نظر منتشر شده
۳۴۱
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 220958
حاشیه های سفر هاشمی به کیش
بخش داخلی الف، 7 فروردین 93
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۴
آیت الله هاشمی رفسنجانی و خانواده اش در ایام عید نوروز به رسم هر ساله به کیش سفر می کنند و امسال نیز از روز سوم فروردین وارد جزیره شده بودند.

البته سفرهای نوروزی هاشمی به کیش در دوره دوم ریاست جمهوری احمدی نژاد به دلیل عدم همکاری مدیران محلی، صورت نگرفته بود و در واقع سفر امسال هاشمی به کیش نخستین سفر وی به این جزیره پس از سال ۸۹ بوده است.

اما سفر امسال با حاشیه هایی همراه شد. ابتدا یکی از سایت ها، خبری را بر روی خروجی خود فرستاد مبنی بر اینکه « سخنرانی هاشمی رفسنجانی در یکی از مساجد جزیره کیش با انتقادات و اعتراضات شماری از حاضران به اغتشاش کشیده شد و به همین دلیل این سخنرانی انجام نشد.»

در ادامه این خبر آمده بود« به دنبال تنش در محل سخنرانی ...، استاندار هرمزگان نیز مسعود قانعی فرد فرماندار بندرلنگه و محمدحسین حسن بیگی بخشدار کیش را برکنار کرد. گفتنی است استاندار هرمزگان از سفر هاشمی به جزیره کیش اطلاع نداشته و این موضوع یکی از دلایل این برکناری ها بوده است. استاندار هرمزگان علاوه بر این افراد، رئیس دفتر خود را نیز برکنار کرده است.»

اما پس از انتشار این خبر استانداری هرمزگان عنوان کرد که« اظهار نظر برخی از سایت ها مبنی بر برکناری فرماندار بندرلنگه را بخاطر اغتشاش در سخنرانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در کیش را قویا تکذیب می کنیم.»

مسعود پاکزاد، سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، در ادامه افزود: برکناری فرماندار بندرلنگه بخاطر ایجاد حواشی در کیش را تکذیب کرده و آن را بدلیل برخی تخلفات و رفتارهای خارج از قاعده و قانون دانسته که با خویشتنداری دکتر جادری در روز نخست کاری سال ۹۳ انجام شد.

همچنین یکی از سایت های نزدیک به هاشمی درباره این برکناری ها عنوان کرده بود« برکناری این ۳ نفر ارتباطی با سخنرانی آیت الله هاشمی ندارد. استاندار هرمزگان به دلیل برخی اقدامات دیگر این افراد و روش های بدون هماهنگی و تکروی های این سه نفر، دستور عزل آنان را صادر کرده است. »

این سایت در ادامه آورده« نکته ی عجیب اینجاست که با وجود هماهنگی های مختلف از سوی دفتر آیت الله هاشمی و برخی مراکز دیگر، فرماندار بندرلنگه و بخشدار کیش به کمک رییس دفتر استاندار، مانع از آن شده بودند که خبر سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی به کیش، به گوش استاندار هرمزگان برسد!»

این در حالی است که دیروز، ۶ فروردین، روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان اعلام کرد که استاندار هرمزگان و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با هم دیدار کرده اند. طبق این خبر« استاندار هرمزگان و آيت الله هاشمي رفسنجاني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در كيش با هم ديدار و در خصوص موضوعات مختلف به تبادل نظر پرداختند.»
 
مهر
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۲:۱۳:۰۹
من کاری به خوبی و بدی این بنده خدا ندارم
اول بدونید که واقعا برای انقلاب زحمت کشیده و واقعا دلسوزه
اینو رهبری هم بر اون تاکید کردن هم توو نماز جمعه و هم با انتخاب به عنوان یکی از کلیدیترین ارکان نظام
و اینکه هرجا این آقا میره نمی دونم یه سری چرا دوس دارن براش حاشیه درست کنند
(2040949) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۳:۰۰:۱۶
مهدی هاشمی : من و بابا برای تقابل با نظام برنامه های خاصی داریم !!!!
معنا دلسوزی اینه ؟ (2041062) (alef-13)
 
عادل
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۳:۵۲:۲۳
برادر من از باد هوا حرف نزن.... سند بیار دلیل بیار... اینقدر اتهام نزنید.... شایعات را و دروغ را مثل شیر مادر حلال میدانید و واقعیات را نمیخواهید بپذیرید... وقتی مهدی هاشمی میگوید دادگاه مرا علنی برگزار کنید شما چرا گوشتان را گرفته اید؟ چرا وقتی صحبت از ثروت خانوادگی آنان از قبل از انقلاب است شما خواب تشریف دارید؟ (2041176) (alef-5)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۸:۴۸:۳۲
الگومابانه؟؟؟؟ (2041663) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۹:۰۱:۴۳
فایل صوتیش موجوده ( در گفتگو با نیک آهنگ کوثر ) ازاذل اوباش فتنه گران مزدور هستن .
از الف درخواست دارم مطالب اشخاص بی ادب را تایید نکند . (2041688) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۰۱:۰۶:۱۵
خوبه که علاقه داری حرفات سانسور شه (2042213) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۸:۰۹:۳۳
تا وقتی حتی یک مدیر و رئیس ارشد بازمانده از دولت احمدی نژاد در سیستم هست، باید منتظر چنین دسته گلهایی باشیم.

برای مثال هرگز یادم نمیره رفتار دیپلماتش را در برزیل و یا اختلاس مدیرعامل بانک ملی اش را و یا آمار کاذب وزیر اقتصاد و معاونین او را که با بالا بردن حبابی شاخص ها، کشور را گل و بلبل نشان می داد.

من شخصا هیچوقت از سنگ اندازی اینگونه افراد در راه توسعه و سالم سازی کشور، تعجب نمی کنم. (2043124) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۰:۴۷:۵۱
فایل صوتی تو هیچ دادگاهی سند معتبری محسوب نمیشه! (2042421) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۷:۰۱:۰۱
فقط تو دادگاه شما سنده ؟ (2043034) (alef-13)
 
کیومرث
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۲:۲۷:۳۴
می دانید چرا فایل صوتی در دادگاه سند نیست؟ اگر یک دوری در اینتر نت بزنید صداهای بسیاری را پیدا می کنید که با صدای امام خمینی(ره) و سایر مسئولین مو نمی زند. شما هر چیزی که در این سایتها با صدای رهبر انقلاب و سایرین را می شنوید باور می کنید؟ راستی چند بار تا به حال صدای آقای مهدی هاشمی را از نزدیک شنیده اید؟ خدا ما را از شرور آخر زمان حفظ نماید.«آمین یارب العالمین» (2042551) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۷:۰۱:۳۴
بابا این جناب افشاگر که دیگه رفیق 6 شماست ! (2043036) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۲:۴۸:۰۶
هر چه چرت وپرت بوده تو همین دوکلمه گفتی ادعای درج نکردن حرفهای ادمهای بی ادب!!!کدام بی ادبی اصلا ذات تان خراب است یک دست سیاه مالی شده دارید فقط برای کشیدن به صورت دیگران (2042579) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۹ ۱۲:۳۵:۴۸
بی ترببببببببببببببببببببببیت (2044143) (alef-13)
 
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
۱۳۹۳-۰۱-۱۳ ۱۷:۲۲:۵۸
اون فایل که تقلبی است و تکذیب شده. (2050302) (alef-15)
 
هاشمی
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۲۰:۱۶:۳۴
اگراز ریخت وپاشهای رفسنجانی ودارودسته اش خبر داشتی این حرفهارا نمیزدی داداش من! (2041797) (alef-13)
 
الف ر
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۲۳:۲۲:۰۶
چناب اقاي هاشمي اگر از ريخت و پاشهاي اين شخصيت درچه يك مدرك بود اين رقباي بي رحم سر سوزن كوتاه نمي امدند تازه مسؤلين نظارتي اين همه حقوق ومزايا كه داشتن كجا بودند متاسفم كسي كه امام وصفي كه از شون داشتن براي هيچكس نداشتن ايچنين مورد ظلم قرار ميگيرند (2042038) (alef-13)
 
من
۱۳۹۳-۰۱-۱۰ ۰۷:۳۸:۳۳
امام وصفی که داشتن خودشون فرمودند میزان حال فعلی افراد است (2045033) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۱۱ ۰۸:۵۸:۲۲
پیغمبر صل الله علیه و اله هم در مورد طله و زبیر وصفهای قشنگی داشته اند (2046778) (alef-13)
 
هادی
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۰۰:۳۸:۵۷
شما که خبر داری مستند بگو ماهم بدونیم داداش (2042169) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۰:۳۱:۱۲
از ریخت و پاش ها و خیانت های احمدی نژاد هم بگویید خواهشا (2042396) (alef-13)
 
دانیال یاسوج
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۷:۲۶:۴۵
ماموریت های میلیاردی در شیراز و بیمه ایران و 3000000000تومان و بابک زنجانی و ........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... (2043063) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۴:۲۷:۴۱
شما خوبيد و احمدي نژاد ماشاالله به اين رو (2042774) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۵:۴۸:۲۵
فقط گنده گویی و هوچی گری می کنید شما و همفکران شما اگر سند ومدرک معتبر داشتید ودارید چرا فقط شعار می دهید (2042922) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۳-۰۱-۰۹ ۱۲:۰۰:۰۰
به 3000 میلیارد تومن میرسه؟ (2044104) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۹ ۱۳:۲۵:۴۱
ریخت و پاش محمود و اطرافیان چی خبر داری؟
حرف زیادی نزنید تهمت و افترا هم نبندید
خجالت هم خوب چیزیه. بماند بغضتون اینقدر زیاده که کاری به کار این حرفا ندارید (2044212) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۱۰ ۰۸:۱۱:۳۴
نه که دولتی که ادعای پاکی داشت پاک از آب در آمد اختلاسهایش دهههههههههههها هزار میلیاردی نشد !!!!!!!!!!!؟ در ضمن اگر هاشمی وخانواده اش ریخت وپاش کرده دادگاه رفتند ثابت می کردید ومحکوم پس دوره تهمت زنی الکی بسر آمده . (2045063) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۱۱ ۰۸:۱۴:۳۰
lمدرک داری ؟اگه داری و رو نمیکنی مقصری و اگه نداری و تهنت میزنی گناهکار؟ (2046724) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۲۱:۰۵:۴۶
برات متاسفم که در خواب خرگوشی هستی و روز را شب میبینی (2041851) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۲۳:۳۴:۰۴
"برکناری این ۳ نفر ارتباطی با سخنرانی آیت الله هاشمی ندارد."

یا پشت گوشای خودتون مخملیه یا فکر کردین پشت گوشای مردم مخمله (2042056) (alef-13)
 
عاقل
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۰۱:۲۷:۴۲
تفاوت از کجا تا کجا رهبر معظم انقلاب میره مشهد و میره مناطق جنگی یکی هم بلند میشه میره برکناری. خدا رحم کرد سید علی در ترور اول انقلاب شهید نشد سند میخوای باشه ملت هنوز رای مجلس و حکم دادگاه را درباره قضیه موروثی شدن دانشگاه آزاد را فراموش نکردن خجالت بکشید سرمایه دانشگاه آزاد که چند صد هزار میلیارده را داشتند با قانون تصویب کردن بالا میکشیدند مگه رای دادگاه منبطل اعلام نشد از این سند بالاتر میخوای (2042241) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۱۰ ۰۸:۱۳:۵۰
با سود روز سوم عید رفته این جا در ضمن عملکرد فرد مهمه نه حضور در مکان خاص (2045064) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۰۷:۲۹:۱۳
چرا حرف مفت میزنید مهدی هاشمی به شما گفته دادگاه مرا برگزار کنید.اگر صحبت این خانواده را شنیده باشید می بینید خودشان صاحب انقلاب می دانند در حالی که ذره ای زحمت براش نکشیدنند وفقط دنبال ثروت اندوزی بودند . (2042352) (alef-13)
 
جواد
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۰:۳۵:۴۰
عادل جان چند سالته؟بذار من حدس بزنم ،فکر کنم زیر 25 سال سن داری در واقع نسل جدید هستی (البته حدس میزنم )چون مشخصه از گذشته خبر نداری .در ضمن این مشکلات بوجود اومده در دوسال آخر دولت قبل همه ش تقصیر دولت نبود .البته الان من هرچی توضیح بدم شاید شما متوجه نشین که سیاست چه بازیهای کثیفی داره.فقط چون اعتقاد دارم خداوند قبل از مرگ خیلی ها رو رسوا میکنه به شما هم میگم که نهایتا چند سال دیگه متوجه میشید چه خبر بوده و چه کسانی ،چکارها کردن.پس این گفته من یادت باشه. (2042402) (alef-13)
 
من
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۳:۴۲:۵۴
باد هوا؟ الآن مهدی خان با وثیقه آزادن! یه کامیون پرونده داره عزیز بابا. (2042687) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۵:۱۳:۲۹
برو پرونده کردنت و پرونده های مشابه را بخوان (2042861) (alef-13)
 
بهار
۱۳۹۳-۰۱-۰۹ ۱۲:۰۳:۵۶
اینها رو بیخیال . آب و هوای کیش چطوره؟ البته که به آب و هوای کپر های بشاگرد نمیرسه. (2044107) (alef-13)
 
من
۱۳۹۳-۰۱-۱۰ ۰۷:۳۶:۰۰
اگه اینقد شجاعه چرا در رفت انگلیس؟؟؟ (2045028) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۱۰ ۲۱:۴۹:۰۷
پس احتمالا فایل صوتی این اقا را نشنیدی با نیک اهنگ کوثر
اگه هم جعلی چرا تا الان تکذیب نکرده (2046335) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۱۲ ۰۰:۴۱:۱۷
بحث اصلا سر ثروت ایشون نیست

بحث سر اینه که با مدیریت ضعیف در دوران ریاست ریشه فساد و رانت خوار رو تو این مملکت کاشتند

خواهشا یه نگا به دوران 16 ساله بندازید ببینید اصلا با خودتون چند چندید (2048115) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۴:۰۱:۰۸
واقعا بايد خيلي احمق بود که باور داشت هاشمي با انقلاب در تقابل است. هيچکس به اندازه هاشمي براي انقلاب زحمت نکشيده در ميان موجودين. هاشمي کسي است که امام بيشترين اعتماد را به ايشان داشت و براي سلامتي اش گوسفند قرباني ميکرد (2041198) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۰۷:۲۶:۲۰
مجید جان اون هاشمی نبود که امام برایش گوسفند قربانی میکرد، اون سید علی خامنه ای بود. لطفا یکم با دقت بیشتر مطالعه کنید (2042351) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۷:۱۲:۱۰
خوابی داداش؟ مسخره هم میکنی؟! (2043052) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۴:۲۰:۲۳
هرچی شما بگین حتما دروغه و هرچی بقیه بگن حتما راسته. (2041250) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۵:۰۸:۱۳
منبع ؟ سند ؟ (2041313) (alef-5)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۸:۰۲:۲۸
http://www.yjc.ir/fa/news/4191763/%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D9%87%D8%AF%DB%8C-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%A2%D9%85%D8%B1%D9%8A%DA%A9%D8%A7%D9%8A%D9%8A%E2%80%8C%D9%87%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%AD%D8%B1%DB%8C%D9%85-%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85-%D8%A7%D9%8A%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%81%D9%8A%D9%84%D9%85 comments (2041578) (alef-13)
 
