نظر منتشر شده
۱۴۷
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 261479
استقبال از روحانی با کارناوال صوتی و متنی
نعیمه موحد؛ 6 اسفند 93
"استاندار قم هستم. از شما دعوت می کنم در مراسم استقبال از رئیس جمهور محبوب حضرت حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی از سه راه بازار قم تا حرم حضرت معصومه (س) شرکت بفرمایید."
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۴
در پی سفر امروز حسن روحانی به قم، ساکنین این شهر حال و هوای قم را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته اند. از میان تمام بحث ها، آنچه جالب توجه به نظر می رسد اعتراض اکثر قمی ها به انبوه پیامک های تبلیغاتی توسط شماره های ارسال پیامک انبوه و همچنین از طرف اپراتورهای تلفن همراه است که مردم را به مراسم استقبال از رئیس جمهور دعوت می کنند.

اما از همه جالبتر شاید، صدای ضبط شده آقای استاندار باشد که با شماره ۱۱۱ یا همان شماره نهاد ریاست جمهوری با شهروندان قمی تماس می گیرد و هنگامی که مردم به تلفن ثابت یا همراه خود پاسخ می دهند، این عبارات را می شنوند: «باسلام، صالحی منش هستم؛ استاندار قم. بدینوسیله از شما دعوت می کنم در مراسم استقبال از رئیس جمهور محبوب حضرت حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی و کاروان دولت تدبیر و امید در روز چهارشنبه ششم اسفندماه از سه راه بازار قم تا حرم حضرت معصومه (س) شرکت بفرمایید»

به نظر می رسد دولت یازدهم نه تنها در پرهیز از انجام اعمالی که بخاطر آنها منتقد دولت نهم و دهم بود، موفق نبوده، بلکه بعضاً در انجام همان اعمال گوی سبقت از دولت پیشین ربوده است.

در سفرهای قبلی روحانی، بخشنامه هایی از طرف استانداری به مدارس فرستاده می شد تا دانش آموزان را برای استقبال از رئیس جمهور آماده کنند. در حالی که رئیس جمهور، منتخب یک ملت و در واقع دارنده رای اکثریت است و اگر دولت تدبیر و امید به این موضوع باور دارد، باید اجازه دهد که مردم خودشان به پیشواز رئیس جمهورشان بیایند؛ نه اینکه محل تجمع مردم به وسیله انبوه دانش آموزانی که چاره ای جز حضور در مراسم ندارند، پر شود. البته مردم نیز در اکثر موارد نسبت به حضور رئیس جمهورها و افراد دولت در شهر خود واکنش مثبتی ارائه داده اند.

گذشته از همه اینها دولت باید بپذیرد که اگر با این اقدامات میزان استقبال کننده ها زیاد شود، اعتبار این جمعیت همیشه زیرسوال خواهد بود.

عکس مربوط به سفر رئیس جمهور به بوشهر است
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۴:۲۴:۵۹
قبلا زورکی بود و با اوتبوس و پول بیت المال از روستاهای اطراف می اوردند (2705832) (alef-8)
 
حق
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۵:۵۶:۴۱
اول برو سوادت کامل کن بعد نظر بده (2706159) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۷:۲۲:۰۵
ربطی به سواد نداره غلط تایپی است
تعطیلی مدارس رو من اقلا از زمان آیت الله هاسمی رفسنجانی رو یادمه
همیشه همین طور بوده
رئیس جمهور عوض شده ملت ایران که همونه (2706379) (alef-11)
 
بازنشسته فرهنگی
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۸:۳۵:۲۸
جناب حق متاسفم برات با این ایراد بنی اسرائیلی. فراموش کردن یک واو در تایپ ، نشان ناقص بودن سواد نیست. اما فراموشی "را" ساختار جمله را از بین میبرد. (2706522) (alef-11)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۹:۰۰:۲۲
سواد مهم نيست به حرف دلش گوش كن با سواد. (2706568) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۷ ۰۸:۳۷:۰۱
حالا که نوبت به حمایت از روحانی رسید سواد مهم نیست اما نوبت به منتقدین که میرسه سوات!!! مهم میشه (2707354) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۸ ۰۹:۳۳:۲۰
ببخشد اشتباهی مثبت دادم!!! (2709080) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۷ ۰۸:۳۸:۱۹
دولت روحانی دولتی است که برخلاف رویکرد نخبه گرایی که داره اما عملا در ورطه پوپولیست گیر افتاده و عملا دچار تناقضه !! (2707356) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۷ ۰۸:۴۱:۳۰
روحانی وافعا باور کرده تمام مردم و مخاطبینش بی سوادن ها !!! (2707361) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۹:۳۱:۵۹
مگه زنگ املاست- (2706626) (alef-3)
 
ابراهیم قنبری
۱۳۹۳-۱۲-۰۷ ۱۰:۰۲:۳۷
به نام خدا
زیرکانه و هوشمندانه ، چند وقتیه به هر بهانه ای ( مثلا چرا در گنجه بازه ؟)از دولت روحانی ایرادهایی گرفته میشه که موافقین را مجبور به پاسخگویی کنند که مثلا چرا در دولت قبل چنین انتقادهایی نبوده یا بالفرض مگه بار اوله تو این مملکت محصلها را میبرن پیشواز ؟ در واقع با این کار قصد دارند در ناخودآگاه موافقان و مخالفان دولت ، آن جریان دو قطبی معروف x و y را زنده کنند . ظاهرا این دوقطبی بد جوری به دهان عده ای مزه کرده. (2707489) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۲۲:۰۳:۰۳
هیچ گونه زوری نبود اون موقع حتما تو توهم بودی (2706865) (alef-3)
 
دمت گرم داش
۱۳۹۳-۱۲-۰۷ ۰۳:۴۰:۴۱
پرچمت بالاست داش حرف حق رو زدی قبلا زورکی بود الان همه با دل و جون اومدن (2707202) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۷ ۰۷:۲۳:۲۶
اصلا این مسخره بازی ها چیه ؟ حتما باید چند نفر بیوفتن دنبال ماشین رئیس جمهور تا رئیس جمهور کارشو شروع کنه؟ بابا اگر کاری میخواد بکنه بی سرو صدا بره انجام بده انقدر هم شان مردم بی نوا رو پایین نیارن مردمی که برای یک نامه یا پیامی دنبال ماشین میدوند واقعا دردناکه (2707257) (alef-11)
 
