سيد فواد
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۲:۲۶:۱۴
با اين حساب كه اكثريت قريب به اتفاق مديران بايد ريش خود را بتراشند! (876888) (moderator22)
این برنامه پنجم مفاد دیگری هم دارد مثل الزام دولت به صدور سند برای زمین های کشاورزی که به دلیل تعارض با منافع وزارت کشاورزی در توزیع کود شیمایی ویارانه 900 میلیارد تومانی اش 45 برابر باشگاه پرسپولیس تعطیل شد (877193) (moderator102)
این پولهایی که سردار به فوتبالیستها می دهد، همان پولهایی است که دولت بعد از گران کردن انرژی، نان و ... از مردم گرفته است. قرار بود این پولها صرف آبادانی کشور شود. اما اینجور که می بینیم درصدی از آن بین بعضی ها از جمله فوتبالیستها توزیع می شود.
بترسید از آه آن یتیمی که شب گشنه می خوابد. (877839) (moderator102)
خانم محسنی شما وکیا فتح الله زاده نیستی خداییش راست بگو (878485) (moderator102)
لقمان
۱۳۹۱-۰۴-۱۵ ۱۵:۳۶:۰۶
من از روی اشتباه به این نظر رای مثبت دادم. به نظرم حرف حقی بود که مردان نگفته رهایش کردند و باید یک شیرزن می گفت. (878823) (moderator102)
خانم محسنی بالاخره تکلیف خودتون را روشن کنید با خرج پول دولتی مخالفید یا پرسپولیس اگر با کلیت مخالفید چرا هرگز مطلبی برعلیه سپاهان تراکتور مس استقلال نمی نویسید (883266) (moderator19)
این سردار آدم با معرفتی است. نشان داد که هوای هم ولایتی هایش را دارد.
محسن بنگر را آورده پیش خودش در پرسپولیس و یک قرارداد توپ با او امضا کرده.
بر اساس این قرارداد قرار است بالای یک میلیارد از کیسه خلیفه به او بدهد! (877930) (moderator102)
محمود
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۳:۵۴:۰۵
متر و معیار صلاحیت انسان وقتی ظواهر وی باشد کار به زدن چنین تیترهایی در یک رسانه دولتی هم میکشد! و چاره هم به کنایه میکشد. (877210) (moderator102)
نمی دانم چرا بی اختیار یاد فیلمی افتادم که سردار رویانیان قبل از شروع طرح هدفمندی یارانه ها بازی کرده بود و از تلویزیون پخش شد.
در این فیلم سردار سوار یک تاکسی شده بود و برای راننده تاکسی حساب و کتاب می کرد. به راننده می گفتـت: سهمیه سوخت را به قیمت لیتری 100 تومان خواهی گرفت. لاستیک و روغن را هم که مشمول سیاست های حمایتی دولت از صنایع می شود و گران نخواهد شد. بنابراین بعد از شروع طرح هدفمندی نباید کرایه ات را زیاد کنی!
سردار حالا بد نیست یک نگاه به خودتان، به گفته هایتان و اعمالتان بکنید! چقدر تغییر کرده اید؟ (877231) (moderator102)
..........چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند........ (877428) (moderator102)
اتفاقا این بنده خدا در عیان می کند! (877643) (moderator102)
دو صد گفته چو نیم کردار نیست! (877641) (moderator102)
فوتبال = قاتل بیت المال (877783) (moderator102)
سمیعی
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۸:۱۶:۴۹
بنده ی خدا خودت داری میگی فیلم!! هنوز متوجه نشدی همه ی اینها فیلم که نه، سریال است؟ (877832) (moderator102)
ایرانی مسلمان
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۴:۱۴:۴۳
به خداوندی خدا قسم با توجه به اینکه پسرم در دانشگاه آزاد درس میخوند
با حقوق نمیتونستم تامینش منم از سمت مدیریت مالی یک اداره خودم را بازخرید کردم تا پسرم با پول حلال دزسشو بخونه الانم راننده تاکسی هستم (877295) (moderator102)
ببخشيد مگه پسرتون چقدر خرج داشت و حقوق يك مدير مالي هم كه كم نيست ؟ (881079) (moderator19)
آقا پسر شما مجبور نیست در دانشگاه آزاد درس بخونه، شما هم مجبور نیستین هزینه تحصیل در دانشگاه ایشون رو بدین، کاش ایشون یه خورده همت میذاشتن و با توجه به شرتیط خانواده در دانشگاه دولتی قبول می شدن که این روزها خیلی هم سخت نیست. (884441) (moderator19)
شاید با این تعبیری که شما کردید علاوه بر ریش زدن باید کروات هم بزنند یعنی الان مشکل با زدن ریش آقای رویانیان حل میشود برادر سئوال اساسی اینجاست چطور تو کشور جلو چشم من و شما تخلف از قانونصورت میگیره انگار نه انگار چیکار به ریشش دارین ببین ریشه این مفاسد که هر روز ریشه اش قوی تر و قوی تر میشه از کجاست (877369) (moderator102)
یکیش همین ظاهرسازی هاست! (878374) (moderator102)
ریش "بی ریشه " می شود " فساد "
لکن نمی توان ظاهر افراد را میزان راستی و درستی آنان قلمداد کرد. (879461) (moderator102)
با اين حساب آنچه در شهر پيدا نشود ريش است (877421) (moderator102)
بی ریش
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۵:۰۲:۲۸
کار و بار چینی ها برای ساخت ریش تراش سکه خواهد شد !! (877483) (moderator102)
اگر ریش بتراشند دیگر هیچ دین ودنیایی برایشا ن. باقی نمی ماند ! (877538) (moderator102)
ابوالفضل
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۶:۱۳:۰۳
سید فواد عزیز!
لازم نیست آنها ریش خود را بتراشند. ما باید دید خود را اصلاح کنیم و به عمل افراد نگاه کنیم نه ظاهر آنها. (877638) (moderator102)
بی پول
۱۳۹۱-۰۴-۱۶ ۱۸:۳۷:۵۱
دیگه بی پولی مردم نه ظاهر می شناسه نه عمل دیگران را. اونا دارن پول بیتالمال رو رو خرج می کنن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (879823) (moderator22)
کراوات هم بزنند تا شکیل تر شوند نه مثل!!! (878060) (moderator102)
به جای توصیه وسفارش ،بهتره اول از خودمون شروع کنیم.ما منتقدان خیلی خوبی هستیم ولی در عمل ...
از حرف تا عمل خیلی فاصله هست. (878250) (moderator102)
دیگه از چیه خودمون شروع کنیم !؟ (878819) (moderator102)
این فصل هم پرسپولیس هیچی نمیشه
تازه حتی ممکن است به دسته یک هم سقوط کنه (878296) (moderator102)
حالا اون موقعی که چیزی هم می شد چی می شد مگر... (880552) (moderator102)
مادرم همیشه به من می گه : اه مظلوم دامن ادم رو می گیره و این وعده خداست .....به امید همچین روزی (878387) (moderator102)
لابد هر کی ریش نداره آدم نیست، هر کی هم ریش داره دسته گله مگه خلافش ثابت بشه. خوبه، خیلی خوبه!
عجب منطق و معیار مستدل و محکمی دارید شما آقا! (879252) (moderator102)
با سلام خدمت تمام دوستان تمام شما عزیزان جز حقیقت چیز دیگری بیان نمیکنید کسانی که مثبت ویا منفی میزنند نظرات وعقاید خود را بیان میکنند ولی تمام این مسایل برای سرکاری ملت است اینقدر در این مملکت ریختوپاش میشود که اینها عددی نیست از پس پرده نگاه کن (879942) (moderator102)
اسلام کاری به ظاهر وشعار ندارد بلکه عمل نیک مهم است باید دید عمل آقای رویانیان چقدر برای رشد وتکامل جوان ایرانی اسلامی مفید است تا این هزینه های بالا بتوان توجیه کرد (888162) (moderator22)
عجب !!!!!!
سایت الف سالهای قبل کجا بود که تیم های دیگه با یک دهم طرفداران پرسپولیس از جیب خ.دشان خرج مکردند!!!!
حالا که پرطرفدار ترین تیم ایران داره خرج می کنه به رگ غیرتشون برخورده ! (876894) (moderator22)
علی تجری
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۳:۳۶:۲۰
کی گفته پرسپولیس پر طرفدارترین تیم است!؟ (877149) (moderator19)
واقعا درست است
این همه تیم شهرستانی که با پای خودشان و بدون اسپانسر به لیگ برتر می ایند طرفداران زیادی دارند نمونه اش شاهین و تراکتور و و.... (878532) (moderator102)
مهرشاد قرباندوست
۱۳۹۱-۰۴-۱۵ ۱۲:۲۳:۵۷
آقای تجری فکر کنم شما تو دنیای دیگه ای زندگی می کنید؟
بریز و بپاش در فوتبال که خیلی بده، اما آمار و ارقام رو دیگه دست کاری نکن. پرسپولیس پرطرفدار ترین تیم ایران است. اسنادش هم موجوده. (878650) (moderator19)
احسان
۱۳۹۱-۰۴-۱۷ ۱۴:۳۷:۴۳
واقعا برای این ملت باید تاسف خورد همه مسائل را از زاویه طرفداری از تیمها میبیند.چه فرقی میکند چه کسی برای چه تیمی خرج میکند مهم محل خرج است که از کیسه مردم است.باید اراده ای قوی برای جلوگیری از حیف ومیل اموال این ملت مظلوم وجود داشته باشه تا امسال این مدیران (فتح الله زاده و رویانیان) نتوانند اینقدر ریخت و پاش کنند. (880820) (moderator102)
خداییش راستش رو بگو طرفدار تراکتور نیستی ؟ (878920) (moderator102)
حق با شماست سال قبل فتح اله زاده با به یه دروازه بان بالای یه میلیارد پول داد و اون ریخت و پاش ها رو کرد و تیمش سوم شد!!
امسال هم داره 2/3 میلیارد به یه بازیکن متوسط به نام جواد اون هم از نوع نکونامش می ده همه سیبل ها رو هم با زیرکی تمام هدایت کرده به سمت رویانیان!
یه مربی خارجی درجه یک آورده و برای 2 سالش به اندازه یک سال نکونام پول داده !
من این حرف ها را صادقانه نمی بینم. (877286) (moderator102)
یه خورده جلوتر از نوک دماغت رو هم سعی کن ببینی. حتماً موفق میشی. (877324) (moderator102)
حالا که اظهارنظرکرده دمش گرم.....
خیلی ها هنوز ساکتند (877712) (moderator102)
من با این خرج کردنها کاملا" موفقم.
بلکه بسیار کم هم هست.
باید بیش از این برای تیمهای پایه هم هزینه کنیم.
تا تیمی مثل پرسپولیس تبدیل به یک تیم بازیکن ساز بشه
و با کارهای اقتصادی جانبی در کنار فوتبال این ورزش را به سود دهی برسانیم.
تا بخش خصوصی برای تیم داری در بالاترین سطح مشتاقانه وارد میدان شود.
مخالفین این خرج های میلیاردی چیز زیادی از صنعت فوتبال نمی دانند و بهتر است
دست از حسادت بردارند و خود را با فوتبالیست ها مقایسه نکنند. (877787) (moderator102)
برادر محترم کسی با خرج کردن مخالف نیست بلکه از بیت المال خرج کردن ایراد داره چه آبی چه قرمز و چه زرد وسبز فرقی نداره نباید اجازه داد افراد برای کسب محبوبیت از کیسه ملت خرج کنن. البته 2تا نکته وجود داره یکی اصرار اقایون به تامین این پولها از طریق اسپانسره که با توجه به وضعیت گذشته این هزینه ها آخرفصل با گریه و لابی حضرات از جیب مردم تامین میشه و نکته دوم اینکه همه جای دنیا توی شرایط بد اقتصادی روش خرج دولتی محدودتر میشه و با حساسیت پیگیری میشه (878016) (moderator102)
البته كه شما درست ميگي
من با مدرك فوق ليسانس بهشتي و همسرم با مدرك دكتراي تخصصي از اميركبير در به در به دنبال يك خونه 45 متري با 120 ميليون پول!
فداي سر فوتباليستهاي عزيز و افتخار آفرين كه بخاطر 34 تا بازي (34 تا 90 دقيقه) ميلياردي پول ميگيرند (878267) (moderator102)
غارت از بیت المال حرام است ، بابا مردم نون ندارن ! بخدا غیرت هم خوب چیزیه اگه داشته باشین ، چرا مراجع ساکتند ؟ آقا امام حسین فرمودند اگر دین ندارید حداقل آزاده باشید . (878825) (moderator102)
اگر با خرج این پولها پیشرفت لازم در خصوص خصوصی شدن این تیمها برداریم خوب است اما اگر این پولها صرف ریخت و پاشها و خرجهای غیر ضرور ناشی از سوء مدیریت شود بسیار بد است. به هرحال برای حرفه ای شدن تیمها باید خرج کرد اما به کارامدی این خرجها باید توجه داشت. (879452) (moderator102)
خرج كننه هر چقدر كه دوست داره خرج كننه مثل تيمهاي اروپايي ولي از جيب من و امثال من خرج نكننه اين حرف مردمه چرا من بايد مرغ را 7هزار نون2000هزار بنزين ليتري 700 حتي به سك سك هم رحم نشده از 1000 تومان به 1500 رسيده بخرم تا جناب سردار بخواد تيم ببنده (879711) (moderator102)
آقا شما که موافقی ماهانه از جیب خودت وخانوادت به حساب باشگاه پول واریز کن.....دستت درد نکنه داداش (880693) (moderator102)
عزیز دل برادر
مثل اینکه از کره ماه اومدی...
همه جای دنیا وقتی می خوان به سود آوری برسن می رن تو آموزش، تو مدرسه، تو دانشگاه صرمایه گذاری می کنن
فوتبال آخر کاره
برای سود آوری بیشتر صنعته
نه اينکه یدفعه برن بجشبن به فوتبال
اگه یه لحظه عاقلانه فکر کنی می بینی فوتبال چیزی جز دوییدن 22 نفر دنبال توپ نیست
نه نونه نه آب (885450) (moderator19)
حسینی
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۸:۱۲:۱۷
پرسپولیس مگه چیه که حاضری سهم افراد فقیر و بیچاره جامعه که بیشتر از نیمی از کشور را تشکیل می دهند به شکم افراد کم سوادی که تنها هنرشان لگد زدن به توپه برود و نه افراد نخبه و علمی اما فقیری که به توسعه کشور کمک می کنند. خواهشا واقع نگر باشید و تعصبات بی ارزش فوتبالی تان را کنار بگذارید و به فکر تمام جامعه باشید (877827) (moderator102)
کشور ما کشوری بسیار ثروتمند است.
و بخش عظیمی از این ثروت از جوانان کشور بدست می آید.
جوانان فرصت هایی هستند که با سرمایه گذاری بر روی آنها ایجاد ثروت خواهد شد.
شادابی و نشاط و همدلی عده زیادی از جوانان
و ایجاد بخشی از غرور ملی
به عهده همین افرادی است که شما از روی نا آگاهی توهین می کنید.
نظر جمع مهم نیست( ممکن است غلط باشد) بلکه نظری ارزشمند است که عقلانی( آگاهانه) باشد. (878064) (moderator102)
"شادابی و نشاط" با تماشای توپ بازی دیگران به دست نمیاد! با حل مشکلات معیشتی و ازدواج و ... به دست میاد! (878954) (moderator102)
لگد زدن به توپ هم بلد نیستند (878956) (moderator102)
احسان
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۲:۲۸:۳۵
راست رستگاري است. آيا دروغ گفتن و پيرو مولا بودن با ظاهري متدين بهتر است يا راستگويي با هر ظاهري كه آدمي خودبخود رهرو مولا علي هم ميشود. پس بهتر است قانون درست بنويسيم تا دروغ گفتن دشوار گردد. (876898) (moderator22)
فريدي
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۲:۲۹:۳۸
ببخشيد آيا اين آقا و ديگر مسئولان اگر قرار بود از جيب مبارك خودشان هم خرج كنند اينقدر دست و دلباز بودند و ريخت و پاش مي كردند؟!
لااقل اسم اسلام و ديانت را روي خودشان نگذارند و ديانت و مذهب را بدنام نكنند. (876902) (moderator22)
عزیزان محترم اعمال اینان ربطی به دین ندارد بلکه اقایان میخواهند از دین اسلام که مظهر عدالت در تمام زمینها است سو استفاده کنند به نظر بنده دین اسلام را باید از قران و سنت پیامبر بیاموزیم . (878475) (moderator102)
پرسپولیس
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۲:۳۰:۰۴
این آقا نمی داند یا خود را به ندانستن زده است که با این کارش کل فوتبال ایران را نابود می کند .
بجز دو سه تیم بقیه با مشکلات زیادی مواجه هستند و با این بدعتهایش و رفتار عجیب و غریبش همه را به نابودی می کشاند .
حرکات و ژستها و مانورهای تبلیغاتیش آدم را به یاد عصر یخبندان می اندازد .
بعد آن ژستها را بنر و تابلو می کند .
کسی که زیر تمام حرفهایش می زند و دروغ و تهمت می زند و بعد می گوید شوخی کردم یا جدی نگیرید و . . .
نشان دهنده عدم اسلامی بودن فرد می باشد .
