دانشجوی کارشناسی ارشدم . تا بحال اثری از چنین تشکیلاتی نه دیده ام نه شنیده ام. مثل اینکه این تشکیلات مثل قارچ در زمان انتخابات برای منظوری خاص فقط بیانیه می دهد و هیچ عمقی هم ندارد . مردم را رنگ نکنید. (126327)
به سايت زير مراجعه بفرمائيد... اين تشكيلات بيش از 6 سال است كه فعال است. شما بايد دقت بيشتري را انجام دهيد (126346)
دوست عزیز مشکل بصری و سمعی شماست که تنها به نوای گروه های پر سر و صدای سیاسی زده تجدید نظر طلب گوش می دهسد و از سایت این جنبش و مواضع آن در خصوص طلبه سیرجانی و دانشگاه آزاد و سئوالات بیشماری که از دولت داشته اند نشنیده اید امید که به بینایی ظاهر و باطن دست یابید (126349)
مشكل اساسي اين است كه دنياي اصلاح طلبان كوچك است, و خالي از كلان نگري. اصلاح طلبان دو عدد هندوانه بزرگ زير بغل هوادارانشان ميگذارند و به هر سمتي كه بخواهند آنها را ميكشند. (126499)
حیف که افتخار عضویت در جنبش را ندارم
۱۳۸۸-۰۳-۰۸ ۱۹:۴۸:۰۱
احتمالا جنابعالی در زمان حضور دردانشکده تون، \"دلمشغولیهای\" دیگری داری.
زمانی که جنابعالی به \"همانها\" خوش بودی، مسئولان جنبش به طرفداری از سلیمی نمین، طلبه سیرجانی، و در اعتراض به اهمال قوه قضائیه بارها تجمع برگزار کرده بودند و چندین بار هم به همین دلایل احضار شده اند... (126388)
شما مثل اینکه تا کنون حتی سایت الف یا فارس یا ایسنا را ندیدهاید. جنبشعدالتخواه دانشجویی یکی از 4 اتحادیهی بزرگ دانشجویی کشور است که در شهرهای مختلف کشور از اهواز تا مشهد و از لرستان تا زاهدان و زابل و تا بیرجند و اصفهان و شیراز و دانشگاههای سطح تهران تشکل دارد. لطفاً اطلاعات خود را بالا ببرید :( (126408)
فرزند محمود
۱۳۸۸-۰۳-۰۸ ۲۱:۴۰:۰۰
اگر شما ندیده ای، من دیده ام.
کافی است اخبار مربوط به همان فعالیتهای مذکور در بیانیه را بررسی کنید.
اگر یک جنبش عمیق دانشجویی در جریانات دانشجویی حاضر کشور وجود داشته باشد، همین جنبش عدالت طلبی است که به تعبیر رهبری در روی کار آمدن دولت فعلی نقش تعیین کننده داشته است.
ندانستن خود را دلیل بر نبودن ندانید که این خود ندانستنی دیگر است. (126428)
داوود
۱۳۸۸-۰۳-۰۸ ۲۳:۳۳:۱۴
احتمالا این دوست کارشناس ارشدی ما حتی موقع تحصن جلوی مجلس برای خیابان ها هم خواب بوده یا اینکه کلا خبر دانشان خراب است که چیزی به این معروفی را نشنیده است ببین چه خود محورن بعضی که نمی گویند من از همه جا بی خبرم می گویند چون نشنیده ام پس حتما نیست (126449)
دانشجوی کارشناسی اصفهان والان دانشجوی فوق هستم و در تمام شش سال گذشته با این تشکل اشنا بودم وهمکاری هایی نیز در مقاطعی داشته ام! شما یا از دانشگاه ازاد هستید یا شاید هم پیام نور بهر حال جایی که هستید مسلما بویی از تشکل سیاسی نبرده است که اینقدر راحت سخن میگویید (126451)
خوب اگر شما اثری از این تشکیلان ندیده اید چون چشمانتان باز نبوده است و فقط در زمان انتخابات به سیاست روی می آورید
جنبش دانشجویان عدالتخواه آرام و فعال سالهاست به کار خود ادامه می دهند. چه در زمینه های فرهنگی و چه در زمینه های علمی و اقتصادی!
سایت مطالبه (www.motalebe.ir) نیز ازتباط به شاخه جنبش د رمشهد دارد.
trx من بسیار متعجبم که چرا جنبش عدالتخواه اینقدر دیر به نتیجه رسید! (126496)
اين همان جنبشي است كه در اسفند 87 براي بررسي برنامه موسوي با وي جلسه داشتند و اگر وزني نداشتند آيا موسوي با آنها جلسه ميگذاشت؟
اين همان جنبشي است كه در ايام نزديك به انتخابات سال 84 ابتدا به دنبال دعوت از ميرحسين موسوي بود.
خدا به همه ما انصاف بدهد (126523)
دوست عزیز نصفه دانشگاه های کشور را اینا بهم ریختند تو 4 سال تو میگی نشنیدی! البته اینا تو دانشگاه آزاد واحد قولی آباد دفتر ندارند. شایدم خارج از کشور درس میخونی؟ (126566)
ناشناس
۱۳۸۸-۰۳-۰۹ ۱۷:۲۶:۰۴
دانشجوی ارشد دانشگاه شهید بهشتی ام. خواهرم هم دانشجوی کارشناسی همین دانشگاه بود. پدرم هم استاد دانشگاه علامه طباطبایی. هم خودم و هم خواهرم با جنبش عدالتخواهی همکاری داشته ایم و داریم.
