۱۶۵
توصيه به ديگران
۳۲
 
کد مطلب: 49662
رییس‌جمهور مشایی
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ تير ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۴۳
احمد قدیری در مطلب ارسالی خود به سایت نوشته است:



جناب آقای دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور 25 میلیونی ایران اسلامی با سلام



خبر معاونت اولی اسفندیار رحیم مشایی در کابینه ی آتی شما را همچون سایر هموطنان شنیده و از آن متعجب و متأثر شدم. انتظار داشتم وی یکی از مصادیق وعده ی تغییرات گسترده در کابینه ی آینده ی شما باشد. البته در این مورد هم تغییر بوجود آمد اما چه تغییری! از نوع اوبامایی آن! نه تنها وی کنار گذاشته نشد و تنزل مقام پیدا نکرد بلکه نفر دوم دولتتان نیز شد. خدا عمرتان دهد اما حتماً می دانید که طبق اصل 131 قانون اساسی، در صورت فوت، عزل، استعفا، غيبت و يا بيماری رئیس جمهور، معاون اول وی _هر چند موقت اما_ عهده دار امور کشور شده یا به تعبیر دیگر رئیس جمهور می شود. بنابراین اگر خدایی نکرده هر کدام از موارد مذکور برای جنابعالی رخ دهد آیا رئیس "جمهور" ما مشایی خواهد شد؟!



من نه می گویم چرا وی از دوستی با مردم اسرائیل گفت و نه تنها عذر خواهی نکرد که بر آن اصرار هزار باره نمود؛ و نه از سایر انتقادات وارده می نالم؛ که فقط به پرسش چند سؤال اکتفا می کنم بی آنکه انتظار پاسخ داشته باشم:



این همه اعتماد و نزدیکی میان شما از کجا آمده و اصولاً چطور این فرد توانست ابتدا معاون گردشگری شما شود و سپس قوم و خویشتان و اکنون هم معاون اولتان؟



اگر آقای مشایی خیرخواه شما است چرا با وجود علم به هزینه هایی که حضورش برای شما داشته و دارد، حاضر به "ایثار" نبوده و از مسئولیت هایش کناره گیری نمی کند؟ شاید بگویید تا کنون چندین بار مسئله ی استعفایش را مطرح کرده اما من نپذیرفتم که پاسخ می دهم سخن از "تعارف زدن" نیست که "استعفا دادن" است.



آیا دولت شما اولین دولت کشور بوده و یا آخرین آن خواهد بود؟ اگر چنین نیست که نیست؛ فکر نمی کنید که هر دولتی برای خود مشی و "مشایی" دارد و حضرتعالی با این بدعت خطرناک که حقیقتاً بوی لجاجت می دهد راه چرخش و نرمش را بر روی دول آینده در برابر خواسته های مردم انقلابی و مراجع عظام می بندید؟ قطعاً قیاس جنابعالی با خاتمی، و مشایی با مهاجرانی مع الفارق است اما مگر این جناب خاتمی نبود که به خاطر افکار عمومی،  بعضی ها را جا به جا نمود؟



آیا همین عموم انقلابی نبودند که شما را برگزیدند؟ با این وجود چه جوابی به امثال من دارید وقتی به شما بگوییم ظاهراً آقای خاتمی در این مورد خاص تره ی بیشتری برایمان خورد نمود تا شمای احمدی نژاد ... .





 
Share/Save/Bookmark
 


علی
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۴:۰۲:۱۳
با سلام

بنده فکر می کنم که دکتر احمدی نژاد با توجه به سابقه 4 سال گذشته مطمئنا\" اگر در این انتخاب برنامه ای نداشته باشند اولین کسی که آسیب خواهد دید خودشان بعنوان تصمیم گیرنده اصلی خواهند بود ÷س اجازه دهیم بکارشان ادامه دهند (183652)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۲۱:۰۵:۱۴
بله عزیزم اجازه میدیم
اما 4 سال دیگه که متوجه شدی هیچ برنامه ای نبوده افسرده میشی ها!
از ما گفتن بود... (184165)
 
آزاد
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۴:۲۰:۱۷
سلام،
تبریک به تمام اصول گرایان عزیز،من که کلی از این انتخاب متعجب شدم!بلاخره آقای احمدی نژاد بایدثابت کند حرف،حرف خودشان است. (183685)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۹:۲۴:۰۱
خب مبارک است
اتفاقاً من اصلاً از این انتخاب متوجب نشدم . اگر رئیس جمهور مردمی و مهرورز غیر از این عمل می کرد جای تعجب داشت
ولی باانتهای نوشته موافقم چون واقعاً مردی چون خاتمی با احمدی نژاد قابل مقایسه نیست (184103)
 
آ مهدي
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۰:۴۱:۵۸
احمدي نژاد با خاتمي قابل مقايسه نيست . كاملا درسته .
خاتمي با يه عده دست ميداد كه احمدي نژاد حاضر نيست يه همچين كاري بكنه .
خاتمي اوايل دكتر بود ولي بعدا نبود ولي احمدي نژاد هميشه دكتره .
.
.
.
.
.
خاتمي صحبت از آزادي ميكرد واينكه اگه روبروي دين قرار بگيره كدوم بايد قرباني بشه . (185854)
 
هادی
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۴:۲۲:۰۴
احمدی نژاد متاسفانه با این انتخاب به ما ظلم کرد ما را در رموضعی قرار داد که در مقابل مخالفان سرافکنده شویم! (183687)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۴:۲۶:۰۸
خود کرده را تدبیر نیست جناب آقای قدیری (183693)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۸:۲۱:۰۷
هر خلاف و گناهی که منتخب انجام بده گناهش پای انتخاب کننده هاش هم هست
شما مگه نمیشناختینشون؟
اگه اره که این همه ادا نیاین
اگه نه ................ که خودتون جواب بدین (184017)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۰۷:۲۵:۵۸
ما اگر از احمدی نژاد هم بدمون بیاد وبه کارش انتقاد داشته باشیم بازم از اینکه بهش رای دادیم پشیمون نیستیم بهش انتقاد میکنیم ولی پشیمون نیستیم

بعد انتخابات معلوم شد از اون سه نفر بهتره گر چه بی عیب ونقص نبوده ونیست (184467)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۴:۲۹:۴۱
جناب آقای قديری:
1- چرا رای ايشان را اضافه نموده ايد؟ همه می گويند 24 ميليونی و شما اظهار می نمائيد 25 ميليونی!
2- احمدی نژاد فقط خودش را قبول دارد و بس! بعنوان مثال اگر ايشان رهبری را قبول داشتند و گوش بفرمان بودند، بعد از خطبه های نماز جمعه آقا، بايد از هاشمی و ناطق عذرخواهی نموده و حلاليت می طلبيدند. مگر اينکه تصور کنيم آقا فقط برای حفظ ظاهر آن مطالب را بيان فرمودند که چنين نيست.
3- انتظار تغيير مثبت از احمدی نژاد عبث و بيهوده است. اگر تغييری هم صورت بگيرد در راستای تفکرات شخصی احمدی نژاد خواهد بود. البته رهنمودهای هاشمی ثمره نيز بی تاثير نيست!
4- اصولگرايان صادق با حمايت از انتخاب احمدی نژاد خود را در معرض يک تهديد بسيار جدی قرار داده اند که در آينده نتيجه آن را خواهند ديد. (183699)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۸:۳۷:۵۸
خیلی دلم میخوات ببینم 4 سال دیگه هنگام انتخابات ریاست جمهوری یازدهم کسی میمونه که از این 8 سال دفاع کنه یا همه منتقد میشن و میگن ما مخالف بودیم؟
ایا کسی از این که بگه اصولگرا هستم احساس افتخار میکنه یا شرم؟
خودتون قضاوت کنین اصولگرایی 4 سال پیش نسبت به حالا چقدر ضربه خورده؟4 سال دیگه چی میشه؟
ایا فقط همین 4 ساله و دیگه انتخابات نیست؟
ایا 4 سال دیگه میتونم به پسرم که اولین رایشو میده بگم به اصولگراهها رای بده.اونا دروغ نمیگن مراجع رو دوست دارن و به اونا احترام می گذارن؟
نمیدونم اما دعا میکنم بتونم هر چند روز به روز بیشتر دچار تردید میشم (184042)
 
احمد قدیری
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۰۶:۴۰:۵۰
پاسخ به آقا یا خانم \"نا شناس\" را بهانه ی توضیح چند مطلب قرار می دهم:
1- آقای احمدی نژاد 24 میلیون و 527 هزار رأی آورد. بنابر این اگر قرار باشد عدد را رند کنیم باید عددی را ذکر کنیم که اعشار بدان نزدیک تر است و همانطور که مشاهده می کنید این رقم 27 هزار رأی به 25 میلیون نزدیک تر است تا 24 میلیون.
2- با موارد 2، 3 و 4 شما موافق نیستم.
3- در حقوق مبحثی داریم تحت عنوان \"تناسب جرم و مجازات\". از همه ی خوانندگان این پیام یک سؤال می پرسم که امید وارم قبل از پاسخ کمی قوای \"عدل\" و \"انصافشان\" را به کار اندازند:
مگر مشایی چه کرده که انقدر مستحق سرزنش است؟
من قبول دارم که طرح \"دوستی با مردم اسرائیل\" بد و اصرار بر آن، با وجود این همه واکنش مردم، مجلس و مراجع بدتر بود. اما آیا مجازات \"لجبازی\" این همه است؟!
به عقیده ی حقیر دلیل عمده ی نامحبوبی مشایی \"موفقیت\" و \"رشد سریع\" اوست. فکر می کنید چند نفر از مسئولین برای فامیل شدن با احمدی نژاد دندان تیز کرده بودند؟ بسیاری در این راه تلاش کردند و انبوهی این مسئله را در سر می پروراندند اما به هر حال این مشایی بود که قرعه به نامش افتاد. با این وجود بسیاری، از این نزدیکی های او به رئیس جمهور خوششان نیامد و اصطلاحاً \"لجشان\" گرفت.
البته باید اعتراف کنم که وقتی فردی چنین نامحبوب و حتی منفور است عقل و ادب حکم به عدم استفاده از وی می دهد.
من با خود فکر می کردم که احمدی نژاد هم می توانست مانند پوتین رئیس جمهور سابق روسیه، آدم خود را برای ریاست جمهوری آتی کاندیدا نماید و راهش را در این می دیدم که چنین فردی را به معاون اولی خود بر گزید. اما حیف که این فرصت را از دست.
به هر حال هرچند مشایی ظاهراً مشکل خاصی ندارد _البته این موضوع باید اثبات شود و راهش پاسخ به پرسش های مطروحه است_ اما انتظار ما از احمدی نژاد بیش از این ها بود و گر نه مشایی حقیقتاً با مشاوران، وزرا و معاونان دولت های سابق قابل مقایسه نیست. (184457)
 
یحیی
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۴:۳۱:۱۲
من از طرفداران آقای دکتر احمدی نژاد هستم ، متاسفانه از دیروز تا بحال گیج و منگ شده ام ، نمی گویم آقای مشایی مشکلی دارد و لی آنچه واقعیت دارد این است که ایشان چهره موجه در بین افکار عمومی نیستند ، خوب بود ابتدا آقای احمدی نژاد شایعات متعددی که در خصوص ایشان است را مرتفع می کردند و چهره ایشان را بازسازی می نمودند سپس ایشان را معاون اول می نمودند! (183700)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۴:۴۵:۰۷
صبح بخیر (185990)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۴:۳۲:۳۲
واقعاً راست گفتید. پیشنهاد میکنم حامیان رییس جمهور در انتخابات اخیر اجتماع تشکیل دهند و اعتراض خود را به گوش ایشان برسانند. من دیشب کابوس میدیدم که با احمدی نژاد سر و کله میزنم که جایگاه معاونت اولی چیست و نظر مردم نسبت به مشایی و بذرپاش چیست و چه انسانهای بهتر و کارامدتری وجود دارند. دنبالش میدویدم و التماس میکردم. آخر ما را دق میدهند! (183703)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۲۲:۳۲:۴۶
سلام


خدا رو شکر می کنم تو این مدت ما حرص می خوردیم که در این دولت در بهترین حالت اسلام واخلاق در اولویت اخر قرار درند وشما به ما انگ وابسته و منافق میزدید حالا یه ذره هم شما حرص بخورین در ضمن به شما مژده می دهم که این تازه اول کاره .

حالا منتظر باشین خبر های بهتری در راه است.

از سایت الف هم خواهش می کنم در این موارد دست از امر به معروف ونهی از منکر دولت مهرورز بر دارن بزارین کار خودشو بکنه. تا ماهیت واقعی این دولت مشخص بشود (184254)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۴:۴۶:۱۴
کسی که خودش رو به خواب زده هیچ وقت ماهیت این دولت رو نمی فهمه (185992)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۴:۳۲:۵۰
انچه که مشخص است آقای رئیس جمهور قصد ندارند در یک فضای آرام وبی تنش امور را اداره کنند.و نگران هزینه های این تصمیمات بر کل شور نیستند.به خاطر کشور هم که شده امیدوارم تجدید نظر کنند. (183704)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۴:۳۴:۳۱
حداقل حق رئيس جمهور انتخاب معاونين دلخواهش است.لطفاًقدري انصاف داشته باشيد. (183710)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۲۲:۰۱:۴۱
بله من با نظر شما موافقم...اصلا آقاي مشايي به دليل تلاش هاي ما قبل انتخابات حق دارد كه كاره اي شود.....