انزلی چی
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۲۲:۱۳:۵۴
آها قربون دهنت ... همینو بگو....والله.... (2041958) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۹:۲۳:۱۳
هاشمي همچنان در بين اكثر مردم جامعه جايگاه خاص خودرا دارد ولي كسانيكه خودراباتوهين به هاشمي در جامعه مطرح ميكنندبايدهمچنان از محبوبيت هاشمي عصباني باشندوعصباني بمانند (2041721) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۱:۲۰:۲۲
خودت رو اکثریت فرض کردی ؟!! (2042455) (alef-13)
 
علــــــــیرضـــــا
۱۳۹۳-۰۱-۰۹ ۱۱:۵۹:۵۲
اگر به ادعای شما آقای هاشمی طرفدار ندارد چرا در انتخابات ریاست جمهوری 92 رد صلاحیت شدند اجازه می دادند بیاید و رای اندک مردم جایگاه واقعی ایشان در جامعه را مشخص کند آن وقت ما هم حساب کار دستمان می آمد (2044103) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۱۰ ۰۸:۱۵:۴۴
نه مثبتها را اکثریت فرض می کنیم که نمونه ای از ملت هستند (2045068) (alef-13)
 
مهشید
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۶:۴۳:۱۶
شما و امثال شما چنین خیالی مکنید
احمدی نزاد نیمی از رای هاشو مدیون هاشمی ست (چون از روز اول باهاشمی و امثال او شمشیرشو از رو بست) (2043002) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۱۴ ۱۶:۰۹:۳۱
هر شخصی در هرمقامی و در هر زمانی همیشه افرادی هستند که از ان فرد خوشش می آید یا بدش می اید ولی کسی مسلمان شیعه است به کسی را دوستش ندارد توهین یا افتراع نمی زند
چون ما هم ازیکی خوشمان می اید و اگر به او توهین کنند احساساتمان جریحه دار می شود پس هرچه به خود می پسندی به دیگران هم بپسند
اگر افراد از کسی که خوشش نمی اید توهین کند پس همه ی افراد به نوعی توهین می کنند و توهین می شنوند
زشت زشت است هرچه خودت ان را زیبا جلو دهی (2051503) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۵:۱۵:۲۰
منبع خبر؟ (2041320) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۶:۳۵:۳۳
سخن رهبری در اول فرودین :

" بسیاری از ولنگاری ها در خرج و زیاده روی و ریخت و پاشها در رفتار مردم به خاطرنگاه کردن به رفتار آنهایی است که آنها را بزرگترها میدانند. اگر اصراف در سطوح بالا نباشد در سطوح پایین کم خواهد شد."

حالا این جمله را بخوانید:
"آیت الله هاشمی رفسنجانی و خانواده اش در ایام عید نوروز به رسم هر ساله به کیش سفر می کنند "

بدون شرح! (2041447) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۸:۱۳:۲۱
بحث را به درازا نکشید. موضوع بسیار ساده است.

مردم در حماسه سیاسی سال 92 اعلام کردند از دروغ و فساد و حباب بورس و آمار غلط دولت آقای احمدی نژاد و عملکرد مدیرانش بیزارند.

این اتفاق کیش و نظایر آن که اتفاق افتاده و یا خواهد افتاد، دهن کجی مدیران احمدی نژادی به مردم است .

برای خلاصی از این تشویش ها و جر و بحث ها و چوب لای چرخ دولت گذاشتن ها، باید در سال جهاد اقتصادی فرهنگی، مدیران ناکارآمد با کارنامه مخدوش 8 ساله از پست های کلیدی مخصوصا اقتصادی کنار گذاشته شوند.

آنگاه آرامش اقتصادی فرهنگی به کشور باز می گردد. (2041598) (alef-13)
 
هه
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۰۰:۱۹:۳۸
با داس تدبیر و امید سرهنگ ماآبانه پیش به سوی پالایش مدیران، معاوننان، فرمانداران و ....ان و ...ان و ..........همچنان ادامه دارد. بعد از سه سال و یازده ماه:بدلیل ایجاد آرامش اقتصادی و فرهنگی، مدیر (فلان جا ) تغییر کرد.

آقا زمستون تموم شد. لطفا از خواب بیدار شوید (2042134) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۰۷:۲۹:۲۰
چه ربطی داشت!!!!!!!!! (2042353) (alef-13)
 
امیر
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۵:۳۲:۱۳
حباب بورس لابد وزیر محترم اقتصاد هم با این بلایی که به سر بازار سرمایه کشور اورد حباب بورس احمدینژاد رو ترکوند؟ پس چطور تا دی ماه که بورس یه بند داشت رشد میکرد خود وزیر اقتصاد برای بورس حبابی احمدینژاد تبلیغ میکرد؟ وقتی درمورد چیزی اطلاع کافی و تخصص ندارید در موردش اظهار نظر نکنید لطفا. همه مسائل اونقدری که شما فکر میکنید ساده نیستند (2042906) (alef-13)
 
مهشید
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۶:۴۹:۰۸
این دولتی که براش تخته گاز میری یک سابقه دست نیافتنی تابه امروز را در اینده نچندان دور به جا خواهد گذاشت .............اگر به این صورت پیش بره در دوره بعد رای نخواهد اورد
.
.
.
.
. (2043009) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۸:۱۳:۲۵
مگر شما به اماکن مذهبی تشریف ببرید رایگان است وهزینه هتل مشهد با کیش چقدر تفاوت دارد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟ (2041599) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۰۷:۳۲:۵۷
خوشم میاد که خیلی با ظرافت خواصی، آقا امام رضا رو با کیش آوردی تو یه راستا. ضمنا ماتفاوت هزینه هتل کیش با مشهد لااقل 5 بربر است (2042355) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۹:۴۷:۲۲
داره خیلی هم داره
مگر این که مثل خیلی ها شاهانه سفر کنی! (2043332) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۲۰:۵۵:۳۳
این سخن یعنی چه دوست من مگر هر کس مسئولیت داشت حق زنگی ندارد؟مگر اسلام عزیز مسلمین را به سیر وسفر در زمین امر نکرده است ؟ دوستان هاشمی از خانواده های برخوردار رفسنجان بوده وهست وتاریخ زندگی او را اگر از نزدیک مطالعه بفرمائید متوجه تمکن مالی ایشان وهزینه های که برای پیروزی نظام کرده اند را از نزدیک خواهید دید مگر همین هاشمی منبع تامین مالی خیلی از انقلابیون در زمان نهضت نبودند آیا خاطرات رهبری در این مورد را مطالعه فرموده اید ؟ براستی چرا طلبه های که در قم زمین محل سکونتشان را از هاشمی هذیه گرفتن سکوت کرده اند انصاف این آقایان کجا رفت؟ (2041833) (alef-13)
 
عاقل
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۰۲:۰۴:۰۶
دم از اسلام میزنی . وضع اقتصادی ملت روزبه روز به دلیل شرایط موجود بدتر میشه بعضی ها هم روز به روز بهتر از شما سوال میکنم امام علی (ع) وقتی حکومت را بدست گرفت آدم فقیری بود پس چرا مثل فقرا زندگی میکرد چرا قبل از رسیدن به قدرت مثل فقرا زندگی نمیکرد. از کدام اسلام صحبت میکنی الگوی شما برای معرفی اسلام کیه کجاست ؟ اسلام پرمایه داری ناب پادشاه عربستان و ولیعهد و فرزندانش یا اسلام ناب امام علی (ع) . نکنه اسلام شما بروز شده؟ (2042278) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۲۱:۳۶:۲۸
آفرین بهترین جواب بود محمد جان... مستند تر، عقلانی تر و قابل دفاع تر از این حرف شم نمیشد زد... حالا باید دید آقایانی که چشم و گوش بسته فقط از این هاشمی دفاع می کنند و حتی حاضر نیستند اشتباهات ایشان را قبول کنند چه دفاعی دارند... (2041891) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۰۱:۰۰:۱۷
خود مقام رهبری هم اول سال به مشهد و بعد از ان به دزفول میروند همراه خانواده وهرساله این نشانه ی اسراف است؟تازه تابستان هم یکماه همراه خانواده در مجموعه یباغ ملک اباد ساکن هستند .این بنده های خدا هم مثل بقیه ی مردم نیاز به مسافرت دارند.همسر اوباما با دختراش چند روز است درچین مشغول گشت و گذار هستند .سیاستمداران هم مثل بقیه ی مردم هستند اینها اسراف نیست دزدی های میلیاردی اسراف و زیاده روی است (2042207) (alef-13)
 
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۰۹:۵۳:۵۹
محمد جان! مگه تو مسافرت نوروزی نمی روی؟ کیش رفتن اسرافه؟؟ منطقی نظر بذار ممنون. (2042378) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۲:۳۰:۱۵
تو شایسته همون احمدی نژاد جونت هستی!! (2042557) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۲:۳۷:۳۳
محمد دلبندم اسراف نه اصراف (2042566) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۲:۵۲:۴۱
شما حرف خودت را بزن برای توهمهای خودت از رهبری خرج نکن رهبری نظام در زمان رژیم ستمشاهی مدتهای مدید با اقای هاشمی هم خانه بودند یعنی دو خانواده زیر یک سقف زندگی میکردند در همین تهران هخمان موقع که هر دو به نوعی از دست رژیم فراری بودند ایشان به نحوه زندگی هاشمی بیشتر از همه شناخت دارد هاشمی هر گز از پول دیگران برای زندگی شخصی خودش استفاده نکرده سفرهای ییلاقی قشلاقی در فصول سال بین علما بسیار مرسوم است (2042591) (alef-13)
 
فارض
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۳:۵۵:۰۷
ببينم جناب محمد
آيا از نظر شما سفر به كيش ريخت و پاش محسوب ميشه؟ انصاف هم خوب چيزيه بابا! (2042722) (alef-13)
 
فارض
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۴:۱۹:۱۷
الف جان! مگر مسؤل روابط عمومى استاندارى هرمزگان رسماً اعلام نكرد كه بركنارى فرماندار بندرلنگه و.. هيچگونه ارتباطى با سخنرانى آية الله نداره؟ چرا نشر اكاذيب ميكنيد؟ (2042762) (alef-13)
 
امير
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۴:۳۰:۳۲
اين چه حرفيه برادر يه كارمند هم ميتونه بره كيش پس خود آقا هم كه ميروند مشهد ولخرجيه بابا اينها هم بايد مسافرت كنند براي مملكت زحمت ميكشند (2042780) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۹ ۱۷:۵۳:۴۳
برادر! چرا متوجه نیستی! کسی مخالف سفر آقایان نیست! اینها خودشان قبل از رسیدن به قدرت به سردمداران رژیم گذشته ایراد وارد می کردند! ولی امروز به مراتب بدتر عمل می کنند! در قدیم خیلی موضوعات شفاف تر بود امروز نه! اینها به همه امور لباس شرعی می پوشانند! (2044510) (alef-13)
 
عـلـــرضـــــا
۱۳۹۳-۰۱-۰۹ ۱۲:۲۴:۲۲
راستی کیش همونجایی نیست که آقا زاده احمدی نژاد آنجا درس می خوند؟؟؟
هزینه تحصیل توی اونجا چقدره؟؟؟
اون موقع کجا بودی حالا که آقای هاشمی رفت شد ولنگاری؟؟؟
تو هم اسمت رو میذاری مسلمون ؟؟؟ پول خودش رگه پولهاشو برداره بره کانادا ویا ... خوبه ؟؟؟
آقای هاشمی قبل از اتقلاب از تمکن مالی برخوردار بوده نه مثل بعضی ها از قِبَل اتقلاب (گزارش آقای یزدی رئیس وقت قوه قضائیه در خصوص اموال آقای هاشمی در زمان زمامداری ایشان در راس قوه مجریه) و همان رهبری که شما ازسنخنانش گزینشی استفاده میکنید گفتند: آقای هاشمی جن و مال خود را برای انقلاب گذاشت و تا مرز شهادت پیش رفت (2044134) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۷:۴۵:۵۹
آقای روحانی، رئیس جمهور محترم


نمونه افتضاحات رخداده در کیش را در نقاط دیگر نیز شاهدیم.

مدیرهای احمدی نژادی، به وضوح در حال دهن کجی به نظام و دولت شما و مردم هستند.
قبل از اینکه ضایعه جبران ناپذیری از سوی این افراد رخ دهد، بدون توجه به نیروهای فشار، آنان را از مسند مدیریت ارشد (حداقل) برکنار کنید.

مردم در حماسه سیاسی خود ثابت کردند از کارنامه و عملکرد آن افراد بیزار هستند.

ولی متاسفانه برخی وزرای شما، از جمله آقای طیب نیا وزیر دارایی، تاکید عجیبی برای بکارگیری این مردودین در مشاغل حساس دارد.