دنیا بزرگتر است از آن چه که می اندیشی! کافی است که به تجربه های جدید لبخند بزنی! (127009)
برای سایت الف متاسفم که یک زمانی یک سایت خوب بود . الان با رجانیوز و کیهان هیچ تفاوتی ندارد (126367)
hossein
۱۳۸۸-۰۳-۰۸ ۱۷:۵۷:۴۲
مردم عدالت جو هستند چه در ایران و یا کانادا محل زندگی من کنترل دارائی افرادی که از مقام خود سو ئ استفاده می کنند در شرف داشتن سیستم قانونی ممکن است در کانادا و بدتر از آن انگلیس کنترل مردم دوربین مخفی و حتی کنترل این ای مال من به شما...نا امنی برای افراد خلاف کار کنترل حساب بانکی مردم و مسئولان در دنیای امروزی لازم است و اگر نباشد همان می شود که در گذارش عباس پالیزدار بود آقای موسوی ای 16 سال مگر فیوز اطمینان بودند یا چیز دیگری...چرا ساکت بودند ؟و سکوت ایشان برای چی بود؟ به عنوان مثال رفسنجانی همیشه در صحنه بوده و به دلایلی که قابل بحث است. به هر حال با حرف زدن ها مشکل مردم و چپاول آقازاده ها و دیگران و دل سردی مردم .فرار مغز ها .. (126342)
حمايت اصولگرايان روز به روز كامل مي شود . (126345)
مصطفي
۱۳۸۸-۰۳-۰۸ ۱۸:۰۸:۵۰
براي الف متاسفم كه محتواي اصلي بيانيه يعني حمايت از احمدينژاد را در تيتر و خلاصه خبر منعكس نكرده است.
براي جنبش هم متاسفم كه اين همه دير به جمعبندي رسيده است. گرچه از اينكه سكوت را شكست بايد تشكر كرد... (126347)
سایت الف آنقدر دولت را تخریب کرده که مخاطبانش حتی طاقت دیدن یک بیانیه را ندارند تخریب بود که فورا تمجید از عدالت طلبی این سایت می کردید وشروع به جواب دادن می کردید انتقاد اگربود جامعه پیشرفت می کرد نه این که آمار سایتمان را بالا ببریم ببینید چقدر چهره کشور را آلوده کرده اند (126726)
هادی عزیز اگر شما اثری ندیده و نشنیده اید اشکال از جنبش نیست این جنبش همانطور که ذکر کرده در مطالبه ی عدالت چندین سال است که فعالیت می کند (126351)
yavar115
۱۳۸۸-۰۳-۰۹ ۰۴:۱۹:۴۴
متاسفانه برخی و شاید بگم اکثریتی از طرفداران آقای موسوی مثل همین دوستمان هستند که هیچ مطالعاتی در مورد سابقه ی کاندیدای خود و منش امروزی او و بسیاری تغییر مواضعش ندارند.
و متاسفانه با ادعای اینکه ما همه چیز را میدانیم نآگاه و به خاطر جوسازی که آقای موسوی با بیان مشکلات و عدم ارائه راهکارها ایجاد کرده است بی چون و چرا و با تعصب از ایشان طرفداری میکنند.
ان شاءالله در مناظره همه ی این جوسازی ها خنثی خواهد شد.
البته اگر آقایان جا نزنند و بهانه ای برای عدم شرکت جور نکنند. (126490)
تا وقتی که در مملکت خودمون فقر و فساد و بیکاری هست، شما هرچی هم داد بزنی فلسطین و لبنان کسی بهت توجه نمی کنه آقای عدالت خواه !
شما اول این خونه رو درست کن از پسش بر بیا بعد باشد تو بگو فلسطین ما هم می گیم لبیک! (126353)
نشنیده ای که حضرت فاطمه گفته است \"الجار ثم الدار\" یعنی اول همسایه بعد خودمان! حالا روحیه ایثارگری پیش کش. به نظر شما وضعیت کشور باید به کجا برسد که ما بگوییم: \"خوب، حالا الحمد لله وضع خوب شده. پس دیگه بریم به فلسطین کمک کنیم!\"؟ همیشه در کشور مشکلاتی وجود خواهد داشت که می شود آنها را با بودجه ای که قرار است به فلسطین و جاهای دیگر تعلق بگیرد حل کنیم. ضمن اینکه این بودجه نسبت به کل بودجه جاری کشور ما رقمی ناچیز است، اما برای فلسطینی هایی که در اوج مظلومیت و در محاصره ای همه جانبه نظیر شعب ابی طالب هستند، ممکن است جان این مردم را نجات دهد. من از موضع گیری بعضی هموطنان تعجب می کنم، وقتی می بینم هر یک از کشورهای اروپایی و امریکایی، هر ساله بدون هیچ توجیه معقولی و فقط به دلایل سیاسی، چندین میلیارد یورو به رژیم صهیونیستی کمک مالی بلاعوض می کنند و مردم در برابر سیاست دولت هایشان موضع گیری نمی کنند. در حالی که ما این طور از طرف ملت خودمان که روزی انقلابی بوده اند تحت فشار قرار گرفته ایم. ان شاء الله خداوند همه ما را هدایت کند. (126521)
yavar115
۱۳۸۸-۰۳-۰۹ ۱۱:۳۸:۲۸
جالب است که شما هم حرف ماهواره های لس آنجلسی را میزنید
واقعا فکرمیکنید از پس اداره ی کشور خودمان بر نیامده ایم و برنمی آییم
که باید آن را بدست آمریکا و امثالهم خود را بسپاریم.
یعنی شما نمیبینی که عزت و اقتدار ما در همین است که مثل خیلی ها زیر بار ظلم نرفتیم و تو روی استعمارگران ایستادیم و از مظلومان دفاع کردیم.
