نظر منتشر شده
۱۸۸
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 377603
روحانی در همایش سالگرد تأسیس شرکت ملی گاز:
برجام برای ما عزت آورد/ نمی‌توانیم مقابل قدرت‌های بزرگ آن هم با شعارهای توخالی بایستیم/ انقلابی بودن یعنی آزادی اندیشه، بیان و نقد
بخش سیاسی الف،‌ ۱۱ مرداد ۹۵
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۰
رییس‌جمهور گفت: انقلابی بودن یعنی آزادی اندیشه، بیان و نقد. اینکه مردم نقدهای خود را نسبت به حاکمیت بیان می‌کنند، زیبایی انقلاب و آزادی را نشان می‌دهد.

حجت‌الاسلام روحانی در همایش سالگرد تاسیس شرکت ملی گاز که صبح امروز برگزار شد، با تبریک به مناسبت تاسیس این شرکت، اظهار کرد: موضوع نفت و گاز همواره برای ما جایگاهی ویژه داشته و مسئله‌ای صرفا اقتصادی نبوده و الان هم نیست.

اهم سخنان وی به نقل از خبرگزاری ها به شرح زیر است: * شرط مهم انقلابی بودن، قرار گرفتن استقلال و آزادی در راس امور است. انقلاب یعنی مستقل بودن. یعنی دست نیازمان به سوی کسی دراز نباشد. انقلاب یعنی با اراده خود تصمیم گرفتن و به رای مردم خود متکی بودن و سر در برابر مردم خود فرو آوردن.

* یکی از مسائل مهم برای انقلابی ماندن و مستقل ماندن، مسئله نفت و انرژی است.در فضای تحریم همیشه دست ما به سوی دیگران دراز است. وقتی تحریم بود عزت نبود، اما برجام برای ما عزت آورده است چون هر چیزی که می‌خواستیم بخریم باید از یکی دو کشور با هر کیفیت و شرایط و قیمتی که مشخص می‌کنند تهیه کنیم اما در برجام انتخاب‌های ما متعدد شد.

* بعضی این عزت برایشان مهم نیست، اما ملت ایران از اول انقلاب دنبال عزت بود و خوب نیست برای خریدن یک پمپ منت چند کشور را بکشد و در نهایت یک پمپ با کیفیت بخرد خوب نیست اما این که آزادانه بین‌ ده‌ها کشور خرید کند آثار برجام است.

* این که نمی‌گذاشتند بیش از یک میلیون بشکه نفت بفروشیم یک مقوله است اما این که یک قدرت اجازه فروش نفت ایران را ندهد یک مقوله دیگر است. مگر نمی‌گفتند فشار و زور تاثیری ندارد، پس چرا نمی‌گذاشتند نفت بیشتر بفروشیم؟

*امروز نفت خام و میعانات به میزان دو نیم میلیون بشکه صادر می‌شود. عزت ما در سایه اراده ماست و اراده ما در سایه سیاست درست است و سیاست درست در راستای خردورزی است نه شعاردهی .

* اگر دولتی به خواست مردم با خردورزی عمل کرد، می‌تواند ما را در مسیر سربلندی قرار دهد از آغاز انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی نقش نیروهای نفت و گاز چشمگیر بود در زمان جنگ مسئولیت پدافند هوایی را داشتم و هر کجا بمباران می‌شد می‌رفتم و شاهد بودم بخش نفت و گاز ما برای مهار آتش و تعمیرات اقدام می‌کرد و کار بزرگی بر دوش صنعت نفت و گاز ما بود در همه جا این صنعتگران با ایمان و انقلابی بودنشان و مهارتشان کار کردند.

* امروز در پسابرجام باید از فناوری‌های نو دنیا هم بهتر استفاده کنیم در بخش نفت و گاز پیشرفت‌های خوبی داریم و برای همین جذب فناوری نو بسیار آسان است مخصوصا برای بازیافت منابع اگر امروز دنبال آن نباشیم فردا دیر می‌شود.

* اگر مردم در زمستان می‌توانند در فضای مناسبی زندگی خود را بگذرانند، و علاوه بر فضای زندگی‌شان، زندگی خانوادگی‌شان نیز گرم شود، در سایه انرژی است.

* آمار و ارقامی که امروز اعلام شد، نشان می‌داد که مسیر تحول چگونه بوده است. سال پیروزی انقلاب اعلام شد که تولید و مصرف گاز به صورت سالانه ۲/۵ میلیارد متر مکعب بوده است و برآورد در سال آینده، ۲۸۴ میلیارد متر مکعب است و مقایسه این دو رقم نشان می‌دهد، مسیر تحول چگونه بوده است.

* جمعیت زیر پوشش مصرف گاز در سال ۵۷ تنها ۱ درصد بوده و امروز این جمعیت بالای ۹۰ درصد است و هدف‌گذاری ما برای سال ۹۶ چیزی درحدود ۹۵ درصد است که تقریباً همه جمعیت مردم ایران را در برمی‌گیرد، کار بسیار بزرگی است.
*عملکرد شرکت گاز نشان می‌دهد کار بزرگی برای رفاه و آسایش مردم انجام داده است و مردم فراموش نمی‌کنند که روزگاری به خاطر کمبود گاز قطعی گاز داشتیم، اما سال قبل گفتند نگرانی از کمبود گاز نداشتیم و آرامش را به خانواده‌های ایران بازگرداندند.

* در جایی که منابع مشترک باشد دیگری به ما رحم نمی کند. منابع مشترک نفت و گاز برای همین برای ما اهمیت دارد این خواست ملت ایران است کاری که در پارس جنوبی انجام شد در این سه سال این بود که روزانه حدود ۱۴۰ میلیون متر مکعب گاز اضافه شد امسال هم فاز ۱۸، ۱۹، ۲۰، ۲۱ به مدار خواهد آمد و امیدواریم باز هم به میزان برداشت گاز اضافه شود و در سال ۹۶ همه فازها را به اتمام برسانیم ۵۰ درصد گاز کشور از پارس جنوبی تامین می‌شود که پیشرفت خوبی است

*در زمینه بازیافت اگر به موقع عمل نکنیم دیگر صرفه نخواهد داشت اگر دست به کار نشویم و تلاش نکنیم ضرر خواهیم کرد. این قانون طبیعت است که نمی‌توان با آن جنگید ما نمی‌توانیم با شعارهای تو خالی برابر قدرت های بزرگ بایستیم .
 
کلمات کلیدی : روحانی، ریس جمهور
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۲:۰۲:۵۴
رییس‌جمهور گفت: انقلابی بودن یعنی آزادی اندیشه، بیان و نقد. اینکه مردم نقدهای خود را نسبت به حاکمیت بیان می‌کنند، زیبایی انقلاب و آزادی را نشان می‌دهد.

پس چرا منتقدان برجام ، بی سواد ، بی شناسنامه ، بی هویت ، لبو فروش و.... خوانده شدند؟
چرا اجازه نمی دهید کسی در خصوص تخلف و خیانت عظیم اقتصادی کرسنت سخن بگوید؟
چرا مدتها دهان منتقدان برجام را بستید و منتقدان برجام تکفیر شدند؟
چرا جهان نیوز تنها به جرم افشاء تخلفات اقتصادی برخی وابستگان به دولت تعطیل شد؟
وچرا ؟........وچرا؟............ (3859404) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۷:۵۸:۴۱
فروش نفت ات زیاد شده که داری یارانه ها رو قطع میکنی ؟! (3860154) (alef-13)
 
Canada
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۰:۳۰:۱۲
قیمت نفت هم یک سوم شده اگه فروشش دو برابر شده.

