خداحفظت کنه سردار (2909236) (alef-3)
تا اونجایی که میدونم امریکا تعدادی مستشار در عراق داره و نیرویی برای دخالت نظامی در عراق نداره (2909810) (alef-13)
شما که اینجا نشستی میدونی یا سردار که وسطشونه (2910273) (alef-2)
تا اونجایی که شماشما میدونی بله ولی تا اونجایی که حاج قاسم میدونه شما نمیدونی عزیزم (2910348) (alef-2)
شما بهتر میدونی یا سردار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (2910609) (alef-2)
شعار بسه . مشکل داعش فقط با همکاری همه کشورهای منطقه ازجمله ایران و حمایت قدرتهای جهانی از جمله امریکا از بین خواهد رفت. ایران در این مسئله مانند دیگر موضوعات بین المللی یک لجبازی بچه گانه با امریکا دارد. صرف نظر از اینکه زمانی کشورهای حامی داعش بوده اند در حال حاضر همه در دشمنی با داعش وحدت نظر دارند . (2910858) (alef-2)
لطفا اطلاعاتت رو در اختیار حاج قاسم بذار ایشون هم استفاده کنند! (2913051) (alef-13)
نه ولی جان من بیا و اطلاعاتت رو در اختیار حاج قاسم ما بذار
لنگ اطلاعات شما موندیما بدو . . . (2913083) (alef-13)
شما عزیز احتمالا از سردار سلیمانی اطلاعاتت بیشتره دمت گرم ! (2910890) (alef-2)
نمیدونم ولی فکرکنم پارسال امریکا ائتلاف تشکیل داد علیه داعش اونم با کی -عربستان- قطر- بحرین -کویت- اردن -امارات (2910923) (alef-2)
دوست عزیز تا کجا میدونید؟ چند وقت تو عراق حضور داشتید.الان سردار سلیمانی بهتر از مسئولین عراق به اوضاع این کشور وارده.چرا باید در هر زمینه ای اظهار نظر کنیم.... (2911186) (alef-2)
یعنی از سردار سلیمانی بیشتر میدونی؟؟ (2911246) (alef-2)
تو میدونی سردار نمیدونه!!!بابا با اطلاعات, در جریان همه امور بابا استعداد درخشان (2911414) (alef-13)
به خداوندی خدا من میانه خوبی با حاکمیت ندارم؛ اما از شما انتقاد می کنم. عزیز برادر، شما برای چه یکباره و در هر موقعیتی می آیید وسط میدان به دفاع از امریکا؟ داعش دست پرورده غرب و امریکاست. یک ذره فکر کن که به قول آقای سلیمانی با حلبی و بشکه که نفت کرکوک و سوریه را نمی فروشند. این نفتها از طریق نفتکش بار می شود و پولش هم به حساب داعش می رود! چرا کسانی که مدعی مبارزه با داعش هستند و هر روز یک قطعنامه علیه وی صادر می کنند، دارایی های داعش و پولهای آنها را بلوکه نمی کنند؟! این پولها از چه طریقی به دست داعش می رسد و آنها چطور اسلحه هایشان را می خرند؟! لطفاً نزد خودتان روی همین چند موضوع دقت کنید. داشتن مشکل با حاکمیت دلیلی نمی شود که آدم چشمش را بر روی حقایق ببندد. (2911554) (alef-13)
احسنت به شما كه اينقدر انسان باشعور وباجنبه اي هستيد وبا واقع گرايي مسائل را درك ميكنيد . (2918595) (alef-1)
يعني شك نكن كه تو بيشتر از فرمانده سپاه قدس ميدونيااا!!!! (2911634) (alef-13)
دخالت هاش رو قبلا و الان با مسلح کردن عشایر عراقی انجام داده شما نگران مظلومیت آمریکایی ها نباشید.. (2911835) (alef-13)
بعید میدونم منطورش جنگیدن با نیروهای نطامی امریکاییه.منظورش مقابله با تسلیحات و مدیریت نیروهای عراقی.همونکاری که حاج قاسم انجام میداد. (2911967) (alef-2)
معلومه شما اصلا نمیدونی! (2912710) (alef-13)
درد و بلات یخوره تو سر منفعل ها!
که هرچی آمریکا از تو می ترسه، واسه منفعلها شیره (2910652) (alef-2)
شما چند وقت تو عراق جنگیدی؟؟؟؟؟؟که میگی چند تا مستشار اونجا دارن !!اگه پایگاه درست کردن برا تفریح و گذران وقت درست نکردن. (2911253) (alef-2)
امریکا خیلی هیاهو کرد ولی در عمل اینها تصمیم گرفته اند فقط تظاهر کنند با داعش می جنگند و داعش رو توی اب نمک بخابونن برای درگیری های اینده.
واقعا حرکت امریکا زشت و غیر اخلاقی است. (2909238) (alef-3)
درود بر سردار قهرمان و ملت حسينى ايران گوش بفرمان رهبرى معظم براى هر امرى ميباشد . (2909248) (alef-3)
هرملتی به حمایت آمریکا دل ببندد،بیراه رفته است،درتاریخ ایالات متحده هیچ کس ازآمریکا وآمریکاییان خیرندیده است؛حتی حاکمانی که به پشتگرمی آمریکا جنایت کرده اند،خودشان توسط آمریکا نابود شده اند.آمریکا درویتنام ودرافغانستان وعراق نشان داده است که ازجنایت کردن لذت می برد؛حالا داعش درمنطقه همان کارهای آمریکارا می کند.... (2909273) (alef-13)
جوادی
۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۲۲:۱۹:۵۹
افسوس که روسای حکومت عراق قدر ترا ندانستند سردار . روز های پر حسرتی در انتظارشان خواهد بود . ناسپاس ها بجای تشکر ، گرفتار بازی های سیاسی شدند و امروز نتیجه اش را دارند می بینند . مگر باز هم به ملت پناه ببرند . (2909283) (alef-3)
آقا حرفات بوی اختلاف میده. هر حکومتی میتونه با توجه به شرایطی که براش پیش میاد از بقیه کمک بخواد یا نخواد ، هیچ وقتم حکومت عراق ناسپاسی نکرده در برابر حکومت ایران. ایشالا که به دست ما و عراقیا این اشرار شرّشون بخوابه (2909563) (alef-13)
امیر م.
۱۳۹۴-۰۳-۰۴ ۰۲:۳۷:۳۱
نخیر آقای جوادی کسی جلوی سپاه رو نه در عراق و نه در سوریه گرفته اما داعش هر روز داره به موفقیت میرسه و اینها معنی دیگه اش شکست های ماست! متاسفانه رسانه های ما جرات انعکاس واقعیات رو برای ما ندارند و آمریکا هم شده بهانه!
آمریکا با عراق قرارداد دفاعی نداره و دلیلش هم فشارهای ما و همکاری دولت وقت عراق که طرفدار ما بود هست! واگر نه اصلا داعش نه جرات نمیکرد و نه میتونست یک وجب تو خاک عراق کاری انجام بده! مثل اینکه آنزمان یادتون رفته چقدر رسانه های ما عدم تمایل عراق به بستن قرارداد دفاعی با آمریکا و خروج نیروهای آمریکایی از عراق رو جشن گرفتند!