سعیدی
۱۳۹۳-۱۲-۰۷ ۰۸:۳۲:۳۵
زمانی که احمدی نژاد اومد اداره ما رو تعطیل کردن ولی این دفعه تعطیل نشد. (2707344) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۷ ۰۸:۳۶:۵۴
نه که الان زورکی نیست!!! همه خودشون میان....!!!
کسی که به دولت قبل انتقاد می کرد خودش بدتر عمل می کنه (2707352) (alef-3)
 
ارمیا
۱۳۹۳-۱۲-۰۷ ۰۹:۵۵:۴۰
من یکی از اولین مخالفان احمدی نژاد هستم اما ازاونجایی که توی متن کارهای سیاسی شهرمون هستم میگم که اون دوره (لااقل) اینجوری نبود!
توی سفر رییس جمهور به اصفهان دوتا کلاس از مدرسه ی برادرخانمم رو برده بودن اصفهان که جالبه برادر خانمم چون نرفته بود توبیخ شد!
دقت کنید از کاشان دوتا کلاس فقط از یک مدرسه !
توی مدارس و شهرستانهای دیگه هم این داستان تکرار شده بود
یعنی واقعا لازمه؟ (2707482) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۰۸:۱۰:۳۵
کنتور که نداره ,بگو!! (2710374) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۷ ۱۵:۱۷:۳۱
هر دم از این باغ بری می رسد! (2708121) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۸ ۰۰:۴۳:۰۵
از خواب گران، خواب گران , خواب گران خیز از خواب گران خیز
تعصب باعث شده واقعیت را نبینی عزیزم ، واقعیتی تلخ از جنس اینکه بیشتر انتقادات به دولت قبل ظاهرا برای بدست اوردن رای شما بود و حالا همان کارها را انجام می دهند کاملا متن فوق واقعی ایست (2708896) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۳-۱۲-۰۸ ۱۸:۲۵:۵۴
وقتی احمدی نژاد به شهر گنبد کاووس اومد, به سختی وارد ورزشگاه شدیم, تا خود ورزشگاه پیاده رفتیم! اگه زورکی بود مدرسه مارو زورکی میبرد. (2709749) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۴:۳۷:۴۰
به نظر من آقای روحانی حرکتشون خیلی زشته (2705874) (alef-8)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۳:۳۶:۱۲
پوپولیست (2705690) (alef-8)
 
کوروش ایرانی
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۲۰:۴۲:۰۰
به هر حال به هر دری هم که بزنن آمار نشون میده روحانی به لحاظ درصدی رکورددار کمترین دارنده آراء در میان همه روسای جمهور گذشته و احمدی نژاد به لحاظ عددی دارای رکورد بالاترین رای مردم است... حالا هرکی علم ریاضی رو قبول نداره بیاد نظر مخالف بده... (2706739) (alef-11)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۸ ۱۸:۰۰:۴۱
وخاتمی محبوب ترین رئیس جمهور تاریخ ایران تا حالا ! (2709711) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۵ ۲۲:۴۴:۱۲
به خاطر همین پشتوانه بیشترین اختلاصها در دوران ایشون اتفاق افتاد (2726422) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۳:۳۷:۵۶
تو رو خدا بیایید استقبال! (2705697) (alef-8)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۴:۰۳:۱۲
ما که رفتیم استقبال بدون دعوتنامه ! (2705758) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۷:۴۹:۲۲
بسلامتی

ولی لطفا دروغ نگو که بدون دعوت نامه رفتی

چون برای همه ، چند بار دعوتنامه اومد

مگر اینکه شما رو از یه شهر دیگه برای استقبال آقای رو حانی آورده باشند (2706431) (alef-11)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۸ ۰۰:۴۵:۰۴
کیک، ساندیس چیزی در کار نبود؟!
راستی این همه پیامک با چه پولی فرستاده می شود ؟ انشاالله که از حقوق ماهانه است ! ولی اگر اینطوریه ، حقوق ایشان خیلی خیلی زیاد نیست؟ (2708898) (alef-3)
 
بدبین
۱۳۹۳-۱۲-۰۸ ۰۰:۵۴:۱۰
خوب اونوقت شما چند نفرید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (2708907) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۴:۵۲:۵۲
بعد این همه تلاش برای شبیه سازی عملکرد دولت دهم ویازدهم در جلب حضور مردم جهت استقبال از رئیس جمهورها باید گفت مهم نیست که از مردم دعوت بشود یا نشود به هر حال باید اطلاع رسانی کرد . آنچه مهم است میزان استقبال مردم از این دعوت است ! آیا مردم بعد از دعوت با میل خود به استقبال می روند یا با زور و وعده وعید ! آیا مردم همان شهر واستانند یا اتوبوسی از اقصا نقاط کشور جمع شده اند !!! آیا با علاقه به استقبال می روند یا خدای نکرده بابت آن ... به هر حال اگر کند وکاو شود خواهیم دید تفاوتها بسیار است !!! (2705935) (alef-8)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۲۳:۴۱:۴۴
آسمون ریسمون بافتی که بگی روحانی پوپولیست نیست؟! (2707031) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۸ ۱۱:۲۴:۳۸
خودت چرا قبل از بررسی نتیجه گرفتی که تفاوت زیاده!! (2709180) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۳:۳۹:۱۶
احتمالا بعدا شاهد بنر هایی با عناوین
صنف کله پزان
اتحادیه دیزی خانه ها و قلیان خانه ها
و ... خواهیم بود (2705704) (alef-8)
 
