میشه بفرمایید کدوم سخنان فضلی نژاد قابل دفاع نیست؟
در ضمن احتمالا ترور ایشون به خاطر لو دادن طرح حسین بشیریه در دولت اصلاحات نیست؟ (292765)
سردبيري الف
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۷:۲۵:۱۰
سلام
پاسخ سوالتان را در خطبه هاي رهبر انقلاب در29شهريور بجوييد، ازجمله:
\"...من هيچ موافق نيستم با اينكه فضاى جامعه را فضاى سوءظن و فضاى بدگمانى قرار بدهيم. اين عادات را از خودمان بايد دور كنيم. اينكه متأسفانه باب شده كه روزنامه و رسانه و دستگاههاى گوناگون ارتباطى - كه امروز روزبهروز هم بيشتر و گستردهتر و پيچيدهتر ميشود - روشى را در پيش گرفتهاند براى متهم كردن يكديگر، اين چيز خوبى نيست؛ اين چيز خوبى نيست، دل ما را تاريك ميكند، فضاى زندگى ما را ظلمانى ميكند. هيچ منافات ندارد كه گنهكار تاوان گناه خودش را ببيند، اما فضا، فضاى اشاعهى گناه نباشد؛ تهمت زدن، ديگران را متهم كردن به شايعات، به خيالات...\"
نشاني اش:
http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=8070
البته افشاگري عليه فساد و بي عدالتي و انحرافات فكري به شرطي كه مستند و با هدف روشنگري باشد پسنديده و گاهي واجب است. (292819)
اگر مشابه این کار برای اصلاح طلبان و در زمان اصلاحات اتفاق می افتاد، تیتر اول همه روزنامه های اصلاح طلب و شبکه های خارجی بود، تک تک افراد باید به آن ترور شده تسلی می دادند، رئیس جمهور دستور تشکیل هیئت بررسی ویژه می داد و تمام جناح مقابل به این جنایت متهم می شد.
اما متاسفانه در حال حاضر به این ماجرای ویژه و به ویژه بعد از افشاگری فضلی نژاد درباره طرح ترور تئوریسین شاخص اصلاحات (حسین بشریه) بی توجهی شده است و سایت های اصولگرا تنها اشاره کوچکی به آن کردند!
اگر در زمان اصلاحات می گفتند که خودشان قصد بهره برداری از ماجرای حجاریان را با این جنجال سازی هایشان دارند، درست به نظر می رسید. اما حالا چی؟
حتی این ماجرا تیتر سایت های اصولگرا هم نشد. باز هم در حال حاضر می توان گفت که چه کسی سود برد. (292889)
مردم شریف ایران بدانند که این چماقداران نقابدار که داعیه اصلاح دارند مروج خشونت و منشا خشونتند. دیکتاتور تر از اینها فقط یک نفر است و اونهم خودشان (292951)
محمد جعفری
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۱۲:۳۵:۳۱
سایت الف که گاهی در انتشار کامنتها حتی عدد و رقم را به خاطر اینکه ادعای بیسند است سانسور میکند چگونه چنین مطلبی را منتشر میکند.
آقای توکلی شما از آقای موسویان به خاطر نقل مطالب دیگران حلالیت میطلبید آن وقت اجازه میدهید تهمت حمله با چاقو و ضرب و جرح براحتی به جماعتی زده شود؟
ابتدا میگویند گودتاگران مسئول این حمله بودهاند و بعد با اشاره به زندهباد مخالف من، اصلاحطلبان را متهم میکنند.
الف در درج مطالب آزاد (و البته از نظر شرعی و قانونی مسئول) است ولی اگر قرار است مطالب کیهانی منتشر کنید سایتهای دیگری هستند که بهتر اینکار را میکنند. من به خاطر شفافیت، اجازه اظهار نظر مخاطب و سعی برای رعایت انصاف و شرع و قانون الف را میخوانم نه برای تهمتهای بیاساس!
آقای توکلی ما را بگو که برای اصلاح و محدودیت آقای احمدینژاد که نظارت مجلس و رعایت قانون را خوش نمیدارد و بعد از 4 سال در قدرت بودن از تلویزیون به ایراد اتهام و ابهام به افراد معروف میپردازد به امثال شما دلخوش کردهایم. مگر مملکت قاضی و قانون ندارد که آقای نویسنده حکم صادر میکنند؟ (293108)
آقا محمد گفتار این نویسنده و من چیزیه که خودمون هم قبول نداریم!ولی شما حتما قبول دارید چون تا امروز از این شیوه استفاده می کردید.
آقای حجاریان ترور شد افتاد گردن آقای مصباح کسی هم نگفت که به چه دلیلی...
عکس امام پاره شد افتاد گردن نظام کسی هم نگفت که به چه دلیلی...
عاشورا هر کاری خواستند کردند آقای موسوی گفت کار خودشونه...
خوب عزیز من از ماست که بر ماست شاید منم خودم این استدلال خودمو قبول ندارم ولی وقتی رهبر شما اینجوری حکم صادر می کنه پس با همین شیوه میشه علیه شما حکم صادر کرد شما هم نباید خورده بگیری چون این دقیقا کاریه که خود شما انجام میدید!جز اینه... (293411)
سلام
ببین دوست من به همین راحتی نمیشه چیزی رو به گردن اصلاح طلبان و یا اصولگرایان بیندازیم این وسط چیزی مشکوکه و مثل اینکه قراره همچنان بین اصلاح طلب و اصولگرا که همچون دو بال این هواپیما (نظام) هستند تفرقه ایجاد بشه.
حذف یک بال از بدنه این نظام چه بال راست باشه و چه چپ عاقبتی جز سقوط اون هواپیما به همراه نداره.
به نظرم ما باید با هم متحد باشیم و وحدت داشته باشیم وگرنه جنگ راست و چپ به ضرر همه است و هردو بازنده خوهند شد.
اما در پاسخ به این دوست نویسنده:
اولا من تاسف خودم رو از ترور اقای فضلی نژاد اعلام میکنم.
نکته اول: فرمودید : پاسخ قلم چاقو نیست.
دوست من سلمان رشدی وقتی کتاب ایات شیطانی رو نوشت و اون توهین هارو به اسلام کرد.با فتوای معروف امام کشتن این فرد واجب شد.پس پاسخ قلم چاقو هم میتواند باشد یا نمیتواند؟
نکته دوم: فرمودید:پاسخ چهرههای دوم خردادی به اتهامات فضلینژاد فقط توهین و ترور شخصیت بود. آنها بجای استدلال و شرکت در مناظره، فقط توهین کردند. آنهم با الفاظی بسیار زشت و دور از نزاکت.
ایا شما روزنامه ای بیشتر از روزنامه کیهان در توهین و افترا و تهمت سراغ دارید؟
صحبت از مناظره میکنید ایا روزنامه کیهان جوابیه های افرادی را که به انها توهین میکند منتشر میکند؟نمونه اش جوابیه جناب مطهری که ما انرا از سایت ها خواندیم.
واقعا انصاف هم چیز خوبی است شما دیگران را به تهمت متهم میکنید انگاه خود شما ...
نکته سوم: بعد از انتخابات و اجرای پروژه کودتا علیه رای اکثریت..
کدام کودتا؟! ایا رهبری نظام هرگز از واژه کودتا استفاده کردند؟ پروژه کودتا؟باز هم تهمتی از نوع کیهان. رهبری نظام از واژه غفلت خواص استفاده میکنند شما از واژه کودتا؟ این هم نمونه ای از جلوتر حرکت کردن از رهبری نظام.
نکته چهارم: فضلینژاد به نوشتههایش ادامه داد و این بار پاسخ کودتاگران نه «ترور شخصیت»، بلکه «ترور فیزیکی» بود.
