نظر منتشر شده
۲۸۸
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 255735
اعلام تنفس اجباری پس از نطق جنجالی در مجلس/برخورد فیزیکی مطهری با یک نماینده
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۳
نایب رئیس مجلس پس از تشنج در هنگام نطق علی مطهری نماینده تهران اعلام تنفس جلسه علنی را اعلام کرد.

به گزارش فارس،حجت‌الاسلام سید‌ محمد‌حسن ابوترابی که ریاست جلسه علنی امروز مجلس را برعهده داشت، پس از تشنج در هنگام نطق علی مطهری نماینده مردم تهران اعلام تنفس جلسه علنی را اعلام کرد و نشست پارلمان غیرعلنی شد.

بر اساس این گزارش، علی مطهری در بخش پایانی نطق امروز خود با اشاره به موضوع حصر سران فتنه گفت این جانب حصر خانگی آقایان موسوی، کروبی و خانم رهنورد را پس از پایان آشوب‌های خیابانی بدون حکم قضایی خلاف اصول متعدد قانون اساسی دانسته و ادامه آن را به زیان انقلاب اسلامی می‌دانم.

نماینده مردم تهران ادامه داد: معتقدم در این زمینه شورای عالی امنیت ملی به ریاست رئیس‌جمهور و قوه قضاییه کوتاهی کردند.

مطهری ادامه داد: همه می‌دانند که من به هیچ وجه تعلق خاطری به آقایان موسوی و کروبی ندارم و در انتخابات ۸۸ نیز به آقای رضایی رای دادم و هدف این جانب از طرح این موضوع مسئله‌ای بزرگ‌تر است که آن رفتار اسلامی با منتقدان حکومت است.

بنابراین گزارش پس از طرح این موضوع از سوی علی مطهری تعدادی از نمایندگان با اعتراض شدید به این اظهارات خواستار پایان یافتن نطق وی شدند. نمایندگان با فریاد‌های دو دو و «مرگ بر فتنه‌گر» مانع از ادامه نطق او شدند که در اینجا ابوترابی در تذکری به مطهری گفت که شما در فضای واقعی کشور قرار دارید و آنچه در مورد این افراد انجام شده با نهایت رحمت اسلامی و با توجه به مسائل ملی انجام شده است و اگر اراده نظام به رأفت نبود، قطعا به گونه‌ای دیگر انجام می‌شد.

وی ادامه داد: شما وقتی در جریان این واقعیت هستید می‌دانید که این احکام بر اساس اختیارات شرعی و قانونی بوده است و نطق شما اعتراض مردم را در پی دارد و نمایندگان هم از سوی همین مردم انتخاب شدند، از شما انتظار می‌رود که مصالح ملی و قانونی را رعایت کنید.

در اینجا علی مطهری گفت بهتر است آقای ابوترابی این تذکر را پس از نطق به من می ‌داد که ابوترابی پاسخ گفت نه نطق شما انضباط مجلس را به هم می‌زند.

بر اساس این گزارش با فریادهای دو دو و مرگ بر فتنه‌گر نمایندگان مطهری نتوانست نطق خود را ادامه دهد و تعداد زیادی از نمایندگان همچون نعیمی رز، قاضی‌پور، موسوی‌نژاد، حاجی‌دلیگانی و ... پای تریبون جمع شده و با شعار مرگ بر فتنه‌گر خواهان پایین آمدن علی مطهری شدند و تنی چند همچون عابد فتاحی سعی در میانجیگری داشتند.

این گزارش حاکی است فتح‌الله حسینی که از علی‌ مطهری به منظور پایین آمدن از پشت تریبون رفته بود، با برخورد شدید فیزیکی از سوی او مواجه شد.

عده ای از نمایندگان نیز با حضور در جایگاه سخنران مجلس مانع از ادامه سخنان مطهری شدند. گفته می شود در این گیرودار برخورد فیزیکی نیز به وجود آمده است.

خبرگزاری ایلنا در این باره نوشت: «درگیری بین فتح‌الله حسینی و اکبریان نماینده‌های حاضر در صحن با علی مطهری نماینده تهران پیش آمد.»

خبرگزاری میزان نیز از درگیری فیزیکی صفر نعیمی رز با علی مطهری خبر داد.

بنا به نوشته خبرگزاری مهر "تعدادی از نمایندگان شامل عابد فتاحی، احمد توکلی و جواد جهانگیرزاده تلاش کردند که نمایندگان را از جایگاه ناطق دور کنند."

مسئولان حفاظت مجلس پس از این اتفاقات همه میهمانان حاضر در جلسه، خبرنگاران، تصویر‌برداران و عکاسان را از صحن علنی بیرون کردند، جمع کثیری از وکلای ملت پس از متشنج شدن فضای صحن علنی مقابل جایگاه هیأت‌ رئیسه تجمع کردند و شعارهایی مانند «مرگ بر منافق»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر فتنه‌گر» و «الله‌اکبر» سر دادند.

سپس ابوترابی‌ فرد ضمن دعوت وکلای ملت به حفظ آرامش و جلوس آنها بر صندلی‌هایشان، گفت: آقای مطهری بنده اعلام تنفس کردم و جلسه را به پایان رساندم، بنده ادامه صحبت‌های شما را به مصلحت نمی‌دانم، این جمله ابوترابی فرد با احسنت احسنت و الله‌اکبر وکلای ملت مواجه شد.

ابوترابی‌فرد همچنین گفت: قصد ما این نیست که بخواهیم فضای مجلس را متشنج کنیم، مصالح ملی و رعایت مصلحت مجلس و نمایندگان جزو وظایف ماست و شما هم باید در این زمینه همکاری کنید، نکند خدای ناخواسته در جایگاهی عمل کنیم که مصلحت کشور نیست، حصر موسوی و کروبی تصمیم نظام است که بر اساس نهایت رافت و رحمت اخذ شده است، تصمیم نظام با نگاه به مصالح ملی و منافع ملی گرفته شده است و در این تردیدی وجود ندارد.
 
امیر
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۱:۲۹:۵۲
حرف های آقای مطهری کاملا منطقی و پیرو اصول قانون اساسی است.
واقعا آقای مطهری نشان دادند نماینده ملت هستند نه وکیل دولت (2599624) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۷:۳۱:۲۷
رسانه میلی از این طرز خبرسازی امروزش از مجلس شرم کنه خجالت بکشه به شعور ملت ایران توهین نکنه (2601148) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۹:۰۶:۴۳
انصاف را رعایت کتید یعنی چی برخورد فیزیکی مطهری با یک نماینده. یعنی مطهری سخنرانی خود را ول کرد رفت پشت صندلی یک نماینده و با وی برخورد کرد . یا عکسش صادقه آن نماینده بوده که صندلی خود را رها کرده رفته جایگاه تا با زور و برخورد فیزیکی مانع سخنرانی شود. خواهش می کنم الف تو دیگر قدر منصف باش. درسته متن را از خبرگزاری فارس نقل کردی ولی تیتر که مال خودت بود. اعتبار یک رسانه به این سادگی ها بدست نمی آید. (2601576) (alef-13)
 
مح
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۱:۳۰:۱۲
باید با ایشان برخورد قانونی شود! مگر ممکن است یک نماینده هر چه دلش خواست بر زبان بیاورد و کشور را درگیر جنجال کند. بهتر است نمایندگان مجلس به دغدغه‌های اصلی مردم که اقتصاد و فرهنگ است بپردازند. (2599625) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۷:۲۷:۵۲
عجب منطق سنگینی ، پس هرکی مخالف شما حرف بزند محکوم به خفه شدن است .
بذارید حرف گفته شود بعد در جواب منطقی پاسخ دهید .
منطق شما منطق داعشی است عزیز دل . (2601123) (alef-13)
 
جواد
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۷:۵۲:۵۲
احسنت بر شما (2601238) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۸:۵۰:۵۸
مخالف نظر شما هستم (2601519) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۱:۴۲:۰۷
نطق شجاعانه مطهری حرف دل ملته...
نه شلوغ بازی های اون نماینده های افراطی...درود بر علی مطهری (2599670) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۸:۳۴:۴۷
آقاي مطهري چندين بار اين حرف را مطرح كرده‌اند و هر بار يكي از مسئولان جواب ايشان را داده‌اند حتي من شنيده‌ام رهبر انقلاب هم به ايشان گفته‌اند در مورد سران فتنه اگر قرار بر محاكمه باشد سرانجام محاكمه آن چيزي نيست كه آقاي مطهري خوشش بيايد.
در مورد بقيه نمايندگان چند نفر هم هستند كه از اين فتنه كاسبي كردند و الان هم چون زمان انتخابات مجلس نزديك شده است اين نمايندگان به تكاپو افتاده‌اند كه رأي حوزه انتخابي خود را جمع كنند وگر نه ما كه از اين نمايندگان چيزي نديده‌ايم چطور مي‌شود انسان براي خدمت به مردم يك ميليارد پول تبليغات بدهد در حالي كه سرجمع حقوقشان در 4 سال يك ميليارد نمي‌شود واقعاً اين نمايندگان چقدر دلسوز هستند. (2601420) (alef-1)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۲۲:۴۶:۲۴
حرف دل ملت در ۹ دی زده شد عزیز دل برادر. مطهری هم حرف دل بی بی سی و منافقین رو بزبان میاره (2602081) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۱:۴۲:۵۰
فرزند استاد مطهری هم منافق شد؟ فاعتبروا یا اولوالابصار. (2599673) (alef-13)
 
م
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۸:۰۹:۰۲
آره از نظر شما هرکی مخالف شما باشه منافق نعوذبالله امام زمان(عج) هم بیاد مخالف شما باشه منافقه (2601306) (alef-1)
 
mohsen
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۸:۲۴:۱۴
فرزند استاد مطهری هم معصوم شد ؟! :))))) (2601369) (alef-1)
 
مصطفی
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۱:۴۳:۰۰
مثل همیشه عکس العمل نمایندگان این مجلس دربرابر دموکراسی رو دیدیم.....بجای اینکه حرف ها گفته بشه و مردم بدونند خبرنگاران رو بیرون می کنند و برای خودشان شعار میدهند و تصمیم میگیرند و فکر می کنند مردم با آنهاییند......چقدر جالب!!!!!!!!1 (2599675) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۱:۴۵:۰۹
خب چرا نمیذارید حرفشو رو بزنه. اگر اعتقاد بر اینه که مردم از این تصمیم حمایت می کنند با این حرفها که اتفاقی نمیفته. (2599684) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۱۲:۰۵
آقا فرمودند 2-2 نکنند نمایندگان
آقایان فقط شعار ولایتمداری می دهند (2599777) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۱۳:۱۸
این آقا فقط دنبال رای جمع کردن برای ورود دوباره به مجلسه....ولی کور خونده.. (2599783) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۵:۳۶:۲۰
اه؟ راست میگی ؟ مگه مردمی که شما از جانبشون حرف میزنید برای این حرفا به نمایندها رای میدن؟ (2600632) (alef-13)
 