و اتفاقا یارانه کسایی که نیازمند نیست رو باید هم حذف کرد! (3860469) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۸:۲۶:۳۳
ریس جمهور دارایی خود را شفاف به مردم اعلام کند و بگوید چطور هزاران میلیارد تومان سرمایه دارد (3861182) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۰:۰۳:۲۰
روحانی احمدی نژاد نیست که برای جمع کردن رای برای مشایی به همه مردم ایران و حتا ثروتمندان و پورشه سواران یارانه بدهد و آن را پول امام زمان هم بنامد!؟ (3860863) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۱۱:۱۰:۴۲
ای کاش احمدی نژاد بود (3861553) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۰:۱۵:۵۹
قطع یارانه ها خواست مجلس وجزء برنامه تعریف شده ایست که باید انجام میشد اتفاقا دولت مخالف قطع آن بود اما مجلس فشار آورد اول اطلاعاتت را زیاد کن بعد ایراد بگیر ! (3860887) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۰:۳۱:۰۷
روحانی اخیرا" به چه چیزهایی افتخار میکند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دلم میسوزه !! (3860906) (alef-13)
 
Canada
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۷:۲۰:۰۸
برادر یکم به حافظ ات رجوع کن..اگر برجام نبود الان دلار حدود 10000 هزار تومان بود ویه قطره نفت هم فروش نمیرفت. البته که دوستان شما از شرایط تحریم پولدارتر و پولدارتر می شدن..الف اگر میخوای فقط حرفهای منتقدین رییس‌جمهور رو چاپ کنی اینو چاپ نکن (3861094) (alef-13)
 
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۴:۳۲:۵۷
نمونه های عزت ایران :

1- نماینده‌ای که آمریکایی‌ها به سازمان ملل راه ندادند

2- فاجعه منا و برخورد زشت عربستان با مقامات ایرانی و توسل وزیر خارجه ایران به امیر کویت جهت اخذ ویزا

3- بی‌احترامی به معاون اول روحانی: دیدار اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور با رجب طیب اردوغان در ترکمنستان که پرچم ایران را قرار ندادند و رییس جمهور ترکیه حتی به جهانگیری نگاه هم نمی کرد.


4- نواختن سیلی به گوش دختر ایرانی در ترکیه:


5- هتک حرمت دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده

6- تراشیدن موی سر ۹ معلم ایرانی به دست اماراتی‌ها

7- قطع رابطه کشورهای ذره‌ای با ایران

8- تحریم پسابرجامی آمریکا برای محدودیت سفر به ایران

9- 52 قطعنامه و طرح آمریکایی‌ها علیه ایران

10- خدشه‌دار شدن مراودات و ارتباطات علمی پس از برجام طبق گفته علی اکبر صالحی (3861071) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۷:۵۹:۱۶
هر روز ضعیف تر از دیروز
دین دین (3860155) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۰:۱۶:۴۲
اتفاقا محبوب تر وقوی تر چون حرف دل اکثریت ملت را می زند. (3860889) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۰:۴۴:۰۴
آقای پرزیدنت ؛ فرمایشات مقام رهبری ( دام عزه ) به گوشتان رسیده یا نه ؟؟
هشدارها و نهیب ها را جدی بگیرید .
اینقدر ابرقدرت ابرقدرت نکنید ! نباید سعی شود که توهمات و کدخداباوری را بر ملت مقتدر و باهوش و ولایتمدار و عاقل و توانا و باشعور ایران تحمیل و عزت و اقتدار و فهم مردم را کوچک نمود ! این تلاشی عبس است .
ما هیچ وابستگی به یانکی ها نداریم و نمیخواهیم داشته باشیم . (3860938) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۸:۴۰:۵۳
در اين زمينه من با رئيس جمهور موافقم. (3861217) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۸:۰۱:۳۴
انقلابی بودن یعنی مدیر با حقوق نجومی را بر سرکار گماردن !!!!!! (3860169) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۳:۵۹:۴۹
انقلابی بودن یعنی مدیر با حقوق نجومی را از کار برکنار کردن که اقای روحانی این کار را انجام داد, نه اینکه متهم به فساد را خط قرمز خود خواندن و مانع مجازات وی شدن!!! (3860858) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۸:۰۲:۳۴
انقلابی بودن یعنی توزیع سبد کالا با 187 زخمی و 1 کشته و 2 مفقود (3860170) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۲:۱۰:۴۱
زخمی و کشته و مفقود؟!خخخ. مگه جنگ بوده؟؟ (3860661) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۰:۳۴:۵۶
نه جانم انقلابی بودن یعنی پروراندن خاوریها ومه آفریدها وبابک زنجانی ها ومحمد رضا رحیمی ها وسفر خانوادگی به نیویورک با بودجه ملت و تاسیس دانشگاه ایرانیان با پول خزانه و دادن شعار های پوپولیستی و 45 هزار تومان به اسم یارانه در یک جیب مردم کردن و 4 برابر آن را بابت افزایش قیمتها وگرانی هزینه آب وبرق وتلفن وغیره از جیب دیگر مردم بیرون کشیدن و وعده چندین ساله سهام عدالت و تاسیس مسکن مهر در بیابانهای بی آب وعلف بدون کمترین امکانات زندگی وفقط پولش را به جیب یک عده انبوه ساز مفت خور خودی کردن و افزایش روزانه دلار وسکه وبه اسم مهاردادن سکه بانکی به نصف قیمت بازار وخرید مجدد آن توسط عوامل خود با خوابیدن پشت در بانکها !! و ده روز خانه نشینی در اعتراض به رهبری و وارد کردن بی رویه کالاهای بنجل چینی وخواباندن کارخانه های وطنی و با ادعاهای بی جا ورفتارهای ناشیانه سیاسی تحریم های روز افزون برای کشور خریدن و وای ... خسته شدم یکی کمک کنه باقیشو بگه !!! (3860917) (alef-13)
 
مرجان پسابرجام زده
United Kingdom
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۱:۱۵:۵۷
خداوکیلی سبدکالامفقودم داشته؟؟؟؟؟؟ یعنی ملت هموخوردن؟!!!!!
حالابخندیم یازاربزنیم؟؟؟؟؟؟؟ (3860991) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۸:۰۳:۳۶
تو مقابل قدرت های بزرگ وا نستا ؛ ما می ایستیم (3860172) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۲:۱۰:۴۷
تو برو وایسا ما نمیخوایم بیایستیم (3860663) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۰:۱۵:۰۳
همانطور که دوستان شما سفارت عربستان را آتش زدند و به عربستان خدمت کردند در مقابل قدرت های بزرگ می ایستید؟؟؟ (3860885) (alef-13)
 
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۰:۱۹:۲۴
با این تفکر آقای روحانی هیچ پیامبری نباید مبعوث میشد...
من نمیدونم ایشان در لباس روحانیت چی یاد گرفتن...؟ (3860892) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۸:۰۴:۲۳
حرفای هیجانی انتخاباتی
دیگه ما گول نمیخوریم (3860173) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۰:۳۵:۲۳
من گول خوردم وبهش رای میدم ! (3860921) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۹:۰۸:۱۳
آزادی بیان؟؟؟؟

پس چرا درب یا لثارات را بستید؟؟؟؟؟؟؟؟

بدبخت یک سوال پرسیده بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟

د ی و ث کیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


درب روزنامه را بستید با کتب حدیث چه میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟ (3860329) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۰:۱۱:۱۰
یالثارات فحاشی کرد
شما فحاشی رو ازادی بیان و ازادی بیان رو بی دینی میدونید (3860430) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۰:۳۵:۰۲
اگه فقط یه سوال بود چرا خودت روت نشد اون کلماتی که نوشتی به هم بچسبونی؟ (3860481) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۱:۰۳:۰۴
تو خودت شرمت میاد تو کامنتت کلمه "دیوث" رو استفاده کنی چون یک لفظ رکیک هست. بعد انتظار داری با روزنامه ای که برمیداره این کلمه رو تیتر میکنه کنار تصویر یک عده انسان دیگر، هیچ برخوردی نشه؟ حاشا به انصافت. (3860546) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۳:۰۸:۴۱
باید حدود رو رعایت کنیم وگرنه همه راه میافتن تو خیابوون عملت فحش و ناسزا میگن. پس فرق ما با کشورهای بی دین چیه؟ (3860777) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۰:۳۲:۳۶
فکر کنم آقای روحانی خیلی بیشتر از شما حدیث خوانده باشد . (3860911) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۹:۱۷:۳۲
قندکیلویی۴۵۰۰تومن شده ن۴۰۰۰تومن (3860344) (alef-13)
 