ناصر
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۵:۰۵:۰۲
خب اگر یه صنفی از اصناف شریف یک بنر بیست سی هزارتومنی برای رئیس جمهور بنویسد اشکال دارد یا تمسخر؟ ناشناس 13:39 محترم، مثل همین صنف هایی که با کنایه و تمسخر نام بردین و احتمالاً اونا رو قابل نمیدونی، جرقه انقلاب اسلامی رو زدن و تا پیروزی آن، جنگ و محاصره اقتصادی و همه فراز و فرودها همچنان هم مردانه پای استقلال و امنیت کشور ایستاده اند. (2705984) (alef-8)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۵:۳۲:۵۲
منتقد سر سخت دولت هستم ولی حرف آقا ناصر بسیار بجاست و انتقاد یا طرفداری از این یا آن گروه سیاسی نباید ما از رعایت ادب بازدارد. (2706071) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۷ ۱۳:۳۹:۴۶
مشکل اینه که در دولت قبل بنرها را مسخره می کردند ولی حالا.... (2707953) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۲۱:۰۶:۴۲
این بنری که میگی 20، 30 تومن حتما سر کوچه احمدی نژاده! اگر نه ساده ترین طراحی کم کمش 50 تومنه! چاپ هم از متری 15 تومن شروع میشه به بالا!!!
پس در صغری کبری کردن بیشتر دقت کن! (2706786) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۷ ۰۸:۴۹:۲۵
آقای مطلع!!! 50 هزار تومن طراحی یکبار گرفته میشه و لذا اگه 10 تا بنر چاپ کنی برای هر کدوم میشه 5 تومن بقول خودت متری 15 تومن یا 20 تومن هم بقیه هزینه ها بشه باز میشه همون 20-30 تومن دوستمون. نیازی ببه کوچه اون فرد رفته هم نیست. ایشون به ... تاریخ پیوست. (2707369) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۷ ۲۳:۱۳:۰۹
سلام عزیز
قم قیمت بنر با تهران فرق می کنه (2708781) (alef-11)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۲۳:۵۰:۲۵
اتفاقا زمان احمدی نژاد بود (2707048) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۳:۴۰:۳۹
هرنقدی به دولت قبل داشتند صد برابر بدترش درحال اجراست
اقای روحانی با این شکل استقبال قطعی بدان حامیان شما افزایش نخواهد یافت (2705707) (alef-8)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۵:۵۴:۰۸
یعنی دعوت محترمانه صد برابر بدتر از تعطیلی شرکتها و بزور بردن کارمندان هست؟ (2706148) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۷:۵۳:۳۰
یعنی الان نیاوردند؟؟ مثلا بوشهر واصفهان؟؟ بچه ها با دعوت اومدند؟؟گرگان که دیگه امتحانات کنسل شده بودخخخخخخخخ (2706441) (alef-11)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۷ ۰۰:۳۸:۱۲
نکنه شما ازهیات وزرا بودید که مجبور بودید تعطیل کنید ما که از این سعادتها نداشتیم. (2707122) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۷ ۰۸:۳۹:۰۹
بنده کارمند بوده و هستم و در زمان احمدی نژاد با اینکه رای داده بودم و طرفدارش بودم یکبار هم اداره رو تعطیل نکردم.
در دوران دانشگاه هم یکبار در شهرستان خودم بهمراه دوستان برای گفتن مشکلات دانشگاه رفتیم به محل سخنرانی رئیس جمهور (2707358) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۷ ۰۸:۴۰:۰۶
زنده باد پوپولیست (2707359) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۸ ۱۲:۵۶:۰۶
بخدا ما که کارمند اداره تو شهر یزد بودیم حتی مدیران وقت نگفتند برید استقبال احمدی نژاد چه برسه به تعطیلی اداره! چرا برای طرفداری ناحق اینهمه دروغ میبافید؟! (2709271) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۶:۱۹:۳۵
نقد من به نرخ رشد اقتصاادی بود که -6 درصد شه بود الان نه تنها منفی نیست بلکه مثبت شده تورم بالای 35 درصد بود الان حدود 15 درصد نرخ بانک مرکزیه اختلاس بیداد میکرد الان تحت نظارته پول نفت گم میشد الان گم نمیشه
برای ساخت مسکن مهر چاپ اسکناس بود که باعث تورم میشد الاان نیست
وزیر خارجه را در حین مذاکره برکنار می کرد الان نیست
پخش سیب زمینی بود الان نیست
و ده ها مورد دیگه که بسیار بهتر شده (2706225) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۲۲:۱۱:۴۸
وجدانا این امار روباور داری؟
اگه باور داری سال 96 حتما از این خواب بیدار میشی (2706870) (alef-11)
 
شوکر
۱۳۹۳-۱۲-۰۸ ۱۰:۲۲:۴۲
مطمئن باشین با این اوضاع فکری ایشون نه تنها بیدار نمیشن که ممکنه ... (2709112) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۲۳:۴۳:۰۱
خخخ. توی آمار دادن دست کمی از روحانی نداری! (2707035) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۶:۲۲:۲۵
جالبه این کارها در همه دوره های قبل اتفاق میفتاده حالا اومدن به اسم روحانی تمومش کنن!!! از قدم زدن و استین ظریف تا بحثهای مختلف و رفتن مرم به استقبال و...همه و همه فقط بهانه جویی دوستان دیده میشه
من یادمه این اقای احمدی نژاد میخواست بره نیویورک هزار نفر رو با خودش میبرد کسی هم چیزی نمیگفت اما حالا هر کاری روحانی میکنه رو بزرگش میکنن و غلو میکنن تا ازش بهره برداری کنن (2706233) (alef-3)
 
شاهد
۱۳۹۳-۱۲-۰۷ ۱۰:۲۲:۴۱
لطفا عدم استقبال خودجوش از رییس جمهور را با استقبال جبری از احمدی نژاد ترکیب نکنید که خوب می دونید این مغلطه ای بیش نیست. بله احمدی نژاد تا زمانی که با مسیر زلال ولایت همراه بود مردم عاشق اش بودند و استقبال از وی بی نظیر بود. اما حالا تاکی شما عدم توفیق این دولت را در بعضی از زمینه ها با پوشش خرابکاری های دولت سابق مخفی می کنید. عاقلامه بیندیشیم، گیریم که دولت قبل مردم را به زور به خیابان ها می کشید آیا این می تونه دلیلی باشه که به جای پاسخ گویی به تعطیلی مدارس در این دوره خودتان را زیر جنازه سوء مدیریت احمدی نژاد پنهان کنید. نگذاریم و نکنیم همان انتقاداتی را که به احمدی نژاد داشتیم خودمان آن را تکرار کنیم. چون مردم عاقلند و این ها را می فهمند. (2707527) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۲۳:۵۱:۴۵
حامی فراوان داره داداش تو نگران نباش (2707052) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۳:۴۸:۳۴
به نظرم خیلی جیزهای دیگری هست که نیاز است این پول ها در اون ها خرج بشه چه موارد دولتی و چه خصوصی اش.
واقعا نیازی به این کارناوال ها نیست. (2705730) (alef-8)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۳:۵۱:۱۵
بیچاره بچه های معصوم را تو این سرما اورده اند تشویق رییس دولت تدبیر و امید . (2705734) (alef-8)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۴:۳۷:۱۸
اولا این عکس مربوط به بوشهره! دوما سفر بوشهر چند ماه پیش بود!