بیژنگ
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۵:۴۲:۵۱
واقعاً باید به حال این مملکت گریست! نماینده مجلسی حق داره صحبت کنه که حرف برخی آقایان را فقط تأیید کنه. اگر حرفی بزنه که به مذاق برخی خوش نیاد حتی در کسوت نمایندگی مجلس که حق داره طبق قانون در همه مسایل داخلی و خراجی کشور اظهار نظر کنه ضد انقلاب و منافق میشه.
حرف آقای مطهری کاملاً بر حقه و در ضمن در متن از یک جمله ای استفاده شده که بدجور ناراحتم کرده: «جمع کثیری از وکلای ملت » لطفا کنید نام یک یک این جمع کثیری از وکلای ملت را اعلام بفرمایید تا ما هم در انتخابات بعدی تکلیفمان روشن تر باشد.
ضمناً کسانی که خیلی از سخنان آقای مطهری ناراحت شده اند بهتعداد کامنت ها و مثبت ها یک نظری بندازن تا صدای درون اکثریت ملت را بشنوند. (2600669) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۵:۵۷:۳۸
پس اعتراف میکنی که این حرفها طرفدار داره خیلیم داره!! (2600749) (alef-10)
 
كامران
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۶:۰۰:۳۶
دوست عزيز منظور شما اينه كه مردم هم حرفائ آقاي مطهري قبول دارن وايشا ن با زدن حرف مردم ميخواد دوباره راي بياره؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (2600768) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۶:۱۴:۱۴
تو و امثال تو که به ایشان رأی ندادی پس اینقدر مردم مردم نکن .
مشکل امثال شما اینه که علی مطهری یک اصولگرای نابی است که تیزی پیکان بصیرتش قلبهای شما اصولگرا نماها را نشانه رفته . (2600837) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۷:۱۳:۳۲
ایشان شان بسیار بیشتری از جلب رای دارند (2601079) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۴۰:۲۱
بوترابی‌فرد همچنین گفت: قصد ما این نیست که بخواهیم فضای مجلس را متشنج کنیم، مصالح ملی و رعایت مصلحت مجلس و نمایندگان جزو وظایف ماست و شما هم باید در این زمینه همکاری کنید، نکند خدای ناخواسته در جایگاهی عمل کنیم که مصلحت کشور نیست
دو سوال مطرح است :
1- چرا روی صحبت اوبوترابی با آقای مطهری است و نه نمایندگان مهاجم؟
2- چرا عده ای فکر می کنند فقط آنها مصلحت کشور را می دانند؟ (2599863) (alef-13)
 
خیشه
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۴۳:۲۹
انصافا خدماتی که این فرزند شهید به اصلاح طلبان کرده خود بنیان گذار این تفکر سیاسی نکرده . (2599875) (alef-13)
 
قاسم
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۴۳:۴۹
کلا شخصیت جالبی دارد این اقا. (2599876) (alef-3)
 
دارابی
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۴۴:۰۸
باید از مجلس اخراج شود (2599880) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۵:۳۷:۵۶
روحیه اردبیلی اقای قاضی پور خیلی جالبه! (2600640) (alef-13)
 
سلگی
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۴۴:۳۷
ادم ساده ای است و میشه ازش استفاده کرد. (2599882) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۵:۳۵:۲۶
خیلی تابلو شماها از کجا کامنت میگذارید برید تیتر فونت 100 فرداتون رو اماده کنید (2600630) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۷:۱۷:۰۲
اگر پدر ایشان را شهید نمیکردند انقلابمان اینگونه به بیراهه کشیده نمیشد که شما به خود جرات بدهی به پسرش بگویی انسان ساده ایست!!!!به قولی اگر مسلمان نیستید لااقل ازاده باشید... (2601093) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۷:۲۳:۳۷
اگر منفی دادن باز بود این سلگی بالای 1500تا منفی میگرفت (2601110) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۱۶:۴۰
من پیشنهاد می کنم مردم نمایندگانی که امروز جلو سخنرانی مطهری را با بی قانونی گرفتند شناسایی کنند تا در زمان رای گیری به آنها رای ندهند چون دشمن واقعی قانون آنها هستند اگر قانون درست اجرا شود آنها جایی در این وادی نخواهند داشت .مانند نماینده ارومیه (2599973) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۵۳:۳۸
قطعا رای نخواهیم داد واگر شورای نگهبان این افراد را تایید صلاحیت وکسانی که مردم آنها را می خواهند رد صلاحیت نکند درانتخابات شرکت می کنیم وحماسه می آفرینیم ! (2600382) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۶:۵۵:۱۳
نمایندگان خودشان به مثبت های این جمله نگاه کنند تا متوجه کارشان میشوند (2601036) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۱۸:۵۶
چون حرف حق میزنه خیلی ها دوست دارن مردم فقط مونو لوگ های اینا رو بشنون (2599983) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۴۸:۴۲
حرف حق و میزنه؟ حرف باطل برای شما حقه؟ (2600357) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۲۰:۱۷
مسلمان واقعی نترسه حتی اگه همه بهش بد و بیراه بگن حرف حق میزنه (2599990) (alef-13)
 
يك بنده خدا
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۳۱:۵۳
از آقاي ابوترابي عجيب بود كه علي رغم خوشنامي و سابقه مثبتشان بخواهند جلوي نطق قانوني يك نماينده را به خاطر رفتارغير قانوني چند نماينده بگيرند. ايشان در واقع بايستي با آشوب گران و اخلال گران برخورد مي كرد نه كسي كه به صورت قانوني مشغول ايفاي وظايف نمايندگي به زعم خود است. (2600037) (alef-13)
 
محسن
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۵:۰۹:۴۶
سلام
مطمئن هستید که باید با آشوبگران برخورد می کردند ؟ فقط در مجلس و در مقابل نطق آقای مطهری باید این کار رو کرد یا در شورای شهر هم با آشوبگران و شایعه سازان باید برخورد کرد ؟ راستی بعد از انتخابات چی ؟ باید با آشوبگران برخورد کرد یا نه ؟ نوع انتقاد و حد اون رو چه کسی تعیین می کنه که معلوم بشه کی آشوبگره و کی منتقد ؟
دوست من دوست داشتن یک شخص نباید باعث بشه که ما روی حق پا بگذاریم .
در ضمن چرا بعضی دوست دارن بالاخره یکی باشه که پشت سرش راه بیافتن ؟ شما به همین نطق آقای مطهری نگاه کنید ، برداشت از صندوق ذخیره ارزی رو محکوم می کنه اما کنارش باز هم یه لگد به دولت قبل می زنه ، دیگه همه می دونن که ایشون با دولت قبلی سر لجبازی داشته ، چرا نباید از ایشون بخواهیم که خودش اشتباهات دیگرون رو تکرار نکنه ؟
کاش همه دنبال درستی و اشخاص درست باشیم نه این که بگیم هر کی با ما هست درسته ....
شاد باشید و شادمان (2600495) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۷:۰۳:۱۵
آقا محسن عزیز در جایی که تند ترین افراد سیاسی این کشور و حامیان اصلی دولت قبل مثل آقای علم الهدا ایشان رو خیانت کار مینامند شما در چه عوالمی سر میکند و چرا کور کورانه طرفدار آن دولت هنجار شکن و ضدرهبری و نظام هستید
در مورد اقای مطهری هم به درست و غلط سخنانش کاری ندارم ولی خداوند یک طیف کسترده صفر تا صد تعصب و تندروی رو در کنار گوشمان و کشورمان به ما نشان داده است(داعش) که ما به بدی تعصب و تندروی پی ببریم و آزادانه از آرا و نطرات دیگران تا جایی که به حرب و مقابله مسلحانه تبدیل نگشته است استقبال کنیم و با رحمت و منطق درست پاسخگو باشیم ... (2601054) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۳۴:۴۵
بعضيا فقط ميخوان خودشون حرف بزنن !
البته از زبون مردم !!! (2600047) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۲۴:۰۹
تیتر خبر من رو کشته. به طرف حمله کردن بعد میگن برخورد فیزیکی مطهری! اگه نماینده ی مجلس اینطور مورد حمله قرار بگیره وای به حال مردم عادی (2600227) (alef-13)
 
ناشناس
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۱۹:۵۷
دوستان اصل سخنان مطهری را بخوانین. درود بر مطهری. (2600208) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۲۳:۰۱
از دو حالت خارج نیست :
یا راست میگه که خب حرف حقو باید قبول کنید
یا راست نمیگه: که باید اثبات کنید درست نمیگه یعنی مستنداتی ارائه کنید که ایشان در دادگاه علنا محاکمه شده یا تفسیری از قانون اساسی ارائه کنید که نشان دهد ما میتوانیم هر کس را خواستیم نامحدود زندانی کنیم بدون دادگاه و خود یا خانواده یا نماینده مجلس هم حق ندارند اعتراض کنند. (2600222) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۵۱:۲۳
چون این آقایان نماینده مردم نیستند ! زنده باد مطهری ! (2600370) (alef-3)
 
امیر
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۵:۵۲:۵۱
نظرش درمورد حجاب و ساپورت و تخلف دولت هم قبول داری یا فقط اون بخش که به حصر مربوط میشه برات جذاااااااااابه؟ (2600725) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۸:۴۴:۴۸
امیر جان شما حرف حق رو هر کسی زد قبول کن. در ضمن ممکنه یه نفر همه حرفهاش حق نباشه، دلیل نمی شه که چون ایشون در مورد مثلا حجاب نظرش با من یکی نیست اگر در مورد رفع حصر حرف حقی بزند من آن را هم رد کنم!!!! (2601480) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۵:۰۷:۰۶
بدبختی ما ابنکه همه فقط دارن حرف میزنن
تو این فضا هم هر کی حرف مخالف بزنه مشهورتر میشه
شجاع به نظر میاد و عاقل و... (2600481) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۵:۳۳:۳۷
تنفس اجباری در مجلس شورای اسلامی خخخخ (2600621) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۵:۴۲:۰۴
ما که نتونستیم به نظر شما مثبت بدیم ولی به نظر بنده ی کمترین، حتی اگر شخصی از تربیون مجلس که به صورت قانونی در اختیار او قرار داده شده، دارد استفاده میکند، ولو که حرفهایی نامربوط بزند،( ایشان که حرف ناسزایی نزد، فحش نداد )، نباید مانع سخنرانی او شد، واقعاً باید پیامبر صلوات الله که در دوران میلاد اوییم بیاید و بما بگوید بگذارید حرفش را بزند،
یعنی این کاری که شما کردید حرف های نامربوط آقای مطهری را به اوج رساند
چرا کمی سعه ی صدر به خرج ندادید؟ چرا بی جهت کار اشتباه کرده و خوراک رسانه های خارجی را فراهم کردید؟ (2600665) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۵:۴۴:۲۳
بی قانونی در مجلس در روز روشن واقعا خجالت اوره! اقای ابوترابی شما که توان اداره کردن یک جلسه عادی مجلس را ندارید به چه حقی خود را نماینده ما میدانید و از جانب ما صحبت میکنید؟ (2600676) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۵:۴۴:۴۸
اين کارا تست حساسيت سنجيه ميخوان ببينند اگه کسي بهشون کاري نداره دوباره هشت ماه مثل بختک مهمون من و تو بشند. (2600681) (alef-3)
 