با ریش نتراشیدن هم همه چیز برای مردم واضح است . (876904) (moderator22)
شهروند عادی
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۲:۳۱:۲۶
متاسفانه بیشتر کسانی که دارای تخلفات مالی و غیره بوده اند تا بحال با همين ظاهر بوده اند لطفا به کسانی که ریش ندارند توهین نکنید. به قول معروف " ما درون را بنگریم و حال را نی برون را بنگریم و قال را" متاسفانه بعد از انقلاب یک عده به دروغ و ریاکاری روی آورده و خودشان را به رنگی در آوردند که تبلیغ می شد و الا کسانی که ریش ندارند بی ایمان نیستند و آنهایی که ریش دارند لزوما دیندار نیستند. (876909) (moderator22)
محمود
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۴:۱۳:۴۵
با نظر شهروند عادی کاملا" موافق هستم بارای مثبت بالا به این نظر ،دیدگاه اکثریت مردم را بدانیم که موضوع ریشدار بودن ویا نبودن ملاک درستی صاحبان آنها نیست کمااینکه دراوایل انقلاب گذاشتن ریش برا ی گرفتن قالی ماشینی و...بود ؟ (877288) (moderator102)
كاش اين ها رو بفهمه ، البته بعيده !!!!!!!!!! (876911) (moderator22)
همه میفهمن. این مقاله نویس گرامی هنوز نفهمیده که تو سال 91ایم و همه در حال کندن. اینجور حرفا به درد دهه 60 می خورد. یادش بخیر.... (877920) (moderator102)
چرند نگو بابا! حالا همه شدن مدعی بیت المال
اولا استقلال و پرسپولیس به یک اندازه درامد دارن
ضمنا وقتی مدیر عاملی میتونه از برند باشگاه درامد زایی کنه
با محبوبیت باشگاه میتونه درامد زایی کنه و فکر اقتصادی داره
چرا همه مدعی بیت المال شدن؟
اصلا ما 35 میلیون هوادار باشگاه پرسپولیس راضی هستیم حالا حرف حساب شما چیه؟ (876927) (moderator22)
ای بینوای جهان سومی . کاش می دونستی که فوتبال هم گاهی ابزار بازیه... (877105) (moderator102)
اینها معتقدند که نفت مال سپاهان وتراکتور واستقلال بود نه پرسپولیس (877146) (moderator19)
آقای ناشناس لطفا از دیگران مایه نگذار. من پرسپولیسی راضی نیستم. (877163) (moderator19)
محمد حسین
۱۳۹۱-۰۴-۱۵ ۰۰:۱۴:۰۶
تو پرسپولیسی نیستی
خودتم خوب می دونی (878280) (moderator102)
شما راضی هستی دوست عزیز.بقیه که نیستن مگه این 2 میلیارد فقط از جیب شما 35 میلیون رفته که میگی ما راضی هستیم شما چی میگین؟نخیرآقای محترم پول منم توش بوده.بیت المال مال همه ی مردمه.من نمیخوام پولی که با زحمت در میارم صرف فوتبالیستها و مربیهای مفت خوری بشه که قراردادهای میلیاردی میبندن و تنها کاری هم که بلدن اینه که به توپ لگد میزنن که حتی همونم بلد نیستن (877195) (moderator102)
کیانوش
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۴:۳۹:۲۶
سلام .زیاد مزاحم نمیشم فقط خواستم بگم ماکه در هر صورت چیزی گیرمون نمیاد پس بیخود اعصابتونو ناراحت نکنین.دیگی که واسمون نمیجوشه ....چرا الکی بجوشه . :) (877392) (moderator102)
برو حقت را از اون 3000ملیارد بگیر از اختلاص بیمه و... بگیر از پولهای نفتی که صرف خانواده از ما بهترون میشه رو داد بزن و بگیر .چطور شده به اندازه رویانیان داد از گرونی نمیشه چطور است هوار از اختلاصها نمیکشید. چرا کسی به سایر مدیر عاملها که بقول خودشون بمب میترکونن کسی کار نداره حالم از این باندبازیها بهم میخوره (877907) (moderator102)
اختلاس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 (879931) (moderator102)
گور پدر فوتبال! دنگ من از این پولی که بابت فوتبال حروم میشه رو بهم بدن من هیچ وقت دیگه فوتبال نمی بینم!!! به خدا! حتی تیم ملی! (879934) (moderator102)
شما هم بهتره از طرف خودت حرف بزنی من پرسپولیسیم ولی راضی نیستم از پول بیت المال اینهمه ولخرجی بشه خداییش کجای این فوتبالیستها اینقدر می ارزه؟ (877200) (moderator102)
مطمئنی پرسپولیسی هستی؟ (877908) (moderator102)
نکیسا سامی
۱۳۹۱-۰۴-۱۷ ۱۱:۰۶:۳۵
بابا شمارو به خدا اینقدر پرسپولیس استقلال نگین ایران فقط 1تیم داره اونم تیم ملی است (880511) (moderator102)
محمدمهدي
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۴:۰۵:۳۲
يادم رفت بگم
تا وقتي که تعصبات اينجوري تو بعضي از آدمها وجود داره ، مسئولين ما هم از اين بهتر نخواهند شد .
همين تعصبات و تند روي هاي بيجا ما رو به اينجا کشونده هميشه اصل مطلبو فداي مسائل کم اهميت فرعي ميکنيم.
تا ذهن خودمونو اصلاح نکنيم نه تنها تو مسائل سياسي بلکه در مسائل اجتماعي هم چوب ندونم کاري هاي خودمونو ميخوريم (877248) (moderator102)
كمالي
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۴:۰۶:۴۶
خيلي داري تند ميري.پس 37 ميليون نفر ناراضي اند شماها اگر ميخواهيد ازفوتبال لذت ببريد بايستي هزينه اش را ازجيب خودتان بدهيد.پس پرداخت اينهمه پول ازبيت المال درهر شرايطي به عده اي بي سواد وبي درد ظلمي است درحق ديگران.انشالله حرامشان باد.البته هنوز نمايندگان مجلس ومسئولين مربوطه درخواب نازند كه بيت المال داردغارت ميشود. (877251) (moderator102)
خیلی از آقایان نماینده هم در اینگونه مجامع که پول فراوان بذل و بخشش میشه عضو هستند و نصیبی از این خوان نعمت میبرندو گر نه با اینهمه بریز و بپاش موافقت نمیکردند. (877547) (moderator102)
عمراً اگر پرسپولیس بیشتر از 20 میلیون طرفدار داشته باشه. (877837) (moderator102)
عمرا اگه تو هم بلدی تا 20 میلیون بشماری سکته نکنید ها 50 میلیون طرفدار داره میگی نه بشمار (878219) (moderator102)
هاتف يزداني
۱۳۹۱-۰۴-۱۵ ۰۱:۰۵:۰۱
متاسفم برات خانم محسني
كامنتها رو خوندم
ببين چطور آبروي يك نفر رو با حدس و گمانهات پيرامون مبلغ قراردادها بردي؟ تو اطلاع دقيق داري كه مثلا به بنگر يا كريمي چند دادند؟ يا فقط "حرف" هاي دبگران و تكرار ميكني
بديهيه كه كسي با "ولخرجي" از بيت امال راضي نيست
باقي براي بعد.... (878323) (moderator102)
پرسپولیس 60 میلیون طرفدار داره و از این لحاظ تو دنیا رتبه اول را داره (878936) (moderator102)
هاهاهاها بیست میلیوننننننننننننن کی گفته شما بیست میلیون طرفدار دارید توهم زدید داداش از توهم بیایید بیرون (879282) (moderator102)
اسماعيل
۱۳۹۱-۰۴-۱۵ ۲۰:۳۶:۰۲
از نماينده مجلسي كه ميلياردي خرج تبليغ ميكنه ومسولين ديكر (البته همه اونا نه ) چه انتظاري داري ...
همه دستشون توي يه كاسه (بيت المال )هست. (879019) (moderator102)
محمد رسولی
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۴:۱۸:۲۷
اولا شما یکی از طرفدارهای پرسپولیس هستی و نمی توانی از طرف بقیه صحبت کنی.
دوما شما هر وقت از جیب خودت خرج کردی، اظهار رضایت کن. مثلا شما (به قول خودتون 35 میلیون) اگر فقط هزار تومان از یارانه هر ماهتان را به باشگاه محبوبتان تقدیم کنید، می شود 35 میلیارد تومان در ماه، اونوقت یکی از ثروتمند ترین باشگاه های دنیا را در اختیار خواهید داشت. البته احتمالا در آن حالت به ازای هر یک ریال هزینه از مدیریت باشگاه جواب خواهید خواست. نه مثل حالا که حق بقیه مردم از بیت مال بی صاحب را مدیرتان با فکر اقتصادی!!!! در جیب چند نفر محدود می ریزد.
سوما اگر مدیرعاملتان واقعا فکر اقتصادی داشت و از برند باشگاه درآمدزایی می کرد، کسی اعتراض نداشت.
چهارما بیت المال مساله ای است که همه نه تنها حق، بلکه وظیفه دارند نسبت به آن مسوول و مدعی باشند.
پنجما دفعه بعد کمی فکر کن بعد نظر بنویس. (877314) (moderator102)
برسبوليسي
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۴:۲۱:۱۳
اولند طلبكارانه حرف نزنيد دومند همه اون ٣٥ ميليون طرفدار برسبوليس مثل شما نيستن و از جانب همه اونها حرف نزنيد سومند مكه ٣٥ ميليون كه طرفدار برسبوليس نيستن حق ندارند (877325) (moderator102)
من هوادار هیچ تیمی نیستم و ناراضی هستم. مگه پول شماست که راضی هستید؟! پول سهم همه ملت و از بیت المال است و من به سهم خودم راضی نیستم که یه قرون از این پول تو ورزش حرفه ای خرج بشه.
کدوم درامد زایی؟
کدوم فکر اقتصادی؟ (877333) (moderator102)
تقاضای شفای عاجل از پروردگار عالم برای حضرتعالی که ادب گفتاری ندارید. الحق که تربیت یافته مکتب اخلاق کش فوتبال هستی. ولی این ره که تو می روی به هیچستان است. (877343) (moderator102)
بابا به اين 35 مليون بگو بيان كمي مثبت برات بزنن كه اينجوري وا ندي با ادب. (877348) (moderator102)
اخه كي كفته ريش نشانه مذهبي بودن و بي ريش بودن نشانه مذهبي نبودنه؟ وقتي به ظاهر افراد توجه بشه نتيجه اين ميشه. (877362) (moderator102)
بالاترين رقمي كه پارسال استقلال و سپاهان پرداخت كردند نهايتاً 800000 بود به رحمتي دادن ولي امسال كف مبالغي كه پرسپوليس داده يك ميليارد تومانه خيلي فرق داره تازه خيلي هم دلتون رو خوش نكنيد استقلال و سپاهان از روي تجربه ديگه امسال از اين پولا ندادن مگه تفاونت بازيكن هاي كشور فكر ميكنيد چقدره اتفاقآ امسال پرسپوليس خيلي شانس بياره همون سيزدهم يا چهاردهم بشه. (877700) (moderator102)
فقط رضایتنامه نکونام 2 میلیارد تومان است از روی تجربه دادند (879983) (moderator102)
35 میلیون دقیقا از کجا اوردی؟؟؟؟ (877717) (moderator102)
تو توهمات خودشون ........ 40درصد مردم ما اصلا از فوتبال خوششان نمی آید چه برسه طرفدار تیمی هم باشند .............. (878430) (moderator102)
ساناز
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۸:۲۰:۲۵
35 میلیون نفر؟؟؟؟؟!!
جک نگو برادر. تو فکر می کنی هنوز دهه ی شصته که پرسپولیس طرفداراش اینهمه زیاد باشه؟ لازمه خدمتت عرض کنم در سالهای اخیر اونقدر نتایج پرسپولیس ضعیف بوده که از نسل جدید کمتر کسی طرفدار این تیمه. شما اگه بتونی توی جامعه باشی و ببینی، متوجه میشی که اکثر طرفدارای پرسپولیس رو افراد 30 سال به بالا تشکیل میدن. (877836) (moderator102)
ساناز خانم بهتره برنامه نود رو ببینی که همیشه طرفداران پرسپولیس از بقیه بیشترند ضمنا استقلال با پولهای صلاحی بسته شد چرا سردار صلاحی حق خرج دارد سرداران در تراکتور خرج می کنند دولت در سپاهان خرج می کند ولی ساکتید اصلا ما هم خواهان تحقیق سازمان بازرسی در باره مخارج سپاهان تراکتور مس استقلال هستیم ضمنا یادتون باشه امیر خسروی دوتا تیم فوتبال ساخت 3000 ملیارد دزدی کرد کسی هم داماش را تعطیل نکرد اون بیت المال نبود (878480) (moderator102)
لابد همه طرفدار استقلالند که بالاخره بعد از سالها جام حذفی گرفت همین جام حذفی که بهش می نازی دو سال در دستان با کیفیت بهترین گلزن جهان علی دابی بود ضمنا کی به یورو دعوت شد دایی یا قلعه نوعی (878484) (moderator102)
دوست عزیز شما مثل اینکه تو باغ نیستی اینقد توهم دارید که توی بحث بیت المال هم ابی وقرمز میکنید (879283) (moderator102)
شما توهم دارید که معتقدید بیت المال یبت المال می کنید نفت را ملی کنید تا پولش به هم برسد چرا باید دولتی باشد تا اگر یک درصد کوچکی از سهم سپاهان وتراکتور واستقلال کم شد این جوری ناراحت بشید (879984) (moderator102)
احسان
۱۳۹۱-۰۴-۱۸ ۱۵:۱۲:۴۰
اصلا آمار قابل اعتمادی برای تعیین میزان هواداران وجود داره .ضمنا اختلاف زیادی در تعداد هواداران این دو تیم وجود نداره.البته پرسپولیس کمی بیشتره .ولی با این نتیجه های اخیر در حال کاهش است. (882732) (moderator19)
ای کاش ببینید کسانی رو که برای چرخوندن چرخ زندگیشون چیکارا میکنن ... این اقا قبل از این ریخت و پاش باید یه سری به شهر میزد تا ببینه این دختر پسرای کوچیکو که بجای بازی با همسن و سالاشون دارن التماس مردم میکنن که یه فال یا .... ازشون بخرن . ولی کو گوش بدهکار . . . . . . (877871) (moderator102)
قرمزی
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۹:۱۹:۵۰
اقا جان من جزو این به قول شما 35000000 هستم امااگر از سهم بیتالمال ریخت وپاش کردن من باندازه سهمم راضی نیستم وحرام میکنم یک ریالش را.لطفا از خودتان صحبت منید وخود را سخنگوی 35000000 نکنید. همین بایر مونیخ وریال مادرید را ببنید اینهمه خرج کردن وکهکشانی شدن اما تیم های دیگری با خرج کمتر قهرمان شدن. (877917) (moderator102)
ابادانی
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۹:۲۹:۰۶
نمیدانم این خبر را هم امروز شنیدید که شرکت مس نزدیک 30ملیاردتومن برای دو باشگاه مس کرمان ومس سرچشمه قراره خرج کنه.!!!!!!!!!!!!!!!!!بابا سردار و ولش کنید مس رو بگیرید!!!!!!!!!!!!!!!!!اصلا تو این باشگاه های دولتی یه بخور بخوره که بهیچ وجهی حاضر نیستند انها را به بخش خصوصی واگذار کنندوچون کسی از مال خودش بخور بخور راه نمی اندازه......!!!!!!!!!!!!!! (877934) (moderator102)
عزیز جان همه مردم میتوانند مدعی بیت المال باشند چرا که نام ان مشخص است و اما اینکه 35 میلیون هوادار پرسپولیس هستند را از کجا اورده ای امار شما هم بمانند امار مسولین مملکت است هر چند بنده خود طرفدار تیم پرسپولیس هستیم اما با این هزینهای صد درصد مخالف هستم ان هم در چنین موقعی که خیلی از مردم محتاج نان شب هستند (878478) (moderator102)
طرفداران محترم تیمهای پرسپولیس و استقلال محبت بفرمایند دستشون از جیب مردم گرسنه دربیارن و خرج تیمشون رو خودشون بدن . به من چه مربوطه چه تیمی اول میشه یا دوم ؟ من نمیخوام از پول من و زن بچه ام تیمداری کنید . شما تو فوتبال حرفه ای هستید یا تو دستبرد از اموال مردمی که شاید حتی فوتبال رو هم دوست نداشته باشن . شما حق ندارید به دلیل داشتن زور ، نون بچه من و امثال من را بدید به این آقایون . ( البته گوش شنوائی نیست ولی بدونید ما راضی نیستیم) (878833) (moderator102)
شما یکنفر بیش نیستید و اجازه ندارین از طرف 35 ملیون نفر اعلام نظر کنید پس لطفا سنجیده نظر دهید یا اینکه ...هیسسسسسسسسسسس !!!!!!! (879099) (moderator102)
نه.نیستیم...شما از طرف خودت حرف بزن لطفا (880375) (moderator102)
حرف دل مردم رازدید اگر همه افراد مذهبی مانند رویانیان باشند وای بحال این مملکت. (876928) (moderator22)
پس فکر کردید وضع فعلی مملکت نتیجه چیه؟ (877226) (moderator102)
هنوز نفهمیدی تو مملکت چه خبره ؟ ؟ !!!!؟؟؟ (877873) (moderator102)
نویسنده ی مطلب فکر کنم از جای دیگه ناراحت هستش
چرا سال های قبل ریخت و پاش های حاجی فتح الله هیچ مشکلی نداشت و همه در راستای شاد کردن دل طرفدارهاش بود !
حالا که امسال پرسپولیس داره یه حرکت هایی در راستای قدرتمند تر شدن که واقعا حق طرفدارهای بی شمارش هست شده ریخت و پاش و خرج از بیت المال
اقایون مدیر عامل باشگاهای دیگه همگی پول خرید بازیکنشون از در امد های باشگاشون بوده که حالا فقط شده پرسپولیس مشکل باشگاه ها
اقایون عزیز فرافکنی نکنید لطفا و اگر قرار بر خرج از جیب دولت هست تمام باشگاه ها این کارو میکنن (876931) (moderator22)
مس کرمان رو بگو که غوغا کرده در ریخت و پاش!
بگو ماشااله (877296) (moderator102)
ولی انصافا استقلالی ها در نوشتن متن ها ریاکارانه و عُمِّلی استاد بودند و ما نمی دانستیم.
