اين براي اولين بار نيست كه رسانه هاي غربي سخنان سياست مداران ما را مصادره به مطلو مي نمايند. اما براي اولين بار است سايت الف اقدام به انشار آن مي كند راستي از هولوكاست چه خبر؟ از هزينه هاي كه ملت پرداخت كرد چه خبر؟ از هزينه هايي كه اسلام پرداخت چه خبر؟ چرا اسلام ؟ اگر 4 نفر از منفوران تاريخ را نام ببريد حتما نام هيتلر به عنوان جانيان خواهد بود. انكار هولوكاست يعني تاييد هيتلر و اين يعني همراهي با هيتلر. آنها هم دست به كار شدند عقايد ما را زير سئوال بردند (من به عنوان مسلمان اين كار را محكوم مي نمايم) اگر ميان انكار هولوكاست و ارتباط آن به اهانت به اسلام تحقيقي صورت گيرد بسياري از مسايل مشخص مي شود. راستي از هولوكاست چه خبر؟ چرا پيگيري نمي كنيد/ (61006)
شصتمين سالگرد تاسيس رژيم صهيونيستي , بر همه عزيزان اصلاح طلب و بخصوص آقا رضا , كه با ادب و درايت سرشار , روح تازه اي در شعار \"زنده باد مخالف من \" دميده اند مبارك باد. (61820)
شصتمين سالگرد تاسيس رژيم صهيونيستي , بر همه عزيزان اصلاح طلب و بخصوص آقا رضا , كه با ادب و درايت سرشار , روح تازه اي در شعار \"زنده باد مخالف من \" دميده اند مبارك باد. (61828)
نا شناس عزيز خارج نشين محترم سلام
1-چرا داري مغلطه مي نماييد من يك سئوال واضح پرسيدم زير سئوال بردن هولوكاست چه نتيجه اي براي ملت ايران داشت؟
چرا اين گفتمان ديگر در كلام و سخنان ريئس جمهور محترم حذف شد؟
2-استي اگر قرار است كسي معني و مفهوم اين سئوالات را درك كند من هستم كه در ايرانم يا شما كه در كانادا روزگار مي گذارانيد؟
3-چرا فكر مي كنيد كسي غير از خودتان اسلام ندارد و همه مخالف اند و غير خودي
4-يادتان رفت رژيم منحوس صهيونيستي
5- اين سئوال هنوز در ذهن من است كه اين كانادا نشينان ديروز و امروز چه دارند كه داعيه دار انفلاب شده اند؟ (62124)
SHENAS
۱۳۸۷-۰۲-۱۵ ۱۱:۴۶:۵۴
این رسانه های امریکایی ازتمام سخنان سران ایرانی به نفع خودشان برداشت میکنند .شاید منظور اقای خاتمی سو ء استفاده گروههای تروریستی از نام انقلاب ایران میباشد .ولی ازمنظر داخلی سخنرانان ازاین دست نیز مظلوم واقع میشوند ومورد هجمه و بداخلاقیهای دیگرگروههای رقیب قرار میگیرند .و نتیجه ان فقدان صدای منتقد هرچند خیرخواه ازترس چسباندن برچسب منافق و معاند بدون درنظرگرفتن سوابق انقلابی انها درکشور میباشد . (61004)
كوهيار
۱۳۸۷-۰۲-۱۵ ۲۰:۰۲:۰۸
من يكي از طرفدران پروپاقرص آقاي خاتمي بودم و حرفهايي را كه پشت سر ايشان زده ميشد را باور نميكردم. ولي امروز با شنيدن اين سخنان براي هميشه با ايشان خداحافظي ميكنم. با خواندن كامنتها متوجه شدم كه اكثريت طرفداران ايشان را بهائيان و صهيونيست هاي ايراني تشكيل ميدهند و نزد خود شرمنده شدم. (61095)
شهرام
۱۳۸۷-۰۲-۱۵ ۲۱:۴۴:۳۱
فدات بشم چه جوری فهمیدی که همه طرفدارای خاتمی ،بهایییها هستند؟فعلا که مد شده که هر کس را بخواهند بد کنند پای بهاییها را وسط می کشند. (61104)
سعی کن از ناپاکان مدعی پاکی خدا حافظی کنی مومن عالم محضر خداست خدایییش از ارادتمندان خاتمی بودی (61105)
كوهيار
۱۳۸۷-۰۲-۱۶ ۱۷:۳۴:۱۸
مهدي عزيز,
بنده خودم يكبار در 20 سالگي و بار ديگر در 24 سالگي به آقاي خاتمي راي دادم, ولي رفتار ها و كارهايي كه از ايشان بعد از اتمام دوره شان ديدم بتدريج مرا از ايشان زده كرد.
كدام سياتمداري مياد (زماني كه دشمن هيچ مدركي از ايران نداره) به اين راحتي گزك ميده به دست دشمن كه به ما حمله كنه!
شما ببينيد برادر ايشون ميره پنهاني با سفراي اروپائي صحبت ميكنه! اون از آقاي موسوي پير موذن, اون از آقاي روحاني, اون از آقاي موسوي وغيره.
خوب ماها كه عضوه يك گروه كلت مثل منافقين كه نيستيم كه هيچوقت از خودمون هيچ سوالي نكنيم. بلاخره آدم در مورده انتخابش شك ميكنه.
همين هفته قبل كتابي خواندم به نام \"در جستجوي حسن\" به قلم نويسنده ايرلندي آمريكائي, ترنس وارد و خاطرات خوشي كه از ايران داشته است. نويسنده ارادت خاصي به آقاي خاتمي داشته و در طول داستان تمجيدات بسياري از ايشان نموده است. اين كتاب در زمان آقاي خاتمي بارها و بارها تجديد چاپ شده است.
در صفحه 285 كتاب نوشته شده:
\" \"او خيلي مواظب ظاهرش است. در مهمانيهاي خصوصي مثل اين گرد همايي خود را كمي آرايش ميكند, اما در محافل عمومي اينكار را نميكند.\"
خانم سكينه صفايي, مادر آقاي خاتمي رئيس جمهور ايران را اينگونه توصيف ميكند. 15 ژانويه 1998, روزنامه نيو يورك تايمز \"
آيا واقعا كسيكه اينگونه توصيف شده ميتونه از تماميت ارضي ما دفاع كنه؟
اميدوارم شما رااز سخنان من رنجيده خاطر نشده باشيد ولي من ديگر به ايشان هيچ اعتقادي ندارم. (61279)
مواظب حرف زدنت باش من نه بهاییم نه صهیونیست و طرفدار خاتمی هستم. تو هم از اولش طرفدار خاتمی نبودی. حرفی نیست که پشت سر او زده شود چون رفتارش منافاتی با کردارش ندارد. ایران صهیونیست دارد؟ شما هم حتما از عالم به غیب! هستی که این چنین بی پروا در مورد همه قضاوت می کنی؟ (61141)
احسان
۱۳۸۷-۰۲-۱۸ ۱۲:۵۳:۵۲
همین توجه افکار و رسانه های عمومی به سخنان ایشان ؛ ما را بس ! که هنوز هم فردی در کشورمان هست که دنیا صحبتهای او را میشنود.
بنده به رای دوم خرداد خود افتخار میکنم. (61666)
پیمان
۱۳۸۷-۰۲-۱۵ ۱۱:۴۸:۴۲
باید قبول کنیم که از اخلاق محمدی- اهداف انقلاب و راه امام دور مانده ایم - دور - دور حالا هم خاتمی جرات کرد این را بگوید وامنش تند روها در روزهای آتی جالب خواهد بود چه اتهامی؟ حمایت از استکبار؟جاسوسی هسته ای؟ تروریست اقتصادی؟ یا چیزی جدیدتر؟ این را در روزنامه کیهان شاهد خواهیم بود تا بدانیم که کیهان هم از اهداف انقلاب دور مانده است (61005)
جالب است که کسانی که حتی خدا و پیامبر را زیر سؤال میبردند، اکنون مدعی خط امام شدهاند. هر که هم با نظرات آقایان مخالفت کند یا تروریست است یا دشمن ملت. به به از این منطق و از این «زنده باد مخالف من»! (61020)
من متن کامل سخنان اقای خاتمی را خواندم اگرچه رسانه های خارجی به تمام ان سخنان اشاره نکرده و فقط مواردی را که مورد نظر خود بوده از آن استخراج کرده اند . اما در کل سخنان آقای خاتمی از تمام جهات درست و منطقی بود . به واقع آقای خاتمی مردم را با واقعیت اشنا می کنند و بی خود و بی جهت مردم را با حرف های عوام فریبانه مشغول نمی کنند.
در ضمن در نظر داشته باشیم که در تمام کشورهای جهان که ازادی بیان وجود دارد همواره شاهد سخنان انتقادآمیز سیاستمداران منتقد جناح حاکم بوده و خواهیم بود . در حالیکه تلویزیون ایران در شبانه روز سخنان منتقدان در امریکا و انگلیس و دیگر کشورها را به کرات پخش میکند دیگر کسی نباید از انتقاد ات دلسوزانه و به حق سید و رهبر اصلاحات در داخل کشور خرده بگیرد. (61007)
راست مي گي مخصوصا در عرصه دست دادن با خانوما و گاف هايي مشابه ... (61280)
سامان
۱۳۸۷-۰۲-۱۵ ۱۲:۱۴:۵۹
سخنان آقاي خاتمي قطعآ درست است و حرف مليونها ايراني است كه نه تريبوني دارند تا سخن بگويند و نه روزنامه اي .
ايكاش مي شد سخنان ايشان را به رفراندم گذاشت يا بصورت اينترنتي نظر سنجي كرد .
انسان فطرتآ حقيقت طلب است و سخناني اينچنيني كه هيچ گونه شائبه منفعت طلبي ودنيا مداري نداشته و با خلوص بيان ميشود بر قلبها آسان مي نشيند . ظلم و دروغ و ريا هيچگاه پايدار نمانده و محكوم به زوال است . (61012)
عباس رشنوادی
۱۳۸۷-۰۲-۱۵ ۱۲:۳۸:۴۵
این که تصور کنیم ادم اگر به هر نقطه اسیب اشاره کند پس الزاما در حال حاضر دران وضعیت هست این دقیقا مصداق بارز سوئ تفاهم وبلکه وارونه جلوه دادن حقیقت است کم نیستند تئوری پردازانی که معتقدند با زور چماق وتوسل به خشونت باید اهداف مقدس را پیش برد وحقیقت این است این تفکر هم با اموزه های دین مبین اسلام وهم بااندیشه های سیاسی بنیانگذار نظام نسبت ندارد وخوشبختانه پیام اصلی اسلام دعوت به اخوت صلح وصمیمیت است وجناب اقای خاتمی به موقع ودر یکی از حساس ترین برهه هااین مطلب را مطرح کردند زیرا این جفا به اسلام وامام است که زیرکی دشمنان ونا اگاهی برخی دوستان(البته در خوشبینانه ترین حالت) باعث شود اهداف بشردوستانه امام راحل از صدور انقلاب که دقیقا منطبق با انچه میباشد که حضرت اقای خاتمی تبیین فرمودندبه شیوه وجعل مقصود دیگری مبدل گردد بطوریکه دیگر قابل دفاع نباشد.بنده معتقدم مخالفان صدور انقلاب بدرستی منظور واهمیت فرمایشات اقای خاتمی رادریافته اند وچون این اندیشه جان مطلب است قصد دارند موضوع را عامدانه به وادی دیگری بکشانند وعجیب اینکه دوستانی در داخل که خود از درک شرایط ناتواننددرپی القای برداشت مزورانه مخالفین صدور انقلاب هستند یاللعجب وقتی می خواهیم کسی را تخطئه کنیم حتی حاضریم تحلیل های منحرف کننده دشمن را مهمل قرار دهیم تا به منظور خود برسیم انگاه دیگران رانهیب میدهیم نکند در دام دشمن بیفتید عجب دنیای دارد این سیاست . (61017)
متأسفانه حرفهای ایشان که برای تأثیرگذاری بر روی جو داخلی و تأثیر سیاسی درون کشور مطرح میشود، بدون نگاه جامع و تأثیر بین المللی آن مطرح میشود.
باید قبول کنیم که برخی از سیاستمداران به اصطلاح باسابقهی ما هنوز از الفبای سیاست بیخبرند و تهمتهای غربیها را قبول میکنند تا شاید آنها با فشار بر رقیب باعث شوند که خود به قدرت برسند؛ فارغ از این که شکست یک ملت، شکست آنها نیز هست. (61018)
پرهام نيكسيما
۱۳۸۷-۰۲-۱۵ ۱۳:۱۸:۲۳
سيد محمد خاتمي به نظر من مثل هميشه حق مطلب را بيان نموده است . جدا از مسايل جناحي بايد بگم حرف ايشان حقيقت است و اگر جناح رقيب داراي درك بالاي سياسي باشد نبايد از اين سخنان دلسوزانه براي اهداف رقابتي استفاده كند . فرمايشات اقاي خاتمي براي دور شدن ايران از اتهامات دولتهاي غربي است . اگر شخصيتي همچون ايشان هنوز وجود دارند و در مواقعي خطوطي را براي امنيت بيشتر و حركت منطقي تر نظام ترسيم ميكنند تمامي جناحهاي سياسي بايد از ان حمايت كنند . ايشان خير و صلاح كشور و مردم را مي خواهند و به حق هم صحبت كرده اند . براي دلسوزان كشور و مردم ارزوي موفقيت مي كنم . (61025)
نخودي
۱۳۸۷-۰۲-۱۵ ۱۳:۲۱:۱۷
اينهم كار انگليسيهاست (61028)
س.م.م
۱۳۸۷-۰۲-۱۵ ۱۳:۲۳:۱۴
معنای جدید بازنشستگی سیاسی: همصدایی با سیل اتهامات دشمنان به جمهوری اسلامی و تأیید آن، کمک به اقزایش فشارهای جهانی علیه ایران، دلتنگی برای سیاست ذلت مدار دولت های هفتم و هشتم و ...
خدا آخر و عاقبت این بازنشستگی را ختم به خیر کند. (61029)
نمي دانم اين سيد محبوب به شما چه كرده كه او را سيبل توهين هاي خود كرده ايد تنها توصيه مي كنم كه تقوا پيشه نماييد. و بدانيد هر چه شما ها و امثال شما ها به اين سيد مظلوم بد كنيد او به نظام، انقلاب و مردم پشت نخواهد كرد و همواره در راه حق و حقيقت گام برخواهد داشت.
خاتمي بزرگ مردي است كه هر چند به سياست ذلت مداري در دولتش محكوم كرديد راضي نبود ذلت مردمش را ببيند كاري كه در دولت نهم به عينه قابل مشاهده است.
خداوند نگهدارش باشد (61042)
اگر واقعاً به حرف خود اطمینان دارید و انتقادات نویسنده کامنت بالایی را توهین میدانید، چرا خود دو صد چندان توهین را به دیگران روا میدارید؟
واقعیت آن است که شما هیچ انتقادی را برنمیتابید و آن را بلافاصله با توهین به مخاطب همراه میکنید.
اگر خاتمی عوامفریب نبود و مبلغینش نیز، چرا در پاسخهای هوادران دوآتشهای مثل شما چنین لحنی هست؟ در عین حال که بدترین توهینها این روز به دولت نهم روا میگردد، مظلومنمایی شما بسیار خندهدار است. (61056)
ناشناس عزيز من نمي دانم كدام ورژه در عباري بالا توهين است. بگوييد من هم بدانم.
مهدي اميري عزيز ذلت اين است كه شما تن به همه خواسته هاي حق و ناحق آژرانس بدهي اما نتيجه چه؟ مي داني كل ساعت هاي بازديد و بازجويي از دانشمندان ايراني توسط آژانس در دولت عزت مدار نهم چند ساعت بوده و چند برابر دولتهاي قبل؟ پاسخ به اين سئوال فرق عزت و ذلت را مشخص مي نمايد
نمي خواهم كسي يا چيزي رازير سئوال ببرم اما شما به ما بگوييد دستاورد رفتار عزتمندانه تان چه بوده؟ لطفا شعاري برخورد ننماييد.
دوست عزيز خارج نشين من سخت متعجبم كه چرا كساني كه روزگاري در دول كفر و مخصوصا كانادا بوده اند الان داعيه دار انقلاب شده اند؟ جنگ و جبهه كجا بودند؟ راستي اينبار فرار به كوهها نيز فايده ندارد
همان كه گفتم تقوي پيشه كنيد (61145)
لطفاً توهم را کنار بگذارید. مهدی امیری کیست؟ دوست عزیز خارج نشین کیست؟ بنده از نوشتار بالایی شما تعجب کرده بودم، چرا که حرفهای نفر بالایی را «سیل توهین» دانسته بودید، ولی غلیظترش را نثار او و دولت کرده بودید.
بنده نیز از شیوهی شما انتقاد کردم و عدم تطابق حرف با عمل در شما را نادرست میدانم. در ضمن، سعی دولت برای تبدیل پرونده سیاسی ایران از «سیاسی» به «کارشناسی» با اجازه دادن به آژانس برای بازرسی و پاسخ درست به سؤالات و ابهامات آن را درست میدانم و از آن دفاع میکنم.
چرا شما سعی میکنید حرف را عوض کنید و بنده را خارج نشین بخوانید؟ بنده اتفاقاً داخل نشین! هستم و دانشجوی یکی از همین دانشگاههای دولتی خودمان، دیگر خود دانید. چرا به حرف بنده انتقاد نمیکنید و از راه آبروبری و افترا وارد میشوید؟ مگر یک کامنت به ضرر شما در سایت الف چقدر اهمیت دارد که اینقدر برآشفتهاید؟ برای تأیید حرفهای بنده، بررسی آدرس اینترنتی اینجانب کفایت میکند. (61431)
من معذرت مي خواهم از قديم گفته اند شنوتنده نيز مي بايست عاقل باشد.