چشم امید فقط به تدبیر شماست. (2041543) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۶:۰۵:۱۰
جهت توجه وزیر محترم کشور (2042945) (alef-13)
 
واقعی
۱۳۹۳-۰۱-۱۰ ۱۱:۰۱:۴۸
امیدت رابه خدا بدهی بهتره تا یه آدم ضعیف.... (2045329) (alef-13)
 
من
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۰۳:۳۷:۵۲
اخه مرد مومن کدوم ادم عاقلی این حرف رو علنی می زنه و کدوم ادم عاقلی صحت همچین مطلبی رو باور می کنه ...یکم دقت کذب بودن مطلب رو اشکار می کنه (2042316) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۰۸:۳۴:۴۵
بنده خدا! دروغ گناه کبیره است ، وای بر شما که از قول دیگران هم دروغ میگویید! مطمئنم که توی همین دنیا جواب اون رو خواهید گرفت ، فقط کاش بفهمید که جواب گرفته اید... (2042360) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۰:۲۱:۴۹
هاشمی نورچشم ماست (2042380) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۹:۵۰:۰۴
الحمد الله که ما از این چشمها نداریم! (2043341) (alef-13)
 
کیومرث
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۲:۱۷:۴۹
ای کاش در کنار بسیاری از شعارهایی که بعد از انقلاب داده شده یک بار جدی پیگیر این مطلب بودیم که دروغ نگوییم. آرزو دارم شعار سال آینده این باشد:«همه بکوشیم که دروغ نگوییم» (2042542) (alef-13)
 
داریوش ابتهاج
۱۳۹۳-۰۱-۱۱ ۱۱:۳۹:۰۴
تا ز میخانه و می نام و نشان خواهد بود سر ما خاک ره پیر مغان خواهد بود (2047022) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۳:۰۸:۱۰
اینکه این آقا پست سیاسی داره دلیل تأیید ایشون توسط رهبر نیست، ضمنا زیادم از تو دل مردم بودن ایشون نمی خواد بگید همه یادمون نرفته که نفر آخر انتخابات مجلس در تهران شدن و همچنین در ریاست جمهوری شکست خوردند و خیلی از مشکلاتی که در سال های گذشته بود دلیلش درگیری دولت با باند این آدم و بهم ریختن مملکت توسط باند ایشون بود، آقای هاشمی ملت بیدار است و حقش را خواهد گرفت. (2041084) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۲۱:۴۵:۱۶
خوب شما که اينهمه شکست براي ايشون رديف ميکنيد چرا از اسمش و مطرح شدنش هراس داريد و نميخواييد اسمش بياد؟ پس معلوم ميشه محبوبه و در انتخابات اخير هم روشن شد که چقدر محبوبه و به کوري چشم حسودان قبراق و سرحال مملکت از نظرات کارشناسي اش بهره مند است. تا کور شود هر آنکس که نتواند ديد. (2041904) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۲۱:۵۵:۳۷
خیلی از مرحله پرتی بیدار شو الان سال 93 هستیم نه 80 (2041924) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۰۱:۱۸:۱۳
خدایش توبه خدای یگانه ایمان داری.........؟ (2042234) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۴:۵۸:۵۸
برادر من یه ذره به مغزت فشار بیاری متوجه میشی اون پست سیاسی رو حضرت آقا به ایشون دادهاین اگه به معنی تایید نیست پس چیه (2042829) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۳:۴۱:۵۸
حالا چرا به رسم هر ساله می رن کیش!
می دونی چرا، چون آرمان های انقلابی ایشان عوض شده!

از یک طرف انتخابات سال 84 را به دلیل اینکه مردم به ایشان رای ندادند قبول ندارد و ادعای زشت تقلب می کند در صورتی که همه مردم ایران می دانند امکان تقلب در سیستم انتخاباتی ما وجود ندارد زیرا مردم آن را برگزار می کنند من خودم سرباز یکی از صندوق های انتخابات در رشت بودم (سال 92) اولا رای ها توسط معلم هایی که در امر رایگیری شرکت داشتند شمرده می شود و دقیقا در لیست هایی وارد می شود ایا در چنین سیستمی می شود تقلب کرد...؟

از طرف دیگر فشار می اورند به قوه قضاییه در مسئله مهدی هاشمی،در مسئله فائزه هاشمی و ...
آقای هاشمی شما که دم از عدالت می زنید آیا فراموش کردید که فیلم تشویق دخترتان برای تصرف صدا و سیما توسط اخبار ساعت 14 شبکه یک پخش شد؟

و..... (2041153) (alef-13)
 
آریابان
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۳:۴۷:۴۰
بدون هرگونه قضاوتی در مورد " سوژۀ این خبر" ، ولی واقعا باید بسیار متأسف شد از اینکه در عصر انفجار اطلاعات وعینی و علنی شدن درستی و یا نادرستی هر خبری "در همان لحظۀ " پس از انتشار آن ، باز هم به جعل "خبر" ، دست می زنند ؛
این رفتار های نخ- نما (ازهر سو که باشد) واقعا تا کی ؟!؟!؟!؟!؟ (2041164) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۴:۲۴:۴۶
شما گلم فکر کنم عملکرد ایشون در این چندسالو ندیدی یا نمیخای ببینی، والا دیدن اتشفشان ها ساخته شده توسط ایشون خیلی نیاز به اطلاعات محرمانه نداره (2041258) (alef-13)
 
حمید صحرایی
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۴:۵۷:۰۰
بنده کاری با سیاست ندارم ولی منشا تمام فساد ها از دولت هاشمی اغاز شده. ساختار اقتصادی غلط توسط هاشمی پایه گذاری شد.مدیران میانی همه از دست نشاندگان هاشمی و با فکر او کار میکنند. هاشمی مردیست با نبوغ اقتصادی و سیاسی فقط حیف...... (2041295) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۲۰:۵۷:۳۸
جناب صحرایی از احمدی نژاد وپاکترین دولت تاریخ ایران هم بگو !!!!!! (2041836) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۲۱:۳۸:۳۳
فعلا که هاشمی که ادعای پاکترین دولت تاریخ رو داره از دولت احمدی نژاد در هفت روز هفته هشت بار می گه... شما نگران نباش... (2041894) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۰۱:۰۹:۳۱
ایشون هم استاندار اوشون بودن!!! (2042220) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۰۸:۴۵:۲۶
اقای صحرایی درست می گویند فساد مثل بیماری است و ویروسش از دولت اقای رفسنچانی در امده پس تقصیر فسادهای بزرگ هم بر گردن ایشان است!!!!! (2042363) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۹:۵۴:۱۵
گوره احمدی نژاد!
ما الان از هاشمی حرف می زنیم
یادم می یاد این اواخر این احمدی نژاده، مجمع هم می رفت و روابط حسنه هم شده بود! (2043351) (alef-13)
 
یک معلم
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۵:۴۵:۳۱
متاسفانه ایشان علی رغم زحماتشان درگذشته، هم اینک تبلوراندیشه "دموکراسی به شرط چاقو"می باشد ورفتارایشان در84-88و92 راببینید.بعضی وقتها نظرمردم رامی پذیردولی گاه قبول نمی کند. (2041353) (alef-13)
 
موجی
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۶:۱۰:۵۶
لطفا فقط یک نفر از خانواده، فامیل و یا دورو بری هایش را نشان بده و نام ببر که با رهبری و نظام موافقت قلبی داشته و از آنان دفاع میکند .جان همین آقای هاشمی این کار را بخاطر ایشان و بخاطر هدایت کردن من حتمن انجام بده. اگر بگویی خانواده اش به او چه ربطی دارند؟ مهم اینستکه خودش خوب است .باید به این سئوال پاسخ بدهی که کسی که حتی نزدیکترین افراد و اشخاص به خود را نتوانسته است به این انقلاب و رهبری علاقمند کند چگونه میتواند دیگران را به اصل انقلاب و نظام جذب کند؟ سعی کنیم خود و دیگران را گول نزنیم.
موجی (2041400) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۸:۴۴:۰۷
خودت فریب خورده ای؟ مگر ملاک علاقمندی به شخص است؟ ملاک و معیار قانون و رعایت هنجارهای جامعه است و لاغیر؟ (2041655) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۶:۲۲:۵۴
همین که کاری به بدی و خوبیش ندارین ولی ازش دفاع میکنید معلومه واقعا انسان منطقی و بی طرفی هستید زنده باد (2041428) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۶:۲۵:۵۷
کلا از زمان شاه رسم بوده که بزرگان برای استراحت به کیش برن از طرف دیگه ایشون به خاطر دشمنان که نمیتونه بره جزیره قناری باید به همین کیش محقر بسنده کنه ضمن اینکه ساده ریستی تو خونشه (2041433) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۹:۴۱:۴۶
ميبينيد بنده خدا چندروز ميخواد بره كيش يارانه هاشو خرج كنه .....نميزارن (2041740) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۰:۲۷:۱۸
بدخواهان بدانند چون هاشمی زنده است نهضت زنده است (2042390) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۷:۱۱:۴۱
چرا کیش؟! (2041492) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۹:۲۱:۲۱
حق باشماست. چون زحمت کشیده تمام ایران ملک این خانواده است. متاسفام که هیچ از اسلام نفمیده اید. (2041716) (alef-13)
 
مرتضی
۱۳۹۳-۰۱-۱۱ ۱۳:۵۸:۵۹
شما فهمیده اید؟ (2047297) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۲۱:۳۵:۳۷
به نظر من انقلاب همون ه که هاشمی میگه بقیه ضد انقلابن (2041890) (alef-13)
 
مصطفی
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۰۰:۱۱:۱۳
کاری به بدی و خوبی فلانی داری یا نداری یعنی چه؟ این آقا با شخصیت حقوقی ش داره این همه به نظام آسیب می رسونه. در ضمن خدمات ایشان را در فتنه 88 هم دیدیم که چه خدماتی داشت!!!. در ضمن خدماتشان در دانشگاه آزاد، 8 سال سازندگی به بهای له شدن طبقه ضعیف جامعه(شعارشون بود دیگه سن تون که قد میده یا نه)،ایجاد فاصله طبقاتی، ایجاد فضای استبداد و خفقان در دانشگاهها(که نتیجه اش رای توخالی خاتمی شد)، خاطره سازی ها، زیر پا گذاشتن قانون توسط نزدیکان این آقا... و .... از خدمات شون به نظام دیگه؟؟؟؟ (2042123) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۰۸:۲۲:۲۵
برادر عزیز امام راحل فرمودند ملاک حال فعلی افراد است. در طول تاریخ هم نمونه های زیادی را میتوان مثال زد، از جمله طلحه و زبیر. پیامبر اکرم به طلحه لقب طلحه الخیر و به زبیر لقب سیف الاسلام داده بودند. امیرالمونین فرمود: زبیر از ما اهل بیت بود تا زمانی که پسرش عبدالله به دنیا نیامده بود. حضرت زهرا(س) در جریان وصیتش به امیرالمومنین فرمود: علی جان اگر نمیتوانی به وصیتم عمل کنی تا به زبیر بگویم انجام دهد. زبیر جزو شش نفری بود که در تششیع جنازه دختر رسول الله شرکت کرده بود. با همه این تفاصیل چند سال بعد در جریان جنگ جمل بر روی علی(ع) شمشیر کشید. سعی کنید از تاریخ عبرت بگیرید. هیچکس نمیتواند منکر زحمات آقای هاشمی در پیروزی انقلاب شود، اما خیانت ایشان در سال 88 را نمیتوان فراموش کرد. این را برای عزیزانی میگویم که به دنبال سند میگردند، نامه بدون سلام و والسلام هاشمی را به رهبر انقلاب فراموش کرده آید؟ این سندیست که خود هاشمی هم نمیتواند منکرش شود.
و اما یک سوال: از کی تا حالا ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام جزو پستهای کلیدی محصوب میشود؟ اصلا شما میدانید تشخیص مصلحت چند عضو دارد و چه وظیفه ای دارد؟ یقینا اگر اطلاعاتی داشتید آن جزو پستهای کلیدی نمیدانستید.
و اما یک توصیه. هرکس میخواهد آقای هاشمی را بهتر بشناسد، کتاب راز قطعنامه، چاپ انتشارات کیهان را حتما مطالعه کند تا ایشان را بهتر بشناسد. (2042358) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۰۹:۵۶:۱۸
از مهر بجز مهربانی انتظار ادب هم داریم کلمه "بنده خدا" (که همه بنده خداییم) لفظ

مناسبی برای شخصیتی مثل آیت الله هاشمی رفسنجانی که به قول بسیاری از

بزرگان و سیاسیون شناسنامه انقلاب امام خمینی را بدون نام ایشان نمیشود

نوشت نیست از افراطیون ترسی نداشته باشید وبا شجاعت هتک حرمت به ایشان را محکوم کنید (2042379) (alef-13)
 
هرمزگانی
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۱:۲۶:۲۹
من فقط یک سوال برایم هنوزعجیب مانده است که من یک شهروند عادی درهمون روزکه رییس محترم مجمع جناب هاشمی به کیش سفرکرد تمام سایت هانوشتند چطوراستانداریک استان ازاین مسئله بی خبراست ؟؟؟؟!!! واقعاجای تعجب داردبه هرحال درتمام دنیامسولین مملکت رفت وآمدشان رابه تمام نهادهای امنیتی گزارش میدهند.اگراستاندارخبرنداردپس ازخیلی چیزهاهم بی خبراست..الف جان حتمادرج کن ممنون ازلطفتان (2042466) (alef-13)
 
اکبر سیرتی
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۸:۰۵:۲۶
سلام بر ایت الله هاشمی (2043112) (alef-13)
 
احمد
۱۳۹۳-۰۱-۰۹ ۲۳:۵۱:۰۳
تندروها بدانند که با هوشیاری مردم دوران آن ها برای همیشه تمام شده! سیاست بای بای! (2044881) (alef-13)
 
من
۱۳۹۳-۰۱-۱۰ ۰۷:۳۴:۱۸
لابد خودش از حاشیه خوشش میاد. راستی هزینه سفر آقا وآقا زاده ها از کجا رسید؟؟؟ (2045027) (alef-13)
 
بنده خدا نه ديگران
۱۳۹۳-۰۱-۱۱ ۱۰:۴۶:۵۴
برادر شما يا واقعا شناختتون ضعيفه يا اينكه نميخاهي ببيني (2046956) (alef-13)
 
عبدی
۱۳۹۳-۰۱-۱۲ ۱۲:۰۲:۰۴
کسانی که نان را به نرخ روز می کنند وبرایشان مهم نست که از چه کسانی پیروی کنند تمامی آنها دنبال دنیای خوشی خودشان هستند طرفداران آقای هلشمی شاید مبارز باشند اما انقلا بی نیستند چون خود ایشان نیز از ان روزی که رئیس جمهور شدند هیچ حرف انقلابی نزدند همشه به دنبال مال مقام بوده با تزویر تمام عیار (2048482) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۱۲ ۱۴:۰۳:۳۹
البته دلسوزیبین خومون باشه برای منافع خودش و اقازاده هاش (2048716) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۲:۱۴:۰۴
هاشمی از سیاست کناره گیری کند لطفا اگر دنیا و اخرت را می خواهد (2040952) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۲:۵۹:۵۱
لابد احمدي نژاد وارد سياست بشود خوب است!!! (2041059) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۳:۰۹:۲۷
ایشان وارد سیاست هستند، ضمنا پس از درک کامل تدبیر توسط مردم 4 سال دیگر با ایشان راه را ادامه خواهیم داد، اندکی صبر سحر نزدیک است. (2041091) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۳:۳۴:۳۹
حالا احمدی نژاد که ...
ولی روحانی که از الان داره ای طوری عمل می کنه بعید می دونم دوره ی بعدی کسی از اصلاح طلبا رای بیاره! (2042661) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۳:۲۸:۰۷
خاطرتان جمع باشه
احمدی نژاد با کمک 3000 داشجوی رانتی که وارد مقطع دکتری دانشگاه ها کرد و با کمک مدیرانی که از خودش در سازمانهای اقتصادی باقی گذاشته، دوباره نزول اجلال خواهد فرمود.
آقای روحانی عزیز با ابقای بعضی مدیران احمدی نژاد در پستشون، مار در آستین پرورش میدن (2041128) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۳:۴۴:۲۱
از هردوی اینها (هاشمی و احمدی نژاد) خیری ندیدیم.
سال 84 احمدی نژاد بر موج هاشمی ستیزی سوار شد و حالا هاشمی می خواهد بر موج احمدی نژاد ستیزی سوار شود.
ملت نباید در این بازی لج و لج بازی بین بد و بدتر شرکت کنند. هاشمی به اندازه کافی در صحنه سیاست بوده است و به قول خودش در همه صحنه ها جزء مهمترین ارکان تصمیم گیری بوده است.