کامنتها هم استادانه اند! (877320) (moderator102)
بنظر من تمام باشگاه های ایران که از جیب ملت هزینه میکنند باید تعطیل شوند و راهکاری برای درآمدزایی باشگاهها بیبند و الا بایددر این نوع باشگا ها را تخته نمود. نه اینکه فکر کنی فوتبال دوست نیستم بین اعضای خانواده تنها من کشته و مرده فوتبالم. (877562) (moderator102)
عزيزم اين سايت يك سايت خبري تحليلي است ربطي به دعواي استقلال و پرسپوليس ندارد يكم بزرگ شو (877814) (moderator102)
واقعا مقاله مغرضانه و ریاکارانه ای است . اولا پرسپولیس 30 میلیون هوادار داره نه شما میگ ی نه چقدر 10 میلیون داره ؟ 10 میلیون هوادار توی مملکت حق ندارن برای تحقیر نشدن تو کشور و توی آسیا 15 میلیون دلار سالانه خرج کنن . نکنه این مبلغ ناچیز هم باید مثل صدها میلیارد دلار دود بشه بره هوا (عملکرد آقایان دولت در 7 سال گذشته) تا شما دلتان خنک بشه . دوما خیلی ناراحتین زودتر پرسپولیس بدین دست صاحبان اصلی اش یعنی طرفداراش سهم های 10000 تومانی بفروشید تا ببینید ظرف چند روز چه سرمایه عظیمی نزد پرسپولیس جمع میشه . الان طرفداراش نمیتونن چون دولت اونو تصاحب کرده وقتی هم دولت یه تیم پر طرفدارو تصاحب میکنه باید خرج اونو بده چون دل هواداراش با اون شاد یا غمگین می شه تازه دولت 5 میلیارد زحمت میکشه میده بقیه رو یک مدیر با عرضه داره تهیه میکنه . شما از عرضه مدیر ناراحتی چرا به ریش گیر میدی و آسمون ریسمون میکنی ؟ شما یا از پرسپولس عقده داری یا از رویانیان وگرنه باید مجسمه مدیری که میتونه خارج از سیستم دولتی این بودجه رو تهیه کنه از طلا بسازن . لطفا منطقی باشین و نخواهید که یک انسان لایق بدلیل بی لیاقتی خیلی های دیگر از کار کناره گیری کنه (876939) (moderator22)
این خواست همه طرفداران دهها میلیونی پرسپولیس است بیت المال را به سپاهان استقلال وتراکتور ندهید پرسپولیس هم نمی خوواهد پر طرفدارترین تیم اسیا نیاز به حمایت دولت ندار اونها دنبال دولتی کردن فوتبال هستند که طرفدار ندارند (877153) (moderator19)
شما که طرفدار پرسپولیس هستی و 30 ملیون دیگه
هر دلار 1900 تومن برای هر هوادار پرداخت دو هزار تومن زیاد نیست.
هر هوادار یک دلار به باشگاه کمک کنه تا قرار نباشه از جیب بیت المال این هزینه ها صورت بگیره (877242) (moderator102)
نتايج فوتبال درايران1- بي فرهنگ شدن تماشاگران دراستاديومها.2- ترويج دروغ ،تهمت ،اجير كردان آدم براي كشتن داور، وصدها كارغيراخلاقي وضدارزشي نزد مربيان فوتبال3- شركت درانواع پارتيها ،خوشگذراني با پول بيت المال درنزد بازيكنان بي كيفيت .4 -حيف وميل بيت المال. (877279) (moderator102)
بقیه تیم ها که اول میشند هی پول خرج می کنند دیگه... تا تحقیر نشن!! (877724) (moderator102)
یاشار
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۸:۲۷:۱۲
پرسپولیس اگه خیلی هوادار داشته باشه 25 میلیونه. لااقل 20 میلیون استقلال طرفدار داره و 5 میلیون تراکتور و بقسه هم سپاهان و ... بنابراین بیشتر ایرانیها طرفدار تیمهای دیگه هستن. حالا چرا باید بودجه ی مملکت و بیت المال صرف طرفداران یک تیم خاص بشه، اونم از راه حرام؟ (877844) (moderator102)
یعنی بقیه نگرفتند ورحمتی برای رضای خدا با استقلال قرداد ملیاردی بست یاشار بودجه استقلال همین امسال هم بیشتر از استقلال است مسیله این است که انصاری فرد به عشق همون مردمی که شما قبولش ندارید اومد پرسپولیس تا با پیراهن سرخ آقای گل بشه مثل علی دایی تا ....شود هر آنکه نتواند دید (878489) (moderator102)
کل ترکها و اذریهای دنیا طرفدار تراختور هستند حالا حساب کن طرفدار کدام تیم بیشتره بعد واسه خودت چرکه بینداز .یاشاسین تراختور (889306) (moderator22)
کنجکاو
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۲۰:۳۳:۵۸
خوب عزیز جان چرا این عاشقان سینه چاک را ضی نمی شوند برای تماشای مسابقه تیم جون جونیشان بلیط گرونتر بخرند تا به تیم کمک کنند (877992) (moderator102)
من نميدونم چرا شما نميتونيد اصل ماجرا رو درك كنيد؟ واقعا مساله پيچيده اي نيست هااااااااااا
آقاي رويانيان! شما كه به همه ميگيد بهينه مصرف كنيد!!! شما چرا اينقدر غير بهينه خرج ميكني؟ از جيب چه كسي اينقدر غير بهينه خرج ميكني؟ (878276) (moderator102)
شما دوست عزیز لیاقت ایشان را از کجا متوجه شدید. مگر در بحث تعهد وتخصص غیر از این است که مومنی که تعهد دارد اگر کاری که تخصص نیاز داشته باشد به او پیشنهاد شود هر چقدر هم که پست بالایی باشد آنرا نمی پذیرد. این بنده خدا خودش روز اول گفت کخ هیچ سابقه ورزشی ندارم.شما لیاقت را در چه می بینید؟ (880159) (moderator102)
هيچ مي دانيد كه چرا اين باشگاه ها را به بخش خصوصي واگذار نمي كنند؟ اگرچه كه بخش خصوصي تمايل خود را براي اينكار اعلام كرده است؟
مسئله كاملا روشن است. پول نفت و دستهائي كه بر اين خوان گسترده دراز شده است جواب اين معما است. في الواقع ريخت و پاشهائي كه در اين سفره صورت مي گيرد فقط مختص به دستمزدهاي انچناني بازيكنان و مربيان خارجي و داخلي نيست بلكه در پشت اين پرداخت ها ريخت و پاشهائي صورت مي گيرد و افرادي از اين مواهب نفتي برخوردار مي شوند كه در يك سيستم خصوصي امكان ان نيست.
لذا مي بينيم عليرغم همه مباحث موجود در اين زمينه هيچ تمايلي براي واگذاري باشگاه هاي دولتي به بخش خصوصي وجو ندارد. البته نكته ديگر اينكه هزينه اين باشگاه ها نيز به مردم تحميل مي شود. براي مثال هزينه باشگاه برق به سرجمع هزينه هاي توليد برق كشور وارد شده و در سر شكن قيمت برق به مصرف كننده مي بينيم كه مصرف كننده بايد قيمت بيشتري را براي يك كيلو وات برق مصرفي خود پرداخت كند كه اينكار ظلمي مضاغف به مردم است. (876943) (moderator22)
این باشگاه ها ضرر ده هستند. بر اسسا قانون امکان عرضه یک شرکت ضررده در بورس و فرابورس وجود ندارد.
در عین حال با توجه به تعدد مدعیان چنین باشگاههایی امکان فروش آنها به یک نفر یا کنسرسیومی متشکل از چند سهامدار عمده تقریبا منتفی است.
در ضمن لطفا بفرمایید دقیقا بخش خصوصی با چه سازوکاری قصد خرید این باشگاه را دارد و کجا این مساله را اعلام کرده است؟
اگرچه خصوصی سازی احتمالا تنها راه است و باید با سازوکاری متفاوت از سازوکارهای معمول(بنده روش دقیقی در ذهن ندارم و تنها چند ایده کلی در این باره به ذهنم میرسد) سهام این باشگاهها بورس یافرابورس عرضه شود. (877788) (moderator102)
با در نظر گرفتن دلار 1900 توماني 1200000دلار ميشود دو ميييييييييييييييييليييييييييييييارد و دويست و هشتاد ميليون تومااااااااااااااااااان
مگه اين اقا سر كربي چكار ميكنه كه اينقدر بش دادن
در خوشبينانه ترين حالت اگر شخصي ماهي يك ميلين حقوق بگيره در سال ميشه 12 ميليون حالا اصلا با پاداش ها فرض ميگيريم سالي 15 ميليون و در سيييييييييييييي سال خدمت ميشه 450 ميليون اصلا فرض كنييد 500 ميليون
تا دوميلياردو 280 ميليون تومان جقد فاصله داره تازه كارمند بيچاره بايد 30 سال كار كنه سر مربي بايد...كار كنه.
اين كارا جز حيف و ميل كردن بيت المال نيست من كه به شخصه راضي نيستم چون بيت المال مال همه است .
بعضي از ماها به چه بدبختي پل در مياريم و بعضي ها به چه راحتي ميليارد ميليارد حروم ميكنن................ (876944) (moderator22)
بابا جان چرا متوجه نمیشید؟
اولا سردار از بیت المال خرج نکرده.دوما در کل جهان همینجوریه که فوتبال از بقیه ی رشته ها بیشتر بول میخواد.
سوما خب راس میگه دوستمون شما سهام باشگاه رو بفروشید ببینید هوادارا چیکار میکنن واسه تیمشون.
وقتی دولت تیم میخواد باید بولشم بده(که نمیده)
در ضمن شمایی که دم از ریش میزنید خودتون از همه بد ترید
زنده باد فوتبال
زنده باد پرسبولیس
زنده باد سردار راست گو (877967) (moderator102)
یعنی جدا راه نداره دست از سر رویانیان بردارید؟ حالا یکی آمده داره دل 20 میلیون هوادار رو شاد می کنه ، شما ناراحتین!!
این همه این ور و اونور ریخت و پاش های وحشتناک میشه شما گیر دادین به این؟
چرا موقعی که استقلال یا سپاهان یا همین الان مس ریخت و پاش می کنن جیکتون هم در نمی اومد؟
عجب گیری افتادیم... (876964) (moderator22)
آخرش معلوم نشد شما پرسپوليسيا 20 ميليونيد يا 35 ميليون؟ (877285) (moderator102)
محمد جان اینجا ایران است و ما از سال 88 کم کم به اینجور امارها عادت کردیم . (889327) (moderator22)
دوست عزیز دارن با پول بیت المال دل بقیه رو شاد میکنن
گوییم 30 میلیون طرفدار داره پرسپولیس 40 میلیون بقیه چی؟؟؟؟ (877326) (moderator102)
آخه ... این ۲۰ میلیون نان ندارند بخورند دل شاد کیلویی چنده؟ (877488) (moderator102)
اگه واقعا 20 میلیون هستید ماهی 100 تا تک تومنی به تیمتون بدید تا دیگه از بودجه دولت استفاده نکنه. (877740) (moderator102)
پرسپولیسی
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۲:۴۹:۵۶
خانم لیلی محسنی شما اصلا تاحالا فوتبال دیدید؟
خوبه پرسپولیس مثل پارسال بسته بشه؟درضمن مگه از سردار چه قدر از دولت پول گرفته؟بیشتر منابع تامین مالی پرسپولیس از محلی غیر از دولت انجام میشه...در ضمن فراموش کردید پرسپولیس چه قدر طرفدار داره؟اگر فوتبال میدیدید می فهمیدید که باهر باخت پرسپولیس طرفدارای جوون پیرش چطور ناراحت میشن و از بردنش چجوری روحیه میگیرن.کی گفته توی مملکت اسلامی نباید روی ورزش حرفه ای سرمایه گذاری کرد شما میدونید یه بازی فوتبال چه قدر اوقات فراغت جوانان رو پر میکنه.چه قدر میتونه مردم رو از مشکلات روزمرشون دور بکنه؟در ضمن اگر واقعا شما به فکر بیت المال هستید پارسال کجا بودید که آقایون قرار داد میلیاردی میبستن؟اصلا همین امسال آقای قلعه نوعی با چه مبلغی تمدید کررده؟یا آقای رحمتی؟یا.... (876968) (moderator22)
همه حرف اینه که از کیسه مردم داره خرج میشه. اگر این تیم سرمایه شخصی و اختصاصی داشت اصلا کل فوتبال رو میخرید کسی چیزی نمیگفت. (877185) (moderator102)
نفیسه
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۸:۳۰:۲۴
شما هم که علم غیب داری حتماً (877847) (moderator102)
عزیز من این خوشحالی 30 ملیونی که شما دم ازش میزنی که بر فرض با قهرمانی پرسپولیس بدست میاد مسلما با ناراحتی طرفدارای تیم های ذیگه که قهرمانی رو از دست دادن همراست چرا فقط شادی طرفداری پرسپولیس رو میبینید بخدا استقلال هم طرف دار داره ترکتور هم داره سپاهان ملوان فجر همه تیم ها طرف ذارای خودشون دارن که با پیروزی اون تیم خوشحال میشن
چه ارزشی داره بر فرض 10 سال پیاپی پرسپلیس بدون هیچ رقیبی تمام بازیهاش ببره و قهرمان شه
جدابیت فوتبال به برد و باخت به غیر قابل پیشبینی بودنش
به هیجان دربی
به قهرمانی در دقیق ی 97
بازی ملبورن یادته
بنظر من شما تا حالا فوتبال ندیدی (877876) (moderator102)
آقا چر ا توهین می کنی خانم محسنی آنالیزو وکیل مدافع فتح الله زاده مدیر عامل استقلال که در پی ناکامی در جذب انصاری فرد به فریاد وای بیت المال رو آورد به جای اینکه بگه بودجه سپاهان استقلال تراکتور مس از کجا میاد (878492) (moderator102)
کارشناس مالی
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۲:۵۱:۰۴
ای کاش نگارنده یک طرفه به قاضی نمی رفتند، اصولا اقتصاد ورزش و منشاء درآمد باشگاهها امروزه بسیار گسترده تر از منبع درامدی دولتی است، هیچ منافاتی ندارد باشگاهی که شخصیت حقوقی دولتی دارد از محل کمکهای غیردولتی و یا درامدهای بدست آمده از ناحیه اسپانسرهای خود اقدام به خرید و عقد قرارداد با ورزشکاران و مربیان بکنند.
خیلی خوب بود نگارنده محترم مقاله ، این موضوع را به درستی می کاویدند چون تاانجا که می دانیم اعتبارات دولتی ، باید تخصیص داشته باشند و هر تخصیصی باید میزان جذب ان مشخص شود ، ... هرکسی با مقررات محاسبات عمومی و دولتی اندکی آشنا باشد می فهمد در 3-4 ماهه اول سال امکان جذب اعتبارات به این میزان از محل بودجه عمومی امکان پذیر نیست. (876975) (moderator22)
اگر واقعا كارشناس مالي هستي برو درساتو تو دانشگاه يه باره ديگه بخون.
حرفات اونقدر بي پشتوانه ، غير علمي و دور از واقعيت كه اصلا حرفي نمي زنم در موردشون. (877371) (moderator102)
بابک جان اگر دو واحد درس بودجه بندی پاس کرده بودی می فهمیدی کارشناس مالی چی گفته...
بابا راست میگه دیگه اصلا 3-4ماه اول سال بودجه در حد گذران امور تخصیص داده میشه تازه امسالم که اصلا 2-3ماه اول بودجه تنخواه بود دیگه بدتر. (879303) (moderator102)
با این که با کلیت مقاله موافقم اما این هم سؤال خوبیه که باید پاسخ دقیقی بهش داده بشه (877800) (moderator102)
از انجایی که میتوان شاهد 3هزار میلیارد اختلاس و انواع ارقام دیگر شد پس می توان شاهد این ریخت و پاشها هم شد و مگر همان دیوان محاسبات در سال نود اعلام نکرد که دولت 2000 مورد تخلف از قانون داشته است پس لطفا بیش از این دنبال توجیه نگردید. (889338) (moderator22)
كاش مي شد به جاي مربي حرفه اي ،چند تا بازيكن با شخصيت و تماشاگران متين داشتيم. ولو به قيمت ميلياردها دلار. (876998) (moderator22)
شما نگران نباشيد (877001) (moderator22)
مهرشاد قرباندوست
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۲:۵۸:۲۳
من کاری با ریش آقای رویانیان ندارم. اما به عنوان یک پرسپولیسی دو آتشه یک سوال از ایشان دارم.
آقای رویانیان در حالی که کشتی و دیگر ورزشی های رزمی در نتیجه و مدال آوری بسیار بهتر از دیگر ورزش ها عمل کرده است، آیا اینگونه ریخت و پاش در فوتبال رواست؟
پس امروز دیگر همه می دانند که شما و دوستانتان از فوتبال بهره برداری سیاسی می کنید. (877003) (moderator22)
خانم محسنی اگر تعریف بودجه و تخصیص را بدانید هیچوقت اجازه نمی دهید که به دیگران بی حرمتی کنیدو آقای رویانیان بر اساس بودجه ای که برای باشگاه تعریف شده اقدام کرده و بلکه از منابع مالی شخصی هم اقدام کرده اند . سالهای قبل هم از این اتفاقات در باشگاه هایی مثل سپاهان تاج ( استقلال ) و ذوب آهن روی داده چرا کسی چیزی نگفت ؟ و این را هم بدانیم که اسکلت اصلی تیم ملی را همین دو تیم پرسپولیس و استقلال تشکیل می دهند قوی بودن این دو تیم یعنی قوی بودن تیم ملی و این هم ثابت شده که قوی بودن تیم های دیگر چندان تأثیری در تیم ملی ندارد مانند سالهای اخیر که تیمهای سپاهان و ذوب آهن قوی بودند ولی تیم ملی ما چندان توفیقی بدست نیاورد. (877005) (moderator22)
بودجه از جیب باشگاه نیامده که... (877191) (moderator19)
يك خصيصه بارز ما ايراني ها:
قبلا كه اينجور بود چرا چيزي نگفتيد. حالا هم بايد همين طور باشد.
يا مثلا بهشون ميگي اين كارت اشتباه. جواب ميده بابا من 10 ساله همين شكلي كار مي كنم.
بابا 10 ساله اشتباه مي كني.
عزيز من اگه باشگاهاي ديگه هم به فرض اينكارو كردن اشتباه كردن.
چه منطق قوي داريم ما ايراني ها. ما باهوشترين مردمان كره خاكي. (877389) (moderator102)
جالبه! شما چه اطلاعات سری دقیقی دارید!
می شود بفرمایید آقای رویانیان از کدام منابع شخصی این پول را پرداخت کرده؟
آیا ایشان دو میلیارد پول داشته و به حساب مربی خارجی ریخته؟ (878837) (moderator102)
اهنگر
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۲:۵۹:۱۶
سلام عليكم
من يك استقلالي هستم. اما از رويانيان به شدت دفاع مي كنم. در اين كشور هزينه هاي سرسام آوري در بخشهاي مختلفي انجام مي شود كه در برخي موارد هيچ سود دهي كه ندارند بلكه ضرر ده هشتند. حال كه مي شود با با 30 تا 40 ميلياد پول در يك سال 40 ميليون ايرني را حوشحال نمود چرا هزينه نشود. لااقل آقاي رويانيان در عملكرد خود شفاف هستند و مانند اصفهانيها عمل نمي كنند. (877007) (moderator22)
ممنون دوست عزيز منطقي صحبت كرديد. (877117) (moderator19)
به نظر شما بهتر نیست این پولی که به بازیکنان نه چندان خوب امروزی داده میشه صرف ساخت ورزشگاهی پیشرفته بشه خود شما به عنوان یک طرفدار فوتبال توش بشینی لذت ببری .