نکته سنج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۱:۲۳:۱۰
دوست عزیز! بارمنفی بی سواد ، بی شناسنامه ، بی هویت ، لبو فروش بیشتره یا خائن؟!
در ضمن هنوز دست از تحریف برنداشته اید. آقای روحانی گفت کم سواد. (3860587) (alef-13)
 
الف ر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۱:۳۱:۵۶
ريبا ترين تعريف از انقلاب همين است ما براي آزادي انقلاب كرديم يعني اينكه بتوانيم آرادانه به صاحبان قدرت حرف خود را بزنيم نه اينكه خود سانسوري كنيم قابل توجه ديگران انقلابي گري را خفقان وزور گوئي و خشونت تعبير ميكنند (3860600) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۱:۴۶:۰۷
تاجایی که من میدونم، ضربه اصلی رو در جریان کرسنت آقای احمدی نژاد زد که چون قیمت گاز رفته بود بالا زد زیر قرارداد حالا هم قیمت گاز اومده پایین هم باید کلی خسارت بدیم و هم اینهمه وقت گاز ما سوخته. (3860626) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۲:۳۶:۵۴
" ... انقلابي بودن يعني آزادي بيان ، انديشه و نقد ... " !! ................ رئيس جمهور محترم !

قربونتم ، با دوسه كلاس سواد اكابرم ، نمي توانم ،اين تعريف " انقلابي " بودن را قبول كنم !! حالا
چرا ؟ براي اينكه داعش و القاعده و طالبان و بوكوحرامِ حرام لقمه هم خودشان را انقلابي مي دانند
،آن هم چه انقلابي !! ... انقلابي دبشِ دبش !! ... به گمان خودشان ،با اين انقلابي بودنشان ، دارند كه " طرحي نو " در مي اندازند !! آيا با توجه به تعريف شما از " انقلابي " بودن ، داعش
و امثالهم مي توانتد معتقد به آزادي بيان و انديشه و نقد باشند !! حاشا و كلا ! اگر بخت برگشته اي به آن ها گفت كه بالاي چشمشان ابروست ، فوراً وبه راحتي آب خوردن سرش را رو سينه اش ... حالا خدا عالمه ، شايد انقلابي بودن انواع و اقسام مختلفي داشته ،باشه ، كه به احتمال زياد ،بايد همين طور باشد و يا اين كه سواد و آگاهي و دانش اين دعا گو ، بيشتر از اين قد نميده !! .. نمي دانم ، خدا عالمه !! (3860703) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۳:۲۷:۲۲
درود بر روحانی (3860806) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۰:۱۴:۲۲
منتقد با بهانه جو وسنگ انداز فرق دارد و بیسواد به کسانی گفته میشود که کمترین سواد در خصوص مسائل هسته ای برجام و مذاکرات ندارند اما با هیاهو و دروغ سعی در بی اثر نشان دادن آن می کنند !
منتقدان برجام نه تنها دهانشان بسته نبود ونیست بلکه تا توانستند انتقاد کردند یادتان نرفته مجلسی که تا همین چند ماه قبل اکثریت قریب به اتفاقش مخالف برجام بودند وهرچه خواستند گفتند وهنوز هم می گویند! صدا سیما هم در راس آنهاست که مجریان جوان غالبا روی کار آمده با رانت وتوصیه و پارتیش کلام تمسخر آمیزوطعنه آلودشان در مورد برجام وفیش های حقوقی را در فضای دهان می چرخانند واز آن ایراد می گیرند گویی خود بر اساس لیاقت بالا آمده اند !!!!!!
واما این که چرا جهان نیوز حالا فهمیده باید افشاگری کند خود جای سوال دارد اما این که چرا تعطیل شده لابد علت دیگری دارد چون الف هم افشا کرد وکسی آن را نبست ! (3860884) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۱:۵۴:۱۳
اعتدالی و اصلاح طلب ها، همیشه حرف های درست و مهمی می زنند، ولی پای عمل، لنگ می زنند. (3861030) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۲:۰۸:۳۱
2 سال اول به تبيين پیام انتخابات 92 سپری شد, 2 سال بعد هم به تبلیغ برای برجام و کنایه به منتقدان!! عمل صفر! (3859416) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۹:۰۹:۵۲
جناب روحانی

بویینگ و ایرباس ما چه شد؟؟؟؟؟؟؟ (3860331) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۰:۳۵:۱۳
آمریکا ما را از اول انقلاب تحریم کرده و برجام بر سر تحریمهای بین المللی بود و نه تحریمهای آمریکا . ما الان آزادیم از هر کشور دنیا هواپیما بخریم به غیر از آمریکا که ما را تحریم کرده که ربطی هم به برنامه هسته ای ما ندارد .
از بدشانسی بسیاری از تکنولوژیها دست آمریکاست . (3860920) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۰:۴۰:۳۰
مال شما نیست یادتان رفته همگی از راس تا ذیلتان با آن مخالفت کردید ؟! ایرباس وبوئینگ مال ما حامیان برجام برا خریدشم عجله ای نیست .شما هم خواستی پیاده سفر برو آخه هم ماهیچه هات قوی میشه و هم وزنت متعادل می مونه ! (3860932) (alef-13)
 
سلیم
United Kingdom
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۱:۱۷:۱۰
مادنبال یارانه و مسکن مهرهستیم توبچه پولداربویینگ میخوای؟؟؟؟؟؟ (3860993) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۱:۴۷:۳۳
همینکه تورم نزدیک ده درصد شده یعنی کلی عمل! برید ببیند که توی ونزوئلا تورم چندصددرصدی شده. (3860628) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۲:۰۹:۴۱
برجام در مهمترين هدفش كه رفع تحريم بوده ،وامانده ، انوقت اقايان صحبت از دور كردن سايه جنگ می کنند,! (3859418) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۱:۰۱:۴۹
عزیزم چرا اینقدر بی انصافی می کنید؟
تحریم ها رفع شد و برجام در این زمینه موفق بود.
اما رفع تحریم، به این معنا نیست که از فردا همه بانک ها و شرکتهای دنیا برای قرارداد بستن با ما و دادن سرویس به ما، سر و دست می شکنند.