مدرک دارید اگر دارید منتشر کنید. در ضمن ما منتظر انتشار مدارک دیگری که کیهان میگوید هستیم منتها گویا این مدارک اصلا وجود ندارند باز هم تهمت!
نکته پنجم:تصور بفرمایید اگر چنین تروری در زمان دوم خرداد اتفاق میافتاد و روزنامهنگار افشاگر آن جناح، شبانه به قصد مرگ چاقو میخورد، چه جنجالی به پا میشد؟!
با شما موافقم.
نکته ششم:سایتهای ضدانقلاب به همراه دنبالههای سبزشان در داخل، از این ترور شادی میکنند.
به سبز ها اجازه حضور در صدا وسیما بدهید و سایت های انها را فیلتر نکنید و روزنامه های انها را فله ای جمع اوری نکنید تا دنباله روی ضد انقلاب نباشند.
در ضمن کدام سبز اضهار شادمانی کرد؟
نکته هفتم:ترور خونین این روزنامهنگار، تا ابد لکه ننگی خواهد بود بر کارنامه کسانی که مدعی بودند: «زنده باد مخالف من»
نه تنها لکه ننگ نیست بلکه این جمله لکه درخشانی در کارنامه اصلاحات محسوب میشود.
در مجموع من و شما نظرات مخالفی با هم داریم اما میخواهم به شما عرض کنم:
زنده باد مخالف من.
اجرا و اعتقاد و توافق بر سر تمامی اصول قانون اساسی جمهوری اسلامی ما بهترین راه برای اتحاد محسوب میشه.برای پیشرفت ایران باید اتحاد داشت و محور اتحاد قانون اساسی ماست.
ممنون و متشکر (292851)
مصطفی
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۰۰:۵۶:۰۲
پاسخ دارم برات از نوع خوبش
فقط در جوابت از خدا میخوام هیچ کدوم از ما ها رو تحصیل کرده های اتو کشیده ی شیک و پیک ولی گیج قرار نده، اول از همه خودم رو و بعد بقیه رو...
یک بیسواد نادان، از یک باسواد نادان عاقل تر است (منتها عکس این جمله:\"یک باسواد نادان از یک بی سواد نادان .....تر است\" معروفتره برای رعایت ادب معکوسش کردم!)
الف لطفا منتشر کن (292955)
دوست محترم
سلمان رشدی توهین و تمسخر به جامعه تحویل داد و به مقدسات یک گروه عظیم توهین کرد.
نکند شما جریان اصلاحات را با پیامبر مکرم اسلام و سلمان رشدی را با فضلی نژاد مقایسه می کنید؟
فضلی نژاد جز بیان واقعیتهای درون اصلاحات چی گفته؟ اگر این افشاگریهای او واقعیت نداشته، چرا اصلاحات با دلیل و برهان و مناظره رد نکرده اند؟
من جواب می خوام الف! (293014)
کدام کودتا؟! ایا رهبری نظام هرگز از واژه کودتا استفاده کردند؟ پروژه کودتا؟باز هم تهمتی از نوع کیهان. رهبری نظام از واژه غفلت خواص استفاده میکنند شما از واژه کودتا؟ این هم نمونه ای از جلوتر حرکت کردن از رهبری نظام.
بله رهبری نظام استفاده کرد. شما نشنیدید! مگر یادتان نیست همان اوابل اغتشاشات رهبری فرمودند : اینها خیال کردند اینجا هم گرجستان است که کودتای مخملی راه بیندازند؛ اشتباه کردند (نقل به مضمون) این یعنی چی؟ معنیش اینه که اینها قصد کودتا داشتند، سرخودشون به سنگ خورد!
الف پخش کنی ها! (293015)
چطور شما الفظ زشتی مانند دیکتاتور رو بکار می برید (293184)
دوست من به نظر من مملکت ما دو بال پرواز دارد یکی رهبری و دیگری ملت بر خلاف حرف شما که میگویید این دو بال اصولگرا و اصلاحات هستند اصلا این جریانات سیاسی مگر چند سال است که ظهور کرده اند پس در زمان جنگ این پرنده چگونه پرواز میکرد. بدون بال بود؟
این جریانات تا زمانیکه در مسیر این دو رکن نظام اسلامی حرکت کنند این افتخار را خواهند داشت که به مملکت خدمت کنند و الا مردم با هیچ طیفی عقد اخوت نبسته اند
در ضمن من جریان اصلاحات را نه تنها بال پرواز نظام نمیدانم بلکه بیشتر شبیه وزنه ای میبینم که مانع پرواز این پرنده شده است. (293176)
شما ظاهرا صحبت های آقا را یاد رفته که در نماز جمعه 29 خرداد فرمودند:
احمق ها فکر کردند اینجا هم گرجستان است
به نظر شما در گرجستان چه کردند ؟ (فکر کنم کودتای مخملی بود دیگه ؟) (293178)
دوست عزیز خوی شروع کردی و من فکر کردم با فردی معتقد به اصول (مهم نیست چه اصولی که می توان با فردی که اصولی مخالف داشته باشد هم صحبت و بحث کرد) طرف هستم ولی در ادامه دیدم نه ایشان هم مانند دیگر مواقع حتی با اصولی که خود وا حسینایش را سر می دهند معتقد نیست. دوست عزیز که می گویی زنده باد مخالف من، از اصول تفکر دینی ما هست که به توهین کنندگان و وهن کنندگان اجازه توهین ندهیم. آقای رشدی به اصول تفکراتی ما توهین بلکه فحاشی کرد آیا شما معتقدید که به کارش ادامه دهد؟ آیا فحاشی و توهین به اصول یک میلیارد انسان که مخالف نظر شما هستند را انسانی می دانید؟ بسیار خوب ما از این هم میگذریم ولی آیا در همان جوامع که رشدی و امثال رشدی پرورش دادند گذاشتند ما حتی روسری دخترانمان را به سرشان کنند؟ گذاشتند ما و امثال ما کتابی در باره انجیل نوین (کتاب مشترک صهیونیستها و مسیحیان پروتستان) بنویسیم و به زندان نیافتیم؟ آیا غیر از این است که شما بدین وسیله دارید از خشونت طلبان به نوعی دفاع می کنید؟ این چه زنده باد مخالف من است؟ آیا مخالف شما زنده باد ولی جنازه اش زنده باد؟
شما از کلمه ای استفاده کرده اید مانند دیگر زنده باد مخالف من این کلمه را متصرف شده اید اصلاح طلبی. کی و کجا گفته شده که شما زنده باد مخالف من مظهر اصلاحطلبی هستید؟ به کدام توجیح این کلمه دربست در اختیار شما قرار گرفت؟
از واژه سبز استفاده کردید. می دانید سبز و کلا تفکر پشت پرده این کلمه سبز چه هست؟ می دانید حزب سبز در اروپا از کدام ابشخور آب می نوشد؟ می دانید موسس این حزب در اروپا که و چه کسانی هستند؟ لطفا در این مورد مطالعه کنید تا بدانید سبز سیاسی چه هست. یادم می آید روزی حزب فالانژ در اروپا تاسیس شد. ابتدا کسی به آن مخالفت نکرد و حتی رشد کرد تا جنایات اسپانیا و لبنان بروز کرد بعد دیگر به هر کسی که می گفتند فالانژ مانند فحش می دانستند. اکنون نیز همان موقعیت است. حتما باید جنایات اتفاق بیافتند تا بیدار شویم. نمی شود از گذشته درس بگیریم و جلوگیری کنیم.