مشکل از نظر من اینه که با مدیریتی که آینده نگر باشه میشه از این پول ها بهتر استفاده کرد (877297) (moderator102)
شما چه جور استقلالی هستی که 40 میلیون هوادار برای پرسپولیس در تخیلات خودت ساختی؟!!! ولی اینقدر پرسپولیسی نباش، آخر و عاقبت نداره! (877858) (moderator102)
زهرا خانم منظورشون طرفدارای پرسپولیس استقلال باهم بوده. (879305) (moderator102)
بنام خدا
البته خرج کردن برای ورزش و نشاط و شادابی جامعه کار عبثی نیست ولی نباید از جیب بیت المال و بودجه دولتی بدون حساب و کتاب باشد خرج کرد آنهم برای عده ای معدود که زره ای دلشون با این مردم نیست . ایشونم حاتم طائی شدنش از کیسه خودش نیست حتما باید حساب پس بدهد. (877011) (moderator22)
مشکل شما اینه که نمیدفهمین شرائط حرفه ای شدن پول حرفه ایه تمتم کشورهای صاحب سبک فوتبال آنچنان ازین صنعت پول در میارن که شماها باورتون نخواهد شد شماها دیدگاههای درست وتجارتی ندارین آقای رویانیان فقط پول حرفه ای داده البته باید هوشیار باشه تا بعدا بتونه ازین بازار حرفه ای سود حرفه ای هم بدست بیاره وبنظرم میتونه (877013) (moderator22)
مطمئنا سود حرفه ای هم به جیب خود و بچه ها می برد . ضمنا فوتبالی که بجز سرشکستگی در کشورهای منطقه عاید دیگری نداشته , حق ندارند از بیت المال بابت این افتضاحات هزینه کنند . چه حرفه ای شدنی ؟! (877302) (moderator102)
خواهش می کنم این موضوع را پیگیری کنید و ادامه دهید. (877018) (moderator22)
اتفاقا اگه ریش نداشت تعجب میکردم!!!! (877019) (moderator22)
خواهر محترمه
چرا هنوز بعضي از ماها معيار شناخت و ارزش افراد را در ظاهر مي بينيم . تا بحال آقاي رويانيان بدليل داشتن ريش انسان با تقوايي بود چون قانون را رعايت نكرده پس بايد ريشش را بزند و هرآنكه ريش ندارد ناقض قانون ميباشد. بهتر است به ريشه نگاه كرد نه به ريش. (877022) (moderator22)
فرشاد
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۴:۲۶:۱۷
علی آقا درست گفتی. من خیلی ها را میشناسم که هم ریش دارند، هم ریشه. همچنین خیلی ها رو می شناسم که ریش دارند و ریشه ندارند و یا اینکه هردو را ندارند. (877344) (moderator102)
نويسنده عزيز اگر به صحبتهاي آقاي رويانيان و مشاورين ايشون خوب گوش مي داديد ، ايشان به دفعات اعلام كردند كه حتي ريالي از دولت نگرفته اند و اين هزينه هاي از فعاليتهاي اقتصادي باشگاه مي باشد...چرا اينقدر اصرار بي خودي انجام مي دهيد...
چرا سالهاي قبل كه باشگاههاي ديگر مانند سپاهان يا ذوب آهن خرج مي كردند كسي چيزي نمي گفت ولي حالا يكدفعه همه ياد بيت المال افتادند.... (877024) (moderator22)
اون گفت و تو هم باور کردی!! (877862) (moderator102)
یکی از کارهای اقتصادی ایشان واردات اتوموبیل با دلار دولتی و فروش آن در بازار به نرخ ارز آزاد بود که باز هم از جیب مردم برداشت شده است . (879017) (moderator102)
با سلام،
در عجبم از کسی که از تخصیص پول بیت المال برای توسعه مترو تهران ممانعت میکند تا مبادا به نام رقبای تخیلی گروهش تمام شود و دود این کار به چشم مردم مستضعف ای که از این وسیله عمومی استفاده میکنند برود و از سوی دیگر از بیت المال همین مردم مستضعف خرج عیاشی و شکمچرانی مشتی جوانک مفت خور را فراهم میکند. خدایا از سوء عاقبت به خودت پناه میبریم. خدایا اعمال ما را در نظرمان درست جلوه نده؛ خدایا ما را آنی و لحظه ای به خود وامگذار.
آقای رویانیان
صورت مساله خیلی روشن است: باشگاههای ایران دولتی است و باید سقف قرارداد داشته باشد. کسی که بیشتر میخواهد راهی کشورهای دیگر شود تا هم ارزآوری برای کشورمان داشته باشد و هم به انتقال تجربه به فوتبال ایران کمک شود.
البته من مطمئنم که کسی برای این فوتبالیستها از این پولها نمیدهد. اما اگر داد از شیر مادر حلالتر. آقای عزیز اینکه دیگران خلاف میکنند تا تیمشان قهرمان شود در فردای قیامت توجیه خوبی نیست. در آن صحنه داوری حق و عدل از شما خواهند پرسید که تو چرا سعی نکردی دیگران را اصلاح کنی و اگر نمیتوانستی چرا به نشانه اعتراض به این روند استعفا نکردی؟ دوست ندارم در جای شما باشم. موفق باشی و خداحافظ (877032) (moderator22)
وجدان
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۳:۰۴:۴۸
سلام
متاسفم به حال رویانیان یه خاطر اینکه یک سرباز بزرگ اسلام اینجوری آمد در فوتبال و با این اسراف کاری در اموال بیت المال خود و وجه سرداران را خراب کرد آنهم یه چه قیمتی! (877034) (moderator22)
من که خونم از این همه بریز و به پاش بجوش اومده.این همه آدم دارن شب سر گرسنه زمین میزارن اونوقت اینها از پول بیت المال ... ،الف دارم دیونه میشم آخه اینم شد مملکت اسلامی؟آخه تا کی؟کاش این بی انصاف ها اسم مذهب و دین رو یدک نمیکشیدن،هر کاری میخواستن بکنن به اسم خودشون میکردن لااقل چهره مذهب و دین رو خراب نمیکردن.(الف لطفا منتشر کن.) (877048) (moderator22)
ما بي خيال ريشه شده ايم و ريش را چسبيده ايم (877080) (moderator102)
رامتین
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۳:۲۳:۱۳
آخرش من رابطه ریش و پیراهن روی شلوار رو با اخلاق نفهمیدم (877098) (moderator102)
رویانیان کارش درسته و تنها کسی است که واقعیت را می گوید این گیر دادن شما هم بی فایده است. (877115) (moderator19)
جدا از بحث پرسپولیس و ....
آخه تا کی می خواین ظاهر افراد رو معیار قضاوت قرار بدین؟
کمی بیشتر فکر کنیم. (877125) (moderator19)
علیرضا
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۳:۵۰:۳۷
در مملکت ما همه چی شده طاهر
فقط ظاهر
در مملکت من و تو اسلام=ظاهر (877198) (moderator102)
اگه حتی 1 ریال از این پولا مال من باشه من حلال نمیکنم (877213) (moderator102)
اينطوري خوش تيپ تر هم ميشه (877219) (moderator102)
متاسفانه بعضی ها می خواهند صورت مسئله را پاک کنند و مسئله استقلال و پرسپولیس را پیش بکشند .
دوستان اصلا" مشکل نویسنده مقاله بر سر این دو تیم نیست ، مشکل این است که این دو تیم دولتی از بودجه بیت المال قراردادهای میلیاردی با بازیکنانی می کنند که آن بازیکنان هیچ صرفه اقتصادی برای مملکت ندارند .
البته هر کدام از این دو تیم که زورشان بیشتر باشد ، پول بیشتری از کیسه بیت المال خرج می کند و همانطور که سردار رویانیان گفت هواپیما هم می داد . (877222) (moderator102)
بابا بیت المال چیه ؟؟ اسپانسره دوست داره پولی که اسپانسر میده رو خرج کنه مگه چیه ؟؟؟ (877225) (moderator102)
علیرضا
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۳:۵۹:۲۴
برو بابا. توی تمام دنیا برای ورزش فوتبال هزینه های میلیاردی میکنن چون طرفدار داره و یکی از ابزارهای فرح بخش برای ایجاد شور و نشاط در جامعه است حالا هر کی از جاش بلند میشه میشه مفسر ورزشی و مدافع بیت المال. مگه بیت المال برای مردم نیست و مگر این 30 میلیون طرفدار پرسپولیس از مردم نیستند؟ چرا سال های قبل که سپاهان و استقلال هزینه های سرسام آور میکردند و میلیاردی خرج میکردند اینقدر مفسر و تحلیلگر و مدافع بیت المال نداشتیم؟ (877233) (moderator102)
خرج می کنن اما نه از جیب من و تو ... (877865) (moderator102)
فرشته
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۸:۵۳:۱۴
به نظر من این قضیه خیلی مشکوک است. به نظر شما اینکه آقای رویانیان با این تعصب مثال زدنی دارد برای پرسپولیس کار می کند عجیب نیست؟؟ مطمئناً ایشان می داند که با این بدعت گذاری در قیمتهای بازیکنان ضربه ی مهلکی بر پیکره ی فوتبال و لیگ زده است. پس علت چیست؟
تصور من این است که ایشان می خواهد در آینده نامزد انتخابات شود و با این کارها فقط دنبال رای جمع کردن است. (877874) (moderator102)
اگه همین سردار رویانیان در فوتبال نبود ، با پرداخت این قراردادهای میلیاردی آنچنان به رگ غیرتش برمیخورد که نگو و از کتاب نهج البلاغه روایتهای زیادی را نقل می کرد . (877234) (moderator102)
من اگر از بیت المال تومانی هم سهم داشته باشم از حق خودم نمی گذرم و سردار را به خدا می سپارم . (877243) (moderator102)
با این حساب یعنی هر کسی که ریش ندارد اهل ریخت و پاش و ضربه زدن به بیت المال است . بابا بی خیال (877244) (moderator102)
اصلا باشگاه دولتی معنی نداره جمعش کنید با تمام این پولها میشه برای چندین هزار جوان بیکار اشتغال ایجاد کرد (877245) (moderator102)
یادش بخیر
یادم نمی آد که سردارهای قبلی صحبت از خوش تیپی می کردند .
راستی این سردار اگه ریشش را بزنه خوش تیپ تر نمی شه ؟ ! (877250) (moderator102)
این دروغو که می گی راسه؟؟؟!!! (877253) (moderator102)
همه چیز یه طرف اینکه ریشتان را بتراشید یه طرف!
هنوز اسیر ظاهر بینیهای کودکانه هستیم و ریشو و احمد را خوب و بی ریش و جمشید را بد می انگاریم.... (877256) (moderator102)
mohsen
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۴:۰۸:۳۸
شما اول تکلیفتون رو با خودتون مشخص کنید
شما که دم از تدین میزنید ونشانه تدین دیگران را داشتن چند تار مو در روی صورت میدانید ایا ار حال همسایه خود خبر دارد که سیر میخوابد یا گرسنه؟به قول فیلم اخراجی ها به ریش نیست به ریشه است
شما فرض بگیرید کل هزینه ای که پرسپولیس انجام داده 20 میلیارد نه 30 میلیارد
اول اینکه که یه فرد متدین هیچ وقت به دیگران تهمت نمیزنه!!!!!!!
شما از کجا میدانید این پول از بیت الماله ایا سندی دارید ؟؟؟؟؟؟
حالا فرض بگیرید که پول از بیت المال باشه 30 میلیارد در مقابل چند صد هزار میلیارد بودجه کشور هیچه بهتر به اون فکر کنید
چون با این سی میلیارد میشه
100هزار هوادار رو به ورزشگاه بکشانید
د چند میلیون ادم رو جلوی تلویزیون میخکوب کنی
باعث خوشحالی خیلیا بشی
و..... (877258) (moderator102)
سلام بر نویسنده محترم -ریس این سایت سالها بعنوان نماینده مجلس بود ازش بپرس تا حالا چند نفر رو شاد کرد -وبپرس چقدر هزینه بر مملکت اسلامی بر جا گذاشت -نتها ایشان بلکه افرادهای بسیاری این کارو کردن -درسته دلت بحال بیت المال میسوزه -تاحالا کجابودی -1سال 2سال و3سال پبش -چرا دوست دارین شخصبتی که حداقل 30میلیون دوستش دارن رو تحریب کنید -به ریش وسبیل افراد گیر میدن -در سینما رو بازکنین ببین چه خبره از پمجره اتاقت به خیابان نگاه کن -این وضع فرهنگی ما -حالا چقدر برای فرهنگ هزینه میکنیم ؟بداست که برای شادی مردم خرج کنیم -پس تخریب نکن راه رو نشان بده -الت دست دیگران نباس عصای دست باش -خداوند انشااله هداست بکنه -من که برات با این حالی که داری دعا میکنم (877263) (moderator102)
باخدا
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۴:۱۰:۲۵
خرج که از کیسه (بیت المال )بود (ریخت و پاش کردن)خیلی اسان بود (877268) (moderator102)
محسن خندان رباطي از خليلشهر
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۴:۱۰:۲۸
خيلي مقاله تو بد بود اقاي نويسنده!!شما فرض كن بودجه فصل پرسپوليس بيست ميليارد تومن
حالا لين بيست ميليارد رو بر سي ميليون طرفدار تقسيم كن....ميبيني كه هيچ رقمي نيست
كدوم وزير ميتونه با اين پول كار فرهنگي انجام بده؟؟؟؟ولي رويانيان اين كار رو كرده....
اقا نويسنده شما خبر نداري كه مردم از قوي بسته شدن پرسپوليس چقدر خوشحالن و شبا با روياي برد اين تيم مي خوابند...منتظر شروع ليگ هستن.......اومدن طرفدارا به ورزشگاها و نشستن پاي تلويزيون بماند ديگه
خوب حساب كردي چند ساعت كار فرهنگي انجام داد اقاي رويانيان؟؟؟؟اگه اين ساعات رو جوانان به سمت ورزش نرن شما فكر كن كجا ميرن؟؟؟/
حالا اگه شرمنده شدي .................از هواداران پوزش بخواه (877269) (moderator102)
سيد فواد
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۴:۵۸:۵۳
اين سي ميليون طرفداري كه فرموديد اگر براي شادي دل خودشان نفري هزار تومان در سال به تيم محبوبشان كمك كنند مي كند به عبارتي سي ميليارد تومان !
كه ده ميليارد هم از برداشت سردار از بيت المال بيشتر است. چرا براي شادي سي ميليون نفر از جيب بقيه بايد خرج كرد؟ (877470) (moderator102)
چون برای سپاهان وتراکتور واستقلال شد برای کار کردن دیپلم ها در خانه های بهداشت شد برای مه آفرید امیر خسروی شد و...... (877573) (moderator102)
ببخشید! لیلی زن بود یا مرد؟!! (877495) (moderator102)
فعلا که ضد فوتبال بود (878495) (moderator102)
بهرام
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۹:۳۶:۲۶
من خودم پرسپولیسی هستم
اگه امسال هم مثل سالهای گذشته شد و دل هواداران تیم شاد نشد چی ؟
بهتر نبود این پولها برای تیمهای پایه خرج میشد تا اون هواداری که پای تلویریون میشینه هم وارد گود بشه .
البته این مطلب کاری به پرسپولیس و استقلال نداره و بیشتر میخواد نشون بده که انجام بعضی کارها از بعضی افراد بعید هست (877942) (moderator102)
به به
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۴:۱۲:۲۱
همیشه مسئولان یک "توجیح" و یک پشتیبان از خود بالاتر، برای اعمال خلافشون دارن... نگران نشید.... (877278) (moderator102)
چند دقیقه نفت یا گاز میادین مشترک ما، میتونه پولی به جیب ما بریزه که این رقم ها، تومن یا دلارش، در برابر اون صفره. ای کاش رگ گردن رو در جاییکه باید به کار بندازیم.
به نظر من، این مقاله فرافکنی و سرکاریه. پول ما در ابعاد میلیارد دلاری داره به هدر میره. (877290) (moderator102)
آیا اگه قرار بود آقای سردار از جیب مبارکشان خرج بکنه ، اینقدر ولخرجی می کرد .
سردار چرا کاری می کنی که همه نظام اسلامی زیر سوال بره ؟ (877291) (moderator102)
hasan12@yahoo.com
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۴:۱۴:۲۵
گر ریش بود نشان اسلام ... (877293) (moderator102)
جامعه ای که قول داده بودند همین بود ، کم کردن فاصله طبقاتی همین بود ، توجه به افراد مستضعف همین بود اکثرمردم جامعه زیرخط فقرزندگی می کنند وباسیلی صورتشان راسرخ می کنند وشما دارید پول بیت المال راآشکارابه تاراج می برید وهمیشه دم ازپیروی ازمولای متقیان می زنید آیا ازمردمی که درهزینه های اولیه زندگی گرفتارند وشرمنده اهل وعیال خجالت نمی کشید. (877298) (moderator102)
زشت ترین کار این است که برای فرار از اجرای قانون و نپرداختن مالیات چند مدل قرداد با بازیکن استفاده می کنند قرارداد داخلی و قراردادی که فدراسیون ارائه می شود.
زشت ترین کار این است که باشگاهی که فاقد درامد کافی ادعای حرفه ای گری می کند و از کیسه بیت المال حاتم بخشی می کند. انهم برای بازیکنانی که فاقد غیرت ملی هستند. همه چیز را در پول می بینند و بس. (877303) (moderator102)
مقداد
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۴:۱۶:۵۸
سردار آیا می دانی که امسال سال تولید ملیه ؟
خوب سهم شما تا در این 4 ماه چی بوده ؟
دست مریضاد (877306) (moderator102)
نکنه توقع دارید سردار توی این 4ماه بازیکن تولید کنه ... (879306) (moderator102)
آقاي محمدرويانيان، از فرماندهان سابق ناجا، ......