اين حد اقل حق رييس جمهور است كه به بعضيها متفاوت نگاه كند... (184225)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۰۳:۰۳:۰۱
آقای ناشناس! این موضوعی که شما می فرمایید، به صورت کلی صادق نمی باشد. به طور مثال برای مدیر یک شرکت چندان مهم نیست و اهمیت ندارد که کارمند او حقوق خود را چگونه خرج می کند و فقط از کارمندش کار می خواهد اما زمانی که یک پدر به فرزندش پول تو جیبی می دهد، فرزند تنها اختیار خرج کردن آن را برای مصارفی خاص و با تأیید پدر و خانواده دارد. یعنی حق خرج کردن پول توجیهی برای انجام هر کاری به دلخواه نمی تواند باشد. در مورد رئیس جمهور هم همین طور است. بر طبق قانون انتخاب معاون اول حق مسلم رئیس جمهور است و در این موضوع شکی نیست اما شخص رئیس جمهور باید مردم را هم در نظر داشته باشند. تازه افرادی که به آقای احمدی نژاد رأی دادند باید حتی بیش از طرفداران دیگر کاندیداها مطالبات خودشان را از رئیس جمهور بخواهند و پیگیر اینجور مسائل باشند، نه اینکه مثل شما بفرمایند \"حداقل حق رئيس جمهور انتخاب معاونين دلخواهش است\". به همین خاطر هم ریاست جمهوری از سنگین ترین مشاغل می باشد. چون منتخب مردم است و باید پاسخگوی تمامی اعمال و رفتار خود باشد. به خصوص که به واسطه حساسیت این پست، هر تصمیمی تأثیرات زیادی بر امروز و فردای کشور می گذارد. پس آقای ناشناس! لطفاً یکم در این مورد فکر کنید، شاید نظرتون عوض شد. ممنون! (184427)
 
مجید
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۴:۳۵:۴۴
متاسفانه نمونه لجبازی در دولت آقای دکتر احمد ی نژاد به اندازه کافی پیداست. آیا جریان تغییر ساعت یادتان هست .حدود دو سال بحث و جدل و آمار و تحلیل و ... بالاخره آخر ما نفهیدم که چرا مخالف می شد و چرا بعدا موافقت شد؟! این هم نمونه ای از آنها که کمی پر هیاهو و حاشیه دار و کمی با ریسک بالا . ولی طبیعی به نظر می رسد و نمونه بیشتر آنرا در چهار سال بعدی خواهیم دید. باید صبور باشیم و صعه صدر به خرج دهیم.
به نظر این حقیر هر تصمیمی در شرایط فعلی که وحدت را مخدوش کند و بر فاصله بیافزاید مصلحت نیست. (183712)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۰۷:۴۵:۵۱
موافقت نهايي با تغيير ساعت به اين دليل بود كه تبديل به قانون شد و ديگر نمي‌شد با آن مخالفت كرد. (184472)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۱۰:۰۹:۵۷
ساعت را مجلس نهایتا عوض کرد وگرنه به نظر من کار دولت خیلی درست تر و منطبق بر فرهنگ و سنت ما و نیز ساعت بیولوژیک بدن بود.

مصوبه تغییر ساعت مجلس از آن کارهای خنده دار بود که نوعی تقابل با دولت هم محسوب شد.
در حالی که مجلس باید به قوانین ماندگار روان شفاف و فراگیر و قوی و مردمی روی آورده تصویب کند کارهای کودکانه نظیر کنکور و ساعت و مشاغل و .. پرداخته است! (184603)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۴:۳۶:۱۹
اگر آقای مشایی نام ملت اسرائیل را بردند و این قدر از طرف به اصطلاح مدعیان مخالفت اسرائیل محکوم می شود پس چرا این همه رسانه های صهیونیستی بیانیه ها و سخنان مدعیان اصلاح طلب را با آب و تاب پخش می کنند و بعضی به بلندگوی داخلی بر ضد نظام تبدیل شده اند کسی معترض نمی شود؟! براستی که ریاکاری و نفاق همیشه رسوا است. (183713)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۲۱:۱۸:۳۶
چه ربطی داشت ؟ (184179)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۰۲:۵۳:۰۷
مغلطه نکن داداش ............. (184426)
 
غضنفر
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۰۹:۰۰:۴۰
شايد شما نظر مقام معظم رهبري، مراجع تقليد و نيز ساير دلسوزان نظام را در خصوص آقاي مشايي فراموش كرده باشيد و بخواهيد همه چيز را توجيه كنيد،

ولي من اين موارد را هرگز فراموش نمي‌كنم!

قضاوت با ديگران (184516)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۰۹:۰۲:۵۱
بعضي ها حرف مي زنند تا شبهه الكن بودن آنها مرتفع شود. لطفا اين نظر را فيلتر نكنيد (184518)
 
حسين
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۴:۳۹:۰۱
مشكل بزرگ آقاي احمدي نژاد لجبازي است و او اين را با قاطعيت اشتباه گرفته است. (183716)
 
محمد حسن دهدست
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۴:۳۹:۰۲
سلام آقای احمدی نژاد . سلام آقای مشایی . سلام مردم اسرائیل . . .
سلام به شما ای رئیس جمهور منتخب .
آقای احمدی نژاد ، از شما چندیدن سوال داشتم مثل باقی مردم .
1 . شما پس از انتصاب آقای رحیم مشایی به عنوان معاون اول ، چطور سرتان را در مقابل مراجع عظام تقلید ، بالا می گیرید .
2 . شما از این پس سرتان را چطور در مقابل رهبر معظم بالا نگاه می دارید .
3 . شما چطور می خواهید افکار عمومی را با خود همراه کنید .
4 . جواب خدا را چه می خواهید بدهید .
نه ! اگر توان پاسخ دادن به سوالات بالا را ندارید حد اقل به سوالات زیر به صورت
( بله - خیر ) پاسخ دهید لطفا .
1 . مگر مراجع تقلید پس از اظهارات آقای مشایی در مورد دوستی ما با ملت اسرائیل برکناری ایشان را خواستار نشدند .
2 . مگر رهبر کبیر انقلاب در سخنان خود در نماز جمعه به آقای مشایی کنایه نزد و سخنان ایشان را سخنانی غلط نخواند .
3 . مگر پس از سخنان آقای مشایی موجی از اعتراضات و انتقادات نسبت به این سخنان به راه نیفتاد .
در آخر از شما می خواهم که بذر لجاجت را در این کشور نکارید . به سخنان مردم ، رهبر ، مراجع عظام ، اصولگرایان و ... توجه کرده و اینقدر بدون در نظر گرفتن عواقب کاری ، آن را انجام ندهید . مشورت کنید و انتقاد پذیر باشید .
نه ! حداقل خواسته من از شما این است که ما را با مردم اسرائیل دوست ندانید .
ما هیچ وقت با مردم اسرائیل هیچ دوستی نداشته و نداریم حتی اگر معاون اول شما آقای مشایی باشد . (183717)
 
یک آشنا
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۴:۳۹:۴۸
حقمن با بخش اعظمی از سخنانت موافقم ، صبح جمعه با بچه های مرکز فرهنگیمون رفته بودیم استخر که این خبر را از یکی از بچه ها شنیدم که رادیو اعلام کرده و وقتی خبر به تک تک بچه ها رسید همه عکس العملی مثل من داشتند - همانهایی که تا دیروز چندین نفر در بخش دانشجویی ستاد استانتان و چندین نفر در بخش ستادهای مردمی فعالبت داشتند - ار جمله خود بنده شوکه شدم و نمیدانستم که باید چه بگویم و از شدت ناراحتی استخر دیروز به دهنمان زهر شد و همه داشتند انتقاد میکردند و . . . ، آری آقای دکتر احمدی نژاد من نمیدانم این کار شما از روی لجاجت با کیست و چه دلیلی دارد ولی این را به شما به عنوان یک جوانی که تا دیروز همه کار برای رای آوردن شما کرده بودم میگویم واقعا با این انتخاب اگر دلیل قانع کننده ای نداشته باشی شرمت باد. (183719)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۸:۴۸:۲۵
در جواب یک اشنا
چقدر طرفدارای احمدی زود شناختنش
از طرف دیگه چقدر بر انتخابت ثابت قدمی؟نشون میده عقلانی انتخاب کردی یا احساسی؟
خودت بگو چرا (184064)
 
غضنفر
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۰۹:۰۸:۱۹
من نميدونم كساني كه با نظر دوستمون مخالفت كردن چه فكري مي‌كنند؟

مگر نظر مقام معظم رهبري رو درباره مشايي نشنيدن؟
مگر نظر مراجع تقليد رو نشنيدن؟
مگر نظر علما رو نشنيدن؟
مگر نظر خيرخواهان نظام رو نشنيدن؟

حتماً اگر نعوذبالله خود پيامبر هم بياد و بگه اين فرد ..... باز هم مخالفن

شايد بگيد اين حق رئيس جمهوره كه معاونش رو انتخاب كنه

يادتون باشه شايسته نيست كسي كه تقريبا تمامي بزرگان نظام باهاش مخالفن در چنين پستي قرار بگيره و يا بر اثر حادثه‌اي حتي يك ثانيه رئيس جمهور كشور بشه (184528)
 
میم بنام
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۴:۴۱:۴۷
اگر یه اصلاح طلب سخن از دوستی با مردم اسرائیل زده بود با ذوق زدگی هر چه تمام تر اصلاح طلبان مواجه میشد...
بنده خدا هم یه اشتباه کرد, اما شما در نظر نمیگیری وقتی مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه اشتباهشون رو گوشزد کرد ایشون نامه نوشتند خودشون رو سرباز ولایت دانستند و همه چیز تموم شد.... این خیلی مهم تره....کاری که خیلی ها نکردند...
.
.
چرا فکر می کنید هر کاری رئیس جکهور بکنه شما باید به دیده انتقادی بنگرید و قلم در دست بگیرید و شروع کنید علیه اش بتازید...
.
.
اگر از این \" اگر\" ها استفاده کنیم...اگر فلان میشد و بهمان میشد....بهتره بگم اگر قرار بود رئیس جمهور ما موسوی باشه ! من به شخصه برام خوشایند تر بود امریکا و انگلیس و اسرائیل مثل عراق با زور وارد ایران بشند و حکومت رو در دست بگیرند نه اینکه این آدم دو دستی کشور رو تقدیم اونها کنه..... (183722)
 
مجتبی
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۲۳:۴۸:۳۰
آقا یا خانوم محترم چگونه به خودت اجازه میدهی بگویی اگر موسوی می آمد مملکت دو دستی تقدیم آمریکا میشد از خودتان خجالت بکشید .کسی که فردا جانش را برای این مملکت میدهند امثال منی هستند که به آقا محمود شما رای نداده اند البته اگر در آن روز متهم به ستون پنجم بودن برای دشمن نکنینمان شما هاهم هستید تا ببنیم چه کسانی در آن روز شرمنده خواهند شد ولی جواب امثال شما را فقط به روز موعود(قیامت)
حواله میدهم (184313)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۴:۵۰:۴۳
بنده با افتخار به موسوی رای دادم. بعد از انتخابات هم از خیر مملکت گذشتم. ایران دو دستی تقدیم و احمدی نژاد و اون 24 میلیون. هر اتفاقی هم افتاد خودتون از مملکت دفاع کنین. سودش مال خودتون ضررش هم همین طور... برید خوش باشین دور هم (185995)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۰۳:۱۳:۵۰
من نمی دونم چرا بعضی ها مثل این دوست عزیز لقمه رو دور سرشون می پیچونن؟! اصلاً مهم نیست که مضمون گفتار جناب آقای مشایی چی بوده! مهم اینه که صحبت ایشون باعث ایجاد بحث هایی در کشور شده و هزینه هایی در بر داشته به طوری که برای بازگشت آرامش به کشور نیاز به سخنان مقام معظم رهبری بوده. (184430)
 
یکی از اعضای فعال ستاد مردمی احمدی نژاد
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۴:۵۱:۴۲
با سلام آرزوی توفیق

بنده یکی از اعضای فعال ستاد های مردمی آقای دکتر احمدی نژاد در دور اول (که خیلی ها نه فکر می کردند که ایشان رای می آورد و نه جرئت میکردند در ستاد های ایشان آفتابی شوند!) و دور دوم هستم که فقط و فقط به خاطر خدا و اعتقاد قلبی و ادای تکلیف با تمام توان شبانه روزی تمام توان خود را بکار گرفتم و الحمد لله به خواست خدا و یاری امام زمان (عج) و اراده مردم در هر دو دوره پیروزی حاصل شد . اما افسوس و صد افسوس ! آقای احمدی نژاد با این انتصابها خستگی را بر تنمان گذاشت . برای بنده و امثال بنده شخص احمدی نژاد ملاک نبوده و نیست ملاک فرمایش مولایمان بوده و هست ای کاش چنین نمی کرد این سرباز ولایت .
و ام سخنی با دکتر احمدی نژاد : آقای رئیس جمهور خیلی هستند که متعهدتر و تواناتر از مشایی و چند نفر اطراف شما هستند اما به دلیل عدم آشنایی با شما و شما با ایشان در حلقه محدود مشاوران شما قرار ندارند !
حلقه اگر بسته باشد عیب دارد فرقی نمی کند دوستان شما یا مخالفان شما !
قدری باز تر و دور تر را بنگرید تا گرفتار چند مشاور نه چندان توانا! نشوید زیرا آنها امتحان خود را داده اند اگر قدری بهتر کار می کردند رای شما بسیار بیشتر از این میشد . موفق و پیروز باشید (183735)
 
