نظر منتشر شده
۱۲۹
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 469145
مطالبه ازصداو سیما برای برگزاری مناظره میان آقایان احمدی‌نژاد و روحانی
بخش سیاسی الف،‌ ۱۶ اردیبهشت ۹۶
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
شب گذشته و پس از پایان مناظره دوم،‌  ابراهیم رییسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری پیشنهاد داد تا مناظره ای بین احمدی نژاد و روحانی برگزار شود و گفت:تا چه زمانی مردم باید در پاسخ به انتقادشان از وضع موجود به عملکرد دولت های قبلی ارجاع داده شوند.

وی افزود: تکلیف مردم را مشخص کنید. تا چه زمانی مردم باید در پاسخ به انتقادشان از وضع موجود به عملکرد دولت های قبلی ارجاع داده شوند.

تماشا

درهمین ارتباط کانال همخواهی نیز با مطالبه ازصداو سیما برای برگزاری مناظره میان آقایان احمدی‌نژاد و روحانی نیز خواهان این اتفاق شد.

 
 
کلمات کلیدی : مناظره+مناظره انتخابات ریاست جمهوری+ ‌مناظره دوم+ مناظره سیاسی+مناظره فرهنگی+ مناظره سیاسی و فرهنگی+مناظره+انتخابات ریاست جمهوری+روحانی+جهانگیری+قالیباف+رئیسی+میرسلیم+هاشمی طبا
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۳۶:۳۰
این که خواست همه مردم ایرانه که این آقا بیاد و پاسخگوی عملکرد 8 ساله خودش باشه و مشخص بشه چه کسانی ازش حمایت کردن که امروزه در ستاد انتخابی بقیه کاندیداها فعال هستنند .

و امیدواریم روزی برسه که ایشان در دادگاهی علنی محاکمه شوند . (4317690) (alef-13)
 
Netherlands
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۳۰:۳۳
به نظر من اگر این مناظره انجام نشه یک عده تا صدسال دیگه از مردم ونظام طلبکارخواهند بود و هرچی میشه میندازن گردن دولت قبل..من نمیگم دولت قبل مدیریت خوبی داشت ولی خیلی حرفها هم خواهند داشت وانصاف حکم میکنه در پیشگاه ملت یک مناظره با حضور احمدی نژاد برگزار بشه تا از مدیریت و چیزهایی که علیه اش میگن وگردنش میندازن دفاع کنه (4317979) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۴۳:۰۲
علت اينکه دولت به عناويني نمي خواست مناظره زنده پخش بشه معلوم شد

روحاني از پيش باخته هست

قاليباف خيلي چيز ها رو ميدونه و نگفته

اين قاچاق هم فقط براي هفته پيش بود

زنده با قاليباف اميد نسل جوان (4318035) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۲:۱۰:۰۹
اگه در دولت قبل با خاتمي مناظره برگزار كردند الان هم روحاني با آنان مناظره برگزار كند و الا هرگز چنين كاري نبايد صورت بگيرد (4318166) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۵:۴۲:۲۸
بابا روحانی، اول 4 سال که کبکش خروس می خوند و همه جور وعده و وعید داد از این جرات ها نداشت. حالا که موقع حساب کتاب 4 ساله (4319287) (alef-13)
 
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۶:۳۶:۰۴
این چه استدلالیه

اولا کشور باید بره جلو و هر روز باید اصلاح بشه و روند ها درست و دمکراتیک بشه.

دوما احمدی نژاد کجا این همه به دولت قبل انتقاد کرد.

سوما مناظره باید در 4 سال اول هر دولتی با رئیس دولت قبل باشه نه در پایان دوره ی 8 ساله هر دولتی با کاندیدهای دوره بعدی(بی انصافیه و اجهاف میشه)

چهارما: 4 سال از زمان پایان دولت قبل میگذره و همچنان مسئولین این دولت مشکلات رو گردن دولت قبلی میندازند. کجا چنین روندی سابقه داشته ؟
انصاف داشته باشید (4319562) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۶:۴۰:۳۲
روحانی به هیچ وجه حاضر نیست با احمدی نژاد مناظره کنه...
روحانی قهرمان میدان‌های بدون حریف است.... حتی یک حریف ساده روحانی را ضربه فنی میکند چه رسد به عجوبه‌ای مثل احمدی نژاد (4319576) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۷:۳۳:۱۶
دولت از همین مناظره نصفه نیمه میترسه! چه برسه با آدمی همچون احمدی نژاد که همشونو میشوره پهن می کنه رو دیوار! (4319750) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۲۰:۱۰:۴۵
من طرفدار روحانی هستم و مخالف این مناظره، چراکه الان وقت انتخاباته و یک یار چهارمی میاد کمک کاندیدای اصولگرا.
بدون شک ها دو دولت نقص های فراوانی داشتن با این تفاوت که دولت قبل نقصهاش کشور رو نابود کرد
اگر سه سال و نیم پیش بود خوب بود این کار (4320206) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۳۲:۰۲
اقای رئیسی دنبال فرافکنی هستید
برنامه اقتصادی و سیاسی ارائه فرمایید برادر (4317990) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۲:۰۳:۵۸
کلا تقصیر دولت قبله (4318135) (alef-13)
 