مهدي اميري دوستي بود كه در كامنت هاي بعدب بوده. عزيز خارج نشين هم همان دوستي است كه ازكاندا صحبت كرده البته از اين دوستان مدعي كنوني زياد است و فهمش به اختيار هوش خواننده
تعجب مي كنم شما هر چه خود مي گوئيد گل و بلبل و هر چه ديگران مي گويند توهين (61528)
مهدی امیری
۱۳۸۷-۰۲-۱۵ ۱۵:۲۷:۵۵
سلام
میشه ذلت رو تعریف کنید ؟
همینطور راجع به پذیرفتن پروتکل الحاقی و چند سال تعلیق برای ابنیات چوبی هم توضیح بدبد. (61059)
راستي تازگي در فرهنگ لغت ذلت و عزت تغييرات زيادي شده است؟
عزت يعني تركمنستان گاز شما را قطع كند و شما از سر انسان دوستي برايش بندر بسازي.
عزت يعني به عراق ميليارد دلار پول بدهي و بعد انها يادشان برود كه قرداد 1975 اعتبار دارد و بعد تكذيبش كنند و البته هر روز يكي از سران عراق همان حرفها را تكرار كند و شما خاموش باشي.
عزت يعني در عراق اعضاي سفارت وابسته بازرگاني و هر كسي كه بخواهند بگيرند و شما نتواني كاري بكني البته هر روز مژده آزاديشان را بدهي.
عزت يعني وقت و بي وقت دولتهاي قبل رو بكوبي هر كس نداند فكر كند آنها نه از ايرانند و شايد شما با كودتا بر سر كار آمده ايد
عزت يعني همه چيز را به مافيا ربط دادن و خود به اسامي در جيبتان دلخوش باشي. راستي تا سيسيل چند كيلومتر راه است.
عزت يعني تا بتواني شكر وارد كني و كارخانه دارانتان را به خاك سياه بنشاني.
عزت يعني وقتي بيكاري و تورم در كشور خودت بيداد مي كند 10 روزي يك طرح در ونزوئلا به بهره برداري برسد. در سريلانكا پالايشگاه بسازي. ساخت 1000 دستشويي و مجتمع بين راهي را به اسپانيا بدهي و تازه سود سرمايه گذاران هندي در صنعت گردشگري را تضمين كني. راستي ما كجا زندگي مي كنيم.
.............
..............
اگر عزت اينهاست من مي خواهم ذليل باشم. (61148)
و اما عزت:
-عزت يعني وقتيكه جرج بوش و دول غربي از اصلاح طلبان طرفداري ميكنند, آنرا به حساب ديپلماسي قوي اصلاح طلبان و خيرخواهي دول غربي بگذاريم!
-عزت يعني وقتيكه وزير اطلاعات به روحاني ميگويد موسويان جاسوسي ميكند, ايشان خم به ابرو نمي آورد!
-عزت يعني وقتيكه موسويان مجرم شناخته ميشود, باز هم عذرخواهي نميكند!
-عزت يعني وقتيكه رضا خاتمي جاي خالي موسويان را پر ميكند!
-عزت يعني وقتيكه تمام منابع را در اختيار آمريكا بگذاريم و لقب محور شرارت دريافت كنيم!
-عزت يعني وقتيكه تمامي برنامه هاي هسته اي را تعليق كنيم و پروتکل الحاقی را هم بصورت جايزه بزرگ به آن اضافه كنيم!
-عزت يعني وقتيكه در سال 2003 نامه ننگين تسليم به آمريكا بنويسيم و باز هم آمريكائي ها به ريشمان بخندند و آنرا توي سطل آشغال بيندازند.
-عزت يعني وقتيكه به روستاها نرسيم و صنعت بچه هاي آدامس فروش را تقويت كنيم!
-عزت يعني وقتيكه وبلاگها را بدست بهائيان بسپاريم!
-عزت يعني وقتيكه فقر و فحشا و بچه هاي بي پدر بوجود بياوريم!
-عزت يعني وقتيكه فرصتها را به اسم كارشناسي بسوزانيم و پنج بار در يك نقطه كلنگ بزنيم اما به بهانه كارشناسي ساليان سال دست روي دست بگذاريم!
-عزت يعني وقتيكه از ما سوال كنند \"چرا مردم در مدت حكومت دول قبلي صاحبخانه نشدند؟\" جوابي نداشته باشيم.
-عزت يعني وقتيكه مفسدين اقتصادي را آزاد كنيم و ترويج فساد كنيم.
-عزت يعني وقتيكه از رشوه گيران به بهانه \"قرارداد پر سود\" دفاع كنيم .
-عزت يعني وقتيكه اصلاحطلبان دول خارجي را به صدور قطعنامه تشويق ميكنند.
-عزت يعني وقتيكه ...
و بالاترين عزت يعني وقتيكه خاتمي بر اتهامات غربيها مهر تائيد ميزند. (61484)
ببين عزيز خارج نشين حق داري شما . آلن ملت ما شعار زده است و شما تا خواستي شعار دادي و حرفهاي صد من يك غاز رو تكرار. من حرفهايي كه زدم همه مستدل و شما همه حرفهايي كه زديد بر مبناي هيچ. اتفاقا فرق ميان ديدگاه شما و ما هم اين است شما خيالي زندگي مي كنيد و ما واقعي به خاطر همين است كه ما واقعا داريم زير فشار تورم خرد مي شويم و شما در خيالات خود جهان را مديريت مي كنيد. (61530)
ناشناس
۱۳۸۷-۰۲-۱۵ ۱۷:۰۵:۱۷
. و اما اقای خاتمی و حرفها یش! اینها وقتی به خارج از ایران میروند و از پذیراهیهایی که میشوند جو زده میشوند و همه چیز را از یاد میبرند حتی فهم سیاسیشان را! چنین حرفهایی نه تنها ملل اسلامی را نسبت به ما بدبین میکند بلکه کانلیزا رایس را که همین روزها در خاورمیانه بسر میبرد تا مقدمات سفر منفورترین رییس جمهور امریکا را به منطقه فراهم کند خوشحال میکند!؟ ضمنا اقتداری که دولت نهم از ایران اسلامی ذر دنیا ایجاد کرده تا کنون سابقه نداشته است. راستی منفور ترین رییس جمهور امریکا نظر خود امریکایی هاست! البته همین رییس جمهور در اینده ای خیلی نزدیک از حرفهای خاتمی و خود ایشان تعریف و تمجید خواهد کرد! و سخن امام راحل یادمان اید که \"هر وقت امریکا از ما تعریف کرد حتما یه جای کارمان اشکال دارد\" ! والسلام (61082)
علیرضا
۱۳۸۷-۰۲-۲۱ ۱۷:۱۱:۴۷
مردم رو چی فرض کردید؟ شما ساکن امریکا هستی و هر چی دلت می خواد به اونا توهین می کنی. واقعا جالبه. شاید خوشی زده زیر دلت؟ (62072)
اگر دولت نهم و رييس آن تمامي دستاوردهاي پس از انقلاب را زير سوال ببرد وبه خادمان صديق آن هزاران تهمت و افترا بزند نتيجه اش فقط مهرورزي و عدالت جويي است و هيچ بازتاب منفي ندارد اما خاتمي حتي حق ندارد اهداف امام و انقلاب را بيان نمايد چون آقايان به خود مي گيرند (61090)
مهيار نادري
۱۳۸۷-۰۲-۱۵ ۱۳:۲۵:۴۹
حالا كه بعد از گذشت 3 سال از اتمام دوران رياست جمهوري اين بزرگمرد تاريخ ايران و جهان مي گذرد و عملكرد و سخنان پر محتوايش را با عملكرد و سخنان توخالي و جنجالي ديگري مقايسه مي كنيم بيشتر و بيشتر به حقانيت اين جمله پي مي بريم: \"هيچ رييس جمهوري براي ايران سيد محمد خاتمي نمي شود.\" (61030)
اقدامات جنجالی، توخالی و بیثمری چون «گفتگوی تمدنها» که از کیسهی بیت المال میلیاردها تومان برای آن صرف شد و ثمرهی آن قرار گرفتن ایران در محور شرارت بود را به یاد بیاورید.
البته آقایانی که با استفاده از این بودجه برای گفتگوی تمدنها! به سوئیس و ... رفتند هیچ وقت یادشان نمیرود. (61058)
صدور خشونت الزاما فقط صدور اسلحه و حمايت از فلان گروه مسلح و ترويست نيست.بلكه انكار خشونت طلبان تاريخ كه هيتلر و هو لو كاست نمونه بارز ان هستش و خشونت هاي معاصر كه متا سفانه به اسم بنياد گرايي اسلامي در همين تاريخ معاصر اتفاق افتاد(حادثه 11 سپتامبر) خود نمونه اي از تا ييد خشونت استكه مي تواند نوعي همراهي و تا ييد خشونت باشد.خاتمي عزيزهم منظورش احتمالا همين اظهار نظرهاي جنجالي مي باشد كه در سالها ي اخير توسط رييس جهمور انقلابي مابيان مي شود و تا چندين هفته سوژه رسانه هاي خارجي مي باشد.و ما را به خشونت و دين رحماني اسلام رو متهم به حمايت از خشونت مي كنند چون نظام ما داعيه يك نظام اسلامي دارد.ضمنا از سايت الف انتظار مي رود واكنش هاي خارجي به اظهار نظر اقاي احمد نژاد رو هم به نظر سنجي بگزارد تا مشخص شود كه حرفاي خاتمي مظلوم جنجالش بيشتر است و يا سخنان ايشان ضمنا مشخص شود كه كدام اظهار نظر براي كشور و نظام مقدس ما دستاورد مثبت دارد. (61032)
مهدی امیری
۱۳۸۷-۰۲-۱۵ ۱۵:۳۰:۲۴
مثل اینکه به هولوکاست علاقه زیادی دارید ...
همه می دونن هیتلر بد بور و کلی آدم کشت ولی پختن 6 میلیون یهودی تو تنور نونوایی خنده داره :)
منظورم اینه که کسی هولوکاستو انکار نکرد فقط بحث سر پیاز داغشه و اینکه چرا فلسطینی ها باید جواب پس بدند ؟ (61060)
علیرضا
۱۳۸۷-۰۲-۲۱ ۱۷:۱۷:۰۰
چون مشارکت داشتن. ملاقات مفتی فلسطین با هیتلر (62074)
من از بيگانگان هرگز ننالم .... (61034)
آقای خاتمی اگه کارش درست بود در زمان خودش امریکا ما رو جزو محور شرارت قرار نمی داد اینکه دیگه مال دوران احمدی نژاد نیست
اونم در حالیکه که end عقب نشینی رو تو افغانستان انجام دادیم و عملا با کمک به امریکا از منافع خودمون و حمایت از اتحاد شمال برای تصاحب دولت عقب نشینی کردیم ..
اگر زمان خاتمی بود هنوز علاوی در عراق حکومت می کرد و هر روز هم به ایران اتهام می زد که در عراق دخالت میکنه و هزار دشمنی جدید می تراشید و هزاران شیعه بیش از الان کشته شده بودند بخاطر عدم حمایت ایران .. (61035)
عزیزم حالا که کار آقای احمدی نژاد خیلی درسته که آمریکا و اروپا با همراهی چین و روسیه بدترین قطنامه ها و تحریمها رو ضد ایران اعمال میکنند. کشورهای عربی کوچک حاشیه جلیج فارس هم که مدعی خاک و آب ایرانند با پروئی و وقاحت بی سابقه به ما بد میگنندو رئیس جمهور عراق که یک کشور تحت اشغاله ادعا میگنه توافقنامه 1975 دیگه معتبر نیست. کشور فقیری مثل آذربایجان جرات میکنه جلو محموله اسالی از روسیه به ایران رو بگیره. ترکمنستان گازو تو فصل سرما به روی ما می بنده.اینجوری که پیش میریم باید منتظر اقدامات افغانستان, نپال, زنگبار,بوکینافاسور و ..... باشیم. (61051)
خیلی دوست داشتین ایشون هم مثل بعضی ها از ادامه ی راه انبیا و تداوم پیروزی های ملت و مافیا و این جور پیزها حرف می زد؟ مشکل سید اینه که اصولآ آدم عوام فریبی نیست و واقعیات رو میگه هر چند تلخ باشند ... باید قبول کنیم که از اهداف اصلی مون فاصله گرفتیم... (61036)
مشکل سید اینه که عوامفریب نیست و اصلا یک بار هم توی فیلم تبلیغات انتخاباتی اشک نریخته. فکر کنیم به معنی عوامفریبی! (61055)
امیدوارم که آقای خاتمی که به واقع حامی مردم مظلوم است و با آنان صادقانه برخورد می کند در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده شرکت کنند تا همه بدانند که چرا این همه سطح مشارکت مردم در انتخابات کم است؟ اگر َآقای خاتمی پا پیش بگذارد لطف بزرگی در حق ملت ایران کرده است. با اینکه ممکن است از ترس رأی آوردنشان ایشان را رد صلاحیت کنند. (اون موقع چه خواهد شد؟) (61038)
به یاد کاندیداتوری معین میافتم که کلی بلوا کرده بود رد صلاحیت شود، بدبختانه تأیید شد و رأی آخر را آورد! (61057)
مهدی امیری
۱۳۸۷-۰۲-۱۵ ۱۵:۴۰:۲۷
تازه ائتلاف یاران خاتمی رو فراموش کردی ؟ (61062)
یاران خاتمی با خود خاتمی خیلی فرق داره! هر چقدر آدم خودش را به نادانی بزند این قسمت را نمیتوانی کتمان کنی. آن 22 میلیونی که به او رای دادند از فضا نیامده بودند. همین ملت با شعوری بودند که امروز هم برخی از آنها احمدی نژاد را انتخاب کردند. البته دور اول 5-6 میلیون و دور دوم از ترس 17 میلیون (61143)
دستور بوش؛ اقدام تروريستي عليه مقامات ايران
در پي ناكامي هاي مكرر بوش در رويارويي با نظام جمهوري اسلامي ايران، يك نشريه سياسي از امضاي حكمي توسط جرج بوش خبر داد كه مجوز اقدام تروريستي سري جامع عليه نظام ايران و مقامات خاص آن را ميدهد.
به گزارش خبرگزاری فارس، نشريه \"كانترپانچ\" در اين گزارش با عنوان \"حكم سري بوش جنگ با ايران را گستردهتر ميكند\" نوشت: «شش هفته پيش بوش حكمي را براي انجام اقدامات تهاجمي سري عليه نظام ايران صادر كرد كه از نظر ابعاد غيرمنتظره است.»
http://www.alef.ir/content/view/25692
مارادونا رو ول کنین! یکی غضنفر رو بگیره! معلومه که وقتی اتهامات آمریکا رو خاتمی و امثال ایشون بهش مهر تأیید میزنن، این طوری هم میشه. بله. کار سید درسته و اصلاً هم حرفهای عوام پسندانه نمی زنه و آزادی، آزادی نمیکنه بدون تعریف دقیق و مشخص از اون.
این اتهامات جدید نیست، چه از طرف آمریکا و چه از طرف خاتمی. (61043)
داریوش-ب
۱۳۸۷-۰۲-۱۵ ۱۴:۲۲:۰۳
آقای خاتمی با تمام کاستی ها در دوران اصلاحات و استفاده نکردن از پشتوانه بیست میلیونی مردم روشن وآگاه اکنون ظاهرا بعد از این انتخابات . هشتم و نابودی کامل دموکراسی در جمهوری اسلامی به خود شجاعت داده و گوشه ای از حقایق را با بی پروایی به گوش جهانیان رسانده مسلما دشمنان داخلی و خارجی اصلاحات ناراحت میشوند (61039)
بشر دوست
۱۳۸۷-۰۲-۱۵ ۱۴:۲۸:۲۹
متاسفانه حرف حق برای بعض از آقایان خیلی گران تمام میشود . آثا جان نمی شود با ریاکاری و دورغ . و با هیاهو جامعه را سر کار گذاشت بیاید تا هزینه بیشتری پرداخت نشده راه درست را انتخاب کنید . ایا سی سال برای صدور انقلاب وقت کمی است این راواست که ما تشنه باشیم ولی شما بخواهید دیگران را سیراب کنید.کمی اندیشه باید نمود.مرخبا بر سید راستگو (61045)
مهدی امیری
۱۳۸۷-۰۲-۱۵ ۱۵:۴۳:۱۵
واقعا مرحبا
بعد از سخنان ایشون قیمت زمین نصف شد !