Shaho
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۵:۵۳:۱۰
فقط برويد تعداد مخاطبين به نظرات رامطالعه فرماييد (2600728) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۶:۵۴:۳۷
خیلی جنبه داشتن نکشتنش (2601034) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۷:۰۵:۵۹
آقای مطهری هم نماینده مردم هستند چرا نزاشتید حرفشو بزنه. کاش حداقل مجلس قانون دست و پا شکسته ای که خودشون تصویب کردن رعایت می کردن. اصلا میذاشتن حرفش تموم بشه ببینن چی میخواد بگه. چرا تو این نظام فقط پیش داوری حرف اول و میزنه (2601064) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۷:۲۱:۲۷
مردم تهران باید از نماینده خود حمایت کنند . (2601103) (alef-13)
 
حسن
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۱:۵۳:۲۵
آقای مطهری نماینده آزاده ملت حق دارد در باره همه مسائل کشور اظهار نظر کند .با شعار وشلوغ بازی هم نمیشود دهان ها را بست و مانع آگاهی رسانی شد. (2599715) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۱:۵۳:۳۸
وقتی نماینده مجلس اجازه صحبت نداره دیگه چه انتظاری از ما مردم میره (2599717) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۶:۲۱:۵۱
بدتر اینکه رسانهها که ناظر مردمی هستند رو بیرون میکنن. (2600885) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۷:۲۷:۳۲
احتمالا ترسیدن از این برخوردها عکس و فیلم گرفته بشه من مطمئنم الان تمام دوربینهای خبرنگاران را هم تخلیه کردن (2601122) (alef-13)
 
هادی ایرانی
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۱:۵۵:۳۶
چرا تو غرب هر اتفاقی هر جا که باشه خبرنگارا حق حضور دارن. اما تو ایران هر چی میشه اول خبرنگارا رو دور می کنن؟ (2599724) (alef-3)
 
siamak
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۱:۵۶:۰۵
زنده باد فرزند شهید مطهری (2599726) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۱:۵۹:۱۵
علي مطهري بايد رئيس جمهور شود . (2599730) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۰۶:۱۷
این گونه تشنج کردن درمجلس ومانع سخنرانی نماینده مردم شدن مردم سالاری رازیرسوال می برد. (2599757) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۴۸:۲۹
مردم سالاری؟!!!؟!!!! یا نماینده سالاری؟؟ (2599907) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۴۵:۰۴
نماینده سالاری دیگه چیه؟ طبق قانون حق دارد نطق داشته باشد و طبق قانون میتواند نظرش را ازادانه ابراز کند یعنی چه نماینده سالاری؟ احتمالا منظور شما کسانی بوده که شلوغ میکردند و مانع از ادامه صحبتهای قانونی نماینده شده اند (2600088) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۳۱:۵۵
کدوم مردم سالاری؟!!!! م دم هیچ جایگاهی تو این سیستم ندارند (2600268) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۵:۳۳:۳۷
سیستم رو خوب اومدی (2600620) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۸:۴۱:۵۶
فقط وقتی رای لازم دارند مردم خوبن. (2601461) (alef-10)
 
مصطفی
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۰۷:۳۱
عصبانی نیستم. (2599761) (alef-3)
 
اسدي - تهران
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۱۹:۲۵
فوق العاده عصباني هستم . چرا اجازه ندادند كه نماينده من در مجلس صحبت كند . (2599811) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۳۲:۵۳
از نماينده شهر تهران ، سپاسگذارم (2599846) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۲۹:۰۱
اي كاش 4 تا نماينده مثل نماينده تهران داشتيم . (2600025) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۳۲:۳۳
راي ام حلالت . (2600040) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۲۹:۵۳
سپاسگزار (2600249) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۵۵:۵۵
اکثریت مردم ایران : زنده باشی نماینده تهران ! (2600399) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۵:۲۴:۳۳
بگو نماینده ایران (2600566) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۳۵:۳۷
شما خوشحال هم به نظر نمياي. تكليف خودتو روشن كن ببين چه كاره اي (2600050) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۰۸:۵۵
این مطهری خروس بی محل است و با اعتبار مرحوم پدرش بازی میکند (2599765) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۸:۴۳:۳۹
منفی. (2601472) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۰۹:۴۹
نماینده ملت را چرا نمیگذارید سخنش را بگوید؟ واقعا عجیبه بالاخره یا کار شما قانونی بوده که استدلال بیاورید قانونی است اگر غیر قانونی است هم که دیگه تکلیف مشخص است اینکه نماینده مردم دارد میگوید کار غیر قانونی کرده اید یقینا چیزی بوده و خلافی صورت گرفته اگر کار قانونی بود این همه عصبانیت و سروصدا نداشت این افراد اگر خلاف کرده اند محاکمه شده و حکم اجرا بشود اگر خلاف نکرده اند هم که ازاد بشوند بحثی نمی ماند. (2599770) (alef-13)
 
رضا
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۱۰:۳۰
چطور بعد از گذشت 6 سال این کار غیر قانونی شد...اقای مطهری دنبال پست و مقام در دولت هستی چرا ابروی نظام را زیر سوال میبری ... مرگ بر فتنه گر ... مرگ بر ضد ولایت فقیه ... امثال افرادی مثل مطهری در مجلس کم نداریم ... هیهات من الذله ... (2599772) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۱۱:۰۰
تاریخ در مورد نمایندگان مجلس این دوره قضاوت خواهد کرد.درود به شرف مطهری. (2599774) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۱۲:۱۹
این بابا فقط با این حرفهایی که میزنه داره برای دور بعد رای جمع میکنه...
آدم پر رو تر از علی مطهری ندیدم.
موسوی و کروبی و دار و دسته اگه آزاد بشن مردم می کشنشون.... (2599778) (alef-3)
 
محسن
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۶:۴۱:۵۲
تناقضو ببین کیف کن: جمله اول: این بابا با این حرفا داره رای جمع میکنه!
جمله دوم: موسوی و کروبی آزاد شن مردم میکشنشون!
پس چطور مردم به کسی که داره به قول شما از اون ها حمایت میکنه رای میدن ولی خودشونو میکشن.
مردمو چی فرض کردی! (2600994) (alef-10)
 
بنده خدا
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۱۲:۳۴
پسر کو ندارد نشان از پدر (2599779) (alef-13)
 
mohsen
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۸:۲۸:۰۳
الان دیگه مد شده . هرکی از فرزندان بزرگان انقلاب باشه و در شرایط فعلی یکی به نعل بزنه یکی به میخ طرفدار پیدا می کنه و به قول معروف بار خودش و می بنده .
اتفاقا اقای مطهری خیلی هم زرنگ و با سیاسته

. (2601386) (alef-1)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۱۲:۳۹
اون" جمع کثیری از وکلای ملت" باید به آقای مطهری " وکیل جمع کثیری از ملت" احترام میذاشتند. من فکر نمی کنم ملت وکیلی رو که اجازه صحبت به دیگری رو نمی ده بخواد. (2599781) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۱۳:۵۷
مطمئن باشید اگر آقای مطهری حرف ناحق می زد نماینده ها سکوت می کردند. زیرا می دانستند که ملت حرف نا حق رو تشخیص می دند و با این سکوت سعی می کردند حرف های ناحق مطهری به گوش ملت برسد و خود تصمیم بگیرند.
اما ظاهرا حرف های ایشان حرف حق است . (2599786) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۱۵:۰۳
براي اين چيزاست كه روحاني ميگه همه پرسي برگزار بشه (2599788) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۱۵:۱۹
مطهری بر اساس اعتقادی که به آزادی بیان و قانون دارد فکر می کند امکانش هم وجود دارد ولی اشتباه می کند در همین مجلس هیچ اعتقادی به آزادی بیان ندارند.نمونه هم همین نطق. (2599792) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۱۵:۴۴
وقتی نماینده آزادی بیان نداره وای به حال مردم! (2599795) (alef-13)
 
میثم معافی
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۱۶:۱۱
مصلحت کشور را فقط اقای ابوترابی میداند و اگر ایشان تشخیص دادن به مصلحت نیست میتواند نطق یک نماینده را قطع کند.تا کی باید تمام مسایل را امنیتی جلوه بدهیم و خودمان را هم حافظ امنیت ملی بدانیم و دیگران را نااگاه و فریب خورده. زنده باد نماینده شجاع و نان به نرخ روز نخور اقای مطهری (2599799) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۱۶:۲۵
درود بر مطهری،
انسان آزاده ام آرزوست (2599802) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۱۶:۳۶
شما سعی دارید بگویید مجلس یک دست است! خوب صدا و سیما هم یک دست است! بهتر است بدانید ذات طبیعت متنوع است و این تنوع نظم را از بین نبرده، به عبارتی طبیعت برای منظم بودن، یکدست نشده! این انسان است که مواقعی راه حل نظم را در یکدستی می بیند، نتیجه منطقی اینکه یکدستی که شما سعی در القای آن دارید، نتیجه مهندسی انسانی است با هدف رسیدن به نظم، و ربطی به مردم ندارد، مردم تبلور طبیعت هستند و متنوع، هر جا که این تنوع کمتر باشد، حضور مردم در معنای عام کمرنگ تر است!
مورد دیگر اینکه خیلی دوست دارم بدانم برای یکبار هم شده چه احساسی دارد که در این طرف خط باشید و جماعتی برای شما آرزوی مرگ کنند، از اینکارشان لذت ببرند، و تنها دو دلیل برای آن باشد:
1- در امنیت هستند و می توانند
2- شما نظر متفاوتی دارید و صادقانه آن را مطرح کرده اید، بدون شکستن هیچ قانونی، و یا توهین به فردی (2599803) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۱۶:۴۳
هر كسي از دستش بر مياد يه كمپين حمايت از علي مطهري راه بندازه. الف اين رو لطف كن و ثبت كن. (2599804) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۲۲:۳۱:۲۹
مثبت (2602035) (alef-3)
 
حمید
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۲۳:۳۹:۵۸
مثبت (2602244) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۱۸:۴۹
گفته شده است که نمایندگانی که اعتراض کرده اند به سخنرانی مطهری نماینده مردمند و از طرف مردم اعتراض میکنند چون مردم رای داده اند


پس آقای مطهری نماینده نیست که از طرف مردم باشد و از طرف مردم صحبت کنند (2599809) (alef-13)
 
ALI
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۱۹:۵۹
آقایان اگر منطق داشتند هیاهو نمیکردند...
اگر منطق داشتند شعار نمیدادند...
اگر منطق داشتند فریاد نمیکردند...
اگر منطق داشتند مرگ برهایشان را حواله نمیدادند...
اگر منطق داشتند ضرب وشتم نمیکردند...
اگر منطق داشتند صدایش را خفه نمیکردند... (2599812) (alef-13)
 
