزرگ كمك كند تا مردم تصميم درست خود را اتخاذ كنند. الهي آمين (136972)
 
دانشجو
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۸:۲۲
ابتکار چاپ کتاب برنامه ها خیلی کار تاثیر گذاری هستش.یادتون نگر دارین تا یکی دو روز دیگه احمدی نژاد هم از موسوی تقلید می کنه و اونم یه کتابی چاپ می کنه.
واقعاً عالی بود. (136974)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۸:۴۵
الحمدالله میرحسین روز به روزبیشتر داره گل میکنه امشب به نظرم کارراتمام کرد. (136976)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۸:۵۷
نمی دانم مشاوران آقای موسوی چه کسانی هستند شما همه ما را نا امید کردید با این وضعی که شما پیش آورده اید شکستمان قطعی است . باز هم به مظلوم نمایی احمدی نژاد دامن زدید. این چه کاری بود این بزرگترین خدمت به احمدی نژاد بود. (136980)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۸:۵۸
جناب آقای دکتر! موسوی :ميانگين تورم از اسفند 86 تا اسفند 87 ، 25.5% و از فروردين 87 تا فروردين را 88 24.5% و از ارديبهشت 87 تا ارديبهشت 88را 23.6 اعلام كرده و همان طور كه مي بينيد ميانگين تورم داره كم ميشه و اين به خاطر اينه كه تورم نقطه اي ما اومده پايين و در حال حاظر 15% است. و در نتيجه ميانگين مياد پايين و آن چيزي كه آقاي احمدي نژاد اعلام كرده تورم ماه بوده نه ميانگين. كساني كه فيزيك خوندن مثل سرعت لحظه اي و سرعت متوسط می ماند. (136981)
 
محمود
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۳۵:۵۰
لطف می کردی فرق این دو تا را می نوشتی تا ما هم بدونیم.
چطور میانگین 25، 24، 23 میشه 15؟
اینو کسانی که ریاضی خوندن میدونن! (137322)
 
ساقی
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۴۵:۵۸
آقای محترم بد نیست سری به سایت بانک مرکزی بزنید و ببینید دنیا دست کیه! این تورم 15 در صد مال اردیبهشت 87 تا اردیبهشت 88 می باشد. لطفا از عقل و منطقتان کمک بگیرید. (137354)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۳:۲۶:۲۰
و مثل سوءاستفاده از آمار (137434)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۹:۰۷
بلاخره یک نفر آدم پیدا شد امپراطوری دروغ احمدی نژاد را فرو ریخت! واقعاً تبریک می گم. عاقلان خود می فهمند که چه گذشت. (136982)
 
مجيد رهنما
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۹:۱۶
اين مناظره خيلي خوب بود چون طرفين اصلا به هم توهين نكردند ولي فقط يك ايراد خيلي خيلي كوچولو داشت و اون هم اينكه تا تونستند دولت را كوبيدند! البته باز هم ميگم كه اين ايراد خيلي كوچك بود و ما ميتونيم از اون صرف نظر كنيم اصل اين بود كه طرفين اصلا به هم توهين نكردند! (136983)
 
مهرگان
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۹:۳۷
نود دقیقه (و بیشتر) فقط تخریب احمدی نژاد

اینا که این همه حرف برای گفتن داشتن چرا در مذاکره با احمدی نژاد چیزی نداشتن
اینا فقط بلدند غیبت کنند؟جلوی طرف کم میارن!؟ (136984)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۰۰:۰۸
با این اخلاق و ادبی که از میرحسین دیدم دیگه بهش رای نمیدم. نا امیدم کرد. (136986)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۳:۲۸:۵۶
پس به اسطوره ادب راي بده. من تعجب مي كنم، چطور انتظار داريد از حق ملت دفاع نكنه؟ چون كانديداي شما مورد اتهامه؟ اينم بگم كه تابلو معلومه كه شما طرفدار احمدي نژاد هستيد و اين طور خواستيد مير رو متهم كنيد (137438)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۰۰:۱۸
مناظره ئ امشب مناظره نبود محکوم کردن دیگر نامزد غایب بود که در مناظرهای خودشون نتونسته بودن جواب بدن حالا فکراشونو کرده بودن اومده بودن خجالت داره (136988)
 