تمام پایگاههای باقی مونده آمریکا در عراق برای آموزش و نگهبانی از شهروندان غیر نظامی هست. همین الان هم تمامی عملیات بر ضد داعش از طریق پایگاهها و ناوهای مستقر در خلیج فارس و کشور اردن و کویت داره انجام میشه و نه عراق بخاطر اینکه آمریکا برای حضور جدی در عراق بخاطر نبودن پیمان دفاعی مشکل داره! (2909928) (alef-13)
البته مي دانيم كه حاميان اصلي داعش همه جزو هم پيمانان آمريكا (عربستان و تركيه) هستند و مسلما بدون اجازه آمريكا، عربستان اقدام نمي كند. در مورد نحوه مداخله آمريكا شما ببين عليه صدام چگونه عمل كردند و الان چطور؟ مگر اونموقع در عراق پايگاه داشتند؟ صد در صد مشخص است كه سياست آمريكا تداوم نا امني و بي ثباتي در كشورهاي منطقه است وگرنه با داعش بازي بازي نمي كرد.
همانند جنگ ايران و عراق هدف اصلي فرسايشي كردن درگيري ها است به نحويكه وقتي داعش خيلي پيشروي كند كمي فيتيله رو بالا مي كشن و خبر از پيشروي عراق و سوريه مي رسد وقتي اونا زيادي جلو مي رن بلافاصله داعش رو از طريق كشورهاي همسايه شارژ ميكنن و اين وضع رو 10 سال ديگه ادامه خواهند داد. بايد به فكر خودمان باشيم. مذاكرات هسته اي مي تواند كشورمان را از چنين ورطه اي نجات دهد. (2910292) (alef-2)
مهران
۱۳۹۴-۰۳-۰۴ ۰۸:۵۸:۰۸
پس چرا امریکایی ها مهمات را بجای تحویل به عراقی ها به داعشی ها تحویل می دهد.
الان همه می دانند که داعش دست پرورده امریکا هست حالا شما می گوید که امریکا چون پایگاه دفاعی ندارد نمی تواند به عراق کمک کند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (2910314) (alef-2)
امیر م.
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۰:۲۷:۴۶
آقا مهران عزیز این حرف شما اصلا واقعیت نداره. تنها در یک مورد آنهم در جنگ کوبانی که آمریکاییها برای مدافعان کرد شهر کوبانی که تحت محاصره کامل داعش قرارداشتند مهمات از طریق هوا میفرستاد و در آن مورد خاص چند جعبه مهمات نسبتا سبک مثل نارنجک که با چتر فرود آمده بودند در منطقه ای فرود آمدند که بتازگی توسط داعش اشغال شده بود. داعشی ها هم از این مورد عکس گرفتند و برای تبلیغ پیروزی های خود در کوبانی آنرا در اینترنت منتشر کردند (همان طور که وقتی تجهیزات ارتش سوریه یا عراق را بدست می آورند تبلیغ میکنند!) و البته کسانی در داخل هم که بقول دکتر زیبا کلام اگر شعار مرگ بر آمریکا را از آنها بگیری دیگر حرفی برای گفتن ندارند آنرا بدین گونه که شما گفتی به عنوان کمک مهماتی آمریکا به داعش تبلیغ کردند! اتفاقا همان جنگ کوبانی بخاطر حمایت آمریکا و فشاری که به ترکیه آورد تا مرزهایش رو برای عبور پیشمرگهای کرد عراق به این منطقه باز کنه به سلامتی به نفع مردم محلی و با شکست داعش به پایان رسید! (2913991) (alef-1)
عزیز من شما اگر یک نگاه به سایت بی بی سی هم بندازی متوجه میشی که امریکا چندین بار به داعش کمک کرده.چندین بار مواضع شیعیان را بمباران کرده و چندین بار کمک تسلیحاتی به داعش رسانده.امریکا شر نرساند کمک کردنش پیشکش. (2910470) (alef-2)
روح الله
۱۳۹۴-۰۳-۰۴ ۰۹:۴۹:۴۵
طرز تفکر امثال شما برام خیلی جالبه
چون همیشه خودی ها رو مقصر و ناقص میدونین و بیگانه رو بسیار هوشیار و مقتدر و بدون نقص
لذا بیشتر از هر کسی خودتون عذاب میکشین و اصلا آرامش فکری ندارین
موفق باشید (2910537) (alef-2)
ابالفضل
۱۳۹۴-۰۳-۰۴ ۱۰:۵۱:۵۱
سلام بر هموطن عزیزم آقای امیرم:
برادر عزیزم یک سوال دارم؛
برفرض نبود قرار داد دفاعی عراق و امریکا، آیا امریکا با افغانستان قرار داد دفاعی ندارد؟
چرا یک گروه مثل طالبان و تروریست های آن منطقه را نمی تواند از بین ببرد و روزانه ده ها نفر از مردم مظلوم افعانستان کشته می شوند؟
برادر عزیز امریکا از ابتدای شکل گیری دولت جدید عراق پیمانهای دفاعی بسیاری برای آموزش و حمایت از ارتش عراق با دولت این کشور امضاء کرد اما نتیجه ی این پیملانها حذف و انحلال "سپاه بدر" در عراق بود.
ناوهای مستقر در خلیج فارس و اردن و کویت و صدها کشور دیگر نقش لجستیکی برای داعش دارند نه علیه داعش!
باتصاویر ماهواره ای که ارتش امریکا در اختیار داعش قرار می دهد عملیات های آنها انجام می شود.
برادر عزیزم !
ما در عراق و سوریه فقط چند مستشار داریم و نیروی نظامی نداریم.
براورد می شود که اگر ایران نیروی نظامی محدودی به سوریه بفرستد انشالله کمتر از 50 روز خاک سوریه از لوث نجاسات امریکا یعنی داعش پاک خواهد شد.
ایضا مدیریت سیاسی جنگ در عراق و ایران و لبنان کمی با رذالت روبروست.
درکشور خودمان برخحی می گویند سوریه و عراق و لبنان به ما چه ربطی دارد؟همین استدلال و فشار بسیاری از تصمیمات اصلی کشور را تحت الشعاع قرار داد و اکنون داعش به مرزهای شرقی و غربی ما چشم دوخته است.
جواب های هوی است!
انشالله پیروزی بزرگی برای سپاه اسلام و آینده امت اسلام بدستان فرزندان غیور ممالک اسلامی در راه است.
نصرمن الل و فتح قریب (2910799) (alef-2)
امیر م.
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۱:۰۴:۳۴
آقای ابالفضل، از اینکه بسیار با احترام جواب من رو دادید متشکرم. برخی دوستان فکر میکنند مثلا با کم سن و سال صدا کردن من جواب من را داده اند!
باید بگم که من هم امیدوارم که نیروهای ما در عراق و سوریه پیروز بشوند و برای همیشه از شر داعش خلاص بشویم. البته باید اضافه کنم که با برخی از استدلالهای شما موافق نیستم.