پس نتیجه میگیریم که این بچه های معصوم در گرما بودند نه سرما!!! (2705871) (alef-8)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۵:۲۷:۲۰
چند ماه پیش؟؟ (2706050) (alef-8)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۸ ۱۳:۰۰:۱۸
از کی تا حالا تو گرمای جنوب با کاپشن و پلیور میان بیرون اخوی؟! بهتره با دقت به پوشش اون آقای سمت چپ تصویر نگاه کنید!! (2709278) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۴:۵۶:۱۶
ما که هیچ بچه ای تو صف استقبال ندیدیم. شما تو اینترنت چی میبینید ما تو سطح شهر قم چی میبینیم... (2705948) (alef-8)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۷ ۰۸:۵۱:۴۹
چون عکسا مال جایی دیگه س. برای این آقایون اصولگرا هدف وسیله رو توجیه میکنه!!!! امپراطوری دروغ هنوز داره به حیاتش ادامه میده! (2707373) (alef-11)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۷ ۱۵:۲۸:۴۰
امپراتوری دروغ یعنی تورم صفر و عبور از رکود اخوی (2708130) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۸ ۰۹:۳۰:۳۴
درسته برخی اجناس کمی گران شده ولی خیلی اجناس یا ثابت هست یا کاهش داسته پس روحانی درست گفت الکی نگو مثلا" برگه a4کاهش داشته ودهها مورد در شغل لوازم التحریری فقط چند قلم افزایش داشته (2709078) (alef-3)
 
محمود
۱۳۹۳-۱۲-۰۷ ۰۸:۰۱:۴۰
آره راست ميگي اينا فقط خوبه برن استقبال رئيس پاكترين!!!!!!!!! دولت .حيف اينجا بيان. (2707310) (alef-3)
 
بنده خدا - اصل
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۴:۰۰:۲۶
اینکارها بجز اتلاف وقت وهزینه هیچ تاثیر بر انجام کارها ندارد آقای روحانی بعنوان کسی که بشما رای داده است تقاضا میکنم به این رفتار هاکه فقط در کشورهای جهان سوم مرسوم است خاتمه دهید. (2705750) (alef-8)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۴:۰۶:۱۵
من طرفدار آقای روحانی هستم و از عملکرد ایشان نسبتا راضی هستم ولی این کار از اساس اشتباه است. رییس جمهور یا هر مقام دیگر یک انسان است شبیه سایر انسان ها. هر کسی در جامعه به نسبت خود وظایف و مسولیت هایی دارد رییس جمهور هم در راستای این مسولیت ها باید به مناطق مختلف کشور سرکشی نماید ولی چیزی که غیر عادی است اینست که من شهروند زیدگی و کار خود را رها کرده و برای دیدن ایشان عازم خیابان شوم. شاید این رسم در گذشته که ساکنان یک منطقه در طول عمر خود موفق به دیدن شاه یا خلیفه نمی شدند توجیه داشته است ولی در حال حاضر که تصویر مقامات به شکل تکراری و خسته کننده در طول شبانه روز در تلویزیون حی حاضر است این رفتار دیگر مربوط به دنیای فعلی نیست ولی به هر حال چاره ای نیست ترک برخی رفتار های ناهنجار به گذشت زمان نیاز دارد. (2705763) (alef-8)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۲۰:۵۱:۱۹
نمی گفتی هم معلوم بود از متن (2706760) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۴:۱۰:۵۵
باعث خجالت و شرمندگي! اميدوارم رييس جمهور عزيز فكري به حال اين وضعيت بكنه كه واقعاً نيازمند تدبيره! (2705780) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۴:۲۳:۱۹
اگر میخواهید منصف باشید مسئله را این طور اعلام نمائید
1-
چند درصد از مردمی که به استقبال میروند به نوعی وابسته به دولت نیستند(کارمندان دولت و نیروی نظامی)
چند درصد مردم را دانش اموزان تشکیل میدهند
چند درصد از انانشاغلین شرکت های خصوصی و یا ازا د هستند
جواب این سوالها بسیار راحت است
به نظر شما کسانی که شغل ازاد ویا اینکه در شرکتهای خصوصی کار میکنندحاضرند یک روز مرخصی بگیرند ؟ در صورتیکه شرکتهای دولتی نتنها نیاز به مرخصی نیست بلکه امکان اضافه کار هم هست
2-
در مقایسه دولت قبل با این دولت هم یکی از دلایلی استقبال بیشتر این است که در دولت قبلی تمام مدارس و ادارات دولتی تعطلیل بوده و اگر یک درصد ان میرفتند (که در اواخر هم نمی رفتند)جمعیت انبوه توسط صدا و سیما بنمایش در میامد ولیکن در این دولت نتنها توسط صدا و سیما حمایت نمیشود بلکه همواره در حال تخریب دولت بوده و به نوعی میخواهند به مردم القا کنند که پول بیت المال است که این چنین خرج میشود (انگار دولت قبل از جیب خودش خرج میکرد). (2705825) (alef-8)
 
یوسف
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۷:۰۴:۳۵
یادمه روزی که احمدی نژاد اومد زنجان امتحان داشتم ، امتحانم هم برگزار شد ، شهر مملو از جمعیت بود و به همین دلیل ماشین امکان تردد نداشت و مجبور شدم تا دانشگاه پیاده برم ،

نمیدونم این اتهام تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و شرکت ها از کجا اومده (2706332) (alef-11)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۲۲:۳۰:۰۲
ماشااله یه این همه انصاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااف (2706906) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۴:۲۵:۰۰
فكر نكنم دعوت محترمانه و ازادانه از مردم شباهتي به تعطيل كردن اداره و مدرسه و آوردن مردم با اتوبوس داشته باشد . (2705833) (alef-8)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۹:۳۲:۳۲
یعنی خوشم میاد برخی این قدر تعصب باطل دارن که حتی حاضر نیستند که برخی اشتباهات رو هم بپذیرند.

الان این دانش آموزها با پای پیاده اومدن یا یا اتوبوس؟؟؟

چطور اسم این زنگ زدن و بخش نامه و اجبار برای اوردن دانش آموزان میشه دعوت محترمانه ولی اگه در دولت قبل باشه میشه اجبار و زور و ...


انصاف بعضی ها رو شکر ....