دلیران تنگستان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۴:۱۷:۱۴
بقول شما فرافکنی !!! باشه !! ولی شما که دنبال فرافکنی نیستید چرا می لرزید؟؟؟ اگر راست می گویید بسم الله بفرمایید مناظره با احمدی نژاد؟؟ (4318753) (alef-13)
 
کاربر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۶:۲۷:۴۰
قابل ملاحضه شما امروز فایل الکترونیک برنامه هاشون منتشر شد.
کاری که تابحال هیچکدام از کاندیداهای محترم اجرا نکردند! (4319518) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۶:۴۱:۲۱
عجب!
اگر حرفهای ریشه‌ای رئیسی فرافکنی هست پس حرفهای خلاف واقع روحانی چی هست؟! (4319581) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۷:۴۷:۲۴
فرافکنی چیه؟!!
حرف منطقی رو هم نمیپذیری؟
نه اینکه روحانی خیلی برنامه مدونی داره. (4319813) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۳۲:۲۶
تفرقه بینداز و حکومت کن
چه سیاست آشنایی پیش گرفته اید ای برادر (4317994) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۳۲:۵۴
فرصتی هم برای خانواده هاشمی بدهید (4317995) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۲:۰۷:۰۷
چرا فرصت برای خانواده هاشمی !
اگه مناظره های اونوقت ورو بخونید احمدی نژاد فقط فرموده اند ببینید فرزندان هاشمی چکار می کنند فرزندان ناطق کجا هستند
بعدا هم معلوم شد فرزند هاشمی که مهدی سر از زندان در اورد و فائزه هم دستگیر شد حالا کجاش تهمت زده !!!! (4318156) (alef-13)
 
مازندرانی
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۶:۱۷:۲۵
آقای رحیمی معاون اول احمدی نژاد کجاست ؟ (4319463) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۲:۰۹:۲۹
اگر رییس جمهور نمیترسه مناظره کنه. و دفاع کنه.البته نمیدونم از چی (4318165) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۴۳:۱۴
شما نگران نباش اگه اقای احمدی نژاد بیاد مناظره انوقت کل دولت یازدهم و اقازاده ها باید برن دادگاه (4318038) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۲:۰۲:۱۵
روحانی به چنین مناظره ای تن نخواهد داد
اوبه تریبونهای یک طرفه عادت دارد (4318127) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۲:۱۲:۳۰
میگن سوراخ لایه ی اوزن هم تقصیر دولت قبله (4318176) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۷:۰۲:۰۵
لابد به نظر شما اون هم تقصیر روحانیه (4319639) (alef-13)
 
123
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۴:۱۱:۴۸
به نظر شما برای احمدی نزاد کدام یک خطرناک ترند
روحانی یا قالیباف
قالیباف مستقیما چشم به آرای طبقه حامی احمدی نزاد دوخته است و اگر احمدی نزاد این روزها برای این مساله فکری نکند تمام اندوخته های خود را از دست داده است (4318717) (alef-13)
 
حافظ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۴:۱۸:۵۵
آقای رئیسی عزیز... احمدی نژاد در زمین شما بازی نمی کند برادر. از ضعف خودتان فرار نکنید. (4318766) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۵:۲۰:۰۲
جناب رییسی شما که حرف برا گفتن نداری
میخای احمدی را جلو بندازی؟؟!!! (4319157) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۶:۵۲:۵۸
آقای احمدی نژاد باید محاکمه شوند. اگر تبرئه شدند بعد حرف از مناظره بزنید. (4319612) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۷:۴۳:۱۳
انصافا شجاعتی که احمدی نژاد داشت در هیچ سیاستمداری ندیدم . همین الان از سایه اش میترسند . مردم هم قضاوت خواهند کرد و براتون خیلی بد میشه (4319797) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۳۶:۳۵
چهار سال هست از دولت نهم و دهم سياه نمايي ميکنيد

يک مناره 5 ساعته همراه با وزراي دولت قبل و فعلي

فقط آمبولانس و کمک هاي اوليه سکته و ايست قلبي آماده بشه (4317692) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۴۸:۲۹
سیاه نمایی !!!!!

برای شمایی که یادت نیست 4 سال قبل مملکت در چه وضعی بود این مناظره از نان شب واجب تر هست .

یک مملکت با هزار تا مشکل داخلی و خارجی تحویل دادین انتظار معجزه هم در 4 سال دارین ؟؟؟؟ (4318060) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۳۸:۰۸
روحانی جرات این کار رو داره؟ (4317700) (alef-13)
 
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۲۹:۵۵
نه روحانی جرات نداره

چون اگه بپرسن
دکل نفت کو ؟
پول اوراق قرضه ای که تو امریکا خریدی کو ؟
پول نفتی که فروختی کو ؟
و ...
نه فقط شرمنده میشه بلکه می ترسه دادگاهی هم بشه (4317975) (alef-13)
 
حافظ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۴:۱۹:۵۵
بله... ولی جرات عوام فریبی را ندارد. (4318774) (alef-13)
 