مثلا فرمودید پس چرا در افغانستان امنیت کامل برقرار نیست. اینجا دو نکته رو باید گفت. اول اینکه به هیچ عنوان وضعیت افغانستان با عراق قابل قیاس نیست. در افغانستان عملیات تروریستی وجود دارد و طالبان هیچ منطقه خاصی را در اختیار ندارد. بله ممکن هست در نبود نیروهای ائتلاف و یا دولتی گاهی بصورت محدود و کوتاه مدت یک روستایی را در نزدیکی مرز پاکستان اشغال کنند اما بلافاصله هم آنجا را ترک کرده و به عمق داخل خاک پاکستان فرار میکنند. آنچه داعش دارد در عراق و سوریه انجام میدهد یک جنگ تمام عیار و اشغال مناطق وسیع جغرافیایی و حتی ایجاد حکومت و رسیدگی به امور روزمره مردم در آن مناطق هست! نکته دوم اینکه اگر بخاطر روابط خاص و اهمیت کشور پاکستان نبود، آمریکا در همان سال 2001 وارد خاک پاکستان میشد و دنیا یکبار برای همیشه از شر طالبان خلاص میشد. اما همانطور که حتما میدانید پاکستان آمریکا را از ورود به این مناطق برحضر داشته ولی در عین حال خود دولت پاکستان هم حاضر نیست در این مناطق حاضر بشود و آنجا را اداره کند. این باعث شده تا آمریکا در این مناطق فقط از طریق عملیات جاسوسی و پهپادی بتواند برخی فرماندهان طالبان را نابود کند که خوب مسلما نتیجه اش به خوبی حضور جدی بر زمین نمی تواند باشد.
در جای دیگری فرمودید که ما حضور مستشاری در عراق داریم. با این هم مخالفم. درستش اینهست که ما هم حضور مستشاری داریم و هم حضور مستقیم. مثلا در جلسه مجلس فرمانده محترم نیروی زمینی رسما اعلام کردند که ارتش(و نه سپاه!) جمهوری اسلامی در عملیاتهایی در عمق پنجاه کیلومتری خاک عراق شرکت کرده و ما در این عملیاتها از هلیکوپتر جنگی و تانک و توپخانه استفاده کرده ایم! حضور مستشاری هم معنی خاصی میدهد که وزارت خارجه برای اینکه برای کشور در خارج مشکلی ایجاد نشود از این عنوان استفاده میکند. حتی همین حضور را هم تا پارسال منکر میشدند و نفی میکردند و شما مطمئن باش بزودی اخبار و فیلمهای مستند از صداوسیمای خودمان در مورد حضور مستقیم و قهرمانانه ما در عراق پخش خواهد شد به شرطی که به یک پیروزی بزرگ و حتمی در آنجا برسیم!
مستشاری یعنی شما در آنجا چند نیرو داری که محلیها رو آموزش میدهد. اما ما در منطقه الگوی جدیدی ایجاد کرده ایم که نمی توان به آن نام مستشاری داد. برای مثال در جدیدترین نبردی که سردار قاسمی در آن حضور داشتند (نبرد برای آزادسازی تکریت) ایشان فرماندهی دهها هزار نیروی سپاه بدر و همچین سپاه قدس یعنی ترکیبی از نیروهای عراقی و ایرانی را بر عهده داشتند. شما خودت فکر کن ببین سپاه بدر عراق که از سال 1379 تشکیل شده و حتی بسیاری از اعضای آن از زمان شاه از عراق اخراج و در ایران حضور داشته اند و تا سال 2003 یکی از لشگرهای سپاه پاسداران ما در ایران بود (یعنی بیش از سه دهه) آیا واقعا یک نیروی عراقی هست؟! (2914146) (alef-13)
جنگنده ها وتجهیزاتی که عراق سالها پیش پولش هم داده بده نمی خواد کمک کنه-با تبلیغات جلو حضور شیعیان در جنگ رو نگیره- یادت رفته تکریت شیعیان داشتند تا مرز عراق داعش را عقب می روندند چه کردند بی بی سی -صدای امریکا- الجزیره -العربیه علیه شیعیان -تا رمادی را واگذار کردند حالا نشستند به ریش دولت عراق می خندند (2910950) (alef-13)
مثلا الان که آمریکا در افغانستان هم نیرو داره و هم پایگاه نظامی، همه چی امن و امانه!!!!
واقعا بعضی از فرط آمریکا دوستی نمی دونن دارن چی می گن!!
والااا (2911161) (alef-2)
دوست عزیز امریکا خودش داعش را به وجود اورد . حالا چرا باید دنبال از بین بردنش باشه؟؟؟
در ضمن اون موقع هم که امریکا چند صد هزار نظامی تو عراق داشت وضع عراق بهتر از امروز نبود.
مهمتر اینکه فقط کافیه اوباما گوشی را برداره و به عربستان - قطر - ترکیه بگه دیگه داعش را نمی خواد. به نظرت چرا این کار را تا حالا نکرده؟؟ (2911268) (alef-2)
برو بابا تو دیگه چی میگی اره تو برو اخبار بی بی سی رو گوش کن که راستش میگه اتفاقا رسانه های بیگانه واسه تضعیف روحیه ترسوهایی مثل شما این حرفهارو میزنه که روحیه مقابله با دشمن ازتون بگیره وگرنه همه خوب میدونند که اگر ایران نبود سوریه و عراق سقوطش حتمی بود (2911569) (alef-13)
دقیقا ! همین امروز صدا سیما سعی داشت نشان دهد آمریکا می خواهد پایش را از قضیه عراق کنار بکشد! خوب این آمریکا چه کند تا ما را خوش بیاید سرباز در خاک عراق داشت مرتب می گفتیم عراق را اشغال کرده سرباز نیاورد می گوییم پشت عراق را خالی کرده !!! واقعا باید به چه ساز ما برقصد ؟! (2911688) (alef-13)
حضرتعالی انگار با لگد هم نمیخواین از خواب نمایشی بیدار شین. پسر خوب آمریکا دیگه چند سال میخواست توی عراق بمونه,شاید اینقدر کم سن و سال باشی که یادت نیاد ولی اگه لااقل 20 سال هم سن داشته باشی باید یادت باشه علیرغم حضور آمریکا تو عراق باز هرروز عملیات تروریستی در تمام کشور عراق انجام میشد. انگار یادت رفته گروه های تکفیری سوغات آمریکاست برای مردم مظلوم عراق.اون معاون رییس جمهور عراق که بزرگترین حامی القاعدهبود بعداز ترکیه کجا رفت؟طارق الهاشمی رو میگم.آقا پسر شما یا متاسفانه حرفاتون مغرضانه ست یا جاهلانه که البته اولی احتمالش بیشتره.هزار تا دلیل دیگه هست که نشون بده تکفیری ها ار آخور آمریکا تغذیه میشن.که در این مقال نمیگنجه.انصاف چیز خوبیه.... (2911930) (alef-2)
خود امریکایی ها هم اینجوری بلد نبودن از خودشون دفاع کنن! (2912210) (alef-13)
باعث افتخار ایرانی سردار همشهری (2909284) (alef-3)
درود برسردار رشید اسلام ان شالله که موفق باشی (2909294) (alef-3)
حامد رنجبر خنج
۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۲۲:۲۵:۱۱
عاشقتم (2909297) (alef-3)
نام تو لرزه به پیکر منحوس استکبار می اندازد وبرای ستمدیدگان منطقه یک نقطه امید هستی . خداوند یار و یاور توباشد .به آرزوی زوال هرچه بیشتر آمریکا واستکبار جهانی . (2909310) (alef-13)