--- (126491)
چنین تشکیلاتی باشد یا نباشد حرفش واقعا\" حق است. این(کاندیداها) از خدا بی خبرها چوب حراج به اسلام و همه ی آرمانها زده اند! (126357)
دانشجو
۱۳۸۸-۰۳-۰۸ ۱۹:۰۳:۱۸
با احترام به نطر این دوستان که در طلب جنبشی عدالت طلبانه هستندو به هر حال گروهی از مردم این کشور عرض می کنم من شخصا به دنبال انتخاب(( رییس جمهور)) هستم نه ((مصلح جهان)).
به سختی از رای دادنم به احمدی نژاد در دوره قبل پشیمانم. نمی دانستم به جای انتخاب یک مدیر برای بهبود اوضاع مملکتم یک قییم برای اداره جهان معرفی می کنم که به رهبران کشورها نامه می نویسد ارشاد می کندطرز زندگی ملتهای دیگر را تحقیر میکند دیدگاههای آنها را فاسد می خواند و خود را بالاتر و بهتر از آنها موظف به\" تغییر اوضاع جهان\" می پندارد.
جهان مدیر و مدبر خود را دارد برادر.
من نمی خواهم ایران \"تمدن ساز\" باشد و این را همش تو سر دیگران فریاد بزند تهدید کند به موضوعات نامربوطی حساسیت نشان دهد و سرانجام به تنهایی خود در جهان بنازد. راههای دیگری هم وجود دارند
رییسی می خواهم که \"جمهوری اسلامی\" را تعریف و تبیین و اجرا کند برای ایران و ایرانی. مردم جهان اگر شرافت و صداقت و عملکرد قوی ایران را ببینند سهم خود را از آن خواهند برد (126369)
Malek Irani from Sweden
۱۳۸۸-۰۳-۰۸ ۱۹:۰۴:۰۹
West, Japan and Israel have invested more than 90 000 000 USD to get Mossavi or Karoubi elected as next president of I.R. of Iran. When presstv reported a poll showing that Mossavi was leading in some cities it was a celebration in media in the west included Sweden where I have lived for more than 22 years. If Mossavi or Karoubi become elected as president of Iran, the process of disarmament of Iran, Hezbollah and Hamas will start. With a president like Mossavi or Karoubi, Iran will face more pressure than before. Iran and we Iranian outside Iran began for sometime receiving more respect thanks to Ahmadinejad’s hard stand against West, but I think it will change soon with Karoubi or Mossavi elected as president. Iran will be forced to disarm and dismantle it’s nuclear program. Iran will be forced to leave Hezbollah and Hamas alone. Iran will be no more a powerful nation in the region. Iran will become a nation as it was during the Ghajar and Pahlavi dynasties. Iran will become as a westerner told me nothing more than a vassal state or a banana republic. (126370)
yavar115
۱۳۸۸-۰۳-۰۹ ۰۴:۳۸:۱۵
سلام
دوست ایرانی خارج از کشورفارسی که ان شاءالله میتونید بخونید.
به نظر من شما وظیفه ی سنگینی به عهده دارید
چون یک نمونه ایرانی برای دیگر ملت ها هستید در زمانیکه ما واقعا به عنوان یک ملت خاص با خصوصیات اسلامی و تمدن قوی و رفتاری بی مهابا و ترس و بسیار مورد اتهام مطرحیم.
شما که آنور مرزهایید باید آرمانهای ملت ما را به آنها بشناسانید و از تهمت ها مبری کنید.
دوستان ایرانی اونر آب رو هم حتما به انتخابات دعوت کنید تا به فرد اصلح رای بدند
اونها هم مثل هر ایرانی داخل کشور یک حق رای مساوی دارند.
اونها را از اوضاع سیاسی داخلی آگاه کنید.
منش انقلابی ما اقتدار ما و رابطه ی ما با حزب الله و حماس رو بدرستی براشون تبیین کنید تا براشون شبه ایجاد نشه.
تا بدونن افتخار ایرانی اینکه با اقتدار و عزت مقابل زورمدارا ایستاده و با ترسویی حاضر به سازش نمیشه و به مملکتش خیانت نمیکنه. (126492)
جنبش عدالتخواه دانشجویی از همان روز اول انتخاب آقای احمدی نژاد اعلام کرد که حال که شما رای آورده اید این بدان معنی نیست که ما شما را رها کنیم و حتما عملکرد شما را نقد خواهیم کرد (126376)
عبد الله
۱۳۸۸-۰۳-۰۸ ۱۹:۲۶:۲۸
شرم دارد اینهمه حق و باطل را به هم بافتن و به نام حق و حقیقت به خورد مردم دادن. آن بخشهایی هم که حق اند، مصداق این کلام اولیائند: کلمه الحق یراد بها الباطل. (126380)
جنبش عدالتخواه وجود دارد که منشا آنها و شروع فعالیتعایشان به حدود سالهای 80-81 برمیگردد و تا جایی که میدانم از دانشگاه علم و صنعت هم شروع شد ولی این حرفهایی که زده اند بیشتر از سر آرمانخواهی و آرمانگرایی و نپختگی جوانی است و به این خاطر است که جوانانی هستند که سرد و گرم روزگار نچشیده و در خرج و مخارج نیفتاده واثر غول تورم، گرانی، کرایه خانه، بیکاری و... را احساس نکرده اند.من در زمان دانشجویی تک و توک با بعضی از آنها در ارتباط بوده ام،جوانانی سالم اما با روحیات ایده ال گرایانه هستند که در نهایت به این گونه اظهار نظر ها منتهی میشود. (126381)
چنین قضاوت هایی از سوی قشر دانشجویی بسیار بعید است. (126386)
yavar115
۱۳۸۸-۰۳-۰۹ ۰۴:۴۲:۱۴
حتما هروقت نظرات شما رو بیان کردند و با شکما موافق بودندو حاضر به سازش با هر احد و ناسی شدند
دانشجویان خوب و باادب و نازی هستند. ها (126493)
فاطمه
۱۳۸۸-۰۳-۰۸ ۲۰:۰۲:۱۹
فقط یه جمله دارم که به این جنبش بگم:
اگر آقای احمدی نژاد رو همین جوری که هست قبول دارین، به ایشون رای بدین. وگرنه هیچ امیدی نداشته باشین که بهتر شه. چون ایشون یکدنده تر از این هستن که به حرف کسی گوش بدن.