وقتی ما با رفتار خودمان به دنیا می گوییم که ما در داخل خود، با هم اختلاف نظر شدید داریم و هر زمانی ممکن است رویکردمان تغییر کند، چطور می خواهید سرمایه خارجی را جذب کنیم؟ (3860542) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۱:۲۶:۲۶
بانک جهانی: بعد از برحام 30 میلیاد دلار آزاد شد. (3860592) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۳:۱۱:۳۳
واقعا شما نمیدونی اولویت برجام چی بود؟ اگه قرار بود برجام به نتیجه برسه هموون اوایل متوقف میشد. هموون موقع معلووم بود قرار نیست تحریمها یکدفعه ای برداشته شه. موضوع چیز دیگه ای بود. (3860782) (alef-13)
 
احسان
Germany
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۳:۲۴:۳۹
برجام عالی نبوده ولی گزینه مناسب بود اگه برجام نبود چی میشد؟ الان دیگه سیب زمینی هم نمی تونستیم صادر کنیم! همه ارتباطات مالی در شرف قطع شدن بود. این مساله هم در حد دولت نبوده بلکه کلیت نظام به این نتیجه رسیده بوده . مسولیتش هم با کلیت نظام . انشاا.. هر چی خیره پیش بیاد. (3861064) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۲:۱۳:۱۸
برجام اگر دستاورد داشته, مردم حس می کنند, دیگر نیازی نیست برای اثبات ان به،منتقدانش حمله كنيد و مدام براي برجام رپرتاز اگهی بروید, (3859425) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۰:۵۹:۱۶
من بعنوان یکی از همین مردم، از برجام راضی هستم و از دستاوردش راضی هستم. (3860535) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۱:۲۸:۳۱
برجام اگر دستاورد نداشته, مردم حس می کنند برای نفیش دیگر نیاز به انتقاد نیست!!! آیا این جمله و جمله شما منطقی هستند؟ (3860596) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۰:۴۵:۴۲
و برجام اگر اثری نداشته هم باز مردم حس می کنند ، لازم نیست شما برای اثبات بی اثریش برای مدافعان دائم نطق کنید وآگی بدهید ! (3860940) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۲:۲۱:۴۴
هیچ تحقیری بالاتر از این نبود که به چین و هند و روسیه و ترکیه... باج بدیم تا به اصطلاح جلوی امریکا بایستیم

اگه زور گویی امریکا بده زور گویی چین و هند و امارات و فاجعه هست (3859446) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۸:۲۰:۲۳
والا الان که مالدیو و عربستان هم برامون شاخ شده اند چه برسه به روسیه و هند و ترکیه !! نقد هم میخواهید کنید درست و محکم نقد کنید نه از روی حرص و لجبازی از دولت قبل. (3860211) (alef-13)
 
Canada
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۷:۲۱:۲۰
دوستان شما به سفارت حمله کردن دو قورت ونیم تون هم باقیه (3861097) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۸:۲۱:۳۱
اگر همان سرهنگها برگردند به قدرت بهتر از حقوقدانها عمل میکنند. (3860218) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۰:۳۶:۱۴
کجای دنیا حکومت سرهنگ ها نتیجه ی خوبی داشته که اینجا نتیجه ی خوب بده (3860485) (alef-13)
 
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۱:۱۸:۴۹
مشکل این است که نه شما و نه آنانی که به نظر مضحک شما رای داده اند تعریف درستی از زورگویی نداشته و ندارند و برای همین است که فکر می کنید مثلا خرید جنس از چین زورگویی است و اصلا به روی مبارکتان نمی آورید که الان هم در دوره پسابرجامتان شریک اول تجاری ایران چین است و دومی هم امارات بعد می شود بگویید از کدام زورگویی و تن دادن به زورگویی می گویید؟؟ الان بنا به تفسیر شما هم چین و امارت زور می گویند هم امریکا و هم عربستان هم جیبوتی و مالدیو آن وقت امثال شما با رای بی خردانه خود فقط ماست مالی را انجام می دهید (3860578) (alef-13)
 
فراز مغان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۳:۱۱:۰۶
خوش آمدید دوستان در هر حال دل آرام و مچچکر (3860781) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۳:۲۷:۰۵
احسنت همین یک کامنت چاپ شده و تعداد موافقینش به باقی نوشته ها می ارزد. (3860805) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۳:۰۵:۰۸
گفتار درمانی (3859565) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۳:۰۵:۲۴
آفتابه تابانت رو هم دیدیم بابا ... (3859566) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۸:۲۱:۱۵
10 سال مملکت تحریم انتظار دارید 6 ماه درست بشه ؟؟ (3860214) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۰:۳۱:۵۹
پس چی بود بلدم بلدم کلیدو نشون میداد بلدم 100 روزه بیکاری رفع میشه اقتصادو درست میکنم (3860472) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۳:۲۴:۴۹
6ماه پس ان وعده 100 روزه چی بود ؟ خوب اگر شما دلتان بدروغ خوش است خوش باشد (3860800) (alef-13)
 
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۰:۰۳:۵۶
پس اگه ٦ ماهه نميشه چرا وعده ١٠٠ روزه دادند (3860865) (alef-13)
 
Estonia
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۰:۳۷:۰۶
آقایان که قول برنامه های صد روزه داده بودند! (3860926) (alef-13)
 
مرجان
United Kingdom
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۱:۱۹:۳۷
عجب رویی داریدشماازپاپ کاتولیک ترشدی که
رییس جمهورگفت بابرجام تحریمهاهمه باهم ملغی و 100 روزه همه چیزگل و بلبل حالاچی؟؟؟ 100سال زمان براشمااصلاح طلبان مرعوب امریکاکافی نخواهدبود. (3860998) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۲:۳۹:۳۲
حسن گفت صد روز درستش میکنم ، شما چی میگی (3861057) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۰:۴۸:۰۰
شما که این قدر کم طاقت بودی چه طور 8 سال تحریم ونابودی وعقب موندگی سیاسی رو تحمل کردی ودم نزدی ؟! (3860941) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۳ ۰۰:۵۳:۱۵
ما انتظار کارای خارق العاده از رییس جمهور نداریم ایشون به وعده هاشون عمل کنن کافیه (3863216) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۳:۰۶:۰۷
واقعا رئیس جمهور هنوز از توهم برجام در نیومده . یکی بهش بگه که سال آخر دولته (3859567) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۳:۲۰:۴۰
روحانی مچکریم. (3859600) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۰:۳۸:۴۴
روحانی بای بای (3860494) (alef-13)
 
یه بیکار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۰:۳۹:۱۴
برجام یعنی ماها خوبیم یاالله به ما رای بدین (3860496) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۰:۴۰:۰۵
برجام یعنی فروش نفت بیشتر
نفتی که خامه و بدون هیچ پروسسی میدیمش میره
یعنی این همه جوون بیکار، بیکار باشند (3860498) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۰:۴۱:۳۵
وعده ما پای صندوق رای، رای به کلید نه ها، هرکی جز کلید (3860503) (alef-13)
 
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۲:۰۷:۴۱
واقعا اقاي روحاني مچكريم كه عزتي كه بواسطة خون شهدا وغيرت جوان هاي ايراني بدست اورديم را در برجام خلاصه كرديد واقعا مچكريم اقاي روحاني كه در مقابل فرمايشات مقام معظم رهبري ساز خودتان را ميزنيد (دلواپسان دروغ مي گفتن نظر حضرت اقا چه؟) واقعا مچكريم كه دايم الكي هي اعلام مي فرماييد تورم را تك رقمي كرديم درصورتيكه چندين قلم مورد نياز اساسي مردم را با پايان دولت قبل مقايسه كنيد خواهيد ديد اين خبرها نيست(أجاره مسكن-برنج-سوخت-گوشت-مرغ و... بقيه انها را خود بهتر ميدانيد) واقعا مچكريم هنوز درخصوص برادرتان موضع نگرفتيد كه اگر دروغ است براي مردم روشن شود وخيلي تشكرهاي ديگر (3860655) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۰:۲۹:۴۷
مگر شما باند و گروهید ؟ یعنی چی روحانی مچکریم ؟؟!! بعد هم بلافاصله و با هماهنگی قبلی ، همه اوکی میدید !!!!! حرفی برای گفتن ندارید ؟؟؟؟؟ !!! (3860905) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۳:۲۹:۲۳
آزادی بیان یعنی اینکه مردم نقد کنند و دولت محترم هم ماست مالی کنه ! (3859618) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۸:۲۲:۲۳
این وسط چرا فقط دولت باید نقد بشه ؟ پس سایر نهادها و قوه ها چی ؟؟ (3860220) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۰:۳۴:۱۰
یه سر برو بیمارستان آدمت مریض باشه میفهمی چطوری نقد کنی (3860478) (alef-13)
 