محمد ر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۳۸:۵۲
آیا صدا سیما سال 88 اجازه داد تا مرحوم هاشمی رفسنجانی از خودش در برابر تهمت های احمدی نژاد دفاع کنه ؟
آیا صدا و سیما اجازه داد تا ناطق نوری از خودش در برابر تهمت های احمدی نژاد دفاع کنه؟
جواب منفی است.
چرا اقای رئیسی اون موقع چنین درخواستی رو ندادند؟ (4317708) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۲۰:۵۴
اون موقع آقای رییسی طرفدار احمدی نژاد بود.
ایشون اصولگراست و خاطر همه مردم هست که اصولگرایان حامی احمدی نژاد بودند.
در واقع آقای رییسی خود باید پاسخگوی حضور وزاری احمدی نژاد در تیم خودش باشد.
در صورت رییس جمهور شدن رییسی و مسئولیت یافتن مجدد وزاری سابق احمدی نژاد از این مملکت به سرعت باید گریخت.
کارنامه آقایان هنوز در خاطر مردم هست. (4317932) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۲۶:۰۸
متن در دقیق نخواندید- پیشنهاد مناظره است - نه اینکه بیاد متکلم وحده باشد- هاشمی - میر حسین موسوی و... مناظره نمی خواستند، (4317958) (alef-13)
 
امیر حسین سلطان/تهران
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۳۸:۰۱
مناظره برای چی؟! چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است جناب آقای رئیسی؟! تمام آنچه را که جنابعالی و سایر منتقدان دولت یازدهم به آن اعتراض و انتقاد دارید اگر درست باشد مافات برجا مانده از دوران 8 ساله ای است که متاسفانه بخش اعظم همین مخالفین دولت یازدهم جزو حامیان و تایید کنندگان رئیس جمهور آن دوران بودند و چه بسا اگر تدبیر رهبری معزز انقلاب اسلامی(مد ظله العالی) در مورد ایشان در کار نبود همچنان هم مورد حمایت آنان می بود! لذا بهتر است مناظره سوم تان را لااقل واقع بینانه تر و منصفانه تر به انجام رسانید. (4318014) (alef-13)
 
مقداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۲:۰۵:۴۶
ما خواهان برگزاري مناظره براي هويدا شدن حقيقت هستيم از متكلم وحده صحبت كردن دولتمردان خسته شده ايم. (4318150) (alef-13)
 
حقگو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۲:۰۳:۵۲
صحبت احمدي نژاد يك دقيقه در مورد فرزندان اين عزيزان بود كه بعدا در خصوص برادر مهدي رفسنجاني ثابت شد ليكن در اين دوره مناظرات روحاني و جهانگيري از 24 دقيقه وقت خود 19 دقيقه را به نكوهش دولت احمدي نژاد پرداخته اند. اين حق احمدي نژاد و مردم است تا از خدمات و آسيب هاي دولت احمدي نژاد رو در رو با روحاني مطلع شوند. (4318134) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۶:۲۹:۰۲
بله ايشون خودش قبول نكرد مى گفت زنده مى خواهم ضرغامي هم گفت من زنده دوربين به كسي نمى دم
بعد مگه محمود چي گفت گفت پسراي آقاي هاشمي كجاند؟
بعدا معلوم شد تو زندانند! (4319527) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۳۸:۵۹
آقای رئیسی این راه شما به ترکستان است
احمدی نژاد هرگز در زمین شما بازی نخواهد کرد (4317709) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۵:۴۳:۵۵
شما احیانا وکیل احمدی نژاد یا سخن‌گوی ایشان نیستید؟ (4319298) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۳۹:۴۵
عمرا احمدی نژاد قبول کنه
چون : 1-حرفی برای گفتن نداره
2- عمرا برای رای اوری شما خودش رو فدا کنه (4317714) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۴۷:۵۳
عمرا اقای روحانی قبول کنه بنظر من احمدی نژاد از خداشه و راحت هم طرفشه به مغلوب می کنه (4318056) (alef-13)
 