محمد نصر
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۹:۱۱:۲۰
برادر عزیز عضو فعال ستاد دکتر !
شعارتون هنوز یادتونه؟ :
\"دل ما خراب عشقه ... احمدی نژاد رو عشقه\"
عشق احمدی نژاد کورتان کرده بود و 4 سال لجاجتهای ایشان با افکار عمومی و مراجع و .... را ندیدید بازم رفتید ستاد ایشون و زیر بیرقش سینه زدید.
ما که محکومان تاریخ این ملتیم ولی شما هم که حاکمان! این تاریخید؛ باید 4 سال دیگر هم این صحنه ها را ببینید و تحمل کنید شاید که این تحمل، کفاره انتخاب خطایتان باشد.
موفق باشید (184091)
 
مهران
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۴:۵۸:۳۷
وقتی همه مراجع از دادن پیام تبریک به جناب رئیس جمهور استنکاف می کنند چه انتظاری دارند؟ ! آیا ان ها فکر می کنند که اگر مخالفت خود را این گونه نشان دهند اقای احمدی نژاد برای ان ها سلام و صلوات می فرستد ! نخیر ایشان هم کسی را عزیز می کند تا مراجع را از این موضع گیریشان پشیمان شوند.
این سیاستی است که در تمام دنیا به آن عمل می شود !
به هر حال همه می دانیم که اقای احمدی نژاد کسی نیست که با هیاهو دست از تصمیماتش بردارد ! پس بهتر است سکوت کنیم و اعتراض نکنیم چون فایده ای ندارد .! (183750)
 
صادق
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۵:۰۵:۲۱
جناب قدیری باید توجه داشته باشند که اگر به نظر ایشان آقای مشایی برای این پست مناسب نیستند ایشان نماینده ملت ایران نیستند و لذا بهتر است در حد خود سخن بگویند.
شما اگر به زمانی که حرف آقای مشایی به سان گرزی بر سر دولت کوفته می شد برگردید می فهمید که در آن برهه زمانی احتمالا موضع گیری ایشان با هماهنگی قبلی و شاید برای اجرای سیاست چماغ و هویج بوده است. در موضع گیری رسمی دولت آقای احمدی نژاد در قبال اسراییل هیچ کسی شک و شبه ای ندارد. ایشان در تمام دنیا برای مخالفت با سهیونیزم شناخته شده هستند. حال اگر برای ایجاد تردید در میان مردمی که از ترس و به هر دلیل دیگر ممکن است از هر دیوانگی ای حمایت کنند یکی از مقامات حرفی از قول خود بزند و بتواند جبهه دشمن را متزلزل کند به نظر شما اشکالی دارد.
ختم کلام اینکه انتخاب مشایی حتما دلیل دارد و لزومی هم ندارد که شما این دلیل را قبول کنید در غیر این صورت باید می گفتند که فرد انتخاب شده برای پست معاون اولی باید بیاید از شما (قدیری) رای اعتماد بگیرد. (183761)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۰۳:۲۴:۰۵
آقا صادق! لطفاً کمی در مورد ساختار نظام جمهوری مطالعه بفرمایید. فرق پادشاهی با ریاست جمهوری در این نیست که مردم هر چهار سال یک نفر را انتخاب کنند و بعد برن دنبال کار و زندگیشون تا چهار سال آینده. در نظام جمهوری تمامی مردم حق دارند مطالبات خود را از رئیس جمهور منتخب بخواهند و از عملکرد ایشان نقد کنند. (184432)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۵:۱۴:۴۲
آقای احمدی نزاد باید بدانند که این آدمی که رهبری چند بار به او سیلی سیاسی زده را نباید بکار می گرفت. آقای احمدی نزاد درست است که به شما رای دادیم امام نه اینکه هر کاری هم دلتان خواست انجام دهید.
امروز امید همه مردم کشور بعد از خدا به مجلس محترم شورای اسلامی دوخته شده است. مجلسی که خانه ملت است.
کابینه ای که بخواهد با معاون اولی مشایی کار کند مسلما صلاحیت تایید شدن توسط مجلس را نخواهد داشت.
امیدوارم که مجلس هشتم مانند مجلس هفتم نه راه افراط و تفریط را طی نکند
و نه آنکه در ابندای مجلس هفتم چک سفید برای دولت نهم بکشد و نه آنکه بعدا آنرا برگشت بزند.
به رهنمود استراتژیک مقام معظم رهبری مبنی نگذشتن از خطاهای دولت دهم و دوستانه برخورد کردن، می بایست جلوی این هزینه ها گرفته شود.
اقای احمدی نژاد هم بهتر است صرفا خود را مستحضر به پشتیبانی آقای امام زمان (عج) ندانند. زیرا این ملت امام زمان (عج) و امام و ولی فقیه شان همه یکپارچه اند.
مجلس در صورت لزوم باید دوستانه اما قاطعانه و بدون مماشات با این گونه مسایل برخورد کند که مسلما پشتیبانی ملت را به دنبال خود خواهد داشت. (183769)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۵:۱۸:۳۰
خود کرده را تدبیر نیست، این انتخاب به همه ملت بخصوص اون 24 میلیون و رایحه خوشی ها تبریک میگم
این تازه اولشه (183772)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۲۱:۰۸:۲۲
بازم عقده (184167)
 
نكته جو
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۵:۲۴:۳۱
هر حكومتي ويژه گي خود را دارد و حكومت ما با توجه به ديني بودن آن معيارهاي مشخص ومحكمي دارد كه از بارز ترين آن ميتوان ولايت فقيه را نام برد.
در قضيه ادغام حج وزيارت با گردشگري و نامه مقام معظم رهبري و گله مندي ايشان و هم چنين مخالفت مراجع عظام تقليد و ابراز آن با مشايي آيا ميتوان اين اقدام رييس جمهور را ديني تعريف كرد؟ و آيا واقعا ولايت پذيري ايشان مورد اعتماد است؟ و ... (183777)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۵:۲۹:۵۱
آقاي رييس جمهور
سلام اگر در وزارت كشور آشنا داشته باشيد و خط من را نيز بشناسيد
اگر صداي من را بشناسيد وبا فرشتگان نيز سر و سري داشته باشيد
آنوقت مي فهميد كه من در دو دوره با افتخار به محمود احمدي نژاد راي دادم و بارها و بارها در مجامع مختلف دانشجويي و اداري و خانوادگي از خط فكري شما ودر مرحله بعد از شما حمايت كردم.
من در ستاد شما و هيچكس ديگر تابحال ودر عمر 37 ساله ام نبودم و اين كار را خوش ندارم و يكي از دلايلش همين هست كه امروز بتوانم بشما انتقاد كنم.
برادر عزيزم
من مطمئنم افراد فراواني اگر نگويم اكثريت، بشما نه بخاطر شخص شما بلكه بخاطر خط فكري و جهان بيني و ايدئولوژي شما بشما راي داديم.
ميشناسم دوستانم را كه با يك كلوچه شبانه روز در ستاد شما كار كردندو از جيبشان نيز جيره ناچيز زن و بچه شان را زدندوبا آن برايتان تبليغ كردندكه مطمئن هستم بخاطر نيات پاكشان خدا به آنها جزاي خير ميدهد.
اما شما حق نداريد برخلاف اقوال و برنامه هايتان كه بما مردم گفتيد عمل كنيد.
عدالت يعني هر چيزي در جاي خودش قرار داشته باشدآيا اين انتصاب شما اينگونه است؟
مهرورزي يعني اينكه حتي به طرفدارانت هم مهر نورزيد تا آنها نتوانند پيش خانواده و دوستان و وجدانشان سزشان را بالا نگه بدارند؟!
آيا واقعا يك آدم اصولگراي سالم بي غل و غش و پركار دراين مملكت نتوانستيد غير از ايشان پيدا كنيد كه نفر دوم اجرايي مملكتمانش كرديد؟
شما به نظرسنجيها و امثالهم اعتقاد داريد لطفا نظرسنجي كنيد از جامعه آماري دلسوزان خودتان و خط مشيتان.
لا اقل بما مردم بگوييد نقاط قوت اين فرد محترم را؟
چرا اينقدر هزينه ميپردازيد؟بدانيد اين هزينه ها از شما نيست از ملتي است كه به عشق خط فكري خوب شما به شما راي دادند.
قل هل ننبوكم بالاخسرين اعمالاالذين ضل سعيهم في الحيوات الدنيا و يحسبون ان يحسنون صنعا (183784)
 
خبرنگار
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۵:۳۱:۱۰
باسلام

من هم به عنوان یک خبرنگار با نگرش اصولگرایی در برکناری آقای مشایی در دولت دهم تردید به خود راه نمی دادم اما انتخاب ایشان به این سمت به واقع مرا در بهت فرو برد ....حقیقتا تمامی کسانی که در طول این مدت در راه حمایت از ایشان از تمام ظرفیت خود هزینه کرده اند به شدت دلخورند.... ما همواره تلاش کرده ایم که محبتمان نسبت به اشخصاص مانع از دید و بیان اشکالات و نواقص نشود که این یکی از اصل های اصولگرایی است ... لذا از برادر عزیزم دکتر احمدی نژاد درخواست دارم اگر در آقای مشایی چیزی مشاهده نموده اند که با وجود هزینه هایی که ایشان به دولت و حتی مقام معظم رهبری تحمیل نموده اند به این سمت والا منسوب گردیده اند صراحتا و بدون ملاحظه برا ما باز گو کنند تا ان شاء الله بسیاری از شبهات رفع شود .... (183788)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۵:۳۱:۲۰
اينو تو تابناك نوشتم متاسفانه نذاشت؛ شما بذارين لطفا
من كلي رو خودم كار كرده بودم كه با وجود مشايي به شما راي دادم آقاي احمدينژاد
حالا نميدونم جواب خودمو چي بدم؟ (183789)
 
علي
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۵:۳۱:۵۶
بنده از ارادتمندان پر و پا قرص آقاي احمدي نژاد بودم تا حدي كه اگر كسي كوچكترين انتقادي از ايشان مي‌نمود وي را ناآگاه و يا مغرض مي‌دانستم.اما از ديشب كه خبر انتخاب آقاي مشايي به معاونت اولي آقاي احمدي نژاد را شنيدم از اين همه تعصب كور كورانه خود به ايشان پشيمانم و از خدا مي‌خواهم كه اگر در حمايت آقاي احمدي نژاد از انصاف خارج شده و به كسي تهمت زده ام مرا ببخشد. (183792)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۵:۳۴:۳۵
باز هم احساس تکليف کرديم ، باز هم با وجود انتقادات به خاطر اسلام و ولايت در انتخابات شرکت کرديم و گزينه اي که گمان مي کرديم در خط اسلام ، انقلاب و ولايت فقيه است را برگزيديم .
خدايا تو شاهد باش که در اين راه هر آنچه بضاعت داشتيم هزينه کرديم و باز هم خواهيم کرد . انشاء الله ... اما اين را نيز شاهد باش که چه تو دهني محکمي از همين گزينه خورديم ، از رئيس جمهور منتخب خودمان ! و اينبار در همان ابتداي کار ! خدايا به تو پناه مي بريم ... (183795)
 
poya
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۵:۴۳:۱۳
سلام
واقعا اگر تغییرات قراره اینجوری انجام بگیره ولجبازی کنن رئیس جمهور مابیسجیان د بر علیه ایشان بیانیه صادر خواهیم نمود وهمچنین از رای دادن به شخص احمدی نژاد هم متاسفیم (183811)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۵:۵۰:۴۸
بله، سالی که نکوست...
ایشان بسیار به نصیحت های حضرت علی عمل می کنند و آنهایی را که بیشترین انتقاد را از عملکردشان دارند به پست های مهم می رسانند.
حتما اعضای کابینه را هم همینطور از منتقدین و متخصیصن درجه یک انتخاب خواهند کرد... (183822)
 
یس
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۵:۵۵:۱۰
یا سلام
آیا جواب رای صادقانه امثال حقیر این بود که شما مشائی و یا کابینه ای فامیلی و دوستی براه بندازید؟ من به سهم خودم و رای خودم راضی نیستم ایشون و امثالهم در کنارتان قرار داشته باشند انشالله که نظرتان عوض شود که در این صورت مصل گذشته در کنارتان خواهیم بود و الا باید روی تردید و شکی که هوادرانتان رو در بر میگره تامل کرد
رئیس جمهور ما تا زمانی که شجاعت گذشته رو داشته باشه قابل حمایته و الا ....
نصر من الله و فتح القریب (183827)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۵:۵۷:۵۴
ایشان با رای امثال شما رییس جمهور شد. بجای تاسف از عملکرد ایشان, بخاطر بی درایتی خوتان متاسف باشید. (183831)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۰۸:۲۴:۳۱
آقا مهدی ما به خاطر درایتی که داشتیم از بین بد و بدتر بد رو انتخاب کردیم (184489)
 
شعرباف
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۶:۰۶:۲۱
آقای خاتمی وزیر ارشادش را با وجود رای اعتماد مجلس به علت درخواست بعضی از خیر خواهان از کار برکنار کرد و خیلی منعطف به نصیحتهای مجتهدین گوش فرا میداد واکثر آنها را به کار می بست مثل تعطیلی روز شهادت حضرت زهرا (ع) وامام رضا (ع) . درمشاوره و عدم توهین به دیگران حتی دشمنان نیز معروف بود آیا نباید حرکات مثبت دیگران جذب نمود؟ (183839)
 
سهيلي
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۱۰:۰۲:۱۳
آقاي شعرباف! آقاي خاتمي، مهاجراني را بركنار نكرد حتي با وجود تحصن علما در قم و دلخوري رهبري از ايشان. خاتمي در مقابل اعتراضها ميگفت براي قبل از بركناري مهاجراني بايد من را بركنار كنند! مثل اينكه يادتان رفته مهاجراني توسط مجلس استيضاح و بركنار شد نه توسط خاتمي.
اينكه گفته ايد \"خاتمي خیلی منعطف به نصیحتهای مجتهدین گوش فرا میداد\" واقعاً خنده دار است. جگر كجتهدين از دين ستيزي زمان خاتمي خون بود و هنوز اينقدر سال نگذشته كه يادمان برود.
لطفا تاريخ را تحريف نكنيد! (184582)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۶:۰۸:۱۲
به عنوان کسی که به اقای احمدی نزاد رای داده ام ولی از این انتخاب اصلا راضی نیستم وبرایم خیلی تعجب اور بود. اقای رییس جمهور بداند اکثر افرادی که به وی رای داده اند به جهت ولایتمداری ایشان بوده واین انتخاب کاملا در تضاد با ولایتمداری است؟ (183842)
 
شعرباف
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۶:۱۵:۵۰
حال که آقای احمدی نژاد که با تایید شورای نگهبان بهر صورت 24 میلیون رای بدست آورده چرا ازمشاوره با اقتصاد دانان دوری می کند آیا اکثر اقتصاد دانان اشتباه می کنند و آیا نظریات آن 59 اقتصاد دان هیچ جنبه مثبتی نداشت؟ آیا مردم رای دهنده نیز به مشاوره اقتصادی رای نداده اند؟ (183851)
 
زهرا
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۶:۱۸:۳۶
سلام
دارم ديوونه ميشم چرا احمدي نژاد اين كار را كرد. چرااااااااااااااا؟

اي خداي من از خواب بيدارم كن بگو دارم خواب مي‌بينم.
يكي بزنه تو گوش من من از خواب پاشم. (183855)
 
aidai
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۲۰:۱۵:۰۹
دختر خوب چرا خودت را نکوهش میکنی
من بهت قول میدم که بیداری و بیدارتر هم خواهی شد (184143)
 
شايان
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۶:۲۰:۳۷
اجازه بدين يه جرياني رو براتون تعريف كنم:

ديشب تو يك مهماني بودم و طبق معمول بحث انتخابات بود و حوادث پس از اون .