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۱:۱۹:۵۷
شما همین دولت را نقد کن و فحش نشنو بعد از نقد دیگر فوا دم بزن نه اینکه دولتتان دارد با منتقدین از سر صبر و فروتنی برخورد می کند تازه طلبکار قوای دیگر هم هستید (3860581) (alef-13)
 
Estonia
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۰:۳۷:۵۸
برای اینکه دولت وسط ماجراست. همه چیز را هم به نفع خودش قبضه می کند (3860928) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۰:۴۹:۱۱
آخه مخالفا اکثرا وابسطه به همون نهادها وقوه ها وسازمانها هستند ! (3860942) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۶:۲۷:۰۸
فعلا موضوع دولت و رجزخوانی ریس دولت است ? اقتصاد، بانک مرکزی ... دست قوه مجریه است لابد انتظار دارید بخاطر عدم کارایی برجام قوه قضاییه را نقد شود?!! (3861085) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۳:۴۴:۰۴
انقلابی بودن یعنی وقتی مدیران به بیت المال دست اندازی می کنند شب خوابت نبره تا آنها را رسوا و برکنار و محاکمه کنی تا درس عبرت سایرین باشد.
انقلابی بودن یعنی وقتی آمریکا برجام را نقص می کند چنان عکس العمل نشان دهید که حساب کار دستشان بیاید .
انقلابی بودن یعنی به فکر اقشار ضعیف جامعه باشید نه اینکه سریع برای رفاه پولدارها سریع قصد خرید طیاره کنید بلکه باید این جور کارها به همان بخش خصوصی واگذار شود.
انقلابی بودن یعنی انصاف داشتن و همه مشکلات را به دولت گذشته پیوند نزنید و مسئولیت قبول کنید.
انقلابی بودن یعنی همه چیز را به برجام پیونید نزنید و بعدش ماست مالی کنید.
انقلابی بودن یعنی اصلاح نظام بانکی کشور.
.
.
.
. (3859641) (alef-13)
 
امانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۸:۲۱:۱۴
در دوره روحانی، خوشبختانه با سرعت مناسبی متخلفان حقوقها - هر چند قانونی - تنبیه و از کار برکنار شدند. (3860213) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۰:۲۲:۴۴
جداً ؟

انصافاً خود شما این حرف تون به دلتون نشست ؟ (3860449) (alef-13)
 
عجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۰:۵۷:۰۰
بله ،بجاش یه عده نجومی بگیر دیگه رو آوردن ،صحبت های صریح آقای سراج در شبکه خبر در این مورد روی اینترنت موجود هست. (3860528) (alef-13)
 
قضاوت برجام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۱:۰۳:۴۱
بالاخره حرف های شما و گروه مذاکره کننده رو باور کنیم یا رهبری رو که کاملاً در تضاد با کلام شماست. (3860548) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۰:۵۱:۲۲
کی بر کنار شده؟؟؟

خودشون استعفا دادن (3860947) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۱:۱۳:۵۷
با سرعت مناسب !!!! یعنی آب در دلتان تکان نمیخورد ؟ نکند قند آب میکنند ؟؟ !! (3860987) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۳ ۰۰:۵۸:۴۴
"صفدر حسینی ذخیره ی نظام است"، این جمله از کیست؟! (3863221) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۳:۵۲:۲۲
انقلابی بودن یعنی منش حضرت علی ع در حکومت داری و نه منش صفدرها .
و ماادراک صفدرها. (3859656) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۱:۰۵:۰۹
منش آقای احمدی نژاد در "کابینه، خط قرمز ماست" را چطور ارزیابی می کنید؟
منش ایشان را در موارد زیر چطور ارزیابی می کنید:
ماجرای کردان
ماجرای قهر و خانه نشینی
ماجرای مشایی و حلقه انحرافی
ماجرای حمایت از رحیمی
ماجرای بقایی
ماجرای بسیجی دانستن هوگو چاوز و اینکه با امام زمان رجعت می کند
ماجرای بغل کردن مادر هوگوچاوز
ماجرای دانشگاه ایرانیان
و هزار ماجرای دیگر (3860554) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۳:۵۳:۵۰
انقلابی بودن یعنی کسی که محیط زیست و آب و هوا را به برجام پیوند زده جواب گو باشد. (3859659) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۴:۲۴:۲۵
برای اولین بار گفته شد نگران قطعی گاز نباشید !
این افتخاره به نطره شما ؟
مثل اینکه ایران دومین کشور دارای ذخایر گاز طبیعی است در دنیاست (3859722) (alef-13)
 
امیری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۸:۱۹:۰۴
5 سال پیش هم که در اوج سرمای زمستان،ترکمنستان گاز ایران را قطع کرد و مردم شمال به مشکل شدید خوردند و عده ای هم بر اثر سرما مردند،ایران دومین کشور گازی بود!! به هر صورت ظرفیت بهره برداری مهمه . (3860206) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۹:۲۰:۲۹
ولی در زمان احمدی نژاد در سرمای زمستان، قطعی گاز داشتیم. (3860349) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۰:۴۰:۱۷
به نظر شما ها همه ی مشکلات کشور مال احمدی نژاده آخه پس کی روحانی رییس جمهور میشه ؟! (3860499) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۰:۰۵:۴۹
اگر در چله زمستان یه روز گازت قطع بشه اونوقت میفمی که قطع نشدن گاز افتخاره یا نه! (3860866) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۰:۵۲:۲۶
بله دومین ذخایر گاز را داریم که بهره برداری از آن عرضه می خواهد که این دولت دارد وقبلی نداشت ! (3860948) (alef-13)
 
میرمحسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۴:۵۸:۰۷
روحانی , موافقیم ... (3859782) (alef-13)
 
ميثم
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۷:۵۸:۱۲
روحاني مخالفيم
برجام براي ما عزت نياورد برجام دقيقا هيچ بود براي ملت (3860152) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۲:۰۹:۳۹
متأسفانه شما با بی انصافی صحبت میکنید. دلیل حرفم هم این است که مدام بر عبارد "برجام هیچ بود" استفاده می کنید در حالیکه انتظار نداریم مسئول ایرانی در جمع دشمنان برگردد بگوید برجام برای ما کلی دستاورد داشته است. آن بنده خدا برای آنکه جلوی دشمنان موضع بگیرد گفته برجام برای ما دستاورد نداشته است، بعد شما هی این حرف را طبق تمایل خودتان تکرار می کنید. (3860659) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۳:۱۲:۴۴
دقیقا حرف آخر رو شما زدی .ملت. (3860784) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۰:۳۱:۴۱
اخه ای شوربختانی که می دانم نظرم پخش نمی شود ، به چچه بخشی از حرف های این مرد موافقید . اصلا شما ها از کجا دارید می نویسید و رای می دهید ؟ (3860471) (alef-13)
 
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۳:۰۴:۵۹
واقعا چرا شماها از رو نمیرید ؟؟؟، چیه روحانی تشکر داره آخه؟؟؟؟؟؟ وا!!!!!
عین کرباسچی می مونید که داد کروبی کروبیش گوش فلک رو کر کرده بود و آخرش هم به میرحسین رای داد!!!!! یعنی من غشششششششششششش کردم از خنده ها!!!!! (3860769) (alef-13)
 
Estonia
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۰:۳۹:۴۴
آقا یکی بگه سرانجام اون برنامه های صد روزه چی شد؟ (3860931) (alef-13)
 