ابوالفضل
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۰۰:۳۸
نمردیم! امشب معنی مناظره رو فهمیدیم!
به شعور ملت توهین نکنید با این مناظره ها.
آقای میرحسین چرا در مناظره رو در رو انقدر شجاع نبودید و صدایتان میلرزید.
تاثیر مثبت برنامه امشب شما بر آرای احمدی نژاد بعد از انتخابات برای شما مشخص می شود! (136991)
 
متين
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۰۰:۵۶
آقاي احمدي ن‍ژاد كه نمي دانند كدام روزنامه متعلق به حزب آقاي كروبي است و در كدام روزنامه به همسرشان توهين شده چگونه ميخواهند كشور را اداره كنند؟ (136994)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۰۱:۳۴
اين مناظره كروبي + ميرحسين بود با احمدي نژاد البته احمدي نژاد نبود ؟ (136995)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۰۱:۴۱
مناظره امشب مناظره آقایان کروبی و موسوی با آقای احمدی نژاد غایب بود. (136996)
 
صاحبدل
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۰۱:۵۳
میگم این بنده های خدا یه توضیحی بدهند که ما هم بفهمیم
این مناظره بود یا فیلم تبلیغاتی مشترک میر حسین - کروبی
اما کار جالبی بود
یه فیلم زنده تبلیغاتی با حضور:
میر حسین
پور حسین
کروبی
اما گوینده متن فیلم(کروبی)بهتر بود قبلش از روی متنی که بهش داده بودند چند دفعه ایی میخوند (136999)
 
علیرضا
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۰۱:۵۹
وقار و متانت دکتر موسوی را هم دیدیم این بود اون اسوه ادب و اخلاق؟ ادب مرد به ز دولت او! (137000)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۰۲:۲۸
كروبي 24 ساعت بعد از سوال احمدي نژاد جواب داد ميرحسين چند ساعت بعد (137002)
 
حمید
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۴:۱۸:۱۴
معذرت می خوام کمی فکر کنید موسوی چند روز بعد ؟ جواب اون جدول ها رو داد که دیشب مطرح شده بود جواب کروات و اون موارد رو داد جواب نحوه عملکرد دولت خود در زمان جنگ را داد و . . . همه این ها دیشب در موقع عدم حضور موسوی مطرح شده بود نه چند روز پیش

کمی صداقت خوبه (137490)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۰۲:۳۰
واقعا برای هر دو نامزد فوق متاسفم که همه مردم را به بازی گرفتند. (137003)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۳:۳۰:۲۰
به بازي كسي گرفته كه آمار غلط ميده (137440)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۰۲:۳۱
آقای موسوی خیلی زشت بود. این حرفهای زشت چی بود زدی؟ خیلی عصبانی و منفعل بودی. به مجری چیکار داشتی؟ خیلی بد بود. واقعا متاسفم رایم عوض شد. بهت رای نمیدم (137004)
 
طيب
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۰۲:۳۳
ته نظر من برنامه هاي آقاي موسوي جالب بود اي كاش زودتر اعلام مي شدتا ملت شريف وفهيم ايران با مطالعه آنها پاي صندوقهاي راي مي رفتند .
در بين كانديداي محترم به نظر مي رسد با برنامه ترين آقاي مهندس موسوي باشد. (137005)
 
ميلاد
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۰۲:۵۰
بالاخره موسوي به عملكرد صدا و سيما در مناظره ها انتقاد كرد. چطور براي احمدي ن‍ژاد وقت محفوظ است اما براي كساني كه احمدي نژاد به آنها توهين كرده محفوظ نيست (137006)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۳:۳۱:۵۲
يكي نميگه تو گفتگوي ويژه با حيدري 45 دقيقه داشتند بدترين توهين ها رو مي كردند. مرگ خوبه ولي براي همسايه (137444)
 