وارادت چي شريف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۲:۰۷:۵۹
شما از طرف احمدي نژاد نيت خواهي مكن فقط از حاج حسن بخواه مناظره را قبول كند آنوقت خواهي ديد احمدي نژاد براي روشن شدن حقيقت حاضر يه شركت در مناظره خواهد يا خير (4318160) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۴۰:۳۷
آقای رئیسی به جای این حرفها برنامه ارائه کنید
برنامه جامع اقتصادی ارائه کنید
البته مطالعه در خصوص سیاست خارجی رو هم زیاد کنید (4317720) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۴۹:۲۵
د همين لحن متبختر كار دست شما ميده و كانديدتون را زمين ميزنه :)‌ (4318063) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۴۰:۴۶
روحانی بسیار متکبرانه و فرعون مئابانه از پاسخگویی به عملکرد 4 ساله اش طفره رفت بگو چکار کردی که مردم باید دوباره بهت اعتماد کنن فقط مردم را از سایه جنگ می ترسانی؟ (4317721) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۳۰:۳۳
آقا ایشون مگه 4سال قبل چی گفت که مردم بهش رای دادن؟ حرف خوبی زد روحانی گفت شما در سال 92 مسیری رو انتخاب کردید که ما الان در میان راهش هستیم اگه تغییر و عوض کردن مسیر در حالی که هنوز نیمی از راه باقیست کار عاقلانه ای هست؟؟؟؟؟
میدونم که سانسور میشه (4317980) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۵۵:۳۷
خود شیفتگی دولتی ها انتها ندارد کارگزارانی ها مملکت و دولت را ارث پدری خودشان می دانند (4318085) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۶:۰۴:۴۷
داداش داری مسیرو اشتباه می ری!
از همین جا معلومه دیگه چهار سال دیگه هم که تموم شد می گه پنجاه و چهار درصد مسیر رو رفتیم برای ادامه اش باید به کسی که من می گم رای بدید (4319404) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۴۰:۴۶
جایی که اقای احمدی نژاد باید پاسخگو باشد دادگاه است نه صدا و سیما (4317722) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۳۳:۳۷
شما چرا ترسیدی؟ (4317999) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۷:۰۸:۰۵
شما چقدر مثبت داری!!! (4319661) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۷:۳۰:۴۷
شما نترسیدی؟ وزیران احمدی نژاد الان در کدام ستاد هستند؟ (4319739) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۴۱:۲۲
مناظره وقتی باید انجام بشه که تردیدی در انتخاب مسیر باشه نه وقتی که آمار در دسترس مردم هست! وقتی آمار میگه رشد اقتصادی در 92 منفی 6 و خورده ای بود و تورم مثبت 34 درصد و امروز، رشد اقتصادی مثبت 6 درصد هست و تورم حدود 8 درصد، مناظره باید صورت بگیره تا دوباره پوپولیسم فرصتی برای مقابل دوربین قرار گرفتن و فریب دادن مردم داشته باشه؟ (4317725) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۲:۰۰:۵۰
میرسلیم یک لگد کوچک به آمار رشد اقتصادی روحانی زد که 6 درصدش مربوط به فروش نفته، روحانی موند چی بگه
حالا توی مناظره بعدی ، لطفا پنبه تعصب را از گوشتان در بیاورید براحتی متوجه می شود مفهوم امارهای ارائه شده چیست
در مسکن رکود کامل است انون موقع میلگرد و سیمان و آجر و صد قلم از این دست را در محاسبه تورم دخیل کردند اونموع می گویند تورم 9 درصد است
مگر کارمند و کارگر میگرد و تیر آهن میخوره
وقتی گوجه می شه 5 هزار تومان قیمت میوه بیشتر از دو برابر می شه
گوشت گران مشه ... تورمی واقعی که کارگر و کارمندان و .... احساس می کنند بیشتر از 40 درصده عزیز (4318115) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۵:۲۱:۵۴
مشکل همینه که شما ها به همه چیز لگد میزنید (4319171) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۷:۱۰:۳۲
باز خوبه میر سلیم قبول کرد که بخشی از رشد اقتصادی مربوط به فروش نفته این یعنی برجام یه تاثیری داشته برخلاف ادعا ریسی و قالیباف (4319667) (alef-13)
 
Moldova, Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۶:۵۳:۵۱
دوست عزیز گوجه به خاطر سیل جنوب شد پنج هزار تومن اما با برداشت محصول دوباره میشه زیر هزار تومن .در ضمن ما از سال 70 به بعد تقریبا همیشه تورم دورقمی داشتیم پس همه چیز گرانتر شدند اما تو این دولت اهنگ رشد تورم منفی شده حالا شما ناراحتی دوستداری تورم دو رقمی بشه گوشتو گرونتر بخری؟ (4319614) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۹:۱۶:۵۶
رشد منفی بود ، چه از فروش نفت چه غیره، اما حالا حتی اگر فروش نفت رو حذف کنی که واقعا کار محال بلکه اشتباهی است، باز رشد مثبت هست. حرف آقای میرسلیم واقعا بدون منطق بود! و در کل به نفع طرف مقابل (4320076) (alef-13)
 
واردات چي مظلوم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۲:۱۰:۱۳
خانه شما كجاست برادر كه در آنجا تورم 8 درصد است.كافي است فقط قيمت يك كالاي ساده كه نه تحريم در آن اثر دارد مثل شير را از ابتداي اين دولت رصد كنيد (4318167) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۷:۲۲:۰۹
و قیمت یک کالای بزرگ مثل خونه!! من سال ۸۰ بعد از سربازی وارد کار شدم با مدرک لیسانس در یک مجموعه دولتی تا سال ۸۴ قدری پول پسنداز کردم و تصمیم گرفتم یه اپارتمان کوچیک بخرم. از اینجا بود که مصیبت احمدی نژاد دوران گل زندگی من رو سوزوند. امسال 5 میلون کم داشتم سال بعد ۵ تومن میشد ۱۰ تومن ۲۰ توم سال ۹۱ که دیگه کلا از خرید اوارتمان ناامید شدم مثلا اگه من تو یک سال با کلی سختی ۵ تومن جمع میکردم خونه ۱۰ تومن بالا میرفت سال ۹۱ خونه ای که سال ۸۱ متری ۴۰۰ تومن بود شه بود متری ۴ میلیون واقعا به افسردگی رسیدم اما تو ۴ سال دولت روحانی قیمت خونه کاملا ثابت بود و شکر خدا سال ۹۵ تونستم بالا خره یه اپارتمان بخرم. شاید گوشت از ۳۰ هزار تومن شه باشه ۴۵هزارتومن یعنی ۵۰درصد رشد اما مگه یه خانواده چقدر از این بابت تاحت فشاره اونی که یه تکون ۱۰ درصدی هم باعث میشه یه فشار عزیم به خانواده بیاد مسکن و احاره هست (4319707) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۷:۳۴:۱۳
خوب شیر و برسی کن شیر سال 92 2300 بود الا 2700 یعنی سالی 100 تومان مثل اینکه یادت رفته هفته ای می رفت رو قیمت شیر !!!! (4319751) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۷:۴۵:۵۰
تورم سالانه است نه چهار سالانه! بعد که می گن بی سواد بهتون برم می خوره! (4319808) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۵:۴۶:۴۵
مشکل آمار دولت یازدهم برای خودش هم حل نشده!! (4319314) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۴۲:۳۱
به عنوان يك ايراني موافقم (4317731) (alef-13)
 