هادی
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۲۰:۵۶
وقتی یک نماینده مجلس ان هم از خانواده ای صاحب نام نمی تواند حرفش را بزند وای به حال مردم عادی. (2599815) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۲۱:۰۹
آقای مطهری شما نماینده مردم هستید نه نماینده موسوی و کروبی. بهتر است فکری به حال مسائل مهم مثل آلودگی هوا و... بکنید. نه اینکه مدام به فکر حاشیه سازی باشید. (2599816) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۸:۰۹:۲۸
حق را بگویید اگر چه به زیانتان باشد. (2601310) (alef-1)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۲۵:۴۰
حالا چرا خبر نگارها و عكاس ها رو بيرون كردند ؟!!!
دسترسي به اطلاعات و اخبار حق مسلم ماست (2599828) (alef-13)
 
مردم
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۰۰:۱۷:۱۵
سلام،برای خبرنگاران سازمان میلی فرقی نمی نداردکه داخل باشندیاخارج...هرچه مـصـلحـت باشدبه مردم می گویند(مانندتیترهمین گزارش که کمی به طرف مصلحت چرخیده) (2602332) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۲۶:۳۴
شما ازکجا میدونید جنابان حضرات که حرف مردمم حرف نمایندگان است (2599830) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۲۷:۲۸
بنده خدا خبر نگارها و عكاس ها و فيلم بردارها
چرا بيرونشون كردند . خوب اسباب و اثاثيشون رو ضبط ميكردند . (2599833) (alef-13)
 
مستند ساز
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۲۸:۲۴
دلم براي خبر نگارها ميسوزد كه توي اين سرما ، رفتند بيرون از مجلس (2599834) (alef-3)
 
بی طرف
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۴۳:۲۳
آقای مطهری فردی شجاع و عادل هستند. مثل بعضی مسولان از روی منفعت حرف نمیزنه. احسنت بر شیر مجلس (2599874) (alef-13)
 
علی احمدی
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۳۴:۳۳
کجا اسلام و قانون صحبت و اعلام نظر را جرم می داند (2599850) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۴۰:۰۱
دلم برای ملتی میسوزه که نمایندگانش اینجوری خلاف ازادی بیان عمل میکنه
درود بر مطهری تک صدای دلسوز ملت (2599861) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۴۰:۱۴
به نظرتون این ازادی بیان است؟ (2599862) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۴۰:۲۴
شاید نظر مردم هم موافق اقای مطهری باشه دلیلی نداره در نطق نماینده اخلال کنن (2599864) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۴۱:۴۷
افسوس که نماینده مجلس در خانه ملت هم حق سخن گفتن ندارد (2599869) (alef-13)
 
علي
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۴۵:۴۰
خداوند مطهري ها را براي ما حفظ كنه. آقاي مطهري حمايت واقعي ملت را پشت خود داريد تا عدالت و قانون را برپا كنيد. حقا كه خون پدر در رگهاي شما جاريست. به آقاي ابوترابي هم عرض ميكنم كه قانون اساسي و ديگر قوانين را براي مهار قدرت ايجاد كرده اند يعني چي كه با يك عنوان كلي ميگوييد نظام اين تصميم را گرفته. پس قانون چه ميشود. آيا جز اين است كه علي (ع) هم با آنكه از مالكيت خود بر آن زره جنگي مطمين بود ولي تن به دادگاه وحكم قاضي عادل داد آيا شما بيش از حضرت علي از گناه آقايان موسوي و كروبي اطمينان داريد كه بدون هيچ حكم و قانوني حبس و حصر ميكنيد.
الف لطفا منعكس كن (2599886) (alef-13)
 
سعید
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۴۶:۰۱
فقط بلدیم خوب عزاداری کنیم (2599888) (alef-13)
 
حسین
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۴۶:۰۳
اقا یان نمایندگان محترم لطفا حرمت خانه ملت را نگه دارید شما ها مستاجر این خانه هستید این خانه و این صندلی حاصل خون عزیزانمان هست... یک هموطن ایرانی (2599890) (alef-13)
 
حمید
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۴۶:۱۲
دعوت به منظور پایین آمدن از تریبون دیگر چه صیغه ای است؟ (2599891) (alef-3)
 
نادر
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۴۸:۵۰
نماینده ای که تحمل شنیدن صدای مخالف را نداشته باشد و با برخورد فیزیکی و داد و فریاد به دیگران اجازه ابراز عقیده ندهد ،یقینا نماینده من نیست!!!!! (2599910) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۴۹:۱۲
برخورد با آقای مطهری برنامه ریزی شده بود (2599912) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۴۹:۲۹
بموجب اصول 154، 145، 189 و 127 قانون اساسی ج. ا. ا. نمایندگان موافق نظام آزادند نظراتشان را بدون خوف از پیگرد قضایی آزادانه بیان کنند و حتی نماینده مخالف را از تریبون پایین کشیده و هر کاری دلشان خواست انجام دهند. (2599916) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۴۹:۴۸
آقای توکلی اگر سکوت کنی نوبت به خودت هم میرسد (2599918) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۲:۵۰:۳۸
در محلس همه ازادند سخنرانی کنند به شرط انکه صحبتهای آنان چیزی را تغییر ندهد (2599924) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۲۹:۵۴
:)))) (2600028) (alef-13)
 
حسن
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۴۰:۱۰
همه ازادند سخنراني كنند فقط بايد ان چيزي را بگويند كه اجازه دارند بگويند (2600072) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۵۰:۵۸
تکبیر (2600107) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۶:۲۳:۴۶
انصافا مطهری یک تنه داره جو جامعه رو عوض میکنه (2600889) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۱۳:۳۴
یعنی در مجلس جمهوری اسلامی ایران یک نماینده منتخب مردم با هر تفکری نتواند حرفش را بزند ، جای تاسف داره. (2599965) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۱۴:۴۶
متاسفانه همیشه زور هست که میچربه... کسی که حق میگه معمولا کم زوره... امیدوارم که آقای مطهری عزیز دلسرد و مایوس نشن... از اینکه همچنان پیگیر حقوق اساسی ملت هستند از ایشان سپاسگزارم. (2599966) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۷:۲۸:۰۴
مردم هم باید پیگیره نمایندشون باشند,آقای مطهری باید از موکلانش حمایت طلب کند (2601126) (alef-13)
 
جباری
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۱۵:۵۴
آقای مطهری بجای اینکه از دو نفر حمایت کنه بفکر اقتصاد مردم جنوب شهر باشه به بعنوان نماینده آنها (2599968) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۸:۲۰:۰۲
آقای جباری شما این همه نماینده مدافع در مجلس داری مطهری رو میخوای برا چی ؟! (2601349) (alef-1)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۱۶:۱۳
الف تو درست بشو نیستی نه یه جوری نوشتی که انگار مطهری به نماینده حمله کرده واقعا متاسفم هم برای شما هم برای اون اونایی که تحمل یه نطق رو ندارند تا وقتی شورای نگهبان اینطور تو نایید صلاحیت ها عمل می کنه انتظار نماینده های بهتر از اینا هم نمی تونیم داشته باشیم

سایت محترم الف کسانی که نظرات مردم رو تایید می کنند به شدت دیکتا تورانه عمل می کنند تا کنون چندین بار پستهای منو رو که حرف های عادی بودند رو تایید نکرده با این روند به هیج جا نمی رسین (2599970) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۷:۲۹:۳۵
من همیشه میگفتم این حرفها به الف نمیچسبه اما الان میگم :خوبم میچسبه و شما درست گفتید. (2601137) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۱۶:۳۱
از خدا نمی ترسی این چه تیتریه؟

یک عده نماینده در جایگاه تریبون مجلس به ایشان حمله کردند، فقط برای اینکه نذارند حرف بزنه. بعد شما تیتر می زنی برخورد فیزیکی علی مطهری با یک نماینده؟؟

این به اصطلاح نمایندگان یعنی حتی طاقت شنیدن حرف طرف رو هم نداشتن، ای وااااااااییییییییی.

هر چند آقای ابوترابی بفرمایند این آقایان به نمایندگی از مردم متمدن و مومن ایران به این نماینده حمله ور شدند!!!!!!!!!!! (2599972) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۵۷:۵۳
این نمایندگان معترض وبر هم زننده نطق مطهری نماینده واقعی مردم نیستند ! (2600416) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۱۷:۱۶
اگه این مخالفان نمیترسند چرا نمیذارن مطهری صحبتهایش رو تموم کنه.
؟؟؟؟ (2599976) (alef-13)
 
جزئي از ملت
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۱۸:۰۵
هيچ كس در هيچ پست و مقامي حق ندارد از زبان ملت صحبت كند .
مردم خودشان ناطقان خوبي هستند .
بعضي از مسئولان مرتب از طرف مردم و از زبان ملت صحبت ميكنند كه اين باعث تعجب من ، به عنوان جزئي از همين مردم است .
مصالح شخصي خودشان را به زبان ملت ربط ميدهند !!!! (2599979) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۵:۲۸:۱۸
ببخشید مثل اینکه این مردم نماینده فرستادن مجلس که به جای آنها صحبت کنندآقای مطهری نماینده مردم است واز زبان مردم سخن می گوید (2600586) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۷:۳۱:۲۴
مطمئنا" کسانی که به شما مثبت دادند مفهوم متن شما را نگرفتند چون سخن شما نامفهوم و اشتباه است (2601147) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۲۰:۵۸
برای اینکه انضباط مجلس به هم نریزه همه باید دست به سینه بنشینند و خفه خون بگیرند؟؟ این دیگه چجور مجلسیه (2599992) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۲۱:۲۳
آنوقت چپ و راست مي فرمايند آزادي بيان آزادي بيان !!!! وقتي نماينده منتخب مردم نمي تواند تا آخر حرفش را بزند واي به حال افراد عادي ! در اين مملكت هر غلطي مي كنند هيچي نمي گويند ولي خدا نكند مشكل سياسي در ميان باشد پدر صاحب بچه را در مي آورند . (2599994) (alef-13)
 
رضا
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۲۱:۳۷
1-این اقا چکاره بودند که بخواهند اقای مطهری پایین بکشند . 2-اقای ابوترابی هم بجای اینکه قانون را اجرا کند واز ان دفعه کند به مصلحت می اندیشد باید پرسید مصلحت چه کسانی را به قانون ترجیح میدهد. (2599995) (alef-13)
 
حسن
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۲۱:۴۱
اینکه جلوی نطق یک نماینده را بگیرن سوژه بدست دشمنان میافتد که دمکراسی در کشورمان را زیر سوال ببرن. (2599996) (alef-13)
 
سحر
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۷:۲۸:۴۵
و براي اينكه سوژه به دست دشمنان نيفته خبرنگاران رو بيرون كردند... (2601131) (alef-13)
 