خدا شفاتون بده
حتی اگه راست باشه که نیست
باید ببنید گفتنش درسته یا نه! (61065)
آقای خاتمی همیشه دو پهلو صحبت کرده 0 این بار هم به مانند همیشه 0 مردم خاطرات هشت سال خاتمی را فراموش نکرده اند (61049)
عباسي
۱۳۸۷-۰۲-۱۵ ۱۴:۵۸:۵۲
سياستمداران ما قبل ازهر چيز مي بايست مدافع منافع ملي باشند ونه آب رابه آسياب دشمن بريزند.كلامي كه باعث گستاخي دشمنان ملت وتضعيف نظام شود ازهيچ كس مقبول ومسموع نيست.نه چپ نه راست ومسلماّكشتن مسلمانان و ناامن جلوه دادن منطقه كار كسانيست كه توجيهي براي ماندن و غارت ثروت ملل مسلمان ندارندو الا كيه كه نداند امنيت عراق قبل ازهمه به بنفع ماست وآگاه باشيم كه همانند شيخ ساده لوح بيگانگان از سخنانمان سو ء استفاده نكنند ودردام آنان گرفتار نشويم. (61052)
فرهنگ ادیب
۱۳۸۷-۰۲-۱۵ ۲۱:۴۷:۵۲
بهترین کامنتی را که خواندم همین کامنت بود .برادران موافق صحبتهای اقای خاتمی چرا خام میشوید ؟ فکر میکنید دل کسی جز خودمان به حال خودما بسوزد ؟ چرا حرفهایی از هر طرف زده شود که دشمن استفاده کند ؟اقای خاتمی بسیار محترم و من هم به ایشان احترام میگذارم ولی دلیل ندارد هر حرفی زد تایید شود . در این مورد ایشان اشتباه کرد . مثل اینکه متاسفانه توجه نداریم چه خطراتی دوربرمان در کمین است . اصل اولی امنیت ملی و وحدت کشور است . هر کسی هم بگوید ایران خشونت صادر میکند و حرف دشمنان این کشور را بزند یا خائن است و یا نا اگاه نسبت به مسائل . امیدوارم بعضی ها که جناحی فکر میکنند و نظر میدهند روزی خاک را بر سر خود نریزند و طلب استغفار کنند . خوانندگان این سایت که سهل است اگر همه ملت هم به این کامنت نظر منفی بدهند من به انچه که گفتم اعتقاد دارم . اقای دکتر احمدینژاد هم گاهی گاف های اینچنینی داده اند و مقبول نیست . حرکت های خوبی هم داشته اند . دوستان اگر نسبت به جناحی موضع دارید اینگونه اصل قضیه را زیر سوال نبرید . مثل اقای معممی که مشهور است و در یکی از رسانه های خارجی مصاحبه کرده و گفته در انتخابات ایران تقلب شده . همه هم او را میشناسید .
خدا شاهد است بعضی نظرات را میخوانم و خوف میکنم . خوف از اینکه دشمن با روشهای عمروعاص گونه خود موفق شود و ما را بجان یکدیگر بیاندازد .
مخالفین نظر من هر چه بد و بیراه است نثارمن کنید دست و پایتان را هم خواهم بوسید و در جواب کلامی نخواهم گفت ولی ترا بخدا قدری هوشیار تر به قضیه نگاه کنند . من نه میخواهم خاتمی اصلاح طلب و نه احمدینژاد اصولگرا را تایید و یا تکذیب کنم فقط خدمت سروران و عزیزانم که نوکر همه تان هستم عرض میکنم روی صحبتم به شخص و فرد اقای احمدینژاد و خاتمی بود . در این موردو تعدادی مورد دیگر اقای خاتمی بایستی هوشیار تر میبود و در مواردی هم اقای احمدینژاد .
البته در کامنت بالا بکار گیری لفظ شیخ ساده لوح شایسته نبود .هر چند ایشان اشتباه هم کرده باشد. (61106)
اونوقت میگن احمدی نژاد بدون توجه به بازتاب حرفاش صحبت میکنه....اینکه خیلی بیشتر ضایع کرده باز احمدی نژاد توپو میندازه تو زمین اونها ولی این سید توپخونه رو انداخت تو زمین ما.....
اونا دیگه چی میخوان ...این یعنی تمام ادعاهای اونا...آقای خاتمی اینقدرها ساده نبود(خوشبینانه ترین حالت متصور)....
من متحیر موندم از دوستانی که از ایشون طرفداری میکنن!
آقا ضایعمون کرد رفت. (61054)
به نظر اينجانب بيانات آقاي خاتمي در رابطه با وضعيت صدور انقلاب يك نوع روشنگر مشابه وضعيت قتلهاي زنجيره اي است تا شايد مسئولان (61050)
roozbeh
۱۳۸۷-۰۲-۱۵ ۱۵:۴۰:۳۸
من از آقاي خاتمي انتظار نداشتم در اين جرعه زماني حساس كه آمريكا و اسراعيل و انگليس بد جور به پر و پاي ايران پيچيده اند اينگونه سخن بگويد . (61063)
همه می دانند وزارت دفاع از تلفن و ماشین لباسشوئی تا تلویزیون را در کارخانجات خود تولید و عرضه می نماید.ولی وقتی حضور وزیر دفاع به عنوان متولی بخشی از صنعت مملکت در بخش غنی سازی انرژی هسته ای توسط امریکابه عنوان - نظامی بودن پروژه !- تلقی می شود ، خوب معلوم است از صحبتهای سید بزرگوار هم که دال بر عدم ورود جمهوری اسلامی به فعالیتهای تروریستی آنهم بدلیل تعلیمات بنیانگزار نظام و رهبر معظم انقلاب می باشد سوء استفاده شود. اما خودمانیم در داخل چرا بعضی ها فکر کرده اند موقع تسویه حساب با آقای خاتمی است ؟ آیا نمی دانند دشمن سوء استفاده می کند؟ (61066)
mahdi
۱۳۸۷-۰۲-۱۵ ۱۵:۵۱:۴۴
حال آقاي خاتمي اينجوري حرف زدند همتون ميگين راست ميگه اگه بروبچ دولت اين حرف رو زده بودند همتون الان ميگفتين چرا اين حرفارو مي زنه چرا بهونه ميده دست دشمن بنا به كدوم مدرك حرف ميزنه ميخواد برا كشور شر درست كنه . . .
بابا يه كم هم عادلانه فكر كنيد . (61067)
ما نميدونيم اين آقاي خاتمي عزيز شريك دزده يا رفيق قافله!
ايشون ميخواد مشكلي رو حل كنه يا سر مارو بده بر باد ؟ (61068)
اگر بر و بچ دولت انقدر شجاع بودن كه خوب بود
به بر و بچ دولت بگين .. به فكر آبروي ايران باشن
به بر و بچ بگين اعتراف به اشتباه موجب پيشرفته (61097)
مراتي
۱۳۸۷-۰۲-۱۵ ۱۶:۳۷:۲۴
ايشان كه سمت رسمي ندارد.
بي سياستي هم حدي دارد.
ايشان اگر در گود مخالفت با رقيب باشند نبايد طوري حرف بزنند كه ايران را با دروغها و ... زير سئوال ببرد و اگر عمدا اين كار را بكنند ديگر.... (61073)
شيرين
۱۳۸۷-۰۲-۱۵ ۱۶:۵۹:۵۸
دوست عزيزي گفته بود «گفت و گوي تمدنها برنامه اي تو خالي با هزينه گزاف از بيت المال مسلمين و.....» دوست اگر گفت وگوي تمدنها از بيت المال بود و خيلي بد بود چرا همين بيت المال الان در ونزوئلا صرف راهسازي و راه اندازي كارخانه خودرو ميشه چرا درضمن اين بنده خدا هر حرفي بزنه اين جماعت يه حرفي از توش در ميارن!موضوع اين جاست كه اگه شخص ديگري اين حرف رازده بود كسي براش مهم نبود !مو ضوع اينجاست كه اين بنده خدا نبايد حرف بزنه! (61077)
مگر دروغ گفته چرا عادت کردیم به دروغ گفتن اگر یکی هم راستش را بگه هزارتا انگ بهش می بندیم (61081)
آیا در این مقطع گفتن چنین سخنانی و با چنین ادبیاتی ضرورت داشت؟ (61087)
خوبه که ایشان مسوولیتی بر عهده نداره ولی به این راحتی با اون همه کوله بار تجربه که به مدد رای ملت ایران در هشت سال به ایشان اجازه سعی و خطا داد و ایشان رو سیاستمدار کرد، حالا با یک اظهار نظر نسنجیده چقدر هزینه بر دوش کشور و مسوولین جاری تحمیل می کنند تا دوباره مسوولیت بی مسوولیتی ایشان را بر عهده گیرند.
اما فرزندان خلف روح ا... همچنان پایدار و استوار به راه و ارزشهای حقیقی امام بدون هیچ هراسی ادامه خواهند داد و این الطاف آقایان! خللی در عزم پولادین مردان حق وارد نمی کند. (61089)
حالا که کار آقای احمدی نژاد خیلی درسته که آمریکا و اروپا با همراهی چین و روسیه بدترین قطنامه ها و تحریمها رو ضد ایران اعمال میکنند.
*** آخ بمیرم .. آخه زمان خاتمی به برکت دوستی خاتمی با تمام دنیا اینها با ما دوست بودن .. احمدی نژادم اگه همه چیز رو تعطیل می کرد هیچ قطعنامه ای صادر نمیشد .. روندی که خاتمی داشت می رفت ما امروز خودمون باید تاسیسات خودمون رو بمب بارون می کردیم .. این هنر نبود .. تعطیلی فعالیتها رو همه کشوره بلدند .. اگه می تونست تعطیل نمی کرد و قطعنامه هم نمی گرفت .. دیدیدم نتیجه سیاست تنش زدایی رو تو سال آخر حکومتشون .. دیدیم همه اروپایی ها چقدر با ما خوب شدن!
**
کشورهای عربی کوچک حاشیه جلیج فارس هم که مدعی خاک و آب ایرانند با پروئی و وقاحت بی سابقه به ما بد میگنند..
**
بازم بمیرم برای خاتمی که زمان اون اصلا ادعای جزایر سه گانه مطرح نبود .. عزیز من شما ظاهرا 3 سال به دنیا اومدی و قبل از این 3 سال رو ندیدی .. در این مورد هیچ فرقی بین زمان هاشمی و خاتمی و احمدی نیست .. از یه چیزی بگو که جدید باشه لا اقل ..
***
رئیس جمهور عراق که یک کشور تحت اشغاله ادعا میگنه توافقنامه 1975 دیگه معتبر نیست.
** من موندم اگه رئیس جمهور عراق بیچاره علنا بعدش تکذیب نمی کرد شما چی می خواستی بنویسی؟!
** کشور فقیری مثل آذربایجان جرات میکنه جلو محموله اسالی از روسیه به ایران رو بگیره.
** زمان خاتمی عزیز کشور فقیری مثل آذربایجان جرات کرد تو دریای خزر با ایران درگیری نظامی بشه اما چاههای نفتی رو با مشارکت خارجی حفر کرد و زور آقای خاتمی هم به همین کشور فقیر نرسید. خوش حافظه گرامی ...
ترکمنستان گازو تو فصل سرما به روی ما می بنده.اینجوری که پیش میریم باید منتظر اقدامات افغانستان, نپال, زنگبار,بوکینافاسور و ..... باشیم.
** بله .. دقیقا همینجوری پیش رفتیم که تو افغانستان یازده دیپلمات ما رو کشتن و آب هم از آب تکون نخورد .. حتی یه موشک هم تو افغانستان ننداختیم ..و همینجوری پیش رفتیم که 18 تیر بوجود اومد .اونم زمان کی زمان ادعای end آزادی و محبوبیت .. , و اینقدر دولت وقت محبوب بود که با اینکه آقای خاتمی عزیز در انتخابات علنا به نفع هاشمی رفسنجانی موضع گرفت و دم از حاکمیت تحجر بر کشور زد مردم چون خیلی خاتمی رو قبول داشتن به آقای احمدی نژاد رای دادن .. (61093)
من نميدونم مگر آقاي خاتمي چي گفته كه انقدر مخالفهاش به وحشت افتادن؟
كدوم حرف آقاي خاتمي غير واقع بود؟
آيا مگر نه اينكه ما از حزب الله لبنان دفاع ميكنيم و موشك و تجهيزات نظامي بهش ميديم؟
... (61096)
ان شاء الله که این حقیقت گرای ها و رشادت های مسولین سابق الگوی مسولین فعلی شود. (61100)
مگر هاشمی رفسنجانی نگفت که اقایان موشک در حلب خیار شور به بلژیک فرستادند مگر روح اله حسینیان نگفت سعید امامی عملیات موفق خارج از کشور داشته خاتمی راست گفت . چیز چدیدی نگفت اما دفاع مظلومانه خاتمی از خمینی عزیز در زمانی که مصباح ظالمانه به عزیزترین یار امام تبدیل میشود مرا به این ایه میاندازد که و من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا اله علیه فمنهم من قضی نجبه و منهم من ینتظر خدایا مارا با خاتمی محشور کن ولی با خیلی از بسیار موجهین فعلی محشور نکن امین یا رب العالمین (61103)
برادران موافق صحبتهای اقای خاتمی چرا و به چه دلیل ؟ فکر میکنید دل کسی جز خودمان به حال خودما بسوزد ؟ چرا حرفهایی از هر طرف زده شود که دشمن استفاده کند ؟اقای خاتمی بسیار محترم و من هم به ایشان احترام میگذارم ولی دلیل ندارد هر حرفی زد تایید شود . در این مورد ایشان اشتباه کرد . مثل اینکه متاسفانه توجه نداریم چه خطراتی دوربرمان در کمین است . اصل اولی امنیت ملی و وحدت کشور است . هر کسی هم بگوید ایران خشونت صادر میکند و حرف دشمنان این کشور را بزند یا خائن است و یا نا اگاه نسبت به مسائل . امیدوارم بعضی ها که جناحی فکر میکنند و نظر میدهند روزی خاک را بر سر خود نریزند و طلب استغفار کنند . خوانندگان این سایت که سهل است اگر همه ملت هم به این کامنت نظر منفی بدهند من به انچه که گفتم اعتقاد دارم . اقای دکتر احمدینژاد هم گاهی گاف های اینچنینی داده اند و مقبول نیست . حرکت های خوبی هم داشته اند . دوستان اگر نسبت به جناحی موضع دارید اینگونه اصل قضیه را زیر سوال نبرید . مثل اقای معممی که مشهور است و در یکی از رسانه های خارجی مصاحبه کرده و گفته در انتخابات ایران تقلب شده . همه هم او را میشناسید .
خدا شاهد است بعضی نظرات را میخوانم و خوف میکنم . خوف از اینکه دشمن با روشهای عمروعاص گونه خود موفق شود و ما را بجان یکدیگر بیاندازد .
مخالفین نظر من هر چه بد و بیراه است نثارمن کنید دست و پایتان را هم خواهم بوسید و در جواب کلامی نخواهم گفت ولی ترا بخدا قدری هوشیار تر به قضیه نگاه کنند . من نه میخواهم خاتمی اصلاح طلب و نه احمدینژاد اصولگرا را تایید و یا تکذیب کنم فقط خدمت سروران و عزیزانم که نوکر همه تان هستم عرض میکنم روی صحبتم به شخص و فرد اقای احمدینژاد و خاتمی بود . در این موردو تعدادی مورد دیگر اقای خاتمی بایستی هوشیار تر میبود و در مواردی هم اقای احمدینژاد . (61108)
1- در این که غربی ها از سخنان آقای خاتمی سو استفاده مرده اند شکی نیست اما:
2- مسوولیت جناب آقای خاتمی در نظام سیاسی کشور در حال حاضر چیست؟
3- کارکرد ایشان و همفکرانشان در افغانستان چه نتایج مثبتی برای ایران در برداشته است جز هدر دادن پول ایران و جری تر کردن آمریکا در منطقه. در این باره آیا توضیحی دارند؟ لطفا بگویید چطور دولتی که می توانست متحد بالقوه و مطیع ایران در افغانستان باشد علیرغم همه هزینه های چندین ساله ایران تبدیل به آلت دست آمریکا شد؟
4- ایران خشونت صادر می کند یا غربیها که کشورهای اسلامی را به بهانه های خود ساخته آماج حملات خود قرار داده اند و گروههای تروریستی خود ساخته را برای توجیه حضورشان در خاک کشورهای اسلامی به کار می برند. کارکرد ایران در حال حاضر صدور خشونت نیست جناب آقای خاتمی بلکه حمایت از مقاومت و بهره برداری از هزینه هایی که کرده ایم به نفع ایران است
5- جناب آقای خاتمی گویا فراموش کرده اند اگر ایران به همکاریهای ابلهانه و بی منفعت خویش با غربیها به ویژه آمریکاییها در عراق و افغانستان و ... ادامه دهد آنها را جری تر می کند. آیا شما نمی دانید در صورت فراغ بالی آنها نوبت ایران فرا خواهد رسید؟
6- از بعد ملی شما ترجیح می دهید دشمن را در خانه همسایه هدف بگیرید یا بگذارید وارد خانه شود و بعد چاره اندیشی کنید البته اگر اهل چاره اندیشی در این گونه موارد باشید.
7- جناب آقای خاتمی حرف های زیبای شما فقط و فقط برای روی کاغذ کتابهایی خوب هستند که هرگز چاپ نشوند. دیگر نمی توانید من وامثال من را در دانشگاه تهران و 18 تیر فریفته خود کنید.
-8کاش در دشمنی با غرب و دشمنان ایران زمین و دین اسلام آن قدر جدی بودید که دشمنان ما در آن جدی و متحد هستند. زنده باد دشمن من ، آن هم دشمنی که محو ایران و ملت ایران را فریاد می زند یعنی مرگ بر ملت من.
9- لطفا به اشدا علی الکفار رحما بینهم توجه بیشتری بفرمایید. ملت ایران نیازی به مهروزی بیگانگان و توجه شما به ایشان ندارد.در این برهه شدت و جدیت برخورد در برابر بیگانگان رحمت است بر مردم ایران زمین. (61112)
همه افراد جامعه به ویژه شخصیت های معروف باید مراقب باشند که جوری صحبت نکنند که دشمن از آن استفاده سیاسی امنیتی نماید.