همین جور که دولت قبل گذشت این دولت هم می گذرد. (2706627) (alef-11)
 
علیرضا
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۴:۲۶:۰۰
رهبری هرساله برای سفر به مشهد تاکیید می کنند برای استقبال و ... هزینه نشود حال .... (2705835) (alef-8)
 
محسن
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۴:۳۶:۳۰
روحانی عزیز ما رای ندادیم که کسی دنببال مسولین بیفته (2705868) (alef-8)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۲۳:۵۴:۵۲
مگه تو رای دادی؟ (2707059) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۷ ۰۸:۳۰:۲۷
آخه شما به روحانی رای ندادی !! اگر جلیلی جونتون رای میاورد حتما تمام ادارات رو تعطیل میکرد ! (2707340) (alef-11)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۸ ۱۳:۰۵:۳۶
جناب یا شما آقای جلیلی رو نمیشناسی یا کلا غرض ورزی داری! آقای جلیلی فقط با ماشین پرایدشون میرفتند هرچند تیم حفظت همراهشوم بودولی حاضر نمی شدن سوار اون ماشین ها بشن. ایشون فارغ از هر بحثی دنبال این مسخره بازیا نیست! (2709282) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۴:۴۶:۳۷
هميشه و همه وقت و در همه جاى ايران هروقت هرمقام عاليرتبه امده از اين كارها بوده است حالا لطفا بدنبال بهانه براى انتقاد به دولت نباشيد ، مردم ايران ديگر فهميده اند بازيها و حرفهاى سياسى و انتخاباتى همه را . (2705907) (alef-8)
 
حمید رحیمی نژاد
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۲۱:۵۱:۱۶
بله همیشه این اتفاقات بوده ولی وقتی کسی با انتقاد به این رفتار ها رای میاره نباید خودش در انجام اون رفتار ها گوی سبقت بگیره (2706852) (alef-11)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۴:۴۸:۵۰
به نظرم اصلا نیازی نیست که مردم کار و زندگی خود را رها کنند و به استقبال رییس جمهور محترم بیایند فقط مسولان ارشد استان مکلفند به استقبال بیایند که هم گزارش عملکرد خود را ارائه کنند و هم کمبود های سطح استان یادآورشوند از دولت تدبیر و امید استدعا دارم که این رسم غلط استقبال ایچنینی را بر چینند چرا که کار به عمل برآید به شعار نیست (2705914) (alef-8)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۴:۵۸:۱۱
جای این تیترهای مسخره و وحدت شکن تصاویر مردم را بگذارید (2705957) (alef-8)
 
شهروند قمی
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۵:۰۵:۵۵
این عکس که مال قم نیست!!! (2705989) (alef-8)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۵:۰۶:۳۷
چه تجمع خود جوشی! (2705993) (alef-8)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۵:۱۸:۴۸
درسفرریاست محترم جمهوری به استان خراسان رضوی کرایه مینی بوس به اضافه نهاروشام افرادبرای استقبال ازرئیس جمهور ازجیب بیت المال پرداخت شد (2706022) (alef-8)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۷:۴۴:۱۵
تازه اگر این کار هم شده باشد یکی از کارهایی است که هشت سال تمام احمدی نژاد کرد!! (2706418) (alef-11)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۷ ۰۸:۵۶:۵۷
دروغه. وجدان داشته باشید. (2707379) (alef-11)
 
ارش
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۵:۳۳:۱۷
زنده باد روحانی- (2706073) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۵:۳۷:۲۲
الان پوپولیست نباشی بهت حمله می کنند: مثل حمله به ابتکار
پوپولیست نباشی بخش بزرگی از دوستان بی سواد (سواد سیاسی) از تو رویگردان می شوند
پوپولیست که باشی جهان به کام توست: مثال معجزه قرن دکتر محمود احمدی نژاد (2706097) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۲۳:۴۵:۰۰
هوای خوزستان خیلی خوب شده
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا من ابتکارم. (2707038) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۵:۳۷:۳۰
روحاني خوش امدي به قم (2706098) (alef-3)
 
اسداله
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۵:۴۵:۳۲
جوجه را آخر پاییز می شمارن. (2706130) (alef-3)
 
صادق
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۶:۰۰:۰۶
بااینکه بااصل این قضیه ازطرف هرکسی که باشه مخالفم ولی دعوت بابردن اجباری فرق میکنه.برخلاف بعضیها!!!ازآقای روحانی این مسائل بعیده. (2706169) (alef-3)
 
تلخک
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۶:۰۷:۱۳
این روش در تمام ادوار ریاست جمهوری اعمال می شده است (2706190) (alef-3)
 
احمدی
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۶:۱۸:۲۹
ایشان رییس جمهور همه ملت هستند حالا چرا یک عده از استقبال گرم مردمی ناراحت می شوند جای سوال دارد ۰در ضمن من شخصا این کار را نمی پسندم ولی اگر مردم در این مراسم هم شرکت نکنند عده ای تیتر می زنند ببینید این دولت طرفدار و ۰۰۰ ندارد ۰ متاسفانه خیلی از رفتارها را بنا به دلایلی نمی توان قطع کرد۰ (2706223) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۷:۴۶:۵۸
مطمئن باش که نداره. خودت میگی از کارش خوشت نمیاد (2706426) (alef-11)
 
24 خردادی
۱۳۹۳-۱۲-۰۸ ۰۹:۳۸:۳۲
مطمئن باش با عوام فریبی ودادن 45 هزار تومانی که باعث بی ارزش شدن پول ملی شد ودهها عوام فریبی دیگر نمی توان رای آورد پس به سال 96 زیاد هم خوش بین نباش چون دوران دروغگویی تمام شد (2709085) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۲۱:۰۷:۲۱
نکته اش همین استقبال خیلی مردمیه!!! (2706787) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۷ ۰۹:۰۱:۰۱
مگه به زور کسی رو بردن؟! دعوت کردن گفتن بیاین. دوست نداری نرو. منم نرفتم چون برای وقتم بیشتر ارزش قائل بودم. اصلا دولتی ها و مجلسی ها و دیگر نهادها پول میگیرند که برای مردم کار کنند. کار در برابر پول هیچ منتی هم پذیرفته نیست. (2707388) (alef-11)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۲۱:۱۰:۰۷
متاسفم برای روحانی که تاکنون بیشتر شعار دیدیم ازش تا عمل! اینم یه نمونه اش! (2706795) (alef-3)
 