مهیار
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۲۲:۳۵
درود و آفرین بر شجاعت و صراحت جناب آقای مطهری نماینده محترم تهران.جای تاسف دارد که یاداوری و تذکر رعایت اصول صریح قانون اساسی اینگونه با واکنش عده ای یه اصطلاح نماینده مواجهه می شود .حتی اگر نطق ایشان بر خلاف قانون و آیین نامه باشد (که ابدا چنین نیست) این گونه رفتار در مجلس با ایشان و قطع سخنان وی قابل قبول نیست.
شجاعت بر پایه منطق و قانون گرایی ایشان ستودنی است آنهم در فضایی که برخی نمایندگان حقیقت را به جهت منافع خویش فدا می نمایند. (2600000) (alef-13)
 
یک دوست
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۲۳:۵۴
ای خدا!
کی انتخابات مجلس میرسه؟
به خدا اینها نماینده مردم نیستند.
البته به جز انگشت شماری ... (2600003) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۲۴:۳۵
افرين به مطهري . نماينده واقعي يعني اين. از گفتن حقيقت هيچ وقت نبايد ترسيد (2600007) (alef-13)
 
دانشجويان علوم پزشكي مشهد
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۲۷:۱۲
من نمي دونم اون نماينده اي كه با آقاي مطهري درگير ميشه كييه،ميخاد چيو ثابت كنه،فكر كرده با اين رفتارها فردا پست بهتري خواهد گرفت،و نمي ترسن كه اگه اصرار خودشون فاش بشه آيا دوباره يك درصد مردم هم بهش رأي خواهند داد،اين شخص ترسو ترين وضعيف ترين شخص در مجلس شوراي اسلامييه،خواهشاً نمايندگان محترم از كوره در نرن اينها با لطف مردم پشت ميز نشسته اند،مواظب باشن دنيا هميشه بر وقف مرادشون نخواهد بود (2600017) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۳۲:۱۳
فتح‌الله حسینی که برای دعوت از علی‌ مطهری به منظور پایین آمدن از پشت تریبون رفته بود، با برخورد شدید فیزیکی از سوی «او» مواجه شد.

فکر کنم مرجع ضمیر به علی مطهری محبوب شما بر می‌گرده آقایان دانشجویان علوم پزشکی! (2600271) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۵:۰۳:۰۶
خوب، مگه ایشون داروغه ی پشت تریبون هستند که رفته اند او را پایین بیاورند؟ (2600457) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۵:۱۵:۵۶
ایشان چه کاره بوده که رفته نماینده مردم را از پشت تریبون پائین بیاره خیلی بیجا کرده (2600525) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۶:۵۰:۰۶
مطهری مدرس زمانه به خدا نگاهش به بعضی از به اصطلاح نمایندگان عزیز ارزش داره (2601021) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۶:۵۴:۴۹
راستی چه خبر جدید از اختلاس ها (2601035) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۵:۰۵:۰۸
اینا بد جوری قافیه رو باختن ومی دونن اگه تایید ورد صلاحیتها خدا پسندانه انجام بشه دیگه جایی تو مجلس ندارن دارن تقلا می کنن بلکه یه جای پایی یه موقعیتی به وجود بیارن تا شاید تونستن منافع حاصل از نمایندگی را حفظ کنند ! (2600471) (alef-13)
 
طلبه کاشانی
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۵:۳۰:۵۱
حمله به مطهری خلاف عقل و شرع و قانون است. (2600601) (alef-13)
 
ایرانی و پیرو ولایت
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۲۷:۳۹
چرا تحمل شنیدن نقد در جامعه از بین رفته است؟ چرا فقط عادت کرده ایم متکلم وحده باشیم و تفکراتمان را به دیگران دیکته کنیم؟ تا کی این کلمه { مصلحت} که به عقیده بنده بسیار کلمه خطرناکی شده است را برای پوشش تک رویهایمان به کار می بریم؟ آقایان اسلام دین رافت است. دین تعامل و اکمال است. اسلام دین پرخاش و سروصدا به موقع شنیدن نقد نیست. مسلمان باشید لطفا". (2600018) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۲۷:۵۴
وقتی نماینده مجلس نمی تونه حرفشو بزنه، دیگه چه انتظاری دارید؟! (اوج آزادی بیان در کشور!) (2600020) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۲۸:۴۱
چرا سخنان یه نماینده رو باید بهم بزنند به این میگن چی (2600023) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۵۱:۳۳
این نماینده های معلوم الحال نماینده مردم نیستند نماینده همانهایی هستند که در طول سالیان گذشته به همین شیوه مراسم و سخنرانی های کشور حتی رئیس جمهور ها را هم بهم زده اند. منطق گفتگو ندارند. (2600372) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۲۹:۰۰
شان نماينده بارلمان خيلي بيش از اينهاست
كي نماينده شده و كي نمايندهشون كرده؟!!
دبيري (2600024) (alef-13)
 
سوته دل
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۳۰:۳۷
خدا عاقبت همه را ختم به خیر فرماید (2600031) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۳۰:۴۹
چرا نمایندگان حتی تاب شنیدن نظر مخالفشان را ندارند؟ (2600032) (alef-13)
 
حمید
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۳۱:۳۱
چطور مجلسی که نمایندگان آن و نایب رئیس آن (!!!!) اجازه صحبت به یک نماینده که از صنف خودشان هست نمی دهد می تواند از آزادی های فردی دفاع کند ؟ (2600034) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۳۱:۴۲
ما رافت و رحمت نخوایم باید چی کار کنیم؟ (2600035) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۵۴:۲۹
جناب عالی ؟ (2600392) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۳۲:۳۰
حقا که ابوترابی هم امروز در خط افراط قرار گرفت (2600039) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۵۵:۴۲
ابتدا باید دید که تعریف اعتدال چیه و بعدا" افراط رو معنا کرد . عالمانه سخن بگوییم (2600396) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۵:۱۰:۵۲
اعتدال از نظر شما یعنی بستن دهن ناطق؟ عالمانه عمل بکنیم. دینگ دینگ. (2600506) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۳۴:۲۰
جناب ابوترابی اکثریت مردم از مطهری حمایت میکنند. نظم مجلس هم بر اساس این گزارش توسط اصحاب شعار بهم خورده نه مطهری. (2600046) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۶:۲۱:۲۵
روز ن۹ دی مردم از امام حسین (ع) و نظام دفاع کردند. عامه‌ی مردم از موسوی و کروبی منزجرند که کشور را به آشوب کشیدند. مطهری هم بهتره به اقتصاد و فرهنگ کشور برسه تا وضع ۲ نفر فتنه‌گر که نظام تکلیف‌شون رو مشخص کردند. (2600882) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۷:۱۸:۳۹
بر چه اساسی این حرف رو میزنی؟ یه نظر سنجی نه از نوع صدا و سیمایی برگزار کنید تا بفهمید که چقدر این آقایان محبوبند. (2601098) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۸:۲۸:۴۷
عجب نظری دادی ! حداقل خودت یه مثبت بده بهش ! (2601391) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۳۵:۳۳
اين جماعت حاضر نيستند يكي از وكلاي مردم در مجلس كه بايد نماد آرمان خواهي و دموكراسي باشد از جانب و نمايندگي بسياري از مردم درباره حصر غير قانوني اين بزرگواران صحبت كند و نه حاضرن گوش كنند.پس چگونه ميگذارند اقايان كروبي و موسوي از خودشان دفاع كنند يا تريبون بدهند تا حرفهايشان را بزنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟آقا يكي به من بگه نرخ نون امروز چنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (2600049) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۱۹:۳۷
جالبه که مطهری نماینده اصول گرا ها هم هست و تحملش هم نمیکنن!!! کلا باید به نفع دوستان حف بزنه تا تحمل بشه (2600207) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۳۵:۴۷
حصر باید پایان یابد و کسانیکه دستور حصر دادند باید محاکمه و مجازات شوند (2600051) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۱۵:۰۱
لایک شدید (2600180) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۴۸:۰۴
آیا بهتر نیست یه دادگاه عادل علنی تشکیل و رای صادر شود. والله اونوقت همه مطیع قانون خواهند بود. هر کی هر جرمی داره باید به اون رسیدگی بشه و متناسب اون مجازات. یک مثال، زین و زره امام علی که خلیفه ی وقت بود توسط فردی دزدیده شده بود حضرت به دادگاه شکایت و مانند فرد عادی با او برخورد می شود. ( به خواست خودش) حال سوال اینجاست،آیا امام علی خود نمی توانست آن فرد را مجازات کند؟ آیا نمی توانست قاضی را تطمیع کند؟ چرا نظر دادگاه را پذیرفت؟(دیروز هم این مثال زدم اما چاپ نشد، اگر باز هم چاپ نشود در دیانت شما شک خواهم کرد) (2600352) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۳۶:۱۲
خوب است قانون گذاران محترم هم تابع قانون باشند !!! (2600052) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۳۶:۴۷
افرین بر مدافع حقوق مردم مطهری (2600055) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۳۴:۰۰
خودمانیم این بشر چقدر خوب داره واسه دور بعدی رای جمع می‌کنه! از روحانی یاد گرفته! (2600281) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۴۰:۵۶
اگر از سخنان ایشان وحشت نداشتند
چرا حمله (2600074) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۲۰:۰۴
قانون روانشانسی: هر گونه خشمی نشان دهنده ترسه (2600210) (alef-13)
 
علي
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۴۱:۴۰
اسلام دين حريت و ازادي است و همه مردم ازادند كه حرفشان را بزنند . بنظر ميرسد كه اينان نماينده نما هستند وگر نه مجلس جاي هو وجنجال نيست در مجلس شوراي اسلامي بايد نماينده بتواند حرف بزند تا مشگلات بصورت منطقي حل و فصل شود . تازه هو و جنجال بر عليه كسي است كه ذره اي شك و ترديد در وفاداريش به نظام اسلامي وجود ندارد و فرزند كسي است كه بخشي از وقوع انقلاب اسلامي مديون تلاشهاي ان شهيد بزرگوار است كه حضرت امام اورا در حد فرزند خود ميدانست . پس اجازه ندهيم كه از اسلام ناب محمدي چهره مخدوش بجا بگذارند . (2600078) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۴۱:۴۱
کسانی که مرگ می گویند ضد ولایت می گویندو... بی انصافترین مردم روزگار است که من به یاد دارم چون ولایت فقیه را همین دسته نادان بد نشان می دهد شما از ولایت فقیه دفاع نمی کنید شما تیشه به ریشه ان می زنید با این کار هایتان آخرین دفعه است که مردم به شما وکالت می دهند ان شا ء الله (2600079) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۴۲:۲۰
آقای مطهری ساکت باشد تا با صلاحیت باشی
حقوقت رو بگیر و خوش باش......... (2600082) (alef-13)
 