اصل انحراف در رفتارهای سیاسی را باید همیشه قبل از منافع آن حرکت مورد توجه قرار داد. نیز نقد را هم همیشه باید سازنده دانست. اما نباید به گونه ای عمل کرد یا حرف زد که احیاناً تصور شود که اکثریت نیروی سیاسی فلان گونه اند یا این که ... . نه انقلاب اسلامی نیاز به خشونت دارد نه صدور آن نیاز به سیاسی کاری دارد و نقدی بر آن نیاز به این گونه صحبت کردن به طوری که هرکسی هر استفاده ای از آن بکند.
اولین حرکتی که دشمن خواهد کرد ایجاد دو دستگی ودسته بندی سیاسی سفید و سیاه است. بعد نقد به یک حرکت را نقد به کل نظام بار میکند.سپس از آن برداشت سیاسی خواهد کرد.
روشنفکری باید مراقب باشد که روشنایی آن از چراغ غرب نباشد چون عادت کرده اند چراغ کم نور خود را روشنتر از آفتاب بدانند. نیز باید مراقب باشند که روشنی آنها چراغی را جلوی پای دشمن روشن نکند.
از آموزه های احادیث ما این است که نباید کاری کنیم که دستمایه استفاده دیگران باشد و یا کاری کنیم یا حرفی بزنیم که ما در مظان اتهام قرار دهد. مهمترین مصداق این آموزه ها، فعالیت سیاسی است چون زبان غالب دنیا زبان سیاسی است که گاهی حتی اخلاق را زیر سلطه قرار میدهد.
اگر کسانی عادت کردن که سخن ما را تحریف کنند پس نباید عادت کنیم هر چیزی بگوییم . نه این که هیچ نگوییم بلکه ببینیم چه بگوییم و چگونه بگوییم. (61113)
اشکذری
۱۳۸۷-۰۲-۱۵ ۲۳:۲۶:۰۴
طرح مسائل این جوری در این مکان ودر این زمان تو سط جناب اقای خاتمی جای تحمل است.و لی نا گفته نماند بالاترین سیاست صداقت است ونه عوام فریبی. (61115)
یکی نیست به ایشون بگه حرف زدن که بلد نیستی حرف نزدن هم بلد نیستی؟چرا با این حرفای بی مغز آب به آسیاب دشمن میریزی؟فکر میکنی اگر اتفاقی برای این مملکت بیفته به جنابعالی مدال شجاعت میدن؟هیها ت من الذله. (61117)
باید خدمت ان اقایی که گفته بود اقای معین رای اخر را اورده بود عرض کنم که اقای معین در تهران رای سوم را اورد و اتفاقا اقای احمدی نژاد در اردبیل و تهران که مردم از نزدیک عملکرد او را دیده بودند رای پایینی اورد و فقط مردم شهرهایی که او را نمیشناختند گول حرف های او را خوردند ثانیا مگر اوایل انقلاب در سپاه واحد نهضت ازادیبخش را ه نیفتاده بو د و عملیات های برون مرزی می کرد (61119)
اینقدر همدیگه رو گِل مالی کنید تا برای هیچ کدومتون آبرویی نمونه ! (61123)
ابوالفضل
۱۳۸۷-۰۲-۱۶ ۰۱:۴۸:۴۸
اقا جان بهتره اين حرفاي سياسيو رها كنيد . بنده يك مغازه مواد غذايي دارم از گراني 30درصدي در همين يك ماه بگيد چرا به اين سيد بيچاره تهمت ميزنيد. مگر همين اجلاسهاي بيهوده در كشور از جيب بيتالمال نيست . بهتر است كيهان نشينان از ناتواني دولت در مهار تورم بگويند . محض اطلاع خوانندگان عزيز برنج به مرز كيلويي 4000 تومان نزديك مي شود . البته بنده از نرخ حوالي منزل ... بيخبرم. (61127)
الحق و مر\". آیا ما واقعا\" در کشورهای دیگر مداخله نمیکنیم؟منظور از داشتن نفوذ در عراق چیست؟چرا دائما\"گروههایی از کشور عراق وارد کشورما می شوند تا از نفوذ ما برای کاهش خشنوت های عراق استفاده نمایند؟آیا ما بر روی گروههای خشونت طلب درعراق نفوذ داریم؟ به وجدان خود رجوع کرده به سوالات فوق پاسخ داده وسپس در باره ی سخنان آقای خا تمی داوری نماییم.به نظر اینجانب سخنان ایشان به هیچ وجه نمی تواند جنبه تبلیقاتی داشته باشد وبیشتر به یک خود کشی سیاسی شباهت دارد چرا که با این سخنان که به زعم جریان اصولگرا همسویی با آمریکاست ایشان برای تایید صلاحیت در انتخابات آتی مشکلات فراوانی خواهند داشت پس به نظر خوانندگان ارجمند چرا سید دراین برهه که عده ای\"انگشت درجهان کرده قرمطی می جویند تا بر دار کشند\"این سخنان را بیان می کند؟ آیاا یشان از حقایق را بیان می کنند؟وقصد دفاع از راه وخط امام راحل را دارند؟ویا میخواهند با این سخنان اذهان ساده ای چون من واکثریت مردم رافریفته وبه قیمت از دست دادن وجه سیاسی خودضربه ای متقابل به جناح اصولگرا که اخیرا\"در انتخابات مجلس ضربت خود را وارد آورده اند وارد نماید؟ (61129)
خدا کند خاتمی وهمفکران کمی از خواب غفلت بیدار شوند وبا واقعیتهای جهان ،منطقه وکشورمان آشنا شوندتا با موضع گیری های منفعلانه بیش از این به شخصیت فاخر مردم ونظام توهین نکنند. (61132)
اقایان غفلت هم حدی دارد . بعضی از کامنت ها و رای های موافق نشان از موضع عکس العملی طرفداران اقای خاتمی دارد . وگرنه هر باوطنی می داند که نبایستی حرفهایی زد که در رسانه های غربی از ان سو استفاده شود و این فقط در مورد اقای خاتمی مصداق ندارد و به همه مسئولین برمیگردد.
اقایان وخانهای موافق صحبتهای اخیر خاتمی حداقل دلتان برای این کشور بسوزد . حالا بیایید پانصد کامنت منفی هم برای نظر من بدهید بخدا اصل قضیه را عوض نخواهد کرد . ضمنا اینقدر زمان ایشان را برخ دیگران نکشید . ما بودیم و میدیدیم . و این به مفهوم ان نیست که از عملکردهای فعلی دولت دفاع شود ولی بیخود از انچه که بدیگران انتقاد میکنید خود را گرفتار مورد مشابه اش نکنید (61134)
ناشناس عاشق وطن
اسلام مهمتر است يا وطن اگر بگويم اين دولت به اسلام جفا كرده چه مي گوييد ميدانميد با انكار هولوكاست چه هجمه اي عليه اسلام به راه افتاد. هيچ فكر كرديد چرا در گذشته كسي بر عليه اسلام كاريكاتور نمي كشيد فيلم نمي ساخت.
اقاي با وطن مي دونيد تو فيلم فتنه از سخنان ريس جمهور محترم استفاده شده. خواهشا دم از وطن نزنيد شما كه يك حرف خاتمي و بهره برداري به مطلوب سايت الف حس وطن پرستي تان گل كرده، وقتي اسلام جريحه دار شد چكار كرديد. حتما رفتيد سفارت دانمارك و اتيش زديد تا دولت هم جريمه اش رو بده. راستي چرا سايت محترم الف آن زمان سكوت اختيار كرده بود. شايد انديشيدم به اين سئوالات به شما كمك كند تا بدانيد تشنگان قدرت چه كساني هستند و به ابزاري متوسل مي شوند. (61173)
اقا رضای عاشق خاتمی
بیخود دم از اسلام نزن . با بهانه دادن به دست اجانب میخواهید وطن و دین رسمی این کشور را حفظ کنید . ایکاش یک جو شعور سازمانهای اطلاعاتی غرب را امثال شما ها داشتید انوقت میفهمیدید جملات خاتمی عزیز چه بهانه هایی بدست انها داد . بیخود من رو هم قاطی اتش بزن ها و غیره نکن . ادم از نااگاهی امثال شما جدا تاسف میخورد . اگر اسلام را هم اولی تر از وطن قراربدهی که همینطور هم هست صحبتهای خاتمی بنفع اسلام نبود . امثال شماها به چه دلیل اعتقاد دارید خشونت ها و اسلحه های عراق و ...توسط دولت ایران تامین میشود ؟ اقای مسلمان وطن پرست توهم که غیر مستقیم حرف جرج بوش و مک کین را میزنی . من معمولا در کامنت ها تند نمی نویسم ولی خیلی مراعاتت را کردم تا ازاین بدتر ماهیت روشنفکر مابانه امثال تو افشا نشود . به برخوردهای عکس العملی افتاده اید خودتان هم نمی دانید چه میگویید .بر همین راه باشید و نتیجه اش را هم ببینید (61299)
ناشناس عزيز چرا به جاي انديشيدن داري زمان و زمين و به هم مي دوزي چرا داري كيهاني برخورد مي كني
آخه مني كه هنوز از بهار و زمستان مي ترسم چون گازهاي خردل جنگ رو هنوز تو سينه دارم و حساسيت به بهار و از ترس سرما خوردن دعا مي كنم زمستاني در كار نباشه اين حرف مي زنم من واسه وطنم 25 ماه جبهه بودم ( سرباز نبودم) هنوز بايد جواب بچه هام را بدم كه چرا نرفتم جانبازي بگيرم 30 سال كار كردم و حالا بازنشسته ام نه مي تونم از خونم برم بيرون به خاطر حساسيت و البته نگاههايي كه گاه تا عمق وجود انسان رو مي سوزونه نه كاري ازم مياد اينم از سرگرمي كه حالا شما دنبال ماهيت من مي گردي .مي دوني حسرت بغل كردن بچه ات رو داشته باشي يعني چه
اشتباه شما اينه كه فكر مي كنيد فقط خودتون مسلمون و وطن پرستيد. باشه كه ما تو جزيره مجنون دلمون و سينه مون رو جا گذاشتيم تو سومار دست مون حالا شما بيا هويت ما رو اشكار كن.
خداحافظ (61346)
من کیهانی نیستم . شما هم مواظب باش هر کاری برای این مملکت کرده ای اجرت را باا ین دیدگاهها از بین نبری . بقول خودت رفتی و برای کشور مبارزه کردی و شیمیایی شدی .
چه کسی ا ین بلاها را سر تو وامثال تو اورد ؟ همینها دارند ادامه میدهند . من فقط حرفم یک چیز است . غربی ها طماع و فاسد ودروغگویند . مشکلات در داخل کشور را منکر نیستم و بر منکرش لعنت . ولی ما طوطی نشویم و صحبتهای دشمن را تکرار کنیم . انها میگویند ایران صادر کننده خشونت و سلاح به باصطلاح تروریست هاست . انقدر اش را شور کرده اند که ایران را به القاعده هم نسبت می دهند .انوقت خاتمی صحبتی میکند که با کنایه هایش همان صحبت انها را تایید میکند . من سه سوال از شما دارم . نگویید پس احمدینژاد چطور فلان و بهمان . او هم در برخی موارد تند میرود . سوال من این است
1- ایا ایران به گروههای تروریستی کمک تسلیحاتی میکند ؟
2- ایا ایران نبایستی به هیچ وجه حتی در بیان به گروههای مبارز کمک کند . من فراتر از ان را هم قبول دارم چه رسد به کمکهای مادی و حمایت های معنوی
3- ایا همنوا شدن با دشمن و ادعاهایی که خوراک سنگین تبلیغاتی برای دشمن فراهم میکند درست است ؟
انوقت اتهام تندروی به من میزنی . بنده خدا انقدر از دست این همه دولتهای قبلی و فعلی خون و دل خورده ام و ضربه دیدم و دم نزدم که اگر شرح حالم را میدانستی انوقت متوجه میشدی . همواره هم چه در این سایت و چه در جاهای دیگر از همه حمایت کردم . برایم خاتمی و غیرو فرقی نمی کرد . ولی یک جایی میرسد که دیگر شورش را در میاورند . واقعا دردم صد چندان شد که میگویید جانبازید و انوقت اینچنین فکر و عمل میکنید . بخدا علتش را هم میدانم . ولی کمی عقلایی تر فکر کنید . انتقاد من از خاتمی به هیچ وجه به این مفهوم نیست که عیوب دیگران را ندیده بگیرم و یا فکر کنم کشور گل و بلبل است . حال که وضع رضایت بخش نیست حداقل ما هم یک لگد نزنیم و از اصل همه چیز را منکر شویم . (61389)
1-جواب سئوال اولت بماند به بعد
2- چراغي كه به خانه رواست به مسجد حرام است.
3- شما اصل مطلب را نگرفتيد. سخنان آقاي خاتمي را با سخنان رهبر فقيد و عالي مقام كشور مقايسه كنيد. بعد ببينيد خوراك تبليغاتي يعني چه؟ چرا بازي مي خوريد سايت الف خط تخرييب خاتمي را دنبال مي كند وگرنه اگر به انعكاس بين المللي سخنان داخلي بود خيلي هاي ديگر بايد قبل از اين مؤاخذه مي شدند. (61525)
باز دوباره این استدلال را پیش کشیدید که اگر خاتمی اینطور گفت پس چرا انیکی انطور گفت . این بدترین نوع استدلال است . مگر من برخی صحبتهای انیکی را تایید کردم . دوم اینکه اگر فکر میکنید الف دارد بازی میکند بروید انعکاس مطالب اقای خاتمی را در رسانه های اسوشیتد پرس ،خبرگذاری فرانسه و غیرو را به زبان اصلی بخوانید و یا از دوستی بخواهید انرا برایتان ترجمه کند .سوم اینکه بجای کلی گویی بهتر بود یک مقاله تحلیلی در انطباق صحبتهای خاتمی و امام مینوشتید و برای الف میفرستادید و تودهنی محکمی به امثال من نااگاه با بهره هوشی کم میخورد و یا اگر یک ذره فهممان بیشتر بود اگاه میشدیم . ببین این صحبتها چه بلوایی را بپا کرد . خدا نیامرزد انکسانی را که بواسطه عملکردهای غلط داخلی امثال شما را انچنان به موضع غلط انداخته اند که به قیمت همصدا شدن با سرویس های جاسوسی غرب ( البته شاید ناخواسته ) دارید اینگونه برخورد میکنید . بنده خدا مثل اینکه خبر از دورو بر ندارید . مصلحت اولی را دریاب .اگر فکر میکنید مصلحت تایید صحبتهای فتنه انگیز خاتمی است به همین راه ادامه بدهید . بقول خودت جانبازی و بالا ترین سرمایه ات را برای انقلاب داده ای که برای منهم قابل احترام است پس چرا اینگونه بازی صحبتهای این بنده خدا را میخوری .
ضمنا بند 2 از جوابیه شما نشان از عدم اشراف شما به روابط زئوپلوتیک در عرصه بین الملل دارد . بنده خدا انها در حد توان و بضاعت در صحنه بین الملل یارگیری میکنند و بسیاری از اهداف خود را با همین شکل جلو برده اند. دومابحث کمکهای مای و حمایت مطبوعاتی نیست . این بابا میگوید ما داریم اسلحه و تروریست صادر میکنیم یعنی همان حرف غربیها . ما هرچه میگوییم شما یک چیز دیگر میگویید . حال به الف هم تهمت بزن که دارد جو سازی میکند . خدا خیرت دهد. خود دانی و خدای خود .هر طور که میخواهی فکر کن و عمل کن . (61535)
نمي خواستم جوابت را بدهم اما
1- ناشناس عزيز اين صحبت از جايگاه بالاي شما مرا سخت مي آزارد من كه خودم رو معرفي كردم پس چرا بنده خدا؟
2- يارگيري بدين صورت بايد باشد كه اول مردمي كه با نظام هستند از نظام رنجيده و آزرده نگردند بعد يارگيري جهاني
آري زنده باد خاتمي سال 76 وقتي ريئس جمهور شد همه منتظر بودند تا به خيال خامشان اقدامي در جهت تضعيف نظام انجام دهد اما او در اولين سخنرانيش گفت اولويت اول اصل نظام است ( من در آن سال به آقاي ناطق راي دادم آلن هم اگر او بيايد به او راي مي دهم) اما وقتي ريئس جمهوري مي گويد جهان توسط آقا امام زمان روحي فداه مديريت مي شود مي شود بگويي يعني چه؟ اين با كجاي گفتمان مهدويت مي خواند.3- از كي تا حالا مبناي تصميم گيري ما رسانه هاي خارجي شده اند اگر اين طور است كه بي بي سي تحليل ديگري زده بود
4- صفحات 70-72 صحيفه سجاديه را بخوان
5- يا حق و خداحافظ (61714)
در میان کامنت ها دیدم عده ای عملکرد هسته ای دولتهای اقای خاتمی و احمدینژاد را مورد انتقاد قرار میدادند . بندگان خدا چرا اینقدر بی توجهید که سیاست هسته ای ایران ربطی به دولت ها نداردو هیئتی با نظر مستقیم مقام رهبری کشور انرا تصویب و تعقیب میکند . در مورد موارد دیگر هم جناحی انتقاد کردن ممنوع . به ضرر خودتان است . حقیقت را نفی کنید که محو نمی شود . هر حرفی خلاف مصالح کشور که باعث سو استفاده بیگانگان شود مردود است حال چه از طرف خاتمی باشد و چه از طرف دیگران . منصف باشید .به دلیل وجود مشکلات اقتصادی به عکس العمل نیافتید . (61135)
تازهاي از افشاي تروريسم دولتي در هيات حاكمه آمريكا
دستور سري بوش براي اقدام تروريستي عليه مقامات ايران
خبرگزاري فارس: در پي ناكامي هاي مكرر بوش در رويارويي با نظام جمهوري اسلامي ايران، يك نشريه سياسي از امضاي حكمي توسط جرج بوش خبر داد كه مجوز اقدام تروريستي سري جامع عليه نظام ايران و مقامات خاص آن را ميدهد
سید گل باتوجه به مطلب بالا میشه بفرمائید چه کشورهایی
از ما دل خورند خدا وکیلی اکر امام عزیز بود با این اوضاع امریکا در عراق و افغانستان وسومالی لبنان بلوک شرق سابق و...همین نظر شما دارید داشتند؟ (61136)
محمودياني
۱۳۸۷-۰۲-۱۶ ۰۷:۳۳:۴۱
طرفداران خاتمي به من پاسخ دهند چرا خاتمي همواره سعي ميكند به گونه اي موضعگيري و صحبت كند كه با سياستهاي اصولي و محوري امام نظام و رهبري در تعارض باشد چرا نمي تواند خود رابا ادبيات انقلاب اسلامي وفق دهد؟ (61139)
حالا زماني نيست كه بجاي دشمن بخود مشغول شويم .اين
يكي از وظايف ستون پنجم دشمن ميباشد . آگاه باشيد كه
ناوهاي جنگي ام يكا و ارو پا دراطراف خارو ميانه بيش از
گذشت حضور پيداكرده اند.