ما بين ما يكي از دوستان بازاري بود كه شديدا از آقاي احمدي نژاد و سياستهاش دفاع ميكرد و منطقش هم اين بود كه ايشون خيلي به مستضعفا رسيدگي ميكنه و حقوق بازنشسته ها رو زياد كرده و ...
اين دوست ما هم خونه داره و هم ماشين داره و يك بابا مغازه داخل بازار تهران داره و .. كه خدا بيشترش كنه.
بر عكس ايشون من نه خونه و نه مغازه . شما بگين چرا بازاريها از ايشون راضي هستن؟
آيا به خاطر اين نيست كه تورم نجومي زمان دولت آقاي احمدي نژاد باعث شده كه سرمايه اين آقايون چند برابر بشه؟
آقاي احمدي نژاد جواب بدين چرا ثروتمندان پشيبان شما هستن؟ (183863)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۸:۳۰:۰۹
jenab dast pish migiri pas nayofti?
ta hala ke migoftand harchi dar o dahatiy be amadi nezhad ray dade
harch otemavvel ham bod poshte jenah e sabz ghad rastkarde bood....
hala mesal e naghz miyari? (184032)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۰۸:۲۶:۴۹
در جواب آقا شایان باید بگم ما که تا حالا هر چی دیدیم عکس گفته شما بوده , پس دروغ پردازی نکن لطفا (184490)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۶:۲۵:۱۸
مارادرجهان مردمی تروریست معرفی می کنند سوال من این است دشمن اصلی ما مردم اسراییلند یا حکومت اسرائیل دربین حکومتها دشمنان اصلی چه حکومتهایی هستند من میگویم مردم اسرائیل غاصبند امابدون اسلحه ارتش اسرائیل مردم اسرائیل مجبورند به خواست ملتها تن دهندبیاییداولویتهارادرنظربگیریم (183867)
 
مسعود محمودي
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۶:۲۵:۳۰
به باور من خاتمي برآمده از متن مردم بود و از نظر او مردم داراي حق و حقوقي بودند
اما جناب دكتر احمدي نژاد برآمده از تلاش احزاب پنهان چه داخلي و چه خارجي است بنابراين بايد منويان آنان را به اجرا بگذارد نا نظرات مراجع عظام تقليد را
با تشكر (183868)
 
كيا
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۶:۳۷:۲۳
من هم با ابن طرز فكر آقاي رئيس جمهور مخالفم ايشان به جاي دوستي و ايجاد وحدت دقيقا به سراغ آدمهايي مي رود كه دهن كجي به عده اي به حساب بيايند مگر قحط الرجال است يعني كسي بهتر از ايشان پيدا نميشد واقعا اصرار بر اين كارها چه دليلي دارد در پشت صحنه چه خبر است كه آقاي رئيس جمهور كه ديگران را به ايجاد دايره بسته مديريتي متهم مي كردند حالا خودشان دايره اي بي نهايت تنگتر درست كرده اند (183879)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۶:۳۸:۵۳
احمدي نزاد از تو عاقل تره خيلي هم انتخابش خوب بود حتما بايد شما همه كاره باشيد (183881)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۲۲:۰۴:۲۵
اگه به شماست که حاضرید با طناب دکترتون به چاه برید ... بس کنید دیگه کی می خواید از خواب بیدار شید (184230)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۶:۴۲:۰۸
احسنت به این تیتر!
چه عجب الف یه مطلب به نقل از این \"به اصطلاح بینندگان\" را این طرفی نوشت! (183889)
 
هما
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۶:۴۳:۲۹
این انتخاب بهترین هدیه به طرفدارارن میرحسین و بدترین نوع تشکر از حامیان احمدی نژاد بود (183894)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۶:۴۷:۲۴
حقتونه شما جناح راستي ها كه باهاتون اينطور خوار برخورد بشهو تا قدر عافيت رو بدونيد (183900)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۶:۵۴:۴۱
اين حركت تاكتيكي براي حركت جلوست شما دوستان زياد به خودتان زحمت ندهيد . نتيجه اينحركت را چند ماه بعد خواهيد ديد كه چگونه با اين تاكتيك ، حواس همه پرت شده و ما توانسته‌ايم براي دولت دهم اعتماد سازي كنيم . (183913)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۹:۰۸:۱۵
امكان تاكيتيكي بودن اين نوع حركات وجود داره ؛و ميتوان انگيزه هاي ذيل را براي فردي با روحيات احمدي نژاد متصور بود .
1- معطوف نمودن تمركز افكار عمومي به اين مسئله باعث فراموشي ساير مسائل بوده و نبرد در چند جبهه موقتاً در يك جبهه متمركز خواهد شد .
2- ايشون قصد دارند با بروز اعتراضات و بركناري معاون اول ؛ شوي انعطاف پذيري اجرا كنند .با رها ديده ايم ايشان با پافشاري بر تصميماتي از اين دست و برگشت سريع از مواضع اتخاذي خويش ؛پس از اعلام نظر ها و واكنشها ي صادره ؛ ژست اصولگرايي و ولايتمداري خود را تقويت نموده است .
3- قصد فرار به جلو و افزايش قدرت چانه زني و گرو كشي دارند .اين مسئله در كسب راي اعتماد مجلس به وزراء قابل بحث ميباشد .
4- قصد دارند به يك جمعبندي از فضاي پس از انتخابات دست پيدا كنند .يعني ميزان و كيفيت و قدرت عكس العمل موافقين و مخالفين رو بسنجند .
5- با توجه به اينكه از حالا ببعد ديگه دغدغه انتخاب شدن 4 سال بعد رو ندارند قصد مبارزه غير مستقيم با منتقدان و مخالفين خود را بطور جدي تر داشته تا به زعم خويش مخالفين رو گوشمالي دهند .
6- اصلاً نقل اين صحبتها نيست و بيشتر بحث خواسته هاي شخص مشايي مطرح است و نه رييس جمهور! چرا كه همه از كميت و كيفيت و علل نزديكي اين دونفر با دو نگاه بظاهر متفاوت در برخي مسائل متعجب هستند.
اصل ماجرا هرچه باشد ؛ غير قابل پيش بيني بودن ايشون دوباره به اثبات رسيد .
ولي ايكاش در مورد حل معضلات جامعه نيز ايشون تاكتيك هاي بهتر از قبل رو اتخاذ فرمايند تا خيلي اسير اتخاذ تاكتيكهاي اينچنيني نباشند .دعا مكنيم (184087)
 
حسنوند
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۷:۱۸:۲۰
من که خودم از طرفداران 2 اتیشه احمدی نژادم ولی اگه می دونستم این اقا قراره معاون اول بشه عمرا بهش رای می دادم اینو از ته دل میگم (183936)
 
حسن
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۷:۳۵:۵۴
به نظر می رسد آقای احمدی نژاد با انتخاب چهره متفاوت با بقیه با برخی تظاهرات لیبرالی ناقص ،می خواهد بگوید بخشی از انتقادات به دگماتیسم حاکم بر گروه حاکم را شنیده است، ولی ظاهرا این \"گاهی لیبرال نما\"نه دل این وریها را بردهاست ،و نه چنگی به دل آنوری ها زده است ،چون نه در اصولگرایی او اصلتی است ،نه حرفهای متفاوت روشنفکرنمایانه. (183968)
 
منتقد +
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۷:۴۱:۵۲
آقاي قديري عزيز :
شايد پستهاي مثل معاون اول ، معون دوم ، .... و معاون بيست‌وچهارم و پستهاي كه اخيراً ايجاد شده و يا در حال ثبت و توليد هستند جزء پستهاي هستند كه از تيررس مجلس خارجند! (183973)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۲۳:۴۳:۱۲
اصولگراها انتخاب کنین
یا احمدی نژاد یا مراجع
اینجاست که اصولگرا از اصولنما و اوسودگرا تمییز داده میشه
خدایا متشکرم که فرمودی دشمنانتو کور و کر میکنی
خدایا دوست داریم که که به همه وعده هات وفا میکنی
با چشم خود میبینم که چقدر کسانی که به او رای دادند و به خاطر احساسات از دکتر رضایی گذشتند چه زود پشیمانند.میبینم که چقدر در انتخابشان زود دچار تردید شده اند
دیدم که چه زود و با چه فصاحتی جواب اعتمادشان داده شد
اما نگذار ببینم توهین بیشتر به دلسوزان دین و نظام
نگذار ببینم یک روزی خدای ناکرده حتی یک روز این معاون عزیز رییس دولت باشه
واز ان بدتر نگذار ببینم یک روز این معاون عزیز کاندید اصولگراها در انتخابات 92 باشه
هر چند شک دارم اما امیدوارم اگر هم باشد من ان را نبینم (184309)
 
تینا
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۷:۴۸:۱۱
اقای دکتر فکر نمی کردم صحبت اون شبت در تلویزیون که خود را نماد تغییر معرفی کرده بودی چندان صحت ندارد و باز هم کسی را انتخاب کردی که از دوستی با اسرائیل سخن گفته بود به عنوان دانشجو از این که به شما رای دادم پشیمانم و به من اثبات شد که اصولگرای واقعی شما نیستید بلکه از صمیم قلب به عقاید اقای توکلی و مطهری لبیک می گویم و... (183721)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۷:۴۹:۰۷
حتما آقاي احمدي نژاد با يك تحليلي به اين نتيجه رسيده اند كه ايشان را معاون اول كنند. ما مي خواهيم بدانيم اين تحليل چيست و چه مبنايي دارد؟ يا صرفا يك لجبازي است؟ بد نيست در اين مورد سايت الف تحيلي به خوانندگان ارائه نمايد. (183983)
 
نخودي
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۷:۵۱:۱۶
آقاجان! رئيس جمهوره، 63درصد آراء ملي رو بهش داديد حق نداره معاون اولش رو خودش انتخاب كنه؟ (183986)
 
مصطفي
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۲۰:۴۲:۲۲
البته كه حق دارن، مثل بقيه انتخابهاو تصميماتي كه يكنفره و بدون مشورت با آگاهان و بزرگان و دلسوزان نظام گرفتند، غير از اين هم از ايشون انتضار نميرفت. (184157)
 
من
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۲۲:۰۱:۵۹
چرا ایشون حق دارند حتا کل مملکت رو به آتیش بکشند و زیر و رو کنند خب رئیس جمهور دیگه حق داره! (184227)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۸:۰۰:۰۹
بنده هم طرفدار دکتر هستم ولی مطمئنم دکتر همینطوری تصمیم نمی گیرن و مطمئنن دلیل دارن واسه کارشون (183992)
 
حسين / معترض
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۸:۰۲:۳۸
جواب شما همين بس كه ايشان با يك تير بيشتر از 6 يا 7 هدف را زده اند كه از عهده نوابغ اين رشته مفرح بعيد است كه بر بيايد اين اهداف عبارتند از : //1 اخطار محكم و جدي به نمايندگان مجلس كه در انتظار تغييرات مثبت در كابينه نباشند //2 / تذكر جدي به نمايندگان كه هيچ خوبي نرفته كه خوبتر جايش را بگيرد يا اين توقع را نداشته باشند كه هميشه بدتر جلوي چشمشان باشد ( كنايه به استيضاحها ي دولت نهم) //3//// به دول خارجي فهماندند كه از شما لجباز تر نيز يافت ميشود //4 به اوباما فهماندند كه راه حل ديپلماسي در مورد دولت دهم كارايي ندارد و ايشان اهل مناظره و مصاحبه نيستند و بيشتر اهل منازعه و مجادله هستند . //5 به مردم و طيف گسترده مخالفان ياد دادند كه هميشه با اعتراض قرار نيست كارها به صواب نزديك شود يا لااقل در اين دولت كه اينطور است كه اعتراضها هميشه دودش تو چشم معترض ميرود تا براي 4 سال اينده بفهمند كه كت تن كيه؟ //6// از همه مهمتر به كل دنيا روي اين بخش تاكيد ميكنم\" به كل دنيا فهما ندند كه احمدي ن»اد در دنيا كم نظير بلكه بينظير است و واقعآ ايشان را به حق بايد معجزه هزاره سوم ناميد . حال قضاوت با شما ؟ والسلام (183994)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۸:۰۳:۳۶
انتصاب اسفندیار رحیم مشایی به عنوان معاون اول محمود احمدی نژاد می تواند تنش ها در رابطه میان روحانیون بلندپایه قم و دولت دهم را افزایش دهد. اسفندیار رحیم مشایی که نسبت خانوادگی با محمود احمدی نژاد (وی پدرخانم پسر احمدی نژاد است) دارد، یکی از جنجالی ترین اعضای دولت نهم بود که اقدامات و اظهارات او خشم بسیاری از روحانیون را برانگیخت.