جهت تذکر بود! (126392)
yavar115
۱۳۸۸-۰۳-۰۹ ۰۴:۴۵:۳۲
بله حتما وقتی آقای احمدی نژاد بهتر میشه که با دولتهایی مثل آمریکا و اسرائیل یه دنده نباشه و به قول کاندیدای مورد نظر شما ماجراجویی نکنه.
و چون شما گفتی فلانی پسر بدیه بگه چشم چون شما گفتی فلانی رو عوضش میکنم. (126494)
ناشناس
۱۳۸۸-۰۳-۰۸ ۲۰:۳۳:۵۳
حیف...افراط و تفریط چشم و گوش و ذهن آدم رو می بنده. (126407)
من فکر می کردم سایت الف بیطرف است ولی امروز متاسفم که ... (126414)
سیروس
۱۳۸۸-۰۳-۰۸ ۲۱:۰۲:۰۸
این به اصطللاح تشکل دانشجوئی با این روش میخواهد بعد مرگ سهراب(انتخاب مجدد اقای احمدی نژاد)گفتمان انتقادی داشته باشد!.چه فایده؟. (126418)
دوستان بهتره به جای اینکه بگین این جنبش از کجا اومده و صورت مساله رو کلا پاک کنین مواضعش رو که اکثرا حق هستنو مورد نقد قرار بدین، منم کلا با جانبداری یکطرفه از یک طرف مخالفم، منم مثل این بیانیه کاملا معتقدم احمدی نژاد بااینکه انتقاداتی به دولتش وارده اما فاصله شدیدی بابقیه داره.
واقعا اگه موسوی رای بیاره کشور به سمت دوره ارباب و برده ایهاشمی رفسنجانی بر می گرده و امثال جاسبی می شن دلسوزان نظام! دورانی که مدیران ارباب مردم بودن نه خادم. (126419)
حمایت قاطعانه از کسی که دروغ میگوید با روح حنبش عدالت خواهی و عدالت منافات دارد درو غهای احمدی نزاد 1 احمدی نزاددر ملاقات اقای جوادی املی میگوید 27الی 28 دقیقه تمام حاضران در سازمان ملل پلک نزدند و مجددا تاکید میکند حاج غلو نمیکنم 27 الی 28 دقیقه حاضران بالغ بر بیش از 100نفر پلک نزدند شما خود قضاوت کنید 5 نفر را در مقابل خود و در فاصله 5متری بنشانید ایا میتوانید چنین ادعایی بکنید حالا اگر نفرات بیش از 100نفر و مسافت بیش از 50متر باشد چطور فیلم در یوتیوب و سایت الف نون موجود است 2راجع به دیدار خاتمی وشیراک و اینکه شیراک از پله ها برای استقبال نیامد عکس و تصویر دیدار را می توانید در گوگل ببینید اینهم دروغ بین است 3تولید انذزی هستهای توسط دختر 13 ساله در اشپزخانه و بسیاری موارد دیگر ایا بینی ما بین اله این انتخاب درست است حالا موسوی بد کروبی بد رضایی که هست لااقل اخرت خود را به دنیای دیگران نفروشید (126425)
دوست عزيز دروغ را كسي مي گويد كه زماني از آمادگي براي جنگ با اسرائيل سخن مي گفت اما حالا مي گويد بايد قوي شويم بعد در خصوص فلسطين موضع بگيريم... دروغ را كسي مي گويد كه در بيست سال هيچ سخني نگفت امام حالا مي گويد من سانسور شده بودم و طرفه اينكه 16 سال از اين بيست سال را دوران افتخار خويش مي داند... دروغ را كسي مي گويد كه در دوران وي ابتدا وزارت برنامه و بودجه و سازمان امور استخدامي كشور وجود داشت بعد آنها تبديل به سازمان شدند و بعد در هم ادغام شدند و در هر حالت زير نظر دولت بودند حالا سازمان زير نظر دولت را ناظر بر دولت معرفي مي كند وتنها نام سازمان را مترادف با برنامه ريزي مي داند دروغ را كسي مي گويد كه حاميان وي از ميان بنيان گذاران اشرافيت در سياست ايران هستند... دروغ را كسي مي گويد كه ستاد بسيج تشكيل مي دهد اما حاميانش در شعارهايشان توپ تانك بسيجي ديگر اثر ندارد سر مي دهند و وي سكوت مي كند (126532)
محمود خدنگ
۱۳۸۸-۰۳-۰۸ ۲۱:۲۹:۴۵
اگر به قوا خود منتقد بوده اید آیا واقعا جواب انتقادات سازنده خود را دیده اید
1- انتقاد شما در مورد کردان به کجا انجامید ؟
به لجاجت در دفاع متعصبانه از دروغگویی به ملت که با جواب دندان شکن (استیضاح وعزل کسانی مواجه شد که از روی اتفاق آنها هم در جناح وهمسو با آرمانهای محافظه کارانه (اصول گرای ) شما بودند.