می گویید کیهان دروغ می گوید. اصلا بر فرض که اینگونه باشد خوب شما مگر نمی گویید زنده باد مخالف من شما خوتان را راستگو بپندارید و کیهان و فضلی نژاد را دروغگو پس چرا می خواهید جنازه اش کنید؟ این است زند باد شما؟ اینست معنی راستگویی شما؟ می دانید همان رهبر و واضع سخن زنده باد مخالف من در زمان جنگ خود از دست اندر کاران جنگ انهم در حد روسای جنگ بودند و بعد همه سالهای دفاع را زیر سوال برند؟
دوست عزیز یادتان باشد هر سخنی که به ظاهر خوش سیما بر زبان برخی آمد معنیش معتقد بودن صاحب سخن به آن سخن نیست. یک روزی به این نتیجه می رسی ول امیدوارم این باورهای شما و ساده گی شما بگذارد به آن روز برسید که واقعیت را ببینید. من خودم خیلیها را دیدم که نتوانستند واقعیتها را ببینند. (293262)
فاروق
۱۳۸۸-۱۲-۰۸ ۱۱:۳۱:۳۷
البته بنده به اينكه اصولگرايان(راستي ها) و اصلاح طلبان(چپي ها) دوبال هواپيماي انقلاب باشند قايل نيستم بلكه طبق فرمايش حضرت امام(ره) و رهبري محور مردم هستند حالا آقايان اسمشان را عوض كنند و هر چيز ديگري بگذارند.
1- شما قياس مع الفارق كرده اي و فضلي نژاد را با سلمان رشدي مقايسه كرده اي و در ضمن نتيجه گرفته اي جواب قلم گاهي اوقات چاقو است.اين همان تز \"بشيريه\" است كه آقاي فضلي نژاد در مقابل آن افشاگري مي كرد.
2- آقاي ... كه در سازمان ... است در رد ادعاي آقاي فضلي نژاد در مورد كمك وزارت كشور دولت اصلاحات به \"بشيريه\"فقط فحاشي كرده بود و روابط عمومي آن سازمان هم بدون استدلالي حرفهاي فضلي نژاد در مورد كمك مالي آقاي... را تكذيب كرده بود اما خود بشيريه آنرا تاييد كرده بود كه آقاي ... در آخر كار موضوع را تاييد كرد اما گفت در اين كار دخالت مستقيم نداشته.اين يك نمونه و همچنين طفره رفتن آقايان اصلاح طلب از مناظره و جواب ندادن ها.حرفهاي علي مطهري ربطي به اين موضوع نداشت.
3- نگوييم كودتا مي توانيم بگوييم برنتافتن راي اكثريت-فرقي ندارد- چنانچه آقاي پدرخوانده هم گفته بود ابطال كف خواسته آقاي موسوي است.
4-مدرك سايت مي تواند همان بند الف جوابيه شما باشد و مقايسه فضلي نژاد با رشدي ملعون و اين ذهنيت كه جواب قلم مي تواند چاقو باشد و لطف نموده گفتي شايد هم نمي تواند.
5- با شما موافقم.
6- سايت \"ايلنا\" . و برخي عزيزان بلاگ نويس طرفدار اصلاح طلبان (چپي ها)
7- زنده باد مخالف من شعار دوران دولت اصلاح طلبان بود كه عملكرد آنها در بسياري موارد آن زمان و اين زمان مخالف اين موضوع را نشان داده است. زنده باد مخالف من را بايد در عمل نشان داد وگرنه دادن شعار خيلي راحت است.اصلا زنده باد دشمن من. (293430)
ببخشید مگه اصلاح طلب ها فضلی نژاد را ترور کردند که به این آسانی میگید کار اونا بوده؟
اگه اطلاعاتی در این زمینه دارید بگید تا ما هم بدونیم! (292767)
خیلی ببخشیدا چیزی که کاملا مشخصه همینه
بابا یارو علیه اصلاح طلب ها مطلب می نوشته و ترور شده. نکنه از کیهان رفتن ترورش کردن؟! (292794)
چرا اگر در زمان اصلاحات انجام میشد؟
مگر همین آقای حجاریان در زمان اصلاحات ترور نشد! که انداختند گردن راستی ها و به خصوص آقای مصباح جز اینه؟
رسول خان ما یک طرفه به قاضی رفتن رو از شما یاد گرفتیم همون روزی که ترور حجاریان رو گردن راستی ها انداختید اون موقع مگه شما دلیلی داشتید که تقصیر این وری هاست که امروز از ما دلیل می خواهید؟ (292803)
چيزی که آن موقع اثبات شد با چيزی که هنوز اثبات نشده زمين تا اسمان فرق می کند. (292896)
کی ان موقع اثبات شد که سعید عسکر اصولگرا بوده؟ مگه از بچه های اطلاعات نبود؟ و مگه خود حجاریان و اصلاحاتیها اعضای فعال اطلاعات نبودند تا اون موقع؟
چرا حجاریان بعد سعید عسکر رو بخشید و رضایت داد؟
چرا سعید عسکر در انتخابات گذشته از موسوی ذفاع میکرد و می گفتند در ستادهای ری موسوی فعال بوده؟
این سوالات رو هم پاسخ بدین. دم خروس بیرونه
شاید اون سالها گرم و طرفدار اصلاحاتی ها بودیم و از شر هاشمی به اصلاحاتی ها پناه برده بودیم، نمی فهمیدیم . ولی حالا که فهمیده ایم که اصلاحاتی ها برای جمع کردن آبرو شهید سازی هم می کنند و خودزنی هم می فرمایند.
ترور سعید حجاریان هم احتمالان خودزنی اصلاحاتی بوده است.
احتمالا اصلاحات آن زمان هم بعد از آن آشوبهای شورای شهر خون می خواسته! (293017)
چرا حجاریان بعد سعید عسکر رو بخشید و رضایت داد؟
ترور سعید حجاریان هم احتمالان خودزنی اصلاحاتی بوده است.
یعنی می خوای بگی حجاریان خودش خواسته ترور بشه و به این روز در بیاد؟ (293206)
تا جایی که من یادمه آقای حجاریان معاون وزیر اطلاعات بودن انگار (293416)
یکی گفته اگه توی زمان اصلاحات کسی همچین کاری می کرد جنجال به پا می کردن. خوب شد خودتون یه مثال خوب یادتون بود زدید.
اصلاحات گلی به سر مردم نزد. اصولگراهاتونم دیدیم. ... چهل تا چاقو بسازه یکیش دسته نداره. (293085)
ببخشید عزیز، مثل اینکه یادتون رفته وقتی حجاریان رو ترور کردن گفتن که سعید عسکر رو خودش فرستاده بوده تا ترورش کنه! الان هم که میگن سعد عسکر تو ستاد موسوی کار میکرده.
خوب نظرتون چیه که فضلی نژاد هم یه عده رو فرستاده باشه تا ترورش کنن!؟ (292856)
چطور کشته شدن ندا کار خود سبزها بوده ؟ (293067)
آخه همانطور که دوستان نوشتن در مورد سعید حجاریان اینقدر مشخص نبود.
بعد شما یک نگاهی هم به قرآن در مورد گناه بودن بعضی گمانها و قضاوت حضرت داود بینداز. (293179)
دوست عزیز
دقیقا به خاطر همینه که میشه شک کرد که کار اصلاح طلب ها نبوده
به قول دوستان ، توی فضای غبار آلود نمیشه به راحتی در این باره کسی رو متحم کرد
تجربه نشون داده وقتی دشمن سیاست ترور رو در پیش میگیره ، از هر دو جناح دست به ترور میزنه
من خودم این ترور رو در ادامه ترور خواهر زاده موسوی و سعید علی حسینی میدونم و معتقدم کار هیچ یک از دو طرف نیست
دشمن با این کار میخواد ذهن دو طرف رو نسبت به طرف مقابل بدبین کنه.
از اصولگرایان عزیز می خوام که توی این دام دشمن قرار نگیرن.همون طوری که اصلاح طلبان هم ترور او دو شخص رو کار اصولگرایان نمیدونن.