در این که احمدی نژاد خیلی بد عمل کرد شکی نیست اما خواهشا به حافظه خود رجوع کنید و به یاد بیاورید که در دوران هاشمی چه بر سر ملت آمد؟ کارمند و کشاورز و بقال و ... خوب به یاد دارند که چگونه روزگار می گذراندیم!

جناب آقای هاشمی بخشی از تاریخ معاصر ماست که متاسفانه خیلی قابل دفاع نیست!
به نظر من با حذف سایه هاشمی از دولت روحانی می توان انتظار تغییر و پیشرفت داشت وگرنه این سیاست پیشه پیر وضع را به همان شکلی در خواهد آورد که قبلا آورده بود. (2041157) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۱۱ ۱۷:۴۲:۱۴
به نظر من که در دوره هاشمی همه چیز سر جاش بود گند زدین به مملکت حالا ادعای هم دارید برید خجالت بکشید (2047579) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۴:۲۱:۲۰
چرا طرز فکر شما اینجوریه که وقتی فلانی رو نفی کن حتما به معنای اثبات بهمانیه؟؟؟ اینم شد استدلال؟؟؟؟؟ (2041251) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۵:۰۸:۴۶
شایدم رحیم مشایی !!! (2041314) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۳:۰۳:۴۱
این نهادهای نظامی هستند که باید طبق وصیت امام راحل از سیاست کناره بگیرند نه هاشمی (2041073) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۰:۲۹:۵۳
آفرین کسانیکه مردم قبولشان ندارند باید بروند نه هاشمی که مردم قبولش دارن وامید مردم ایران است (2042392) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۳:۱۳:۵۱
کناره گیری هاشمی از سیاست یعنی باز شدن دست دزدان غارتگر بیت المال.

در 8 سال قبلی، خصوصا بعد از سال 88 که هاشمی دخالت کمتری در سیاست داشت باعث تقویت دزدی های کلان زنجیره ای شد. (2041101) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۸:۰۱:۴۱
اندکی تامل بر حال و روز خانواده اش پاسخ لازم را می دهد (2041576) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۹:۱۸:۱۶
بله در دوران ایشون پاکدستی دولت رو در مورد امثال جزایری ها و کرباسچی ها دیدیم! (2041711) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۲۰:۲۴:۴۳
قبول دارم که در زمان احمدی نزاد دزدهای کلان پیدا شدندودستشون رو شد امادرزمان هاشمی خوداینها دزدهای ابرکلانی بودند که مقداری دستشون درزمان احمدی نراد کوتاه شد. (2041803) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۴:۰۲:۵۰
هاشمي کناره گيري کند کي بياد تو سياست ؟ لابد احمدي نژاد بياد يا جليلي و ... (2041206) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۴:۴۷:۱۴
سیاست ما عین دیانت ماست.
یعنی از دیانت کناره گیری کند؟ (2041283) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۶:۰۰:۲۹
هاشمی = مجتهد سیاسی (2041379) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۸:۵۲:۵۵
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (2041667) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۰:۲۷:۵۹
ملت قبول نمیکند (2042391) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۲:۱۴:۱۰
زنده باد هاشمی (2040953) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۵:۰۹:۱۹
هاشمی خاری در چشم تندروها و افراطیون (2041316) (alef-13)
 
موجی
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۶:۰۱:۵۱
اتفاقا صدای این زنده باد از خیلی دهانها بیرون میآید
مخصوصا دهان کسانی که اورا آخرین امید خود برای تغییر نظام و پایان انقلاب میدانند
موجی (2041384) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۶:۴۰:۵۳
قطعا این حرف ملت نیست! (2041458) (alef-5)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۶:۵۴:۲۸
یک نگاه به لایکا بنداز لطفاً. نکنه فکر کردی از امریکا و اسرائیل اومدن این کامنتو لایک کردن؟!! (2041479) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۲۳:۵۲:۰۱
مردم کسانی بودند که برای اینکه هاشمی رای نیاورد
به احمدی نژادی که نمی شناختن رای دادن
پس تعداد لایک ها بیانگر هیچ چیز نیست (2042088) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۶:۵۹:۳۶
یه نگاهی به تعدد مثبتهای خودت بنداز تا متوجه بشی حرف ملت چیه... (2041485) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۹:۱۸:۵۲
منظورت حرف الفی هاست! (2041712) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۱۰ ۱۱:۰۵:۱۷
اگر الف بده خوب به سایت الف سر نزن و نظر هم نده اصلا تحریمش کن .تو که بهش اعتماد نداری و لایک ها هم تقلبیه دیگه.هر چند تو این دوره زمونه به هیچ چیز نمی شه اعتماد کرد ... (2045333) (alef-13)
 
یک هموطن از رفسنجان
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۲:۱۶:۱۳
آقای هاشمی از دولت قبل انتقاد می‌کرد که یارانه‌ها گداپروری است حالا چرا در برابر توزیع سبد کالا آن هم به این شکل و برای بخشی از مردم هیچ موضعی اتخاذ نمی‌کند. راستی آقای هاشمی چقدر برای افراد بی‌مسکن، خانه ساختند؟ آقای خاتمی چطور؟ (2040961) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۳:۰۷:۳۲
سبد کالا چیز عجیبی نست شاید تو دهه 70ی باشی کوپن یادت نیاد. در ثانی زمان خاتمی و هاشمی انقدر مشکل مسکن وجود نداشت که در دوره عدالت محور که ادعای رفع همه مشکلات و مدیریت جهان را داشت به وجود امد این خونه هایی هم که 80 درصد مردم خریدند و دارند مربوط به همون دوران خاتمی بزرگوار است که با وام 3 ملیونی و 5 ملیونی مشید خونه خرید (2041082) (alef-13)
 
محسن
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۳:۳۴:۰۲
دولت قبل اونقدر مسکن ساخته ( ببخشید کلنگ زده ) که تا 30 سال دیگه همه سرگرم ساختند !!! شما خودتو ناراحت نکن. ! (2041137) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۳:۴۰:۴۴
فکر نکنم تو از رفسنجان باشی؟!.... (2041151) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۳:۵۹:۵۳
آقای هموطن. شما وقتی مادرت یا فرزند دلبندت بیماری سخت قلبی گرفته به متخصص مراجعه می‌کنی یا می‌روی از در و همسایه می‌پرسی که چه دارویی باید مصرف کند؟ همه متخصصان اقتصاد می‌گویند بزرگترین علت وارد آمدن ضربه اقتصادی که موجب از کار افتادن همه کارخانه ها و به وجود آمدن تورم بالا شده است، همین مسکن مهر است. حالا شما می‌خواهی به آن بنازی بحث دیگری است. ولی همان کسانی که مسکن مهر گرفتند، امروز احساس فشار بیشتری نسبت به 8 سال پیش که آن مسکن را نداشتند دارند. این را لازم نیست بروی در دانشگاه درس بخوانی تا بفهمی. از همان در و همسایه ها هم که بپرسی متوجه می‌شوی که چه فشاری به اقتصاد جامعه وارد شده است. (2041195) (alef-13)
 
جواد
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۰:۵۵:۴۴
من پرسیدم اتفاقا اکثرا راضی بودن و اونهایی که ناراضی بودن یا طمع کار بودن یا در گرانی های اخیر دست داشتن خلاصه اینکه نورمال نبودن.کدوم بیسوادی گفته که مسکن مهر عامل این رکودها شده؟ (2042426) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۴:۰۴:۳۹
آخه کي هاشمي گفت گدا پروري است؟ هاشمي که ميگفت هدفمندي آرزوي ما بوده بحث در شکل انجام برخي از کارها است چرا مفلطه ميکنيد. (2041211) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۹:۲۰:۱۲
ایشون بارها لفظ گداپروری رو تکرار کرده به حدی که رسانه های همسوی ایشون هم اینو بارها تیتر کردن! (2041715) (alef-13)
 
جواد
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۰:۵۹:۴۰
آرزویی که هیچوقت جرأت اجرای اونو نداشت چون تواناییشو نداشت.توانایی اینها نهایت همین سبد کالا برگرفته از کوپن بود تا ملت همیشه سرگرم صفهای طولانی باشن و صداشون در نیاد.هر چی بدبختی میکشیم از سرمایه دارهای دهه ی هفتادی میکشیم که به یکباره میلیاردر شدن. (2042429) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۵:۱۸:۵۶
بنظر من هاشمی بیشتر گد ا سازی کرده تا گدا پروری البته گداهایی که ایشان برای نظام درست کرده یارانه های میلیاردی هم براشون کمه (2042874) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۴:۲۲:۰۲
هیچی. ایشان معتقد استو بارها اقرار کرده که برای پیشرفت باید یک عده قربانی شوند... (2041254) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۶:۰۳:۵۷
خانه سازی هنر نیست راه انداختن فازهای پارس خنوبی و بزرگراه و راه آهن و نوسازی تاسیسات فرسوده ی نفتی و پالایشگاه و پتروشیمی هنر است که دولت قبلی در تقریبا ً تمام آنها ناکام بود. (2041391) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۶:۲۸:۲۲
هم وطن به ظاهر رفسنجانی!!!

هاشمی درست میگفت. احمدی نژاد ملت را به خاک سیاه فقر کشاند و روحانی چاره دیگری نداشت.
این نتیجه آوردن پول نفت در سفره ملت بود!!! که ملت برای یک سبد کالا این همه تلاش میکردند (2041438) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۵:۲۳:۴۸
آره زمان هاشمی همه چی گل و بلبل بود و همه توی صفهای طولانی همدیگر را تیکه و پاره نمیکردند و همه رسانه ها هم آزادانه خبر هاش را پخش میکردند (2042889) (alef-13)
 
دوربین مخفی
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۵:۲۷:۳۴
ماشا الله نوه و نتیچه های هاشمی رو هم دویست سیصد تا میشند بیاند لایک کنن (2042899) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۴:۵۷:۵۶
اقای احمدی نژاد خونه ساختند ولی همین مسکن مهر تورمی درست کرد که فقط اختلاف طبقاتی رو زیادتر کرده. اونهایی که سرمایه میلیونی داشتند میلیاردر شدند. الان تو این دو سال تعداد میلیاردرها خیلی ریاد شده قیمت ماشینهای میلیاردی و ویلاهای میلیااردی رو ببینید که یک شبه بدست اوردند. در عوض کارمندان و قشر ضعیف قدرت خریدشون یک سوم شده و پس اندازشون توی بانکها بی ارزش شده. کسی که خونه نداشت حالا دیگه نمی تونه خونه بخره در عوض کسانی که خونه اضافه داشتند سود کردند. کاش دولت احمدی نژاد با پول بی سابقه نفتی که بدست اوورد زیربناها رو می ساخت نه اینکه به مردم یارانه بده یا مسکن مهر بده. اگرچه ما هاشمی رو هم بهش انتقاد داریم ولی به قول شاعر دشمن دانا بهتر از دوست نادان است. احمدی نژاد دوستی خاله خرسه بود (2042827) (alef-13)
 
جواد
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۶:۳۵:۲۸
دوست عزیز مشکل سبد کالا در نحوه توزیع آن بود وگرنه چنانچهاز تولید کنندگانی که محصولات تولیدیشان در قالب سبد کالا توزیع شد نطر خواهی کنی متوجه خواهی شد که اکثرا از آن رضایت دارند ، همچنین اسفند و عید امسال جزو معدود سالهایی بود که در ارزاق و مایحتاج ضروری مردم شاهد افزایش لجام گسیخته قیمتها نسبت به ماه قبل از آن نبودیم که یکی از دلایل آن همین توزیع سبد کا لا بود . (2042995) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۲:۱۶:۳۸
جای آیت الله در قلبهای ماست. (2040964) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۴:۲۲:۲۴
دقیقا. یه ضربدر قرمز هم روش! (2041256) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۴:۴۹:۱۶
مطمئنی؟!!! (2041286) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۵:۰۶:۱۳
پس همونجا نگهش دار نياد بيرون ! (2041307) (alef-13)
 
موجی
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۵:۴۸:۳۸
مخصوصا ایت اللهی که به ظاهر دم از حمایت از رهبری میزند ولی حتی یکی از افراد خانواده و فامیلش و دورو بریهایش حرمت رهبری را آنطوری که باید نگه نداشته و علنا از ایشان دفاع نکرده اند سه تا از بچه هاش پرونده های جدی در مقابل نظام دارند هیچکدام شان نظام را صالح نمیدانند . خانواده و زنش از همه طلبکار هستند. عجباااا. اینجاست که دم خروس و قسم حضرت عباس مصداق پیدا میکنه.
امیدوارم یکی به این معمای عجیب و پیچیده پاسخی بدهد که چط.ر میشه این آیت الله خود خانواده را حامی انقلاب و امام و رهبری میداند.
اولین کسی که باید این ابهامات را پاسخ دهد خود اوست والا گناه هرچه غیبت و تهمت که از طرف دیگران به سمت ایشان روانه میشود به پای ایشان است چون عامل و مقصرش ایشان است و من بالشخصه از ایشان نخواهم گذشت و پاسخ این سئوال را سر پل صراطی که به ما گفته اند از ایشان خواهم خواست به خانواده اش هم کاری ندارم
موجی (2041358) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۰۸:۵۱:۲۳
پس باید نظرات گرانبهایتان را در باره آیت الله طالقانی و آیت الله مشکینی و آیت الله گلزاده غفوری و آیت الله خزعلی و آیت الله .... که همه از همراهان امام و انقلاب و رهبری بوده اند و فرزندانشان ضد نظام و انقلاب و برخی اعدام هم شده اند بگویید ... چون استدلالهای عادلانه ای!!!!! در رابطه با آیت الله رفسنجانی به خاطر فرزندانشان دارید!!!! (2042366) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۲:۱۸:۱۰
آقای هاشمی فراموش نکرده‌اند که در یکی از خطبه‌های نماز جمعه در مورد عربستان گفت که «این کشور مثل بچه‌ای می‌ماند که آمریکا شکلاتی دست او داده و هر کاری که دلش خواست با او می‌کند» حالا چطور آل سعود حکومت مثبتی شده که رفتارش با ایران یکی است؟ (2040969) (alef-5)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۶:۳۲:۴۵
اولا چه ربطی داشت؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!

