کد مطلب: 261764
نحوه فعال سازی سیمکارت های قطع شده
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۳
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد: برای فعالسازی سیمکارتهایی که به دلیل اعلام نکردن کد ملی مالک آن قطع شدهاند نیازی به تعویض سیمکارت نیست.
به گزارش ایسنا،غلامرضا داداشزاده درباره نحوه فعالسازی مجدد سیمکارتهای قطع شده گفت: مشترکین همراه اول و ایرانسل میتوانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت یا نمایندگیهای مجاز اپراتور، کد ملی خود را اعلام کنند تا بصورت خودکار سیمکارت آنها وصل شود.
وی افزود: همچنین مشترکان همراه اول میتوانند از تلفن ثابت با سامانه ۰۹۱۲۹۹۹۰ تماس گرفته و یا کد ملی خود را به شماره ۸۹۸۰، پیامک کنند و مشترکان ایرانسل نیز میتوانند از طریق تلفن ثابت با سامانه ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ تماس گرفته و یا پس از ارسال عدد ۱ به شماره ۲۷۲، کد ملی خود را اعلام کنند.
شهروند
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۲:۴۹:۵۲
آخه آدمیزاد.... کد ملی را با پیامک اعلان کنند ...از کجا می فهمید کدملی خود مالک است؟!!!! (2710952) (alef-10)
تلفن من به یکباره قطع شد. حدود دو ماه ÷یش سیم کارت را خریداری و فعال نمودم ک÷ی کارت ملی و مدارک را به دفتر دادم اما سیمکتارت را قطع کردند برای وصل مجدد رفتم . پیام فرستادند که هزینه وصل مجدد از حسابتان کم خواهد گردید.
شب عیدی مخابرات اینجوری کاسبی میکنه؟!!!! (2710984) (alef-10)
بسیجی جانباز گمنام
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۴:۲۱:۳۱
همکاران محترم سایت خوب« الف » بعلت اتفاقی که برای یکی از دوستانم پیش آمد مشکل ایشان را حل کردیم. مشکل این بود همراه اول درست اطلاع رسانی نکرد. دوستم هربار شماره کدملی خود را به صورت اعداد فارسی به شماره اعلام شده می فرستاد برایش پیامک میآمد که چنین کد ملی مربوط به شماره شما نیست. حتما باید شماره کد ملی به صورت اعداد انگلیسی و آن شمارهای هم که پیامک را ارسال میکنیم باز به صورت انگلیسی باید نوشته شود. دوستم این روش را انجام داد برایش پیامک تشکر آمیز آمد و تلفن همرهاش هم قطع نگردید.
نتیجه هیچکس تنها نیست، امآ همراه اول بفکر مشتریانش نیست!! (2711173) (alef-10)