این ترور هم مثل دو ترور قبلی محکومه (293201)
جناب نا شناس
یک فرضیه دیگر هم موجود است و آنهم ترور ایشان توسط دوستانشان برای متهم کردن جناح مخالف است .یک مهره سوخته که کارش را انجام داده .البته من هیچکدام از دو نظریه را تایید نمیکنم فقط میگویم یکطرفه به قاضی نرویم.از سربازان گمنام امام زمان که ریگی را در زمین و هوا دستگیر میکنند انتظار میرود در اسرع وقت عاملان این عمل شنیع را به سزای اعمالشان برسانند.ما منتظریم...
در ضمن امیدوام موسسه فرهنگی کیهان که اصیلترین نشریه ایران است و توسط برادر حسین به یک هزل نامه تنزل پیدا کرده به جایگاه اصلی خود برگردد .به یاد دارم پدر بزرگم فقط کیهان میخواند.یاد آنروزها به خیر. (293366)
40ميليون
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۶:۴۸:۰۰
افتادن كودتاي سبز به اين كارها باعث تاسفه..
چي فكر مي كرديم چي شد؟. (292801)
روزنامه نگار
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۶:۵۱:۰۹
نه كار اصلاح طلب ها نبوده الف هم چنين ادعايي نبايد بكنه فقط سكوت مدعيان زنده باد مخالف من در برابر اين جنايت خيلي شرم آور است (292805)
یعنی شما اینقدر ساده ای؟! که نمی تونی بفهمی اصلاح طلبها ترورش کردن؟ (293016)
دوست عزیز شما داری بدون استدلال میگی اصلاح طلبها این کار رو کردن.
اصلاح طلبها هر کاری تا به حال کرده باشن، اینکار رو نکردن، فکر نمیکنی داری قبح اینکار رو میشکنی/؟ (293248)
ببخشید شما مدرکی دارید که این واقعه "ترور" بوده؟ مدرکی دارید که چه کسی و متعلق به چه گروهی به او حمله کردند؟ چون اگه دارید اونها رو بدید به قوه قضاییه اگه نه روی چه حسابی اتهام میزنید به گروه مقابلتان؟ یادمون نره همکاران همین آقای فضلی نژاد در کیهان بارها انواع حملات به اصلاح طلبها و برنامه های ترور شخصیتهای مهم آن را که موفق نبودند را نوعی خودزنی می نامیدند که این گروه خودش سعی میکرد اعضای خودش رو مورد حمله قرار بدهد تا مظلوم نمایی شود و جناح خودش رو محق بنامد... حالا سوال من از جنابعالی و آقای کیهان نشین این است که چه مدرکی دارید که این کار توسط گروه مقابل انجام شده؟ چون با منطق کیهانیان این کار ممکن است توسط خود همفکران این آقا انجام شده باشد! در نهایت تا زمانی که مدرکی ندارید لطفا چنین مطالبی ننویسید و الف نیر بدون داشتن هیچ مدرکی آنرا چاپ نکند
ترور نبوده
یه شوخی بوده! شما خودت رو ناراحت نکن. بچه ها خواستن یه کم شوخی کنن یهو چاقو در رفت
اون 30 تا بسیجی هم همینطوری رفتن دیگه. شوخی کردن با هم یهو این اتفاقا افتاد. جنگ ما هم همینطور بود. شهیدای اول انقلابمون هم همینطوری رفتن
ایشالا که به جای این شوخی ها رو به گفتمان شما بیارن و کارای بد رو کنار بزارن (292785)
این دیگه شاهکاریست از طرف الف! در صفحه اصلی ظاهرا این نوشته هیچ نظر غیرقابل انتشاری ندارد، بعد که وارد صفحه میشم نظر من نیست اما یکی با ذکر نوشته من بهش جواب داده! الف جان انشاله گربه بوده و قصد سانسور نداشتی، احتمالا مجبوری برش گردونی یا اون جواب رو هم حذف کنی تا این شاهکارت خیلی دیده نشه!
در خصوص جواب آقای ناشناس که فرمودند:
\"
ترور نبوده
یه شوخی بوده! شما خودت رو ناراحت نکن. بچه ها خواستن یه کم شوخی کنن یهو چاقو در رفت
اون 30 تا بسیجی هم همینطوری رفتن دیگه. شوخی کردن با هم یهو این اتفاقا افتاد. جنگ ما هم همینطور بود. شهیدای اول انقلابمون هم همینطوری رفتن
ایشالا که به جای این شوخی ها رو به گفتمان شما بیارن و کارای بد رو کنار بزارن\"
نه من فکر میکردم شوخی اونی بود که زد خواهرزاده موسوی رو توی روز روشن ترور کرد، یا اونی بود که حجاریان رو ترور کرد و الان مقامی گرفته، یا اونی که ندا را کشت، یا اونی که سهراب را کشت یا اونی که ... البته وجه مشترک همه اینها اینه که کیهان نشینان و همفکرانشان میگن همه این کارها توسط اصلاح طلبها برای خودزنی انجام شده ... خب من هم یه سوال کردم که اگه اونها خودزنی بودند چرا این یکی خودزنی نباشه!
شما هم خودش رو ناراحت نکن، یهو احساساتی میشید موارد نامربوط به نوشته من رو در جواب میارید... نفهمیدم سوال من در مورد مدرک حرفهای نویسنده و اتهامات چه ربطی به جواب شما و شهدای انقلاب داشت! (292824)
فضولباشي
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۱۴:۴۵:۳۴
این دیگه شاهکاریست از طرف الف!
عباس جان من هم متوجه اين اشتباه الف شدم و به الف گوشزد كردم و جالب اينكه مثل نظر قبليم راجع به اصل مقاله سانسور شد و نظر شما هم كه سانسور شد يعني تا اينجا سه نظر غيرقابل انتشار
جالب اينكه در حال حاضر تعداد نظرات غيرقابل چاپ 2 تا بيشتر نيست حالا بايد پرتقال فروش را پيدا كرد! (293142)
شوخی اونی بود که یک روز دفتر تحکیم وحدت در بست در اختیارش یود و الان در voa به تحلیل می پردازد. شوخی آن بود که روزی موسس سپاه شد و روزی معان وزیر و حالا در voa به تحلیل می پردازد. شوخی اونی بود که یک روزی تئوریسین سپاه بود و حالا مدافع همجنس بازی. شوخی آن بود که لایحه و سخنان اقای هاشمی در مورد صیغه را بر نتافت و بعد دیدیم 3 تا زن داشته است. شوخی آن بود که روزی که بر سر کار بود و البته اصلاحات می کرد چه حجابی رعایت می کرد و وقتی به مقصود رسید چه متمدن شد و روسری از سر برگرفت؟ شوخی آن بود که روزی در مجلس تحصن کرد و استعفا داد و بعد که به هاروارد رسید همه شد آش . شوخی بود آنکه روزی 3 سال دانشگاهها را بست به اسم انقلاب فرهنگی بعد وقتی به هاروارد رسید انقلاب فرهنگی را جنایت نامیدو
اگر بخواهی اینقدر تو این مملکت با مردم شوخی کردند که نگو . ترور حجاریان و ندا و امینزاده و.... از همین شوخیها بود.
بابا این مردم اهل شوخی نیستند چه کسی را باید ببینند تا باهاشون شوخی نکنید؟ (293264)
حتی اگه شوخی بوده اول باید مسبب شوخی معلوم بشه. بدون سند که نمی شه به یکی اتهام شوخی زد برادر (292932)
لاله د
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۶:۱۸:۴۱
20سال پيش مجاهدين خلق هم اول به شورش خياباني تحريك كردند و بعد كه معلوم شد مردم با آنها نيستند، به ترور روي آوردند.
تاريخ معاصر نشان داده است كه گروه هاي تندرو كه از مردم مي برند به ترور متوسل مي شوند...
(292781)
شعار زنده باد مخالف من شعار آقای خاتمی است . کسی که ااین مقاله را نوشته تشخیص خوبی نداده که چه می گوید والا می فهمید چه تهمت بزرگی به اصلاح طلبان زده است . انشاءالله خداوند همه ما را هدایت و عاقبت به خیر کند.