شهروند جامعه
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۴۳:۰۳
مسئله کشور بیکاری و فقر و عدم مدیریته نه حصر موسوی و کروبی.کاش آقایان که اینقدر تلاش برای آزادی این دو شخص میکنند بر سر مسائل اقتصادی و مدیرتی و برای پیشرفت کشور اینجور با هم درگیر می شدند.جهان سوم که می گن همینه. (2600083) (alef-13)
 
علیرضا
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۳۷:۰۲
شهروند جامعه! خدارو شکر مشکلاتی که شما میگین در دولت قبلی حل شده و مشکلی نمونده که. فقط مدیریت جهانی مونده که حتما شما شهروندان عزیز دارین روش کار میکنین. (2600296) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۴۴:۰۸
اتفاقا عمل نکردن به اساسی ترین و روشن ترین قانون این مملکت (قانون اساسی )
مهمترین مسئله ی این مملکت است زیرا تمام مشکلاتی که جنابعالی ذکر می کنید ناشی از عدم تمکین در مقابل قانون است (2600334) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۴۳:۱۴
درود بر فرزند خلف شهید مطهری (2600084) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۴۳:۳۵
اگر جای این مباحث مجلس نیست بفرمائید کجاست (2600085) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۴۶:۰۵
اقای ابوترابی اگر من یکی از این مردم هستم به مطهری افرین میگویم (2600091) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۵:۵۹:۳۰
یعنی چی؟ شما یکی از مردمی دیگه (2600757) (alef-3)
 
امیر
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۴۷:۲۵
درود بر شرف وآزادگی مطهری کاش بیست تا مثل ایشون داشتیم تا کشور پیشرفت میکرد (2600095) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۴۷:۳۹
ازاقای مطهری به لحاظ جسارت وشجاعتشان دربیان برخی موضوعات مورد درخواست مردم قدردانی میکنم (2600096) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۴۷:۴۷
جناب ابوترابی از کی تا حالا نطق عامل بی نطمی و هجوم به سخنران عامل نطم شده. (2600097) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۴۹:۱۰
فقط این جای روایت خبرگزاری فارس را داشته باشید که میگه فتح الله حسینی برای دعوت مطهری به پایین آمدن مطهری از تریبون به سمت او رفته بود. یعنی هر کس از نطق یک نماینده خوشش نیاد حق داره بره طرف تریبون و آن نماینده را دعوت!!! به پایین آمدن از تریبون کنه بعد رییس جلسه نماینده ناطق را مواخذه می کنه نه بر هم زنندگان نظم جلسه رو. این است مفهوم آزادی بیان در مملکت علوی اسلامی ما! (2600104) (alef-13)
 
سعید
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۵۲:۳۸
متاسفم برای نمایندگانی که حقوق یکدیگر را رعایت نمیکنندوای برمامردم عادی!!!!!زنده باد نماینده ازاده علی مطهری (2600111) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۵۲:۴۸
در کشوری که نماینده مردم نتواند حرفش را بزند وای به حال دیگران و بعضی از این نماینده ها هم با هوچیگری کارشان را پیش رده اند انشاالله در مجلس آینده اثری از آنها نخواهد بود مجلس به یک خانه تکانی اساسی نیاز دارد الف لطفا این پیام را حتما درج نمائید (2600112) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۵۳:۴۰
زنده باد نماینده واقعی مردم مدرس زمان (2600114) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۵۹:۲۳
اصل84 قانون اساسی
هر نماینده در برابر تمام ملت مسئول است و حق دارد در همه مسائل داخلی و خارجی کشور اظهار نظر نماید.
اقای ابوترابی باید به قانون تمکین کنید. (2600131) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۵:۴۵:۳۶
هر جا نظر و نفعشون خلاف قانون باشه، دم از مصلحت میزنند!!! (2600685) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۳:۵۹:۵۹
اینها نماینده مردم هستند و بایییییید به فکر مصالح نظام باشند و هر حرفی را هر جایی و منجمله مجلس و تریبون اون نزنند که موجب خوشحالی دشمنان ایران عزیز بشند .... باید از خون شهیدان خجالت کشید که نمایندگان مردم در مجلس با هم دعوای فیزیکی داشته باشند... رهبرا از اینکه نمایندگان ما این کارها را می کنند از محضرتان عذر خواهی می کنیم و ما را ببخشید انشاا... که این نمایندگان را به مجلس می فرستیم (2600136) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۴۰:۳۲
اگر این دشمنان نبودند بهانه شما برای شنیدن سخن حق چه بود ؟ (2600312) (alef-13)
 
بنده خدا
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۴۶:۱۵
اگر قراره توی مجلس حرف نزنن ، تو صدا و سیما حرف نزنن ، تو دل خودشون حرف نزنن که مبادا دشمن خوشحال نشه خوب حرف زدن را هم مثل همه کارهای دیگه ممنوع نمائید تا تکلیف همه روشن شه ! (2600344) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۴۶:۵۰
به نظرم شما بسه (2600347) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۴۹:۲۸
شما برو به دشمنات برس فعلا، یعنی چی که هر حرفی نباید زد که دشمن خوشحال می شه ، حرف حساب رو باید زد (2600360) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۵:۰۱:۱۴
با این سخن شما باید برا اینکه مصلحت نیست حرف حق نزد و سر را مانند کپک در برف کرد. باین تعبیر کشور به نابودی کشیده می شود. انتقاد باعث صاف کردن خطوط خواهد شد. انتقاد باعث پیشرفت میشه. تملق و چاپلوسی و سکوت را نباید به عنوان سر خم کردن در راه شهیدان تعبیر کرد.
نکته ای دیگر، کشور به تفکری نو نیاز دارد، برخی از مردم از برخی اصلاح طلب ها و برخی اصولگرایان که 8 سال دولت و مجلس در اختیار آنها بود و کشور را به نابودی کشانده اند عبور کرده اند. (2600439) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۰۱:۴۰
ایکاش حصر خانگی و اعدام سران فتنه رو به رای بگذارند و رای قاطع مردم(به مانند حصور 9 دی) ریشه این ضد انقلاب ها رو بخشکانند (2600140) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۶:۱۲:۳۶
دم مطهری گرم که زیرطاقی میزنه (2600824) (alef-10)
 
حسن
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۰۷:۱۷
خدایا غلط کردم به مطهری رای دادم.
واقعا نمیدونم چرا بدون فکر صحبت میکنه (2600152) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۰۸:۰۱
به نماینده منتخب من چی کار دارید ؟ مگه هر کی هر کیه که نماینده مملکت برنن ؟ (2600159) (alef-13)
 
نانشاس
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۰۸:۲۲
یک انسان واقعی هست توی مجلس ، آن هم علی مطهری هست که حرف حق می زند. خجالت بکشید نماینده های ترسو که از حرف می ترسید؟
درود بر مطهری درود بر مطهری (2600160) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۱۰:۱۸
اقای قاضی پور تو اسم خودتو گذاشتی نماینده مردم؟ 8 سال همتون کجا بودید حالا هرروز کارتون شده تخریب دولت! ما برای انتخابات مجلس سال اینده حرفهای زیادی برای گفتن با شما خواهیم داشت (2600167) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۱۳:۳۱
همبن اجازه ندادن به سخنرانی مطهری در مجلس مخالف صریح قانون اساسی است. اما چه کسی اهمیت می دهد؟ (2600173) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۱۴:۳۲
مدرس هم تو مجلس کتک خورد (2600177) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۱۵:۳۱
جلوگيري از سخن گفتن يك نماينده عين ديكتاتوري است .
چرا صبر نكرديد حرفش را بزند و بعد اگر جوابي داشتيد به او بگوييد (2600181) (alef-13)
 
بهروز
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۱۵:۵۳
وقتي نماينده مجلس آزاد نيست حرفشو بزنه چطور انتظار داريد كرسي هاي آزاد انديشي تو دانشگاه شكل بگيره؟! (2600185) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۲۱:۱۰
من نمي دونم اون به اصطلاح نمايندگان اونجا را با كودكستان احيانا اشتباه نگرفته اند.عزيزان شما ديگه هر كدوم بالاي پنجاه سال سن داريد.اونجا جاي گوش دادن و جواب دادن هست .نه يقه كشيدن و ....،درود بر مطهري و وتمام نمايندگان واقعي مثل دكتر توكلي كه بجاي هوچيگري و نون به نرخ روز خوردن ،گوش مي دهن و اگر مخالف باشند جواب مي دهند (2600212) (alef-13)
 
مردم
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۲۲:۰۲
سلام،ازخدامی خواهیم صدای آقای مطهری همیشه رساوزنده بماندوشهامت وحق طلبی ایشان الگوی نمایندگان واقعی وآینده مجلس شود.
متأسفانه ابوترابی فرد-فضای واقعی جامعه-رادقیق توصیف می کند؛چون بارهادرفضای واقعی کشورهم دیده ایم موکلین همین نمایندگان مخالف قانون که واقعأاقلیت جمعیت کشورهم هستند،نیزباخشونت وهمین روش آموخته ازبزرگانشان؛بانظراکثریت جامعه برخوردتوهین آمیزوفیزیکی می کنند! (2600216) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۲۳:۳۵
این واکنشهای غیر منطقی وعجولانه این نمایندگان به رفع حصر آقایان موسوی وکروبی وخانم رهنورد نشان از رعب ووحشت این نمایندگان از محبوبیت حصر شدگان در نزد مردم دارد . (2600225) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۲۷:۵۲
امیدوارم هرچه سریعتر سران فتنهاعدام شوند تا مطهری هم اروم بگیره و کم کم ساکت بشه (2600239) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۲۹:۱۲
باید اعتبنارنامه مطهری مرد تجدیدنظر قرار گیرد این فقط بخاطر پدر رای آورده (2600246) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۳۱:۱۱
مطهری باید ازمجلس اخراج شود (2600256) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۶:۱۵:۰۶
اشتباهی مثبت دادم (2600843) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۳۱:۱۳
نظر علی مطهری یک نظر بر مبنای قانون است و به عنوان نماینده حق دارد آن را در تریبون مجلس بیان کند . اما عده ای همیشه خود را فراتر از قانون می دانند و وقتی در مقابل استدلال قوی کم می آورند دست به هوچیگری می زنند . و متاسفانه تا حالا هوچیگرها موفق بوده اند (2600257) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۳۵:۴۱
جاي تأسف وشرمساري هستش كه مجلس مملكت افرداي راه پيدا كردن كه نه تخصص لازم را دارند نه درايت كافي،و راهي جزء اين ندارند كه براي حفظ جايگاه وپست باد اورده خود دست به كارهاي كوچه بازاري برنند تا به عنوان سياه لشكر مجلس وابزار پيشبردي سياستها،جايگاه خود را حفظ كنند هر چند اين كار اونها ابروي نظام وكشور رو خدشه دار كنه (2600293) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۳۹:۱۶
خوب است نمایندگان مجلس از حضرت آقا تاصی نمایند آقای مطهری همین صحبت ها را در حضور ایشان گفتند و ایشان با صبر و متانت پاسخ دادند نمایندگان هم باید در وقت قانونی خود با صبر و متانت پاسخ ایشان را می دادند.اگر قرار بود اکثریت مجلس به اقلیت مجلس فرصت اظهار نظر ندهد چگونه شهید مدرس در مجلس طاغوت سخنان خود را بیان می کرد.ما مسلمانیم و مجلس ما مجلس شورای اسلامی است پس باید این مجلس با مجلس گرجستان فرق داشته باشد. (2600306) (alef-13)
 