اسفندیار رحیم مشایی در آغاز سال 1388 از الحاق سازمان حج و زیارت به سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خبر داده بود. این اقدام اسفندیار رحیم مشایی با واکنش تند روحانیون مواجه شد و در نهایت مقام معظم رهبری با «ناشایسته» خواندن الحاق سازمان حج و زیارت به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری دستور داد «وضعیت به شیوه سابق باقی بماند.»

پیش از این نیز اظهارات اسفندیار رحیم مشایی درباره دوستی با «ملت اسرائیل» نیز باعث واکنش تند برخی از مراجع و روحانیون در قم علیه دولت احمدی نژاد شد.

آیت الله مکارم شیرازی از مراجع نزدیک به محافظه کاران در قم، با انتقاد از اظهارات اسفندیار رحیم مشایی، خواستار «شکسته شدن سکوت دیگر علما و روحانیون در این باره شد» و گفته بود: «چه لزومی دارد کسانی که اینگونه فکر می کنند جزء همکاران رئیس جمهوری باشند؟»

حضور رحیم مشایی در مراسمی در ترکیه که ظاهراً در آن مراسم رقصی توسط زنان اجرا شد و قرآن در هنگام نواختن ساز حمل شده نیز از دیگر مواردی بود که باعث ایجاد جنجال و موضع گیری برخی مراجع تقلید شد.از این رو است که برخی کارشناسان، انتخاب رحیم مشایی که نسبتی خانوادگی با احمدی نژاد دارد، برای سمت معاونت رئیس جمهوری را یک موضع گیری آشکار در قبال منتقدان از او می دانند.

به گونه ای که به نظر می رسد رحیم مشایی و دولت دهم، در ابتدای کار؛ تکلیف خود را با همه منتقدان روشن کرده اند. (183995)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۲۰:۵۷:۳۷
به شدت به شدت ميليو بار با نظر شما موافقم قضيه خدا و مريم مقدس را هم كه ميدوني (184162)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۸:۱۳:۱۴
این بنده خدا که از مردم اسراییل نام برد ما ازخودش نشنیدیم که بگوید خطا کردم بلکه دیگران گفتند حرفش بی ربط بوده است خوب سیاست است دیگه شاید این دولت با دولت اسراییل هم کنار آمد ( ولی مطمئن هستم با مخالفین داخلیش کنار نخواهد آمد ) حتی اگر به قیمت آتش زدن قیصریه باشد پس بهتر است آنهایی که به فکر وحدت هستند بدانند این دولت با همفکرانش همراهی نمیکند چه رسد به مخالفانش . مخالفان دولت احمدی نژاد اگر کسانی را که این دولت را ساپورت میکنند را نقد کنند زود تر به نتیجه میرسند . حال کردین رسانه میلی خطبه های دیروز را در شبکه های خبری چطور پخش کرد و چه صحنه هایی را نشان داد . اینجا همان نقطه ای هست که جناب دکتر احمدی نژاد پشتش به آن گرم گرم گرم است .
مادر من اخبار را که دیده بود گفت دیدی آقای هاشمی هم از احمدی نژاد حمایت کرد . (184008)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۸:۴۸:۳۴
با انصاف باشید بیانیه داد که اشتباه کرده. ولی همین گاف کافی بود که برکنار بشه. (184065)
 
هومن
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۸:۲۱:۵۹
به اين مي گن كابينه هفتاد ميليوني..
من واقعا به 24 ميليون هوادار احمدي نژاد انتخاب حضرات مشائي، ثمره ، زريبافان و ..تبريك مي گم..خدا وكيلي روتون ميشه بگين ما به احمدي نژاد راي داديم؟
حالا صبر كنيد..هنوز چهار سال ديگه مونده.. (184019)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۸:۲۶:۳۶
به نام خدا،



من از سایت بیطرف الف خواهش می‌کنم در مقاله‌ای دلیل کامل منتقدین به آقای مشأیی را به وضوح برای عموم مردم شرح دهند.

بحث بحث توجیه نیست، اما تا اونجا‌ای که بنده مطالعه کردم ۲ نظر آقای مشأی قابل انتقاد بود که انصافا جای بحث دارد.

۱-مساله دوستی‌ با مردم اسرائیل،

اولا این تنها یک پیشنهاد بود و به مراتب از دوستی‌ و رابطه با سرمایه دارن اسرأیلی قابل بخشش تر است.

۲-در اسرائیل جدا از صهیونیست عده‌ای فلسطینی الاصل در مناطق چون هیفا زندگی‌ میکنند که به دلیل موقعیّت جغرافیأئی جزو محدودهٔ اسرائیل محسوب میشود و لذا این افراد دارای تابعیت اسرأیلی هستند.

لذا بیان طرح رابطه با مردم اسرائیل الزاما دوستی‌ با صهیونیست نیست.

در مورد فیلم ویدئو آقای مشأیی هم من مطلبی بر ضد اسلام مشاهده نکردم.

با اینکه حرفهای ایشان خیلی‌ منسجّم نبود اما به مطلب خوبی‌ در باره عبور از پوستهٔ اسلام به سمت معنا اشاره داشت که این هم قابل بحث است.

با تمام این تفاسیر اگر مطلب دیگری هست لطف کنید و برای مخاطبین عنوان کنید.

صرف انتقاد از کسی‌ و اینکه فامیل فلانیست و عذرخواهی نکرده دلیلی‌ برای حذف کسی‌ نمی‌شود.

این تصمیم از جانب شخص رئیس جمهور گرفته شده و باید منتظر ماند تا نقش موثر این فرد را در موفقیت یا ناکامی طرح‌های آتی دولت دید.

آن زمان هم کارشناسان امر -و نه کسانی‌ که بدون اطلاعات کافی‌ فقط انتقاد میکنند-‌میتوانند آقای معاون را با ادله نقد کرده و در صورت لزوم خواستار عزل ایشان شوند. (184025)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۸:۲۷:۳۷
میخواستم به دوستانم یادآوری کنم که بعد از انتقاد شفاف مقام معظم رهبری از آقای مهاجرانی جناب آقای خاتمی هیچ عکس العملی نشان ندادند و تنها برای رها شدن از فشار افکارعمومی بود که مدتی بعد ایشان را از وزارت به معاونت رئیس جمهور ارتقا دادند اما آقای احمدی نژاد در زیر فشار افکارعمومی و بخصوص فشار رسانه ها مقاومت کرد و از فرد مورد تایید خود(مهندس مشایی) دفاع کرد اما همین که مقام معظم رهبری از صحبت مشایی و نه خود مشایی در نمازجمعه انتقاد کرد خود مشایی در اخبار ساعت ۱۴ نامه داد از مواضعش عقب نشینی کرد و تا همین امروز شما نه از مشایی دیگه تو اون زمینه حرفی راشنیدید و نه رئیس جمهور اون حرف(جدا بودن ملت اسرائیل از دولت اسرائیل)را تکرار کردند لذا لطفا کمی منصف باشید پست معاون اولی مسئولیتی در وجهه سیاسی تشریفاتی و بیشتر اجرایی و مشاورتی هست که اگر آقای احمدی نژاد مشایی رو هم منصوب نمیکرد قطعا باز از نظرات ایشان و توان اجرایش استفاده میکرد لذا باید به صداقت و رو راستی رئیس جمهور احسنت گفت و کاری نکرد که مقامات در جمهوری اسلامی به سمت پنهان کاری و ریا پیش بروند لذا با تمام انتقادی که به برخی مسائل به آقای مشایی دارم عرض میکنم
زنده باد شفافیت
http://abooozar.blogfa.com/post-184.aspx (184027)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۸:۳۸:۱۸
اين حرف غلط تمام شده است و نبايد دنبال اينجور مسائل كوچك و پوچ را گرفت و آن را ادامه داد.

بخشی از سخنان رهبر انقلاب در مورد اظهارات مشایی (184043)
 
وکیل الرعایا
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۸:۴۵:۰۰
در پاسخ به این نظر:


183710 | ناشناس

حداقل حق رئيس جمهور انتخاب معاونين دلخواهش است.لطفاًقدري انصاف داشته باشيد.


آقا یا خانم ناشناس ریاست جمهوری ملک طلق آقای رییس جمهور نیست که معاونین دلخواه انتخاب کند. او نماینده مردم است و باید به افکار آنها احترام بگذارد. (184053)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۸:۴۵:۰۸
من از طرفداران پرو پا قرص رییس جمهور محترم این سوال را دارم که خداوکیلی اگر آقای خاتمی چنین انتخاب و نیز در دولت دهم انتخاب مجددی می نمود کفن پوشان تا نهاد ریاست جمهوری نمی آمدید و تا بحال ایشان را تکفیر ننموده بودید و صد بار اعدامش نکرده بودید0 (184055)
 
shahram
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۸:۴۶:۴۹
حالا کجاش رو دیدید ان هم عاقبت اصولگرایانی که بدون چون و چرا از احمدی حمایت کردند حالا دوباره باید 4 سال حرص بخورند و همینطور همه ی مردم. حالا باز هم ادعا کنید که منافع مردم برای شما در اولویت است نه منافع گروهی. (184059)
 
حسین پور
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۸:۴۷:۱۳
اگه می خواین این دولت و پشتوانه ی فکری اون رو بدونید به اظهارات ایت الله یزدی در رابطه با اظهارات هاشمی رفسنجانی خوب توجه کنید.

http://www.khabaronline.ir/news-12882.aspx

دیگه اینو که می تونید در سایت ثبت کنید! (184061)
 
سید مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۸:۴۷:۴۳
اینجانب پیشنهاد می کنم که به خاطر مصالح مملکت! هم شده هاشمی رفسنجانی به سمت معاونت اولی منصوب شود تا خیال همه راحت شود. (184063)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۸:۵۷:۴۳
خوبه كه چهره واقعي احمدي نژاد براي شما اصولگرايان افراطي نيز مشخص شود تا بفهميد كه شما هم رودست خورده ايد! به اسم اسلام ناب محمدي و دفاع از مظلومان اومد اما بايد بگم كه اگر افكار افراطي گرايانه شما نبود و واقعا چشمتان را روي حقيقت نمي بستيد الان مجبور نبوديد فرياد اين را بزنيد كه \"هر دم از اين باغ بري مي رسد\" كاش مي نشستيد و تحليل مي كرديد كه چرا اكثريت قريب به اتفاق نخبگان (حتي اگر بگويم همه هم راست گفتم اما اين همه شامل كساني نمي شود كه منافع شخصي از رئيس جمهور شدن ايشان مي بردند!) جامعه مخالفت علني خود رو با ايشون اعلام كردند در حاليكه در هيچ دوره اي اين حجم وسيع سابقه نداشت! كاش مي فهميديد كه دادن چك پولهاي 50 تومني و 100 تومني دردي رو از اقشار ضعيف جامعه دوا نمي كند و با آسفالت كردن فقط يك خيابون در روستايي و عوض كردن اسمش اون روستا تبديل به شهر نمي شود ! (184073)
 
احمدی
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۹:۰۲:۵۱
دم رییس جمهور مردمی گرم که برای انتقادات اینچنینی تره هم خرد نمیکند. آقای مشایی بهترین انسان برای معاونت ریاست جمهور مردمی مثل دکتر احمدی نزاد است. زنده باد رییس جمهور مقاوم، بی طرف، و مردمی! (184080)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۹:۰۴:۴۶
فکر می کنم دلیل این انتصاب خیلی روشن است تحلیلم را تقدیم دوستان می کنم امیدوارم حتما نظر بدهند:

خلق و خوی آقای احمدی نژاد نشان داده که به مرگ می گیرد تا به تب راضی شوند و به هیچوجه نگران افزایش دلخوری احزاب و گروههای محافظه کار و بخصوص علما و مراجع نیست چون به حد اعلای آن از مدتهاست که وجود دارد حضور اقای مشائی در این پست دقیقا بر اساس پیش بینی تحولات اینده در تنش های احتمالی با مجلس که ممکن است به سوال و استیضاح کار بالا بگیرد صورت گرفته که اگر خواستند برخوردی با رئیس جمهور بکنند از ترس مرگ به تب راضی شوند و دست نگهدارند همان کاری که در مورد وزرا می کنند هر وقت مجلس مخالف یکی از انها باشد کسی را معرفی می کند که همه بگویند خدا پدر قبلی را بیامرزد چه ادم نجیبی بود.

در این دوره ایشان دیگر نگران افکار عمومی نیستند بلکه تمام انتخاب های خویش را برای مقابله با مجلس مهیا خواهد کرد و مطمئنم هر لایحه ای که بفرستد انتظار دارد تصویب شود و در غیر این صورت اجرا نخواهد کرد .

ضمنا ایشان معتقد است این گروهای محافظه کار هیچ نفوذی در مردم ندارند و فقط ادای ادم های پرنفوذ را در می اورند دیر نخواهد بود که نمایندگان مخالف ایشان در حوزه انتخابیه با طرفداران افراطی ایشان درگیر شوند فرقی هم ندارد که از چه گروهی باشد از راست تا چپ همه را شامل خواهد شد .