یکی از طرفداران آقای خاتمی
ایرادی هم ندارد شما ننوشتید همان دعا بالا برای همه مان ، حتی برای شماست (292793)
صاحب اثر
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۷:۰۴:۱۵
کسی که افشاگری می کنه، پای لرزش هم می شینه!
مطلب زیر رو از فضلی نژاد ببینید:
افشاي پروژه بشيريه در دولت خاتمي براي تئوريزهكردن ترورهاي سياه
http://www.rajanews.com/PrintFriendly.asp?id=43281 (292808)
آفرین بر این بزرگ مرد خبری
معلومه که وقتی خود حسین بشیریه حرفی برای گفتن نداشت و اصلاحاتی ها به خصوص خاتمی هم حسابی سوختند از این افشاگری ترورش میکنندو (293019)
مصطفی
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۷:۱۴:۲۵
به نظرتون رای مثبت دادم چون با دعاتون موافق بودم
خداوند همه ما رو عاقبت به خیر کنه که حداقل بتونیم دو قدم با مردم خودمون توی راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنیم.
و خداوند چشمان همه ما را به روی حقیقت باز کند و پرده های کینه و طمع قدرت و ثروت رو از جلوی چشمانمان برداره.
من اگر طرفدار هیچ جناحی هم نباشم از خارج هم بیام ببینم این صحنه ها رو خواهم فهمید کی محبوب دل مردمه و میره وسط مردم و کی محبوب دل مردم نیست که با حضورشون سریع مجبور به فرار میشن و اونقدر در دل مردم جا ندارند که 4 نفر در حمایت از اونها شعار بدهند و جلوی افرادی رو که می خوان اونها رو فراری بدهند بگیرند. واقعا خاتمی و کروبی و میرحسین در قلب مردم جایی ندارند اگر داشتند در 22 بهمن وضعشون اون نبود...
عاقبت به خیری چیز خوبیه... (292813)
البته زنده باد مخالف من را ایشالله که ایشون قبول دارد با آن لبخند و عبای تمیز! ولی اگر دوستانشون تصمیم گرفتند مخالفشان را نابود کنند عکس العمل جناب خاتمی چه بوده است؟ بنظرتان تناقضی نداشته است؟
البته من منتقد آقای خاتمی ولی دلسوز وی هستم. (293048)
اين كارها از اصلاح طلبان باوركردني نيست. اين جوركارها از تندروهايي بر مي آيد كه به هر دو جناح نفوذ كرده اند و مي خواهند كشور را به بحران بكشند (292775)
دانشجو
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۶:۳۷:۳۵
به نظرم مسئله خیلی روشنتر از اونه که بخاد لا پوشونی بشه این یه ترور ساده نبوده که مثلا یه گلوله شلیک بشه و بعد جنجال که ترور انجام شده ایشون به شدت زخمی شده به قصد کشتن طراحی شده بعدشم کافیه جوابهای توهین آمیز اصلاخ طلب ها به حرفای با منطق ایشون و وهمینطور حرفای پارلمان نیوز (که گفته این ترور در پاسخ به سخنان شریعتمداری بوده)ر و کنار هم بذارین اونوقت بدون غرض روزی جواب بدین کارکیه
میگن فتنه که به ته می رسه ترور شروع میشه (292798)
کامران
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۶:۴۴:۵۳
پیام فضلی نژاد عزیز
درود بر شرف و آزادگیت.
***
بزرگترین تهدید برای تجدیدنظر طلبها افرادی هستند که روزگاری جزء آنها محسوب می شدند من خودم هم یکی از آنها بودم که به ماهیت پلید و خشن آنها پی بردم و تمام تلاشم در این مدت این بوده که در جمع دوستان و آشنایان با دلیل و منطق چهره کریه آنها را که در پس شعارهای فریبنده مخفی می کنند را نشان دهم. (292800)
بسیجی
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۱۱:۰۱:۴۴
منهم یک زمانی راستی بودم و بسیجی ولی حالا یک بسیجی سبزم (293072)
مصطفی
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۱۶:۰۳:۳۶
دوست بسیجی من
شما چه بسیجی ای هستی که نتانیاهو برات هورا میکشه و سازگارا بهت خط میده و اوباما و هیلاری خانم نگرانتن؟
به نظر من قبلا یا واقعا راستی نبودی، فکر میکردی راستی هستی یا جزو اون دسته ای هستی که در فتنه اخیر نتونستند خودشون رو حفظ کنند و باد بردشون...
اگر واقعا پشیمون نیستی، سبز شدنت رو بهت تبریک میگم... (293168)
بسیجی
۱۳۸۸-۱۲-۰۹ ۱۴:۰۸:۱۴
از کی تا حالا نتانیاهو و سازگارا و اوباما و .... معیار ارزش گزاری شدند ؟
فکر کنم اینطور که شما برخورد میکنی هر حرکتی که باعث استقلال و پیشرفت مملکتمونه و با منافع اون کشورها متضاده ، اونا بصورت صوری ازش حمایت میکنن چون مطمئن هستن که عده ای تو ایران هستند که چشم بسته فقط بخاطر حمایت دول غربی شمشیر میکشن و ریشه ایران رو میزنن . دوست عزیز چشماتو باز کن و عینک بدبینی رو از چشمات بردار . معیار سنجش حرکتهای اجتماعی یا سیاسی باید سرافرازی و استقلال واقعی مملکتمون باشه . (293731)
اسممو واسه چي مي خواي؟
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۷:۱۰:۴۵
ترور و چاقو كشي آن هم عليه روزنامه نگار افشاگر واقعا تنفر انگيز است.
البته اين خبر باور كردني نيست. اگر واقعا اين اتفاق افتاده باشه كه الان كيهان و صداسيما و ... بايد گوش فلك را پر مي كردن! (292772)
مصطفی
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۰۰:۵۷:۳۰
در تلویزیون باهاش مصاحبه کرد دوست من... (292956)
واقعا عجیب صحبت می کنید! مگر اصلاح طلبان ترور کرده اند که تیتر زده اید پاسخ قلم چاقو نیست!
! (292811)
مصطفی
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۰۰:۵۹:۵۸
اگر اصلاح طلبان هم ترور نکرده باشند، اصلاح طلبان به این ترور راضی اند و هیچ واکنشی نشون ندادند (292957)
بله اصلاح طلبان ترور کرده اند. پس عمه ی من ترور کرده؟ (293020)
از کجا معلوم که کی این کارو کرده ؟
اصلا از کجا معلوم که یه تصفیه حساب شخصی نبوده باشه ؟
خواهش میکنم یکم معقولانه تر بنویسید. (292814)
داودفرهی
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۷:۲۱:۲۳
اگراصلاح طلب هارا به هرعنوانی متهم کنیداین جور اتهامات با هیچ چسبی به انها نمی چسبد این اعمال مختص انانی است فرمان حمله به کوی دانشگاه (ازروی عقده) حمله به کوی سبحان وبالاخره حمله به حسینیه جماران رامیدهند . که خودشماهم انان رامیشناسید ولی انحصارطلب ها اجازه منتشرشدن نام انها نمیدهند چون تف سربالا است انشاا.. این یکی را منتشرکنی (292816)
مصطفی
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۰۱:۰۱:۵۰
نمی چسبد؟
آقا فردا یک یاز همین کله گنده هاشون بره عیادت این آقا، اصلا نره عیادت یک خط بگن محکومه این رفتارها (292960)
مگه سعید حجاریان ترور نشد ،اونم با سلاح گرم ،الان آقای عسگر کجاست ،اگر با ایشون بر خورد قاطع می شد این اتفاق برای آقای فضلی نمی افتاد.این سرنوشت کسانی که مرگ رو واسه همسایه خوب می دونند .