اسلام پيروز است نفاق نابوداست (61140)
برای من و شاید هم برای شما این موضوع جالبه که توی همین سایت وقتی یک مطلب و فقط کافیه یه مطلب از خاتمی ذکر بشه در عرض چند ساعت چندین کامنت میذارن و اکثریت قاطع موافق خاتمی و عقاید اون هستن به نظر من این یه رای گیری تمام عیار و بدون دست کاری و نشون دهنده واقعی عقاید یه جامعه نسبت به یک حزب و عقید است بدون دخالت وزیر کشور بدون دخالت .... (61144)
اقای محترم
شما حتی با الفبای روشهای نمونه گیری ارا ملت نیز اشنا نیستید . چه کسی می تواند بگوید ارای برخی در یک سایت و در مورد یک مطلب معین موید ارای کل ملت است ؟. نکند در انتخابات اخیر مجلس هم تقلب شده است ؟ اصل قضیه را رها کرده اید و مستند به فرعیات میکنید ؟ خوش بحال امریکا با این نظراتی نظیر نظر شما . با چه کسی لج میکنید ؟ به قیمت انتقاد از خودیها اب به اسیاب دشمن ریختن ؟ (61191)
ناشناس
۱۳۸۷-۰۲-۱۷ ۰۴:۰۶:۰۸
اول : این رای گیری نمیتواند ملاک میزان باشد خصوصا در این مورد بخصوص ! چون حامیان دولت فعلی اکثرا از قشر محروم جامعه هستند و محروم از کامپیوتر و علم استفاده از کامپیوتر و بدیهی است که در این \"بحث\" نه \"رای گیری\" نمیتوانند شرکت کنند! این که خیلی واضح است!؟
دوم: بنده دیروز و امروز در مورد همین سایت دو سه بار تذکر دادم که هر بار نظر موافق و یا مخالف داشتم یکی به نظر من و چهار پنج تا به نظر مخالف من اضافه میشد!؟ البته اضافه کنم که من با صحبت های اقای خاتمی بدلیل رعایت نکردن خیلی از مسایل جدا مخالفم. (61317)
ظاهرا آقاي خاتمي بر خلاف گفته هاي قبلي خود قصد كانديداتوري براي رياست جمهوري دوره آينده را دارند . پس ما هم همچون ايشان مي گوييم : مبارك است انشاءالله ! اما اميد است برنامه كاري خود جهت نيل به اين هدف را از جاهاي درست و به صورت اثباتي تنظيم نموده و بر خلاف منافع ملي كشور حركت ننمايند. (61146)
بادامکی
۱۳۸۷-۰۲-۱۶ ۰۸:۲۵:۴۵
تعداد آرای ذیل حرفهای \"كوهيار\" که طرفداران آقای خاتمی رابهائی وصهیونیست تلقی کرده و\"پیمان\"راکه بنفع آقای خاتمی نوشته مقایسه کنید.حرف دل مردم بدستتان می آید.بقیه هم از همین قماش است.توصیه میکنم برخی از افراد
حداقل بامطالعه دقیق تر اگر دین ندارند آزاده باشند.پروراندن
سوژه های این چنینی هنر نیست(ملاحظه بفرمائید عکس فتوشاپی آقای خاتمی درهمین سایت وشیوه برخورد ژورنالیستی بعضی ها را) (61147)
شما حرف خودت را بزن و از طرف مردم صحبت نکن . ملاک های ارا در مورد این مطلب که در الف پخش شده نظر ملت نیست مگر روشهای علمی نمونه گیری در ان رعایت شود . (61194)
بسمه تعالی
امیر مومنان(ع) : خدایا تو مرا از دوستانم کفایت کن که من خود از عهده دشمنانم بر می آیم.
من از بیگانگان هرگز ننالم که با من هر چه کرد آن اشنا کرد
اگر به حرکات و رفتار آقای خاتمی دقت کنیم می بینیم ایشان مصائب و مشکلات بسیار بزرگی را برای انقلاب و کشور ایجاد کرده و می کنند. آیا این حرف در این شرایط از روی تعقل و دور اندیشی و مصلحت است؟ ایشان در زمان ریاست جمهوری خودشان دنبال تنش زدایی بودند ولی اکنون در حال تنش زایی داخلی و خارجی. والعاقبة للمتقین. (61150)
بنام خدا
اميدوارم جناب آقاي خاتمي براي روشن شدن موضوع اقدام نمايند. شايد به كنايه مطلبي را اظهار داشته كه دوستان رامكدر و دشمنان را اميدوار به اتهامات واهي شان كرده است.مناسب است ادبيات صحيحي براي اظهارات خود بكار بريم تا آب به آسياب دشمنان انقلاب و فشار بيشتر براي مردم جان بركف خود را به ارمغان نياوريم.
به اميد كسب وحدت كلمه بيشتر و دوري فزاينده ترازسياسي بازي و قدرت طلبي بين مسئولين!باتشكر (61151)
حالا که کار آقای احمدی نژاد خیلی درسته که آمریکا و اروپا با همراهی چین و روسیه بدترین قطنامه ها و تحریمها رو ضد ایران اعمال میکنند.
*** آخ بمیرم .. آخه زمان خاتمی به برکت دوستی خاتمی با تمام دنیا اینها با ما دوست بودن .. احمدی نژادم اگه همه چیز رو تعطیل می کرد هیچ قطعنامه ای صادر نمیشد .. روندی که خاتمی داشت می رفت ما امروز خودمون باید تاسیسات خودمون رو بمب بارون می کردیم .. این هنر نبود .. تعطیلی فعالیتها رو همه کشوره بلدند .. اگه می تونست تعطیل نمی کرد و قطعنامه هم نمی گرفت .. دیدیدم نتیجه سیاست تنش زدایی رو تو سال آخر حکومتشون .. دیدیم همه اروپایی ها چقدر با ما خوب شدن!
**
کشورهای عربی کوچک حاشیه جلیج فارس هم که مدعی خاک و آب ایرانند با پروئی و وقاحت بی سابقه به ما بد میگنند..
**
بازم بمیرم برای خاتمی که زمان اون اصلا ادعای جزایر سه گانه مطرح نبود .. عزیز من شما ظاهرا 3 سال به دنیا اومدی و قبل از این 3 سال رو ندیدی .. در این مورد هیچ فرقی بین زمان هاشمی و خاتمی و احمدی نیست .. از یه چیزی بگو که جدید باشه لا اقل ..
***
رئیس جمهور عراق که یک کشور تحت اشغاله ادعا میگنه توافقنامه 1975 دیگه معتبر نیست.
** من موندم اگه رئیس جمهور عراق بیچاره علنا بعدش تکذیب نمی کرد شما چی می خواستی بنویسی؟!
** کشور فقیری مثل آذربایجان جرات میکنه جلو محموله اسالی از روسیه به ایران رو بگیره.
** زمان خاتمی عزیز کشور فقیری مثل آذربایجان جرات کرد تو دریای خزر با ایران درگیری نظامی بشه اما چاههای نفتی رو با مشارکت خارجی حفر کرد و زور آقای خاتمی هم به همین کشور فقیر نرسید. خوش حافظه گرامی ...
ترکمنستان گازو تو فصل سرما به روی ما می بنده.اینجوری که پیش میریم باید منتظر اقدامات افغانستان, نپال, زنگبار,بوکینافاسور و ..... باشیم.
** بله .. دقیقا همینجوری پیش رفتیم که تو افغانستان یازده دیپلمات ما رو کشتن و آب هم از آب تکون نخورد .. حتی یه موشک هم تو افغانستان ننداختیم ..و همینجوری پیش رفتیم که 18 تیر بوجود اومد .اونم زمان کی زمان ادعای end آزادی و محبوبیت .. , و اینقدر دولت وقت محبوب بود که با اینکه آقای خاتمی عزیز در انتخابات علنا به نفع هاشمی رفسنجانی موضع گرفت و دم از حاکمیت تحجر بر کشور زد مردم چون خیلی خاتمی رو قبول داشتن به آقای احمدی نژاد رای دادن ..
اگه قرار بود احمدي نجات هم از موضع ترس و زبوني و فلاكت با بيگانه ها گفتگو كنه و هر چيزي كه غربي ها گفتن دو تا بيشتر هم روش بذار و انجام بده ،، اونوقت احمدي نژاد براي همه عزيز ميشد
راستي چه خبر از جاسوس هسته اي زمان خاتمي؟
چه خبر نامه ذلت بار دولت خاتمي به غربي ها در سال 2003
.
.
.
نقل قول \"آيا مگر نه اينكه ما از حزب الله لبنان دفاع ميكنيم و موشك و تجهيزات نظامي بهش ميديم؟\"
اصلا اسرائيل جرثومه فساد نيست
اصلا ايران رو تهديد نميكنن
آمريكا و اسرائيل خواهر خونده و برادر خونده ايران هستن
عزيز دلم ما ناموسمون رو دوست داريم و بايد ازش دفاع كنيم
عراق رو داري ميبيني ديگه ؟! (61154)
یکی از دوستان در کامنتی آن بالاتر ها پیشنهاد همه پرسی و یا نظر سنجی کرده بود اگر به تعداد موافقان و مخالفان همین کامنتها که افزون بر 50کامنت می شود را بررسی کنید متوجه چگونگی موضوع می شوید طبق بررسی من 80در صد به نفع آقای خاتمی نظر داده اندو این ثابت می کند این سید دوست داشتنی هنوز محبوب اکثریت مردم ایران می باشد . البته این سایت یک سایت اصول گراست واین اهمیت این موضوع را بیشتر می کند . ضما\" ممکن است دوستان عدالت محور ادعا کنند حماسه افرینان به اینترنت دسترسی ندارند و باقی قضایا که خودشان بهتر می دانند که از قدیم گفته اند مشت نمونه خروار (61156)
اقای ارک
بیخود ذوق زده نشو . این کامنت ها ملاک نیست . اگر بود مردم در انتخابان اخیر جور دیگر عمل میکردند . بنا به دلایلی نمی خواهم مسئله را بیشتر باز کنم . (61321)
سعید امامی یک نفر نبود یک فکر بود باید مواظب باشیم عقبه های این فکر هیچ وقت پا نگیرند (61159)
جاء الحق و زهق الباطل، ان الباطل كان زهوقا (61166)
ايمان
۱۳۸۷-۰۲-۱۶ ۱۱:۱۶:۳۵
به نظر من آقاي خاتمي نبايد با اظهارات حاشيه اي . مقام و منزلت خويش را در خطر قرار دهند.
البته صحبت هاي آقاي خاتمي زياد هم حاشيه اي نيست.
انقلاب بايد در مسير واقعي طي شود. (61188)
هادی رجبی
۱۳۸۷-۰۲-۱۶ ۱۱:۴۶:۴۸
حرفهای این بزرگمرد صددر صد درسته
نخونده من زیرشو امضا میکنم
مه فشاند نور و سگ عو عو کند
هرکسی بر طینت خود میتند (61196)
سلام!ضمن احترام به همه ي عزيزان.چند پرسش:
1- اين انحراف دقيقا از چه زماني شروع شد؟
2-آقاي خاتمي جديدا متوجه اين موضوع شدند و يا در زمان مسوليت خودشان هم ميدانستند و...!
3-چرا مقامات عالي رتبه و ساير دلسوزان انقلاب تا كنون اظهار نظري نفرمودند؟!
4-اگر اين سخنان را آقاي احمدي نژاد داشتند امروز تيتر و تحليل روزنامه هاي اصلاح طلب چه بود؟
5-شادماني شب گذشته امريكا و اسراييل غاصب را كه مظهر ترور و خشونت سازمان يافته هستند را بايد به چه كسي تبريك گفت؟!
و عاقبت براي پرهيزگاران است! (61199)
من تعجب میکنم موافق گفته های اخیر اقای خاتمی چگونه این دیدگاهی را که فرمودید درک نمی کنند شاید هم بعضی هایشان میفهمند ولی مشکلات فشارشان داده و از بیخ و بن بیخیال همه چیز شده اند منتهی با زبان دیگری مطرح میکنند .
من تا به امروز همواره صحبت مخالفان خاتمی را تعدیل میکردم و قبول نداشتم ولی این بنده خدا جدا که چه بنویسم تا حق مطلب ادا شود (61300)
در میان کامنت ها دیدم عده ای عملکرد هسته ای دولتهای اقای خاتمی و احمدینژاد را مورد انتقاد قرار میدادند . بندگان خدا چرا اینقدر بی توجهید که سیاست هسته ای ایران ربطی به دولت ها نداردو هیئتی با نظر مستقیم مقام رهبری کشور انرا تصویب و تعقیب میکند . در مورد موارد دیگر هم جناحی انتقاد کردن ممنوع . به ضرر خودتان است . حقیقت را نفی کنید که محو نمی شود . هر حرفی خلاف مصالح کشور که باعث سو استفاده بیگانگان شود مردود است حال چه از طرف خاتمی باشد و چه از طرف دیگران . منصف باشید .به دلیل وجود مشکلات اقتصادی به عکس العمل نیافتید .
حالا گناهش را به گردن رهبری بیاندازید؟! شرم هم خوب چیزی است. چه کسانی آمدند و با رهبری مشورت کردند و نظر دادند که شرایط الان فلان است و بهمان؟ رهبر ی که سرخود و بی مشورت و نظر کاری نمی کند. این آقایان با نظرات غلطشان رهبر نظام را قانع کرده بودند که باید غنی سازی تعلیق شود هنوز هم اگر قدرت پیدا کنند بساط کار دانشمندان ما را بر می چینند چون یک ذره جرات و مردانگی ندارند. لطفا از رهبری نظام بیجا برای گروه های سیاسی مایه نگذارید.
شرایط اقتصادی بد است.همه می دانیم. آیا در گذشته خوب بود؟ بازیهایی چون آزمون ادواری استخدامی (دزدی قانونی از جیب مردم)
استخدامهای شرکتی حتی در سطح کارشناسی ارشد و تحقیر درس خوانده ها به اسم حمایت از انها را چه زود فراموش کرده اید!
من قبلا شدیدا طرفدار خاتمی بودم ولی الان نیستم چون طرفدارانش را خوب شناخته ام. کارکرد اقتصادی اجمدی نژاد را هم قیول ندارم.
همه الان دارید خلط مبحث می کنید.
آقای خاتمی در شرایط فعلی نباید این حرفها را می زد. می توانست صادقانه در نشست های خصوصی با مسوولین نظام آن را مطرح کند نه که هیاهو و خوراک تبلیغاتی برای غربیها بسازد (61219)
تمام مسئولین نظام هم همین حرف من را میزنند که هدایت اصلی انرژی هسته ای با رهبری است پس همه انها بیشرمند ولی شما بی تربیتید که دیگران را به بی شرمی متهم میکنید .
در مورد باقی مطالب هم اختلافی باهم نداریم ضمنا ایت الله خامنه ای کسی نیست که بازی انها را بخورد . اصلاح طلبان با رای مردم امدند و در انموقع توسط رهبری در حد امکان حمایت شدند ولی تعلیق انموقع حداقل دست امریکا را باز کرد که جه در پس ذهن داشتند ما ضرر نکردیم از عملکرد غربی ها در ان زمان است که ما برای مقاومت دستمان پرتر است . (61302)
بسمه تعالی
آقای خاتمی بایدتوضیح دهندکدام عوامل ایران درکجاهااقدام به خرابکاری کرده اند.
آیاحمایت ازفلسطین برای دفاع ازخودیاحمایت ازحزب اله لبنان یاشیعیان عراق درآتش اشغالگران می سوزنداقدام خرابکارانه است آنزمان که سران حزب اله باامام دیدارکردندوعده براین این شدندکه به حزب اله لبنان کمک مالی بشوداماامام فرمودندکمک مالی بدرداینهانمی خوردبلکه بایدآنهاراآموزش بدهیدبرای دفاع ازخود(مضمن مطلب)اینهااقدامات خرابکارانه بود
ازآقای خاتمی اینگونه سخنان بعیدنیست.
کلاً اصلاح طلبان اینطوری هستند البته اصلاح طلبان امریکایی والااصلاح طلبی که ذاتاًخوب است (هذاکمه حق ویرادبهاالباطل)
خودشان دم ازانحراف اندیشه های امام می زنندولی خودعملاً اندیشه های امام درزیرپایشان له میکنند.