من مرده و شما زنده رصد کنید حرکات را تا ببینید اقای احمدی نژاد تمام جریانات اصولگرا را بی اعتبار کرد و خواهد کرد و تمام افرادی که بیش از 10سال سابقه سیاسی در سطح ملی دارند از صحنه حذف خواهند شد. (184083)
 
اکبر
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۹:۱۳:۵۰
دوستان بسيار مشتاقند بدانند چرا آقاي دکتراحمدي نژاد مشايي جون را به سمت معاون اولي خود برگزيد. لذا بنده سعي مي کنم چند دليل آن را در زير بياورم تا بفهميد که اين کار از منطقي قوي برخوردار بوده است :‌
1- آقاي مشايي استعدادي در مشغول کردن همه به خود دارد و هر از چند گاه دوست دارد تا خبر اول تمام رسانه ها شود آن هم به هر قيمتي و اين کمک مي کند تا دولت بتواند کارهاي خود را به راحتي انجام دهد.
2- برخلاف آنچه نوشته بوديد بهترين دليل براي انتخاب ايشان همان اصل 131 قانون اساسی است که در صورت فوت، عزل، استعفا، غيبت و يا بيماری رئیس جمهور، معاون اول وی _هر چند موقت اما_ عهده دار امور کشور شده یا به تعبیر دیگر رئیس جمهور می شود.
از آنجا که کسي دلش نمي خواهد آقاي مشايي حتي براي يک روز هم به اين سمت تکيه بزند ، هيچکس به فکر ترور آقاي احمدي نژاد در داخل کشور نمي افتد و همه از دوست و دشمن به جان او دعا مي کنند و سلامتي و عافيت او را خواهانند.
3-در ديدار با سران کشورها ، کساني را که آقاي احمدي نژاد تمايلي به ملاقاتشان ندارد ، آقاي مشايي را مي فرستد تا قدري با ديدگاه هاي ليبرال منش خود آنان را سرگرم کند و او به کارهاي خودش برسد
4- معمولا معاون اول رئيس جمهور در تيم دولت جايگاه فوروارد را دارد ، اگر در تيمي غضنفري داشتيد بهترين جا براي او فوروارد است که حداقل گل به خود تيم نزند.

وجدانا در سايت درج کنيد (184094)
 
مهدی آهی
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۹:۱۸:۱۸
این خبر را که شنیدم نگرانیم نسبت به آینده بیشتر شد.
حتما فردا وزرای یکی گل تر از دیگری را جمع کرده یک دست گل . . . . برای رأی اعتماد تقدیم مجلس میکند .خدا به خیر بگذروند و ما را از حمایت هایی که از ایشون داشتیم پشیمون نکنه . انشاالله (184098)
 
منم
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۹:۱۸:۵۷
شما رو به خدا این همه نظر رو هر جور شده به اطلاع رئیس جمهور برسونید حداقل
بدونن این موضع فقط نظر علما و روحانیون نیست به خدا مردم هم کمی شعور دارن! (184100)
 
جمعی از فرزندان شهید حامی احمدی نژاد
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۹:۳۹:۳۲
آقاما به دکتر احمدی نژاد رای دادیم پس از قول ما حامیان دولت بنویسید آقای دکتر شما را قسم به خون پدران شهیدمان آقای مشایی را معاون خود نکنید (184109)
 
خسن قمي
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۱۹:۵۷:۲۹
محمود نهم كه انجوري بود اينم مخمود دهم هنوز خكم نگرفته شروع كرده ما كه از احمدي نژاد خيري نديديم خدا بهمون رحم كنه (184121)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۲۰:۰۳:۲۴
همین هايی که هنوز نفهميده اند چه شده هم چند ماه بعد مثل ديگران شروع به ناله و اظهار پشيمانی می کنند!
مشايی ريشه اسلام رو هدف گرفته. (184124)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۲۰:۰۸:۳۴
این انتخاب هوشمندانه آقای احمدی نژاد از الگوی پوتین مدوف گرفته شده است. ایشا از این به بعد به انتخابات هم نیاز نخواهد داشت (184130)
 
رهگذر
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۲۰:۱۴:۱۹
آقای حاج محمود مگر حاج داوود به مشایی سیلی نزدند ، پس چرا دل مردم و برادر خود را خون می کنید!‌چرا ؟ (184141)
 
حمید
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۲۰:۲۵:۰۹
شما اول به من بگو با کدوم کار احمدی نژاد مشکل نداری تا درست جوابتو بدم. اگه معترفی که احمدی نژاد رئیس جمهور 25 میلیون ایرانیه پس خیلی بیجا به جای همه اظهار نظر می فرمایید.هر چیه بهتر از اطرافیان خاتمی هست که یکی در میون خائن به انقلاب از آب در اومدن. آقای خاتمی برای شما تره خورد کرد که از امثال مهاجرانی اکنون خارج نشین و عبداله نوری معلوم الحال و... تا آخرین لحظه دفاع کرد ؟ آقای خاتمی برای شما تره خورد کرد یا مهاجرانی خودش استعفا کرد ؟ چند بار استعفای مهاجرانی از طرف آقای خاتمی رد شد ؟ ظاهرا شما در آن دوران خواب بودی! صبح بخیر! از کسانی هم که مدعی حمایت از احمدی نژادن و تصمیماتش رو قبول ندارن یه سوال دارم: آیا از طرف احمدی نژاد قبل از انتخابات نشانه هایی مبنی بر فاصله گرفتن از مشایی دیده بودید که در این انتخابات به او رای دادید و حالا با این تصمیم به اصطلاح بهت زده شدید ؟ (184146)
 
امير
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۲۰:۲۶:۲۰
آقاي احمدي نژاد هيچكدام از كارهايش بي منظور نيست.اين انتخاب پاسخ روشني به منتقدان و همچنين حاميان معتدلش بود كه فقط من تصميم ميگيرم واز هر راهي براي رسيدن به مقصودم فروگذار نيستم.پ1س
دوستان خود را خسته نكنيد كه اين قصه سر دراز دارد... (184147)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۲۰:۳۸:۳۵
خوب همه شما که می‌دانید و می‌بینید و اظهار می‌کنید که جناب احمدی نژاد، لج باز است و فقط حرف و فکر و صدای خودش را دوست دارد و فقط خودش را صاحب فکر و عقیده و نظر می‌دانید چرا بهش رای دادید؟ شما که می‌دانستید ایشان اهل تره خرد کردن برای حرف هیچ کدامتان نیست برای چی گلوی خودتان را پاره کردید که این روی کار بیاید؟ خوب حالا داره کاری که در شان خودش است انجام میده و شما را به حساب نمی‌آره، چرا اصرار می‌کنید که شما را به حساب بیاره شما که او را می‌شناختید اصلا چه حق گلایه‌ای دارید. من و کسانی که به او رای نداده‌ایم حالا خیالمان پیش خودمان و حتی نزد خدا راحت است. اما آیا شما که به او رای داده‌اید آیا الان واقعاً راحتید! آیا فکر نمی‌کنید که خدا از شما در این باره خواهد پرسید؟ (184156)
 
مسافر
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۲۰:۵۰:۱۵
خدا را صد هزار مرتبه شکر می کنم که به احمدی نژاد رای ندادم تا مشائی بخواهد معاون اولش باشد . ای کاش انان که در کوران انتخابات اصرار من را بر انتخاب محسن رضائی نمی پذیرفتند را امروز می دیدم تا توجیه این حرکتهای رئیس جمهور مان را بشنوم . .... خداوند بخیر بگذرد . از مرد غیر قابل پیش بینی کشورمان بعید نیست همین روزها سعید حجاریان را هم وزیر کشور کند.... (184160)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۲۱:۲۴:۳۹
با سلام
انچه نباید می شد ، شد حالا بگذارید رییس جمهور منتخب حال کنه . هر چه می خواهد بکنه اگر ناراحت هستید توصیه ی من این است که بخندید و گرنه قرص مسکن بخورید و یا مانند مغز پسته ایها به خیابانها بریزید(که توصیه نمی شود) البته مورد اول را همه توصیه می کنند حتی پزشکان و تا چهار سال دیگر خدا کریم است و اصلا تا آن موقع کی زنده و کی مرده (184195)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۲۱:۲۵:۵۰
این بود عدالتی که شما از آن دم میزنید شما که به آقای کردان پیس از استیضاح گفتید شما با خدا معامله کردید.من تعجب میکنم شما با کدام معیار به عدالت خواه شناخته شدید. امروز اگر مولا علی به عنوان شهید عدالت میشناسیم فقط بخاطر مبارزه به دشمنان اسلام نیست بلکه اوج عدالت علی (ع)بخاطر قضیه برادرش عقیل هست .اگر امام خمینی در دل ما جا دارد فقط بخاطر مبارزه با طاغوت نیست بلکه برای عدالت خواهی ایشان هست که در مورد اطرافیان خود داشته اند و حاضر نبودند اسلام وعدالت را فدای نزدیکان خود بکنند ایشان آقای منتظری را حاصل عمر خود میدانسته اند اما بخاطر اسلام اورا کنار گذاشتند ا. (184196)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۲۱:۴۰:۳۶
اگر معتقدید ایشان بیست و چهار میلیون رای آورده است پس بپذیرید که باید در انتخاب معاونان خود آزاد باشد. به هر حال اگر اعتقاد دارید که مردم به ایشان و برنامه هایشان رای داده اند نباید انتظار داشته باشیددیگران برای ایشان معاون و وزیر تعیین کنند. آیا اصولگرایانی که در این مورد دخالت می کنند می توانند حتی دو میلیون رای بدست آورند؟ چرا خودشان با ارایه سلیقه و سیاستهای خودشان به مردم در انتخابات شرکت نکردند ؟ (184205)
 
جواد
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۲۱:۴۱:۰۵
من به عنوان مخالف جدی اقای احمدی نراد کلی حال کردم.از این بهتر نمی شد طرفداران دو آتیشه دولت از شریعتمداری گرفته تا آقای حسینیان را خیط کرد.جناب جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی امیدوارم جواب دندان شکن آقای رئیس جمهور را گرفته باشید . این جوابی بود به این افراد به پاسداشت حمایت های بی شائبه آنها از دولت نهم. آقا محمود دمت گرم بهتر از این نمی تونستی به ما منتقدین دولت نهم حال بدی .همین که می بینیم حامیان شما جواب خود را گرفتند برای ما کافیست. (184207)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۲۱:۴۸:۰۱
دوستان خیلی خود را اذیت نکنند تازه آقای مشایی انشائاله رئیس جمهور یازدهم هم خواهند شد دلیلی ندارد کسی که یک اشتباه بکند از زندگی ساقط شود.او مرد بزرگی است حتی کمی بزرگتر از احمدی نژاد. (184212)
 
حسین جمعه
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۲۱:۵۶:۵۸
با سلام به اقای دکتر توکلی و خوانندگان عزیز
از دیروز تا امروز کلافه بودیم مونده بودیم ما اشتباه میکنیم( بنده و همسرم که شدیدا در انتخابات اخیر برای ابقای اصولگرایی در شهر اصلاح طلبها یعنی یزد در برابر سیل دشنامهای نا اهلان و مخالفان دکتر احمدی نزاد ایستادیم و دفاع کردیم و حتی اینده دستیاری در فضای مسموم هیئت علمی دانشگاه را به مخاطره انداختیم چون در حال گذراندن دوران تخصصی ÷زشکی هستیم) لذا قبل از موضعگیری سایتها را امروز چک کردیم ببینیم شاید ما در اشتباهیم ولی صحت داشت همه دردمندان به انقلاب و راه امام و همه خون دهندگان به نظام مقدس جمهوری اسلامی فریادشان بلند شد
براستی چرا ؟
چرا دکتر عزیزتر از جانمان در شرایطی که اقای هاشمی از امدن به نماز جمعه چندین هفته طفره میرفت در ست در زمانی که میامد تا با سخنانش که نا معلوم بود به جنبش سبز امیدی دهد به مشهد سفر میکند و مگر نه اینکه 4 سال قبل با کابینه جدید بعد از مراسم تحلیف و رای اعتماد جهت عهد با امامت به مشهد مقدس رفتند ؟
چرا این با در شرایطی که هنوز اثار زخمها و دردهای حاصل از انتخاباتی که در برگزاری ان دولت هم واقعا بی تقصیر نبود در شرایطی کاملا تصنعی و با برنامه ریزی با همان دولت و مشاوران قبلی به مشهد میرود تا چه کند ؟
چرا در شرایطی که نیاز به اتحاد ملی و وحدت اسلامی را هر بچه ای درک میکند همه دولتیان به مشهد میروند و دو دسته ای در نماز جمعه باب میشود؟
چرا رفتارهای طرف مقابل را بجای ارام کردن جریحه دار میکنید ؟
چرا اقای رئیس جمهور که انتخابتان دل و تن رهبری و رزمندگان و خانواده های شهدا را لرزاند ایگونه تند خشن عجولانه رفتار میکنید؟
اخر تا کی این بازی را ادامه میدهید؟
جای تاسف است در تغییراتی که مرتب از ان سخن میگفتید فقط جابجائی ها را شاهدیم
چرا کسی را که حتی دختر 11 ساله بنده فقدانش را در دولت حداقل تغییر میدانست بایستی معاون اول شما شود ؟
با کدام گروه مشورتی به این نتیجه رسیدید؟
ایا صلاح ندانستی با رهبری معظم مشورت کنید ؟
چرا دل یاران انقلابیتان یاورانتان دلسوزانتان را به درد میاورید؟
چرا این اقای روشنفکر و گستاخ که هرگز بنا به مصلحت نظام تعارفات شما را نادیده میگیرد علی رغم مخالفتهای فراوان تشکلهای دانشجوئی استعفای جدی نداده است ؟
چرا اقای بذر ÷اش را که تا دیروز دنبال قطعه و صنعت و ... روزنامه و.. بوده را به ناگاه به تصدی شورائی منصوب میکنید که گذشته از قابل نقد بودن اعمالشان در شرگت خود جایگاهی بسیار بالئی از فرهنگ و هنر و اعتقاد می طلبد؟
اخر مگر جوانان اچار و مهره و... شده اند که بجای اینکه از روحانیت معزز که واقعا رنجور از عملکردتان در دوره قبل شده اند استفاده کنید از شخصیت عزیزی چون علی اکبری با ان نورانیت بگذری و کسی با ان روحیه افراطی و غیر فرهنگی را بگماری ؟
ایا این همان سهم خواهی است که میگفتید در ستادهای من سهمی وجود ندارد ؟
چیست اینگونه انتخابهای قابل تامل و درد اور ؟ (184218)
 