ثانیا سیاست همین است. روزی با صدام در جنگ بودیم و روز دیگری وزیر خاجه مان (دکتر ولایتی) با طارق عزیز به درستی دست میداد و مذاکره میکرد.

ثالثا ببین جای دیگری هم اگه میتوانی به هاشمی حمله کن!!!!!!!!! به هر بهانه ای که شده!!! اصلا خجالت هم نکش!!!! (2041443) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۹:۲۱:۵۱
البته از ولایتی جاده صاف کن بیشتر از اینم انتظار نیست!
دقیقا اون روزی که ولایتی با طارق عزیز دست دوستی میداد شهید دوران داشت علیه عراق عملیات نظامی میکرد! (2041717) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۰۸:۴۲:۰۶
شهید دوران ؟!؟!؟!؟! حاجی زدی جاده خاکی ها . شهید دوران سال61 شهید شد ، ولایتی بعد از جنگ با طارق عزیز مذاکره میکرد . (2042361) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۲:۲۷:۰۱
همه بزرگان اول سال نو را به شهرهای مذهبی می روند.

چرا آقای هاشمی اول سال نو را به کیش می روند؟ آیا برای خرید می روند و یا استفاده از امکانات توریستی؟ (2040986) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۲:۵۱:۵۶
اي ول . (2041033) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۲:۴۵:۳۹
پس به نظر شما مردم بجای کیش که کشور خودمونه برن دبی و آنتالیا وپولشون رو بریزن جیب دشمنامون بهتره !!! (2042574) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۳:۰۱:۳۸
بنده از مخالفان افرادی مثل هاشمی هستم ولی اینکه ایشان به کجا میروند به من و شما ربطی نداره بسیاری از افراد اکنون در شهرهای مذهبی هستند شما چرا پای لپ تاپ و کامپیوتری؟ (2041068) (alef-13)
 
جلیل
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۳:۲۲:۴۸
شما چرا این کار بر رو با مسئولین مقایسه می کنی؟ زمانی سفر مسئولین به من و شما ربطی نداره که کارهای سیاسی وتبلیغات سیاسی انجام ندهند ایشون هرجا که میره از خودش خاطره می سازه و از دوستش روحانی تعریف می کنه و از احمدی نژاد انتقاد می کنه (2041120) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۳:۳۸:۴۹
به شما که مخالفی گوشزد کنم ایشان را حضرت آیت الله گویند و الگوی جامعه اسلامی
متاسفانه الگوی شما به ظاهر مخالف ها در کیش هستند برای مخالفت هم که شده دنبال ایشان راه بیافتید برید کیش لطفا (2041147) (alef-13)
 
کوچکترین ایرانی
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۵:۳۱:۱۴
بنده خدا معلوم دیگه ، اونهایی که پای کامپیوتر هستند یا ماشین ندارند و یا پول و یا وقت و یا هرسه ، خلاصه ندارند ، گرفتی برای چی جایی نرفتند ! تازه ویلا و املاک و مستقلات در چهر گوشه مملکت و بعضا فرامرزی را برخ نکشیدم تا تحقیر نشی عزیزم ! (2041338) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۹:۲۲:۱۹
نمیشه با لپ تاپ رفت شهر مذهبی؟ (2041718) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۲۰:۳۶:۵۵
تو شهرهای مذهبی هم لبتاب و کامپیوتر هست دلبندم!!!!!! (2041812) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۳:۰۲:۵۰
اف بر شما
یعنی هرکی میره کیش کاره بدی می کنه که اینطوری میگی؟
همه رو با عینک محدود خودتون میبینید (2041071) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۳:۰۸:۴۱
شاید هاشمی اهل ریاکاری نباشد (2041085) (alef-13)
 
محمود امیری
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۴:۱۸:۴۶
ایشان قلبی جوان و دیدی بلند و نگاهی وسیع و اندیشه ای بلند دارد.
لزومی ندارد در تمام اوقات سال به عزا بپردازیم و یا به اماکن مذهبی فقط برویم. (2041244) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۵:۰۱:۴۲
پ ن پ مثل رفیق شما 170 نفر ایل و تبار و سوار هواپیما میکرد و با پول بیت المال میرفتن نیویورک صفا !!!! (2041302) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۹:۲۳:۵۷
نه ایشون پسرش رو با هزینه دانشگاه ازاد میفرسته انگلیس! (2041724) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۲:۴۸:۲۵
همه مسئولین پسراشون خارج رفتن ولی رفتن یک نفر با بردن کل ایل و تبار به بهترین هتل های منهتن و میلیارد میلیارد پول مملکت رو خرج کردن فرق داره ! (2042580) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۵:۱۱:۲۰
احمدی نژاد شما که با 100 نفر همراه به آمریکا رفت حتما برای ... بوده نه ؟؟

الف مرد باش سانسور نکن ! (2041318) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۰۲:۱۱:۵۷
احمدی نژاد و دولتش 8 سال 20 ساعت کار کردند و پاداشی جز فحش از نامردها دریافت نکردند (2042284) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۱۰ ۰۸:۳۰:۱۷
16 میلیارد یک مورد از پاداشها بود نه !!!!!!!!!!!!؟ (2045081) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۶:۲۱:۱۱
میخوای سال دیگه از تو اجازه بگیره؟؟

یا امیخواستی بره قم، تا کفن پوشان پرتو به اون مهر پرتاب کنن؟؟ (2041422) (alef-13)
 
مردم
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۶:۲۴:۳۳
یک آدم حسابی هم که پیدا میشه ایراد بنی اسراییلی بگیرید.مگه همه بایید امام زاده بیژن یا.... (2041432) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۷:۲۸:۴۴
باعث تاسف است افراد هرکجا که دوست دارند می روند.
زشت اینکه رهبران کشور اکر نتوانند در بخشی از کشور خود به تعطیلات بروند حتما امنیت آنها را کشور های دیکر تامین خواهد کرد که به آنجا بروند بسیار بسیار زشت است که رهبران کشور در کشور خود نتوانند با خیال آسوده مسافرت نمایند. (2041518) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۰۲:۰۵:۵۰
هواش بهتره باکلاس ترم هست (2042280) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۰۸:۵۹:۴۲
نه خیر، خریدهای ایشان در زمان خودش از قم انجام میشود!!! ایشان استراحت و استفاده از هوا و طبیعت جزیره و البته برای سخنرانی برای توریستها، به کیش سفر می کنند... مگر آنجا به سخنرانی های مذهبی و سیاسی بزرگان نیازی نیست؟؟؟ مگر رهبری در مشهد برای زووار سخنرانی نمیکنند؟ چه اشکالی دارد که یار قدیمیشان نیز در جنوب کشور سخنرانی کند؟
البته اگر مدیران احمدی نژادی بگذارند!!! (2042369) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۲:۳۸:۰۳
عملکرد بسیاری از این مدیران دوره آقای احمدی نژاد با مشخصات دولت وی همخوانی داشته که همگان دانیم.

علت عقب ماندگی کشور در 2 دولت گذشته همین مدیران بوده اند که بحران در وجوه مختلف ایجاد شد.

اما متاسفانه دلیل بازماندن مدیرانی از دوره قبل در بخشهای بسیار مهم دولتی مثل برخی بانک ها و بورس و بخشهای اقتصادی برای من مشخص نیست.

حال امیدواریم بعد از چندین ماه پس از روی کار آمدن دولت امید و تدبیر، بدون ملاحظه لابی گری ها و یا جوسازی و فشارهای طرفداران اینگونه مدیران، تصمیم قاطع برای تسویه سیستم از اینگونه مدیران انجام شود.
اینکار حداقل از نظر روانی بر سیستم اثر مثبت خواهد داشت. (2041010) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۳:۰۲:۰۶
همخوانی یعنی چی ؟
منظورت اهانت به مقدسات که نیست ؟ (2041069) (alef-13)
 
داوری
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۳:۱۰:۳۶
یعنی در دولتهای هاشمی و خاتمی پیشرفت داشتیم؟
پس چرا بعد از آنها مردم در زمان احمدی نژاد نیاز به مسکن مهر داشتند؟
هاشمی طبق هزاران وعده عمل نشده اش برای برنامه اقتصادی هرگز نتوانست از صرف هزینه های گزاف سد سازی بهره برداری کند مثلا توانست وعده آب رسانی به قم را عملی کند؟ او گفت فقط لوله کشی آب رسانی به قم مانده. چه کسی بسیاری از مردم را امسال در خانه خودشان اسکان داد؟ دولت فعلی چه کرده؟ آیا طبق وعده انتخاباتی حتی توانسته جلوی گرانی را بگیرد؟ (2041094) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۲۲:۰۷:۱۳
بله زمان خاتمي تورم کنترل شده بود و چيزي غير معقول گران نشد، دلار و بازار در کنترل بود اين را دوست و دشمن اعتراف دارند و درزمان روحاني هم تورم سرسام آور کنترل شده و رو به نزول است، قدر متيقن اينکه امنيت بر بازار حاکم است و به تدريخ امور بهتر هم ميشود ايشان تازه چندماهي است که شروع به کار کرده و تا آلان خوب بوده اگه شماها بذاريد. (2041949) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۳:۳۴:۴۸
قلع و قمع کنید این احمدی‌نژادی‌ها را. (2041139) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۹:۲۵:۰۹
بح بح!
اینا میگفتن سرهنگ نیستن! (2041727) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۲:۴۷:۰۲
نگفتی هاشمی چه گفته؟! (2041024) (alef-13)
 
مهران
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۲:۵۴:۱۶
آقای هاشمی اگر آدم خوبی بر کار های فرزندانش سر پوش نمیزاشت
کسی که میگوید شعار مرگ بر آمریکا باید حذف شود باید فاتحه اش را خوند. (2041039) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۴:۰۲:۰۹
اگر فاتحه اش خوانده شده بود نیازی به این همه دست و پا زدن شما و همفکرانتان نبود. چند ماه پیش اکثریت مردم در انتخابات به کسی رای دادند که مورد حمایت او بود. قدرت هاشمی بیشتر از آنیست که فکر می‌کنید. یک سخنرانی در نماز جمعه کرده و هنوز اثراتش را بعد از 4 سال می‌بینیم. (2041202) (alef-13)
 
ایران بانو
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۸:۲۲:۰۶
آقا همچین میگید اکثریت انگار بالای ۸۰٪ رای آورده....!!!!!!!!!!!
آقا لب مرزی پاس شد و انتخاب شد...... دیگه یه نمره ی پاسی که اینقد کلاس گذاشتن نداره.... هر کی دیگه بود با ۵۰٪ آرا یه گوشه مینشست و اینقد یادآوری نمیکرد که لب مرزی قبول شده ......
حداقل ۵۰٪ مردم از این آقا(هاشمی) و دور و بریهاش(روحانی) خوششون نمیاد....با عملکرد ضعیفشون الان که بیشتر هم شده..... (2041624) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۲:۵۰:۳۶
مثل اینکه فراموش کردی بقیه کاندیدا ها از راه و روش رفسنجانی طرفداری میکردن . کلا تو این مملکت 4 میلیون نفر مخالف هاشمی و روش او هستند . (2042585) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۵:۱۰:۴۸
طرف مقابل روحانی 5 نفری به اندازه 50 درصد رای اوردند البته 50 درصد از شرکت کنندگان. 70 درصد در انتخابات شرکت کردند یعنی رای 5نفر مخالف روحانی جمعا به اندازه 35 درصد جمعیت کشور هستش. تازه اگر به مرحله دوم کشیده می شد اونوقت می تونستید با ارای ریاست جمهوری قبلی مقایسه کنید والا احمد نژاد در سال 84 که اولین بار اومد از هاشمی کتتر رای اورد و در دور دوم پیروز شد. (2042855) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۱۰ ۰۸:۳۱:۳۱
با سهام عدالت و... که رای نیاورد وتهمت که نزد (2045082) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۴:۳۸:۵۸
به حمدا... همه فرزندان وي هم كه هم دستگير شدند و هم محاكمه و هم مجازات ، شما برويد اين حرفها را به كسي كه دور كابينه خط قرمز كشيد بزنيد . (2041276) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۹:۵۰:۴۲
مجازات شدند؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مجازات باید با جرم همخوانی داشته باشد . مجازات در اینجا خیلی کمتر ار جرم صورت گرفته بود . (2041754) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۲:۵۱:۲۳
میخوای بدیم اعدامشون کنن تا شما کینه توزان سبک مغز راحت بشید !! (2042587) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۹:۵۱:۳۴
چقدر مسخره است . این سایت چرا نظر منفی نداره ؟؟ (2041757) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۵:۱۷:۱۶
این نظر شماست...خیلی ها با هاشمی هم عقیده اند (2041323) (alef-13)
 
هم وطن111
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۶:۰۱:۵۰
همفکران شما فاتحه خیلی ها را خواندن آقای رفسنجانی هم رش>>>>>>>>>>>.>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> (2041383) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۶:۰۳:۴۵
هاشمی خار چشم بدخواهان. (2041389) (alef-13)
 
آزاده
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۶:۵۵:۲۸
پس باید فاتحه ی حداقل 70% ملتو بخونی دوست عزیز!!! (2041481) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۹:۲۶:۰۲
منظورت 25 میلیونی هست که سال 88 به کاندیدای رقیب ایشون رای دادن؟ (2041728) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۲۲:۰۰:۴۰
منظورش اون صفر نفری نیست که کامنت شما رو لایک کردن حداقل خودت یک مثبت بده (2041929) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۲۳:۰۲:۳۶
اگه به قدیم خاتمی هم 22 میلیون رای داشت (2042008) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۲:۵۲:۲۴
یکی از کسانی که به احمدی نژاد رای داد من بودم . ولی الان تازه فهمیدم چه اشتباهی کردم و حق با هاشمی بود . (2042590) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۵:۱۲:۴۸
همونا الان پشیمون شدند والا باید همفکراش رای می اوردند. تازه احمدی نژاد در سال 84 دور اول نتونست برنده بشه رایش از هاشمی کمتر بود (2042859) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۸:۲۷:۴۷
مثل مرد همه خانواده هاشمی به دادگاه رفتند همین چند ماه پیش. ولی رئیس دولت پاکت که از رفتن به دادگاه شانه خالی می کنه !!!!!!!!!!!!!!؟ (2041633) (alef-13)
 
بسیجی
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۲:۵۶:۳۲
کاش بخشدار کوشکنار هم عزل می کردند (2041047) (alef-13)
 