آقایان به قول حضرت امام مواظب حرفهایتان باشیدمواظب قلم هایتان باشیدبفهمیدکه چه میگویید (61227)
سر ت رو از زیر برف بیار بیرون برادر تا همه چیز رو درست ببینی و اگر هم نگران انحراف از اندیشه امام هستی بهتره یه سری به دانش آموختگان مدرسه حقانی و جناب استاد در همه ادوار بزنی (61241)
ناشناس عزیز
شما سرت را از زیر برف بیاور بیرون . اینجا دیگر زمستان گذشته و برفی نداریم . در ایالات متحده چطور ؟ برف دارید و یا سرت زیر برف مصنوعی است ؟ و یا اصلا برفی نیست و موضع و مشگل شما چیزدیگری است ؟. این بنده خدا علی اقا حرفهایش کاملا درست بود . اب به اسیاب دشمن ریختن را چگونخ میتوان توجیه کرد . گوشت مردم اینجا زیر توپ میرود امثال شما در ان طرف دنیا به عشق و کیفتان برسید . (61334)
ali bahar
۱۳۸۷-۰۲-۱۶ ۱۴:۲۶:۵۶
قطعا آقاي خاتمي از سر صدق و ايمان و در جهت اصلاح امور ملك و ملت اين سخنان را بيان نموده اند . ايشان 8 سال در رآس قوه مجريه بودند ولي حتي ذره اي برخلاف مصالح نظام و رهبري قدم برنداشتند و هميشه خودشان- را با همه نجابت ذاتي كه خاص بزرگ مرداني چون ايشان است - سپر بلا قراردادند.و امروز كه اين چنين سخن دل ازهمه دلسوختگان را بر زبان مياورند براي آنست كه بر مصدر امور نيستند و چون يك شهروند موءمن و وطن پرست از خطرات و مخاطرات پيش رو هشدار مي دهد. (61243)
مسعود
۱۳۸۷-۰۲-۱۶ ۱۴:۴۶:۴۳
دوستان یه کپی از این صفحه رو حتما داشته باشیم بعدا موقع خوندن نوشته هامون شاید اون روز بفهمیم که حق با کیا بود و من کجا بودم. (61247)
ف- شهابی
۱۳۸۷-۰۲-۱۶ ۱۵:۱۶:۰۹
آیا تا به حال با یک هزارم شدتی که به هر بهانه خاتمی را کوبیده اند به بیان هزینه های سنگینی که بعد از سخنان فی البداهه جناب احمدی نژاد در مناسبت های مختلف به ملت ایران تحمیل شده است هم پرداخته اید؟بس است دیگر! همه میدانند که این جنجال ها بهانه است تا مثل همیشه چهره خاتمی نزد ملت مخدوش نشان داده شود.زهی خیال باطل!ملت ایران هرگز فرزندان پاکش را منزوی نخواهد کرد.دیگران صبر و تحمل ومتانت را از اقای خاتمی یاد بگیرند که در دوران ریاست جمهوری خود علی رغم تمام خیانت ها و نا جوانمردی هایی که عده ای در حق او انجام دادند به خاطر مصالح کشور لب نگشود وکسی را رسوا نکرد و به خاطر تعهداتی که به ملت داده بود که نگذاشتند به انها عمل کندشخصا از ملت ایران عذر خوهی نمود. لازم است سیاستمداران ما درس اخلاق و انسانیت را از مکتب خاتمی و اهل ان بیاموزند.والسلام (61253)
كدام سخنان فی البداهه؟
دكتر احمدي نژاد حرفهاي امام عزيزمان را در مورد اسرائيل تكرار كرد. پس چرا خاتمي كه ميخواهد خودش را فرزند خوب امام جا بزند و فرياد \"تحريف سخنان امام را \" ميزند اينطور آتيش گرفته است؟ و جرج بوش او را رفيق شفيقش ميداند؟
اينقدر هم حرف 22 ميليون راي را نزنيد, واقعيت شكست اسفبارتان در انتخابات مجلس است. مردم چهره واقعي شما را كه روحاني, موسويان, پيرموذن, ابطحي, باقي, رضا خاتمي, و... است را ديدند و منزويتان كردند. (61455)
هادی رجبی
۱۳۸۷-۰۲-۱۸ ۰۸:۱۶:۴۶
با عملکرد غیر قابل دفاع احمدی نژاد دور بعدی ریاست جمهوری رقیب ایشان هر کس که باشد رییس جمهور میشود مگر دستی از آستین غیب بیرون شود و .....
اگر هم خاتمی بیاید که جای خود دارد... (61531)
راست می گویی نظر 30% مردم را طی انتخابات اخیبر دیده ایم . یک راهی باز کنید که نظر 70% بقیه را هم ببینیم. البته بعید می دانم کسی این راه را باز کند چون احتمالا 70% بقیه هیچکدامتان را قبول ندارند. (61665)
انشاءالله سيد بزرگوار زحمت كشيده،جواب اتهامات همزمان وزارت خارجه امريكاوجناح حاكم برلبنان كه اخيرا عليه تروريسم منتشر شده ودرآن ايران را متهم كرده اند بدهند تابفهميم منافع ملت بازيچه ي دست گروههاي سياسي نيست.وبقول امام«مصلحت نظام بالاتر ازهرچيزيست.» (61288)
موافقین صحبت های اخیر اقای خاتمی
کامنت اقا یحیی را بخوانید و خداییش کمی برروی ان تامل کنید . (61359)
محمد امین رستمی
۱۳۸۷-۰۲-۱۶ ۲۱:۴۳:۳۲
گناه خاتمی دفاع از خط امام است
چرا قبول ندارید ما در مرحله تثبیت هستیم الآن وقت این حرفها نیست اینهایی که میخواهند القا کنند که ما همچنان در انقلاب هستیم در واقع قصد دارند تندروی ها و بی برنامگی های خود را معلول انقلاب بدانند. (61307)
فرهنگ ادیب
۱۳۸۷-۰۲-۱۷ ۱۰:۰۶:۱۲
دفاع از خط امام که نظام بنیانگذاری شده توسط وی را تضعیف کرده و باعث ایجاد بهانه به غربی های دزد و جانی شود چگونه توجیه میشود ؟
انها نزده میرقصند اقای خاتمی هم انها را تحریک کند .
میدانید معنی این جملات در پس پرده چیست :
یعنی ای سران نظام حتی در لفظ هم لبنان ،فلسطین ،عراق ،امریکای جنوبی و سایر نهضت های ازادیخواه را حمایت نکنید . با غربیها بر اساس نظرشان کنار بیایید انوقت بروید به سمت رشد و اعتلا . سرتان در لاک خودتان باشد .
غافل از اینکه با استحاله نظام سر همه را خواهند برید از جمله اقای خاتمی را . منطق شیطان همین است
اول :تفرقه
دوم :بلوا و اغتشاش
سوم : سرنگونی
چهارم : تعقیب لشگر شکست خورده
پنجم : کشتار نادان هایی که باقیمانده اند و داعیه روشنفکری داشتند .زیرا اگر بمانند متوجه خواهند شد که چه چیزی خورده اند و ممکن است خطرناک شوند
ششم : سرکوب ،تقویت مستعمره - اگر در عراق میخواهند 14 پایگاه بسازند در ایران 28 پایگاه خواهند ساخت - به یغما بردن منابع ملی بیش از حد فعلی
هفتم : گسترش خاورمیانه جدید البته از نوع امریکایی
نهم :به قول مهران مدیری\" و دیگر هیچ\"
عراق و افغانستان در جلوی چشمان شما درس عبرت است و انرا نمی بینید . حال بنشینید و بحث های روشنفکری کنید . ولی بدانید انکسانی که پای انقلاب بودند هستند و خواهند بود و با اولین گلوله دشمن به سوراخ موش پناه نخواهند برد .
من نمی دانم کدام وجدان اگاهی می اید کشور خودش را متهم کند که ایران صدور سلاح و خشونت میکند . هر چند اگر کمک تسلیحاتی هم میکرد بد نکرده بود . بندگان خدا بخشی از امنیت بسیاری از ما در برهه ای از زمان بواسطه پایداری حزب الله لبنان بوده است وگرنه امریکا و اسراییل انچنان جلو رفته بودند که الان سنگ هم برای خوردن پیدا نمی کردید . غربی ها به تمامی نقاط دنیا کاردارند .دستشان به هر جا برسد کمک مالی و تسلیحاتی میکنند . فراتر از ان گروههای تروریستی را ایجاد و یا تقویت میکنند . در مقابل چه جریانی اقای خاتمی اینگونه میگوید ؟ و چه جریانی وی را تایید میکند ؟ برخی نوشته اند سید منظورش این نبود . خوب منظورش هر چه که بود میتوانست بدون شبه بگوید . چرا اینگونه مسئله دار مطرح شد ؟
اگر راحتی میخواهیم نیروی خود را در جهت درست مصرف کنیم . سازش از موضع ضعف با غرب وضع را بدتر میکند .
نمونه های انرا در گذشته چه در این کشور و چه خارج از ان بکرات دیده ایم . کمی هوشمند تر باشیم. کمی سعی کنیم جو داخل را متشنج نکنیم بلکه مشکلات بمرور کم شوند (61365)
خاتمی یعنی صداقت یعنی مهربانی یعنی ایمان هرچه گفته راست گفته زنده باد خاتمی (61309)
جواب ابلهان خاموشی است.! (61315)
ازخراسان شمالی-بجنورد
۱۳۸۷-۰۲-۱۷ ۰۰:۲۹:۲۴
نه اینکه رئیس جمهور دشمن بهائیهاست که حالا آقای خاتمی دوستشون شده اصلا آقای خاتمی عزیز بی خیال این حرفها شو شما کاندید بشین ما حمایتتون میکنیم (61316)
ما30سال پیش انقلاب کردیم تاآزادی داشته باشیم وبتونیم حرفامونو بزنیم ولی بلافاصله بعداز پیروزی انقلاب تاحالا هروقت هرکس خواست حرفی بزنه به تمامی اتهامات موجود درعالم ازابتداتاکنون متهم میشه اول میگفتند انقلاب تازه پاگرفته باید رعایت کرد ،بعد جنگ شد بدلیل اینکه دشمن سوءاستفاده نکنه حرف نزدیم ،بعددوران سازندگی شروع شدوبرای اینکه سرعت سازندگی کم نشه حرف نزدیم ،بعدهم دولت اصلاحات اومد روکار وبازگفتند اینهاازدین ،ملیت ،وخلاصه همه چیز خارجند ،دردولت 70،000،000آقای احمدی نژادهم مسئله انرژی هسته ای مطرح شد وبازهم حرف زدن ممنوع لطفا\"بفرمائیدپس ملت چه زمانی اجازه حرف زدن پیدا میکنند واین انقلاب چندسال طول میکشد که به ثمر بنشیند. (61325)
خاکپور
۱۳۸۷-۰۲-۱۷ ۰۷:۳۸:۲۶
بسمه تعالی
گروه باصطلاح اصلاح طلب(امریکایی)هی دم ازدوری انقلاب ازاندیشه های امام نزنندکه خوشان اینگاره اندشماکارهایشان راملاحظه کنیدامام ره که اینهمه به اجرای احکام الهی حتی درمسایل دیپلمای پافشاری می نمودندحتی درقضیه ای ازامام سئوال کردندکه آقا مادرمسافرتهای خارج وایجادروابط دیپلماسی بعضا بایدحدودشرعی مثل دست دادن بازنان و...رازیرپابگذاریم والاروابط بهم میخوردامام فرمودن به جهنم بهم بخوردشمااحکام رارعایت کنیدمابراچه انقلاب کرده ایم (مضمون سخن)ولی آقای خاتمی وهم فکرانش این حرفهاسرشان نمی شود(دست دادن خاتمی بازنان نیمه عریان )یاحضرت امام که فرموده بودند اگرزمانی امریکاماراتعریف وازماتمجیدکردبدانیدکارمااشکال پیداکرده خوب الان ببینیدمگرجرج بوش خودش رادوست اینها(اصلاح طلبان)خطاب نکروبرای آنهاآرزوی موفقیط نکرد...
کسانیکه منطقی فکرمیکنندسوای تفکرات جناحی و...میفهمندکه این اصلاح طلبان بدروغ ادعای اعتلای اندیشه امام میکننددرحالی که خودریشه به اندیشه های امام میزنند.
............ (61328)
عمویی بهتر نیست بری بخوابی و این همه ملت را درد سر ندی.بابا عمویی تو خیلی خیلی پیر شدی. باید بری کشکت را بسابی.همه میدانند برو نظرها را بخوان و ببین. (61338)
اينكه آقاي خاتمي نظر خود را منصوب به خط امام نموده ، بايد يادآورشويم كه تا آنجا كه ما به ياد مي آوريم ، امام خميني معتقد به تشكيل هسته هاي مقاومت حزب الله در سرتاسر نقاط جهان در جهت حمايت و حراست از منافع مسلمانان بودند. لزوم توجه به قانون و قانون گرايي و قوانين بين المللي نيز از بديهيات است و اين نظر امام ، در زمان صلح به معناي صدور بمب و غيره نيست . بلكه وجود هسته هاي مقاومت فرهنگي و سياسي و اجتماعي در جهت حراست از كيان اسلام و مسلمين است. در زمان جنگ نيز مسلمانان همچو ساير اقوام بايد توان دفاع از خود را داشته باشند و جنگ ديگر گفتگوي تمدن ها و غيره نمي شناسد. آنچه كه واقعيت دارد آنستكه در دنياي فعلي منافع ملي كشورها با حيات سياسي برخي كشورها و جوامع سياسي مرتبط گره مي خورد و در جهت حمايت آنها دست به هرگونه اقدامي مي زنند. به عنوان مثال مي بينيم كه منافع ملي امريكا با حيات سياسي اسراييل گره خورده و در جهت حمايت از اين كشور دست به هرگونه اقدام سياسي ، فرهنگي ، نظامي و ..... در سرتاسر جهان مي زنند. آنچه كه مقدم است ، صلح است ، ولي بديهيست كه در صورت حمله دشمن دفاع و جنگ با او اجتناب پذير است . (61348)
اگر بنا باشد ميان بد و بدتر يكي را انتخاب كرد قطعا آقاي خاتمي بهترين (بد) است. (61363)
تمام مسئولین نظام هم همین حرف من را میزنند که هدایت اصلی انرژی هسته ای با رهبری است پس همه انها بیشرمند ولی شما بی تربیتید که دیگران را به بی شرمی متهم میکنید .
در مورد باقی مطالب هم اختلافی باهم نداریم ضمنا ایت الله خامنه ای کسی نیست که بازی انها را بخورد . اصلاح طلبان با رای مردم امدند و در انموقع توسط رهبری در حد امکان حمایت شدند ولی تعلیق انموقع حداقل دست امریکا را باز کرد که جه در پس ذهن داشتند ما ضرر نکردیم از عملکرد غربی ها در ان زمان است که ما برای مقاومت دستمان پرتر است .
من هم نگفتم هدایت اصلی با رهبری نیست بلکه گفتم رهبری با مشورت کارش را انجام می دهد. بحث مشورت و احترام به آرای دیگر مسوولان و پرهیز ار خود رایی است.
نه در مقام تشبیه با پیامبر (ص) در مقام مثال آیا حضرت محمد(ص) بعد مشورت و قبول رای مردم برای جنگ علیرغم علم به اشتباه بودن نظر آنها ، نظر مردم را پذیرفت و برای جنگ از شهر خارج شد. آیا نعوذ بالله پیامبر از مردم بازی خورد؟
رهبری هم از پیامبر و امامان الگو می گیرد. اجترام به اصل مشورت و نظر دیگران است . (61367)
والا من در ان زمان در شورای عالی امنیت ملی نبودم که بدانم ولی از روحیات ایت الله خامنه ای میدانم که وی فردی است باهوش و مسلط . به هر حال هر انچه که شد برایندی بود که توسط ایشان تایید و بعد اجرا شد .
عقیده من این است که اینده هم نشان داد این کار در ان مقطع غلط نبود . علیرغم اینکه اصلا دل خوشی از خاتمی ندارم ولی چماقی را که عده ای درمورد عملکرد هسته ای دولت قبلی ساخته اند را هم قبول ندارم .