احمد
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۶:۴۸:۴۷
دعوت کردن خیلی فرق داره با زورکی آوردن و وعده وعید دادن و تهدید کردن و شیرینی دادن ..... (2706306) (alef-11)
 
علي يانگ
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۶:۵۳:۳۲
نه قبلا زوركي كسي رو مي اوردند نه الان .به نظرم اين جور استقبال ها فقط در كشور هاي توسعه نيافته هست.براي انجام وظايف قانوني نياز به دست به سينه شدن نيست (2706313) (alef-11)
 
حسن
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۷:۰۵:۴۴
رییس جمهور رفته قم اونوقت نماینده قم که رییس مجلس هم هستند رفته جنوب؟!!!!
این یعنی چی؟؟؟؟؟ (2706333) (alef-11)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۷:۳۶:۲۰
درود بر رئیس جمهور منتخب. (2706404) (alef-11)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۷:۴۲:۱۸
انتشار عکسی که مربوط به متن نیست چه مفهومی دارد؟ (2706414) (alef-11)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۸:۰۲:۲۰
جدا می گم من خودم به اقای روحانی رای دادم اما اصولا دوران روزهای که مردم بیفتن دنبال یک مسئول دارد تمام میشه مثل اروپا که یک مقام مسئول ان وارد جایی مشود مردم به ایشان مثل همه ی مردم (2706457) (alef-11)
 
علی علی
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۸:۱۲:۱۵
خواهشن دوستان بی تقوایی نکنن. (2706476) (alef-11)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۹:۱۱:۴۷
شما راست می گی تصویر استقبال را نشان بده مردم خود متوجه حضور اجباری یا از روی میل می شوند ! (2706586) (alef-11)
 
صدیف
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۹:۲۶:۳۴
زنده باد روحانی.زنده باد رییس جمهور منتخب. (2706619) (alef-11)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۱۹:۳۰:۳۰
ظاهرا هر چی رو که به دولت قبل گفته بودند و ایراد گرفته بودند خودشون دارن بدتر از اون رو اجرا می کنند.

الان اگه استاندار قم در زمان احمدی نژاد این کار رو کرده بود اصلاح طلب ها و بنفش ها خودشون رو کشته بودن که استقبال زورکی با آیین نامه ...

اگه این کارها زمان احمدی نژاد بد بود الان نمی دونم چرا شرق و ابتکار و اعتماد و آرمان و .... روزه سکوت گرفتن و انگار نه انگار که هیچ اتفاقی نیفتاده (2706623) (alef-11)
 
جواد احمدی نژاد
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۲۰:۱۴:۵۲
بنام خدا با سلام و خسته نباشید به همه دوستان میخواستم پیشنهاد جدیدی بدم برای اینکه شبهات و شک و تردید ها بر طرف بشه تمام رییسان جمهور و مقامات محترمی که به اینگونه سفرها می روند از این به بعد روز های جمعه و تعطیل بروند تا معلوم بشه که چه خبر است و آنهایی که میان استقبال واقعا عاشقند !!!! اگر پیشنهاد حقیر مقبول افتاد یا نه نظر بهتری دارید لطفا اعلام کنید متشکرم (2706683) (alef-11)
 
فراز
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۲۰:۲۳:۳۲
در یکی از شهرهای کوچک شمالغرب کشور ساکن هستم و دو با ر آقای احمدی نژاد به این شهر آمدند و هیچوقت از طرف اداره به ما گفته نشد که به استقبال برویم . به نظرم در تخریب احمدی نژاد دوستان کمی از دایره انصاف خارج شده اند . خداوند ناظر تمام اعمال ما هست . (2706699) (alef-11)
 
معتدل
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۲۰:۲۸:۴۹
یعنی اگر مسولی به جایی تشریف میبرند به جای رسیدگی به کارهاباعث تعطیلی شرکتها واداره هابشودوحتما باید عدهای جمع شوند تا ایشان به به چه چه کند خوب وقتی هیاهو وازدحام میشود هرمسولی هم باشد کمبودها را نمیبیند (2706715) (alef-11)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۲۰:۳۸:۲۳
از این کار روحانی متاسفم ، در این زمینه داره کار سلف خودشو ادامه میده (2706730) (alef-11)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۲۱:۰۳:۲۳
من قم هستم نه تلفنی شده نه اجباری در رفتن کسی بوده اتفاقا برخلاف همه رییس جمهورها هیچ خیابانی نیز نبستند که مردم دچار ناراحتی بشوند کمی انصاف هنم خوبه (2706778) (alef-11)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۳ ۱۵:۰۷:۱۳
عزیزمطمئتی که تو خیابون بودی؟ اگه از خیابونا ماشین رد میشده مردم کحا بودن؟ تو خونشون؟
لابد از بس جمیعت زیاد بود خیابونا رو نبستن؟ (2721994) (alef-3)
 
ایرانی
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۲۱:۴۹:۳۸
لااقل ایرادهایی را مطرح کنید که در دولتهای قبل شاهد انها نبودیم .درضمن این همه مشکلاتی که به اقای روحانی به ارث رسیده برای رفع انها نیاز به همدلی داریم نه اینکه هرچیز کوچکی را به اندازه اختلاسهای چندهزارمیلیاردی جلوه دهیم (2706848) (alef-11)
 
مرتض
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۲۲:۱۳:۳۱
تا کی شیره خواهید مالید؟ (2706872) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۲۲:۵۴:۴۱
سلام بر روحانی (2706953) (alef-11)
 
رضا
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۲۲:۵۷:۲۰
با سلام روحاني جه شعارهايي دادند حتما كفتند همه محرومين رو صاحب مسكن ميكنم يا كفته تا سال 92 تا اتمام دوران رياست جمهوري ام بيكاري ريشه كن ميشه يا كفته براي نوزادان تازه بدنيا امده يك ميليون ميدم (2706958) (alef-11)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۲۳:۱۷:۳۲
مگر دعوت محترمانه از مردم برای استقبال چه اشکالی دارد . در سفرهای اقای احمدی نزاد تعطیلی ادارات وکارخانجات ومدارس اشکالی تداشت ول حالا حتی دعوت کردن هم اشکال دارد . شما دیگر چگونه انسانی هستید که برای منافعتان نمیدانید چگونه انتقاد کنید . خدا به همه شماها انصاف عطا کند. (2706997) (alef-11)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۳ ۱۵:۰۸:۳۰
تعطیلی مدارس کارخانه جات ادارات؟ خخخخخخخ جوک قشنگی بود. فکر کنم خوتم از دروغت خندت گرفت (2721999) (alef-3)
 