موجی
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۶:۱۸:۳۲
نه دیگه اول سالی عیدانه چند خانواده را دادند و دعای خیر برای خود خریده اند الان هم از دهان اطرافیان آیت الله آب سرازیر شده و هم از چشمان خانواده های کار از دست داده . فعلا لازم نیست بیشتر از این ثواب برای خودشان ذخیره کنند چون بار ثوابشان زیادی سنگین میشه. برای خوش آمد آیت الله همین اندازه کافیه بقیه را جلوی پای فایزه خانم عفت خانم فاطمه خانم و آقا مهدی و یاسر خان وغیره قربانی خواهند کرد
موجی (2041416) (alef-13)
 
رضا از زنجان
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۳:۰۶:۱۷
شما هرچه به نفتونه را مینویسید ای کاشک بی طرف باشید (2041079) (alef-13)
 
یک مخاطب بی طرف
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۳:۱۴:۲۲
به نظر من نکته ی مهم اینجاست که سایتهای طرفدار اقای هاشمی مردم رو گاگول فرض کرده اند مثلا سایت انت... که جزو دارودسته اقای فواد صادقیه خبر زده که اساسا این برکناری به دلیل این خبر نبوده و اصلا این خبر کذبه اخه مرد حسابی شما که بدتر از احمدی نژاد کردید مگه ما عقل نداریم بشینیم تجزیه تحلیل کنیم مشخصه که دلیل این برکناری چه هست بیایید با مردم راستگو و صادق باشید این از سایتهای طرفدار دولت راستگویان انتظار می رود.... (2041103) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۸:۵۴:۲۶
آخ بمیرم برای بی طرفی تو که از اعضای حلقه پرتو هستی (2041669) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۵:۱۵:۰۵
اتفاقا این اتفاق نشون داد که طرفدارای احمدی نژاد دارن کارشکنی می کنند. روحانی باید همه رو عوض کنه تا بتونه طرحاشو عملی کنه. و اون استاندار کار درستی انجام داده البته با تاخیر (2042863) (alef-13)
 
توکل
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۳:۱۸:۴۹
من طرفدار احمدی نژاد نیستم سال 84 به قالیباف رای دادم سال 88 با مصلحت به احمدی نژاد و سال 92 دوباره به قالیباف اما انصاف داشته باشیم احمدی نژاد در این دو دوره به اندازه دو دولت کار کرد کمی از شهر بزنید بیرون به روستا ها بروید جاده های قبل از احمدی نژاد و در زمان احمدی نژاد ما مشکلی با کرهای خوب احمدی نژاد نداریم زمان احمدی نژاد با عزت و احترام می رفتیم درب عابر بانک پول یارانه را میگرفتیم حالا برای گرفتن سبد کالا توی چند صف باید باستیم احمدی نژاد صد شرف داره به روحانی (2041113) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۸:۳۳:۲۹
آره خصوصا اون کمک 16 میلیاردی به دانشگاه خودش شاهکار بود یا رساندن دلار به 4000 هزار تومن ایجاد تورم 40% !!! همه شاهکار ایشون (2041640) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۸:۳۳:۴۹
معلومه از اونایی که دوره احمدی نژاد حسابی لفت و لیس کردین ...!! (2041641) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۰۶:۵۳:۳۹
معلومه تو هم از فک و فامیلا یا نوه نتیجه های هاشمی هستی (2042346) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۸:۵۲:۵۸
منصف باشید ! آبرو و اعتبار کشور در زمان احمدی نژاد نابود شد؟ از لحاظ داخلی اخلاق و کرامت انسانی آسیب جدی دید که جبران آن به آسانی ممکن نیست!و 000 (2041668) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۱:۱۷:۵۲
داداش هنوز معلوم نیست سر هفتصد میلیارد درآمد نفتی چی آورده این احمدی نژاد. کدام جاده، کدام زیرساخت ایشان که هرچه تولید و طرح عمرانی بود را تعطیل کرد رفت پی کارش. دروغ آنهم برای مردمی که همه می داننداین احمدی نژاد چه بلای آسمانی برای کشور بود. (2042451) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۳:۱۹:۴۱
همچین میگه الف سفرهای نوروزی انگار سفر استانیه و برای کار رفته
رفته خوش گذرونی (2041115) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۳:۲۴:۲۲
طبیعی است که برخی از رفتارهای آقای هاشمی طی چند ساله اخیر مردمی بوده است اما بعنوان یکی از ساکنان قدیمی کیش و اندک اشنا با وظایف و اختیارات مدیران سالهاست این سئوال بی پاسخ در ذهن بنده وجود دارد که ایشان و خانواده شان براساس کدام قانون از امکانات بیت المال آنهم در ایام نوروز که اجاره یک سوییت در کیش حدود یک میلیون تومان است بهره می برند ؛ تعداد زیاد محافظانش را نیز به افراد خانواده وی اضافه کنید! (2041122) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۵:۱۸:۴۷
اگه مثل بعضی مسولین دیگر مشهد می رفت یا قم خرجش کمتر می شد؟ اونوقت شما دیگه اعتراض نمی کردی تازه میگفتی چقدر ادم مسلمونی هستش. هاشمی حداقل ریاکار نیست. (2042873) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۳:۳۶:۱۸
خوش بحال هاشمي كه هر نوروز ميره كيش و خوش بحال مسئوليني كه هر عيد با خانواده ميره سفر دور دنيا و حال مي كنه (2041140) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۳:۳۹:۲۴
در اثبات محبوبیت آیت ا... هاشمی در نزد مردم ردصلاحیت ایشان توسط شورای نگهبان برای تمامی دوران ها کفایت میکند (2041149) (alef-13)
 
اردبیلی
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۳:۴۹:۲۴
علی (ع) می فرماید، برخی ها مگس صفت هستند که همیشه قسمت های سالم بدن را رها کرده و به دنبال پیدا کردن زخم می باشند تا روی آن بنشینند.
شما را به خدا یک لحظه همه مان فکر کنیم چقدر خصلت مگس داریم و چقدر خصلت کریمانه داریم که به دنبال تجسس و پیدا کردن نواقص دیگران نیستم.
ما از اسلام فقط اسمش را در شناسنامه داریم و از اخلاق و رفتار آن بسیار دور می باشیم.
الف جان، حد اقل این سخن سیاسی نیست اجازه انتشار بده. (2041168) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۳:۵۰:۱۹
من فقط از یک چیز مطمءنم و اون اینه که این جریان اغتشاش گر قطعا نه طرف نظامه نه طرف مقابلشه بلکه جریان سومیه که به نظرم هیچ ارتباطی با جریانات فکری و و سیاسی رسمی حاضر نداره.این جریان یک گروه انتقام جو و سازماندهی شده از طرف نهاد های قدرته که حیاتشون رو در خطر میبینن (2041170) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۳:۵۱:۲۶
الله اعلم (2041172) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۳:۵۳:۴۵
آقای رفسنجانی از ستونهای انقلاب هستد و تبعیت ار رهبری را در عمل اثبات میکنند نه مثل بعضی از آقایان فقط در گفتار (2041177) (alef-13)
 
امين
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۴:۰۳:۲۳
وقتي كه 4تا سرباز (5 تا نه 4تا سرباز) دست دشمن هستن " مسيولين بايد خجالت بكشن كه برن مشافرت چه شهر مذهبي چه غير مذهبي چه هاشمي يا احمدی (2041208) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۸:۲۴:۲۹
چیکار به احمدی داری ؟؟؟؟ اون که دیگه مسيولیت داره... (2041627) (alef-13)
 
علی عسک
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۴:۰۹:۲۱
اولا عمل کرد فرزندانش به او ربط ندارد هر کدام خلاف نمودند مجازات شوند
ثانیا ایشان برای پیرئزی انقلاب زندانها رفته اند زحمت کشیده اند

ثالثا ایشان از سرمایه های گرانسنگ کشور میباشند
رابعا فعلا در راس یک نهاد مهم کشوری قرار دارند
باید جایگاه ایشان حفظ گردد (2041222) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۸:۴۷:۴۰
خطبه علی (ع) در روزهای اول خلافتش بخوانید (2043202) (alef-13)
 
امیر
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۴:۱۹:۲۶
انقلاب زنده است چون هاشمی زنده است (2041247) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۴:۳۶:۰۵
خداوند آقای هاشمی را حفظ کند.... خداوند شر افراطیانی که با برنامه ریزی قبلی سخنان این مرد بزرگ را به هم می ریزند از سر مردم کم کند... همه می دانند که این افراطیان از کجا تغذیه می شوند نمونه ی بارز آن مسائل 22 بهمن پارسال در قم بود که گزارش آن هم در مجلس قرائت شد... کاش بزرگان این طیف کمی از خدا می ترسیدند. (2041275) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۴:۴۲:۵۴
چرا بحث به هاشمي كشيده شد ؟
مگرنه اينكه در مملكتي كه تحت ولايت فقيه است ، ملاك عمل بايد قانون باشد ؟
مگرنه اينكه مرجع رسيدگي به همه اتهامات قوه قضائيه است ؟
مگرنه اينكه عليه هاشمي رفسنجاني هيچ اتهامي وجود ندارد ؟
مگرنه اينكه ايشان منصوب رهبري است ؟
مگرنه اينكه دو فرزند هاشمي احضار شدند و حبس را نيز تحمل كردند اما كلمه اي عليه نظام از دهان هاشمي خارج نشد ؟
مگرنه اينكه هشدارهايي كه هاشمي رفسنجاني بابت دولت قبل مي داد همه درست از آب درآمد ؟

پس اين قانون شكنان چه مي گويند ؟ (2041280) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۸:۰۷:۱۴
سوال اینجاست چرا هاشمی که تابع ولایت و رنج خورده انقلاب است در برابر فتنه واضح سکوت کرد. تاریخ خودش جواب را داده کمی صداقت در اعتراف می خواهد . (2041589) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۲۲:۰۳:۰۹
سکوت نکرد پاسخ شما را در نمازجمعه تاریخی داد (2041933) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۴:۵۱:۱۶
خوشبختانه هاشمي درنزد ملت عاقبت به خير شد ودرقلوب ملت ماندگارگرديد. (2041290) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۸:۲۶:۱۹
خدا کنه در پیشگاه خدا عاقبت به خیر شه.....مردم چیکاره اند؟؟؟؟؟ (2041629) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۲:۵۴:۵۲
اصل مطلب رو گفتی . تو مرام تندروها مردم کاره ای نیستند !!! (2042596) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۸:۵۷:۳۴
البته میدونید که خود ِ خدا گفته که حق الناس مهمتره (2043233) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۵:۱۱:۴۵
زنده و پاینده باد هاشمی (2041319) (alef-13)
 
کوچکترین ایرانی
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۵:۲۵:۱۸
سلام ، در سالهای گذشته آمریکا و اروپا با ابرنامه ریزی های خود باعث گران شدن نفت شدند که با اینکار چند هدف را با هم دنبال میکردند که بصورت فهرست میشود به آن اشاره کرد :

1: با گران شدن نفت کسانیکه که نفت خام میفروشند بظاهر پول بیشتری دریافت میکنند اما بصورت طبیعی چون خریدار انواع محصولات جانبی هستند ، بنابر این بیشتر از آنچه که دریافت میکنند باید پرداخت کنند تا نیازهای خود را از کشورهای صنعتی و عمدا استعماری برآورده کنند .

2: با گران شدن نفت ، شرکتها و مجموعه های دانش بینان و تحقیقاتی در غرب شاهد فرصتی شدند تا با سمت و سو دادن تحقیقات خود در بحث سوختهای زیستی و نو ، بتوانند با توجه به قیمت گران نفت توجیح قیمت سوختهای زیستی را داشته باشند و امروزه شاهد هستیم که دولت آمریکا سالانه سیصد میلیارد دلار به این شرکتها آمریکایی کمک مالی میکند تا به اهداف خود برسند .

3:با گران شدن نفت ، طمع بیشتر و تولید و فروش در کشورهای دارای انرژی فسیلی بر انگیخته میشود و این در صورتی که خود آنها برای روز مبادا دربهای چاه های خود را میبندند !

4: انرژی هسته ایی هم که شده بصورت کامل انحصاری توسط دولتهای غربی

امروزه جهان غرب با تکنولوژی برتر خود کمتر از ده و یا پانزده سال نیاز دارد تا سلطه نفت را برای تامین انرژی پایان دهد و آن موقع است که بر تمام جهان سیطره کامل پیدا خواهد و ما که امروزه میتوانیم نبض زندگی او تهدید کنیم آن زمان کمترین تاثیر را نیز نخواهیم داشت و تازه اقتصاد نفت محورمان نیز به مخاطره خواهد افتاد ، لذا ما فقط ده یا پانزده سال وقت داریم تا به اهداف بلند خود برسیم و با دست یابی به انرژی هسته ایی و بصورت کامل و با درصدهای مختلف و عمدتا بالا و انرژی های دیگر و قابل استفاده در کشتیها و ... انواع دیگر و هر جا که نیاز باشد ، شاید بتوانیم بر جهان غرب و زوزگوی و استعماری نه بگوئیم در مقابلش بایستیم و این راه را حضرت امام (ره) به ملت بزرگ ایرا ن آموخت و حضرت آقا در بیانات مختلف خود بر تعمیق و تولید علم اشاره داشته اند و نقشه راه بر محوریت دانش و تولید علم را بر همیشه برایمان ترسیم نموده اند .

شاید با توجه به موضوعات بالا بهتر بشود فهمید که چرا بعضی ها با حاشیه سازی و جعل خاطرات و کارهای فاسد و ایجاد کارهای سازشکارانه سعی در انحراف اهداف ایران اسلامی از برنامه اصیل انقلاب و اهداف الهی امام (ره) و حضرت آقا را دارند ! (2041331) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۰۵:۳۸:۴۵
دوست عزیز ادم تو یه 4 دیواری که نه دری داره نه پنجره نه هیچ چیز دیگه زیاد دوم نمیاره باید درها باز بشه تا بشه پیشرفت کرد. ما بعد چند سال دستگیره پراید نتونستیم عوض کنیم (2042339) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۵:۳۵:۱۰
هاشمی زنده است تاانقلاب زنده است (2041342) (alef-13)
 
ارمان ایرانی
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۶:۲۳:۳۷
آقای هاشمی ...شما لباس روحانیت بر تن دارید ..حد اقل برای حفظ ظاهر هم شده اوایل سال برای تبرک به اماکن مذهبی میرفتید نه اینکه برای تفریح به کیش بروید ...شاید برای بازدید از پاساژ ها رفته بودید ..شاید هم رویتان نمی شود با زاءران مذهبی روبرو شوید ...در هر صورت بد سلیقگی کردید ... (2041430) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۷:۵۸:۲۵
یک انسان واقعی هرگز ریا نمی کند.ودیگران راهم تشویق به تظاهر نمی نماید. (2041563) (alef-13)
 
جواد
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۸:۳۴:۴۴
با سواد جون روز سوم عید رفتند یعنی سال تحویل که اون جا نبودند
واقعا" برخی بی سواد هستند ههههههههها روحانی مچکرییییییییم که به ما یاد دادی که این بی سوادها را بشناسیم
پیوست :

سخنرانی هاشمی رفسنجانی در یکی از مساجد جزیره کیش با انتقادات و اعتراضات شماری از حاضران به اغتشاش کشیده شد و ناتمام ماند.