اگه امریکا زوال پیدا کنه که روسیه میاد تمام کشورهای دوروبر رو ضمیمه میکنه از جمله ایران رو.امان از نااگاهی و تعصب الکی. (2911681) (alef-13)
سردار مثل علمدارکربلا دررکابت عاشورایی خواهیم جنگید تابه دنیا نشان دهیم اگر درکربلابودیم درراه حسین قطعه قطعه می شدیم چراکه شهادت راعزت وحیات ابدی می انیم (2909318) (alef-13)
سردار سلیمانی.عشقه منی جوانمرد نترس.آبروی ایرانی.دوست دارم به خدا (2909319) (alef-3)
محمدجواد
۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۲۲:۳۹:۱۵
خاک پای سردارم (2909352) (alef-3)
کاوه دادخواه
۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۲۲:۵۰:۴۷
خدا قوت شیر بیشه عشق.ما ایرانی ها تک به تک دوست داریم.خدا حافظ تو باشد (2909391) (alef-3)
چرا چاههای نفت کرکوک رو نمی زنین؟چرا دست های این اختاپوس رو قطع نمی کنین؟چاره کار مبارزه مستقیم نیست.دشمنت رو ضعیف کن.مسیر کمک های مالی رو قطع کن و بینشون تفرقه بنداز.اونها تشنه قدرت هستن.استراتژی شون اسرائیلی و عراقی هست .شما که تجربه جنگ با هر دو رو دارین.اگر نگران نفوذ داعش در داخل مرزها هستین به اقلیت ها بیشتر توجه کنید تا کشور واکسینه بشه.یا حق. (2909408) (alef-13)
میخوای جای سردار سلیمانی شما رو بفرستیم عراق تا نقشه عملیاتهای جنگی رو بکشید!!!!!!! جواب سوالهات اینه که منتظرن شما دستور بدید! قرار نیست عراق بیاد ابرو بگیره چشم کور کنه زدن چاههای نفت خساراتی رو واسه عراق داره که ضررش کمتر از حضور داعش در اونجا نیست نمیشه که از روی احساس و بی منطق تصمیم گرفت (2911600) (alef-13)
بالاخره ما نفهمیدیم آمریکا با داعشه یا بر علیه داعشه !! نمیشه که یه بار به خاطر اینکه با داعشه فحشش بدیم یه بار به خاطر اینکه با داعش نمیجنگه فحشش بدیم ! تکلیف ما رو روشن کنید (2909413) (alef-13)
تو اول تکلیفت رو با خودت روشن کن تا حقیقت را بفهمی ... وقتی آمریکا میگه علیه داعش وارد جنگ شدیم تو باورت میشه ؟یعنی علیه گروهی که خود برای مقابله با ایران علم کردند بایستند تو باورت میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (2910462) (alef-2)
شما راحت باش خیلی فک نکن (2910598) (alef-2)
اینکه امریکا با داعش است با گزاره امریکا با داعش نمیجنگد سازگاری دارد.
دوست عزیز امریکا دارد داعش را مدیریت و کنترل میکند و سیاست امریکا حفظ داعشه نه نابودی ان
دلیلش هم به تصمیماتی برمیگرده که برای اینده گرفته اند و داعش را برای امری در نظر دارند. تمام تحرکات امریکا اینرا اثبات میکند از نشستن هلیکوپترهای امریکایی در مناطق تحت تسلط داعشی ها و ریختن مهمات برای انها و عدم بمباران موثر و...
به نظر من که شواهد ظرف این یکسال بخوبی اثبات کرده که سیاست امریکایی ها تظاهر به ضد داعش بودنه ولی در عمل دوست دارند داعش باقی بماند. (2910702) (alef-2)
خودت فهميدي چي گفتي؟ با داعش بودن و با داعش نجنگيدن يكيه. (2910936) (alef-13)
امریکا هم با داعشه واسه اینکه خاور میانه نا امن باشه و تضعیف بشه هم علیه داعشه تا یکموقع زیادی قدرت نگیره و امنیت خود امریکارو به خطر بندازه پس مرگ بر امریکا (2911611) (alef-13)
کاش بجای شما بودم تا یک گلوله توی مخ نخست وزیر عراق خالی می کردم تا تحت تاثیر فشارهای عربی غربی قرار نگیره (2909463) (alef-3)
دوست من اونوقت تو با داعش فرقی نداشتی (2910475) (alef-2)
ایمان کریمیان
۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۲۳:۰۶:۱۲
پا در رکابتم سردار بزرگ اسلام. (2909473) (alef-3)
فرزاد
۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۲۳:۰۶:۴۸
دمت گرم سردار ایرانی (2909480) (alef-3)
مجمد رضا
۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۲۳:۰۷:۲۹
سلام سردار
بدون اغراق میگویم تو مالک اشتر سپاه اسلام هستی
دوستت داریم سردار. تحت فرمان رهبر کبیرمان و تحت
فرماندهی شما جا ماندگان قافله شهدا انشااله در صورت
لزوم طومار داعش و متجاوزین به حریم دین و خاکمان را
در هم میپیچیم.
مازنده به آنیم که آرام نگیریم موجیم که آسودگی ما عدم ماست (2909489) (alef-13)
خیلی مردی (2909491) (alef-3)
درود بر سرداران بزرگ ایران ... سردار قاسم سلیمانی و دیگر همکارانشان (2909555) (alef-13)
مهرپاد
۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۲۳:۳۰:۴۲
دمت گرم و دلت خوش بادکه شهید زنده ای.انشاالله پشت سرسردار و بافرمان رهبرمون نسخشون را بپیچیم از تکفیریذپست تا وهابی کثیف (2909557) (alef-13)
مالک اشتر علی خدا نگهدارت باشد شما خار چشم دشمنان نظام هستید .شما بین تمام مردم ایران چه چپ ،چه راست ،چه اصلاح طلب وچه اصولگرا ازمحبوبیت بالایی برخوردار هستید (2909594) (alef-13)
زهرا تهمتن مقدم
۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۲۳:۵۳:۲۰
ایشالله خدا حفظشون کنه برای جهان اسلام. (2909626) (alef-13)
درود بر شما وصداقت شما در عمل وسخن.کمال بی انصافی است که سردارانی مانند شما را با حوزه کارکنان دیپلماسی و لقب سردار دادن به آنها قیاس می کنند. (2909654) (alef-13)
سلام به سردار با غیرت من خودم پسر شهید هستم جنگ خانمان سوز است سردار عزیز خواهش میکنم که مثل گذشته اجازه ندیدم کسی بتونه به کشور عزیز مون چپ نگاه کنه. خدا قوت سردار (2909692) (alef-13)
چرا متوجه نیستید داعش اسب تروای غرب است که امده برای هرج ومرج در منطقه برای اهداف نهفته انان. (2909694) (alef-13)
ظلم وستم غربی ها ازحدگذشته است امریکایی هاداعش را به وجودآورده اندامیدوارم که همین داعش گریبان خودشان رابگیردکه مردم بیگناه وبی پناه رااینطوربی رحمانه می کشند.انسانیت درغرب مرده است.اگرکمکی ازمابرآیدلحظه ای درنگ نخواهیم کرد. (2909701) (alef-13)
قبول دارم آمریکا خیلی کم کاری کرده اما خدا وکیلی یه سری ماموریت هاش مثل ماموریت اخیرش که منجر به کشته شدن وزیر نفت داعش و 40 نفر از عناصر اصلی داعش شد قابل تقدیره. (2909715) (alef-13)