Estonia
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۰:۴۳:۰۴
برجام عزت بود برای که؟
مدیران تنبل با حقوق های نجومی از بیت المال؟
جوانان بیکار جویای کار؟
متقاضیان وام ها در صف انتظار؟
کارگران کارخانه های سابقا فعال و حالا بیکار؟
واقعا برای که عزت بود؟ (3860935) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۷:۵۶:۲۴
برجام لازم بود اما کلا به دولت شما نمره 4.75 میدم از 20 و به دولت احمدی نژاد هم نمره 0.25 از 20 میدم هر دو دولت بازنده اید به نظر من (3860148) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۲:۱۹:۲۷
رو چه حسابي ٤/٧٥ ميدين و به احمدي نژاد٢٥/.
من به احمدي نژاد١٦ وبه روحاني٣ مي دهم (3860676) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۸:۱۰:۳۶
مردم نگران قطع گاز نیستن نگران قطع یارانه شون ( حق مسلم شون ) هستن (3860186) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۰:۱۴:۰۶
حق مسلم؟
یارانه باید برا ۳ دهک پایین جامعه باشه (3860437) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۰:۲۴:۱۸
قرار نبود یارانه مادام العمر داده بشه سک بازه زمانی ۲-۳ ساله در نظر گرفته شده بود ! ولی سنگ و چاه و ... (3860456) (alef-13)
 
محمود
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۲:۳۳:۱۵
چراخودتوبه خواب زدی قطع یارانه مصوبه مجلسه ودولت مقاومت کرده وفقط یارانه پولداراراقطع کرده وبرای اصلاح بودجه لایحه داده (3860698) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۰:۵۳:۲۷
به مجلس که دولت رو برای قطع یارانه تحت فشار گذاشت نق بزنید نه به دولت ! (3860952) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۸:۱۱:۵۲
انقلابی بودن یعنی آهن گداخته گذاشتن کف دست برادر زیاده خواه (3860191) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۱:۰۶:۳۷
شعار نده عزیزم. خود شما یعنی این توانایی را داری؟
مطمئنم اگر خود شما در یک جایی پست و مقام داشته باشی، برای برادر و خواهر و دوست و آشنایانت حتما پارتی بازی می کنی. پس الکی شعار نده برادر من.
آن کسی که آهن گداخته در کف دست برادرش گذاشت، ما در مقابل او قطره ای در برابر دریا هم نیستیم. ما را با او مقایسه نکن. (3860557) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۸:۱۲:۳۱
نه توره خدا بیا و گازمون هم قطع کن (3860192) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۱:۴۱:۵۲
احمدی نژاد قطع کرد جیکت هم در نیومد! (3860619) (alef-13)
 
زبیده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۸:۱۳:۴۰
از واژه کلید متنفرم (3860197) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۰:۴۱:۵۱
از واژه ی قفل چطوز ؟ (3860504) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۸:۱۵:۱۸
همی چی گرونو جیبامون خالیو نمیدن حقوقو
...... کجایی دقیقا کجایی ؟ (3860199) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۱:۰۹:۱۰
آره، دوره احمدی نژاد که پشت سر هم تحریم می شدیم، تحریم ها موجب می شد روز به روز اجناس ارزانتر بشود. در یک بازه چند ماهه، ارزش ریال در برابر دلار به یک سوم کاهش یافت. اون موقع خوب بود.
اگر برجام نبود و الان یک بشکه نفت هم نمیتونستیم بفروشیم، حتما خیلی ارزونی می شد. نه؟

شعار نده عزیزم. کل مملکت ما با پول فروش نفت می چرخه چون ما تولید غیرنفتی نداریم. اگر برجام نبود و نفت فروخته نمیشد، حقوق کارمندها هم قابل پرداخت نبود چه رسد به هزینه های دیگر (3860564) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۸:۱۸:۴۲
خدایا شکرت که منو رئیس جمهور نکردی (3860204) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۱:۰۷:۰۳
ما هم خدا رو شاکریم که انسان های بی فکری نظیر شما رییس جمهور نشده و نمی شوند. (3860558) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۰:۱۳:۵۵
واقعا شکر که شما رئیس جمهور نشدی (3860881) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۸:۱۹:۰۸
واقعا خسته نشدید از حرفهای تکراری !! (3860207) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۱:۰۹:۴۴
نه. من حرفهای رییس جمهور را تکراری نمی دانم و از شنیدن این حرفها، استفاده کردم. به نظرم بیان این موارد لازم بود. (3860565) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۸:۱۹:۲۱
توهم هم اندازه ای داره
بسه دیگه ... (3860208) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۸:۲۰:۳۸
منظورش از شعارهای تو خالی چیست ؟! (3860212) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۰:۵۵:۳۱
زنده باد روحانی موافق سخنان تو هستم ! (3860955) (alef-13)
 
نصیری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۸:۲۳:۱۸
پاشو برو ببین رهبر معظم انقلاب راجع به برجام چه بیاناتی اظهار داشته اند (3860224) (alef-13)
 
عباس عشوندی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۸:۳۲:۰۹
با سلام . آقای روحانی عزت را دیدیم که چگونه از پاسبورد ایرانی گرفتید . بعد از برجام هر چند روز یکبار تحریم های جدید و لغو تحریم های گذشته فقط روی کاغذ . مردم ایران صاحب بصیرت هستند . این حرف ها را نزیند .

حرف های خود شما دقیقا شعار است .دیگر بس است (3860252) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۰:۳۳:۳۹
"پاسبورد" چی هست حالا؟ اگه بهتون برنمی خوره البته؟ (3860476) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۰:۳۹:۰۰
پاسبورد؟!!!! شما نمیدونی پاسبورد درسته یا پاسپورت، اون وقت اطلاع داری تحریم ها برداشته شده یا نه؟! (3860495) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۰:۵۸:۰۷
عزیز دلم شما که به "پاسپورت" میگی "پاسپورد" لطفا در این باره اظهار نظر نکن عزیزم.
آدم چیزی نگه، نمیگن لاله. (3860532) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۱:۴۴:۳۲
بانک جهای اعلام کرد که 30 میلیارد دلار ایران آزاد شد. (3860625) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۸:۳۳:۲۸
دوباره نزدیک انتخابات شدیم و حرفای بدون پشتوانه و خوشگل شروع شد (3860254) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۲:۱۰:۳۰
آره. مثل اون بنده خدایی که تو مناظره های انتخاباتی فقط با کلمه "ظرفیت" جمله سازی می کرد و جمله های خوشگل می ساخت اما 6 سال همه ظرفیت ها را نابود کرد. (3860660) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۹:۰۳:۱۰
روحانی جان خواهش می کنیم !! دیگه بس کن!!!! (3860318) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۲:۱۲:۲۶
چرا؟ چی را بس کند؟ رییس جمهور مملکت اجازه صحبت کردن ندارد؟ ماشالله به آزادی فکری شما. ماشالله به سعه صدر شما.