حسن
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۴۳:۳۶
بابا چی فکر کردید دولتی ها جیگر مناظره با همین نامزدها را هم نداشتند یادتونه که وزیر کشور بود که می خواست همین مناظره ها هم غیر زنده پخش و سانسور بشه و آقای "آشنا" مشاور روحانی که می خواست سوالات در اختیار نامزدها باشد صددرصد یقین نمایید چنان رفتار می کنند که گویی اصلا این پیشنهاد را نشنیده اند (4317734) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۴۶:۴۰
دولتی ها از مناظره می ترسند. (4317746) (alef-13)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۴۷:۴۸
دولت وارث خرابی های احمدی نزاد وهمفکرانش هستند حالا دیگ اگ ممکنه مملک را دست اهلش بدهید واینقدر ازمردم . رهبری وخون شهدا مایه نگذارید برای منافع طلبی خودتان (4317752) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۷:۱۰:۱۴
دولت وارث خرابی های احمدی نژاد قبول

چرا آقای روحانی در این چهار سال جوابگوی عملکرد خودش نبود چرا وزرا دکان باز کردند چرا در مقابل حقوق نجومی هیچ واکنشی نشان نداد چرا بعصی ها که اموال بیت المال را غارت کردند ذخیره انقلاب معرفی شدند چرا مسئولین صندوق ذخیره فرهنگیان که نوسط وزیر منصوب شد بجای رسیدگی به وضعیتش استعفا داد.
چرا های زیادی بی پاسخ مانده که ربطی به دولت قبل نداشته. (4319666) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۴۹:۰۶
روحانی به جای اینکه پاسخ سوالات مناظره را بدهد می خواست با حرفهای نخ نما رای جمع کند و به جای اینکه به انتقادات رقبا پاسخ بدهد دولت قبل را محکوم می کرد باید با حمدی نزاد مناظره کنه تا ببینم چجوری می خواد لبخند دیپلماتیک تحویل بده (4317760) (alef-13)
 
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۵۱:۳۲
حساب دو دو تا چهاراست آقای رئیسی! آقای روحانی دولت کشور ژاپن رو که در سال 92 تحویل نگرفته! دولت آقای احمدی نژاد رو با کولباری از مشکلات تحویل گرفته. وقتی نقد شما از دایره انصاف خارج میشه و طوری وانمود میکنید انگار قبلا وضع مملکت درست بوده و همه چیز با اومدن روحانی خراب شده، باید این نکته رو بهتون یادآوری کرد. مسلما شمایی که طی هشت سال ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد همگی به طور یکپارجه همه نوع حمایت ازش کردید و امروز حتی حاضر نیستید صلاحیتشو تایید کنید بهتر از همه ما میدونید چه بلایی سر مملکت ما آورده! ولی امروز سر میز مناظرات از تاکتیک کی بود کی بود من نبودم استفاده میکنید!
تمام مشکلاتی که امروز ازش حرف میزنید چیزی بود که خودتون پدید آوردید و دولت فعلی سعی کرد قطار رو به ریل برگردونه و حالا که همه چیز دوباره داره جون میگیره با ژست جدید اومدید و میگید قطارمون از اول هم درست بوده!
شما دیگه خیلی باحالید! (4317770) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۳۵:۴۵
آقای رئیسی در طی مناظره مدام به نقد برجام پرداختند... و دولت رو از این جهت نقد کردند. گویا جلسه نقد برجام بود (4318010) (alef-13)
 
ترسو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۲:۱۳:۴۵
جلسه سياسي - فرهنگي بود لابد در اين جلسه هم نبايد در مورد برجام صحبت كرد (4318182) (alef-13)
 
حقگو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۲:۱۱:۲۲
ايشان هم گفته اند براي روشن شدن وضع حاج حسن مناظره كند. آنرا كه حساب پاك است از مناظره چه باك (4318172) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۵۳:۲۹
بنده به عنوان اصولگرا صد در صد موافق این مناظره هستم.

آنکه حساب پاک است از محاسبه چه باک است.

ضمنا آقای قالیباف فرمودند کاندیداها نسبت به اعلام دارائیها و کار فرزندانشان هفته آینده در مناظره سوم هر چه دارائی دارند اعلام نمایند، خوب است این خواسته همه که مردم خواهان آن نیز هستند و بعضا بعضی از منافقین شائبه ایجاد می کنند محقق شود. (4317779) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۲:۱۳:۲۶
این هم از ترفندهای عوام فریبانه آقای قالیباف
دوست عزیز تمام اعضا دولت موظفند لیست دارایی های خود را در ابتدای شروع به کار تحویل قوه قضاییه دهند. مرجع اعلام دارایی مسئولان هم قوه قضاییه و سازمان بازرسی است نه اینکه دوستان روی یک کاغذ بنویسند بعد از روش بخونن و از خودشون تعریف کنند (4318179) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۶:۱۱:۲۰
ربطی نداره دوست عزیز
اشکال چیه یه نفر بیاد دارایی هاشو رو به مردم اعلام کنه
فکر نمی کنم مردم مخالفتی با اعلام دارایی توسط خود شخص داشته باشند (4319432) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۵:۲۱:۴۰
استاد بلامنازع همه مناظره ها احمدی نژاد بود