مگه امریکا نوکر عراقه که بجای مردم اونا بجنگه.خداروشکر نفت شیل اومد بازار ارزش استراتژیک کشورهای عقب مونده ی خاورمیانه کم شد.خدا کنه یه تکنولوژی بیاد که اصلا نفت بی ارزش بشه. (2911702) (alef-13)
مسعود ابوالهادی
۱۳۹۴-۰۳-۰۴ ۰۰:۳۶:۴۳
مالک اشترزمان فدای داری. (2909735) (alef-13)
ایرانی
۱۳۹۴-۰۳-۰۴ ۰۰:۴۴:۵۹
هر چه فریاد دارین بر سر آمریکا بزنید...امام خمینی ره (2909751) (alef-13)
سلام بر سردارسپاه اسلام. ودرود خداوندو اولیاء حضرت حق بر فرزندان شهید وظن،صیادها ،باکری ها ،همت ها،بابایی ها. (2909758) (alef-13)
اینجا که مثل یک سرباز وطیفه شناس صحبت می کنی تاج سری
ان شا الله همیشه همینطور باشه
و من الله التوفیق (2909769) (alef-13)
غلطی که می خواستند رو کردند.تا تونستن اسلحه فروختن و سودشو به جیب زدند (2909802) (alef-13)
یک دگر اندیش
۱۳۹۴-۰۳-۰۴ ۰۱:۱۳:۴۹
البته سردار فراموش نکنند که در تکریت نهایتا امریکا کار را تمام کرد (2909814) (alef-13)
بر چه مبنای این حرف رو میزنید البته از یک منظر بله در الرمادی هم امریکا کار را تمام کرد ولی به نفع داعش چقدر عدم اعتماد به نفس در شما موج میزنه چرا حقایق منطقه رو که حمایت امریکا از داعش و جنایت های وحشتناکش هست رو نمی بینید (2911780) (alef-13)
ایرانی
۱۳۹۴-۰۳-۰۴ ۰۱:۲۱:۵۳
داعش فعلا در خاک آنهاست. برای اینکار مجبورند یا به آمریکا پناه ببرند و یا ایران . اگر سراغ ما آمدند کتبی بنویسند و تمام روسایشان امضا کنند تا کمکشان کنیم. اگر هم داعش سرزمینشان را گرفت و آمریکا به آرزویش رسید آن وقت خودمان دست به کار شویم و برای همیشه نابودشان کنیم تا دفع شر شود. (2909831) (alef-13)
ملت همیشه دعای خیرش پدرقه راهته سردارواقعا سازندگی وبازدارندگی
دوستت داریم... (2909838) (alef-13)
آقای اوباما! هیچ غلطی در عراق نکردید.. (2909865) (alef-13)
بهروز
۱۳۹۴-۰۳-۰۴ ۰۲:۱۷:۵۹
سردار خدا قوت .تو بيا ريشه اين مفسداي مملكتمونو خشك كن كه هروز دزدي ميكنند٣٦ساله دارن دزدي ميكنند هنوزم دارن ميكنن اينها از امسال داعش بدترن. (2909912) (alef-13)
سردار عزیز ایران....اسطوره ایرانی ها.... (2909930) (alef-13)
خدا قوتت بده مرد
انشاالله همیشه سالم باشی (2909942) (alef-13)
احسنت حاج قاسم (2909944) (alef-13)
ارادتمند سردار رشید اسلام انشاالله ما نیز در رکاب شما خاهیم بود (2909947) (alef-13)
من خودم در حسینیه ثارالله بودم وحرفای سردار به دلم نشست.
آنجاکه گفتین:در زمان فتح خرمشهر همه نیروها فارغ از عناوین سرهنگ وسرتیپ و
سردار با یک لقب و عنوان همدیگر را خطاب قرار میدادند:برادر عباس.برادر قاسم.
برادر...
این تعریف و تمجید وتملق از سردار حاج قاسم سلیمانی نیست چون کسی که جانش را کف دستش میگذارد ودر راه اسلام فداکاری میکند نه تنها از تملق بیذار است بلکه تملق را توهین به خویش میداند.
اجرکم عندالله (2909965) (alef-13)
اینکه میگویید چرا آمریکا کاری نمی کند یعنی اینکه شما خواستار دخالت آمریکا در عراق هستید؟ (2909997) (alef-13)
نه خیر عزیز من منظورش اینه اگر آمریکا بخواهد میتواند همین الان داعش را نابود کند چرا نمیکند .... در ضمن آمریکا برای حمله به داعش احتیاج به مجوز نداره ... اگر آمریکا راست میگه مواضعش رو بمباران کنه نه این که مهمات براشون بفرسته (2910534) (alef-2)
تیمور
۱۳۹۴-۰۳-۰۴ ۰۷:۰۲:۲۲
سلام
درود بر سپاه پاسداران با چنین سردارانی
درود بر سردار سلیمانی
درود بر رهبر معظم انقلاب
به شما و امثال شما و به وجود سپاه افتخار میکنیم و از امام راحل هم ممنونیم.
والسلام (2910001) (alef-13)
مرتضی
۱۳۹۴-۰۳-۰۴ ۰۷:۲۱:۴۵
سردار بزرگوار .با همه احترامی که برای شما قائلم .اما: ما را چه شده است که :
1- آیه شریفه "محمد رسول الله والذین معه اشداء علی الکفار ..." آیه اعتقادی ماست اما دشمنان اسلام به آن عمل می کنند و بین خودشان مهربانند و بر مسلمین غضب دارند.
2- اللهم اشغل الظالمین بالظالمین فرموده امام جعفر صادق (ع) با بی تدبیری مسلمین اعم از شیعه و سنی , توسط دشمن علیه خودمان بکار گرفته شده و دشمن سالم و غانم دارد کیف میکند و ماغافل. توجه کنید که هیئت طالبان دیروز به ایران هشدار داد . و ما عنقریب به خاطر دفاع افراطی از بشار اسد , باید نگران پشت سرمان هم باشیم .شیعه و سنی در حال تبدیل به گلادیاتور های امپراطوری غرب هستند . و در این میان فقط دشمن اسلام لذت می برد.
3 - اگر فکر میکنیم خیلی مغزمان کار میکند , یکی از این جنگ های فرقه ای و بهار ی اعم از عربی و افریقایی و اسلامی آن را در دو کشور غربی و به نام بهار وال استریت و بهار پاریس و بهار مسکو و ... راه بیندازیم .وا اسفا که همه جنگ و خونریزی و کشتار و .... روی زمین در حال حاضر فقط در سرزمین های اسلامی است و ما هم یکی از بازی کنندگان در این زمین بازی هستیم !
4 - آقای سلیمانی , اگر اختلاف و تعارض و در نهایت درگیری نظامی که حاصل برنامه ریزی دشمنان اسلام و ایران و عربستان است , بین ایران و عربستان افزایش یابد . و آنها بدست خودشان به مقدسات شیعه اهانتی بکنند و ما هم به مقدسات خودمان اهانت کنیم چه کسی بهره می برد . آقای سلیمانی دشمن ما را به جایی رسانده که آنها خلیفه چهام خودشان را می خواهند نبش قبر کنند و ما
آتش زدن پرچم لا اله الا الله تحت عنوان جنگ با داعش را پیشه کرده ایم . اینکه امریکا در جنگ با داعش جدی نیست این است که می خواهد ما بدست خودمان , توجه کنید به دست خودمان همدیگر را از بین ببریم و ظاهرا دودمان یکدیگر اما در واقع مظاهر اسلامی ( مساجد و حرم ها و پرچم ها و شعار ها و... ) را آتش بزنیم. آنها هم کارخانه های مهمات و تجهیزات جنگی شان بچرخد و درآمد سرانه شان سر به فلک بکشد و ما که ثروت دنیا را داریم و دنیا به آن نیاز دارد گرسنه باشیم .