انتظار دارید رییس جمهور مملکت ماهی یک بار هم نتواند دیدگاه های خودش را راجع به مسائل کشور بیان کند؟ (3860666) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۳ ۰۱:۱۰:۳۰
حرفای تکراری را بس کند چون خسته شدیم (3863251) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۰:۳۷:۱۰
ر است میگه . ما دلار ده هزارتومنی می خواهیم . (3860927) (alef-13)
 
صابر
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۹:۲۶:۴۷
حضرت آیت الله خامنه ای، گذشت بیش از ۶ ماه از آغاز اجرای توافق هسته ای را یادآور شدند و سؤال کردند: مگر بنا نبود تحریم‌های ظالمانه رفع شود تا در زندگی مردم اثر بگذارد آیا پس از ۶ ماه هیچ تأثیر ملموسی در زندگی مردم دیده می‌شود؟ اگر نقض عهد امریکایی‌ها نبود آیا دولت نمی‌توانست در این مدت کارهای فراوانی انجام دهد؟ (3860367) (alef-13)
 
بهداد
United States
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۹:۴۲:۴۴
زنده باد تفکرات روحانی عزیز. (3860394) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۹:۵۳:۳۵
"خوب نیست برای خریدن یک پمپ منت چند کشور را بکشد و در نهایت یک پمپ با کیفیت بخرد خوب نیست اما این که آزادانه بین‌ ده‌ها کشور خرید کند آثار برجام است."
آقاي رييس جمهور اين خوب نيست كه بخواهيم منت بكشيم كه پمپ بخريم ولي بعد از 40 سال شعار استقلال و خود كفايي دادن اين هم خوب نيست كه نتوانيم پمپ بسازيم
در سال چند فارغ التحصيل در رشته هاي مهندسي داريم. واقعا تجهيزات نفتي مد نظر چقدر به اصطلاح high tech هستند. واقعا جوانهايي كه ساخت موشك را با مهندسي معكوس موشكهاي دزدي از سوريه و كمكهاي كره شمالي به سرانجام رساندند از پس ساخت پمپ بر نمي آيند.
آقاي رييس جمهور چيزي كه من فهميده ام اين است كه در كشور ما اراده اي براي ساختن و توليد وجود ندارد. مدير مسئول ترجيح مي دهد وارد كننده باشد و پورسانت وارداتش را سريع و آسان بگيرد و برايش مهم نيست كه با ساخت همين پمپ چند نفر در اين مملكت صاحب درآمد و عزت داشتن كار و لذت حاصل از خلاقيت مي شوند. چند نفر حس مفيد بودن مي كنند. چند نفر از بيكاري نجات پيدا مي كنند. و البته سهم مدير هم از آن پورسانت چرب و شيرين كمتر مي شود.
مشكل ما داشتن يا نداشتن برجام نيست. مشكل ما اين است مدير دلسوز نداريم. در هيچ رده اي مديري كه بتواند از اينهمه نيروي جوان استفاده كند. مديري كه فقط سود آسان و كلانش را نبيند. مديري كه بفهمد مسئول زير دستانش است را نداريم. (3860407) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۰:۰۵:۰۵
دکتر روحانی کاش طوری عمل میکردید که پیش بینی های جلیبی در مورد برجام درست از آب در نمیومد
بابت حمایت از شما و تحقق پیش بینی های جلیلی خیلی تو اطرافیان و بستگان سر شکسته شدیم (3860421) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۰:۱۳:۳۲
خواهشمندم آقای روحانی یک ذره خردورزی کنید (3860434) (alef-13)
 
باران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۰:۱۳:۳۸
حرفاش دقیقا برعکس حرفای رهبریه. (3860435) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۰:۱۹:۱۲
آره تورممون تک رقمی شد و همه مردم دارن چهچه میخونن از ارزونیی. (3860443) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۰:۲۴:۰۰
کشتی ملتو با این برجامت. نمی دونم این آثار پیشرفت چیه که فقط روحانی جون می تونه ببینتش!!!! (3860452) (alef-13)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۰:۲۷:۲۵
کدام عزت؟ شعار توخالی یعنی چه؟ آیا عزت را آمریکاییها به ما بخشیدند؟ یا شهدا و تلاشگران واقعی؟ آیا مردم ما غرور ملی خود را در دفاع از آرمانها و استقلال و ارزشهای خود در مقابل آمریکا و هم پیمانانش میدانند یا کوتاه آمدن در مقابل آنها؟ آیا ارزشها عوض شده اند؟ (3860462) (alef-13)
 
عدالت
Germany
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۱:۰۲:۳۷
آقای روحانی رئیس جهمورمحترم
سلام
لطفا به یکی از شعارهای که داده اید توجه کنید

برجام یعنی تسلیم قدرتهای بزرگ جهان در مقابل ایران

اگر این جور است

چرا قدرتهای بزرگ به تعهدات خود عمل در برجام عمل نمی کند (3860544) (alef-13)
 
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۱:۲۲:۱۱
روحانی قصدش از برجام موفقیت سیاسی دولتش بود اما الان شده پاشنه اشیل دولت چون با توهم به برجام نگاه کردن نتیجش میشه توقع مردم رو بالا بردن و نتیجه برجام هم میشه نا امیدی مردم (3860584) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۱:۳۳:۴۳
واقعا مردم ناشکری هستید.احمدی نژاد که داشت تخت گاز میرفت االان داعش پشت در خونه مون بود.واقعا به نظرتون خرابی 10 ساله احمدی نژاد رو چند وقته میشه اباد کرد.نکنه فکر میکنید روحانی هم جادوگره (3860603) (alef-13)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۲:۰۵:۲۴
کشوری که بیش از ده سال تحریم بوده چه جوری انتظار دارید ظرف شش ماه اوضاع گل و بلیل شود ضمن اینکه کاری ندارد برجام و پاره کنید و وارد جنگ بشیم ببینیم وضعمون بهتر میشه؟ (3860652) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۳ ۰۱:۱۳:۱۶
ما انتظارمون صرفا تحقق وعده های روحانیه، خیلی خواسته مون غیر معقوله؟؟ (3863257) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۲:۱۵:۴۶
50 درصد قدرت و اقتصاد کشور در اختیار دولت نیست چرا فقط دولت باید پاسخ بده !؟ کدو کشور موفق دنیا همچین ساختاری داره ؟ (3860672) (alef-13)
 
Switzerland
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۲:۲۴:۳۵
باید این سوال را پرسید که اگر برجام نبود الان چه وضعیتی داشتیم؟فروش نفت بهرصفر رسیده بود دارو و مواد غذایی نایاب شده بود. بادتون رفته سال آخر دولت احمدی نژاد جیره بندی شده بود دارو مرغ هم صفی (3860688) (alef-13)
 
حمیدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۲:۳۴:۱۷
به والله خسته شدیم از شعار جناب روحانی برای خرید به بازار تشریف بردید برنج ایرانی 15 هزار تومان / گوشت 40 هزار تومان / مرغ 8000 تومان انوقت یارانه اکثر مردم را قطع کرده اید بابا مردم هیچ اثری از بهتر شدن رو نمی بیند دارن از فقر می میرند . (3860700) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۲:۴۴:۰۱
چقدر جالبه همه ی سایت ها با هم یه کلمه رو از حرفاش حذف کردند آن هم کلمه «گاهی» از این حرفش:
نمیتوانیم در برابر قدرت هاب بزرگ آن هم با شعار هایی گاهی !توخالی بایستیم

درسته حقوقتون دست اونه ولی شهامت یه بچه رو هم ندارید که حرف راستو بنویسید
بله درسته نمیشه با شعار جلو هیچ کسی ایستاد ولی توی نزدیک چهل سال شعار بوده که کشور سر پا واساده؟؟؟ گاهی شعار بوده که نظیر حرفای خودتون بوده که برجام عزت اورد ،مثل کری خونی قطر برامون بعد برجام
بعضی جاها هم شعار نبوده مثل انبار موشکی سپاه
هه اره شعار کاری نمیکنه (3860715) (alef-13)
 
یا علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۲:۴۸:۱۶
روحانی در مقابل خود مخالف زیاد داره ونمی گذارند کار کنه وگرنه دستاوردهای برجام کم نبوده واثارش مشهوده اما کاسبان تحریم چشم بصیرت ندارند وسعی بر سیاه نمایی دارند الف لطفا نظرم را منعکس کن (3860726) (alef-13)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۲:۵۰:۵۱
روحانی با یک دهم درامد دولت قبلی و کلی تحریم و صدها میلیارد تعهد دولت قبلی
هم عزم جهانی بر علیه ایران را شکست و هم تورم40 درصدی را کنترل کرد. رشد اقتصادی وصنعتی منفی را مثبت کرد. این انتقاد ها فقط جنبه تخریبی داره. بالا بردن سطح توقعات مردم برای اهداف سیاسی است. (3860731) (alef-13)
 