بنده دقیقا سابقه کاری ایشان وخدمات او را نمیدانم ولی اگر کسی در ناجا صحیح سر جا هست پس چرا جابجا میشود شاید از اول در ناجا ناجا بوده که جابجا شده.واین میشود ضعف مدیریتی .وایشان اگر سابقه ورزشی ومدیریت آنرا نداشته که اکنون هم ناجاست و جابجائی لازم. مثلا ورودی کارخانه قند , چغندر است وخروجی آن عسل متبلور یعنی قند وشکر ومدیر عامل آن باچغندر ومحصولات و اعدادو ارقام چغندر ی بیشتر سرو کار دارد. فوتبال بیشتر با نسل جوان سروکار دارد وجوانان ما چغندر نیستند که زیر فشار وپرس وگرما شکر تولید کنند .حال اگر اینبار ایشان جابجا شوند این جابجایی بجا ونه نابجا میباشد. وانگهی با وجود اینهمه نیروی تحصیل کرده بیکار جوان چه معنی دارد که هنوز هم افراد چندتا شغل دارند مگر ما چندتا ابن سینا وصدرالمتعلهین وشیخ بهائی ( البته شیخ بی بها داریم) وانیشتن وسقراط وارسطاطالیس داریم که بتوانند چندتا شعل را اداره کنند .تازه آن دوران کل عناصر شیمی 4 تا بیشتر نبود (آب , آفتاب , هوا , خاک) (ابرو بادو مه خورشید وفلک در کارند تاتونانی به کف آری وبه غفلت نخوری....) ودانشمند شدن اینقدر دنگ وفنگ نداشت و تمام علوم پابه شابد دریک کتابخانه کوچک جای میگرفت .
پابرجا باشید. (877310) (moderator102)
چی میگی بابا...من که نفهمیدم (879307) (moderator102)
محمود
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۴:۱۸:۲۲
عزیز من مگر وزیر ورزش نگفت که تا الان هیچ گونه پولی نه پرسپولیس و نه به استقلال داده نشده است .پس کجا از بیت المال خرج کرده
ایشان در حال حاضر در حال درآمد زایی در باشگاه هستن که مثل گرفتن برند های مثل ائودی ( که البته اگر شما با شعار تولید ملی جلوش رو نگیرد ) و یا عضویت هوادارن
شما خودت حساب کن .الان باشگاه داره کارت عضویت برای طرفداران صادر می کنه که کمترین مبلغ عضویت آن 12000 تومان هستش .خوب خودتون حساب کنید تنها از این راه چقدر درآمد نسیب باشگاه میشه
در حال حاضر مدیرعامل استقلال داره با نکونام مذاکره می کنه و گفته شده که برای صدور رضایت نامه ایشون باید 2 میلیارد به باشگاه اوساسونا پرداخت بشه .حلا خودت اگر فرض بگیربم نکونام برای یکسال هم 1 میلیارد بگیره جمعه میشه 3 میلیارد برای تنها یک بازیکن .حال چرا کسی ایشون تهمت نمیز نه خدا می داند .
تنها مشکل آقای رویانیان صداقت ایشون هستش .نه این که مثل بقیه ،مردم .... فرض کرده و دورغ تحویل آن ها می دهن .
اگر ایشان هم مثل بقیه دورغ رو جایگزین صداقت کرده بودن الان همه در حال تعریف آن بودن (877313) (moderator102)
چون پرسپولیس تیم ملت است باید تهمت بخورد (877577) (moderator102)
فرزند شهید
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۴:۲۰:۰۴
سردار
خیلی دلم برای پدر شهیدم می سوزه ؟
خدا ازت نگذره . (877321) (moderator102)
عبدا...
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۵:۳۹:۱۴
سلام درود به پدر شهيدت غصه نخور دنياي ديگري هست كه حلقومشون را ميگيره (877558) (moderator102)
با 3000 ملیارد تومانی که خانواده خسروی وخاوری گرفتند دلت برای شهدا نسوخت راستی با این پول جند فصل لالیگا رو می شد بست (877579) (moderator102)
شما ها که همیشه طلبکارید . (877849) (moderator102)
خدا از تو و ابا و اجدادت نگذره و نویسنده مطلب که به بهانه دین داره اقترا میزنه!
و دلت برا خودت بسوزه که جواب خون پدرشون را اینجوری میدی!
در اخر خدا اگه بخواد نگذره از شما و 3000 میلیاردی ها و امثال شماها نمیگذره! (878133) (moderator102)
یک کارخانه سیمان وابسته به تامین اجتماعی خصوصی در شهر ما از برق وگاز ارزان قیمت استفاده کرد وسیمان را با دلار 1900 تومان به ترکمنستان صادر می کند وسودش هم می ره تو جیب هیات مدیره ومدیر عامل وکارکنان کارخانه با یک حساب سر انگشتی میشه به اندازه کل بودجه پرسپولیس تو هر شهری از این کارخانه هاست که با پول نفت ما صادرات غیر نفتی می کنند کسی هم حرف نمی زنه اگر قرار است مست گیرند در شهر هر آنچه هست گیرند (879725) (moderator102)
الان مشکل ایران خرج ده ملیون دلاری پرسپولیسه؟این همه پول مملکت هدر میره به خاطر سو ء مدریت ا ینجوری حداقل دل سی ملیون هوادار شاد میشه اگه دلتون میسوزه از هدر رفتن روزانه ملیونها دلار در پارس جنوبی که به جیب قطر میره بنویسید یا سد دو میلیارد دلاری گتوند که فقط فاجعه به بار اورده از این مثالها زیاد است .سردار از طرف سی ملیون هوادار ازت ممنونم (877329) (moderator102)
اینان میبینند باید ماجرا های چند هزار میلیاردی رو یک جوری کاور کنند دست به این کارها میزنند.
در ضمن این ریخت و پاشها در برابر اختلاسهای چند هزار میلیاردی که چیزی نیست. (877335) (moderator102)
چه جالب !!!!!! یعنی مقیاس ارزشیابی و شناخت انسانیت ریش هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پس با این حساب که جناب بن لادن از همه انسانتر بودند..... جالبتر اینه که اگه این پیشنهاد رو برا همه مدیران به اجرا میذاشتند هم مصرف تیغ و لوازم مربوطه بالا میرفت و تولید ملی رونق میگرفت و هم اینکه دیگه مجبور نبودیم مدیران محترم رو هرروز با ریش تحمل کنیم (877336) (moderator102)
اباذر
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۴:۲۴:۳۷
چرا شما سردار بزرگوار با اعمال و کردارتان ما جوانان را به شک و شبهه می اندازید؟
مگه با ظاهر اسلامی ولی کردار غیر اسلامی می توان خود را مسلمان دانست و پیرو مکتب علی (ع) . (877337) (moderator102)
تو کشورهای اروپایی نه تنها یک ریال از بیت المال به این تیم ها پرداخت نمیشه بلکه مالیاتهای سنگین از بازیکنان دریافت میشه که فوتبال تو کشورهای اروپایی به نفع دولت هست ولی در ایران اوضاع کاملا برعکسه نه تنها دولت هیچ سودی نمی کنه بلکه میلیاردها تومان از بیت المال که حق محرومین جامعه ست به جیب قلعه نوعی وعلی دایی و بازیکنان ومربیان داخلی وخارجی ریخته میشه سال گذشته یک ونیم میلیارد اون طور که میگند از بودجه تبریز به قلعه نوعی داده شد خوب این پول حق شهر تبریزه که باید باهاش کارهای عمرانی مثل تکمیل مترو و ساخت روگذر ورسیدگی به وضع شهر و افزایش حقوق کارمندان واشتغال زایی میشد تو کشورهای اروپایی اگه وضعیتشون مثل ایران بود مطمئن باشید کلا فوتبال رو جمع می کردند من فکر میکنم مسئولین از اینکه حق وحقوق ما رو به افراد خاص میدند به شدت گناهکارند واون دنیا تاوان سنگینی برای این کار پرداخت خواهند کرد (877340) (moderator102)
بودجه دو باشگاه مسی 25 میلیارد تومان / بگو ماشاء الله!
شركت ملی صنایع ملی ایران مبلغ 250 میلیارد ریال را به عنوان هزینه های ورزشی به صورت بلاعوض به دو باشگاه زیر مجموعه خود ( مس كرمان و صنایع مس سرچشمه ) پرداخت می كند
http://www.goal.com/iran/news/1825/%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86/2012/07/04/3219609/%D8%A8%D9%88%D8%AF%D8%AC%D9%87-%D8%AF%D9%88-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%85%D8%B3%DB%8C-25-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A8%DA%AF%D9%88-%D9%85%D8%A7%D8%B4%D8%A7%D8%A1-%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87?source=breakingnews (877341) (moderator102)
شما هنوز تو ریش موندین؟ مابرون را ننگریم و قال را ما درون را بنگریم و حال را متاسفم از این همه ظاهر بینی (877347) (moderator102)
یک جانباز
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۴:۲۷:۴۵
چرا و چه چیزی باعث شده که سردار رویانیان دنیای خود را به آخرتش بفروشد ؟
سر در گم شده ام . (877353) (moderator102)
این آقایون کارشناس و تحلیلگران دلسوز سالهای قبل کجا تشریف داشتند که حیف و میل و بریز و بپاش باشگاه استقلال و سپاهان و مس و.... ببینند که حالا شدند مدعی العموم و نگران بیت المال ؟؟؟؟؟؟ حداقل حسنی که مدیریت آقای رویانیان توی پرسپولیس داشت این بود که همینجور کارشناس مسائل فوتبالی و اقتصادی و ......تولید بشه که ابراز وجود کنند و خودی نشون بدن (877365) (moderator102)
مهرداد
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۴:۳۵:۳۱
اگر هر کسی بی حساب و کتاب از بودجه بیت المال آنهم در شرایط کنونی خرج کند ، باید در آن دنیا پاسخگو باشد . مگر اینکه اعتقادی به دنیای آخرت نداشته باشد .
فرقی نمی کند چه مدیر باشگاه پرسپولیس باشد ، چه هر مدیر دولتی دیگر . (877378) (moderator102)
فرشاد قرباندوست
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۴:۳۵:۳۴
اسمش اون بالا اومده محسن جان . تو هنوز نمیدونی لیلی مرد هست یا زن؟ (877380) (moderator102)
آزاده
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۴:۳۸:۴۷
داری راه اشتباهی را می روی ای سردار بزرگوار .
بترس از آنروزیکه باید برای اعمال نسنجیده ات بدرگاه خداوند باریتعالی پاسخگو باشی . (877391) (moderator102)
سردار اينجا سردار اونجا سردار همه جا..! (877395) (moderator102)
یعنی چون سردار ادعا می کنه که خوش تیپه پس باید پول بیت المال رو هم خوب خرج کنه ؟ (877411) (moderator102)
سلمان
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۴:۴۶:۴۸
خانم ليلي محسني!شما با اين تيترتون به بسياري در جامعه داريد توهين ميكنيد.وقتي مطلبي را ميخواهيد بنويسيد اول فكر كنيد ببيند آيا اين مطلبتون در جامعه به كسي بر ميخورد يا نميخورد،من به عنوان يك انسان اصلا معتقد به ريش نيشتم چون بسياري از افراد كه در جامعه ما ميخواهند از در درويي ومنافق بازي وارد شوند ريش ميذارند وامروز افرادبسيار زيادي در جامعه هستند كه با ريش خودشون پدر ملت را در آورده اند.از اين مطلبتون چند نكته برداشت ميشود:
به نظر شما كسانيكه ريش ندارند
1-مذهبي ومعتقد به خدا نيستند.
2-قانونمند نيستند
3-بيت المال برايشان مهم نيست
4-به فكر فقرا نيستند.
5-و...
كه اگر خواسته باشم بنويسم زياد ميشود اما يك چيزي را به شما بگوييم درسي وسه سال گذشته بسياري از نهادها وپست ها در دست ريش دارها بوده اند اگر وضعيت مملكت به اين فلاكت افتاده نتيجه اعمال ريشدارهاست.پس خصوصيات فوق ومطلبي كه نوشتيد مال اونهاست.خلاصه كلام امروزه بسياري از دانشمندان واساتيد ما وكسانيكه سرشون به كلاهشان مي ارزد ريش ندارند ونميخواهند از آن به عنوان ابزاري براي پيشبرد كارها استفاده كنند ودر پايان:
گر ريش بود نشان اسلام بزغاله بود حجه الاسلام (877415) (moderator102)
حامد از تهران
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۴:۴۸:۴۵
خانم نويسنده اي كاش كمي انصاف داشتيد . شما اگر نويسنده هستيد زمان و اتفاقات بسيار مهمتر از خرج يا بهتر بگم ولخرجي هاي آقاي رويانيان بود. .... هنوز هستند افرادي كه براي ريش تراشيدن جلوتر باشند.
هستند مديران بانك ها و خودرو سازي ها كه با ظاهر متدين . ق مردم را پايمال ميكنند.
هستند افراد متدين البته به ظاهر امر كه در جاي جاي اين كشور رقم هايي به مراتب بيشتر از بيت المال براي خود و خانواده خود ....( گشتم واژه اي بهتر از دزدي نيست) دزدي ميكنند.
باز گلي به مرام آقاي رويانيان كه براي بازيكنان و ورزشكاران با ارزش و كشورمون از بيت المال هزينه ميكنن.
هنوز هم در فكر آقاي خا... همون مدير بانك ملي و افرادي كه تو اين پروژه دست داشتن ...
خانم نويسنده به نظرتون بهتر نبود اول كسايي ريش بتراشن كه حق مردمو خودشون ميخرن و به هيچ درد مردم نميخوره. باز پولي كه تو جيب بعضي ورزشكارا ميره . حداقل يه تيم خوب تشكيل ميشه و عده اي از بازي زيباشون لذت ميبرن.
انصاف داشته باشيد (877422) (moderator102)
ببخشید
یعنی چون تیم پرسپولیس یکی دو میلیون طرفدار داره ، باید نزدیک 40 میلیارد تومان خرج خوشحالی طرفدارهای این تیم بشه ؟ (877426) (moderator102)
یاسر جان تند نرو در لاهیجان چای می کارند دولت می خره کسی هم نمی خره وآخرش معدوم میشه پولش چند برابر پرسپولیس است برادر من اگر در این مملکت حساب وکتاب بود که .... (878501) (moderator102)
زورتان نمی رسد که جلوی ریخت و پاش های اصلی و بزرگ را بگیرند و از آن ها نام ببرند در نتیجه همه چیز را سر رویانیان خراب می کنند (877429) (moderator102)
اشتباه الف در اينه كه متاسفانه بر مبناي ظاهر افراد قضاوت مي كند.چون آقاي رونيانيان ريش دارد پس متدين است!البته قصد جسارت به آقاي رويانيان و خدايي نكرده به ساير ريش داران ندارم،ولي مبناي قضاوت مبناي درستي نيست.ملاك دينداري و تدين فقط و فقط اعمال انسان است و لاغير.پيروي عملي از امام علي ع ميزان تشيع بودن است نه ظاهر و نه ادعا! (877435) (moderator102)
دانشجی دکتری
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۴:۵۲:۴۱
من دانشجوی دکتری هستم. وزارت علوم برای فرصت تحقیقاتی پول در اختیار ما قرار نمی ده. واقعاً برای خودم متاسفم. (877437) (moderator102)
باتشکرازسایت الف .این اقایان به چه حسابی این چنین پول بیت المال را بذل وبخشش می کنند.ایا باتوجه به اینکه ما درحال تحریم هستیم واین همه فشارمتوجه مردم می باشدخداوند رحمان ورحیم راضی است که این همه ریخت وپاش انهم درکشوراسلامی وانقلابی انجام بگیرد. (877446) (moderator102)
من پیشنهاد می کنم خانم محسنی یک مطلب در مورد تیم استقلال و یا اصلا کل فوتبال بنویسند تا اینطور فکر نشه دیدگاه ایشون رنگی هست و مخالف موفقیت پرسپولیس هستند. من مطمئنم ایشون فقط مخالف تبذیر و اسراف در بیت المال هستند. (877449) (moderator102)
اخه وکیل خود فتح الله زاده است ومتنش هم عینا از باشگاه فرهنگی ورزشی فتح الله زاده وشرکا اومده (878502) (moderator102)
خداكرم قادري
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۴:۵۴:۲۴
ظاهر اسلامي ايشان باعث بدبيني مردم وخصوصا جوانان بيكاربه مسؤلين وبه نظام اسلامي شده .اگه ايشون راست ميگه ازبيت المال خرج نميكنه پس منع خرجشو هم مشخص كنه .اگه راست ميگه از رانت دولتي استفاده نميكنه پس چرابقيه مثل ايشون ندارند خرج كنند.طرفداراشون فقط دلشون خوشه كه تيمشون خوب بسته شده حالا ازكجا ميارن مهم نيست .شمانحوه مصاحبه هاي اين آقا رادقت كنيد تو مصاحبه هم ازروي زور و نظامي گري صحبت ميكنه .آقاي عزيز اينجا نيروي انتظامي نيست ،مردم هم توي چنگال شما اسير نيستند كه بخواهي به زور حرفت را قبول كنند.گيرم توي اين دنيابه خاطر نفوذي كه داري قصر دررفتي وكسي به تو كاري نداشت با خدا چكار ميكني .چي جواب ميدي توي آخرت .خواهش ميكنم ظاهرت راعوض كن آقاي مذهبي ضد مذهب .... (877451) (moderator102)
فرزند شهید
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۴:۵۴:۵۳
این سردار داره وجهه تمام سردارهای سپاه را خراب میکنه . لطمه ای که ایشان دارند به اسلام میزنند را چه کسی باید پاسخگو باشد ؟ (877453) (moderator102)
باسلام دوباره
متاسفانه نگارنده محترم با توضیحی که ارائه نموده اند ترویج ریاکاری کرده اند . هرچند که اصل مطلب قبل راهم بر روی سایت قرارندادید ولی این مطلب را فقط جهت روشن شدن دیدگاه ایشان ارسال نمودم . (877456) (moderator102)
استقلال یا پرسپولیس فرقی نمی کنه مهم اینه که پول هایی از بیت المال صرف ورزش فوتبال که خروجی چندانی نسبت به پولی که واسش سرمایه گذاری می شه نداره، می شه و فردا این آقای مربی خارجی می ذاره میره و اونوقت به ریش همه ماها می خنده (877463) (moderator102)
آخه فوتبال چه دردی از ما جوانان دوا میکند ؟فکر کنید با همین مبلغ 2 میلیاردی که صرف مربی خارجی میشود مشکل چه تعداد از جوانان حل میشود،آقای رویانیان از روزی بترس که باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشی،صدای ما جوانان را که کسی نمیشنود جز خداوند قادر و توانا. (877466) (moderator102)
البته تجربه در این سیستم نشان داد که اگر ایشان ریششان را نتراشند بهتر است زیرا دیگر مردم ریشوها را مثل سابق قبول ندارند و تازه حواسشان را جمع میکنند طرف فریبکار نباشد. (877472) (moderator102)
رویانیان اولین مدیریه که کاملا واضح و بدون پنهان کاری هر چی هست رو راست و حسینی میگه . بده آدم راست بگه . تازه این مبالغ تو فوتبال امروز دنیا رقمی نیست خیلی از این بازیکن ها که با این پولها میمونن ایران و بازی میکنن . راحت میتونن چند برابرشو خارج از ایران بگیرن . . . پس دم سردار گرم که حداقل دروغ تو کارش نیست . (877473) (moderator102)
من که یک دقیقه هم نمی توانم در کنار آقای علی پروین و با آن الفاظ رکیکی که مرتبا" بر زبان می آورند باشم .