5- فکر می کنید فردا خدا با ما چه خواهد کرد . نمی فرماید خاک بر سرتان که خودتان , خودتان را بدبخت کردید و انالله لایغیر ما بقوم حتی یغیروا ما به انفسهم....
5- آقای سلیمانی ها , عبرت , بصیرت , تدبیر (2910033) (alef-13)
آقای مرتضی آتش زدن پرچم لا اله الا الله داعش مثل پاره کردن قرآن سر نیزه است. در ثانی داعش مسلمان نیست بلکه دست پرورده اسرائیل است تا هم اعتقاد مسلمانان را تضعیف کند، دنیا را از اسلام بیزار کند و مسلمان بکشد تا در نهایت بر خاورمیانه مسلط شود. اگر عمری باقی باشه خواهیم دید. (2910294) (alef-2)
آقا مرتضی مغلطه نکن!
وظیفه شرعی ما و آرمانی انقلاب ما حمایت از مستضعفان و مظلومین است و این ربطی ندارد که ظالم از جبهه کفر است یا جبهه نفاق.یعنی به قول حضرت امام مبارزه اصلی ما نه با اسرائیل و آمریکا بلکه با اسلام آمریکایی است.
امام میفرمایند ما اگر از امریکا و اسرائیل هم بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت!
الان در دوران جاهلیت مدرن جریان سفیانی داعش به خطر امنیت ملی خاورمیانه تبدیل شده است. و سرویسهای غربی در پشت داعش این حرکت سعودی را هدایت می کنند و معنای جنگ نیابتی ما با اسرائیل و امریکا هم همین مسئله است.
این نکته ای که میفرمایید این جنگها برادر کشی است قبلا هم در زمان جنگ ایران و عراق برای متوقف کردن دفاع مشروع ایران مطرح می شد.
پس هروقت خودت بصیرت پیدا کردی و معنای جنگ دفاعی و دفاع از مظلوم و ناموس و شرف مسلمانان را فهمیدی بعد بیا و اظهار نظر بکن!!
خدا قاسم سلیمانی و یارانش رو برای جبهه اسلام حفظ کنه وگرنه با تفکرات بعضیها الان دم تیغ بودیم. (2910304) (alef-2)
شما طوری حرف میزنید انگار این جنگ ها را ما خودمان راه انداخته ایم و یا از حیله دشمن بیخبریم .... دوست عزیز ما در زمین دشمن بازی نمیکنیم ما دشمن را بیرون از مرزها هدف قرار میدهیم که وقتی به پشت مرزها رسیدند به جه کنم جه کنم نیافتیم .... داعش طالبان تکفیری ها همه و همه ساخته و پرداخته همین آمریکاست... کسی از کشتار و خونریزی خوشش نمی آید اما همین قرآن فرموده وقاتلوهم حتی لاتکون فتنه یعنی باید جلوی فتنه ایستاد نه اینکه دست نگهداریم ببینیم برنامه بعدی و بعدی دشمن چیست ... شما دارید نقشه داعش را که از بین بردن همه مظاهر اسلامی است با دفاعی که از خاک عراق شروعش کرده ایم و اجازه نداده ایم به پشت مرزهای ما برسند مقایسه میکنید بهتر نیست به جای نصیحت سردار کمی هم از نقشه دشمن برای تحت فشار قرار دادن ما اطلاعاتت را بالا ببری و نگران رختخواب گرم و نرمت نباشی و قرآن را بیشتر بخوانی که بدانی الان جبهه کفر تا کجا گسترده شده ... بهتر است شما به فکر بصیرت خود باشید که همان ماندن و مردن در رختخواب است نه نگران سردار (2910642) (alef-2)
چی می گی!!!
با داعش مذاکره و مصالحه کنیم؟!
تکفیری که خون تو را مباح بلکه واجب می داند می توانی با او مذاکره کنی؟!!
اصلا به تو اجازه صحبت می دهد؟!! (2910654) (alef-2)
سردار عزیز زیر سایه رهبر در کنارت هستیم ... از اینکه با دشمن بیرون از مرزها میجنگی و اجازه رسیدن دشمن را به پشت مرزها نمیدهی از تو و تمام مجاهدان سپاسگزارم (2910658) (alef-2)
اینها که پرم لا اله الا الله دارند از همان تبار کسانیند که قرآن به نیزه کردند عده ایی هم در لشگر امام علی هم گول آن قرآن ها را خوردند (2910855) (alef-2)
الان سلیمانی چکار کنه ؟؟؟ بره با حامی داعش تو عربستان آشتی کنه ؟؟؟ این کینه ها و تفرقه ها تقصیر سلیمانیه ؟؟ تنها راه جنگیدن با این حیوانات اجیر شده اشت که سلیمانی هم داره این کار رو میکنه دیگه .....البته اگه یونسی بزاره (2911474) (alef-13)
ای کاش سردار بزرگ اسلام شهید باکری هم الان زنده بود . (2910085) (alef-13)
شهید باکری همان بهتر که شهید شد و مثل همرزمان زنده اش وضعیت امروز مسلمانان را ندید. (2911222) (alef-2)
آمریکا و اسرائیل و انگلیس با همکاری دوستان خود و روسیه مسلمانان چچن و سایر کشور ها را که یک تهدید بالقوه بودند در یک جا جمع کردند با پول اعراب به جان و مال مسلمانان انداختند و این یعنی یک موفقیت برای غرب و اسرائیل و همه دنیای استکباری صهیونیستی امروز جهان . حال هزینه این مصیبت را ملت های منطقه و ایران باید بپردازند. براستی چه کار باید کرد و این معضل تا کی ادامه دارد ؟ (2910111) (alef-13)
رضا شاعری
۱۳۹۴-۰۳-۰۴ ۰۷:۵۹:۲۳
با سلام ودرود به شهید زنده...مرد روزهای سخت سردار سلیمانی...همیشه به شما به عنوان یک یسجی افتخار میکنم و در زندگی شما را الگو قرار میدهم....تو رو قرآن مراقب سلامتی خود باشید ایران و ایرانی در آینده به شما بیشتر نیاز دارد باوجود دشمنان زیادی که در منطقه وجود دارد....انشاءالله همیشه سلامت باشید...یا حق (2910125) (alef-13)
خوب این نفت یا از راه ترکیه صادر می شه یا ایران یا خود عراق؟ (2910202) (alef-13)
بر خامنه اى رهبر خوبانى چون تو صلوات ...