2- اعتراض شما در مورد مشایی به کجا انجامید ؟
به انجا که ایشان وقتی تئوری دوست خواندن ملت ومردم آنجایی که خودتان معترف به ظلم نمودن به ملتی هستید که موسوی چراغ روشن آنها را منوط به روشن بودن چراغ خانه مردمی کرده که خود در فقر وبیکاری قرار دارد در زیر دهانش مزه کرد طرح تلفیق را داد که صدای مراجع تقلید را هم در آورد واکنش رئیس جمهور عدالتخواه شما جه بود؟
3- رکسانا صابری که بود ؟ چه کرد ؟ جه شد؟
جواب این را خودتان در رابطه با آمریکا وسیاست استکبار ستیزی وروحیه ابر قدرت کشی رئیس جمهورتان دنبال کنید
البته مصاحبه و دیدار این دختر ایرانی با چشمان بادامی را با خانم کلینتون را هم نظر داشته باشد
4- من نمی دانم این جنبش عدالتخواه دانشجویی در کدام دانشگاه یا مدرسه تشکیل شده وفعالیت می کند اما اگر به یاد دوستان پلی تکنیکی خود هستید که بخاطر غیر هم صدایی مدتهاست در جایی نه چندان مناسب هستند اگر هم شده کمپوتی واسه خودتان بازکنید و میل کنید .
عدالت وعدالت خواهی شعار ساده ای نست اگر چنین بود
جهان در انتظار عدالت وعدالت در انتظار مهدی صاحب الزمان (عج) نبود (126426)
دانشجوی کارشناسی ارشدم در دانشگاه فردوسی. همسرم دانشجوی کارشناسی در دانشگاه شریف است. پدرم استاد دانشگاه است. برادرم دانشجوی کارشناسی در دانشگاه بجنورد. اما بعد سالها هنوز اثری از جنبش به ظاهر عدالتخواه دانشجویی در دانشگاههای کشور ندیده ام. فقط گهگاه بیانیه های آن را از رسانه ها خوانده ام! (126436)
احسان
۱۳۸۸-۰۳-۰۸ ۲۳:۱۰:۰۳
مثلا ما دانشجو هستیم و نسل جدید، بیایید اشتباه های بزرگتر ها رو ماهم تکرار نکنیم، مطمئنا خواست اول رهبری هم همینه که هیچگاه جوانان این مرز و بوم به اشتباه دچار جو و یا حمایت بی قید و شرط از هر کسی نشیم، من از کاندیدای مورد نظرم میر حسین در مورد سیاست خارجی سوال دارم و شما از کاندیداتون آقای احمدی در مورد اقتصاد و ... سوال دارید، خواهش می کنم به منش دانشجو با این اخلاق های زشت تخریت از سر نادانی لکه وارد نکنید، آخه از خودتون بپرسید اینه حقه زحمت کشان انقلاب،
خواهش می کنم هر چه زودتر از این فضا که از تخریب استاد مطهری شروع کردند و تا احمدی نژاد و موسوی و... با نادانی و ندانم کاری و جوزدگی ما دانشجویان رقم خورده پایان بدید و چشمهاتون رو باز کنید تا دشمن واقعی رو ببینید، اگر بیگانگان در این زمینه موفق بودند دلیلش دشمن درونی خود ماست (126442)
سعید فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی
این جنبش 4 یا 5 ساله کا رشو شروع کرده براشم فرقی نمیکنه احمدی نژاد یا خاتمی معیارشونم قران وحقیقت هست در زمان 4 ساله اقای احمدی نژاد از ایشون هم انتقاد های اساسی کردن ولی با توجه به شرایط گفتمان دو طرف یعنی اقای میر حسین و احمدی نژاد به این نتیجه رسیدن که کدام صداقت بیشتری دارد (126446)
سیدجواد مرادی
۱۳۸۸-۰۳-۰۸ ۲۳:۳۶:۰۱
مدتهاست تلاشهای مداوم دانشجویان عدالتخواه را پیگیری می نمایم.بر خود لازم می دانم از بیانیه مسئولانه ای که در مورد انتخابات صادر کرده اند و پیگیریهایی که در مورد مفاسد اقصادی، قضایای کردان و مشایی و غیره با وجود هجمه های دوست و دشمن داشته اند صمیمانه تشکر کنم. (126452)
آقای هادی اینکه شما تا به حال اثری از این تشکیلاتی ندیده اید احتمالا به این بر میگرده که توی باغ نبوده اید.همچین می فرمایید دانشجوی کارشناسی ارشد هستین که انگار کسی تا حالا دانشگاه نرفته.والا ما هم دانشجوییم و کلی از بیانیه ها و مطالب این تشکیلات را دیدیم.البته من خودم خیلی با افکار اینها موافق نیستم. (126454)
چه ترس عظیمی از رای سنگین موسوی تو اردوگاه اصولگراها افتاده...روزای آخرتونه هرچی میخاین بگین (126455)
مثل اینکه این آقای هادی خان این چندسال خواب بودند ویااینکه دانشجوی دانشگاه آزاد واحد مرکز بودند که آقای جاسبی اجازه هیچگونه فعالیتی به آنها نمی دهد که دراین صورت حق دارد. این جنبش چندسالی است که درکشورفعال بوده وتاکنون چندین مرحله اطلاعیه داده است. (126458)
مردم قیم کم داشتند این اسمهای جدید و ظاهر فریب هم دنبال خر مرده میگردند. (126459)
دانشجوی دکتری
۱۳۸۸-۰۳-۰۹ ۰۰:۰۷:۳۹
این جنبش در مواردی که اشاره کرده اند حضور داشته و اعلام مواضع کرده است. بنده هم با قسمت عمده این بیانیه موافقم. معتقدم اگر موسوی مثل زمان شروع فعالیتهای انتخاباتی عمل می کرد اعتبار گذشته خود را ازدست نمی داد. متاسفانه موسوی گرفتار جریانی شد که فدا شدن هزاران موسوی برای آنها بخاطر رسیدن به خواسته های شیطانی شان چیزی نیست. موسوی به خیل امثال معین و عبدالله نوری و... پیوست که عمری را در راه امام بودند اما بخاطر هوسرانی یک عده همه چیز را از دست دادند. (126462)
عبدالله
۱۳۸۸-۰۳-۰۹ ۰۰:۱۸:۴۱
یک روز خودت را اصولگرا می خوانی، یک روز کاندیدای مجاهدین و مشارکت، روز دیگر چپی هستی، روز دیگر اصولگرای اصلاح طلب و یک روز کاندیدای بیت امام و روز دیگر با گروهک نهضت آزادی پیمان اخوت می بندی... این همه تلاش برای متقاعد کردن جمع با هر گرایش و هر طرز تفکری؟
احمدی نژادی که دنیا را شیفته شجاعت و اخلاق و رفتار خود کرده و هر نقطه ای از این جهان که می رود برخلاف تصور قبلی جهانیان از حقیر و ضعیف بودن ملت ایران که رفیقت آن را برایمان به ارمغان آورد، جهانیان امروز او را مظهر شجاعت و عضو کوچکی از ابرقدرت ایران می دانند و او برخلاف تو به جای دادن شال و مانتوی سبز به مردم بوسه ها و محبت های آن ها را دریافت می کند.