الف ر
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۳۹:۳۱
نماینده ا ی که ظرفیت اظهارات نماینده دیگر انهم مطهری(ولو حرف باطل بزنه که مورد ایشان محال ) را نداره صلاحیت نمایندگی این ملت داره؟؟؟؟؟ (2600307) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۳۹:۵۳
وقتی جلوی نطق و اظهار نظر یک نماینده آنهم از روی مصلحت اندیشی برای نظام اینگونه گرفته می شود چگونه من عامی معتقد به آزادی بیان باشم و آن را قبول کنم ؟ (2600309) (alef-13)
 
اسدی
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۴۲:۰۰
درود بر مطهری مرد شریف وآزاده که شجاعت وحق گویی رو داره برای دیگران مشق می کنه.آقای ابوترابی شما فرزند برومند شهید بزرگواروآزاده عزیزمان هستید لاقل به حرمت نام پدر بزرگوارتان قضاوت عادلانه را که باید در قیامت پاسخگوی آن باشید را رعایت کنید. (2600321) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۴۲:۱۶
همه پرسي تو اين مورد واجبه.... (2600322) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۵۲:۱۶
رفراندوم . (2600375) (alef-3)
 
معین
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۴۲:۲۰
درود بر مردانی که گفتن حقیقت را تکلیف خود میدانند اقای مطهری گاهی وقتها انسان بودن و وجدان انسانی را به ما خوب یاد میدهی تا کی مسیولین ما سرشان را زیر برف میکنند خدا فقط بالا سر مردم نیست ریشه ی عقب افتادگیی ما هم همین بی درایتی و منفعت طلبی و قدرت طلبی و ....همین اقایونه خدا همه ما رو به راه راست هدایت کنه امین. (2600323) (alef-13)
 
بنده خدا
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۴۲:۳۰
اقای مطهری خدا پدر و مادر شما را رحمت کند که لقمه حلال بشما داد هر چند سایت الف نظرات مردم را سانسور میکند لکن همین خدا بیامرزی برای والدین شما کافی است. مردم شما را دوست دارند و از احمدی نژاد متنفرند.
پاسخ شما را در انتخابات آتی خواهیم داد. باکمال افتخار بشما رای خواهم. این ها در ظاهر پشتیبان ولایت فقیه هستند. مگر رهبر نفرمودند شان مجلس را رعایت کنید و در مجلس دو دو نکنید. (2600324) (alef-13)
 
عبدالله
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۴۴:۳۶
شیرمادرت حلالت باشه آقای مطهری،خواهشا بفرمائید کدام نماینده ها به ایشان حمله کردند تا سال آینده مردم درانتخابات حقشون رو کف دستشون بذارن،نماینده آزاده ملت که برای نطقش اینگونه باهاش برخورد میشه این قوم با مردم عادی چگونه برخورد میکنند،امیدوارم دفتر مقام معظم رهبری با این گروهی که به بهانه دفاع ازایشان اینگونه رفتار میکنند برخورد بکنه ونگذاره به اسم ایشان عده ای سوء استفاده بکنند به خدای احد و واحد این افراد تندرو دارند بین مردم وحکومت فاصله وچاله عمیقی ایجاد میکنندکه دیگر نمیتوان اونو از بین برد!!!!!باور بکنید واقعیت اون چیزی نیست که صداوسیما نشان میدهد (2600336) (alef-13)
 
مهدیه
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۴۵:۵۳
آقای ابوترابی و نمایندگانی که مانع نطق آقای مطهری شدید، شما جنابان از قانون پیروی نکردید. نماینده ما مردم تهران حق داشت آزادانه نظر خود را اعلام کند.....

خود را آماده کنید تا در پیشگاه خداوند پاسخگو باشید.... (2600343) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۴۶:۱۹
واقعا خجالت آور و مايه شرمساري است.. شما نمايندگان واقعا نماينده مردم هستيد؟ آبروي مجلس و مردم را برديد.. شما اوليه ترين اصول دموكراسي و حتي اخلاق اسلامي را نمي دانيد و نمي فهميد و حتي به آن باور نداريد (البته مقصودم نمايندگاني هستند كه مخاطب اين صحبت بنده هستند و نه كل نمايندگان محترم كه بنده از جمع خدوم و با اخلاق عذرخواهي مي كنم).. خجالت بكشيد.. شما اگر مسلمان هستيد ـ كه البته ادعاي مسلماني داريد ـ اگر اصولگرا هستيد ـ كه به دروغ اين ادعا را داريد و اصولگرائي را مصادره به اهداف شخصي خود كرده ايد ـ اگر به دموكراسي اعتقاد داريد ـ كه به اين هم اعتقاد نداريد ـ چرا بايد در ميان نطق نماينده اي مثل كودكان خردسال دو دو راه بيندازيد.. اگر خود را ذوب در ولايت مي دانيد كه اين هم از آن دروغ هاي بزرگ است، چرا كه حضرت آقا فرمودند در شأن مجلس نيست اين رفتارها و دو دو كردن ها.. شما يك مشت دروغگوي هستيد كه حتي تحمل شنيدن صداي مخالف را نداريد.. يك مشت ترسوي تماميت خواه كه فكر مي كنيد نطق يك نماينده همه آمال تان را بر باد مي برد.. شما آبروي ما را برديد.. آبروي رفقاي شهيدمان را هم برده ايد.. اصلا مي فهميد آبرو يعني چه؟ بعيد مي دانم آدم هائي در اين حد سخيف و حقير، حتي با چنين واژه هائي آشنا باشند.. متأسفم.. متأسفم.. و دلم مي سوزد براي سيد علي مظلوم.. شما همان آدم هائي هستيد كه امام حسن مجتبي (ع) در وصفشان فرمود يار ندارم.. و ياران واقعي من مثل اوست كه بي سئوال وارد تنور شد.. خدا ان شاءالله آن چه كه در شأن تان است روزي تان كند.. دوستان الف.. مدد كنيد و اين داد مظلوم و سوزان امثال بنده را به اين به اصطلاح نمايندگان ابلاغ كنيد.. به خدا مي سپارمتان.. (2600345) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۴۹:۲۶
بر هم زدن سخنرانی به عنوان یک گزینه پیش روی نمایندگان مخالف باید ممنوع شود و مرتکبین ان از مجلس اخراج شوند.زیرا انها افراد عادی نیستند که سعه صدر نداشته باشند (2600359) (alef-3)
 
حمید
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۵۴:۰۴
اون آقایانی که به ایشان میگن مردم ازاین موضع شماناراحت میشن اتفاقامردم به خاطراین موضع گیریشون بهش رای دادن (2600384) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۵۴:۵۵
یکی نماینده مردم هست یکی نیست

یکی یه حرفی میزنه که به ... هست میگن نماینده ملت

ولی یکی دیگه اون حرفو میزنه میگن نماینده مردم نیست


تموم کنین تو رو خدا (2600393) (alef-3)
 
رضا
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۴:۵۵:۴۱
وقتی یک نماینده مجلس نمی‌تواند حرف خلاف عقاید خود را بشنود و توان تحمل عقبده متفاوت با تفکر خود را ندارد و می‌گذارد شخصی در جایگاه و مقام برابر حرف خودش را بزند جای تاسف دارد.مردم در رای دادن خود مانند خود را انتخاب میکنند.مسلما مردم ما اینگونه نیستند (2600395) (alef-13)
 
سهراب
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۵:۰۴:۱۶
اقای توکلی صاحب امتیاز سایت الف لطف کنید واین کامنت های مردم را بعنوان نظر سنجی به مجلس ببرید وبه انهای که جلو حرف زدن اقای مطهری را گرفتن نشان بدهید تا انقدر از طرف مردم حرف نزنند چقدر دردنیا ما باید رفتارمان باعث سرافکندگی باشد در رتبه بندی ازادی بیان دران اخرهای جایگاه قرار داریم ما وقتی جلو نطق یک نماینده را میگیریم کسی که حق دارد از همه کس دفاع کند چطوری ادعا میکنیددرکشوری دموکراتیکی زندگی میکنیم چرا انقدر با حرفهایمان خودمان را گول میزنیم وشاید اینهم یک بازی جدیده که راه انداخته اید برای سر گرمی مردم دیدید که دیگر فتنه 88 داره بیات میشه می خواهید هرروز با یک جنجال انرا به روز کنید که اگر اینطور باشد وای به حال ما مردم (2600465) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۶:۱۵:۵۲
نمایندگان مجلس که بچه نیستن گول بخورن که
این کامنتافقط نشون میده مخاطبان الف چه گرایشی دارن
اخه الان یه سایت دیگه نگاه میکردم کامنتهاش علیه مطهری بود و مثبت هاش زیاد ومنفیهاش به تعدادعددهای دست .
یعنی کاملا برعکس این سایت (2600851) (alef-10)
 
فرشاد
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۵:۰۸:۲۰
به نظر من مردم به دنبال این نیستن که کی مقصر کی مقصر نیست،کی فتنه گر کی فتنه گر نیست
مردم بهم دنبالا شفاف سازی و کلا به دنبال حق هستند.
پس همون طور که بقیه نمایندگان حرفاشونو میزنند، بزارین ایشون هم حرفاشونو بزنه.
پس ای نماینده ای که مدعی میشی نماینده من مردمی،من مردم میخوام بودنم همه ی نماینده ها چی میگن بعد نظرمو بگم.
چون بنظر من مردم خودشون بهترین قاضی هستند. (2600486) (alef-13)
 
ابوالفضل خانجاني
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۵:۰۸:۲۶
نطق نماينده حق قانوني اش حتي اگر اشتباه باشه .حال انكه سخنان مطهري عين حق و قانون و دلسوزي براي انقلاب (2600487) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۵:۱۰:۲۱
فردی از مسولان دولت قبلی در مجلس گفته بود مگه اینجا طویله است .نمایندگان نباید با سر و صدا و پرخاشگری حرف او را ثابت کنند. (2600501) (alef-13)
 
مهران
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۵:۱۲:۳۹
ملت پسنده بود نمايندگان شأن مجلس را حفظ می‌كردند و به جای فحش و سب به نماينده مردم تهران، جوابيه ای صادر و يا در قالب نطق و وقت قانونی خودشان مخالفت شان را بازگو می كردند. در پارلمان جمهوری اسلامی به احترام رهبر معظم انقلاب و مردم فهيم نبايد هيچگونه درگيری بين نمايندگان رخ دهد. از رئيس و هيات رئيسه مجلس انتظار میرود موضوع پيش آمده را مورد بررسی قرار داده تا در آينده شاهد اين چنين رخدادهايی در خانه ملت نباشيم. به ويژه اينكه موضوع حصر آقايان موسوی و كروبی از سوی برخی مسئولين داخلی در حال پی‌گيری بوده كه توسط دستگاههای خارجی‌ به طور دقيق رصد می‌شود تا اينگونه موارد را دستمايه مانورهای سياسی خود قرار دهند، كه مسلما به زيان نظام خواهد بود. (2600512) (alef-13)
 
abbas
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۵:۲۳:۳۰
مطهری دمت گرم. (2600556) (alef-13)
 