نمیدونم سردار چقدر راحت با ایشان کنار می آید و یار غار ایشان شده است .
واقعا" برایت متاسفم سردار (877477) (moderator102)
عزیزان چرا اینقدر حرص می خورین؟ موندن پول تو خزانه بیت المال مثل مار تو آستین پروروندنه، هر لحظه احتمال داره یکیو بگزه . پس آقای رویانیان در حق بیت المال مسلمین کمال ایثار و فدارکاری رو دارن می کنن چون می دونن احتمال اینکه این پولا یه شبه سر از کانادا و ماوراء بحار دربیاره، بسیار زیاده (877491) (moderator102)
آقای رویانیان بارها اعلام کرده که چقدر پول از وزارت مرزش گرفته و حاضر است سازمان بازرسی برای بررسی هزینه ها برود باشگاه.
بقیه پول را درآمد زایی کرده و بنابر این می تواند هر گونه خواست هزینه کند. فقط کافی است سازمان بازرسی کنترل کند که از راه رانت نباشد. (877493) (moderator102)
درآمد زایی ؟؟؟
آره.....کارخونه چاپ اسکناس زده.
شایدم شبا میره مسافر کشی ؟؟؟
ساده نباش این پول حق من و تو..........
.
باز یه وزارت خونه جدید اضافه شد؟؟وزارت مرزش کجاست!!!! (877637) (moderator102)
برادر بیکار بودی از ناجا اومدی بیرون - اگه اونجا بودی کسی جرات می کرد یک دهم این حرف ها را بزنه و حساب بیت المال بخواد؟!!! (877494) (moderator102)
برای یکی دو میلیون طرفدار متعصب پرسپولیس واقعا" متاسفم که منافع ملی را بر منافع باشگاهی ترجیح می دهند . (877496) (moderator102)
مدیر با ریش وبی ریش مهم نیست ملاک عملکرداست اگر جناب رویانیان بتواند تیم بحران زده پرسپولیس را به صدر جدول ایران واسیا برساندباید گفت مدیر توانایی است و باید تاسی کرد نه انتقاد وبانی این سروصدا ها هم فرار رو به جلو اقای فتح اله زاده است تا نتیجه نگرفتن تیم کهکشانی اش را در اذهان به ورطه فراموشی بسپارد (877501) (moderator102)
با سلام ، چرا اینقدر نویسنده این متن بی ادب تشریف دارند که به خود اجازه میدهند اینطوری به شخصیت افراد توهین کنند . چرا سردبیر سایت الف این جسارت را به این نویسنده خاطی داده که براحتی شخصیت افراد را لگد مال نماید والله خجالت داره ، قباحت داره .
به نظرم اولا نویسنده این مقاله در وحله اول از اون طرفداران بی هویت تیم استقلال است وقتیکه تیم پرسپولیس در لیگ گذشته با مشکلات زیادی مواجه شد و اثر آن شکست های پی در پی در بر داشت این فرد جسارت های زیادی هم به تیم پرسپولیس و هم به طرفداران آن روا داشته است و این فرد باید مواخذه شود و به مردم معرفی و عواقب بی ادبی و بی حرمتی خودش را ببیند . ثانیا مگر این کارهایی که سردار رویانیان انجام میدهند مگر دیگر چهره های مطرح انجام نمیدادند چرا نسبت به اونها اعتراضی بعمل نیامد .
سایت الف با این مقالات بی ارزش ، از ارزش و اعتبار این سایت را کاهش میدهد .
بنده از دست اندرکاران این سایت بالاخص جناب دکتر توکلی جلوی ای حرکات توهین آمیز را بگیرند و اجازه ندهند به راحتی شخصیت معنوی افراد اینطوری مورد توهین و افترا قرار گیرد . (877502) (moderator102)
خدای نکرده این نظر رو چاپ نکنی کشور دچار مشکل میشه و سقف اسمون هم میریزه
جالبه حالا 3200 میلیارد تومن رو که پارسال اختلاس کردن و هر یک روز در میان هم یه جایی داره اختلاس میشه اونها رو پی گیری نمی کنن به این اقا که با شفافیت گفته اینقدر پول خرج می کنم گیر دادن
شما مشکلتون باشگاه پرسپولیسه و گرنه اگه دلتون می سوخت اون جریان اختلاس صدا و سیما و بقیه بانکها رو پی گیری می کردین
به هواداران هم عرض می کنم اینها برنامه ریزی کرده اند و حالا حالا ها دست از سر باشگاه بر نمی دارند
اون 3200 میلیارد تومن چی شد؟ها؟ (877506) (moderator102)
آقا محمود الان که پژو و تویوتا و ...... ما را تحریم کرده اند سردار رفته با آ ئو دی قرارداد بسته ؟ ما که در شرایط خارج از تحریم هم ثنمی با آ ئو دی نداشتیم .
حداقل یه چیزی بگو باورمان بشه .
راستی چرا با اسپانسرهای داخلی قرارداد نمی بندند ، مگه امسال سال تولید ملی نیست ؟ مگر در حال حاضر در شرایط شکوفایی کشور نیستیم ؟ (877507) (moderator102)
محمود
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۲۲:۲۶:۲۳
عزیز من بهتره قبل از اینکه چیزی بگی ، یه کم تحقیق کنی
یه سرچ بکن خودت همه چیز گیرت میاد .اینم دوتا عکس بازیکنان پرپسپولیس با تبلیغ ائودی
http://hamnasl.com/upc/images/252862per-audi_orig.jpg
http://hamnasl.com/upc/images/698742per-audi_orig2.jpg
عزیز من آقای رویانیان تونست همین چیزی رو که شما دست نیافتنی می دونید رو ساله گذشته توی لیگ قهرمانان آسیا عملی کنه و شک نکن اگر امسال هم بزارن هم ادامه داره
اینم حرف واقعا خیلی خنده دار هستش که می فرمایید چون امسال ، سال تولید ملی هستش باید اسپانسر ایرانی گرفت . چه ربطی داره عزیز من (878110) (moderator102)
داداش اصلا شما تا حالا فوتبال دیدی اگر فوتبال میدیدی می دونستی که اسپانسر باشگاه پرسپولیس توی جام باشگاه های آسیا آئودی بوده. (879309) (moderator102)
ایشان اولین کسان با این ظاهر فریبنده نیست و آخرین آنها نیز نخواهد بود (877512) (moderator102)
اتفاقا ایشون اولین آدمیه که بهش انگ تزویر و دو رویی نمیشه زد چون از همون اول در نهایت صداقت گفت داره چیکار میکنه باکی چه قدر بسته و... والا میتونست مثل بقیه انکار کنه ... (879310) (moderator102)
خوش باور
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۵:۱۸:۰۸
بعضی از این پرسپولیسیها آنقدر دروغ گفته اند که خودشان هم باورشان شده که سی میلیون طرفدار دارند !! (877513) (moderator102)
نه تراکتور استقلال وسپاهان دارند (878508) (moderator102)
ما اگر 30 میلیون نداشته باشیم حد اقل پرطرفدارترین تیم هستیم. پس اگر ما 30 میلیون نباشیم حتما استقلال کمتراز 30میلیونه... (879311) (moderator102)
افشین
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۵:۱۹:۳۹
آقایان چرا همه به رویانیان روی آوردید/؟آیا اگه کسی غیر از رویانبان می بود بازهم اینجوری قضاوت میکردید؟
شماها ادن حرفا را به دیگر مسئولین هم بزنید هرچند که ایم حرفا هیچ نتیجه ای نمیده (877516) (moderator102)
سلام خانم محسني درودبه شما كه به نقطه خوبي اشاره كرديد اي كاش عزيزاني كه نظرشان را با طرح موضوع بيان ميكنن جداي از پرسپوليسي بودنشون واقع گرايانه بودن وبه ريشه موضوع پي ميبردن ونظر ميدادن (877551) (moderator102)
عبد الله
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۵:۴۱:۵۳
آیاآقای رویانیان تخصص این کاررا دارد .
مگر در اسلا م نیست اگر کسی کاری بلد نیست قبول کند جنایت کرده است .کارها راباید به اهلش سپرد. (877565) (moderator102)
مدیریت یه کار تخصصی که الحمدلالله سردار سابقش نشون میده مدیر موفقیه.. (879312) (moderator102)
ميرعماد
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۵:۴۲:۱۴
موافقم...آقاي رويانيان عزيز اگه واسه كرسي رياست جمهوري نقشه كشيديد شرمنده داداش......(يك طرفدار پرسپوليس) (877567) (moderator102)
محمد آقا منافع ملی چیست سپاهان تراکتور یا معلم ذخیره در آموزش وپرورش حتما این واژه را شنیدی بله یک عده پارتی دار استخدام می شوند حقوق می گیرند وچون کلاس نیست اصلا سر کار نمی رند باور کنید حاجی بابایی از پول خودش می دهد نه بیت المال (877589) (moderator102)
ببخشید جناب آقای نگارنده چقدر ازصحت مطالبی که نوشته اید اطمینان دارید؟
مطمئن باش اونهایی که پول بیت المال رو میخورند هیچ وقت کسی از کارهاشون خبردار نمیشه میدونی که منظورم چه کسانی هست با تهمت زدن بیهوده به دیگران سعی در خودنمائی نداشته باشید پرسپولیسی که 30میلیون هوادار داره اگه هرکدومشون نفری 5هزار تومان هم به حساب باشگاه واریز کنند که همشون هم از ته دل راضی اند انجام دهند کل این مسائل حل میشه وامثال شماهم به این راحتی لب به بیان چنین تهمتهایی نخواهید گشود. (877617) (moderator102)
سپیده
۱۳۹۱-۰۴-۱۵ ۱۲:۱۹:۰۲
نگارنده آقا نیس و خانم هست (878643) (moderator19)
بنده نوصیه اکید می کنم که جناب رویانیان پس از طی دوره خدمت خود در باشگاه پرسپولیس در دولت بعدی وزیر آموزش و پرورش بشوند و با این ارقامی که در این باشگاه قرار داد بسته می شود و ردو بدل می شود یک سروسامانی هم به من و امثال من معلم با حقوق 600 هزارتومانی بدهند. باور کنید تا اخر بازنشستگی دعاگویشان خواهیم بود! (877636) (moderator102)
ابجی محسنی هرچی نوشته تو راخوندم متوجه شدم مشکلت چیز دیگریست اول ثابت کن ریخت وپاش هارو بعد بیا اسلام پناهی کن نکنه توقع داری اگر بر فرض روزی مورینیو به فوتبال این کشور اومد بیشتر از مربیهای ایرانی نگیره به قرارداد قلعه نویی با تراکتور هم یه نگاه بنداز البته رسمیشو نمیگم منظورم زیر ابیشه هر چند با تمام ادعاهایی که دارند چه در رده ملی وچه باشگاهی پاشون رو بذارند تو اسیا هیچی نیستند پس زیاد خودتو ناراحت نکن شاید از این مربی یه فرجی بشه (877642) (moderator102)
امیر حسین
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۶:۲۱:۳۲
مراجع تقلید چرا در مقابل حیف و میل بیت المال سکوت کرده اید -مراجع عزیز سوال من این است ایا در حکومت اسلامی این هزینه ها جایز است (877655) (moderator102)
به نظر من، آقای رویانیان باید شفاف برای همه (نه فقط سازمان بازرسی) توضیح بدهد آن درآمدزایی و برندسازی کذایی شان چطوری بوده که چنین بودجه ای را جذب کرده. از پول اسپانسر، چنین درآمدی کسب نمی شود. با این کار، بلکه بقیۀ مدیران ورزشی کشور هم یاد بگیرند و وضعیت ورزش کشور بهتر شود. (877667) (moderator102)
هر وقت مدیر عامل تراکتور و استقلال و سپاهان توضیح دادند سردار هم توضیح میدهد در ضمن اگر مصاحبه ورزش و مردم با سردار رو دیده بودی می فهمیدی که سر دار به اندازه کافی شفاف سازی کرده. (879316) (moderator102)
اگه این آقای سردار وارد فوتبال نمی شد و در همان نیروی انتظامی می ماند ، اگر می دید که با این شرایط تورم و فقر جامعه یک نفر در تیم فوتبالی از کیسه بیت المال میلیاردها تومان خرج بازیکنان بیسواد می کند ، آیا ایشان باز هم خاموش می ماند ؟ (877679) (moderator102)
خدا ازش نگذره. حق ما بیچاره هاست که می ره توی جیب یه مشت بازیکن حیف نون. (877704) (moderator102)
عملکرد آقای رویانیان در مورد خریدهای گران و ریخت و پاشهای مالی مورد تائید نمی باشد و تازه معلوم نیست که با این وسیله بتوانند صددرصد قهرمانی را بدست بیاورند . این کار قبلا هم در تیم استیل آذین توسط آقای هدایتی انجام شد که نتیجه اش را همه دیدند .
البته بخاطر سابقه نظامی و مذهبی ایشان ، این کارهای غیرمنطقی بیشتر به چشم می آید که در برداشت مردم از این دسته مدیران ، تاثیر منفی می گذارد .
با این حال تیتر اول سایت با این مضمون که آقای رویانیان برو ریشت را بتراش !
مودبانه و در شان ایشان نبود . (877709) (moderator102)
همشهری عزیز با گل نشینی گل شوی با خل نشینی خل شوی (877713) (moderator102)
من علاقه ای به باشگاه خاص ندارم ولی بهترین معیار ارزیابی مدیران قانون است و همه باید تابع قانون باشند. نویسنده محترم مقاله نیز قاضی دادگستری نیست که خود نوشته محاکمه کرده و رای صادر کرده است. انگار نویسنده خود را حق مطلق می داند و دیگران باید با معیار خود بسنجد. (877734) (moderator102)
اولا کی گفته پرسپولیس 30ملیون طرفدار دارد الکی برا خودتون طرف دار درست میکنید اصلا میدونید 30ملیون چقدره دوم ان پیر زن پیرمردی که نمیدوند پرسپولس یا استقلا چیه ایا سزاواره حقشا بدید یه مشت مفت خور بخورند که خدا میدوند بعضی هاشون چه پشت صحنه های دارند (877751) (moderator102)
چی شد تا دیروز که نفت مال دولت بود حالا اون پیر زن وپیر مرد صاحب نفت شدند عجب (878509) (moderator102)
خانم محترم
مقصر رویانیان نیست ببینید چه کسانی ایشان را در این پست گماردند و لازمه تیمداری فوتبال همین است. شما اگر میخواهید از بیت المال خرج نشود باید معترض انهایی بشوید که استقلال و پرسپولیس را به مردم واگذار نمی کنند. ترکیب هیات مدیره همه چیز را مشخص میکند که چه اهداف و رانت پیدا و نهانی پشت این قضیه است (877761) (moderator102)
حالا کاشکی توی آسیا هم میتونست شرکت کنه!
حداقل میتونستیم خودمون رو گول بزنیم بگیم که از آبروی فوتبال ایران دفاع میکنن
آقای رویانیان فردای قیامت بد جوری شرمنده مردم میشی.نه فقط آقای رویانیان همه مدیران که خرج کردن پول بیت المال براشون اینقدر راحته (877771) (moderator102)
واقعا مشکل اصلی و ریشه ای ما خریدهای این فصل باشگاه مردمی پرسپولیس است.این بازیکنان پارسال کجا بودن که از بیت المال خرجشان نشده .آیا بازیکنان کهکشانی استقلال سپاهان تراکتورویا صبای قم مجانی برای تیمهایشان بازی میکردند.اما اینطور قابل فهم است که بدون قصد وبا نیت خیر به این مسئله برخورد نمیشود.اگر میشد حتما به احساسات پاک میلیونی طرفداران این تیم توجه میشد.سه هزار میلیارد تومان...وجدیدا دوازده هزارمیلیار سرمایه چند ساله آقای(م-ز) انصاف را رعایت کنیم وبه فرزندانمان بیاموزیم. (877774) (moderator102)
سید مهدی
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۷:۵۹:۳۰
چند بار باید بگه کار اقتصادی کرده و از دولت پول نگرفته؟؟؟؟؟ (877802) (moderator102)
سلام
چرا تیتر را عوض کردید؟
تیتر اولیه این بود: ( آقای رویانیان ریشتان را بتراشید ) (877805) (moderator102)
ایرانی
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۸:۰۱:۳۳
میلیاردها میلیارد دلارسرمایه کشور و منابع نفت و گاز کشور به علت تحریم های نفتی به علت عدم امکان بهره برداری در حال از بین رفتن است کشورهای همسایه در مخازن مشترک در حال تهی کردن سهم ایران هستند میلیاردها دلار نفت کشور بصورت تخفیفی در حال حراج به چین است و هند است..
و شما حالا به ریش طرف گیر بده..