دوستت داريم سردار سر افراز خمينى وخامنه اى! (2910212) (alef-13)
امین.ع
۱۳۹۴-۰۳-۰۴ ۰۸:۵۲:۳۷
إِنَّا فَتَحْنَا لَكَ فَتْحاً مُّبِيناً
لِيَغْفِرَ لَكَ اللَّهُ مَا تَقَدَّمَ مِن ذَنبِكَ وَمَا تَأَخَّرَ وَيُتِمَّ نِعْمَتَهُ عَلَيْكَ وَيَهْدِيَكَ صِرَاطاً مُّسْتَقِيماً
وَيَنصُرَكَ اللَّهُ نَصْراً عَزِيزاً
سردار عزیز به امید سرافرازی و کامیابی تمام عیار شما در همه صحنه ها (2910296) (alef-2)
درود وسلام بر فرمانده کل قوا و سردار عزیز سلیمانی برای سلامتی و پیروزیشان صلوات. (2910367) (alef-2)
هادی موسوی
۱۳۹۴-۰۳-۰۴ ۰۹:۲۸:۳۳
در اینکه امریکا وهم قطارانش اتش بیار این معرکه و جنگ بین مسلمانان هستند تردیدی به خود راه ندهید امریکا اقتصادش را رونق میدهد گروه های تهدید کننده را از خود ودوستان منطقه ایش دور میدارد. و روسیه هم همینطور وچچنی هایی که تهدید بزرگی برای انها بودند را از خود دور میکند . درست است که جرقه را انها زده اند و در حال حاضر در دل وخلاف ظاهر راضی از ان هستند ولی هیزم این اتش ما خود مسلمانان هستیم که امادگی این جرقه را داشتیم چه تضادی بزرگتر از اختلاف مذهبی و اعتقادی که ادمها را تا به سر حد گذشتن از جان خود میبرد وامروزه میبینید که انها عملیات استشهادی که قبلا در مقابل صهیونیستها انجام میشد را در مسجد مسلمانان انجام میدهند اختلاف اعتقادی و مذهبی حربه ای بود که قدرتهای جهانی نهایت استفاده را از ان بردند عدم تشدید این احساسات و مراجعه به اصل و قران کارگشا خواهد بود فتنه ای که حضرت علی ع هم با ان روبرو بود واتش بیار ان معاویه و عاقبت کار باعث عدم استمرار زعامت امام گردید امروز هم قد برافراشته احساس های تنش زا را باید کنترل کرد. چیزی که هیت طالبان هم بر ان صحه گذاشته ، باید شبه شرک را از اذهان انان پاک کرد چه اشکال دارد فقط خدا را بخوانیم مگر قران هم غیر از این گفته است جامعه مداحان را باید کنترل کرد تا از زیاد ه روی دست بردارند کاری که سالهاست انجام ان ایجاب میکند و قبلا بزرگانی هشدار داده بودند.به محترمین انان توهین نکرد که یک اصل قرانی است زیرا محترمینت توهین میشوند .هنوز دیر نشده وبا گفتگو همه مشکلات قابل حل است گفتگو با عقلا ی انها و همفکران متعادل و بصیر راه گشا خواهد بود انوقت اتشی که انان برافروخته اند به جان خودشان خواهد افتاد و امت اسلام از این فتنه رها خواهد شد. (2910446) (alef-2)
به نظر من همه کشورها باید با داعش وارد جنگ بشوند و ریشه داعش را خشک کنند. چنین وحشی هایی برای کل بشریت مضر هستند. شنیدم که داعش در نزدیکی مرز ایران زاغه مهمات درست کرده. خدا کند که داعش چنین غلطی به منظور نبرد با ایران بکند. من که آماده ام تا بار دیگر برای نبرد با داعش به منطقه بروم هرچند زیاد جوان نیستم!!! (2910536) (alef-2)
درود خدا بر شما و تحلیل و فهم شما از مناسبات . خدا حافظتان باشد (2910555) (alef-2)
آقا یه سوال ! این نفتهای سوریه و شمال عراق را که می گید در دست داعشه چطور به دریای آزاد می رسه و بار نفت کش می شه؟
چه کسی اینها را می خرد؟ (2910591) (alef-2)
با درود به امام راحل و رهبرفرزانه انقلاب
و سلام بر سرداربزرگ انقلاب اسلامی
فرمایشات شما قطعا آتش به دل مقامات آمریکائی وهرچی مزدور خواهد زد.
انشاا... خدواند متعال حافظ شماباشد (2910664) (alef-2)
برسيدم منتشر نكردى باز هم بپرسم چرا داعش فقط و فقط مردم اهل تسنن عراق را مى كشه يك خرده فكر كنيد و كمك از اقاى حسين شريعتمدارى بگيريد (2910726) (alef-2)
داعش به جز یهودی همه را میکشه...آیا تا به حال شنیده اید که یک یهودی توسط داعش کشته شود؟؟؟؟؟؟ (2913060) (alef-13)
زنده باد سردار سلیمانی غیور (2910727) (alef-2)
آمریکا باید مسئولیت عراق قبول کنه وقتی صدام حسین سرنگون کرد(کاری به دیکتاتور و خونخوار بودن صدام ندارم) یعنی یک دولت سرنگون کرده و باید خودش مسئول امنیت عراق تا ساماندهی پلیس و ارتش عراق به عهده میگرفت با این کاری که آمریکایها کردن منطقه بیشتر بی ثبات شد, الان به نظر میرسه سیاست آمریکایی ها اینه فعلاً میشه از این جنگ فرسایشی پول در آورد . (2910736) (alef-2)
داعش چگونه پيدا شد ؟
آيا داعش براي ايجاد سدي در برابر صدور انقلاب ما ايجاد نشده ؟ (2910872) (alef-2)
چرا بايد نيمي از نظرات را سانسور كنيد
مگر آنان جز ملت نيستند (2910886) (alef-2)
سرادار سلام و روز بخیر و آرزوی بهروزی و سلامتی برای همه رزمنگان اسلام. شما مرد رزمی ولی تحلیل اخیرتان از اوضاع داعش در عراق بنظر محکمه پسند نمی آید و شبیه تحلیلهای آقای شریعتمداری کیهان می باشد از جنابعالی بیش از این انتظار میرود (2910906) (alef-2)
ما از رزمندگان دوران دفاع مقدس هستیم و اگر رهبری صلاح بداند و اجازه بفرمایند پوتین هایمان ولیاس هایمان آماده است تا دوباره لباس رزم بپوشیم و روی داعش وآمریکا را کم کنیم تا خون مظلومان را نریزند ، سردار به شما هم خسته نباشی عرض می کنیم خدا قوت ، خدا نگه دار شما ، عزت زیاد (2910948) (alef-13)
مشکل در اراده عراقیها برای جنگ با داعش و دفاع از خودشان است. (2910991) (alef-13)
مشکل این است که برخی از عراقی ها داعش را از خودشان می دانند .