بی نام
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۵:۲۶:۵۶
به نظرم طرح هر مسئله ای که برای مردم اهمیت داره در مجلس باید مطرح بشه ، نمی شه که حتی توی مجلسم هم دهن آدمها رو ببندد که آقا حرفی بزنید که ما خوشمون می آد . (2600575) (alef-13)
 
یکتایی
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۵:۲۹:۰۳
واقعا اینها دارند برای مردم تصمیم گیری می کنند تاسف وار است خدایافکری برای مردم ایران بکن (2600590) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۵:۳۰:۴۳
این صداها بیشتر شبیه صداهاییه که از حمام زنانه بیرون میاد تا مجلس شورای اسلامی (2600599) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۶:۰۰:۰۶
هزاران لايك (2600761) (alef-10)
 
مهدی555
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۵:۳۳:۲۶
جناب آقای مطهری
امثال شما آقازاده ها دراین سیستم زیاد است که نان اسم پدر رامی خورند . ولی خود هنری ندارند

گر پدر تو بود فاضل از فضل پدر تورا چه حاصل. اگر به چهارتا مثل تو رو بدهند کشور را دو دستی تقدیم اجانب و فتنه گران می کنید . (2600618) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۵:۵۳:۱۲
با حرفهاى اين كامنت مخالفم (2600729) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۶:۱۹:۴۰
من نظر شما رو تائید کردم ولی مثبت به همان کامنت تعلق گرفت !!! (2600874) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۶:۳۰:۴۸
حالا تکلیف من چیه که شهید مطهری را پدر علی مطهری میدونم و نه علی مطهری رو فرزند شهید مطهری... (2600928) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۶:۰۴:۰۷
از کجا می دانید اگر مطهری پدر بود با او به این گونه بر خورد نمی شد؟ (2600781) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۶:۱۱:۰۹
کاش ده تا از اینا تو مجلس داشتیم که حرف اسلام می زنند، فارغ از تملق و چاپلوسی بی جا که ریشه ی کشور هدف گرفته. (2600815) (alef-10)
 
محکم
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۵:۳۶:۳۸
نمابندگان مخالف سخنان اقای مطهری باید بخاطر رفتار غیر اسلامی طبق قانون نهی از منکر مصوب مجلس تایید نشده شورا بهشون تذکر عملی داد (2600634) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۵:۴۱:۱۷
حرف دل میلیونها ایرانی را زد درود بر شرفت مطهری (2600657) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۵:۴۵:۰۴
مطهری مرد بزرگی است و حرف حق می زند (2600683) (alef-10)
 
امیر
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۵:۴۸:۲۶
اگه ی مرد بین نماینده ها باشه اون مطهریه. درود بر مطهری و رحمت بر پدرش.
کاش باقی نمایندها هم شجاعت مطهری رو داشتند. (2600701) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۵:۵۷:۰۸
علی مطهری ، حرف حقی زده . بنده به دکتر احمدی نژاد رای دادم ولی همانطوری که آقای مطهری گفتند رفتار اسلامی با منتقدان حکومت باید رعایت شود. (2600747) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۶:۰۰:۱۵
من فایل صوتی جلسه را شنیدم .سخنان آقای ابوترابی جنجال گران را تشجیع میکرد (2600764) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۷:۵۳:۲۳
در حالی که جنجال گران داشتند آرام میگرفتند آقای ابوترابی به آقای مطهری گفتند این سخنان شما مجلس را به تشنج خواهد کشید.......... (2601242) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۶:۰۱:۰۹
آقای ابوترابی نمایندگان را تشویق به جنجال کردند (2600771) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۶:۰۶:۲۸
نطق ایشان را مستقیم از طریق رادیو گوش میکردم واقعا جای تاسف دارد تعذاذی نماینده با سر وصدا مانع سحنرانی ایشان شدن که این حرکات این نمایندگان در شان نماینده مجلس نبود واقعا این افراد که بغنوان میهمان حضور داشتند فکر کردند که در چاله میدان می باشند (2600787) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۶:۱۰:۰۸
حضرت امام حسین علی السلام فرمودند: اگر مسلمان نیستید حداقل آزاده باشید. (2600810) (alef-10)
 
شیرعلی
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۶:۲۵:۵۲
سلام
خواهش می کنم دوستان از درج نظر های احساسی و هجانی بپرهیزند.آنهایی که به قدر ناچیزی از مباحث امنیتی و سیاسی و جریان شناسی آگاهند خوب می دانند که اگر پس از آزادی ولو آزادی مشروط حصرشدگان،کوچکترین بی حرمتی یا تعرض یا تهدید جانی برای ایشان بوجود آید همین مدعیان اولین کسانی هستند که انگشت اتهام را به سوی حاکمیت نشانه می روند که مسول جان آنان حاکمیت بوده و قبل از محاکمه آنان را حذف کرده است!!!!
کمی منطقی و اگاهانه همراه با اندکی تأمل اظهار نظر کنیم.ارادتمند همه (2600898) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۶:۵۲:۰۴
شیر مادرت حلالت باشد جناب مطهری.ما مردم پشتیبان تو و افکارت هستیم.خدا دشمنان تو را در همین دنیا به جزای اعمالشان برساند. (2601027) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۶:۵۶:۲۷
افرین بر فرزند پاک شهید مطهری (2601039) (alef-10)
 
ماهری
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۷:۰۵:۲۵
ملت از گرسنگی می میرند اقای مطهری وقت مجلس صرف یک فتنه گر می کنه اصلا این مطهری صلاحیت حضور در مجلس و نداره (2601062) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۷:۲۱:۵۴
این نماینده هایی که جلوی صحبت آقای مطهری رو گرفتند همون هایی هستند که هر روز سنگ قانون رو به سینه می زنند و قانون قانون از زبانشان نمی افتد. به معترضان سال 88 هم می گویند چرا از مسیر قانونی نرفتید حالا ببینید رفتار همین افراد را که قانونی ترین حق یک نماینده ی مجلس که صحبت آزادانه در مورد مسائل جازی کشور هست را می گیرند و با او درگیر می شوند. همین یک مورد به خوبی نشان می دهد چقدر برای این افراد قانون مهم است (2601105) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۷:۳۵:۱۴
خیلی متاسفم که تحمل سخن فرد دیگری نباشد انهم در مجلس و به بی احترامی و درگیری قیزیکی شکل گیرد.باید فرهنگ احترام و تحمل شنیدن سخن دیگری را داشت.حتی اگر شنونده باور به مطالب گوینده نداشته باشد.با منطق و احترام باید ارتباطات صورت گیرد.من از مسوولین ذیربط انتظار دارم ان اتفاقی که در صحن مجلس افتاد بصورت جدی بررسی و اقدام لازم صورت گیرد وبه اطلاع مردم شریف برسد تا دیگر تکرار نشود .ان چیزی که در مجلس اتفاق اتفتاد ذهنبت و تصویر خوبی در داخل و خارج از کشور نمیگذارد.انتظار است نمایندگان خیلی در صحبت کردن و رفتار با تدبیر یاشند .به چه حقی باید عدهای بخواند درگیری فیزیکی درست کنند که ابروی ما در خارج از کشور برده شود.ما مردم متمدنی هستیم و سالها هست شعار گفتگو تمدن ها توسط مقامات کشور در خارج از کشور مطرح میشود چگونه هست که در داخل کشور عمل نمیشود انهم در مجلس.
اتتظار خیلی پختگی از نمایندگان داریم.همه را به تقوی و نظم دعوت میکنم.(در نامه حضرت علی علیه السلام به مالک اشتر برای حکم مسوولیت مصر رهنمود هایی فرمودند که اول تقوی و دوم نظم بوده است.البته مواردی دیگری نیز هست که علاقمندان میتوانند مراجعه و مطالعه نمایند).امیدوارم فرهنگ صمیمیت و برادری و احترام در کشورتقویت شودو مقامات خودشان الگو برای مردم باشند. (2601164) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۷:۳۵:۲۳
آقای مطهری درست می گوید. نمایندگان مجلس از قاعده اسلامی اخلاق پیروی نمی کنند. (2601165) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۷:۵۲:۵۳
مزخرف گویی حد ندارد؟ مطهری برخورد فیزیکی نکرد وقتی شخصی می خواهد تریبون را از او بگیرد مقابله کرده. تحریف نکنید. (2601239) (alef-1)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۷:۵۳:۳۳
درود بر مطهری مدرس مجلس (2601243) (alef-10)
 
میم
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۷:۵۴:۳۰
کسانی که امروز شلوغ بازی دراوردن همون کسانی هستند که همیشه رای ممتنع میدن. (2601247) (alef-1)
 
محمد
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۸:۱۵:۲۸
واقعا واسه اقای مطهری متاسفم که اینگونه از سران فتنه حمایت می کند- سران فتنه حقشون اعدامه نه آزادی و حصر- نهایت رأفت اسلامی در خصوص آنها رعایت شده (2601333) (alef-1)
 
فارض
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۸:۴۱:۴۹
تنها جرم مطهرى دعوت به " قانون و قانونمدارى " است. (2601459) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۸:۴۳:۴۴
درود برعلی مطهری...منتقد منصف (2601473) (alef-10)
 
عباس
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۸:۵۱:۳۸
حیف از شهید مطهری که چنین فرزندی را دارند ایشان همیشه پازل های دشمن را تکمیل کرده و نطق های ایشان آب به آسیاب دشمن میریزه متاسفم همیشه دشمنان نظام را شاد کرده (2601523) (alef-10)
 
وحيد
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۹:۵۳:۰۳
درود بر شرفت علي جان (2601770) (alef-3)
 
معتدل
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۲۳:۰۲:۴۴
این است جواب مدبرانه به انتقاد (2602136) (alef-3)
 
مهدی
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۲۳:۴۰:۳۱
لعنت بر فتنه گر و حامیش
مطهری با این کارا داره خودزنی میکنه
خدا از کسانیکه این نظام را دشمن شاد میکنن نگذر (2602246) (alef-3)
 
مسلم
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۰۷:۲۸:۲۵
باسلام خدمت دوستان
من از آقای مطهری سوال میکنم ک آیا تا کنون ایشان خواب بودند الان از خواب بیدار شدن ...
دوم به نمایندگان مجلس عرض میکنم اگر به بصیرت مردم اعتماد دارند بگذاردند منافقان و به تعبیر من گمراهان حرفشان را بزنند . (2602596) (alef-3)