ان حکایتی را هم که راجع به پیامبر گفتید نمی دانم از چند وچون و صحت ان هم مطلع نیستم .در ثانی هر چیز شرایط خاص خود را دارد . من نمی دانم مبنای شما اثبات این حرف است که رهبری بایستی اگر اکثریت چیزی را گفت به ان تن دهد؟ و یا میخواهید اصل مشورت را اثبات کنید ؟ در مورد اول با فرض شما مردم و مسئولین با تعلیق موافق بودند رهبری هم درست انتخاب کرد . اینده نیز نشان داد که بهانه ما بر اینکه غربیها بر سر حرفشان نیستند اثبات شد .نظام هم از بین نرفت . دوسال در کار ما وقفه افتاد که نسبت فایده به هزینه اش نیز قابل بررسی و تعمق است . شاید شما میگویید تعلیق
در ان زمان به نفع ما نبود که این نظر شماست خیلی ها هم خلاف نظر شما رادارند . دوما در مورد اصل مشورت ما با هم اختلاف نداریم . فقط با این تفاوت که مدیر مشورت میکند و بعد بایستی تصمیم بگیرد . دلیلی ندارد که همواره نظر مشاوران را در پیش گیرد زیرا هر یک از زاویه ای مسئله را میبینند که ممکن است بخشی از ان درست و یا غلط باشد . چینش بخش های درست و غلط نظر مشاوران و بعد تحلیل نهایی همواره با ارشدترینن مدیر است مگر سیستم شورایی باشد که در ایران اینگونه نیست . (61395)
irani
۱۳۸۷-۰۲-۱۷ ۱۱:۵۵:۳۷
خاتمی راهرشرافتمندی دوست دارد (61394)
من یک نسل سومی می خواهم بدونم کی این انقلاب ما تمام می شود وما به فکر پیشرفت جامعه می افتیم
ما هنوز از نظر سیاسی وزنه های موجود جامعه را نمی شناسیم وبرای آینده کشور مان نخبه سیاسی تربیت نکردیم کی می خواهیم از انقلاب بازی و باورمشکل داشتن کشور رابه مردم القا ءکنیم
مسئولین اگر نمی تونن مشکل کشوررا حل کنند لااقل دشمن تراشی برای نسل آینده راتداعی نکنند چون مانسل سومی ها دیگر قبول نداریم که تمام ملل دنیا با ما دشمن هستند. (61415)
فرهنگ ادیب
۱۳۸۷-۰۲-۱۷ ۱۷:۵۳:۳۵
دوست عزیز نسل سومی
من یکی از نسل دومی ها هستم و شاید سن پدرت را داشته باشم اگر پدرتان چهل و خورده ای سالشان باشد . فقط به شما اینرا عرض میکنم که تمام دنیا با ما دشمن نیستند ولی خیلی ها هستند . اگر با روابط حاکم بر جهان سرمایه داری اشنا باشید متوجه میشوید که قضیه چیست . ما که کاری با انها نداریم . انها با ما کار دارند . انها به کشورهای همجوار حمله کردند . انها جنگ 8 ساله ایران و عراق را براه انداختند . انها بدنبال بلوا در لبنان هستند . انها فلسطینیان را میکشند . انها با این شواهد غیر قابل انکار به صلح امیز بودن فعالیتهای هسته ما قلدرانه و تحقیر امیز تقاضای تعلیق دارند . انها بدنبال فتنه و محقق کردن طرح خاورمیانه بزرگ و تجزیه کشورهای خاورمیانه هستند .
بد قولیها و خلف وعده های مکرر انها را ندیده اید؟
من میدانم پس ذهن شما چیست . فکر میکنید ما با انها راه بیاییم و انها نیز صلح خواهند کرد و بعد صلح و صفا حاکم خواهد شد . اشتباه شما در همینجاست .انها ضربه را که زدند و ما افتادیم به قصد کشت ادامه خواهند داد . بحث فراتر از این حرفهاست که شما فکر میکنید . تنها چند نمونه از خباثت اینها را مثال میزنم :
1- قول مکرر امریکا درعدم دخالت در امور داخلی ایران
2- تعلیق غنی سازی توسط ایران در دولت اقای خاتمی و عدم اجرای متقابل تعهد غربیها
3- کمک موثرایران به امریکا در مورد افغانستان و بعد ما را محور شرارت خواندند
4- پس از ماجرای گروگانگیری توافقی بین ایران و امریکا انجام شد از جمله ازاد کردن دارایی های ما در انجا و مورد بند 1 از همین کامنت . انها بقول خود عمل نکردند .
چقدر به انها گفته میشود بدون پیش شرط بیایید و در مورد کل مسایل مذاکره کنیم و انها سبکسرانه و متکبرانه امتناع میکنند ؟ زیرا امید دارند امثال شما جوانان پاک و بی گناه و معصوم را بفریبند تا نظام خود را تحت فشار بگذارید . فکر کنید این ایران است که جنگ طلب است و باقی داستان .
ما راهی جز ادامه نداریم . بایستی مسئولین و ملت کمک کنند مسائل اقتصادی بهبود یابد و اخلاق حسنه حاکم شود
در انصورت کشور نجات میبابد . تسلیم زورگوییهای امریکا شدن چیزی را عاید شما نخواهد کرد . شما فکر میکنید مثلا اگر غنی سازی را تعلیق کنیم تحریم ها را برمیدارند ؟ از در نشد از پنجره میایند تو . الان بسیاری از مشکلات اعمال شده توسط امریکا و اروپا جلوتر از تحریم است . سازمان ملل هم تحریمش را بردارد سیستم بانکی انها براه خود خواهد رفت ولی با دلی قرص تر و روحیه ای بهتر . در حالی که اینطرف روحیه ها شکسته تر شده و ادمها تحقیر شده تر . و مطمعن باشید این اتفاق نخواهد افتاد . شما و تعدادی از نسل سومی ها میزان خباثت اینها را نمی شناسید .قیاس به مثل میکنید . فکر میکنید همه مثل شما بی الایشند . برای شناختن انها رجوع کنید به مقاله خاطرات اخرین مامور موساد در ایران که در همین سایت به چاپ رسیده است .
انشالله همه شما موفق باشید .از ما که گذشت اقلا شاهد باشیم خون دلهایی که نسل اول و دوم خورد در زمان شما ببار بنشیند که حتما هم خواهد نشست . از کمک ها و عنایات خاص خداوند متعال غافل نشویم که او قادر مطلق است . منتهی به عمل ،فکر و نیت من و شما و امثال ما خیلی بستگی دارد . روی همه تان را میبوسم و برایتان طلب خوشبختی دارم . (61464)
من با بحث هاي شفاف وبدون پيچ وخم وچيزي كه ذات ادم رامشخص سازد موافقم (61443)
فرشید
۱۳۸۷-۰۲-۱۷ ۱۶:۲۶:۳۵
چیزی که من به عنوان یه ساکن خارج از کشور میبینم اینه که اصلاً کسی سخنان خاتمی رو انعکاس نمیده اما تا احمدی نژاد حرف میزنه همه گنده میکنن تو روزنامه ها چاپ میشه از فرداشم گردادن های جدید به ایرانیا شروع میشه چه کسی به تأثیرات منفی سخنان احمدی نژاد بر امنیت و اقتصاد ما پیگیری میکنه؟ (61445)
شايد مشكل زبان انگليسي داريد؟ در غير اينصورت انعكاس سخنان نسنجيده خاتمي و سواستفاده رسانه ها را بوضوح ميديديد. در ضمن بي بي سي بخش فارسي دارد كه مشكل محدوديت زبان انگليسي شما را حل ميكند. (61474)
فرشید
۱۳۸۷-۰۲-۱۸ ۲۱:۱۶:۱۹
فقط اینکه نظر کسی منعکس شده باشد اسمش سوء استفاده نیست از سخنان آقای احمدی نژاد به معنای واقعی کلمه سوء استفاده میشود. شاید سخنان مهم خاتمی هر چند ماه یک بار بازتابی در رسانه های مهم غربی داشته باشد اما هر چند روز یک بار یکی از سخنرانیهای آقای احمدی نژاد آلت دست همه ی رسانه های غربی از بزرگ تا کوچک میشود حتی در نسخه های مجانی روزنامه های محلی. اصلاً اینجا کسی خاتمی را نمیشناسد غیر از برخی دانشگاهیان، مطبوعاتیهای مهم و سیاسیون اما احمدی نژاد با حرفهایی که زده متأسفانه برعکس آن چیزی که در ایران تبلیغ میشود در ذهن همه با ذهنیتی منفی جا افتاده است. (61767)
فرهنگ ادیب
۱۳۸۷-۰۲-۱۷ ۲۰:۳۱:۴۹
اقا فرشید
برای پی بردن به ادرسهایی که نظرات اخیر جناب خاتمی را منعکس کرده اند لطفا به موارد زیر توجه کنید :
خبرگزاری فارس گزارش داد راديوفردا در همين ارتباط ادعا کرده است: خاتمی در حالي اين سخنان را بيان مي كند كه آمريکا مداركي مبني بر تامين سلاح، پشتيباني و آموزش شبه نظاميان شورشي در عراق از سوي ايران ارايه کرده است .
خبرگزاري آمريكايي آسوشيتدپرس، با دستمايه قرار دادن بخشي از این ابهام گويي ، بهانه اي براي طرح ادعاهاي آمريكا عليه جمهوري اسلامي يافته است.
آسوشيتدپرس در خبري از مبدأ تهران نوشت: وي گفته است، صدور خشونت به ديگر كشورها، خيانت به اسلام و انقلاب سال 1979 است و بلافاصله نتيجه گيري كرده است كه اين اظهارنظر وي، متهم ساختن مسؤولان كشور به طرح ريزي ناآراميها در خارج از ايران بود.
رسانه آمریکایی افزوده است: مقامات آمريكا، ايران را به تجهيز و آموزش شبه نظاميان در عراق متهم مي كنند، اما تهران اين اتهام را تكذيب مي كند.
رسانه هاي غربي نظير خبرگزاري آمريكايي آسوشتيدپرس و خبرگزاري فرانسه با انعكاس گسترده این سخنان نادرست، اين اظهارات را نشانه اعتراف ايران به اقدامات خشونت آميز در ساير كشورها دانستند!
جناب اقای خاتمی واقعا چشم ما روشن . جدا ارادت من و بسیاری از اطرافیان به شمابسیار کمتر شد . (61481)
سليمان از پيرانشهر
۱۳۸۷-۰۲-۱۷ ۱۶:۳۳:۵۵
به جاي شبهه افكني نمك پاشي مرهمي برزخم مردم گذاشته ميشد بهتر بود تا جار وجنجال (61448)
امشب خوندم که 77 نمایندۀ مجلس از وزارت اطلاعات خواستار برخورد با خاتمی شده اند. واقعاً خیلی موجودات پر رویی هستند که ر قبال آنهمه خرابی که حرفها و کارهای احمدی نژاد به وجهۀ نظام زده و خودشون هم بهش واقفن چیزی نمی گن، اونوقت اینجوری در مقابل کسی که 20 میلیون نفر هم فکرشن مقابله می کنن... (61488)
از صدای امریکا این کامنت را فرستادی ؟ (61538)
ایرانی مسلمان
۱۳۸۷-۰۲-۱۷ ۲۱:۵۰:۳۹
با سلام
آیا فکر می کننید آمریکا با داشتن نز دیک به 3000 مرکز مطالعات استراتژیک نمی داند باید از چه گروهی به ظاهر حمایت کند تا موجبات بدبینی مردم و سوئ استفاده اقتدار گرایان و تحریف کنندگان داخلی را فراهم آورد آمریکا به خوبی از این حساسیت حضرت امام و مردم آگاه بوده و هست.
من برای روشن شدن مطلب به کلام حضرت امام استناد می کنم نتیجه گیری با شما:
فرمودند:«ما می گوییم \"انقلابمان را می خواهیم صادر می کنیم\"،می خواهیم این را صادر کنیم،می خواهیم این مطلب را ،همین معنایی که پیدا شده،همین معنویتی که پیدا شده است در ایران،همین مسائلی که در ایران پیدا شده،ما می خواهیم این را صادر کنیم.ما نمی خواهیم شمشیر بکشیم و تفنگ بکشیم و حمله کنیم.عراق با ما الان مدتهاست دارد حمله می کند و ما هیچ حمله ای به آنها نمی کنیم.دفاع لازم است.ما می خواهیم که این انقلابمان را،انقلاب فرهنگی مان را،انقلاب اسلامی مان را به همه ممالک اسلامی صادر کنیم.و اگر این انقلاب صادر شد،هر جا صادر بشود این انقلاب،مشکل حل می شود.» (صحیفه امام؛جلد 13،صفحه 90)
«ما اینکه می گوییم باید انقلاب ما به همه جا صادر بشود،این معنی غلط را از او برداشت نکنند که ما می خواهیم کشورگشایی می کنند...معنی صدور انقلاب ما این است که همه ملتها بیدار بشوند و همه دولتها بیدار بشوند...»( صحیفه امام؛جلد 13،صفحه 281)
حال سخنان خاتمی را مقایسه کنید با فرمایشات امام خمینی.
امام (ره)خاتمی را \"فرزند فاضل،باتقوا و متعهدمان\"خواند است.(صحیفه امام؛جلد 21،صفحه 17)
پس تقوا پیشه کنیم!
یا علی (61492)
خاکپور
۱۳۸۷-۰۲-۱۹ ۱۱:۲۷:۲۲
بسمه تعالی
برادرعزیزحرفهای شمادرست است.منظورازصدورانقلاب انقلاب فرهنگی بوده است.امامگرالان ایران درحال کشورکشایی است؟ایران الان میخواهدکدام کشورراتصرف کند؟
برفرض ایران به عراق وفلسطین ولبنان تسایحات میدهدخوب این معنیش کشورگشایی است یاکمک به برادران مسلمانی که درزیرچکمه های استعمال له می شوند؟مگرپیامبرنفرمودکه هرمسلمانی که فریاداستمدادمسلمانی رابشنودوبه اوجواب ندهدمسلمان نیست.مگراین ابرقدرتهاسلاح به کشورهانمی دهندمگراین قدرتهاسلاحهاوکلاهکهای اتمی دراختیاراسرائیل قرارنمی دهند.آخرکی همچنین حرفی رازده که شمااین حرفهارامیزنیدکدام مقام بلندپایه ای گفته که مادرصددکشورگشایی هستیم ؟کدام؟
وامادرموردفرمایش امام درخصوص آقای خاتمی
مگرامام دروصیت نامه خودنفرمده اندکه:میزادبرای شناخت افرادوضعیت فعلی اوست؟
اگرامام ره درقیدحیات بودندوناظردست دادن آقای خاتمی بازنان نیمه عریان راآن هم باآن لباس میدیدندبازهم به ایشان فرزندباتقوامی گفتند؟ (61797)
كو تا انتخابات رياست جمهوري اينده از اين بامبول ها براي اقاي خاتمي درست كنند (61502)
خاتمی خاری است در چشم فرصت طلبان قدرت طلب و ایادیشان که نون به نرخ روز می خورند چشمتان کور باد که انشاء الله رئیس جمهور بعدی خاتمی است (61503)
من نمی خوام درباره حرفای آقایخاتمی نظر بدم چون می دونم هر چی بگه راسته و منطقیه. فقط می خواستم بگم آقای خاتمی من و خانوادم که جمعا 12 نفریم همگی عاشق شماییم و براتون همیشه دعا می کنیم .سید بدجور مهرت به دلمون نشسته.خاتمی جونم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم.منتظریم خاتمی.به کوری چشم بعضی ها...
ضمنا طرفدارای نون به نرخ ثانیه خور بعضی ها هم بهتره در مورد قیمت برنج و میوه و مسکن نظر بدهند نه حرفای خاتمی. واقا که چه رویی دارن بعضی ها؟!خوبه حالا شعارهای احمدی نژاد اقتصادی بود! وگرنه نصف جمعیت از گرسنگی می مردن!مردم که عاشق چشم و ابروی خوشگلش نبودن که...
درآخر باید بگم اونچه که امنیت ما رو به خطر انداخته عملکرد و حرفای نابخردانه جناب رییس جمهوره نه حرفای خاتمی .حالا که بیچاره ها تو هیچ زمینه ای موفق نشدن دارن تقصیرا رو گردن این و اون می اندازن! (61506)
واسعي
۱۳۸۷-۰۲-۱۸ ۰۶:۱۶:۴۲
با وجود تاسف از برخي اظهارات تندروانه عليه رئيس جمهور سابق ايران؛ اگر به اندازه سر سوزني منصف باشيم بايد بپذيريم سخنراني ايشان آنهم درست در شرايطي كه چند ساعتي از ادعاي شبكه هاي خبري در مورد دست داشتن ايران در انفجار و تروريسم اگر نگوييم يك اشتباه استراتژيك
از يك مسئول سابق مملكتي كه متاسفانه برخلاف برخي مسئولين سابق حرفهايش هزينه دار است ؛ بايد بگوئيم خام و
نسنجيده بود .
اين سخنان مسلما خطرناكتر اززير سوال بردن هولوكاست است
چرا كه نوعي اعتراف عليه خودي هاست .
تنها بايد گفت اشتباه ايشان (اگر واقعا سخنان درست نقل شده باشد ؛ تاسف بار است و با عذرخواهي ؛اين وجهه مخدوش شده از كشور ترميم نمي شود. (61515)
بازی با کلمات و جملات در تخصص اصحاب خبر است مخصوصا نوع بیگانه و خارجی آن ولی خواندن این همه نظرات تفاصیر گوناگون مختصر ما بیکاران سرکار رفته است.هرکه زرنگتر باشد از این آب گل آلود منفعت بیشتری می برد. (61544)
بالا غیرتا\" بس کنید موضوع جدیدی را برای تخریب آقای خاتمی بسازید. این یکی که زیاد موفق نبود سعی کنید جنجال بعدی کمی هوشیارانه تر باشد (61568)
ايران
۱۳۸۷-۰۲-۱۸ ۱۱:۰۴:۲۲
انتخابات رياست جمهوري نزديك است واين موضوع لرزه براندام قدرت طلبان افكنده.....ولذا بايد چاره اي جست! (61605)
علي عادل
۱۳۸۷-۰۲-۱۸ ۱۱:۱۰:۳۶
دوستان من مطمئن باشيد آقاي خاتمي با هشت سال تجربه رياست جمهوري و چندين سال وزارت ؛ به منابع و اطلاعات مهمي دسترسي دارند و اظهار نظر ايشان در خصوص مسائل مختلف قطعا دقيق و قابل توجه است . اينكه چرا ايشان اينگونه برآشفته و اظهار نظر كرده اند سوالي است كه خود بايد يا ادله به آن پاسخ دهند (61619)
يكي از دوستان نظر داده بود كه از طرفداران آقاي خاتمي بوده ولي از زماني كه آقاي خاتمي اين حرف ها را زده از ايشان برگشته است. من نيز مي گويم جانباز هفتاد درصد هستم و از طرفداران احمدي نژاد ولي از زماني كه آقاي خاتمي اين حرف ها را زده براي هميشه از احمدي نژاد خداحافظي مي كنم و حامي خاتمي مي شوم. خودمانيم آيا اين هم شد نظريه پردازي اين را مي گويند نظره آب دوغ خياري. مثل تجزيه تحليل هاي اصول گرايان از ميزان مشاركت مردم در انتخابات و پيروزي 70 درصدي در يك رقابت نفس گير در شرايطي كه همه چيز مثل دولت و حكومت و صدا و سيما دست اصلاح طلبان بود. مردم با مشاركت 65 درصدي دايره قدرت را كه دست اصلاح طلبان بود را باز كردند و مجلس دست اصول گرايان افتاد. خودمانيم اين تحليل است واقعا خودم به خودم نمره 20 مي دهم مثل اضاي دولت احمدي نژاد. (61678)
احسنت به انصافتان!