مصطفی
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۰۴:۴۴
فکر کنم با این مناظره ها ملت فهمیده باشن که پای اصلی مناظره ها احمدی نژاده و بین بقیه کاندیداها اصلا مناظره نیست همش میشینن هرچی تو مناظره های قبلی کم آوردن صاف و صوف می کنن.....
خواهش می کنم پخش کنید. (137013)
 
من
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۰۴:۵۵
چرا این دو نفر بعد از مناظره با احمدی نژاد میان بیانیه می خونن. مگه موقعی که با احمدی نژاد مناظره داشتن نمی تونستن از خودشون دفاع کنن که بعدش می خوان بیان بیانیه بدن. پس فردا هم رفتن خارج یکی ضایعشون کرد به جای جواب دادن میان ایران یک بیانیه به اونها می دن؟ (137014)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۰۵:۱۴
در پاسخ به يكي از دوستان در مورد مجري:
مجري همان وقت را نگه دارد و بي طرف باشد كافي است. قرار نيست همه مجري ها كه مثل آقاي احمدي نژاد هم ايراد اتهام كنند، هم قضاوت كنند و هم حكم را اجرا كنند. (137017)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۰۵:۲۸
معنی قانون مداری و قانون گریزی را هم فهمیدیم
شما که یه قانون در این سطح خرد را که به نفعتان نیست زیر پا میذارید پس چطور دیگران را به نقض قانون متهم میکنید
و اگر رئیس جمهور شدید در سطح کلان چه تضمینی برای قانون گرایی شما وجود دارد (137019)
 
زارعیان
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۰۵:۳۷
خدا با صابران است. صبر می کنیم تا مردم جواب این آقایان عزیز که فقط برای تخریب احمدی نژاد به صحنه می آیند و \"مناظره \" میکنند در روز انتخاب \"بزرگ\" بدهند جای تاسف آنجاست که این دوستان عزیز و \"انقلابی\" آلت دست خاندان زر و زور وثروت شده اند و تیشه به ریشه مردی می زنند که علم مبارزه با آنها را دارد. بی شک همه در مقابل حرف هایشان باید روز جزا پاسخگو باشند من می گویم چرا کسی که \"ریالی\" برای خود و خانواده اش و اطرافیانش نمی خواهد اینهمه مورد تعرض قرار می گیرد؟ (137021)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۶:۱۰:۳۱
شما نگران روز جزای خودت باش. شما که به روز جزا اعتقاد دارید چرا بدون سند تهمت دیگران را قبول می کنید!
در ضمن پول بیت المال را شب انتخابات بخشیدن چه نامی دارد؟ (137538)
 
sh
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۰۵:۴۷
من قبلا میخواستم به موسوی رای دهم اما امشب که دیدم چگونه آقای کروبی در برابر موسوی قرار گرفت وبرنامه شجاعانه ای ارائه داد مطمئنا به کروبی رای خواهم داد.موسوی که اصلا شجاعت اجرای برنامه را ندارد.
فقط کروبی (137022)
 
فرهاد
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۰۶:۰۴
واقعا برای آقای موسوی متاسفم .یعنی این صندلی اینقدر می ارزد که سه نفری به جان احمدی نژاد افتادید . زمانی که آقای رفسنجانی پالایشگاه بندر عباس را با سی در صد پیشرفت افتتاح کرد حضرت عالی کار فرهنگی میکردید ؟ زمانی که آقای رفسنجانی برای دریافت نشان سردار سازندگی آمارهایی ارائه میداد که مغز فلک سوت می کشید . جنابعالی کار فرهنگی می کردید ؟ امروز ازحمایت آن ها بهره میبرید و همه را متهم می نمایید .امروز مردم دوست و دشمن خود را به خوبی می شناسند . امروز مردم به آمارها دل خوش نمی کنند . که شما آن را پیراهن عثمان کرده اید . تبانی شما با رقیب ساختگیتان مشهود بود .