قلی
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۲۳:۵۶:۱۶
آقا جون عزیزتون اگه هم میرید درست و با شخصیت یه گوشه وایستید و استقبال کنید چرا میریزید سر رئیس جمهور؟ زشته به خدا
کشورهای پیشرفته رو دیدید چه باکلاس از رئیس جمهورهاشون استقبال میکنن؟ (2707064) (alef-11)
 
صمدی
۱۳۹۳-۱۲-۰۶ ۲۳:۵۹:۴۹
بعضی ها بی انصافی می کنند در این مدت کوتاه این همه نابسامانی از قبل را سرو سامان دادن واداره کردن کشور با آن ارثیه دولت قبل معجزه ای می خواهد بس عظیم ۰کمی تحمل کنید به لطف خدا و تدبیر دولت همه چیز درست می شود۰ (2707068) (alef-11)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۷ ۰۰:۰۲:۴۹
این تلفن چه اشکالی داشته؟ بجای اینکه زورکی ادم بیاورند، از مردم دعوت کردند. این حرکت که بهتر از قبل هست. می نمی دونم چرا هر کسی هر کاری در ایران می کنه، همه فقط انتقاد می کنند!!!!!!!!!!!!!!
بهرحال تغییرات باید از یک جایی شروع بشه دیگه. بجای ایراد گرفتن و کنایه زدن بهتر نیست یک کمی تشورق کنیم تا کارها و حرکتهای خوب رواج پیدا کنه؟ (2707076) (alef-11)
 
ایرانی
۱۳۹۳-۱۲-۰۷ ۰۲:۰۳:۴۵
یک بام و دو هوا: چرا در زمان احمدی نژاد به کارناوال وی که با تعطیلی مدرسه و بازار ایجاد می شد توجه نمی شد! (2707183) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۷ ۰۷:۴۱:۲۸
بنده خدا همواره یک رنگ دارد و رنگ عوض کردن کاری منافقانه است هر طور که در آن هشت ساله کذایی رفتار می کردید الان هم آنگونه رفتار کنید (2707286) (alef-11)
 
میثم
۱۳۹۳-۱۲-۰۷ ۰۷:۵۳:۱۳
با سلام استقبل از ریس جمهور توسط مدیران استان وشهر اتفاق می افتد . و همیشه مردم رو میارن دانش آموزان -کارمندان -کاسبا باید مغارشون رو تومسیر ببندن (یه بهونه میارن که مجبور میشه مغازشون ببندن).حالا اگه مردم رو نیارن رسانه های بیگانه میگن از ریس جمهور رو استقبال نکردن ..... (2707298) (alef-11)
 
محمود
۱۳۹۳-۱۲-۰۷ ۰۷:۵۹:۲۶
براي نظرات مغرضانه شماها نبايد تره هم خرد كرد. (2707307) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۷ ۰۹:۲۶:۱۱
روحانی هم فقط شعار میده (2707430) (alef-11)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۷ ۱۴:۴۷:۵۱
يكي از اشكالاتي كه آقاي روحاني در زمان تبليغات انتخابات به آقاي احمدي نژاد مي گرفت و روي اون خيلي مانور داد همين آوردن مردم براي استقبال بود حالا چرا اون موقع اين كار بد بود و لي الآن خوبه ، من كه نمي دونم شايد براي راي جمع كردن بوده ! (2708076) (alef-3)
 
علی
۱۳۹۳-۱۲-۰۷ ۰۹:۳۵:۴۸
ای کاش به ما تهرانیها هم اجازه استقبال در تهران میدادند (2707442) (alef-11)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۷ ۱۰:۲۶:۴۱
قبول کنید که روحانی رای شکننده ای داشته ۱۸میلیون و رای احمدی نژاد۲۵میلیون پس اینقدر دعوا نکنید ، نصف مملکت هنوز طرفدار احمدی نژاد هستند (2707544) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۴:۵۰:۰۸
عمرا احمدي نژاد بيش از ده ميليون نداشت.همه ميدونن. (2713786) (alef-13)
 
بیدار
۱۳۹۳-۱۲-۰۷ ۱۰:۲۸:۵۰
دولت تدبیر دروغگوترین دولت از اول انقلاب
.من تومسکن مهرزندگی میکنم هرروز برای دولتمردان سابق دعا و با نیمه کار مانده محوطه خاکی و برخی نواقص باقی مانده که دولت تدبیر می توانست به جای تبلیغ دروغین بر علیه مسکن مهر انها را برطرف کند افسوس میخورم. (2707552) (alef-3)
 
ناشناس
۱۳۹۳-۱۲-۰۷ ۱۷:۰۱:۱۲
توروبخدایکی پیدابشه به این اقایان بگه ماتویک کشوراسلامی زندگی میکنیم . اصلا نیازی به اینجور کارا نیست حالا چه محترمانه چه هرجوری دیگر بیاد به فکر مردم باشید که خیلیاشون شب با شکم گرسنه می خوابند (2708247) (alef-3)
 
جلیل
۱۳۹۳-۱۲-۰۷ ۲۱:۰۴:۳۱
اون چیزی که موجب میشه مردم به استقبال رئیس جمهور بیایند عملکردش هست نه تبلیغات عملکرد روحانی بسیار ضعیف و در تمامی موارد با شکست همراه بود اون زمان که مذاکراتی نبود قیمت نفت بالای 100 دلار بود اما از وقتی رو حانی اومد با این مذاکراتش که هیچ سودی نداشته قیمت نفت شد کمتر از 40 دلار معلمین تماما ناراضی هستند در زمینه بهداشت بر خلاف اونچه که تبلیغ می کنند فقط تعرفه پزشکها ده برابر افزایش داشته
اما احمدی نژاد بدون تبلیغات و بدون اطلاع رسانی ده ها هزار نفر به استقبالش می آیند (2708584) (alef-3)
 
کارمند
۱۳۹۳-۱۲-۰۷ ۲۲:۰۳:۲۴
جلیل آقا خوب آمدی فقط سطر آخر اسم اونه نمی آوردی بهت + می دادم حیف شد (2708678) (alef-3)
 