انصاف داری منتشر کن!! (877807) (moderator102)
اخلاق رسانه ای که میگن یعنی این . اینجوری میخوان یکی رو نابود کنن. خوب اگر این بازیکن ها تو پرسپولیس نبودن که هر کدومشون تو یک تیم دیگه همین مبلغ و میگرفتن . هیچکی هم نمیفهمید . اون موقع بیت المال نیست؟ چون برای شادابی جوانها کار کرده دستش درد نکنه ودست مریزاد . سردار خسته نباشی . الف سانسور نکنی و بذاری ها (877840) (moderator102)
بنده خدا
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۸:۳۰:۴۲
ایا کسانی که با تیغ ریش می زنن با کسانی که با ریش تیغ میزنن برابر هستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (877848) (moderator102)
کدوم تدیم. مثل خیلی های دیگه این ظاهر راه پول در اوردن و پیشرفت کردن نه قرب به خدا (877875) (moderator102)
آقای محمد اگه نمیدونی بدون که پرسپولیس بیش از سی میلیون طرفدار داره و به گزارش سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا این تیم پر طرفدار ترین تیم آسیاست، با این حساب تیمی که برد و باختش بر احساسات و زندگی بیش از سی میلیون ایرانی اثر میذاره، منافع ملی محسوب نمیشه؟ وقتی تیم های کم طرفدار ی مثل سپاهان (با ارتزاق از منابع دولتی) که این نوع مدیریت را در کشور باب کرده اند چنین ریخت و پاش می کنند چطور انتظار دارید تیمی به این بزرگی چنین کاری نکنه. اینم مشکل دولت ، چندین ساله که فریاد میزنیم استقلال و پرسپولیس رو خصوصی کنید تا دیگه از جیب بیت المال خرج این دو تیم نشه ولی کو گوش شنوا؟ انگار این دو تیم مخل مناسبیه برای تبلیغات سیاسی؟"؟"؟ (877882) (moderator102)
با این وضعیت ارزی جاری کشور بهتر است در مدیریتهای نمایشی تجدید نظر شود. ها ها ها (877887) (moderator102)
بیکار
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۹:۱۱:۳۷
وافعاً متاسفم برای دوستان استقلالی علی الخصوص فتح الله زاده چون مطمئناً این حرفها کار کسی جز او نیست و برای هم وطنانم متاسفم که سالهاست پول این مردم رو صرف ولخرجی و عدم نتیجه لازم در فوتبال می کنن و کسی جرات نداشت حرفی بزند- راستی از جام جهانی هم خبری نیست (877904) (moderator102)
تازه جالبه آقای مدیر میگه ماه رمضون تعطیل کنید!؟
آقای مدیر به ارگانهای دیگه ای که به شما ربط داره نگاه کنید
همین راننده تاکسی ها
یک پانصدم فوتبالیست ها در نمیارند
ولی یادم نمیاد شما حرفی از مرخصی و تعطیلی این حرفها برای ماه رمضون براشون زده باشید (877980) (moderator102)
اتفاقا ادمهای بی ریش جرات این ریخت وپاشها را ندارند.امثال اقای رویانیان چون خیالش از حساب وکتاب راحت است اینگونه خرج میکند. مگر انکه به لحاظ سیاسی با او به مشکل بخورند انوقت پول قند وچای باشگاه هم بررسی میشود (877995) (moderator102)
اﻟﻒ ﺟﺎﻥ ﺭﻳﺶ ﺑﺎﻳﺪ ﺭﻳﺸﻪ ﺩاﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ,ﻧﻪ ﺗﻴﺸﻪ ﺑﺎﺷﻪ ﺑﺮاﻱ ﺭﻳﺶ ﻛﺮﺩﻥ ﻣﺮﺩﻡ,ﻋﺰﻳﺰ ﺩﻟﻢ ﻭﻗﺘﻴﻜﻪ ﺭﻳﺎﻛﺎﺭﻱ و ﻇﺎﻫﺮﺳﺎﺯﻱ ﻣﻼﻙ ﺧﻮﺩﻱ و ﻧﺎﺧﻮﺩﻱ ﻣﻴﺸﻪ ﺁﺷﻲ ﻣﻴﺸﻪ ﻛﻪ ﺟﻠﻮﻱ ﻣﻦ و ﺷﻤﺎﺳﺖ,اﻳﻜﺎﺵ اﺯاﻳﻦ ﺧﻮاﺑﻲ ﻛﻪ ﺳﺎﻟﻬﺎﺳﺖ ﮔﺮﻓﺘﺎﺭ ﺷﺪﻳﻢ ﺭﻭﺯﻱ ﺑﻴﺪاﺭ ﺑﺸﻴﻢ, (878022) (moderator102)
من باید ی نکته ای یاداور شم جناب رویانیان اخیرا خاسته بخاظر اسلام؟؟!!! بازی های لیگ بعد ماه مبارک شروع شه!!!!!!!!!!11
باید بگم این آقا ب فکر اینه که تیمش که تازه مربی دار شده این یک ماه آماده بشه ,و این یعنی سو استفاده از نام دین (878044) (moderator102)
حالا دیگه حضرات به یه خانم متوسل شده اند که بگن کار ما نبوده شماها چرا خودتون رو قایم کردین ؟الان این موضوع و حاشیه سازی رو تا کی میخاین ادامه بدین؟ (878066) (moderator102)
مرتضی
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۲۱:۵۱:۴۲
سه هزار ملیارد تومن تو این مملکت خورده شد واسه شادی سی نفر... انقدر سروصدا نکردید... اونوقت 30 ملیارد داره واسه شادی سی ملیون نفر هزینه میشه و شما دارید خودتون رو به در و دیوار می زنید.... چرا؟؟؟ (878086) (moderator102)
رامین
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۲۱:۵۵:۵۰
با سلام
اطلاع دقیق دارم رقم بیش از اینهاست . این اقا بوسیله داماذ یکی از اعضای هیئت مدیره ع - پ از طریق یک آژانس در ترکیه هماهنگ شده . مبلغ توافق با ایشان دو و نیم میلیون یورو بوده نه ابن ارقام . حالا بگذریم از مسائل مطرح شده ولی در این مبان گزینه های بهتری هم بودند مثلا امرسون مربی سابق تیم ملی برزیل که این باند مخوف اجازه مطرح شدن نام ایشان را هم ندادند .
در هر صورت در صورت نیاز اطلاعات دقیق تر را ارائه میکنم (878087) (moderator102)
حالا خوبه خرابکاری نویسنده با پانوشت تا حدودی اصلاح شده اول فکر کردم شما را هم هک کرده اند (878115) (moderator102)
فقط واسه نويسنده متاسفم كه خدا رو در نظر نگرفته... در مملكتي كه ٣ هزار ميليارد اختلاس ميشود ، در مملكتي كه نمايندگانش حقوق مادام العمر ميگيرند ، در مملكتي كه هزاران هزار مشكل و دزدي وجود دارد اگر شخصي براي شادي جوانان همين مملكت پول خرج كند نه براي خودش آماج حمله قرار ميگيرد ... متاسفم (878123) (moderator102)
ممکنه یکی توضیح بده دولت کی و چقدر پول به باشگاه های پرسپولیس و استقلال داده که دم از بیت المال میزنید!؟!! (878131) (moderator102)
نظرات جالبی در این مطلب و نیز اظهار نظر
امده است به سردار پیشنهاد می کنم این مقاله و نیز کامنت ها بدون سانسور تکثیر کند و در اختیار فوتبالیست هایی قرار دهد که روزانه بیش از یک میلیون تومان حقوق می گیرند و از انها از بین اظهار نظرها هرکدام سه تا را علامت گذاری کنند.
بنظر شاید این مقاله و این کامنت ها کمی موجب غیرت این فوتبالیست ها شود. (878248) (moderator102)
آخه هرچه بیشتر خرج کنن سهم خودشون هم بیشتر میشه. کدوم مدیر رو مشناسین که به فکر جیب خودش نباشه؟ (878292) (moderator102)
مرتضی
۱۳۹۱-۰۴-۱۵ ۰۱:۱۱:۰۹
برای سردار از دو جهت متاسفم. یکی اینکه آبروی سالهای رشادت و فداکاری رو آورده تو عرصه ای که جز ناپاکی و فساد توش نیست (نمونه اش همین اعزام تیم تبانی کننده فوتسال به مسابقات آسیا بعنوان نماینده مردم ایران) و متاسفانه چه پرشور و حرارت هم چوب حراج به آبروی ارزشمند خودشون دارن میزنن با همنشینی با کسانیکه مفصلا کلاه مردم رو برداشتن و وام بانکها رو خوردن و مردم رو از هستی ساقط کردن و خونه شون رو ویرون کردن. دوم این بازی بسیار زشتی که این روزها با مقدسات و کلمات محترم با افکار عمومی شروع کردند و چون مربیشون رو دیر استخدام کردن، هی دم از ماه رمضان و ماه خدا و عبادت و تعویق مسابقات لیگ میکنن. اولی به خودش ربط داره که چی رو با چی داره عوض میکنه. اما این دومی یقینا عواقب سختی براش خواهدداشت. خدا عاقبت همه مارو ختم به خیر بفرماید. سردار کمین خوردی! (878329) (moderator102)
وقتی بعضی ها که بالاترین سمت اجرایی در کشور دارند برای حضور در نیویورک تمام فامیل و دوستان و آشنایان رو باخود به سفر می برند، از رویانیان چه انتظاری دارید (878331) (moderator102)
رفيق سردار جون
۱۳۹۱-۰۴-۱۵ ۰۱:۱۹:۴۶
سردار جون اون يه ذره ابروتم بردن. وقتي گذاشتنت مدير عامل باشگاه.برو يقه كسي كه اين مسعوليتو بهت داد بگير.ميخواستن ابروتو ببرن.سياه شدي سردار جون........ ميدونم نميذاري سانسور الف كمتر از اينم نميذاره (878334) (moderator102)
والله ما طرفدارهای پرسپولیس استقلال التماس میکنیم این تیمهارو خصوصی کنن
وزیر ورزش آقای احمدی نژاد میگه هر کی میگه بیجا میکنه.
آقایون به خاطر کسب شهرت این دو تا باشگاه رو ول نمیکنن.
ول کنن ببینن مردم خودشون چی جوری اداره میکنن. (878354) (moderator102)
در صورتی که این مخارج باعث شادی مر دم و هوادار باشد هیچ اشکالی ندارد (878383) (moderator102)
دانشجوی دکتری
۱۳۹۱-۰۴-۱۵ ۰۲:۴۵:۰۸
دانشجوی دکتری مهندسی برق هستم توی یکی از 5 دانشگاه برتر دولتی کشور و متاهل. وقتی میبینم گیره صد هزارتومن برای کار زندگی و کار پژوهشی هستم و اینقدر پول بیت المال به جای پیشرفت کشور داره اینجوری هدر میره خیلی خیلی دلم میگیره.
تنها درآمدم مقرری 100 هزار تومن در ماهه که اونم شش ماه یکبار میدن سر کرد با اجاره خونه و قسط وام. با فشار های زیاد درسی و زمانی و قانون های پژوهشی که اجازه کار بیرون رو از آدم میگیره. دریغ از یه فکر راحت آزاد برای کار علمی. نمیدونم چیکار کنم شرمنده همسر و خانوادم هستم.
خدایا راضیم به قضایت که روزی بندگانت فقط به دست توست. میدونی که اصلا نمیخوام ناشکری کنم و همه چیز زندگیمو از لطف بیکرانت میدونم. (878390) (moderator102)
دکتر جان تازه بعد فارغ التحصیلی اوضاعت بدتر مشه تا 2 سال طول میکشه جایی هیئت علمی شی.بالاخره بازیکن ماشین اخرین مدل سوار بشه بهتره یه دستگاه الکتریکی طراحی بشه.اقای رویانیان تحقیق به چه دردش میخورد. (879279) (moderator102)
کی گفته بعد از 2 سال می تونه هیات علمس بشه. من فارغ التحصیل دکترای سال 87 هستم بعد از 4 سال هر روز بهم یک چیزی میگن! (886577) (moderator19)
والله نامردیه آدما عجب زود رنگ عوض میکنیم! (878393) (moderator102)
این حرفم با نویسندس....اصلأ تو کی هستی که بخوای درباره سردار رویانیان مطلب بنویسی؟
تو در حدی نیستی که بخوای اونو نقد کنی
معلومه که کاملأ خصومت شخصی داری....
این مطلبت به درد اون دوستا و آشناهات که تو باشگاه استقلالن میخوره/
فقط....متأسفم براتون (878394) (moderator102)
ببینید شما انقدر بی وجدانید که حاضرید دین و اعتقاد سردار رو ببرین زیر سوال واسه منافع خودتون. یه چیزی آتیش میزنه دلتونو. قهرمانی پرسپولیس با سردااااااررررر. ها هاه ها هاه ها ها هاه هاه ها ها بسوووووززیییییییییین (878418) (moderator102)
ریش دراز
۱۳۹۱-۰۴-۱۵ ۰۸:۴۲:۳۳
با ریش هم میشه دنیا رو خورد .تازه راحتترم هست (878449) (moderator102)
حسین زاده
۱۳۹۱-۰۴-۱۵ ۰۹:۱۰:۴۶
با سلام اگر یک کمی تامل بفرمایید خواهید فهمید که آقای رویانیان به تنهایی تصمیم گیرنده نیست . ایشان مدیر عامل هستند تمام مصوبات را اجرا می کنند پشت پرده و پرده ها افرادی هستند که تصویرشان نیست ولی تصمیماتشان برنامه و راه عملی سیاست ها را در پرسپولیس به اجرا در میآوررد . (878455) (moderator102)
پرسپولیس و استقلال رو خصوصی کنین . به خاطر اونچه حق این دو تیمه اینقدر سرشون منت نگذارین ! (878462) (moderator102)
غضنفر
۱۳۹۱-۰۴-۱۹ ۱۷:۵۰:۴۱
راست میگه دیگه، مگر طرفدارانش نمی گن 35 میلیون طرفدار داره خوب خصوصیش کنید هر طرفدارش هم سالی 1000 تومان بده به تیمش برن حال کنن، بازیکن میلیاردی که هیج تریلیاردی بیارید کی حسوده کی بخیل؟ درد ما از اینه که فوتبال نه آبمونه و نه نونمون ولی باید از جیب بنده و شما هزینه بشه (884800) (moderator19)
مگه ریش نشانه اسلام و تدینه؟ (878486) (moderator102)
سپیده
۱۳۹۱-۰۴-۱۵ ۱۰:۱۹:۴۰
اولش بگم اصلا از این روند پول دادن به بازیکنا راضی نیستم
طرفدار پرسپولیس یا استقلال هم نیستم
من طرفدار فولاد خوزستان-صنعت نفت آبادان-دهیم اهواز-استقلال اهواز- کشت و صنعت کارون و ... هستم
بنده خدا رویانیان. حاضرم شرط ببندم اگه در اوج فصل نقل و انتقالات اون درگیری بین رسولی نژاد و فتح الله زاده اتفاق نمی افتاد الان فتح الله زاده تیم کهکشانی بسته بود با کلی هزینه های میلیاردی (کما فی السابق و همچون فصول گذشته) حالا که اون اختلافا ظاهرا حل شده می بینید که بحث خرید نکونام و خلعتبری و بازیکن خارجی و .... وسط اومده و هیچکی نیس دم از بیت المال برنه.
یه نکته دیگه که تقریبا بهش توجهی نشده اینه که معلوم نیس قرارداد بازیکنای استقلال دسته کمی از پرسپولیس داشته باشه. توی مصاحبه ها به مبلغ و نوع قرارداد استقلالیا اشاره نمی شه فقط می گن ما تا الان پول نگرفتیم ولی نمی گن قرار هست چقدر بگیرن. (878510) (moderator102)
عابدین
۱۳۹۱-۰۴-۱۵ ۱۰:۲۳:۵۰
با سلام
شما راست می گوئید .
جناب رویانیان حق ندارند از حق 30میلیون هوادار پرسپولیس در ایران برداشته و برای این تیم خرج کند تا مبادا پول مورد نیاز برای اختلاس های هزارمیلیاردی کم بیاید.
اگر من هم جای رویانیان بودم دقیقا همین کار را می کردم ، چون با این کار حداقل 30 میلیون نفر از دست بنده ناراحت نبودند در حالی که :
با توجه به اینکه اختلاس چند هزار میلیاردی فکر نکنم بیش از ده هزار نفر را خوشحال کرده باشد .
اگر قرار است این پول ها دوباره اختلاس شود من حاضرم از حق من برای باشگاه پرسپولیس استفاده شود .
ضمنا نویسنده محترم دین به ریش نیست ، بلکه به ریشه است .
به امید موفقیت پرسپولیس و جناب رویانیان . (878515) (moderator102)
محمد . ع
۱۳۹۱-۰۴-۱۵ ۱۰:۲۹:۴۹
اصولا" چرا فکر می کنید آدمهای مذهبی باید عملکرد درست تری نسبت به غیر مذهبی ها ولی متخصص داشته باشند ؟؟؟؟؟ (878519) (moderator102)
سلام
سردار رویانیان یکی از بهترین مدیران سالهای اخیر فوتبال ماست !!فکر نکنم قانون شکنی هم کرده باشه یعنی شما سف قرار داد رو قانون میدونید!!!اگه ایجوریه که برید یکم اطلاعات فوتبالی خودتونو افزایش بدین!پرسپولیس امسال به گفته سردار کمتر از استقلال پول گرفته!پس به نظرتون پرسپولیس از کجا پول میاره!الان پرسپولیس یه مدیر داره که حداقل خرج روزانه باشگاه رو از طریق سایت باشگاه و کارت هواداری درمیاره بقیه فعالیت های اقتصادی هم به کنار!
من یه سوال دارم سال پیش که استقلال هیچ برنامه اقتصادی نداشت پول این همه بازیکن رو از کجا آورد!!؟ (878539) (moderator19)
محمد آیتی
۱۳۹۱-۰۴-۱۵ ۱۱:۱۳:۳۲
آقای رویانیان به روز حساب هم کمی فکر کنید. (878564) (moderator19)
وقتی بخواهیم همه چیز در کنترل ما باشد می بایست هزینه آنرا هم بدهیم.
هزاران نفر آماده خرید سهام استقلال و پرسپولیس هستند ولی ما اجازه نمی دیم. اگه این فوتبال خصوصی بشه مطمئن باشید علاوه بر اینکه جلو هزینه اضافی از بیت المال گرفته می شه ، میتونه بسیار سود ده و پر منفعت باشه.
وقتی تو یه جامعه بسیاری از سرگرمیها و دلخوشیهای مردم ممنوع یا گرونه اگه این فوتبال رو هم از مردم بگیریم مطمئن باشید آمار بیماریهای ناشی از "شاد نبودن" ، اعتیاد و غیره ( که الان بسیار زیاد شده) از این هم بیشتر می شه. (878630) (moderator19)
اقا چرا پر طرفدارترین تیم مملکت بعد از چندسال یه تیم درست و حسابی داره همتون دارین داغون میشین اون زمان که حاج فتل عزیزتون میلیاردی خرج میکرد چرا ساکت بودین ؟ (878702) (moderator19)
متر و معیار صلاحیت انسان وقتی ظواهر وی باشد کار به زدن چنین تیترهایی در یک رسانه دولتی هم میکشد! و چاره هم به کنایه میکشد (878909) (moderator102)
میانگین تماشاگران پرسپولیس در جام باشگاه های آسیا 75 هزار تماشگر بود در حالی که استقلال 35 هزار تماشگر (879011) (moderator102)
محمد اصلانی
۱۳۹۱-۰۴-۱۷ ۱۲:۳۳:۳۸
از کجا این آمارها رو آوردی؟ استقلال بارها و بارها یک تنه 120 هزار نفر رو به استادیوم کشونده ولی پرسپولیس چی؟ نهایتاً 90 هزار نفر.