چپ و راست هم سرش نمیشه.
فیلترش نکن (292842)
سعید عسکر تا موقع انتخابات که انگار در ستاد موسوی بود، در شهر ری. بقیه اش رو هم باید از بچه های شهر ری پرسید که آیا زمان شلوغی ها در وسط اغتشاشات دیده شده یا نه. (292871)
\"انگار\" یا مطمئنا؟ (292933)
عکسی بود که زیر بغل حجاریان را برای بردن به پای صندوق رأی گرفته بود. شاید هم اشتباه باشه ولی تکذیب نشد. (293049)
http://avanews.blogsky.com/1388/04/25/post-24
متاسفانه سایت هایی که ازشون نقل قول شده دیگه وجود ندارند! (293070)
سعید عسکر رو که خود اقای حجاریان رضایت داد گفت آزادش کنید!
به نظرتون چرا؟
چون اصلاحاتی ها خودزنی کرده بودند. مگر همین امسال نمی خواستند در بحبوحه ی انتخابات خاتمی رو ترور کنند و قهرمان سازی کنند؟ البته احتمالا ترور نافرجام. (293022)
عوام الناس
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۸:۲۷:۱۲
پیشنهاد میشود :
1-در این مملکت قوه قضائیه را حذف کنید وقتی که شما فی الوداعه مجرم و تروریست را کشف میکنید.
2-رقیب را تیربارن کنید شما که دم از قلم میزنید و آنرا گم فرموده اید.
3-حتی کامنتهایتان یکی باشد(موافق شما)
4-اصلا\" نه کامنت هایتان را حذف کنید نظر خواهی کیلویی چنده؟
واقعا\" برادر قلم بدست تاکنون فکر کردیدکه امثال شما قاضی القضات نخبه مملکت را به این روز انداختید؟
نه اصولگراها مقصرند نه اصلاح طلب ها
ما مقصریم و شما که هر چه به فکرمان میرسد فکر میکنیم آخر قانون است و بر اساس آن شروع میکنیم به له و لورده کردن طرف
شما و ما را بخدا ،مردم آرامش و زندگی میخواهند
از کجا معلوم اونهایی که سنگشان را به سینه میزنیم ،نخواهیم 10 سال دیگر مانند به قول بعضی ها سران فتنه بنامیم.
پس شما را به آنچه که باور و ایمان داریم بگذاریم مردم زندگی کنند.و قضاوت را به قاضی القضات واقعی بر روی پل صراط واگذار کنیم؟
حقیر شما یک معلم ساده دانشگاه (292849)
متاسفانه زشت ترین بدعت ها را اصلاح طلبان گذاشته اند. قتل های زنجیره ای و ترور حجاریان را به جناح مقابل و علمای آن نسبت دادند و علی رغم مدارک متعدد، اجازه تحقیق را گرفتند.
وقتی در حیسینیه شیراز بمب گذاری کردند و پیش از آنکه تحقیقات مشخص شود، رسانه های غیر رسمی آن ها (و به طور مشخص برخی از سران ستادهای انتخاباتی موسوی در انتخابات سال بعد) آن را نقشه خود نظام دانستند. وقتی سران سپاه را با بمبگذاری شهید کردند می گفتند این کار خودشان برای مظلوم نمایی است. مرحوم کردان که فوت کرد، گفتند خودشان آن ها را کشته اند چون قصد افشاگری داشته است!
مواردی از این دست متعددند.
امیدوارم شما آن موقع هم ناراحت شده باشید و نسبت به دوستانتان با همین عتاب حرف زده باشید. (293115)
مصطفی
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۱۵:۵۰:۲۲
تکراریه ولی لازمه...
خداوندا ما را از تحصیل کرده های اتو کشیده شیک و پیک ولی گیج قرار نده، اول از همه هم خودم رو بعد بقیه رو (293161)
malma
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۹:۱۷:۳۰
بنام خدا
هر انسان بی اخلاق که ئین کار زشت را کرده خودش خودش را لو میدهد
کدا با صابران است (292866)
;aveh
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۹:۲۷:۲۲
اگر کار اصلاح طلبان بود خوب اول رییس کیهان که سابقه طولانی در تهمت زدن به افراد رو داره ترور میکردند.نه داداش اینم یه شاخه کوچک از سناریوی دقیق اقتدار گرایان است. (292870)
مصطفی
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۱۵:۵۶:۲۴
نه دوست من
سوزش اینکه یکی توی جبهه اصلاحات باشه بعد بره علیه خودشون حرف بزنه خیلی بیشتر ار اینه که یک اصولگرا علیه شون حرف بزنه...
شما خودت هم متوجه نیستی، ولی همین جمله ات \"رییس کیهان که سابقه طولانی در تهمت زدن به افراد رو داره\" داری تهمت میزنی. همین جمله ات نشات گرفته از تاثیرات ترور شخصیتی شریعتمداری توی روزنامه ها و سایت های اصلاح طلبه... (293164)
ای کاش یادی از روزنامه نگاران اصلاح طلب در بند هم میکردید. (292880)
مصطفی
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۱۵:۵۹:۰۸
ای کاش یادی از آب به آسیاب دشمن ریزان هم می کردید...
ضمنا سخنان آقایان ابطحی عطریانفر شریعتی و حجاریان یادت نره... (293165)
اين كار نشانه ضعف آنهاست (292885)
ترور در هر شکلش محکوم است. این عمل ضد انسانی باید شدیدا محکوم شود. اما ایکاش نویسنده محترم سایت هایی که از این ترور ابراز خوشحالی می کنند نامی می بردند. (292899)
ييك سرچ ساده گوگلي بكن ببين آقايان مدعي ادب و متانت، چه حرفهايي پشت سر اين بنده خدا زده اند (292937)
دوست گرامی من سرچ کردم اما سایت اصلاح طلبی که ابراز خوشحالی کرده باشد نیافتم. لازم به توضیح است که مجهز به فیلترشکن نیستم. (293121)
پارلمان نیوز یکیش
البته اظهار خوشحالی این نیست که شیرینی پخش کنند . این کار رو سایت بالاترین میکنه.
اظهار خوشحالی همینه که بنویسن ترور فضلی نژاد نتیجه ی حرفهای شریعتمداری و کیهان است. (293024)
مهديه ن
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۲۳:۰۳:۱۶
متاسفانه الف سخنان مقام معظم رهبري را استفاده ابزاري قرار داده است حتي در همين بريده ي مورد استفاده هم اتهامات بي اساس مطرح است نه محكوم نمودن مبني بر مستنداتٰ،جلد سيم نيمه پنهان (نوشته آقاي فضلي نژاد)را من دو بار تا آخر خوانده ام و خدا را بر اين توفيق شكر ميكنم واقعا نگاه من بعد از خواندن اين كتاب بسيار روشن تر از قبل شده است و همه مباحث مطرح شده مستند و با ريفرنس و حتي در برخي موارد با تصوير توام است.