ولی آیا نتیجه عملش با حرفش یکی بود؟ (4319169) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۵۴:۱۷
دولت میترسه (4317782) (alef-13)
 
بنده خدا . اصل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۵۶:۴۳
این پیشنهاد برای منحرف کردن افکار عمومی است . آقای توکلی باانصاف ترین انسان در خصوص عملکرد احمدی نزاد است. آقای رییسی آدرس اشتباه ندهند اطلاعات ایشان در مورد عملکرد احمدی نزاد کامل است . خیلی پیچیده و تخصصی مثل برجام نیست کهMPT .NPT بگویند. کافی است به نقشه هوایی آقای توکلی رجوع نمایند. ایکاش اصولگرایان همانند توکلی و مطهری شهامت و شجاعت حق گویی را داشتند.
البته بنده اصلاح طلب نیستم. (4317791) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۵۶:۴۹
چی میخاد بگه بازم بازی با کلمات همون حرفای تکراری من این کارو کردم مسکن مهر ساختم رکود ایجاد کردم دلار ۳۳۰۰تومن کردم بیشتر مردم میدونن چیکار کرده دیگه لزومی نداره باز بیاد تازه راحت شدیم از کلمات فریبنده (4317793) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۲:۰۵:۳۴
چرا می ترسید؟؟!! مناظره احمدی نژاد و روحانی دیدنیه !!!!!
رای گیری کنید غیر از اعضای دولت تقریبا همه مردم موافق اند. (4318147) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۵:۵۳:۱۳
شما که می دانید می خواهد چی
بگوید خودتان را آماده پاسخ‌گویی کنید .این که واهمه ندارد! (4319350) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۵۹:۰۴
حرکت درستی است. وزن روحانی در این مناظره مشخص خواهد شد. (4317806) (alef-13)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۰۰:۳۹
اقای احمدی نژاد چی میخاد بگه چیزی که عیان بوده هست چه حاجت به دوبارش است
دلار از ۹۰۰بشه 3300 تورم رکود مسکن مهر از چی میخاد دفاع کنه بازم میخاد بازی با کلمات راه بندازه (4317815) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۰۰:۴۷
کسی که این پیشنهادو داده خودش حریف نیست و بدنبال اینه که مثلا احمدینژاد روحانی رو ضایع کنه اما غافل از اینکه مگر دولت قبل غیر دوستان این آقایان بودند ؟ و دیگه اینکه انگار مدیریت مملکت وابسته شده به مناظره و ضایع کردن حریف و انگار که هر کسی عرضه ضایع کردن بیشتر داشته باشه لایقتره واسه ریاست جمهوری، عملکرد گذشته و تخصصص و تجربه هر فرد بیانگر توانایی اون شخص برای ریاست جمهوریه که فکر میکنم با این تفاسیر و نگاه منصفانه آقای روحانی و تیمش خوب عمل کردند و نباید معضلات و گرفتاریهای گذشته رو فراموش کرد (4317817) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۰۰:۵۷
اطرافیان احمدی نژاد الان همه اطراف رییسی هستند پس مغلطه نکنید (4317818) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۰۱:۴۸
مگه براي آقاي احمدي نژاد و خاتمي مناظره گذاشتند ؟ (4317825) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۰۵:۴۱
آقاي رييسي عزيز . شما فعلا" از برنامه هاي خود بگوييد و اختلاف دولت فعلي و قبلي را به خودشان واگذاريد آنها خود زبان دارند و بلدند چگونه از پس هم بر بيايند . اصلا" حضرتعالي براي چه آمديد ؟ اين موضوع را براي ما جا بياندازي ممنون مي شويم . (4317844) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۱۰:۲۸
واقعا عالیه چون ما نمی دونیم کدام حق اند ودرست می گویند وکدام اشتباه (4317874) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۱۹:۳۷
مطمئنا روحانی این دو هفته تبلیغات را هم با منتسب کردن رقبای انتخاباتی به احمدی نژاد سپری خواهد کرد و به هیچ وجه تن به مناظره با احمدی نژاد نمی دهد (4317926) (alef-13)
 
حميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۲۲:۰۰
اكثر وزرا و افراد احمدي ن‍ژاد-بجز خود احمدي نژاد و دو رفيق بهاري اش- در ستاد آقاي رييسي حضور فعال و موثر دارند. در نتيجه مناظره رييسي-روحاني به نيابت از دولت احمدي نژاد- نه شخص احمدي نژاد- در حال انجام است. مناسب است كه آقاي رييسي نيز گزارشي از عملكرد مسوليت شان در قوه قضاييه در مبارزه با فقر و فساد ارايه دهند تا بهتر بتوان بين شعار و كارنامه فرد ارزيابي نمود. ارزيابي وضع موجود فارغ از نقطه شروع اين دولت، امكان پذير نيست. براي ارزيابي عملكرد سه عنصر "وضع موجود"، "وضع مطلوب" و "ميزان پيشرفت در دوره 4 ساله" ملاك است (4317937) (alef-13)
 