برادر عزیزم رئیست نتوانست در برابر اراده و عزم مردم بایستد، حال تو که بیست سال تمام از صحنه دور بوده ای می خواهی در برابر خواست ملت بایستی؟! (126465)
اتفاقا من همیشه در دوران دانشجوئی حضور و فعالیت این دوستان را میدیدم.
خدا حفظشان کند در عین انتقادات صحیح نقاط مثبت را هم ذکر کردند (126466)
لطفا\" راجب تبلیغ از رئیس جمهور فعلی از دانشجویان خرج نکیند . این قشر را با تفکر فعلی کاری نیست . (126468)
ابوذر
۱۳۸۸-۰۳-۰۹ ۰۲:۴۵:۰۰
1- اولا حنبش یک تشکل فعال و آرمانخواه مثل تحکیم وحدته
2-با این بیانیه موافق نیستم حون تشکل دانشجویی باید استقلال فکری خودش رو حفظ کنه
و به فکر نیروهای آینده نظام باشه نه اینکه دنباله رو این حذب و آن حذب (126484)
yavar115
۱۳۸۸-۰۳-۰۹ ۰۴:۵۴:۵۷
شما هم حتما دانشجویی که حزب رو با ذال مینویسی
و بله هیچکسی رو هم جز تحکیم وحدت که ماشاالله اصلا به هیچ حزبی وابسته نیست رو قبول دارید
و جنبش عدالت رو که حتما باه حزب آقای احمدی نژاد با این همه انتقاداتش وابسته است رو قبول ندارید. (126495)
hossein
۱۳۸۸-۰۳-۰۹ ۰۶:۱۵:۲۶
انتخابات ریاست جمهوری و صحبت عدالت خواهی شما گوش دنیا را کر کرده است هر فردی دنیا را از دیدگاه خود می بیند و فراموش کرده ائید هر شخصی که رئیس جمهور آینده ایران بشود محکوم است تا خود را تسلیم قوی تر ها نماید و اراده و خواسته های به حق را بر نا حق عوض نماید فراموش نکنید در زمان شاه مردم همه گونه آزادی داشتند پس برای چی مردم انقلاب کردند ؟ که امروز پس از سی سال به گذشته برگردند . عقب نشینی کنند . آزادی را با بی بندو باری اشتباه می گیرند و اگر دولت عکس العملی نشان بدهد باز اعتراض که آقا این چه حکومتی است . جامعه ای که سرگردان و به دنبال فرهنگ غربی باشد همین است از خود بیگانه می شود . بزرگترین مشگل در حال حاظر دخالت غرب در سرنوشت ایرانیان است . کشور لبنان آنطوری که من اطلاع دارم می تواند الگوی خوبی برای ایران باشد . قدر انصاف داشته باشید دکتر احمدی نژاد عمو یا رفیق من نیست اما نکات مثبت خوبی این مرد دارد که شاید آخرین شانس شما مردم خواهد بود و مافیای قدرت و پولی نمی گذارند ایشان موفق شود و ن هموطن من به زبان انگلیسی نوشته که ژاپن و دیگران سرمایه گذاری می کنند تا موسوی و کروبی رای بیاورند و این حقیقت دارد . روزی در ایران تهران یادم است خیابان ها را برای عبور فردب بستند و ماشین ضد گلوه و محافضانی آمدند و رفتند و هم وطنی نفرین کرد که چرا این ها مردمی نیستند امروز احمدی نژاد ماشین دست سوم اوراقی سوار می شود زندگی ساده های دارد و من اینجا و غر زدن شما به سازی یک مسئول باید رقص کند ؟ (126502)
فرموده اند: \"جاي تعجب است كه جريان رقيب عمدتا به همين نقاط مثبت و انقلابي دولت نهم مي تازد و همين امر ما را در دفاع از حق مصمم تر مي نمايد.\"
به نظر بنده که چندان هم جای تعجب نیست. اگر هدف تخریب باشد، نکات مثبت را باید مورد حمله قرار داد. و گرنه نکات منفی که خود به خود منفی هستند و نیازی به حمله ندارند. برای ریزش آرای این آقا، باید به نکات خوبش حمله کرد و این نکات چیزی نیست جز همانهایی که دانشجویان در آن بیانیه ذکر کرده اند. (126516)
\"روي كار آمدن دولت نهم نتيجه فعاليت هاي جنبش عدالتخواه است .\" مقام معظم رهبري در ديدار رمضان 86 با دانشجويان (126538)
که در آمریکا هستیم کاملا با فعالیت دانشجویان عدالتخواه آشنا هستیم و کسانیکه صدای عدالت رانمیشنوند همیشه در طول تاریخ وجود داشته اند بنابراین حضرات تعجب نکنند و نگویند این دانشجویان را نمیشناسند مسلما شماها اینقدر درگیر تبلیغات واحی و هوچی ها هستید که مسلما از آنچه که بغل گوشتان می گذرد بی خبر هستید وآنوقت ما در آمریکا کاملا در جریان همه روزه فعالیت دانشجویان عدالتخواه هستیم ...و جالب است که در مواقع حساس تاریخی هوچی ها مانند مور و ملخ بیرون میریزند اگر زمان مصدق نبودیم الان می توانیم بفهمیم جگونه این اتفاق می افتد .. نمونه شعبان بی مخ یادمان نرفته و الان شعبان بی مخ ها مجهز به تکنولوژی شده اند وجالب است که از جپ و راست مشغول زدن احمدی نژاد هستند آن از ایران در آمریکا هم خبر کمتر از این نیست . من به دانشجویان عدالتخواه حتی در مور فیس بوک نوشتم که چگونه کسانی را که از احمدی نژاد دفاع میکنند سانسور میکنند ...