اگر ما يك كلمه بر خلاف احمدي نژاد بنويسيم حذف ميشود ولي وقتي فردي طرفداران خاتمي را بهايي و صهيونيست ميخواند در درج آن لحظه اي ترديد نميكنند!
حرفهاي خاتمي درست است فقط عده اي جرات مواجهه با حقيقت را ندارند. همين! اگر خاتمي با خانمي هم دست داده به خودش مربوط است ولي آن آقايي كه با مديريت جهاني ايران را به رتبه 5 در تورم رسانده در مقابل همه مسئول است. بازم بگم؟
گاز قطع ، آب قطع (به زودي)، برنج كم، تورم زياد، حرف زدن زياد، عمل هيچ! به به و ديگر هيچ. (61703)
به نظر من اینکه خاتمی در مسئله ای اعلام خطر میکند را باید ریشه یابی کرد چرا که بر خلاف بعضی رجال سیاسی خاتمی کسی نیست که در سخنانش گاف دهد ویا حتی باسطحی نگری موضع گیری کند صبر خاتمی رادر دوران مسئولیتش به یاد نبرده ایم (61712)
جناب آقاي خاتمي ؛
در درجه اول براي حفظ منافع ملي كشورمان و در مرتبه دوم براي حفظ وجهه ملي و ايراني خود در اسرع وقت سخنان مطروحه را در راستاي جلوگيري از استفاده دشمنان ايران بزرگ اصلاح نماييد. (61716)
ای آقا !
یعنی جمهوری اسلامی اینقدر ضعیف که با حرف یک سیاست مدار پایه هاش بلرزه؟
تو کشور های دیگه کلی فیلم و مقاله و .... بر علیه حکومت مینویسن ، آب آز آب تکون نمیخوره.تو این مملکت تا کسی گفت بالی چشمتون ابرو زمین وزمان به هم میریزه
اولا آقای خاتمی دروغ نگفته
دوما مگه این کارا بده همه میکنن ماهم میکنیم
سوما اینقدر حساس نباشید
چهارما بجای این حرفا فکری به حال مردم بدبخت کنید که با این سیاستهای دکتر احمدی نژاد دارن بدبخت میشن (61709)
محمد ( همان ناشناس اولی )
۱۳۸۷-۰۲-۱۸ ۱۷:۵۰:۱۶
نمي خواستم جوابت را بدهم اما
1- ناشناس عزيز اين صحبت از جايگاه بالاي شما مرا سخت مي آزارد من كه خودم رو معرفي كردم پس چرا بنده خدا؟
2- يارگيري بدين صورت بايد باشد كه اول مردمي كه با نظام هستند از نظام رنجيده و آزرده نگردند بعد يارگيري جهاني
آري زنده باد خاتمي سال 76 وقتي ريئس جمهور شد همه منتظر بودند تا به خيال خامشان اقدامي در جهت تضعيف نظام انجام دهد اما او در اولين سخنرانيش گفت اولويت اول اصل نظام است ( من در آن سال به آقاي ناطق راي دادم آلن هم اگر او بيايد به او راي مي دهم) اما وقتي ريئس جمهوري مي گويد جهان توسط آقا امام زمان روحي فداه مديريت مي شود مي شود بگويي يعني چه؟ اين با كجاي گفتمان مهدويت مي خواند.3- از كي تا حالا مبناي تصميم گيري ما رسانه هاي خارجي شده اند اگر اين طور است كه بي بي سي تحليل ديگري زده بود
4- صفحات 70-72 صحيفه سجاديه را بخوان
5- يا حق و خداحافظ
1- از بکارگیری لفظ بنده خدا قصد اهانت نداشتم اگر به شما برخورد و یا لفظ سخیفی به نظر شما امد عذر خواهی میکنم
2- در مورد بند 2 با شما موافقم ولی به اقای ناطق رای نخواهم داد .اقای احمدینژاد گاهی حرفهای مناسبی نمی زنند . کرارا هم در این سایت نظرم را گفته و بد و بیراه شنیده ام . از ان گذشته بحث من اصلا یارگیری جهانی نیست که اگر بود اینگونه اشفته نمی شدم
3- مبنای تصمیم گیری رسانه های خارجی نیست . ولی سیاست در گفتار هم لازم است درست به همان دلیلی که شما اقای احمدینژاد را ملامت کردید
4- حتما صفحات 70-72 صحیفه سجادیه را حتماخواهم خواند.
5- اقای خاتمی امروز صحبتهای خود را شفاف تر و بدون ایجاد شبه و پیرایه مطرح کرد و این خوب بود . ما هم بحثمان همین بود که طوری صحبت نشود که دیگران سو استفاده کنند وگرنه ما که نگفتیم ایشان جاسوس بیگانه است
حق یارت و خداحافظ (61734)
زنده باد یگانه سیاستمدار با شرف و شعور ایران ویرانه . (61755)
ناشناس
۱۳۸۷-۰۲-۱۹ ۱۵:۰۳:۵۲
با سلام
دو روز قبل احتمالا همین ناشناس فوق فقط طرفداران اقای خاتمی را شرافتمند خواندند. حقیر با تذکری ملایم نظرم را نسبت به نظر ایشان ارسال نمودم . نه تنها نظرم منعکس نشد بلکه نظر ناشناس هم حذف شد! از دیروز هر چقدر سعی نمودم موافق یا مخالف \" کلیک \" کنم نتوانستم ! مگر شما هم از ان کارها میکنید که بعضی از رسانه ها میکنند!؟ تصمیم گرفته بودم دیگر ارتباطی بر قرار نکنم لیکن مجددا مطلب فوق که هم ایران عزیز را ویرانه و هم همه ایرانیان عزیز را بی شرف و شعور نامیده با عث شد که ارتباط بر قرار کنم! ضمنا در نظر قبل عرض کرده بودم که مشکل اقای خاتمی از ابتدا همین گونه افراد و افکار بودند. موفق باشید (61813)
توحید
۱۳۸۷-۰۲-۱۹ ۱۶:۰۹:۳۲
حرفهای خاتمی درست است هدف امام (ره)از انقلاب شکوفایی ایران بود. (61819)
کاملا معتقد به گفته آقای سید محمد خاتمی هستم. و ان شا ا... ایشان دوباره کاندیدای ریاست جمهوری ایران عزیز بشوند تا میزان مقبولیت ( در صورت عدم دستکاری در نتایج ) برای همگان آشکار شود . خدا همیشه یاور مظلومان است . (61823)
ناشناس
۱۳۸۷-۰۲-۲۰ ۰۰:۲۵:۲۴
اقای توحید
هدف امام (ره) از انقلاب هم شکوفایی ایران بود و هم شکوفایی اسلام نه تنها در ایران بلکه در سرتا سر گیتی. منتها حفظ انقلاب و دستاوردهای ان مهم است. اقای خاتمی وشما ومن و دیگران باید مواظب اعمال و حرکات خودمان باشیم. شوخی نیست عزیزان فراوانی را برای ازادی ایران عزیز از قید بیگانه از دست دادن! اگر به اطرافمان خوب نگاه کنیم قدر مملکت خودمان را خواهیم دانست. موفق باشید (61855)
خاتمي آزاد مردي بي همتا وانساني فهيم ودانشمند است كه در دل مردم جاي دارد اگر ايشان بار ديگر كانديد شود ميبينيد چقدر دردل مردم جاي دارد (61893)
عالیشوندی
۱۳۸۷-۰۲-۲۰ ۲۲:۴۳:۳۳
آقای خاتمی می دانم که برای کاندیدا توری ریاست جمهوری ثانیه شماری می کنی ای کاش این صحبت ها آخرین اشتباهات شما در عرصه سیاست باشد من نه بشما رای داده ام نه تصور خوبی از شما داشته ام نه فکرم درمورد شما عوض شده و نه میتوانم خوشبین باشم ولی امید وارم از این سخنان دو پهلو و عوام فریب دست بردارید که دروغ و فریب برای هیچ انسان شرافتمندی افتخار و زرنگی نبوده است. (61938)
علیرضا
۱۳۸۷-۰۲-۲۱ ۱۷:۲۵:۳۳
\"دروغ و فریب برای هیچ انسان شرافتمندی افتخار و زرنگی نبوده است.\"
جدی میگی؟ عجب... (62076)
خاکپور
۱۳۸۷-۰۲-۲۱ ۰۴:۳۲:۱۲
بسمه تعالی
اونهایی که کورکورانه اظهارات آقای خاتمی راقبول کرده بودنددردرایتشون تجدیدنظرکنند.
دیدیدکه خودآقای خاتمی دراظهارات جدیدش حرفهای قبلی خودشوردرست کرد.
خوب بازخداپدرشوبیامرزه به اشتباه خودش پی بردواین خودش حرفیه.
به قول حضرت امام(ره):به محض احرازخطاواشتباه ازآن برگردیدواقراربه خطاکنید که آن کمال انسانی است.
اماحرفی که هست این است که :چراعاقل کندکاری که بازآرپشیمانی.
خداوندانشاءاله عاقبت همه ماراختم به خیرکندوبه همه ماتوفیق خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی عنایت فرماید. (61950)
عباس فیروزی
۱۳۸۷-۰۲-۲۱ ۱۲:۵۷:۴۳
با سلام
با احترام به مقام رئیس جمهور محبوب سید محمد خاتمی باید خدمت عزیزان عرض کنم ، دوستانی که شعور و مفهم درک سخنان پر مغز یک انسان فرهیخته را ندارند پس همان بهتر.
تا زمانی که قدرت تجزیه و تحلیل اخبار را ندارید لطفاً خاموش
20:30 داره احمدی نژاد رو نشون می ده برین پای صحبتاش بنشینید بچه های خوب بابا (62014)
آیا شما واقعا فکر میکنید اگر آقای خاتمی کاندید شوند تاییدصلاحیت شده ورای خواهند آورد؟من شنیدم که بعضی از آقایان از پیشگاه امام زمان(عج)بخاطر تایید صلاحیت ایشان در دوره های قبلی عذر خواهی کرده بودند!(صحت وسقم شنیده را نمیدانم).بر فرض تاییدصلاحیت هم بشوند:آیااز صندوق همان برون تراود که در اوست؟ (62113)
يكي از دوستان نظر داده بود كه از طرفداران آقاي خاتمي بوده ولي از زماني كه آقاي خاتمي اين حرف ها را زده از ايشان برگشته است. من نيز مي گويم جانباز هفتاد درصد هستم و از طرفداران احمدي نژاد ولي از زماني كه آقاي خاتمي اين حرف ها را زده براي هميشه از احمدي نژاد خداحافظي مي كنم و حامي خاتمي مي شوم. خودمانيم آيا اين هم شد نظريه پردازي اين را مي گويند نظره آب دوغ خياري. مثل تجزيه تحليل هاي اصول گرايان از ميزان مشاركت مردم در انتخابات و پيروزي 70 درصدي در يك رقابت نفس گير در شرايطي كه همه چيز مثل دولت و حكومت و صدا و سيما دست اصلاح طلبان بود. مردم با مشاركت 65 درصدي دايره قدرت را كه دست اصلاح طلبان بود را باز كردند و مجلس دست اصول گرايان افتاد. خودمانيم اين تحليل است واقعا خودم به خودم نمره 20 مي دهم مثل اضاي دولت احمدي نژاد.
خدمت شما ایرانی عزیز ... با گفته هایتان موافقم اما معتقدم که صدا و سیما و رسانه ها دست اصلاح طلبان نبود. کما اینکه ما شاهد بودیم که وقتی خاتمی در سفرهای مهم مثل فرانسه و ... می رفت خبر آن یا پخش نمی شد یا اگر پخش می شد فقط عکس خاتمی بود. (62178)
موردی که باید در ادامه نظر قبلی عرض کنم این است که سیل مخالفان و وافقان به نظرهای ارائه شده توسط برخی است.
قطع الیقین اگر نگاهی به کامنهای بالا بندازید متوجه خواهید شد که محبوبیت خاتمی و حمایت از آن و دولت اصلاحات تا چه اندازه حتی در این جامعه بسیار کوچک آشکار است. (62180)
این مطلب را فقط آقاي خاتمي بخواند
دو کلمه حرف حساب
سيد بزرگوار! در دانشگاه گيلان گفته ايد كه در حال حاضر بر خلاف نظرات امام به جاي صدور معنوی انقلاب اسلحه صادر مي شود.
آقاي خاتمي! يك سوال دارم. در حال حاضر از آرمانهای معنوي امام و انقلاب ، بهتر و موثرتر دفاع مي شود يا در زمان شما؟ و یا در دوره ریاست ‹‹مهاجراني و داد»، ستونهاي وزارت ارشاد جنابعالي، كه حتي انجام بعضی كارهاي فرهنگي (براي صدور اهداف انقلاب) مانند ساخت فيلم هايي مشابه بازمانده را مغاير با اهداف دولتت مي دانستند.
سيد عزيز! وقتي دوستان نزديك شما اساس انقلاب را با تئوري پردازي هاي خود زير سوال مي بردند، صدور انقلاب پيشكش، چگونه از اصل آن در داخل دفاع مي كرديد؟
در آن سالها آفات ناهنجاریهای فرهنگي، آزاد و رها شده در خیابانها و کوچه ها و کتابها و فیلم ها و دانشگاهها و...، روح و روان آرمانهای بلند و انسانی انقلاب را آزرد و مجروح کرد به نحوی که هنوز هم تلاش ها برای ترمیم عوارضش سودمند واقع نشده و روح آزرده با بالهای زخمی، هیچگاه قدرت پرواز به سرزمین های دیگر را ندارد.
سخنراني هاي شما در مجامع بين المللي و گفتن از ارزش هاي دموكراسي و فرهنگ غرب در مقايسه با اقدامات رئيس جمهور در تشريح دیدگاهها و مواضع اصيل نظام در پيامها و سخنراني ها به خصوص در دانشگاه كلمبيا و صحن سازمان ملل، كدام يك از جنس آرمانهاي بلند امام و در جهت معرفي و صدور چهره واقعي انقلاب بوده است.
شما از موقعيت ممتاز رياست دوره اي ايران بر كنفرانس اسلامي چه استفاده اي براي صدور انقلاب نموديد؟
سيد بزرگوار! اصرار دوستان شما بر وادادگي در برابر زياده خواهي هاي غرب در حقوق هسته اي ملت چه پيامي براي مردم دنيا و مسلمانان جهان از مهد انقلاب بزرگ ايرانيان داشت؟
سيد عزیز! بالاخره نقشه هایی كه براي منطقه به خصوص ایران و لبنان و فلسطین و عراق ترسيم شده براي تكميل شدن، نياز به ایمپالس هایی از اين سو دارد و چه سخن و بهانه ای از اين موثرتر كه يك مقام بلندپایه ايرانی بگويد (کاری به مسول اسبق بودنش ندارند) :« اینکه ما اسلحه بگیریم و در دیگر کشورها انفجار ایجاد کنیم و گروههایی درست کنیم که در دیگر کشورها خرابکاری کنند.» رسانه ها و مراکز خبری دشمنان ما به زمان و نوع بازخورد پيام های ارسالی و دریافت شده كاملا آگاه بوده و آماده انعکاس وسیع و گسترده سخنان خوشایند و دلخواه خود هستند و ....
و این ابهام و سوال در اذهان افراد غیر که با شما آشنا نیستند تداعی و یا تلقین می شود که آيا از اسلحه حزب الله و یا شكست اسرائيل در جنگ 33 روزه ناراحتيد؟! می دانم تصور این مطلب هم کاملا بعید است ولی بر خلاف میل و نظرتان، از اولین تفسیرهای نطق شما در رسانه های بیگانه ...
http://kashanhami.blogfa.com (62758)
آیا خاتمی که دم از آرمانهای امام می زند در زمان دولتش هم اینقدر حساس بود ؟
هنوز یاد نگرفته در ایران چگونه حرف بزند که دشمنان خلاف مصالح انقلاب استفاده نکنند وای به روزی که پایش به محافل خارجی باز شود. (62867)
م _ م
۱۳۸۷-۰۲-۲۵ ۲۲:۱۰:۱۳
دوستان عزیز لطفا\" اینقدر شلوغش نکنید .آیا تنها مدرک واطلاعات غرب در مورد عملیات برون مرزی فقط سخنان اقای خاتمی است . آیا تایید و تکذیب خاتمی میتواند واقعیت رامخفی کند .داستان گالیله راکه حتما\" شنیده اید. (63293)
[انقلاب در حال حذف فرزندان خود است واین یعنی انحراف پس خاتمی درست میگوید ما برای ازادی انقلاب کردیم نه برای کینه ودشمنی به کره شمالی وکوبا توجه کنیم خواهیم دید عاقبت ما چه خواهد شد دنیا در حرکت است و ما به ترکستان .......انحراف حرکت مردم ایران توسط سیاستمداران عقب افتادگی را برای ایران عزیز به بار خواهد اورد. (64556)