نظر منتشر شده
۴
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 241382
هشدار به نمایندگی‌های خدمات پس از فروش خودروسازان!
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۹
به نمایندگی‌های خدمات پس از فروش رتبه ۴ خودروسازان سه ماه مهلت داده شد تا سطح کیفی خدمات خود را به رتبه ۳ ارتقاء دهند.

به گزارش ایسنا،در سال‌های اخیر خودروسازان در برنامه‌ای تمام نمایندگی‌های رتبه‌ چهار خود را به رتبه سه ارتقاء داده بودند به‌گونه‌ای که نمایندگی‌های رتبه چهار از سطح سیستم خدمات پس از فروش خودروسازان حذف شده بودند.

با این حال با توجه به این‌که این نمایندگی‌ها در طول سال براساس شاخص‌هایی چون عملکرد، مکان، تجهیزات و رضایت مشتری مورد ارزیابی قرار می‌گیرند، برخی از نمایندگی‌ها به دلیل تنزل سطح خدمات و رضایت مشتریان تنزل رتبه پیدا کرده و مجددا به رتبه‌ چهار سقوط کردند.

در این شرایط براساس جدید‌ترین اخبار به دست آمده، در جلسه‌ شورای سیاست‌گذاری خودرو مقرر شد به تمام نمایندگی‌های خدمات پس از فروش رتبه چهار اخطار داده شود در صورت عدم ارتقاء سطح خدمات خود به رتبه سه ظرف سه ماه آینده، از شبکه خدمات پس از فروش خودروسازان حذف خواهند شد.

همچنین در این جلسه اعلام شد که میزان نارضایتی مصرف‌کنندگان از سطح خدمات پس از فروش خودروها در برخی از استان‌ها مانند سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی بیشتر است.

در این زمینه وزیر صنعت، معدن و تجارت به دست اندرکاران مربوطه دستور داد تا علت این موضوع بررسی شده و سطح خدمات پس از فروش در استان‌های مربوطه افزایش یابد.
 
۱۳۹۳-۰۶-۲۱ ۱۴:۱۳:۴۷
کیفیت شرکت مادر شدید در حال افت کیفی است بدلیل مشکلات کارگران و استفاده قطعات چینی! اونوقت میخواهند نمایندگی خدماتی بهتر بشوند! (2370591) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۳-۰۶-۲۱ ۱۴:۲۳:۲۳
خدمات فروش در ایران به قول پروین یعنی کشک (2370604) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۶-۲۱ ۱۶:۲۱:۴۲
چرا به خودشان اخطار نمی دن که جنس معیوب از کارخانه ترخیص می کنند. خدمات پس از فروش که نمی تونه معجزه کنه! (2370834) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۶-۲۱ ۱۶:۵۲:۴۹
چشم اقا وزیر (2370899) (alef-13)