در ضمن بر فرض هم که پرسپولیس در آسیا بیشتر تماشاگر به ورزشگاه آورده باشه، نتیجه چیه؟؟؟ چه افتخاری کسب کرده؟ پرسپولیس تا حالا هرگز به فینال جام باشگاه های آسیا هم نرسیده!!! (880665) (moderator102)
عبدالله
۱۳۹۱-۰۴-۱۵ ۲۱:۰۷:۲۶
دوصد گفته الحمدالله در کشور یک کردار هم نیست شما را به خدا دست بردارید از این همه ریاکاری بیائید مملکت را درست کنید گرانی پدر مردم را در آورده شما فقط به فکر پز دادنید والله مردم گرسنه هستند به دادشان برسید مگر نشنیده اید که آه درویشان در وقت سحر تخت شاهان میکند زیر وزبر (879035) (moderator102)
تا آنجائی که بنده سردار را میشناسم ایشان فردی متدین و دیندار بوده که هر هفته شبهای چهارشنبه در صحن مقدس حضرت معصومه (س) به عنوان خادم خدمت مینمایند. وضعیت معیشت ایشان هم در حد یک شهروند معمولی است . فقط یک حقوق از سپاه و یک حقوق از طرح هدفمندی سخت، یک حقوق جانبازی و یک حقوق هم از باشگاه پرسپولیس و یک مختصر حقوق و مزایا از چندین هیئت مدیره البته اینها منهای سایر در آمد های ایشان میباشسد. انشاء اله ریخت و پاشها را از محل همین دریافتتیها جبران خواهند کذد. لذا خواهشمند است از تشویش اذهان عمومی خودداری فرمائید. (879060) (moderator102)
فرافكني كار ادماي بي منطقه همه جاي مملكت كاراش تراز و ميزونه فقط فوتبالش نه عزيزان جامعه به شور ونشاط داره .به نظر من استقلال وبرسبوليس هميشه توي جامعه شور نشاط ميارن واين بولها باشون زياد نيست (879061) (moderator102)
مسعود
۱۳۹۱-۰۴-۱۵ ۲۳:۱۳:۴۳
خرج که از کیسه میهمان بود حاتم طایی شدن چه آسان
البته منظور من شیوه مدیریت در ژاپن است.که مدیرانی به قدرت می رسند که چون مثل ما ایرانیها بر اساس رشد منطقی طی مسیر منطقی نداشته اند با پول شخصی!همه مشکلات را حل ! می کنند.ژاپن است است دیگه علت عقب افتادگی آش همن است مگه نه؟ (879121) (moderator102)
خانم محسنی شما با چه حقی در مورد یک انسان به این راحتی قضاوت میکنید.امیدوارم خیر از زندگیتون نبرید و بتونید در پیشگاه خدا پاسخگو باشید. (879130) (moderator102)
ایشان به چه حقی از پول ما به بی سوادهای فوتبالیست بذل و بخشش می کنند (884895) (moderator19)
اصولا از طریق همین اشکال نورانی در حال غارت مملکت هستند بعضیها... (879247) (moderator102)
کاش این پول را میدادن به این همه آدم بیکار که سر این مسئله اینقدر باهم جر وبحث نکنند!!!
بهتره هر کس ازموضوع اطلاع نداره نظرنده وخود را مشغول ضمه ی دیگران نکنه......متشکرم (879260) (moderator102)
یه سوالی برای من پیش اومده! شما که اینقدر بیت المالتون رو دوست دارید، چرا دو دستی چنگ زدید به پرسپولیس و ولش نمیکنید؟ خوب پرسپولیس رو خصوصی کنید و برید به بیت المالتون برسید! (879356) (moderator102)
اي كاش نويسنده متن به اين همه كامنت جواب ميداد (879359) (moderator102)
به یقین دیگر با این ادما وپولها تهران قطب فوتبال نخواهد شد زنده بادو هزارن افرین برفوتبال اصفهان که با همتی بلند وسترگ این بت تبعیض ورانت اشکار وبی پزوا را دارد خرد وخمیر مینماید بدون تردید امسال هم سردارهمان نتیجه ای را که با طبل و دهل با دنیزلی گرفت با این دیگرعزیز نیز میگیرد مشکل اساسی تیمهای پ و ا رانت و پول و رسانه است در مقابله اشکار با تیمهای شهرستانی (879365) (moderator102)
مملکت دیوان محاسبات دارد بهتر است مسو لین دیوان وسازمان بازرسی هم اظهار نظر کنند . بهتر است تا ان زمان تامل کنید .فعلا اختلاس ها پیکیری شود بهتر است (879387) (moderator102)
از کجا فهمیدید توانا هست؟ (879410) (moderator102)
آرمان
۱۳۹۱-۰۴-۱۶ ۱۰:۴۰:۳۹
اين پول بیت المال نبوده... پولی است که از هواداران و اسپانسرها گرفته شده است.... (879442) (moderator102)
اي كه گفتي يعني چه كشور خوشگلي برامون ساختن هر دم از اين باغ بري ميرسد هر كه تواند ..... (879501) (moderator102)
برای نویستنده این مطلب متاسفم
ایشون سالهای قبل کجا بودند !
تازه با مقوله فوتبال آشنا شدن !؟
همه ی ماها میدونیم که قانون سقف قرار داد یه چیز واقعا مسخره ایه که هیچ باشگاهی رعایت نمیکنه و این قانون اصلا جنبه عملی نداره و قابل قبول و پذیرش نیست ، در هر صورت یک چیزی رو که هیچ کس قبول نداره ، قابل اجرا نیست
باز هم تاسف میخورم بابت این مقاله سخیفتون (879557) (moderator102)
افشین
۱۳۹۱-۰۴-۱۶ ۱۳:۴۶:۰۹
شما نوشته اید> اما خیلی از نظرات نه تنها به گسترش بحث کمک نمی کند که تهمت وافترانیز هست . خوب است که نظرات مخالف را اجازه چاپ می دهید .الحق وانصاف که در این مورد بی بدیل هسیتید اما باید موارد دیگرنیز برایتان مهم باشد شما رسالت دارید که شعور ودیدگاه مارا بالا ببرید پس لطفا" واندهید و نگذارید که کیفیت فدای کمیت شود، مخاطب به هرصورت فکر نکنم شعار شما باشد البته این را نیز باید گفت اگر رسانهای دیگر نیز به گونه شما عمل می کردند بی اعتمادی کنونی مخاطب به رسانه های داخلی تا به این اندازه نبود به هر صورت تا کنون نیز اگر می خواسته اید دل مخاطب را به دست آورید، آورده اید ؛اما کم کم وقتش است که کیفت نیز چه در چاپ خود مقاله ها و چه نظرات مخاطب نیز رعایت شود واین کار مثل هر کار فرهنگی دیگر وقت گیر و هزینه بر است. وسعی کنید مثل همیشه حداقل انصاف را رعایت کنید . از خط مشی شما معلوم است که دغدغه ساختن دارید پس کم نیاورید ادامه دهید حیف است که مردم در دلهایشان را پیش بیگانه ها ببرند بیایم نشان دهیم می توانیم محرم باشیم و مردم می توانند بدون لکنت حرفهایشان را با ما واگویه کنند . این نوشته نصحیت نیست که بلند فکر کردن در کنار دوستانی چون شماست طرف سخنم اول با خود است . اما درباره سردار احتیاج به یک کار کارشناسی است می شود با ردیف کردن چندین ادله او را محکم کرد و هم چنین با آوردن چندین دلیل دیگر از او قهرمان ساخت می شود گفت که دارد پول بیت المال را به هدر می دهد وارد مسابقه ای شده که هر سال دیگران برنده اش بودند و درمخالفت می توان گفت با توجه به حمایت چند ده میلیونی طرفداران از تیم پرسپولیس ، خرج کردن این پول ارزشش را دارد اما این بحث ها کار به جای نمی برد بلکه بیشتر گیجمان می کند . این سیستم نادرست که آدم ها قابلی چون ایشان را نا کارآمد می کند در سیستمی که اصول اولیه خصوصی شدن ودرآمد زا ی در آن رعایت نشده یک نفر چه می تواند بکند وقتی راهی برای درآمد زای باشگاه نیست چگونه مدیر عامل در آمد زایی کند پس اصلاح سیستم است که مهم است . بایدسیستمی طراحی کرد که آدمهای متوسط نیز در آن بتوانند درآن خود نمایی کنند نه اینکه نخبه ها هم در آن محو شوند کار باید پایه ای در ست شود بحث اگر می کنیم باید محل درد رابشناسیم آدم مهمی می گفت: وقتی مسئله درست بیان شود نیمی از راه حل آن نیز ارائه شده است .باید کارشناس درست درد باشیم . تا درمان جواب دهد . (879620) (moderator102)
کاغذ اضافی بدم خدمتتون (880789) (moderator102)
اگر ریش بتراشند دیگر هیچ دین ودنیایی برایشا ن. باقی نمی ماند ! (879650) (moderator102)
مهرداد
۱۳۹۱-۰۴-۱۶ ۱۹:۵۰:۴۰
چرا نمایندگان مجلس هیچگونه اصراری برای اجرای سیاست های اصل 44 قانون اساسی که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد در زمینه فوتبال نمی کنند ؟ چرا در سال چند صد میلیارد از بیت المال به جیب دلالان ،مربیان وبازیکنان با این رقمهای نجومی می شود ؟چرا مدیریت باشگاههای ما در بلیعیدن بودجه تخصص دارند ؟ چرا هیچ کس به فکر درامد زایی باشگاهها نیست (879908) (moderator102)
سال قبل که مدیر عامل استقلال مشت مشت از پول بیت المال خرج میکرد هیچکس صداش در نمیومد!!! دشمنی با پرسپولیس اونهم به این واضحی؟! (880183) (moderator102)
شهروند
۱۳۹۱-۰۴-۱۷ ۰۶:۵۰:۰۸
مملكت مارا همين متظاهر ها به دين و ريا كاران به اين روز اندختند كه حالا تمام دنيا توي سرمان مي زنند . (880206) (moderator102)
اقای روئیانیان این پولای هنگفت میدی که چی بشه؟؟ مثلا پیروزی اول میشه در جام میشه خواص انرا که بدرد مملکت انهم در این شرایط اسفناک اقتصادی و مشکلات زیاد مردم میخوره لیست کنی؟؟ جز اینکه فقط یکعده بازی کن و دلال پولدار میشن چه فایدهای دیگه داره؟؟یه مشت ادمای ننور و ازخود راضی را مشهر کردی و پولدار..در حالیکه جای جای این مملت فقر میبارد (880217) (moderator102)
ظاهرا ایشان گفته اند پول مربی از طریق نقل و انتقالات بدست آمده و نه جیب بیت المال پس تا در خصوص مطلبی تا یقین کامل نکرده ایم سخن نگوییم (توصیه اول به خودم است لطفا به کسی بر نخورد) (880322) (moderator102)
شعبانی
۱۳۹۱-۰۴-۱۷ ۰۹:۴۲:۳۰
الحق و الانصاف سایت ها و جراید خیلی بی انصافانه یک شخص را براحتی له و قهرمان می کنند ( چرا سال گذشته استقلال با این همه بریز و بپاش و سپاهان و تراکتور کسی صدایش در نیامد )
این همه خرید برای یک تیم پرطرفدار خیلی ارزشمند و خوب است چون بیش از نیمی از جمعیت جوان کشورمان طرفدار این تیم می باشند
شما بخاطر خرید بازیکن دیانت یک شخص را زیر سوال می برید و این از مسلمانی به دور است (880376) (moderator102)
قابل توجه دلسوختگان بیت المال: مدیرعامل سابق شرکت فولاد فام اسپادانا گفت: متهم اصلی این پرونده آقای کاف است و ۹۰ درصد متهمان بی گناهند و الکی دستگیر شده اند.... (880602) (moderator102)
خانم ليلي محسني من شنیدم که شما از نزدیکان آقاي اميري معاون باشگاه استقلال هستید این موضوع صحت داره ؟ و اگر صحت داره نسبت شما با ایشون چیه؟ (880673) (moderator102)
آقا ما اصلا فوتبال نمی خواهیم.به این بازیکنان هر چه خرج کنی همینن.بهتره در این شرایط تحریم همه رعایت کنند نه که پول بیت المال رو به چند نابازیکن بدند که جلوی دوربین کلاس بزارن که ماشین من 200 میلیون از این ماشین گرونتره.این بازیکنهای ما به هیچ دردی نمی خورن. (880899) (moderator102)
ریش آقایان دیریست که ریشه مردم را سوزانده (880921) (moderator102)
متاسفم براتون که خیلی از نظرات حاوی افترا و توهین رو تایید کردین ولی نظر مخالف من رو تایید نکردید؟
حقیقت تلخه نه؟!
وعده ی ما اون دنیا سر پل صراط ... (880941) (moderator102)
خانم لیلی محسنی؛
شما که تهمت به دیگران میزنید مؤمن هستید؟
اون دنیا باید جواب پس بدید خانم... (881094) (moderator19)
من یه پیشنهاددارم چطره بیان بودجه ای که بابت فوتبال هزینه میشه رو یارانه ای کنن هرکی دو س داشت بذاره توجیبش هرکی هم دوست داشت بد به باشگاه موردعلاقش اینطوری سهم مردم خرج ریخت وپاش بازیکنای نمیشه. (881124) (moderator19)
سردار دوست داریم تا بعضیا زورشون بگیرد (882364) (moderator19)
دوستان
واقعا اگر شما اینقدر نسبت به بیت المال حساس بودید
پس تا حالا کجا بودید
یارو چند هزار میلیاد بر می داره و می ره
صدای کسی در نمی یاد
حالا شما کاسه داغتر از آش شدید و دم از بیت المال می زنید
یک تیم با بیست میلیون طرفدار با بیست میلیارد هزینه حالا می شه ولخرجی؟
یادمون باشه مقوله دین چیزی نیست که بخواهیم همه جا از احساسات مردم خرج کنیم. (882688) (moderator19)
جاي تاسف است (883080) (moderator19)
یک پرسپولیسی
۱۳۹۱-۰۴-۱۹ ۱۲:۱۸:۲۵
منم به هیچ وجه او رو مدیر موفقی نمی دانم...اگه ممکنه اونایی که با من مخالفن دلایلشونو بگن...
در ضمن مث روز واسم روشنه که امسال هم پرسپولیس به جایی نمی رسه! مخصوصا با این به اصطلاح مدیر عامل...! (884337) (moderator19)
مصطفی
۱۳۹۱-۰۴-۱۹ ۲۰:۰۲:۱۵
خواهر گرامی شما واقعا یقین دارید که ایشان از پول بیت المال خرج کرده؟
حاضرید به قرآن قسم بخورید ؟ وزیر ورزش گفت که پولی ندادند به باشگاه پرسپولیس پس چطور می گویید از پول بیت المال خرج کرده؟ (884870) (moderator19)
اون زمانی که استقلال و سپاهان میلیارد خرج کردن شما کجا بودین حالا از کجا به یاد آه یتیم افتادین. از سه یال پیش پرسپولیس خرج نکرد سپاهان و استقلال خرج کردن نوش جونشون حالا نوبت پرسپولیسه (886018) (moderator19)
منصور
۱۳۹۱-۰۴-۲۵ ۱۱:۲۹:۲۹
چرا یکی که رو بازی میکند به باد انتقاد درست و نادرست می گیرید؟
چرا هزینه سرسام آور استقلال در سال قبل و جاری را نادیده می گیرید؟
راستی چرا پرسپولیس که پرطرفدار تر است باید همیشه بحران داشته باشد؟ (886149) (moderator19)
خداوکیلی بینی بین الله چون مدیر پرسپولیسه اینو میگید یا واقعا دلتون برا مملکت سوخته
چرا به استقلال و سپاهان گیر نمیدید؟
اونا از جیب باباشون خرج می کنن؟ (886324) (moderator19)
با سلام . ورزش کشور یکی از سمبل های اقتدار کشوریه.و دو تیم پرسپولیس و استقلال کله ی این سمبل هستند اگه واسه این دو تیم خرج نشه و اسه.. می خواد خرج شه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مشکل از آقای رویانیان نیست مشکل از خود فدراسیونه که توقعات یک بازیکن رو اونقد میبره بالا که دم از چند میلیارد میزنن.آقای رویانیان تقصیری نداره .این ریخت و پاش ها باعث میشن که فوتبال یه کشور پیشرفت کنه.کشور داره باید هم خرج کنه. مردم باید روحیه داشته باشن و این روحیه میتونه از طریق فوتبال به مردم تزریق بشه.خواهشا بذارید کارشونو بکنن حالا که خرج شده.آب رفته اس دیگه.........باتشکر (886779) (moderator19)
جناب رویانیان به قول شما تدین لازمه قانون است اما فراموش نفرمایید که برای اجرایی شدن قانون در هر سطحی تخصص نیز لازم است پس شما هم مدیریت باشگاه پرسپولیس را به اهلش بسپار ودر جایی که تخصص دارید تدین خود را جهت اجرای قوانین بکار بگیرید (887880) (moderator19)
حسینی
۱۳۹۱-۰۵-۰۷ ۰۱:۰۷:۰۶
حالا که همه میدونند که این پول های هنگفت از بیت المال خرج میشه پس چرا دولتمردان قانونمند کاری انجام نمیدن . برای بازرسی از یک سوپری 20 نفر حاضر میشن( صرفا جهت اطلاع ) اما بر این ریخت وپاش ها کسی نظارت نداره واقعا جای تاسف داره . لطفا به داد مردم برسین آخه شکم گرسنه فوتبال میخواد ...... (888848) (moderator22)
ریا کاران از کفار بدترند .این تظاهر کاریها مال دهه 60 بود اعمالتون پاک کنید .خوب بودن به ذات پاک انسانه نه به ظاهر عوامفریبانه ... (889529) (moderator22)
دوست عزيز اين باطن وذات هستش كه ظاهر رو مي سازه. لطفا كمي در قران و حديث مطالعه وتفكر وتدبر كنيد واز زدن حرفهايي بر خلاف دين خدا وحرفهايي كه مردم پسند ه و جز زييايي ظاهر هيچي نداره به خاطر فرداي قيامتتون خودداري كنيد. (895742) (moderator16)