بپذیرید که عراق به این شکل فعلی کشوری ساختگی است که هیچگاه به این شکل و ترکیب در تاریخ وجود نداشته. کرد و عرب و سنی و شیعه . (2915359) (alef-1)
آفرین سردار نظام سرمایه داری یعنی همین فقط طرفدار پولدارهای مملکت خودشان و منافع شخصی هستند ولی سردا ر نظامی های عراقی هم کم از امریکایی ها نیستند که فرار میکنند و جانشان را فدای مملکت خود نمیکنند فیلم مختار نشان داد دودستگی و نامردی از بعضی نظامیان عراقی احتمالا موج میزند (2911104) (alef-2)
ااااا چقد کامنت :-)
چه کرده این سردار ... (2911145) (alef-2)
با تمام احترامی که برای سردار قایلم. انتظار داریم ادبیاتش هم محبوب باشد... (2911252) (alef-2)
زنده باشی سردار قهرمان ملت (2911547) (alef-13)
با احترام به نظر سایر مخاطبان. به نظر من قاسم سلیمانی فقط و فقط یه فرمانده معمولی مثل سایر فرمانده هاست که رسانه ها اینقدر بزرگش کردن چون هرجا که فتح میشد ایشون میرفت یه عکس یادگاری اونجا میگرفت و برمیگشت. آخه یه نفر آدم مگه چقدر قدرت داره؟ (2911559) (alef-13)
حاجی نگو
کدخدا ناراحت میشه!!!!!!!!!!!! (2911781) (alef-13)
حاج قاسم درود بررهبرفرزانه مان ایت الله خامنه ای وفرزندان دلیروشجاعی چون شما (2911796) (alef-13)
اسمت درتاریخ ثبت شده سردار (2911875) (alef-2)
ايراني
۱۳۹۴-۰۳-۰۴ ۱۵:۲۰:۰۰
سلم و درود خداوند بر شما سدار قهرمان و محبوب قلوب مسلمين واقعي.... خدا همراه باشه و سلامت و تندرست باشيد.... (2911949) (alef-2)
به امیدظهوراقازیراکارازدست بشرساخته نیست سردارمهدوی می خواهدوالسلام (2912607) (alef-13)
سیدعلی
۱۳۹۴-۰۳-۰۴ ۲۳:۰۵:۲۲
درود بر سردار سلیمانی
ای کاش همه ی مسئولین نظام مثل سردار سلیمانی بودند،فردی گمنام و کاردرست.جان بر کف و بی ریا . سرباز امام زمان و نایب بر حقش امام سیدعلی خامنه ای.
سایه ی ایشان مستدام باد (2913225) (alef-13)
ایرانی
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۰۳:۰۵:۰۰
سردار دوستت داریم .تا کور شود هرآنکس که نتواند ببیند عزت وافتخار اسلام و رزمندگان غیور ایران اسلامی را.
واقعا آدم باید بیکار باشدتا این نظرات مغرضانه را بخواند.
اینان منافقین ترسوی هستند که فقط ساز مخالف می زنند . (2913511) (alef-13)
ع قاسمی زاد
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۰۶:۵۰:۴۶
ایرانیان. دست از اختلافات بردارید با هر عقیده و دین با هم متحد شویم.آمریکا هیچ وقت منفعت ما را تامین نخواهد کرد.گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم.
ای دشمنان نابکار درست است در تحریم به سر می بریم ولی بدانید با آموزه از مولایمان امام حسین (ع) و رهبری ولی امر مسلمین چنان درسی به داعش بدهیم که در تاریخ ثبت شود (2913575) (alef-13)
درود بر دلاور مرد ایران. چرا ما خودمان را قیم تمام مردم بدبخت جهان می دانیم و از مردم خود غافلیم . اگر آمریکا هیچ غلطی نمی کند یعنی با برنامه است. نادانان غلط می کنند. (2913759) (alef-13)
خدا نکنه ایرونی بخواد از یه چیزی تعریف کنه و ان را به عرش اعلی ببره و خدا نکنه ایرونی از یکی کینه به دل بگیره و بخواد ضایعش کنه. اینکه اقای سلیمانی در منطقه حضور داره و اطلاعات موثق و خوبی از وضعیت داره و اینکه ایشان از رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس بوده و از این حیث به گردن همه ملت ( درست مانند بقیه رزمندگان) حقی داره، همه درست و غیر قابل انکاره. اما این بابا که گفته " تا اونجا که من میدونم، آمریکا در عراق فقط نیروی مستشاری داره" ، مگه چی گفته که اینهمه سرش خراب میشین. اگر اطلاعاتش اشتباهه، کسی که صلاحیت و اطلاعات درست داره مثلا بهش بگه " اقا در اشتباهی و آمریکا در ایکس تعداد پایگاه فلان نفر نیروی نظامی داره.
همونطور که گفتم آقای سلیمانی انسان شریفیه و فرمانده نظامی قابلیه اما این خصلت ایرونی که همه شما کشته و مرده های ایشان و ما داریم اینه که بدون اینکه ایشان را درست بشناسید، در حمد و ستایش ایشان قلمفرسایی می کنید و به کسی که یک سوال مطرح کرده، چنان بی تربیتی می کنید که انگار عامل موساده!!
حالا اقای سلیمانی سر جای خود. ای همه کسانی که خودتان را مسلمان دوآتشه میدانید آیا می توانید بیست دقیقه ( فقط بیست دقیقه) از حضرت امام علی بن محمد ( که بعضی تان فقط ایشان را به نام امام علی النقی می شناسید) صحبت کنید؟ مادرش که بوده؟ چند برادر و خواهر بوده اند؟ خصال عمده و برجسته ایشان چه بوده؟ تخلصش به نقی به چه دلیل است؟ در روزگار کدام خلیفه می زیسته؟ از چه محلی و با چه درآمدی زندگی میکرده؟ چه اقداماتی علیه خلیفه وقت انجام داده و از احادیثی که به ایشان نسبت میدهند و ....
خوب فکر کنید. ما بیشتر حرف می زنیم تا عمل. همه مان به این بیماری تاریخی مبتلا هستیم. بابا چه خبره؟ من هم اطمینان دارم که آمریکا پس از خارج کردن نظامیان آمریکایی از عراق، فقط تعداد معدودی نیرو آنهم به منظور آموزش و امور مستشاری آنجا باقی گذاشته. این حرف کاملا درست است و هزاران مستند میشود برایش پیدا کرد. شما که این واقعیت را انکار می کنید بفرمایید آمریکا چه میزان استعداد نظامی در عراق و به چه منظوری آنجا نگه داشته!!!. علی ای حال جناب سردار سلیمانی نکات بسیار درستی مطرح کرده - حقیقتا چه کسی هزینه های این درگیری نظامی داعشی ها را فاینانس می کند؟ چه کسی از داعش نفت میخرد؟ اینها سوال های اساسی است که نشان میدهد آمریکا و عربستان و ترکیه و قطر و ... باید خیلی احمق باشند که عقلشان به اینجا نرسد که دنیا این مورد چگونه فکر میکند و پاسخ سوال اقای سلیمانی چیست. بنده همیشه در سایت الف کامنت میگذارم و بیش از 90% آن سانسور می شود و منتشر نمی شود. هزاران انتقاد ریز و درشت به مسایل داخلی ایران و هیئت حاکمه دارم اما هرگز در این که آمریکا و ایادی اش یک مشت گردن کلفت زورگوی زبان بفهم بیرحم هستند تردید نمی کنم. اگر هم انتقادی می کنم، از سر دلسوزی است و نه از سر سرسپردگی!! یک عده هم بیخود سینه چاک میدهند و چنان دفاع می کنند که اصلا ماجرا را نفهمیده اند و فقط بنا بر این دارند که هیچکس هیچ انتقادی نکند که این برخورد اصلا صحیح نیست. خدا همه ما را حفظ کند و به راه راست هدایت کند (2913816) (alef-1)
الف چرا نظر منو که گفتم حالا چی میشد نمیگفتی غلط و با ادبیات قشنگ تر میگفتیو تایید نکردی. نکن ازینکارو طرفدارا و مخاطباتو دل چرکین میکنی. تا حالا میگقتیم نظر سیاسی و توهین تایید نکنی یه چیزی و اینکه هیچکدوم ازینا نبود (2913962) (alef-1)
سلام بر سردار دل من
خدا حفظت کنه
دوستان محترم که اطلاعات وسیعی در زمینه عراق و.... دارند سردار رو محروم نکنند (2914538) (alef-13)