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۲۶:۵۷
اینکه در غیاب مسئولان دولت قبل آمار واطلاعات داده شود در ست نیست.مردم منتظر شفافیت بیشتر این موضوع با حضور مسئولان دولت قبل وفعلی هستند (4317964) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۲۹:۳۴
روحانی ترسو عمرن مناظره رو قبول کنه (4317974) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۳۲:۱۹
کاملا موافقم اینطوری معلوم میشه کی چقدر راست می گه وقتی یکی هر کاری کرده و نکرده و می ندازه تقصیر یه نفر دیگه آیا نباید به طرف مقابل حق اضهار نظر نه حتی دفاع داد (4317992) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۳۳:۵۶
چطور زمانی که احمدی نژاد به همه رییس جمهور های قبلی تهمت زد کسی همچین چیری نخواست
من موافقم به شرطاینکه آقای خاتمی هم باشه در مناظره (4318001) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۲:۱۷:۰۲
راستی احمدی نژاد به خاتمی تا حالا چی گفته (4318192) (alef-13)
 
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۴:۴۹:۲۷
هرچى دلش خواست به هاشمي مرحوم و بچه هاش و كرباسچى و غيره گفت
راستو هنوز ليست مفاسد اقتصادي تو جيبشه؟ (4318978) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۶:۲۱:۲۷
چی می خواست بگه
بگه کشور ور با رشد اقتصادی 6 درصد تحویل گرفتم با منفی 6 تحویل دادم ؟!!! (4319481) (alef-13)
 
ممد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۳۹:۴۴
دولتیا جرات رویارویی با دولت قبلی را ندارند (4318021) (alef-13)
 
Denmark
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۴۱:۲۵
كسي كه رد صلاحيت شده ميتونه بياد با رئيس جمهور كشور مناظره كنه؟! (4318029) (alef-13)
 
Denmark
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۴۳:۱۲
آقاي رئيسي با اين كار ميخواد حمايت احمدي نژاد رو از خودش كسب كنه. خدا رو شكر هر چي بيشتر ميگذره مشخص تر ميشه كه رئيسي همون احمدي نژاده. (4318037) (alef-13)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۴۵:۴۸
فعلا ايشان بايد با رقباي انتخاباتي خود در اين دوره مناظره كنند. (4318051) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۵۱:۳۵
میگم من پیشنهاد میدم محمود مناظره داشته باشه با موسوی و کروبی (4318069) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۲:۰۳:۵۱
یاید مناظره ای بین آقایان احمدی نژاد و روحانی صورت بگیرد تا مردم بدانند که کدامیک راست میگفته و کدام یک دروغ تا درس عبرتی باشد برای اشخاصی که به جای خدمت به مردم هوچی گری می کنند. (4318133) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۶:۱۱:۲۲
مردم می دونند . خوب هم می دونند (4319433) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۲:۰۴:۲۵
مناظره بزاره برای چی ؟؟ مگه مردم کور بودند و تورم 40 درصدی ، افزایش لجام گسیخته ی قیمت ارز ،تحریم ها و بیکاری را به شخصه تجربه نکردند !!

یعنی اگر این آقا (احمدی نژاد) بیاید در مناظره بگوید عملکردم خوب بود حالا باید ما قبول کنیم !!!
حداقل دولت روحانی اگر در اشتقال هم موفق نبوده می تواند بگوید تورم و افزایش روز افزون تحریم ها را مهار کرده و حداقل یک عملکرد مثبتی هم داشته آن هم با وجود کاهش شدید قیمت نفت. (4318140) (alef-13)
 
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۲:۱۱:۴۱
بنظر من احمدی نژاد ، موسوی و کروبی هر سه باید بخاطر مسائل 88 در دادگاه محاکمه شوند
و نیز احمدی نژاد باید بخاطر تخلفات مالی (هزینه کرد بودجه خارج از مصوبات مجلس) محاکمه شود و سایر تخلفات از قانون
اگر محاکمه میکردیم هیچ مسئولی جرات نمی کرد که از قوانین تخطی کند و برای کشور و نظام هزینه درست کند و راست ، راست بگردد و طلبکار هم باشد (4318173) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۶:۴۶:۲۲
احمدی نژاد مشکل داشت... اما اکثر تهمت‌هایی که به او زده شده دروغهایی است که اصلاح طلبها ساختند....
احمدی نژاد خوار چشم طبقه مرفه بی درد جامعه هست... (4319596) (alef-13)
 
عباس شیرازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۵:۲۱:۲۲
مناظره برگزار شود جهانگیری هم برای کمک باشد دو به یک تا سیه روی شود هر که دراو غش باشد.محال است دولت این مناظره رابپذیرد حتی دو به یک میگوئید نه منتظر باشید خواهیم دید. (4319163) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۶:۱۰:۳۴
دولت نباید بپذیرد. صدا و سیما باید بپذیرد (4319429) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۵:۲۲:۴۲
نیاز نیست خود احمدی بیاید. تفکرش حی و حاضر در مناظره هست. (4319178) (alef-3)
 
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۵:۴۴:۱۹
حقی که هیچ وقت به آقای رفسنجانی داده نشد ولی احمدی نژاد تافته جدا بافته است (4319300) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۶:۰۹:۵۵
کسی که این حرفا رو در مورد شما تایید کرد، شورای نگهبان نیست؟
بهتر نبود بجای تقاضای بی امکان جواب، شکایت به احراز نشدن صلاحیت می کردید که جوابش ممکن بود؟ (4319425) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۶:۳۲:۴۶
رییسی اصلا رجال سیاسی نیست (4319549) (alef-13)
 
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۶:۳۵:۳۳
فردی که رد صلاحیت شده چطور میخاد بیاد مناظره تو صدا و سیما شرکت کنه! (4319559) (alef-13)
 
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۶:۴۲:۲۶
چی شده همه دلسوز احمدی نژاد شدید

به خدا هاشمی رفسنجانی هم بچه همین انقلاب بودا...........