یک منبع آگاه گفت: به دنبال اغتشاش در سخنرانی عصر امروز سه شنبه اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جزیره کیش، استاندار هرمزگان نیز فرماندار بندرلنگه را برکنار کرد.

کیش گرچه منطقه آزاد است اما براساس تقسیمات کشوری یکی از بخش های فرمانداری شهرستان بندرلنگه به شمار می رود.

فرماندار بندر لنگه یکی از نیروهای رایحه خوش خدمت ائتلاف حامی محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق است که با وجود گذشت بیش از 6 ماه از آغاز بکار دولت جدید، همچنان در این سمت باقی مانده بود.

این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود اضافه کرد: استاندار هرمزگان در واکنش به این حادثه، شمار دیگری از مقامات از جمله رئیس دفتر خود را نیز برکنار کرده است. (2041642) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۰۰:۰۴:۵۲
متاسفانه برخی از دوستان از چگونگی اداره مناطق آزاد بی اطلاع هستند اولا" بخشدار در منطقه آزاد کیش فاقد اختیار لازم بوده و در طی این سالها وظیفه بخشداری تسهیل در جهت برقراری ارتباط با استانداری برای تامین نان مورد نیاز و فعالیت در زمان انتخابات بوده و لاغیر! در ثانی رئیس شورای تامین منطق حتی با حضور معاون سیاسی استاندار با مدیر عامل منطقه است تا چه رسد به بخشدار ثالثا" به موجب قانون چگونگی اداره مناطق آزاد مدیران دستگاههای اجرایی یا باید به پیشنهاد مدیران عامل مناطق منصوب شوند و یا از طرف بالاترین مقام اجرایی به مدیر عامل مناطق آزاد تفویض شود که نوعا" شق دوم اجرایی شده است ! لذا نه تنها بخشدار کیش و حتی فرماندار بندر لنگه و استاندار هرمزگان در این زمینه فاقد اختیار هستند البته در صورتیکه شورای تامین با حضور استاندار تشکیل شود ریاست جلسه با استاندار خواهد بود! وانگهی اختیارات مدیران عامل مناطق آزاد در حیطه مسئولیت از استاندار کمتر نیست! (2042106) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۸:۳۵:۴۲
سخنرانی هاشمی رفسنجانی در یکی از مساجد جزیره کیش با انتقادات و اعتراضات شماری از حاضران به اغتشاش کشیده شد و ناتمام ماند.

یک منبع آگاه در گفتگو گفت: به دنبال اغتشاش در سخنرانی عصر امروز سه شنبه اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جزیره کیش، استاندار هرمزگان نیز فرماندار بندرلنگه را برکنار کرد.

کیش گرچه منطقه آزاد است اما براساس تقسیمات کشوری یکی از بخش های فرمانداری شهرستان بندرلنگه به شمار می رود.

فرماندار بندر لنگه یکی از نیروهای رایحه خوش خدمت ائتلاف حامی محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق است که با وجود گذشت بیش از 6 ماه از آغاز بکار دولت جدید، همچنان در این سمت باقی مانده بود.

این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود اضافه کرد: استاندار هرمزگان در واکنش به این حادثه، شمار دیگری از مقامات از جمله رئیس دفتر خود را نیز برکنار کرده است. (2041643) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۸:۳۶:۲۷
افراطی یعنی این ! محل مسافرت دیگران رو هم تایین می کنه !!! (2041644) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۰۱:۳۰:۳۳
بیسواد یعنی تو ! که تعیین رو اشتباه می نویسی . (2042246) (alef-13)
 
ناشناس
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۶:۵۰:۳۹
سلام معلوم هستش بااين قراردادي کردن جوانها (2041476) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۷:۰۹:۳۲
استاندار هرمزگان وخوزستانیه وفردتندروی اصلاحاتی ست که همیشه دولت قبل رابه هردلیلی میکوبید (2041489) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۲:۵۶:۵۶
دمش گرم ! (2042600) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۷:۱۲:۴۱
مردم ازسیاست ها ی هاشمی وموضع غیراصولی او واشراف گرایی خاندان هاشمی ناراحتند بهتراست ایشان دراین سن 85سالگی که عمراولب پنجره است درکناری بنشیند ازخدا وخلق او دراین مدتی که به نظام اسلامی جفاشد توبه کند اگراخرت خودرا می خواهد .بجای کیش بروبه بهشت شهیدان وکربلای ایران چرااینقد فراموش کار شده اید !!!یه چندسالی دیگرهم عشرت کردی آخرچی ..اتقوالله....هاشمی رفسنجانی (2041494) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۸:۳۸:۲۰
بهتر از اون مسئولیه که در ظاهر به این مکان ها میره ولی در خفا با خانواده و عروس داماد تشریف میبرن نیویورک !! (2041646) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۰۲:۲۵:۳۴
بهتر و بدترش مهم نیست نفس این کارها غلطه (2042294) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۰۰:۳۳:۲۶
همراه دوست قدیمیش انشاء ا... (2042160) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۰۲:۲۴:۳۸
راست میگی یادش رفته تو این مملکت جنگی بوده و شهیدانی وگرنه یکبارم که شده میرفت کربلای جوانان ایران (2042293) (alef-13)
 
نکته سنج
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۰۸:۵۱:۰۹
نگو "مردم"، بگو "من"! (2042365) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۴:۴۰:۰۳
شما به نمايندگي خودت حرف بزن نه مردم تو مگه مردمي (2042795) (alef-13)
 
بنده خدا
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۷:۱۳:۱۵
اگرحضرت علی این زمان دراین کشورزندگی می کردند ایادرحالی که تعدادزیادی ازمردم ما حتی هرینه یک سفر داخل استان راهم ندارند وخیلی ها ارزوی فقط یک بار دیدن کیش به دلشان مانده هرسال با قوم وقبیله وبادمجان دورقاب چین ها راه می افتادند کیش کم هرینه میشودبااین تعدادتازه تابستان ها وشمال کشورهم یادتون نره واین هافقط گوشه ای است که به گوش ما می رسد . مگر اقای هاشمی خودرا پیرو حضرت علی نمی دانند بیشتر شما حمایت کننده های ایشان راهم خیلی خوب می شناسم شما همان هایی هستید که وقتی ایشان چهره واقعی خودرا نشان نداده بود وملت پشت سرایشان بودندخودوخاندانش را بازشت ترین الفاظوبدترین القاب موردخطاب قرار می دادید حالاهم به خیال خودتان می خواهید توسط امثال این شخص خر خودتان از پل ردکنید البته کور خوندیداگراین افرادخود رابه کوچه چپ زده اند ولی ملت بیداراست. (2041495) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۸:۰۱:۴۳
چه تنگ نظریم ما. (2041577) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۹:۰۵:۱۶
آنچه که بنام ساده زیستی به خورد ما داده بودند سالهاست که مشخص شد همه اش دروغ بوده و برای سروکار گذاشتن! اینها فقط و فقط قطره ای است از یک اقیانوس! تقریبا" از همان اوایل انقلاب همه اینها و خانواده هایشان از همه امکانات این کشور در حال بهره برداری هستند و به ریش دیگران می خندند! آقای هاشمی که همیشه مرفه بوده ؛ اما آن تحفه ای که ادعای ساده زیستی داشت و خانواده اش به مراتب بدتر بودند ! (2041695) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۰۵:۳۴:۳۸
الان 1400 سال از اون زمان گذشته ... دوست من بنده خدا ! در ضمن مردم از همه چیز با خبرن نمیخوام حرف بزنن وگرنه میتونن خیلی چیزا بگن مجال حرف زدن نیست... دولت پاکی که بود چیکار کرد پول مردم داد دست یه سری ادم حالا باید برن دنبالش ... همیشه ادم پولدار باید باشه تا بتونه ادمهای که نه سرمایه دارن نه موقعیت زنده بمونن این از اول دنیا بوده حتی در زمان حضرت محمد و امام علی / برین یکم فکر کنید با منطق باشید خواهشن نزارین آیندگاه و فرزندان ما در مورد ما بد قضاوت کنن چون قطعا تمام این اتقاقات در آینده مشخص خواهد شد چه سال 88 و چه قبل و بعدش!!!!!!!!!!!!!!! (2042336) (alef-13)
 
فضول
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۰۸:۴۹:۰۳
به این میگن یک تیر و دو نشان! حمله به رفسنجانی بهانه خمله به اصلاح طلبان که "بنده خدا" آنها را خوب میشناسه!!! ولی این بنده خدا 8-9 ماه پیش یادش نیست. (2042364) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۲:۵۹:۳۱
ملت شما را خوب شناخته . با شعار ساده زیستی بر سرکار آمدید ولی پول بیت المال را به جیب دوستانتان و بابک زنجانی ها کردید تا خرج خواننده های ترکیه ای بشود و یا خرج مسافرت جمعی به نیویورک . (2042604) (alef-13)
 
محمد جعفری
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۷:۱۹:۳۵
ما گرسنگان ارزو ی داشتن لباس نو درسال جدید داریم مجلس ودولت ما بدون داشتن اطلاعات در مورد فقر مالی شدید در کشور هر ماه هزینه ها ی زندگی را افزایش میدهند و در نتیجه درامد مردم کاهش می یابد (2041507) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۸:۰۲:۵۳
با خانواده ودوستان و از هزینه بیت المال برن امریکا شما مشکلی نداری؟ (2041580) (alef-13)
 
محمد جعفری
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۷:۲۹:۲۱
دولت ما تا جایی پیزورتی که ایران یکی از کشورهای تولید کننده ی انرژی است (2041520) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۸:۲۷:۰۱
انقلابي واقعى افرادى مانند هاشمى رفسنجانى هستند نياز به تفكر داريد (2041632) (alef-13)
 
بنده خدا
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۸:۳۲:۲۲
من وهمسرم دوتا کارمندیم یک فرزند هم بیشتر نداریم شکرخدا دستمون به دهنمون میرسه درسته که بیشتراز یکبار نتونستیم بریم کیش ولی فکر کنم باید ازگرفتن یارانه انصراف بدیم تاهم جریمه نشیم هم ان بیچاره هایی که هرسال میرند کیش بتونندازیارانه بیشتری استفاده کنندروحانی هم که از خودشونه (2041639) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۰۲:۱۷:۵۸
خیلی با حال بود (2042290) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۰:۳۹:۲۰
بدخواهان بدانند چون هاشمی زنده است نهضت زنده است (2042409) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۳:۰۰:۴۳
برو فیلم بازی نکن ! (2042605) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۹:۲۲:۵۹
ملاک قضاوت در مورد افراد درنظام اسلامی فقط احکام اسلام وخدمت به مردم ورضایت خداوند است غیر ازاین سیاسی بازی وجناح بازی ومن خوبم ودیگران بدن و خدا فقط مارا برا خدمت افریده و....همش حرفه حا لا هرکسی می خواد باشه (2041720) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۹:۴۰:۰۶
میدونم چرا با اینکه آقا هاشمی این همه بلا سر ماآورده ولی هنوز عده زیادی از مردم میخوانش ؟ چرا کسی شمعی روشن نمیکنه؟ دانشگاه آزاد کم نیست؟ (2041738) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۲۳:۴۰:۲۸
خیانت هاشمی در تاسیس یک دانشگاه بی فایده برای محاکمه او بس است
من از احمدی نژاد ناراضیم اما هاشمی کشور را ویران کرده و حالا ژست قهرمانها را گرفته است
واقعا حافظه تاریخی ما ضعیف است (2042064) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۰۲:۱۷:۲۷
منظورت هزینه های سنگینی که دانشگاه آزاد روی گرده خانواده ها میزاره رو میگی (2042289) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۹:۵۵:۴۷
طلحه ها و زبیرها را هرگز فراموش نمی کنیم (2041766) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۰:۴۰:۰۰
یعنی شماها حضرت علی هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟// (2042412) (alef-13)
 
ﺳﺎﺭﻩ
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۲۰:۴۳:۵۹
ﻣﻦ ﺧﻮﺩﻡ ﺑﻪ ﺷﺨﺼﻪ ﺑﻪ ﻫﻴﭻ ﻋﻨﻮاﻥ ﻧﻘﺶ ﺁﻗﺎﻱ ﺭﻓﺴﻨﺠﺎﻧﻲ ﺭﻭ ﻧﻪ ﺩﺭ ﺻﺪﺭ اﻧﻘﻼﺏ ﻧﻪ ﺑﻌﺪ اﺯ اﻧﻘﻼﺏ ﻛﺘﻤﺎﻥ ﻧﻤﻴﻜﻨﻢ ﻭﻟﻲ ﻓﻘﻄ ﻳﻪ ﺟﻤﻠﻪ ﻣﻴﺨﻮام ﺑﮕﻢ ﻣﻮﻻﻱ ﻣﺎ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻠﻲ ﻓﺮﻣﻮﺩﻥ(ﻧﻘﻞ ﺑه ﻣﻀﻤﻮﻥ)ﻭﻗﺘﻲ ﻛﻪ ﺑﻪ ﻳﻪ ﻣﻘﺎﻡ و ﭘﺴﺘﻲ ﺗو ﻣﻤﻠﻜﺖ ﺭﺳﻴﺪﻳﻦ ﺳﻌﻲ ﻛﻨﻴﻦ ﺣﺪاﻗﻞ ﻳﻪ ﻣﻘﺪاﺭ ﺗﻼﺵ ﻛﻨﻴﻦ ﺩﺭ ﺣﺪ ﻗﺸﺮ ﻣﺘﻮﺳط ﻧﻤﻴﮕﻢ ﻓﻘﻴﺮ,ﺩﺭ ﺣﺪ اﻭﻧﺎ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﻛﻨﻴﻦ (2041819) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۲۰:۴۵:۲۶
دارندگی و برازندگی : به رسم هرساله به کیش می روند ! واه واه واه ! (2041823) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۲۳:۰۳:۵۱
آقای هاشمی مظلوم هستند و ظاهرا توهین به ایشون آزاد ! نمونش هم همین صفحه سایت شماست سراسر توهین و تهمت ! آیا به مقامات دیگر کشوری هم میشود اینگونه توهین کرد و تهمت زد ؟