احمدی نژاد با تمام نقطه ضعف هایی که هر فردی میتواند داشته باشد اما پدیده ای متفاوت است که از جنس کاندیداهای دیگر نیست و فقط یک انسان بی غرض و با انصاف میتواند ضمن انتقاد ی که میتواند و باید داشته باشد منکر تاثیرات اساسی و مهم او در زمینه های مختلف اجتماعی در داخل ایران و در سطح بین المللی نباشد. او نماینده تفکر ی است که چه او باشد و چه نباشد در جریان خواهد بود و تکامل خود را طی خواهد کرد وروسیاهی به ذغال خواهد ماند. . مغرضان فقط مسیر را میتوانند به تاخیر بیاندازند اما متوقف نخواهند کرد. از قدیم گفتند تامرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد ... در بین مخالفین جمهوری اسلامی ما آدمهای بیسواد تر و سطحی تر و فسیل تر از سلطنت طلب ها نداریم و جای بسیار تعجب است که نخست وزیر زمان جنگ جمهوری اسلامی حرفهایش دقیقا شبیه رهبر بی خاصییت و مفت خور سلطنت طلب ها میباشد بسیار جای تاسف است که ایشان حتی یک مورد از احمدی نژاد تعریف نکردند و همه کارهای ایشان را زیر سئوال بردند بی انصافی تا چه حد ؟ در جائیکه غرب نیز نسبت به رئیس جمهور ایران اکنون نگاهی متفاوت دارد ... آقای موسوی باید بدانند زمان عوامفریبی ها گذشته است و تحلیلهای سطحی در مورد کنفرانس ژنو و یا انرژی هسته ای و یا شرکت در کنفرانس سران عرب که هر کدام در جای خود حرکتهای مهم و اثری گذاری بود و ایشان خوب اینرامیدانند ، اثری نخواهد داشت اگر ایشان برای دلخوش کردن جماعت سلطنت طلب و فراری های خارج از کشورو یا ضد انقلاب مانده در ایران این سخنان را ابراز میدارند به دنبال چه هستند ؟ . سپاس از انسانهایی که همواره در طول تاریخ بشریت به دنبال حق و حقیقت مبارزه کرده و خواهند کرد. منتظر میمانم و اگر الف این نوشته مرا جاپ نکند حتما در جائی دیگر آنرا مینویسم . فعلا جپ و راست فورم های مختلف مدعی آزادی و دمکراسی و مثلا \" بدنبال حقیقت \" را ه افتاده که تماما دسته بندی است و بدنبال تنها چیزی که نیستند تحلیل علمی و حقیقت است و وقتی مسئولین فورم را زیر سئوال می بری هیچگونه جوابی بهت نمیدهند. فعلا همین وسیله ارتباطی اینترنت برای ما مانده است و هر دری که رویمان بسته شود نظرمان را بالاخره به داخل ایران به طریق می فرستیم تا زمانیکه این هم بطور کل برویمان بسته نشده باید غنیمت شماریم . طبق تجربه ای که شخصا با شرکت در این فورم ها داشته ام همگی تزویر و ریا و دسته بندی است و نهایتا هدف همان است زدن تفکری که با منافع غرب و امپریالیست در تضاد است حالا هر کسی می خواهد این تفکر را رهبری کند ... برای امپریالیست مهم نیست چقدر ژست ضد امپریالیستی بگیری و به او بد و بیراه بگوئی مهم این است خطوط اصلی او را پیش ببری که جماعت \" ایران دوست \" و \" انسان دوست \" به نحو احسن در صحنه حاضر شده اند و به فعالیت همه جانبه مشغول هستند (126620)
من فکر نمی کنم که ایشان از نامزدهای فعلی ترسیده باشد. اطمینان کامل دارند که برنده خواهند شد. نگرانی ایشان از ایجاد انتظاراتی است که رقبا به مردم معرفی می کنند. ترس از این دارند که مطالبات جدید را چگونه پاسخ دهند. وگرنه رییس جمهور احمدی نزاد اینک ---........... (126511)
ای آقا ما هم دلمان را خوش کرده ایم به بیانیه یک مشت حذب و نیمچه حذب که حتی بسیاری ز مردم اسمشون را هم نشنیده اند. این جنبش به اصلاح عدالت خوا در دانشگاهه که بنده اولین باره اسمشو به این بلندی می شنوم اولا بر اساس چه معیارهایی انتخاب کرده ثانیا خیلی از دوستام که به اصطلاح عضو این گروه هستند بسیار شاکی هستند که چرا بدون رای گیری درون گروهی اعلام نتیجه کرده اند. به نظر می رسد بهتر است بجای بیانیه داده برای رای جمع کردنبرای یک نفر بروند و اعضای خودشون را که آن طرف را قبول ندارند و به او رای نمی دهند توجیه کنند.