شباهنگ
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۲۱:۵۷:۴۷
با سلام
اصول گرایان گرایان عزیز و مصلحت طلب تحویل بگیرید رئیس جمهور دوراندیش و بلند نظرتان را....
خیلی خوبه امیدوارم از این موارد و انتخاب های صحیح بیشتر از این ها در کابینه شون داشته باشند! (184220)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۲۱:۵۸:۲۸
با سلام به الفی ها

با تشکر از همه عزیزانی که به دکتر رای د ادند من یکی از ایرانیان مقیم خارج هستم و شناخت نسبتا خوبی در سفری که به خارج داشتند از آقای مشایی دارم و او را یک انسان خوش فکر دلسوز و انقلابی یافتم و همچنین دارای دید باز البته اشتباه هم داشتند لذا بایستی به رئیس جمهور عزیز حق بدهیم که حق انتخاب مدیران خود را داشته باشد چرا که مسئولیت اداره کشور که حق میدهید بسیار دشوار است بر عهده رئیس جمهور است و در اخر قضاوت نیز با مردم است که اگر این بار نیز انشاالله موفق باشند به احتمال زیاد رئیس جمهور بعدی هم احمدی نژادی خواهد بود. به امید سرافرازی ملت و میهنم. (184222)
 
فضول
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۲۲:۱۸:۳۴
من کارمند یکی ازادارات گرگان هستم .بحث لجبازی دولت شد.زمانی به شدت باتغییر ساعت مخالفت می شد.اما حالادرتابستان امسال استاندار استان به کلیه دستگاهها بخشنامه صادر کرده اند که صبح ها بجای هفت ونیم ، شش ونیم باید در محل کارحاضرشده وبعداز ظهر یک ساعت زودتر تعطیل کنندچون تجربه سال گذشته نشان داد که تغییر ساعت خیلی در مصرف برق اثرداشته است.این سوال درذهن من بوجود آمده که چرا دوسال با این شدت با تغییر ساعت مخالفت می شد؟ آیا غیر از لجبازی نام دیگری می توان روی آن گذاشت ؟ (184243)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۲۲:۲۶:۳۸
بنده چند بار فرمایشات جناب ایشان در خصوص پایان دوره اسلام گرایی را گوش کردم. واقعا فیلسوف است , آنقدر گیج شدم ,که شک کردم من نمی فهمم یا خدای نکرده ایشان مهملات می گویند. استغفر ا... (184249)
 
ایران = بی نظمی
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۲۳:۳۴:۴۷
ما که نفهمیدم آخرش احمدی نژاد خوبه یا موسوی . یه روز موسوی رو بورسه یه روز احمدی نژاد ! خب چی میشه کرد انتخابات ایرانه دیگه اختیارات به قدری زیاد هست که هیچ کس جلودار کس دیگه ای نیست و قوانین به قدری مشگل دارن که جلوی هیچ کس رو نمیگیره هرکس هرچی دلش می خواد میگه و هرکس رو که می خواند انتخابات میکنه حتی اگر مخالف ولایت و امامت باشند .
در حزب اصلاحات به گونه ای و متاسفانه در اولگرایان به صورت دیگر .
به قول خودشون دوره اسلام تموم شده . (184301)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۲۳:۴۷:۲۹
خوب آقای سبورچیان باید یک همچین معاونی داشته باشه. (184312)
 
mim
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۰۰:۰۴:۳۵
{آقايان اصولگرا صبح بخير }
اين تيتر يك تحليل بود از سايت آينده .
بنظرم جالب بود. اما كامل و منطقي نيست بدليل اينكه هنوز براي گفتن صبح بخير
خيلي زوده . بهتر بود بجاي اين تيتر گفته ميشد راحت بخوابيد ... تا صبح وقت زياده. (184321)
 
یک سبز پوش
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۰۰:۰۶:۱۰
هموطنان عزیز

با تمام اختلاف سلیقه ای که بین شخص من و شما هست که تمام پیامهایتان را با علاقه خواندم و دروغ نگفته باشم هم خوشحال شدم که خودتان از کرده ی خود پشیمان هستید. و هم ناراحت که چرا اینقدر بر سر عقاید خود پافشاری میکنید.

شخصا اوایل حضور آقای موسوی مخالف ایشان بودم و اعتقاد داشتم نمیتوانند جایگزین خوبی برای آقای خاتمی باشند.
اما جو و فضای انتخابات به لطف آقای دکتر به سمتی رفت که موسوی هم خود را یکی از مردم معرفی کرد.


پس پیشنهاد میکنم سعی کنید بدون درگیری در بعضی مراسم شرکت کنید و ببینید چه کسی نماد تغییر است.

این بسیار درست است که آقای احمدی نژاد خود را نماد تغییر معرفی کردند.
اما نگفتند تغییر به چه سمتی.
اینطور که به نظر می آید هم ما (برای آنکه ساکت شویم) و هم شما (برای آنکه به انتخابتان افتخار کنید) مورد بازی کلمات قرار گرفته اید.

همین جا قسم میخورم حتی اگر ما دست از عقاید و خواسته هایمان برداریم به چهار سال نکشیده خود شما اعتراضات ما را ادامه خواهید داد.

به یاد بیاورید زمان آقای خاتمی چقدر با تمام جبهه گیری های حامیان ایشان ،
خودشان سعی میکردند رضایت همه ی طیف مردم را جلب کنند.

و هیچ گاه یک جانبه و به نفع یک گروه تصمیم نمی گرفتند.

امیدوارم خدا گناهان دانسته و ندانسته ی ما را ببخشد. (184323)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۰۰:۰۸:۳۸
شهيد مطهري در مورد انتخاب غلط مي فرمايد ما قيم مردم نيستيم. بايد مردم را آزاد گذاشت تا خود انتخاب كنند ،حتي انتخاب غلط، و بايد آزاد باشند تا انقدر اشتباه كنند تا رشيد شوند. در مورد انتخاب دهم نيز بايد مردم نتيجه انتخاب خود را ببينند تا رشيد شوند. تنها مشكل اينجاست كه رسانه ميلي تنها نكات مثبت را ترويج مي كند و ذهن مردم را كاناليزه مي كند و امكان درك و قضاوت را از مردم مي گيرد. مثلا مي گويد وزارت بهداشت 25% خدمات بهداشتي را گران كرد ولي روي دليل 25% و نه 15% حرفي نمي زند و ار طرفي مي گويد دولت صد ها هزار لامپ كم مصرف توليد و توزيع كرد نه وزارت نيرو: سياست يك بام و دو هوا. (184325)
 
کتی
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۰۰:۵۸:۲۸
من فکر میکردم بروبچه های صداوسیما فقط در دوبله فیلمهای خارجی مهارت دارند ومیتونند بااین هنرشون محتوای فیلم روجوری عوض کنند که خودکارگردان هم اگه دورباره فیلم رو ببینه متوجه نشه این فیلم خودش بوده ولی در پخش خطبه های نمازجمعه این واقعیت روقبول کردم که صداوسیمائیها واقعا میتونند همه چیز روعوض کنند حتی سخنرانی .شعارهارو من که به اینهمه هنر افتخار میکنم (184362)
 
سبز
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۰۱:۰۲:۵۶
مطمئن باشید این 4 سال از این شگفتی ها زیاد می بینید احمدی نژاد وقتی دید علما و مراجع نسبت به عملکرد و روش پاسحگویی به معترضین انتخابات انتقاد دارن خواست یه جوری دهن کجی بکنه و بگه رای و نظر شما برام مهم نیست . بعد اخلاق ناپسند احمدی نژاد اینه که از همه جریان ها و احزاب طرفدارش برای پیمودن پله های قدرت استفاده میکنه و لی وقتی در جایگاه قدرت قرار میگیره این نردبان رو هل میده پایین ! برای همین وزرا امنیت شغلی ندارن و قدرت ریسک و خطرپذیری اونا رو کم میکنه در واقع استقلال رای ندران و همش گوش بفرمان احمدی نژاد هستند . یه نکته رو هم فراموش نکنید که در همه جای دنیا معمولا مشاوران و معاونان از افرادی انتخاب میشوند که قدرت تحلیل و تسلط بسیار بیشتری نسبت به رییس جمهور دارند و در واقع اونا هستند که در لحظات حساس رییس جمهور رو کمک میکنند اما متاسفانه در دولت احمدی نژاد برعکس شده یعنی امثال داوودی و جوانفکر و سعیدلو و.... افرادی هستند که فقط اعمال احمدی نژاد رو توجیه می کنند . بدبختانه راهی که احمدی نژاد در اون قدم برداشته سمت و سوی خوبی نداره
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا (184365)
 
بی زبان
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۰۱:۲۷:۴۸
جناب آقای احمدی نژاد
باسلام و تبریک یکی از طرفداران معروف و جدی شما در قم هستم اگر فقط یک علامت بدهم همه متوجه می شوند که هستم هر روز در مجامع مختلف در سطح کشور وبخصوص در قم حضور دارم و سعی در تقویت رهبری وشما دارم . هزینه های فراوانی هم داده ام . ولی از زمان انتصاب مشایی زبانم بریده شد و گفتم خدایا به احمدی نژاد نیرویی عطا کن تا زبانم را به من برگرداند بسیاری از دوستان زنگ میزنند آخر چرا چنین شد چه کنیم چه بگوییم وبه که بگوییم کاری کند جوابی ندارم به قول کرمانی ها حیران شدیم ولی منتظر فرجی هستیم انشاء الله (184383)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۰۱:۳۹:۳۵
متاسفانه همگی خصوصن آقای احمدی نژاد توبیخ و لحن تند حضرت آقا در نماز جمعه تهران (بعد از افاضات مشایی) را نسبت به مشایی و اقداماتش فراموش کرده اند ... واقعا متاسفم حداقل کاش رعایت حرمتی میشد ! (184394)
 
سید شریف
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۰۱:۴۶:۰۳
من جدای از این که مثل اکثر نظر دهنده ها مخالف برخی اعمال و تفکرات اقای مشایی ام اما باید به رئیس جمهور هم حق داد که انتخاب کند البته دلیل را هم برای مردم بیان کنند .خیلی زشت است الفاض و جملات بسیاری از دوستان در بالا.اگر به او قریب به 25 میلیون رای دهیم اما اجازه انتخاب را ندهیم پس ... بیایید کمی عاقلانه تر نظر دهیم .ان شاءالله رئیس جمهوری برای تنویر افکار عمومی در این زمینه کاری بکنند تا ابهامات بر طرف شود .در ضمن اقای قدیری حتما حافظه شان یاری میکند که در موضوع مهاجرانی وزیر فرهنگ اقای خاتمی بعد از کلی تذکرات مستقیم رهبری وجامعه ایشان در مجلس استیضاح شده و رای نیاورد نه این که اقای خاتمی کوتاه بیایند! خاتمی تا اخر مدافع سر سخت ایشان بود (184401)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۰۱:۵۶:۳۲
ناشکر نباشید بالاحره اینم یه تغییره بهش اعتماد کنید همونطور عمل میکه که تو این 4 سال کرد ،مگه راضی نبودین ؟حتما راضی بودین دیگه .نکنه از سر لجبازی با اصلاح طلبا بهش رای دادین ؟اگه این طوره که شما هم لجبازین دیگه چه انتظاری دارین ،گروه لحباز پیروزی تون مبارک (184408)
 
علی اقا
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۰۱:۵۷:۰۰
قصه ادغام حج وزیارت با میراث فرهنگی وگردشگری عمق نگاه اینان را نشان میدهد خارج کردن وبه حاشیه بردن علماو مراجع از بعضی عرصه ها وبالاخره بزداشتن قدم اخر وتکرار جریانات مشروطه (184409)
 
ali
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۰۲:۱۱:۵۰
سلام اقایی رییس جمهورترابخدا دیگربس است کمتر زبان مخالفان راسرمادرازکن این چه انتخابی است که کردی؟ (184415)
 
بردیا
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۰۳:۴۶:۵۸
سلام. شاید اقا زودتر امدند. (184438)
 
حلال مشکلات
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۰۶:۴۵:۵۳
احمدی نژاد معصوم نیست و او هم میتواند اشتباه کند هرچند کمی تا قسمتی این اشتباهش بزرگ است اما به هرحال بهترین راه حل اینست که مجلس به کمک دولت بشتابد و با یک لایحه سه فوریتی انتصاب معاون اول رییس جمهور را مستلزم تایید دوسوم نمایندگان مجلس قرار دهد. (184459)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۰۷:۲۲:۴۶
دلم برای این مردم میسوزه