فضلي نژاد كه خدا او قلمش را سالم و به دور از انحراف حفظ كند از جمله عمارهاي اين دوره است. (292919)
هرکس بدعتی را در جامعه گذاشت باید از عواقب ان هم خودرا بی نصیب نبیند .مگر سعید عسگر که الان بحمدالله قبای ریاست برتن مبارکش کرده اند حجاریان را به همین جرم(نوشتن انچه عده ای نمی پسندیدند )ترور نکرد پس چیز قریبی نیست چراکه از اخلاق وسیره نبوی بشدت فاصله گرفته ایم .باارزشترین چیز حرمت مومن است که فعلا به سهلترین شیوه بباد می رود گویی هرکس گوش خود را گرفته وهمانند دیوانگان فریاد می کشد وفقط می خواهد سخن خودش شنیده شود .واقعا خدا به این مردم رحم کند که از تاریخ عبرت نمی گیرند.علی (ع) فرمود شمادر واقعه عثمان بی تابی کردید وخداوند ملتی را که صبر ندارد وجزع وفزع می کند برایش تقدیری مشخص نموده که خوشایند نیست به نهج البلاغه رجوع شود. (292924)
حجاریان در پی نابودی فرهنگ اسلام و براندازی جمهوری اسلامی بود و به قول خودش مشروطه خواه است. با این وجود ترورش نتیجه ی یک کار تبلیغی درون گروهی اصلاحات بود که شاید در نتیجه ی پرحرفی حجاریان پیش آمده باشد و برای خون تزریق کردن به اصلاحات . حالا دیگر این بندگان خدا شناخته شده اند
اگر سعید عسکر توسط خود اصلاح طلبان تحریک و اجیر نشده بود؛ به آن زودی بعد از آن محاکمه های جنجالی علنی در تلویزیون به آزادیش اصرار نمی کردند و حجاریان رضایت نمیداد.
و در انتخابات امسال در ستاد موسوی در شهر ری فعالیت نمی کرد.
آدم یه کمی فکر کنه هم بد نیست. (293027)
ترور امری بسیار ناپسند است و تحت هر شرایطی محکوم است از جانب هر که می خواهد باشد
این که اصلاح طلبان را متهم به ترور میکنید آن هم بدون مدرک، تهمت است و باید منتظر عواقب آن در قیامت باشید
ما فقط اسم مسلمانی را یدک می کشیم حتی در اجرای مقدماتی ترین احکام آن هم لنگ می زنیم
به قول اسدآبادی
در غرب مسلمان ندیدم اما اسلام دیدم
در شرق مسلمان دیدم اما اسلام ندیدم (292925)
hajiagha
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۰۱:۲۴:۰۶
بسمه تعالی
قابل توجه دوستان گرامی و عزیز
در جهت مقابله با فرهنگ ویران گر غرب و استفاده ابزاری درست از همه امکانات هنری و سمعی و بصری . من کاریکاتوریست سابق گل آقا از کانادا هنرمند طراح و نقاش و عکاس سازنده فیلم های نقاشی متحرک . اقدام به راه اندازی خانه فرهنگی ایران و فلسطین در کانادا نمودم . مظلومیت این مردم و سر زمین نیازمند حمایت جدی ما دارد . ما می توانیم در کنار برادران فلسطینی و دیگران و با استفاده درست و منطقی از هنر و تحصیلات حرف خود را بزنیم . مخصوصا زمانی که دولت های زور گو و ناجوان مرد برای نابودی ایران و مرد فلسطین تلاش می کنند.
تا ارسال اطلا عیه بعدی ما و به امید خداوند متعال
غ.ح.حاجی آقا
مدیریت خانه فرهنگ ایران و فلسطین
کانادا. مونترال
cipacanada@yahoo.com (292971)
به نظرم اگر در زمان دوم خرداد چنین اتفاقی میفتاد، مثلاً یکی مدیرمسؤول صبح امروز رو ترور می کرد... حسابی باهاش برخورد می شد. (292972)
من كسي را متهم نمي كنم ولي چرا ميان اين همه روزنامه نگار، اين مورد خاص بايد چاقو بخورد؟
ضمنا اين را هم بخاطر بياوريم كه:
در طول دو سال گذشته و پس از انتشار کتاب شوالیههای ناتوی فرهنگی، بیش از 150 تهدید اینترنتی، تماس تلفنی مشکوک و ده ها نوشته مکتوب تهدید به ترور متوجه این پژوهشگر موسسه کیهان بوده است (293021)
مدعیان دروغین آزادی بیان و قلم همین اصلاح طلب یا بقولی چیز طلب ها هستند ...
یادمان نرفته زمانی که خاتمی در دانشگاه سخرانی کرد و هو کردنش در پاسخ به این حرکت چه گفت ( من می دونم شما ها کی هستید کاری نکنید بدم بگیرنتان )
و یادمان نرفته زمانی که احمدی نژاد در دانشگاه سخرانی کرد و عکسش رو آتش زدند در پاسخ به این حرکت چه گفت ( کاری با ایشان نداشته باشید چرا که هزاران احمدی نژاد نام باید بسوزند تا این کشور آباد شود ) (293083)
دانشجو
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۱۱:۵۱:۵۲
چرا نمی گویید که اصلاح طلبان و به ویژه خانم ابتکار و آقای ابطحی چه برچسب های توهین آمیزی به فضلی نژاد زده اند؟
درست است که حتی انتشار حرف این اصلاح طلبان که جوابی برای فضلی نژاد نداشتند و فحاشی روی آورده اند، به طور معمول در شان سایت الف نیست؛ اما برای آگاهی خوانندگان الفاظ واقعا رکیک بزرگان اصلاحات در این باره را منتشر کنید. (293093)
بله حق با شماست، پاسخ قلم چاقو نیست ... طناب داره (293095)
احمد م
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۱۵:۵۱:۴۰
آقایانی که معتقدند این یک کار تبلیغاتی است، اولا توجه کنند به این عکس ها در لینک زیر
http://www.seratnews.ir/fa/pages/?cid=2566
اینها تصاویر پیام فضلی نژاد پس از ترور است
دوما توجه کنند به گزارش پزشکی که 20 بخیه درون سر و 20 بخیه بیرون سرش خورده و سمت چپ بدنش از کار افتاده! چون ضربه چاقویی هم نزدیک نخاع خورده. عکس سرش که حداقل منتشر شده. پزشک جراح فضلی نژاد در بیمارستان فیروزگر مصاحبه کرده و گفته پیام فقط 10 دقیقه تا مرگ فاصله داشته. یک لیتر خون از بدنش رفته و با فشار زیر 6 به بیمارستان رسیده در حالت نیمه فلج. به نظرم برید بیمارستان با پزشکش مصاحبه کنید تا عمق این جنایت را بفهمید
سوما توجه کنند به خوشحالی و شادی سایت رسمی وزارت خارجه اسرائیل که سرما از ترور پیام ابراز شادی کرد
چهارما توجه کنند به خط تبلیغاتی سایت های مثل بالاترین و دنباله... بروید ببینید، هیچ کدام از منشه امیر تا نوری زاده نگفتند ترور نیست. گفتند ترور شده و خوب هم شد که زدنش
پنجما توجه کنند به بیانیه گزارشگران بدون مرز. اسمش محکومیت ترور پیام فضلی نژاد هست، اما بیانیه را در گویانیوز بخوانید، در اصل پیام و کیهان را محکوم کرده، نه ترور اون رو
ششما توجه کنند به تحلیلهای سایتهای پارلمان نیوز و آفتاب نیوز که گفتند انتقام دادگاه شریعتمداری از ترور فضلی نژاد گرفته شد!