آیا این صندلی اینقدر می ارزد ؟ (137023)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۰۶:۱۳
مهندس موسوی خیلی خوب جواب دروغای احمدی نژادو داد.دمش گرم. دروغ دیشب درباره روزنامه اعتماد هم که رو شد! (137024)
 
sh
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۰۶:۲۱
من طرفدار موسوی بودم اما می بینم که آقای موسوی نه می تواند از خودش دفاع کنه و نه از همسرش. چطور می تونه خواسته های 70 میلیون نفر رو برآورده کنه.کروبی با برنامه ها و تیم خوب وشجاعتی که داره حتما به ایشان رای می دهم. (137025)
 
سعید
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۰۶:۴۲
اگر آمارهای ارائه شده احمدی نژاد غلط است پس گذشته شما هم با همان آمارها زیر سوال می ره. فرض کنیم متر درست نیست. خوب اگر با این متر غلط بخواهیم چند تا چیز رو نسبت به هم بسنجیم در نتیجه مقایسه تفاوتی نخواهد کرد. اینقدر به رییس جمهور توهین نکن و به دیده تحقیر به اون نگاه نکن. من الان 32 سالمه و تمامی سختی ها و کمبودهای دوران جنگ رو در دوران کودکیم با تمام وجود حس کرده ام. واقعا ذائقه ام از اون دوران خیلی شیرینه ! دائما در صف های طولانی نفت و پیک نیک و گوشت و شیر بودیم. بهتر بودحداقل از ذائقه های بهتری حرف میزدی . (137026)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۳:۳۶:۴۰
منم الان از اينكه ميوه كيلويي 7،8 هزار توماني ميبينم ذائقم شيرين شده (137448)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۰۷:۲۵
میرحین خیلی عصبانی بود شاید نظرسنجی ها ناراحتش کرده. به مجری هم توهین کرد خیلی ضعیف بود. (137029)
 
هادی
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۰۷:۵۷
مثل اینکه مجری برنامه از انتقاد کردن موسوی می ترسید جون یکبار به او گفت که اگه از کاندیدای غایب مطلبی گفته بشه طبق قانون میتونه از خودش دفاع کنه که موسوی هو پذیرفت ، ولی دوباره وسط حرفهای موسوی پرید و به تکرار موضوع پرداخت که خود این امر موسوی رو جدی تر کرد .
امیدوارم رسانه ملی به رسانه کاملا دولتی تبدیل نشه ( هرچند شده ). (137031)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۰۸:۱۶
میرحسین و کروبی هر دو از احمدی نژاد شکست خوردند شکست میر حسین محسوستر بود. (137033)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۰۸:۴۵
من همیشه از بزرگ مردانی که حیات خود را وقف اعتقادات و وطن خود می کنند تحسین می کنم. 5 دقیقه آخر صحبت های میر حسین پاسخی تکان دهنده به این 4 سال بود.
تا میر حسین یک یا حسین (137035)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۰۸:۵۴
فقط خدا به دادمان برسد،4سال ديگر تحمل واقعا سخت است . دزدي از تحجر و عوام فريبي بسيار بهتر است . (137036)
 
میثاق
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۰۹:۰۵
تنها فرصتی بود که می شد جواب کمی از عوام فریبیها و دروغها رو باهاش داد که تقریبا ً هم خوب استفاده شد. (137039)
 
ايراني
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۰۹:۱۹
عالي بود. لذت برديم.
مهندس موسوي به شما افتخار مي كنم. پدرم به شما افتخار مي كند. مادر مرحومم از شما به نيكي ياد مي كرد.
آقاي كروبي به شما احترام مي گذارم و متشكرم. (137040)
 