احمد
۱۳۹۳-۱۲-۰۸ ۰۱:۲۸:۳۰
قابل توجه همه دوستان چه اصولگرایان که خوشحال هستن و چه دوستدارن روحانی که ناراحت :

رفتار و کردار مولا علی که هیچ شباهتی به رفتار هر دوگروه ندارد در برخورد با استقبال از ایشان و مذمت و نکوهش این رفتار :

"در حالي که عده اي از دهقانهاي انبار ( شهري در عراق) حضرت را ديدند پس به دنبال حضرت پياده به راه افتادند ودر جلوي حضرت به هم فشار مي آوردند ، حضرت فرمودند : چه مي کنيد؟ پس جواب دادند عادتي است از ما که با آن امراي خودمان را تعظيم مي کنيم .
پس حضرت فرمودند : قسم به خدا امراي شما از اين کار شما هيچ سودي نمي برند .وشما با اين کار خود به خود سخت مي گيريد در دنياي خودتان و در آخرت هم خود را به سختي مي اندازيد
چقدر زيان آور است سختي که به دنبال آن عذاب باشد وچقدر سود آور است راحتي که بعد از آن امان از آتش باشد."


وای بر ملتی که خود را شیعه علی میداند.

اگر امروز سایت شما به سخره میگرد استاندار یک استان بیاید جار بزند برای آمدن استقبال ، همین سایت شما در سفر استانی بوشهر احمدی نژاد که بنده به چشم خودم وانت باری را دیدم که جار میزد و مردم را وعده ناهار میداد تا از شهرهای کوچک اطراف به بوشهر ببرد برای استقبال از وی ، سکوت کرده بود.

هر دو گروه به اصطلاح مسلمان، روایت مولا علی را بخوانید تا ببینید هیچکدامتان شبیه او نیستید اما ادعایتان گوش فلک را کر کرده است. سایت الف هم عجب شیطنتهایی دارد . . .

امیدوارم اینقدر مرد باشید که گوشه ای از کردار مولا علی ع را که در بالا آمده سانسور نکنید. چون شما سالهاست نهج البلاغه را از رفتارتان سانسور کردید. (2708942) (alef-3)
 
جلیل
۱۳۹۳-۱۲-۰۸ ۰۲:۴۳:۲۳
کل مردمی که در صحن به استقبال روحانی امده بودند بیشتر از 5000نفر نمیشد که نصفش دانش آموزان بودند
اگه روحانی جمعه به سفر استانی بره و دانش آموزان نیاند 1000 نفر هم نمیشه
آخه واسه چی باید مردم به استقبال روحانی بیاند؟
قیمتها ارزون نشده که روزبه روز هم گرانتر و گرانتر میشه
بیکاری کم نشده که روز به روز هم بیشتر میشه
قیمت بنزین و آب و برق و گاز هم روز به روز بیشتر میشه
خودرو هم قیمتش با حمایت وزیر صنعت بیشتر میشه
نفت هم رو زبه روز کمتر میشه و اینم از سیاست خارجی حاج حسن
حقوق کارمندها هم فقط 14 درصد اضافه شد
یارانه هاتون هم نه تنها زیاد نشده داره حذف میشه
نانتون رو هم که 100 درصد گران کرد
اینترنتم هم گران شد و هم سرعتش کم شد
مسکن مهرتون ازتون گرفت
تعرفه پزشکها هم ده برابر زیاد شد
حالا جالبه که میگه
تورم شده صفر رشد اقتصادی شده مثبت هفت رکود نیست بیکاری تک رقمی شده
واقعا اوناییکه از روحانی دفاع می کنند انصافا از چی این دولت دفاع می کنند ؟؟؟؟ (2708976) (alef-13)
 
هادی
۱۳۹۳-۱۲-۰۸ ۰۵:۴۸:۲۳
من از قم پیام میدم .
قبلا سیل بنرهای دولتی بود که سرازیر بود ولی من تو چند تا خیابون اصلی شهر گشتم و یه بنر دولتی هم ندیم و بزرگترین بنر ها مال ستاد اصلاح طلبان قم بود .
تماس تلفنی با بنده هم گرفته شد ولی اصلا دعوت به شرکت در استقبال نبود بلکه صدای ضبط شده استاندار میگفت : در طول سفر رئیس جمهور به قم ، با این سامانه میتونید با دفتر ریاست جمهوری ارتباط داشته باشید .
حداقل با توجه به تفاوت صدای ضبط شده ، احتمال زیاد میدم که بقیه مسائلی هم که مطرح کردید کذب باشه .
بنده که طلبه هستم میدونم حداقل حوزه های علمیه تعطیل نشد و در زمانی که آقای روحانی سخنرانی داشتن خود بنده سر کلاس بودم . (2709005) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۸ ۱۶:۰۳:۰۶
الف لطفا صدای مورد نظر رو در سایت بگذارند بدون مدرک حرف زدن هم یکی از اقدامات جدید الف... خب یه گزارش گر میفرستادی با استاندار هم صحبت می کرد... (2709554) (alef-13)
 
yasamin
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۰۲:۳۶:۱۳
من هم از قم پیام میدم با حرف هادی کاملا موافقم آقای توکلی لطفا کمی انصاف داشته باشید هدف وسیله را توجیح نمی‌کند پیام استاندار فقط برای تماس با سامانه ی ۱۱۱برای ارتباط با ریاست جمهوری بود (2710283) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۰۷:۵۴:۱۶
با سلام وخسته نباشي به تمامي خدمتگزاران جمهوري اسلامي ايران .هميشه ما ودولتمردان ما بايد بخاطر داشته باشند.كه هر پست ومقامي كه دارند مديون خون شهدا هستند.وهر دولتي كه سر كار مي آيدجدا از هر نام ونشانرجايي.خاتمي .احمدي نزاد.وروحاني مردم فقط با نام جمهوري اسلامي ايران مي شناسند.پس دولتمردان هي نگويند دولت من دولت اون .شما خدمتگزاران جمهوري اسلامي ايران هستيد وكارتان استمرار خدمتگزاران قبلي هست ولاغير. (2710362) (alef-13)
 
زهرا
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۳:۱۴:۱۳
سلام.
من شهروند قمی هستم وچنین تماسی با ما گرفته نشد و دانشگاه ما هم دایر بود تنها پیامکی ازسامانه۱۱۱ می یومد که اگر صحبتی دارید با این سامانه تماس بگیرید (2715069) (alef-3)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.