یک سری به سایت ها و وبلاگ های اپوزیسیون و فتنه سبز بزنید. کاری ندارد. می بینید که چقدر مژده پراکنی کردند به خاطر این ترور و جنایت
بعد هم:
فضلی نژاد هر فکر و عقیده و ادبیاتی که داشته، کاری جز نوشتن نمی کرده. خیلی از روزنامه نگاران می شناسند ایشان را. از صبح تا شب تو کیهان بوده و اتفاقا نویسنده پر کاری هم بود و تو سایتش روند کاری اش معلومه. خب ، جواب یک نویسنده، حال با هر عقیده ای و ادبیاتی، ترور است؟
نکته دیگه:
اگر چند درصد هم احتمال می دادند که کار اصلاح طلبان است، چرا اصلاح طلبان با واکنش های خود، خودشان را در معرض اتهام قرار دادند. می آمدند محکوم می کردند حمله به یک نویسنده را. سخت بود که یک بیانیه خشک و خالی بدهند و بگویند که جنایت و چاقو کشی در هر شکلش بد است؟ جدا کار سختی بود؟
چرا اصلاح طلبان بعد از این همه جنجال محکوم نکردند ترور فضلی نژاد را و تازه آقای خباز در مجلس دفاع هم کرد از تحلیل سایت پارلمان نیوز؟
چرا جنایت را محکوم نکردند؟ محکوم کردن جنایت که ربطی به تائید کارها و نوشته های فضلی نزاد نداشت و مهر تائید بر عقاید او نبود (293163)
پاسخ به الف:
پاسخ قلم انفرادي نيست
پاسخ قلم فيلتر شدن نيست
پاسخ قلم هم بندي با جاني و قاچاقچي نيست
پاسخ قلم حبس به مدت 8 سال تبعيت و ممنوعيت دائم قلم نيست. (293174)
پاسخ به پاسخ به الف
پاسخ قلم بخیه زدن بدون بیحسی نیست
پاسخ قلم قداره نیست
پاسخ قلم اتش زدن جان و مال مردم نیست
پاسخ قلم کیبرد کامپیوتر برای فرستادن تصاویر مونتاژی نیست
ای قلم تو چه هستی که هرکس به نوعی به تو جفا می کند. یک روز مثل مطهری قلمش را می شکنند یک روز با همین قلم واژه مشارکت را که ترجمه سوسیالیزم انگلیسی است به خورد مردم می دهند با همین قلم . یک روز کسرایی قلم می زند یک روز شریعتی یک روز طبری یک روز نوریزاده یم روز بوش خاطراتش را قلم می زند.
قلم آیا تو واقعا هرزه نیستی؟ (293267)
خسروی راد
۱۳۸۸-۱۲-۰۸ ۰۲:۴۸:۰۳
چرا سایت وزارت خارجه اسرائیل خبر ترور فضلی نژاد را زودتر از همه منتشر کرد و این جنایت را تائید کرد؟
بروید سایت همدمی که نسخه فارسی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی است را ببینید. قبل از همه خبر را داده و ابراز خوشحالی کرده. در حالی که فقط یک ساعت از ترور فضلی نژاد گذشته بوده و هنوز منبع داخلی خبر را نداده، آنها دادند!
این رد پا کافی نیست؟
بعد هم چرا دقیقا سایتهای پارلمان نیوز و آفتاب نیوز و نوروز و بالاترین و بی بی سی و رادو فردا یک خط واحد و دقیقا مقل خط وزارت خارجه اسرائیل را در این ماجرای ضدانسانی دنبال کردند؟ اینها همه اتفاقی است؟ همه تصادفی است؟
مشخص است که ردپای صهیونیسم بن الملل در ترور فضلی نژاد دیده می شود. این که با هوش زیر متوسط هم قابل تشخیص است. بنابراین، سایت الف درست تشخیص داده و از این جهت بحث درستی را مطرح کرده. کار سایت الف قابل تجلیل است، چون نوشته برخی از ادبیات فضلی نزاد را قابل دفاع نمی داند، اما تصریح کرده که این ترور باید محکوم شود.
قیافه فضلی نژاد را در عکس های بعد از ترور دیدید؟ از اون چهره پرانرژی و بانشاط چی باقی گذاشتند. عکس سرش را دیدید؟ چاقو تا استخوان جمجمه اش فرو کردند، آن وقت می گوئید زنده باد مخالف من؟ خب زنده باد، اما یک جمله محکوم کنید که شعارهاتون رو باورمون بشه حداقل. فقط یک جمله ، زحمت زیادی نیست!
فضلی نژاد آزاده بود. سخنران بود، نویسنده بود. هرچه بود، اهل تدبر و تفکر بود. مگر کاسب بود که مشکل شخصی با کسی داشته باشد که بخواهند تسویه حساب کنند؟ بله، شیرین عبادی و شادی صدر و محمد خاتمی و سروش و بشیریه و... با فضلی نژاد مشکل داشتند، چون پیام به اونها رحم نکد. نقد بیرحمانه کرد. مگر اونها نظام را نقد بیرحمانه نکردند. پیام هم با امثال سروش و خاتمی و بشیریه و حجاریان کاری را کرد که آنها با نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.
پس چرا در مقابل واکنش فضلی نژاد به اصلاح طلبان به مغزش چاقو زندند. چرا فرقش رو شکافتند؟ به اندازه کافی که فضلی نژاد را ترور شخصیت کردند. نکردند؟ در این سه سال نگفتند فضلی نژاد شکنجه گر است، شب ادراری دارد، ننوشتند (همین ابطحی) که جوانکی است که ییهو پژوهشگر شد؟ همین محمد مهدی فقیهی ننوشت فضلی نژاد روانی و جانی است؟
بعد ترور شخصیت، ترور فیزیکی کردند. خب این روند نشان می دهد که این ترور کار کیست. کار اصلاح طلبان صهونیست گرایی است که تا دیروز پیام را ترور شخصیت کردند، امروز هم ترور فیزیکی.
تشخیص این روند برای دوستان واقعا سخت است؟ این را که هر کسی می فهمد. انصاف داشته باشید. حقیقت را ببینید. حقیقت ر بشناسید. ب منتقد و مخالفتان منصفانه برخورد کنید. مخصوصا اگر آن منتقد و مخالف (حتی بی رحم) آدمی اهل کتاب خواندن و اهل نوشتن و سخن گفتن باشد. (293325)
روزگاری با خدای خویش خلوت می کنم
از خودم در نزد خالق من شکایت می کنم
چون گناهم را فزون می بینم و اندر خفا
بار الهی قلب من را بوسه ای ده از صفا
گر در این گرداب ظلمت هم چنان گم گشته ام
عاجزم در انتظار بخشش ات بنشسته ام
من نمی دانم شعر و مثنوی را ای عزیز
بار الهی عاشقت هستم آبرویم را نریز
ح.ح (293334)
هر چی از این اصلاح طلبان بگید بر می آید (293412)
سعيد پور مراد
۱۳۸۸-۱۲-۰۸ ۱۱:۵۵:۴۲
با سلام ،
1- آنقدر بازار شايعات و دروغ داغ است كه تشخيص مقصر حادثه فوق دشوار است . شان قلم و روزنامه نگار بايد حفظ گردد آنكه آگاهي مي دهد ، روشنگري مي كند ، ريسك ها و خطرات زيادي را براي يك گزارش صادق به جان مي خرد بسيار باارزش است و بايد مراقبت كرد.
2- بعد از انتخابات شغل روزنامه نگاري و خبرنگاري از بند خارج شد هركسي و در هر جايي كه يك موبايل و يك كامپيوتر در اختيار دارد مي تواند خبر رساني كند ،بسياري از خبرهاي تجمعات را مردم عادي و دانشجويان مخابره و ارسال كردند.
3- راه درخشش در اين حرفه داشتن قلمي پاك ، دو چشم بينا و بدون غرض ، امانتداري ، حفظ اسرار مردم و داشتن سعه صدري بالا براي گوش كردن به نظريات تمام احزاب و جناحهاي مختلف است . در اين راه مقدس ترين مساله همانا فقط و فقط حقيقت است. حقيقتي بدور از سانسور و بدون اغراض شخصي
4- برخورد دوگانه مسوولان دولتي و قضايي و بي توجهي عميق آنان نسبت به مطبوعات ،آزادي بيان و صيانت از روزنامه نگار و خبرنگار مشهود است اين مساله هم اصلاح طلبان و هم اصولگرايان را در برمي گيرد .بعد از گذشت 31 سال از انقلاب هنوز ما 4 روزنامه نگار و خبرنگار بين المللي نداريم و اين واقعا مصيبت است.
5- از سايت محترم الف كه گام در راه روشنگري و ترويج اخلاق حسنه مي كند سپاسگزاريم ، انشاء الله در آينه روزنامه و روزنامه نگاران برجسته ايي را دارا باشيم.
مرسي (293440)