یک نفر
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۰۹:۲۴
واقعا آقای موسوی قانون گریزی خودشون را اثبات کردند وقتی که در مورد نامزد غایب حرف زدند.(البته کل مناظره داشتند این کار را می کردند) و ایشون چرا وقتی مجری تذکر به حقی می ده مظلوم نمایی می کنه و عصبانی میشه. این فرد می خواد رئیس جمهور بشه؟ اینه آدم متین و آرام؟
بحث هاشون واقعا علمی بود؟! وقتی گفتن یک نفر رو دیدم به من گفت تولید فولاد 11 میلیونه! و همچنین نمودارهایی که نشون دادن گفتن کارشناسا این ها را گفتن؟ کدوم کارشناسان؟ چطور این کارشناسان یک شبه ضریب جینی رو می رن حساب می کنن؟
متاسفم (137042)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۰۹:۳۷
مردم دارند از میر بر می گردند وقتی درمقابل طرف کم میاری ولی پشت سرش شیر میشی یعنی ترس. و این رای رو از بین میبره. (137043)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۳:۴۰:۱۴
شير اوني بود كه 13 خرداد از ترسش اصلا سراغ اقتصاد نرفت، آمار نداد... (137451)
 
فرهاد
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۰۹:۴۰
چرا وقتی جناب رییس جمهور با ارایه آمار مشکوک و بلکه مغلوط دولتهای گذشته را تخطیه میکند مجری محترم تذکر نمی دهد ولی وقتی میر حسین میخواهد آمارهای او را کالبد شکافی کند یادشان می افتد که یک نامزد غایب است؟ (137044)
 
مصطفی
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۰۹:۴۳
خدمت دوستانی که میگن چرا امشب مناظره نبود عرض کنم :
کروبی و موسوی دلیلی برای تخریب هم ندارن.
به جاش سعی کردن از رای های احمدی مقداری کم کنن و دروغهای این مرد رو برای مردم رو کنن.
البته در مناظره مستقیم با احمدی هم اینا رو گفتن اما محمود میگفت مدرک بیارید (137045)
 
ف
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۱۰:۱۲
احمدی نژاد به اندازه کافی فرصت دارد.همان بهتر که این دو بزرگوار ادعا های خلاف او را به ما اثبات کردند. (137049)
 
اصلاح طلب
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۱۰:۱۲
همه چیز خوب پیش رفت
اما
امان از 10 دقیقه آخر که همه چیز رو به هم ریخت
1- ادبی که میگفتند این بود
2-از آدم فرهنگی چون میر حسین بعید بود
3-از آقای کروبی که دیگه چی بگم اوون از متن خواندنش اوون هم از سوال آخری از میر حسین
باختیم آقا باختیم (137050)
 
ساقی
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۲:۵۲:۲۹
آقای اصلاح طلب...آیا به نظر شما این درست است که مجری بگذارین آقای احمدی نژاد هر چی دوست درد بگوید اونوقت کاندیدای دیگه هیچ چیز در مورد او نگویند؟
بس است...چه قدر نا عدالتی؟ (137375)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۱۰:۱۶
چطور آقای احمدی نژاد تمام مدت نقد دولت های پیشین به خصوص دولت آقای موسوی را انجام می دهد مجری تذکر نمی دهد (طبق معمول آقای احمدی نژاد فراتر از قانون است!) (137053)
 
سینا
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۱۰:۱۹
برق ما حدود ساعت 11 شب رفت اگر چه 10 دقیقه بعد وصل شد ولی وقتی که برق رفت خیلی از مردم توی اون 10 دقیقه از پنجره ها شعار دادن. (137054)
 
علي
۱۳۸۸-۰۳-۱۸ ۰۱:۱۰:۲۲
اين مناظره امشب عجيب بود يك لحظه گفتم نكند ما .......ايم كه احمدي ن‍ژاد ا را نمي بينيم . چون شروع بحث هر دو طرف ، هجمه به صحبتها و سوال و جوابهاي آقاي احمدي نزاد بود جاي آن داشت مدعيان اخلاق و كساني كه ادعاي « ادب مرد به زدولت اوست » دارند ، امشب حداقل ادب را رعايت مي كردند و به كسي كه با او مناظره داشتند و نتوانسته اند حضوري پاسخ