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۲:۵۳:۰۳
خسته ایم بس است (3860737) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۳:۰۳:۱۷
درآمد یک میلیون بشکه قبل که بیشتر از دوونیم بشکه فعلی بود نفت ارزون فروختن که پزدادن نداره (3860765) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۳:۰۷:۱۰
برجام اگر هیچ چیز نداشته باشه ، سایه جنگ را از سر مردم و کشور دور کرد. (3860773) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۳ ۰۱:۱۶:۳۹
یعنی این همه مدت سایه جنگ رو سرمون بوده ولی هیچ وقت جنگی شکل نگرفته؟؟ (3863264) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۳:۰۷:۱۹
الف، دوتا خبر رو کنار هم گذاشتی، هیچ کامنتی رو برای اون یکی اجازه انتشار نمیدی و برای این یکی هم خیلی از ما خواننده ها فقط می تونیم مثبت بزنیم یا از کنار کامنت بگذریم. یعنی حتی منفی هم نمی تونیم بدیم. خلاصه این که عجب آزادی بیان با حالی داریم. (3860774) (alef-13)
 
United Kingdom
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۳:۲۳:۱۸
8 سال به کل اقتصاد و سیاست داخلی و خارجی کشور خراب زدن، هیچکس ازشون بازخواست نمیکنه، اونوقت به این بنده خدا روحانی گیر دادن چرا خرابکاری ما رو سریع جمعش نمیکنی؟ (3860797) (alef-13)
 
حسین
New Zealand
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۳:۳۳:۲۷
جناب رییس جمهور، در ابتدا بسیار تعجب می کنم که عزت داشتن و نداشتن را اینقدر دنیوی معنی فرمودید انهم به عنوان یک فردی که تعالیم دینی داشته است. از این بگذریم که دولت شما از همان اولین ساعات عقد برجام تا بهمین امروز هنوز در بازارهای جهانی برای خرید یک هواپیما دست و پا میزند و ناموفق است و بتعبیر خود شما حتما بی عزت است. جناب رییس جمهور، حتی اگر با عزت بودن را دنیوی بنگریم، حال و روز مردم چندان با روزهایی که شما روزگار بی عزتی خواندید تفاوتی ندارد حتی اگر در زمینه هایی بدتر نشده باشد. چشم و گوش مردم را که شاهد نرخ بالای بیکاری، هزینه های بالای معیشتی، ضعفهای بزرگ در سیستمهای مدیریت کلان کشور و... نمی توانید با این سخنرانی های انتخاباتی کور و کر نمایید. (3860816) (alef-13)
 
سعید روشن
United States
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۳:۴۹:۴۸
شعارهای توخالی !؟ یکبار به سخنرانی خودت گوش کن جناب روحانی ببین چند تا شعار تو پر درحرفهایت میبینی !؟متاسفم که با سخنرانی ها و شعارهایت به شعور مخاطبین توهین می کنی (3860835) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۳:۵۰:۳۰
عزت شما را وقتی فهمیدیم که به حجاج ما تعرض شد و جیبوتی تحریرمون کرد و امریکا پول مردم مظلوم ما را خورد و هسته ای تعطیل شد اما شما فقط شعار دادید (3860837) (alef-13)
 
صفایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۳:۵۸:۲۸
بعضی ها یاد شان رفته دوره قبل به خاطر بالا و پایین شدن قیمت ها در طول یک روز همه مثل کشور جنگ زده عمل می کردند و هر روز مانده با تنش و درگیری بود . انصاف خوب چیزی است این آرامش و امنیت و ثبات را قدر دان باشید و از وجود رییس جمهور عزیز و فهیم مان شاکر باشیم (3860857) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۰:۱۳:۴۹
درود بر دکتر روحانی
اگه تند رو ها بذارنش خیلی خیلی بهتر میتونست خراب کاری های دولت قبل رو جمع کنه. (3860880) (alef-13)
 
افروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۰:۲۳:۰۸
؟ اگر تحریم ها برداشته شده است چرا کوچکترین تاثیری بر اقتصاد کشور و امرار معاش مردم نداشته است بلکه بیکاری روز بروز افزایش یافته و اجناس گرانتر شده است ؟ بی تدبیری و دروغ موجب سلب اعتماد عمومی نسبت به دولت می شود . (3860898) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۰:۳۴:۴۴
هروز مشاهده میکنیم آمریکا بعد از برجام تحریمهارا زیاده کرده واروپا هم از ترس آمریکا تاحال کاری انجام نداده ودشمنی های آمریکا وکشورهای منطقه هم زیاد شده است . لذا برجام کدام جوان بیکاررا سر کار برده نان سفره کدام خانواده را زیاد کرده است. قیمت گاز فیش 5هزار تومانی شده 200 هزار تومان وگرانی های دیگر. ودستمزد کمتر. این نتیجه برجام است این حرف که نمیشود در مقابل قدرتهای بزرگ بایستم درست برخلاف فرمایش امام علیه رحمه وشعارهای انقلابی میباشد. حرف های اول سخنان ریاست محترم جمهوری با حرفهای آخرش در تضاد است اگر قرار بود در مقابل قدرتهای بزرگ سر تعظیم کنیم چرا انقلاب کردیم وخون این همه شهدا چه میشود .وخیلی حرف های دیگر.... (3860916) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۱:۱۳:۴۸
این بار چندمه که حرفهای روحانی دقیقا نقطه ی مقابل فرمایشات رهبر معظم است (3860986) (alef-13)
 
Moldova, Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۱:۱۵:۲۲
بخواهیم واقع بین باشیم روحانی درست میگه. باید بپذیریم که با شعار نمیشه جلو قدرت های بزرگ ایستاد. دلیلشم واضحه.اقتصاد شدیدا ضعیف و بشدت آسیب پذیر. با شعار هم درست نمیشه. باید فکر اساسی کرد. هرچی ما بمب و موشک بسازیم اونا با تحریم فلج کننده جواب میدن که عملا کارایی نظامی ما رو به هیچ میرسونه. توجه کنید که در سوریه و عراق ما عملا فقط داریم دفاع میکنیم. وگرنه هیچ آفند و پیشرفتی در کار نیست. هیچ قدرت چانه زنی نداریم.
با روحانی موافقم. (3860990) (alef-13)
 
سروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۱:۱۹:۰۰
سلام
با حلوا حلوا دهان شیرین نمیشه آقای رئیس جمهور
والسلام (3860997) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۱:۲۱:۴۹
هر زمان كسي تونست در كارخونه هاي خودروسازي داخلي رو ببنده و ورود خودروهاي با كيفيت جهاني بدون حقوق و عوارض سرسام آور گمركي رو آزاد كنه ، من ميرم بهش رأي ميدم . (3861001) (alef-13)
 
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۱:۲۲:۲۱
سلام، من یه چیز مانده‌ام، اونم اینه، رئیس جمهور وقتی از عملکرد دولت خودش دفاع می کنه خوب درسته، چون هیچ کی نیست که بگه ماست من ترشه. اما بعضی از طرفداران و رای دهندگان که نمی خواهند به اشتباه خود اقرار کنند، هنوز مثل سنگ پا قزوین به صغرا کبرا چینی خودشون ادامه میدن. بابا بس کنید، تجربه ی هاصلاح طلبان برای صد سال دیگه ی ایران کافیه!!! (3861005) (alef-13)
 
از سار کاشان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۷:۱۹:۵۰
ایران با قبول برجام وضعیت فعلی را دارد وای بر آنکه برجامی در کار نبود .
از دولت که تا این اندازه کار بزرگی کرد ممنونیم.
یک دقیقه این دولت به کل دولت احمدی نژاد می ارزد آنان ارزش پول ملی را نابود کردند و رفتند (3861093) (alef-13)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.