امیدوارم سانسور نشود (2042012) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۲۱:۱۶:۳۴
دانشگاه آزاد را هم که راه انداخت و اینقدر به آن می بالد زمانی بود که دانشگاه های ملی تعطیل شده بودند و فضای علمی کاملا آشفته شده بود. به هر حال این ثروت افسانه ای صد و پنجاه میلیارد دلاری دانشگاه آزاد در دست ایشان خطرناک است. (2041861) (alef-13)
 
اکبر
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۲۲:۱۷:۰۲
ببخشید حاج آقا رفسنجانی :شما هم یارانه و سبدکالا می گیرید. خدایی کیش جای خوبی است . کیف کن ، نترس . (2041961) (alef-13)
 
سامان
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۲۲:۳۷:۲۳
زنده باد هاشمی مرد دلسوز نظام. (2041987) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۲۳:۰۳:۲۹
هاشمی بای بای (2042011) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۲۳:۱۷:۱۶
باباجونها باقیمانده های مه مه احمدی نزادراهرچه زودتر جمعشونننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
کنید
هشت سال واسه ..........................بس بود
وجدانی بگذارید تابیشترین مثبت را بگیره (2042034) (alef-13)
 
جانباز 70%صادقی
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۰۰:۰۷:۴۶
ایت الله هاشمی یکی از باوفاترین به نظام وولایت فقیه است .ومورد اعتماد امام ومقامعظم رهبری می باشد .چه قبل از انقلاب وبعد انقلاب منشائ خدمات ارزندی داشته است. بعضی افراد بدون تحقیق هر نوع دروغ وتهمت وافترارا به این سند لنقلاب را نشر می دهند . خدا.وند از قران می گوید اگر فاسقی خبری اورد .بدونتحقیق منتشر نکنید. خودمان رامسلمان می دانیم مثل اب خوردن هر نوع دروغ وتهمت راانتشار می دهیم . خدا عاقبت بخیر کندمارا (2042115) (alef-13)
 
ن
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۰۱:۳۲:۳۴
ما را هم ببر کیش! (2042248) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۰۳:۲۷:۲۴
هاشمی تو قلب مردم جای داره (2042315) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۰۵:۲۷:۴۹
خدا وکیلی تو دنیا بفکر چی هستن ما به فکر چی برین فکر نون کنید که خربزه آب است...............
حیف که نمیشه زیاد حرف زد تو قرن 21 یک عده ادم نشسن سر چی بحث میکنن کسی اگه میره کیش یا مشهد به ماها چه ربطی دراه اخه
در ضمن با این بحثا از محبوبیت کسی کاسته نمیشه قطعا بیشتر میشه همینجوری که الان هست دوستانی که انتقاد میکنن از دولتهای قبل احمدی نژاد قطعا به چیزهای خیلی زیادی رسیدن تو دولت آقای احمدی نژاد ... تو این هشت سال حکومت ما 100 سال عقب افتادیم اینو قبول کنید (2042333) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۰۷:۵۶:۰۸
معمولأ افراد در نوروز میرن شهر و دیارشان اینها از کیش میان مگه!؟
یا پول و مایه ست که میرن اونجا (2042356) (alef-13)
 
آرام
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۰۸:۵۷:۵۸
حالا چرا فرماندار لنگه را عزل کردن؟ (2042368) (alef-13)
 
هموطن
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۰۹:۱۵:۴۴
باتعامل میتوان برقلب دشمن شد امیر
با تقابل بی درایت عاقبت گردی اسیر

بی عدالتی چون اغلب اتفاق می افتد جامه عدالت به تن می پوشد. (2042373) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۰:۴۶:۱۴
هاشمی هم انسان است کیش رفتنش هم طبیعی هست خیلی لوغش نکنید (2042418) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۰:۵۰:۱۶
به نظر بنده راه برون رفت از این وضعیت خراب وپیچیده ودرهم وبرهم که نه رای ملت قابل قبوله ونه حرفحق قابل قبوله ونه رییس جمهور که با رای ملت انتخاب میشه قابل قبوله باید یه کار دیگر بکنیم ومجددا قانون اساسی را تغییر بدیم ویک نفر برای یک دوره 4یا5ساله انتخاب بکنیم وهمه زیرنظراو وبا نظارت کامل، اداره جامعه را بدست بگیرد وهمه شخصیت های سیاسی ومذهبی هم بتوانند کاندیدشوند وکسی خارج از اراده ملت هم نباشه که هرکس را دوست داشت رد صلاحیت بکندوافرادباب میل خودرا کاندیدنماید. وبعداز پایان دوره مدت مسولیتش مورد ارزیابی قرار بگیره ..تورا بخدا ببینید تا کنون هرچه رییس جمهور مردم آوردند وانتخاب کرده اند چطور چوب لای چرخشان گذاشته اند وبه بهانه های واهی آبروشانو برده اند این حرکتها ضدملت ورای ملت است (2042423) (alef-13)
 
امید
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۱:۲۲:۳۶
یه منطقی هست که میگه دستی رو که نمیتونی بشکنی ببوسش بذار کنار .
یا بقول مراد آقایون فتنه شناس آب رو بریز اونجا که میسوزه. حضرات مخالف هاشمی اکثرا دردشون اینه که علا رغم پروژه اونها برای حذف هاشمی الان اون بیشتر از گذشته مورد اقبال مردمه و بس -نشونش هم حضور پیش بینی نشده ملت یا اشاره ی هاشمی والبته همراهی تعیین کننده خاتمی هست و از طرفی هم بحق یک نگرانی جدی هم دارند برای انتخابات مجلس و بعد از اون / نگرانیشون کاملا بجاست مردم حتما پاسخ تند رویها رو خواهد داد. (2042457) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۱:۲۷:۱۶
حالا یک سفر کیش که زیاد خرج نداره اینقدر برادران ارزشی روش مانور میدن، نفهمیدیم بالاخره این 16 میلیارد تومن اختلاس آخریه رو حالا بالاخره قرار شد از آقای دکتر محمود پس بگیرن یا نه؟ (2042468) (alef-13)
 
ایرانی
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۱:۳۶:۱۸
هاشمی از نظر مردم مساویست با تحول در انتخابات سال 1392 نتایج کار دولت دهم مساویست با فقر توده مردم دروغگویی قانونگریزی بی اعتباری کشور در مجامع بین المللی بی ارزش شدن پول ملی ارتشا وفساد گسترده در طول تاریخ کشور تحمیل بیشترین تحریمهای بین المللی بر علیه مردم ایران با اظهارات سخنان یاوه وبی پایه ارایه سیاستهای نسنجیده در امور داخلی وخارجی بدون بهرهگیری از تخصص وتجربه ودانش وخرد جمعی تخریب محیط زیست با بذل وبخششهای بیبدیل از اموال عمومی بنفع دوستان واشنایان خودوصدها بی سیاستی بی تدبیری دیگر کارشکنان ومخل نظم جلسات امروز هاشمی وسایر وزرا دولت یازدهم را مزدوران پاچه خواران دولت دهم تشکیل میدهند که از منافع ورانت در این دولت محروم گشته اند (2042482) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۱:۳۶:۴۶
تایید هاشمی توسط مردم به منزله تایید تمام رفتارها و کارهایی که صورت گرفته نیست،مساله فعلی مملکت مصیبتی است که دولت احمدی نژاد بر سر این مملکت آورد و هاشمی به درست این معضل رو تشخیص داد و به همه هشدار داد و عده ای همین هشدارها رو چماقی کردند بر سر او خانواده اش،اونهایی که الان با او مخالفند باید بدانند که کسی در تاریخ انقلاب پس از تمام فراز و فرودها نزد مردم اینهمه صاحب آبرو نشده و به نظر من این بزرگترین سرمایه است (2042483) (alef-13)
 
سعيد
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۱:۳۸:۳۷
دوستان كه اشاره به موارد صعف اقاي هاشمي دارند اين نكته را بايد توجه داشته باشند كه موافقان ايشان هم اين موارد را بخوبي ميدانند ولي با اين نكته نزد مخالفان ايشان اسيب شناسي شود كه جرا هاشمي عليرغم. اين ضعف ها نزد مردم حداقل كساني كه به اينترنت دسترسي دارند مقبول تراست كه ايشان ولو به ظاهر براي مردم حق قايل است و مانند برخي حتي لفظ جمهوري را تاب نمي اورند و انرا ناشي از شرايط صدر انقلاب تفسير مي كنند، بله اقايان اكر مانند ده سال اول اول انفلاب ساكت باشند مردم هم بطور انعكاسي طرفدار اقاي هاشمي نخواهند شد، هر مزاحمت براي هاشمي مزاحمت براي مرردم تلقي ميشود و محبوبيت ايشان بيشتر، (2042488) (alef-13)
 
آرمین
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۲:۳۶:۱۴
کلا همه ی کارهای ایشون با مشی امام در تضاد هست حتی مسافرت های نوروزی شون.....امام (ره):انقلاب ما برای پا برهنگان و مستضعفان است...به نظر شما کدوم مستضعفی تو عید به کیش سفر میکنه؟؟؟؟؟ (2042560) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۲:۳۷:۰۴
انقلاب به هاشمی زنده هست تا هاشمی زندست انقلاب هم زنده هست (2042564) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۲:۴۸:۳۸
نمی گم هاشمی خیلی خوبه ولی بعد از دوران احمدی نژاد دیدم از خیلی ها بهتره (2042581) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۲:۵۴:۱۳
در بدترین زمان خدمتش از خیلی های دیگه بهتر بود (2042595) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۸:۲۱:۰۴
احتمالاشماهم آقازاده یاکارگزاری که خاطره خوبی ازدوران به ظاهرسازندگی داری (2043151) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۳:۳۸:۱۷
اقای هاشمی ذخیره انقلاب هستند. ایشان به حق برای انقلاب خیلی زحمت کشیده اند. ما چگونه مسمانانی هستیم که به این راحتی به دیگران تهمت می زنیم و ابروی ایشان را می بریم؟ چگونه می خواهیم در محضر خدا پاسخ گو باشیم؟ بماند که ایشان هم اکنون سمت بالایی در نظام جمهوری اسلامی دارند و مورد وثوق بسیاری از مسئولین و مورد مشاوره در امورات مهم مملکتی هستند.
در رابطه با موضوعات مالی فرزندان ایشان هم ما در جایی که چیزی ندیده ایم قضاوت نکنیم و اخرت خود را نفروشیم.
چند نفر از منتقدین ایشان اگر سمتهای ایشان را داشتند تضمین می کنند که فرزندانشان طور دیگری زندگی نمی کردند؟ (2042674) (alef-13)
 
مهشید
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۷:۰۷:۱۲
انشاالله با امثال او مهشور شوی که در دوران امام علی فراوان بودن (2043045) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۲۰:۵۸:۴۰
می بایست استاندار اینکار را میکرد اصلا مفهومی نداره که ما بخواهیم سخنرانی یک نفر را به هم بزنیم اگر خلاف قانون باشد که در کشور نیروانتظامی ودادگاه داره اگر هم خلاف قانون نیست هر کسی که می خواهد سخنرانی کنند پس اگر ترسی نباشد جلسه سخنرانی هم نمی زنند (2043443) (alef-13)
 
میثم.ی
۱۳۹۳-۰۱-۰۹ ۱۳:۰۴:۱۳
فضای امنیتی ای که بر جامعه حاکم بوده خوشبختانه در حال رخت بر کندنه...
انشا ا... به حق امام زمان در سال 93 حس آرامش و اعتماد به یکدیگر(سیاسیون,بازاری ها,فرهنگی ها و عامه مردم) در جامعه ایرانی اسلامی ما باز گردد. (2044175) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۱۰ ۰۶:۵۱:۳۸
الف جون الان دوران ایناس
زورش میرسه کسی به حاج آقا بد نگاه کنه کله اش کنه
حواست باشه کله ات نکنن
بلند بگو روحانی مچکریم (2045014) (alef-13)
 
ایرانی
۱۳۹۳-۰۱-۱۰ ۱۰:۳۷:۰۹
نظرات را بر اساس چه اولویتی ثبت می کنید سایت محترم الف؟نظرات من تا به حال در سایت شما ثبت نشده در حالی که هیچ بی احترامی دران نبوده. (2045275) (alef-13)
 
121
۱۳۹۳-۰۱-۱۰ ۱۵:۲۳:۰۲
با سلام دوستان این برهه از زمان وقت تسویه حساب های شخصی نیست تورا به خدا فکر رهبر مظلوممان باشید (2045778) (alef-13)
 
نيكي
۱۳۹۳-۰۱-۱۰ ۱۹:۰۹:۴۳
چوب اختلافات همچنان بر سر ملت مي خورد بياييد كمي صميمي باشيم (2046096) (alef-13)
 
ولایی
۱۳۹۳-۰۱-۱۱ ۰۹:۴۸:۴۱
دوستان توجه داشته باشندکه بزرگترین کارتلهاوتراستهای اقتصادی دراختیارخاندان هماشمی است.پس اینقدرآقازاده هاراپاک ومعصوم نخوانیدیک سری به روستاهای محروم شرق وغرب کشوربزنیدببینیدچه خبره؟! (2046862) (alef-13)
 
رضا
۱۳۹۳-۰۱-۱۱ ۱۲:۴۷:۳۲
هاشمي بخشي از تاريخ زنده انقلاب اسلامي است ،تاريخ زيباي انقلاب (2047159) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۱۲ ۱۹:۳۱:۳۵
دوستان لطفا واژه ایت الله و مجتهد را برای هر کسی به کار نبزید ای (2049155) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۱۳ ۲۱:۲۰:۱۷
از اشکالات وارد به دولت جناب روحانی تداوم حضور مدیران افراطی دولت آقای احمدی نزاد است و متاسفانه این قبیل افراد که قطعا به دولت جدید رای نداده اند در هر حال چرخ پنجم هستند و کارشکنی می کنند و مطمئنا هر تصمیم و اقدام دولت را به دوستان سابقشان منتقل و در اتاق فکر برای مقابله با آن ببررنامه ریزی می کنند. (2050538) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۱۵ ۰۹:۵۱:۰۷
من خودم قبلا از طرفداران اقای هاشمی بودم وبه عنوان پزشک در کیش خدمت میکردم وقتی دیدم جزیره را برای کل خانواده ایشان غرق میکنند وبی حساب از امکانات دولتی جزیره برای حتی فامیل های دور دست هزینه می کنند نه صرفا برای اقای هاشمی عقیدهام نسبت به ایشان سست شد زیرا ایشان از این بریز بپاش ها خبر داشت (2052343) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۱۶ ۱۶:۴۰:۰۴
سایت خوبیه (2055105) (alef-15)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.