تا کی از مطبوعات باید برای منافع خاص سوء استفاده سیاسی کرد. (126853)
حمايت از احمدينژاد در شوراي عمومي و شوراي مركزي جنبش رايگيري شدو در هر دو اكثريت با حمايت از احمدينژاد بود... (126907)
حالگیری
۱۳۸۸-۰۳-۰۹ ۱۵:۳۲:۲۷
اول می گویی :\"بنده اولین باره اسمشو به این بلندی می شنوم \"
وچند سطر بعد :
\" ثانیا خیلی از دوستام ... عضو این گروه هستند \"!
چقدر با حالی تو (126916)
جدا از حزب و حزب بازي مطمئنم اگر آفاي موسوي هم بيايند هيچ كاري براي ما نمي كند و اساسا نمي تواند بكند مگر استاد بزرگ ايشان جناب آقاي خاتمي چه گلي به سر ما زده اند جز يك سري وعده و وعيد بي جا كه هيچ وقت هم نتوانست عملي كند.احمدي نژاد خوبي اش اين است كه رو راست است اگر تند رو است همه مي دانند ولي لايي نمي كشد به در و ديوار خود را نمي كوبد راهش روشن است والبته انسان و انسان هم جايز الخطا خودش هم نمي گويد صدر در صد درست عمل كرده ولي تلاش كرده به مستضعف كمك كند .درستاد موسوي چه خبر است ؟چه كساني او را حمايت مي كنند واقعا آيا بعد از 30 سال فراز و نشيب انقلاب ما مي خواهيم فرزندان و جونان ما به چه سمتي حركت كنند؟ آيا افرادي كه درستاد موسوي مي بينيم روشنگران ما هستند آيا مي خواهيم مطابق ميل آن ها حركت كنيم آيا جامعه ما ديگر فضا و مجالي براي اطوارهاي نوظهور كه در ستادموسوي مي بينيم دارد؟چرا هميشه قدر نشناس هستيم ؟چرا هنوز كه هنوز است صداي دهل از دور براي ما خوش است ؟آيا مبارزه با سرمايه دار و له كردن اين طبقه كه هدف اصلي احمدي نژاد است ،خيلي زور دارد كه لبه تيز پيكان را به سمت دكتر احمدي نژاد گرفته ايم؟آيا واقعا مي خواهيم فاصله طبقاتي و حسرت هايي كه خاتمي و رفسنجاني پايه گذار آن هستند دوباره دوچندان دامن ايران ما را بگيرد ؟آيا فراموش كرده ايم كه در دوره نهم مردم قطعا انزجار خود را از دار و دسته رفسنجاني اعلام كرده اند؟آيا دوباره تاريخ بايد تكرار شود وهزارارن آيا ديگر
راي ما احمدي نژاد (126873)
من ارشد شريفم .عدالتخواه منتقد دلسوز بوده و به خاطر دانشجو بودنش غير مصلحت انديش(توصيه آقا)انصافا من هم به اين دولت نقد دارم.البته جنبشيا يه ذره تندن مثلا گفته بودند حمدي نزاد در مقابل ولايت فقيه شده كه اصرا بيجا كنه و وايسه.من كه نديدم و نشنيدم. (126932)
من يك دانشجو هستم و در اين انتخابات سعي كرده ام با چشماني باز و با توجه به اينكه هيچ كس كامل نيست خصوصيات مختلف كانديداها را در نظر بگيرم و بهترين را انتخاب كنم. اشاره به اين نكته ضروري است كه دانشجوي رشته فني هستم و در مسائلي مثل اقتصاد هيچ سررشته اي ندارم و تنها تحليلهاي موجود مرجع قضاوت من در اين موارد است.
با توجه به اطلاعاتي كه تاكنون از كانديداهاي مختلف بدست آورده ام آقاي رضايي را از سايرين مناسبتر ديده ام ولي با توجه به ارزش و اعتباري كه براي نظر \"جنبش دانشجويان عدالتخواه\" قائل هستم در تصميم خود دچار ترديد شده ام و بسيار علاقه مندم نظر اين جنبش را در مورد ايشان و احيانا مقايسه ايشان را با آقاي احمدي نژاد را از ديد اين جنبش را ببينم تا بهترين تصميم را بگيرم (126957)
mahmud
۱۳۸۸-۰۳-۱۰ ۲۳:۱۷:۳۷
سلام به تمام ایرانیان در هر کجا که هستیند میخواستم بگم بنده حدود ۱۸ سال در خارج از کشور هستم و خدا بخواهد به خانواده در ایران خرج میدم آن موقع پدر حالا پسر بزرگتر میخوام بگم دل برای مملکتم برای جوانان این مملکت و برای آیندهای بهتر میتپد قربون همه یادتون نره روز رای همه با هم شما در ایران ما در اینجا (128355)