یادش بخیر موقعی اقای خامنهای علما حرف میزدند .مردم احترام میگذاشتن

اقای احمدی نژاد کاری نکن که مردم احساس کنند فریب خوردن (184465)
 
آرام
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۰۷:۳۷:۱۵
رییس جمهوری که 24میلیون رای آورده حق داردخودکابینه اش راانتخاب نمایدیانه ؟اگرجواب مثبت است
پس چراایشان رامذمت میکنید؟من خودم به آقای احمدی نژادرای نداده ام ولی به ایشان حق میدهم . (184469)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۰۸:۱۲:۴۴
بابا ميرحسين كه به انكار هولوكاست انتقاد ميكنه ميخواين رئيس جمهور بشه! مشايي گفته ما با مردم يهود مشكلي نداريم. اين كجا و آن كجا. از يك طرف ديگه احمدي نژاد به خاطر افكار ضد اسرائليي كوبيده ميشه آخه چرا اينا را نميگين؟ (184483)
 
گلپايگاني
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۰۸:۲۷:۰۶
احمدي نژاد طي چهارسال گذشته ثابت كرده كه به نظرات مردم،نمايندگان،كارشناسان دانشگاهي وعلما بي توجه بوده وفقط به نظرات خودش ومشاورانش اهميت ميدهد. (184491)
 
تراب
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۰۸:۲۷:۳۶
احمدی نژاد با انتخاب مشایی ثابت کرد که دنبال جلب رضای خداوند سبحان نیست ، دنبال جلب رضای مرم هم نیست چه مردم بارها در روز قدس نشان دادند که اسراییل را برسمیت نمی شناسند
احمدی نژاد نشان داد که برای رضای نفس خویش تلاش میکند وادعای جلب رضای خداشعار عوام قریبانه ای بیش نیست. (184492)
 
شائشي
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۰۸:۳۲:۰۶
‍جناب آقاي رييس جمهور لطفا ازاين كارصرف نظر كنيدچون تازمان تنفيذ فرصت دا ريد شخص ديگري به عنوان معاون انتخاب فرماييد.متشكرم (184495)
 
غ ف
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۰۹:۱۰:۳۹
اقاي احمدي نژاد با اين كار همه ما را سر افكنده كرد و اگر اين خبر قبل از 22خرداد اعلام مي شد من وخانواده مان هيچ كس به او راي نمي داديم و الان پشيمانم (184530)
 
غلامرضا
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۰۹:۱۳:۲۷
اقای احمدی نژاد در دوره اول ریاست جمهوری خود بارها روحیه لجاجت خود را نشان داده بود. این بار دیگر دغدغه انتخاب مجدد را هم ندارد. بنابراین چهره واقعی خود را با آسودگی خیال نشان خواهد داد. این شروع راه است و باید منتظر خیلی بدتر از این هم باشیم. افسوس که عبرت نگرفتیم. (184532)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۰۹:۱۷:۳۸
آقای رئیس جمهور با رای 25000000 باید در انتخاب کابینه خود مستقل عمل کند کاری نکنیم که در شروع کار کارآمدی ایشان با پس گرفتن اولین انتخاب خود زیر سوال برود و تمامی حرف وحدیث ها تحقق پیدا کند تحمل کنید که ایشان رئیس جمهور است ولاغیر... (184534)
 
خرسند
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۰۹:۱۸:۲۶
به نظر بنده ایشان بسیار کار خوبی کردند ، چرا؟ به دلایل زیر:
1. آب سردی بر پیکره کسانی ریخت که روزی خواب این پست ها را می دیدند و کورکورانه از دکتر حمایت میکردند.
2.نمایندگان ملت در مجلس که به خاطر تعصب و منافع شخصی و رسیدن به نان و نوایی در کنار دکتر ،مردم را فراموش کرده بودند
3.امیدوارم انتخاب های بعدی ایشان برای پست های وزارت خانه ها از این افراد متعصب نباشد
مخصوصا نمایندگان تهران در مجلس که هرکدام حتی 5 درصد آرای مردم را هم نداشتند و شبها با خواب معاونت،وزارت و...... میخوابیدند
دکتر جان با این که سبز سبزم ولی متشکرم. (184535)
 
عبدالله
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۰۹:۳۶:۵۱
فقط باید بگویم متاسفم , این جمله را کسی می گوید که هنوز معتقد به دولت احمدی نژاد است و هنوز ایشان را از دیگران اصلح تر می داند، لیکن باید بگویم واقعا شرمنده شدم و از این شرمندگی متاسفم (184548)
 
شعرباف
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۰۹:۳۸:۰۴
حال اگر حکم آقای مشایی لغو شود کافی است ؟ یا بایستی اینگونه احکام کلا\" صادر نشده واحترام به نظریات همه گروه ها اعم از روستایی وشهری وتحصیکرده و... اعمال شود؟ (184550)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۰۹:۴۱:۵۹
انتخاب مشایی هیچ توجیهی ندارد. هیچ توجیهی. مشایی کسای است که انتقاد اصلی به وی از سوی بدنه اصولگرایان (و نه امثال ناطق نوری و رفسنجانی که برخی اصولگرایان، آنها را اصولگرا نمی دانند!) بود. همچنین مراجع تقلید. احمدی نژاد با انتصاب عجولانه وی به مهمترین پست کابینه، نشان داد خود را عقل کل می داند و بس. این کار، باعث می شود مردم مطمئن شوند انتقداداتی که درباره خودرایی وی و عدم توجه به کارشناسی گفته می شود، درست است. امیدوارم دوستان اثولگرا، طبق معمول نروند و هزار توجیه برای انتصاب مشایی نسازند. تقریبا هیچ کس از عملکرد ماشایی راضی نیست. اگر کسی تایید کرد این عمل احمدی نژاد را و به بدترین نحو ممکن با آن برخورد نکرد، باید در مبانی فکری خود تجدید نظر نماید. مصلحت گرایی تا کجا؟ سکوت تا مجا؟ چشم و گوش بسته حمایت کردن از دکتر تا کجا؟ گیرم اخرت هم نه، فکر می کنید تا ابد همین آقا رئیس جمهور است؟ (184553)
 
حميد حيدري
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۰۹:۴۵:۰۸
جناب دكتر احمدي نژاد

ازنظر روانشناسي واخلاق ديني لجاجت بامردم بويژه باولينعمتان كارنكوهيده اي است اين اقاي مشائي بايد بخاطر بي تدبيري وبه كشتن دادن زائران كربلا در دياله عراق محاكمه شود بابيان مطالب سخيف درمورد دوستي باغاصبان سرزمين قدس پاسخگو باشدنه اينكه معاون اول رئيس جمهوري گردد .
حضرت علي عليه السلام مي فرمايد اياك ان تطيح بك مطيه اللجاج
مبادامركب لجاجت تورا به هلاكت درافكند
اقاي رئيس جمهور مردم باكسي عقد اخوت نبسته اند درخانه اگركس است يك حرف بس است (184556)
 
عبدالله
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۰۹:۵۰:۱۵
با سلام
من به عنوان یک طرفدار موسوی از این انتخاب احمدی‌نژاد بسیار خوشحال شدم. واقعا این انتخاب تا حدودی غم و ناراحتی ما را در این روز‌ها کم کرد. خوشحالی من هم از این بابت است که احمدی‌نژاد اولا چهره لجباز خودش را بیشتر نشان داد، ثانیا با این کار یک تو دهنی محکم به اکثر طرفداراش زد به خصوص بسیجیان، دانشجویان و حزب‌اللهی‌ها که ایشان را فردی سوپر انقلابی می‌دانند.
واقعا کلمات شدت خوشحالی من را نمی‌توانند بیان کنند.
فقط من نگرانم که احمدی‌نژاد از این انتخاب کوتاه بیاید و دل شما را بدست بیاورد که امیدوار حق تعالی این عقب نشینی را بر دل دکتر محمود احمدی‌نژاد نیندازد و همین طور تا آخر سر این انتخاب باقی بماند. (184559)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۰۹:۵۳:۳۷
خانوم زهرا حامی ولایت، دیونه نشو
وقتی از روی عدم آگاهی رای میدی که دیگه کاریش نمیشه کرد
شما مثل اینکه احمدی نژاد رو نمیشناسی، عمرا مشایی رو عوض کنه (184565)
 
شباهنگ
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۱۰:۰۸:۰۱
دوستان عزیز ول کنید این مسئله ی غیر اساسی انتصاب مشایی رو!
بنا بر نظر عده ای اتفاقا این انتصاب عمدی و برای منحرف کردن اذهان عمومی از چالش های اساسی که به دولت احمدی نژاد وارد است صورت گرفته تا ذهن مردم سرگرم این مسئله ی نه چندان عجیب شده و از پی گیری ایرادات اساسی و اصولی به عملکرد دولت نهم و وقایع اخیر دور بشه. در حالی که در این انتخاب هیچ چیز عجیبی صورت نگرفته و چه معاون اول و چه معاون آخر، فرقی در تصمیم گیری های تک محورانه ی احمدی نژاد نداشته و ندارد... پیشنهاد می کنم مطلب سردبیر روزنامه ی آفتاب یزد روز شنبه 27 تیر با عنوان «...بازی نخوریم!» را بخوانید تحلیل جالبی در این مورد کرده. (184598)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۱۰:۰۹:۲۵
به نظر من این اتفاقی که افتاده اصلاً عجیب نیست، تعجب می کنم از کسانی که میگن از شنیدن این خبر شوکه شدن! با روحیاتی که در این آقا سراغ داریم اگه اتفاقی غیر از این می افتاد عجیب بود. (184601)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۱۰:۱۱:۵۰
من به احمدی نژاد رای ندادم. اما وقتی کامنت طرفداران ایشون رو می خونم تعجب می کنم. عزیزان خود کرده را تدبیر نیست... خودتون رای دادین واینو خواستین.برادرانه و بدون هیچ غرض ورزی میگم اما با شناختیکه من از احمدی نژاد دارم خدا بداد این مملکت برسه. (184606)
 
مرتضی
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۱۰:۲۳:۴۴
این مطلب را شما به تنهایی فهمیدید ولی رهبر متوجه نشد!؟ اگر اینطور است که شما می گویید رهبر هم یا سکوت می کرد یا موضع دیگری می گرفت. (184629)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۱۳:۵۵:۱۳
آقای احمدی نژاد با این انتصابات جدید معاونین بویژه معاون اولی مشایی ما را در مقابل طرفداران سایر کاندیداهای ریاست جمهوری دهم شرمنده کرد. دیگر هیچ توجیهی برای دفاع از اعمال ایشان نداریم. زیرا:
1-این انتصاب فامیلی است.
2-این انتصابات مانند تقسیم غنائم است.
3-افراد خوشنامی انتخاب نشدند.
4-بسیاری از ما که به آقای احمدی نژاد رای دادیم امیدوار به حذف امثال مشایی از کابینه بودیم.
امیدواریم که رییس جمهور تمام 70 میلیون ایرانی یا حداقل 24 میلیونی که به او رای دادند را ببیند ،نه فقط حلقه یاران صمیمی خویش را.
آقای رییس جمهور:

خواهش میکنم اگر توان تجدید نظر ندارید حداقل به کردان پست جدیدی ندهید،چون در این صورت ما باید لال شویم. (184496)
 
فاطمه
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۰:۵۵:۲۰
24 میلیون نفر با انتخاب آقای احمدی نژاد تفکر خودشون رو نشون دادن، و آقای احمدی نژاد هم با انتخاب آقای مشایی سطح تفکر خودشون و اون 24 میلیون و نشون دادن. (185867)
 
حسینی
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۱:۳۴:۵۳
حقیقتا که شور یک قضیه را وقتی دربیاریم چیزی بهتر از این نمیشود منتظرید تا مقام معظم رهبری مجددا از بالا با چکش بر سرتان بکوبد و ساکتتان کند همچنان که راجع به هیاهوی سخنان مشائی راجع به مردم اسرائیل انجام شد بس کنید دیگر بس کنید
آخر این چه ریاستی است که انسان نتواند معاون خود را انتخاب کند این ریاست به درد عمه جان میخورد ! (185912)
 
ستاره پیرو
۱۳۸۸-۰۵-۱۰ ۰۱:۳۰:۳۱
اقای رییس جمهور با این کارت دلمان را شکستی. حالا جلوی مخالفان باید سر کج کنیم. این رسمش نبود. (198277)
 
خليل اله
۱۳۸۹-۰۲-۰۸ ۲۳:۱۰:۲۲
با سلام به همه دوستان عزيز
عارفي در بياباني كلبه ائي داشت و آنرا محل خلوت وانس خودش باخداوند قرار داده بودوهراز چندگاهي به آنجا ميرفت وخلوت مي كرد روزي جواني بطور اتفاقي ميهمان او شد وباهم به گفتگو نشستند در حين صحبت آن پير دانا به جوان گفت بيا ازاين پنجره كوچك كلبه بيرون را ببين وهر آنچه را كه ديدي به من گزارش بده جوان مشاهدات خودش را گفت سپس عارف گفت حالا بيابرويم بالاي اين اتاقك وبيرون را تماشا كنيم وشما مشاهدات خود را ازاين بالا بيان كن جوان بيان كرد وكلي تفاوت در مشاهدات بودونگاه واشراف وگستره ديدش وسيعتر شده بود و شناختش از پيرامون خودش وخصوصيات آن بيشتر شده بود و جهان را طور ديگري ميديد و از تفاوت دو نگاه از پنجره واز بالاي بام متعجب شده بود پس آيا فكر نمي كنيدتفاوت نگاه و ديدگاه جناب اقاي دكتر احمدي نژاد به آقاي مشائي با نگاه وديدگاه ما مثل تفاوت نگاه از پشت بام و نگاه از پنجره است پس به كجا چنين شتابان (184508)