خاتمی هم تو همین انقلاب قد کشیده بود چرا بهشون فرصت دفاع ندادید

به میر حسین و کروبی هم میشه فرصت دفاع دادا...... بذارید مردم بفهمن چی به چیه

چرا فقط مناظره بین احمدی نژاد و روحانی

بهتره مناظره های زیر هم انجام بشه

خاتمی و احمدی نژاد

هاشمی رفسنجانیی که دیگه نیست و احمدی نژاد
میر حسین موسوی و بازم احمدی نژاد
کروبی و بازم احمدی نژاد..........

ببینید این الم شنگه ها از کجا شکل گرفت .........

جون جدت نظر رو تایید کن:)) (4319584) (alef-13)
 
روزبه
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۶:۴۳:۱۵
قطعا خیلی از مواردی که روحانی بعنوان ضعف دولت قبل نام می بره جواب داره و با توجه به شرایط اون موقع اتفاق افتاده .

اگر با پایداری غنی سازی 20 درصد اتفاق نمی افتاد هیچ قدرتی جدی پای میز مذاکره نمیامد کما اینکه قبل از آن نیامد .

پس همه این وقایع دولتها پشت هم همه دانه های یک تسبیح هستند . سیاه نمایی درست نیست .

کسی که همه چیزهای قبل از خودش را سیاه می داند کرامت انسانی , حق شهروندی و عدالت را نیم توان از او انتظار داشت . اینها همه نمایش است . (4319588) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۷:۲۷:۱۵
متاسفانه بعضی ها اصل مطلب رو نفهمیدند که منظور رئیسی چی بود.
تمام حرف این بنده خدا اینه که روحانی و جهانگیری به دولت قبل منتقد هستند و همش تو حرفاشون دولت قبل رو می کوبند. حرف اینه که مناظرات محل انتقاد به دولت قبل نیست چون نماینده ای از طرف دولت قبل در اونجا حضور نداره.
روحانی و جهانگیری تلاش می کنن اینجور القا کنن که قالیباف و رئیسی طرفدار و نماینده دولت قبلن و در صورتی که این دو نفر منتخب بشن دوباره همون روال رو خواهیم داشت در حالی که اینجور نیست. (4319729) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۷:۳۰:۳۰
روحانی و جهانگیری استاد انحراف افکار عمومی هستن
به جای دفاع از عملکرد چهارساله و ارائه برنامه هاشون فقط دولت قبل رو می کوبن. (4319738) (alef-13)
 
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۸:۱۳:۳۶
اگر عملکرد جناب آقای دکتر احمدی نژاد قابل دفاع باشد، که هست، جناب آقای رئیسی خود باید عرضه دفاع از عملکرد ایشان را در جلسات مناظره قبلی می داشتند تا ثابت کنند اطلاعات ایشان کافی بوده و از آقای احمدی نژاد هم بهتر و مناسب تر هستند. (4319911) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۸:۳۰:۴۷
اتفاقا حرف آقای روحانی درست است که حمایت طیف اصولگرایان مثل آقای رییسی سبب شد تا آقای احمدی نژاد رییس جمهور شود که الان آقای رییسی به روی مبارک نمی آورد.
مناظره باید بین آقای رییسی و اقای احمدی نژاد برگزار شود تا دلایل حمایت آقایان اصولگرا از ایشان مشخص شود و ضمنا برای رد صلاحیت، آقای احمدی نژاد بتواند از خودش دفاع کند. (4319969) (alef-13)
 
سندی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۸:۴۲:۰۸
مناظره با احمدی نژاد ؟ چه فرقی میکنه ایناهم که برگزارشد با کاپی ایشون یعنی قالیباف و ریسی بود !! (4319995) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۹:۲۸:۲۲
اقای رئیسی بفرمایند چرا بدون داشتن هیچ برنامه ای پا به انتخابات گذاشته اند و دوما ایشان بفرمایند چرا برای دادن مالیات استان قدس به دولت که مجلس هم تصویب کرد مخالفت کردند با آن؟ (4320102) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۹:۵۲:۱۸
بگم؟ بگم؟ این عکس کیه؟ اینو می شناسی؟ چرا دختر وزیرت به جای پوشاک خارجی از کاپشنای من نمیفروشه؟ (4320157) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۲۰:۰۰:۴۷
وقتی حتی یک مورد از مشکلات اقتصادی که دولت های نهم ودهم برای کشور ایجاد کرد نه آقای رئیسی نه آقای قالیباف نه آقای میر سلیم ونه رسانه ملی نمی شود،چگونه وکجا وکی باید ریشه خرابی اقتصاد گفت. اگر بدنبال انضباط اقتصالدی باشیم باید سال های دیگر هم تلاش کنیم تا از شر خرابی آن اقدامات کشور بر باد ده رها شویم. (4320180) (alef-13)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.